Rok výroby:2004Typ motoru:750Stav km při koupi:5 500 kmStav km nyní:17 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?16 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:13. 4. 2008
Pro tento motocykl jsem se rozhodl jelikož se mi již dlouho líbil. Sice jsem od jiných motorkářů slyšel výtky na její až příliš kulatý design. Výrobce však zareagoval a v roce 2002 přišel s úpravou zadní části včetně podsedlových plastů, kde vše nahradil ve stylu a´la Bandit. V mém případě hrála rozhodující roli také barva motocyklu, který byl nalakován od výrobce novým odstínem tmavě modré metalízy a modely od 2003 byly již komplet lakované což opticky přidalo na mohutnosti.
Motocykl je čistě cestovní určen spíše pro klidnější povahy nebo pro ty co mají cestovatelského ducha, výkon 93 koní je postačující na cestování po kraji i na dlouhé vzdálenosti.
Spotřeba se v mém případě pohybovala kolem 5 l/100 km, ale i při cestě po německé dálnici, kdy se rafika tachometru pohybovala kolem 200 km/h nebylo nutno stavět na každé druhé čerpací stanici.
Posez za řidítky je optimální, sedlo umožňuje i dlouhodobé cestování bez zbytečného zastavování. Navíc připevněním bočních kufrů se z motocyklu stane opravdový tourer se kterým absolvujete cestu k moři a zpět a ani spolujezdec nebude trpět jelikož i pro něj zbývá dostatek místa a sedlo je pohodlné.
Motocykl díky své hmotnosti 220 kg není zrovna ideální pro menší postavy, začátečníky nebo ženu, manévrování na místě procvičí svaly na rukách i nohách, ale po rozjetí je jako o polovinu lehčí a pokud se rozhodnete si vyrazit někam do horských serpentin odmění se vám poslušností se kterou se dá ovládat v zatáčkách až na hranici, kdy si začnete odírat slidery.
Při jízdě v Alpách jsem se bez problémů držel i s GSX1000R nebo s FZ1 a to se jelo opravdu na hranici. Překvapením bylo pro mě originální obutí Dunlop Sport, kdy jsem přední pneumatiku měnil po 12000 km a zadní dokonce při 16000 km a to bez jakéhokoliv šetření. ,
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki