Rok výroby:1997Typ motoru:1.4 TSStav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:24. 1. 2007
Auto je myslím pěkné, ikdyž čas stále běží a všechno se mění (myslím design).
Do poruch bych uvedl, špatná ruční brzda, závadovost variátoru a zamrzání dveří, zámků. Hlučný interiér při vyšších otáčkách - cca 3200 a více.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jako né první majitel jsem nepoznal nižší výkon snížený vadným variátorem, občas se mi výkon zvýšil (řekl bych až o polovinu) protože se variátor na malou chvíli vzpamatoval.
Po nabourání zadní části Alfy neznámým závodníkem jsem zjistil že nárazník je z velice kvalitního materiálu (pouze se zdeformoval) né jako u jiných automobilů, kde se nárazníky totálně roztříštily (např F...).
Ahoj ZAtim muj otec vlastni Alfu 146 2,0ti 110 kw Rekl bych ze to je dobre auto za dobre penize.Alfa ma agresivni vztachy kdyz se utne Pedal ale rekl bych ze to ale zere i travu u cesty :D jiank sem stimto autem spokojen taky sem spokoje z mistem pro spolujezce ten vykrojena palubovka je Supa nejdriv to byl nezvyk ale casem sem si zvyknul a krasa(hodne mista pro nohy kdyz mate skoro2m). Interier:Nejvic bych pochvalil sedacky ty jsou super a jeste podrzi v zatackach. Motor:Zvuk alfy je nedherny musim podotknut ze slyset v kabine takovych 5 000otacek je az vzrusujici!Sice to ma v nadrzi vir ale ;-). Spolehlivost:zatim sme nic s tatou nedely akorad vyvzovaly kola a menily desticky brzdove. Vzhed:šcelkem se libi :o) ukonceni:sem mladej za 2 tydny papiry..nechci se zabit ale naucit..proto se budu o Romea starat a ne aby me nekdo zvas nevytahoval s prikopy ahoj
Variator služi na zmenu časovania ventilov podla zátaže motora. Je namontovaný na vačkovom hriadeli sacích ventilov. je ovládaný tlakom oleja cez solenoidový ventil, ktorý je ovládaný z riadiacej jednotky. To je tak v skratke
kámo, ptal ses na variátor. slouží to k proměnnému časování a je to samozřejmě někde v motoru, kde přesně fakt nevím, jen co vím vede k němu káblík se dvěma kontaktama který se dá odpojit nahoře z hadice sání vzduchu. jinak v poslední době byly změny, odešel mi váleček spojky umístěný pod baterkou 2170 i z prací a byla mi doporučena výměna spojky cca 6190 kaček, podotýkám že obojí v autorizovaném servisu. dále jsem dělal brzdy, nové přední a revize zadních + nové lanka ručky 1100kč. auto má 10, takže to beru sportovně, navíc kotouče jsem si pokřivil sám (neznalost záběhu) ahoj
Helec Járo zajímalo by mě to s tím variátorem. Jestli můžeš tak napiš kde je umístěnej a k čemu slouží jestli to teda víš. Znám variátor jen ze skůtrů. Rád se poučím. Dík.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 146
ZAmiloval sem se az na druhy pohled
Ahoj ZAtim muj otec vlastni Alfu 146 2,0ti 110 kw
Rekl bych ze to je dobre auto za dobre penize.Alfa ma agresivni vztachy kdyz se utne Pedal ale rekl bych ze to ale zere i travu u cesty :D jiank sem stimto autem spokojen taky sem spokoje z mistem pro spolujezce ten vykrojena palubovka je Supa nejdriv to byl nezvyk ale casem sem si zvyknul a krasa(hodne mista pro nohy kdyz mate skoro2m).
Interier:Nejvic bych pochvalil sedacky ty jsou super a jeste podrzi v zatackach.
Motor:Zvuk alfy je nedherny musim podotknut ze slyset v kabine takovych 5 000otacek je az vzrusujici!Sice to ma v nadrzi vir ale ;-).
Spolehlivost:zatim sme nic s tatou nedely akorad vyvzovaly kola a menily desticky brzdove.
Vzhed:šcelkem se libi :o)
ukonceni:sem mladej za 2 tydny papiry..nechci se zabit ale naucit..proto se budu o Romea starat a ne aby me nekdo zvas nevytahoval s prikopy ahoj
22.03.2009 | 16:31:15 | *JAMAL* Reagovat
Variátor
Variator služi na zmenu časovania ventilov podla zátaže motora. Je namontovaný na vačkovom hriadeli sacích ventilov. je ovládaný tlakom oleja cez solenoidový ventil, ktorý je ovládaný z riadiacej jednotky. To je tak v skratke
26.10.2007 | 15:00:03 | Valso Reagovat
variátor
kámo, ptal ses na variátor. slouží to k proměnnému časování a je to samozřejmě někde v motoru, kde přesně fakt nevím, jen co vím vede k němu káblík se dvěma kontaktama který se dá odpojit nahoře z hadice sání vzduchu. jinak v poslední době byly změny, odešel mi váleček spojky umístěný pod baterkou 2170 i z prací a byla mi doporučena výměna spojky cca 6190 kaček, podotýkám že obojí v autorizovaném servisu. dále jsem dělal brzdy, nové přední a revize zadních + nové lanka ručky 1100kč. auto má 10, takže to beru sportovně, navíc kotouče jsem si pokřivil sám (neznalost záběhu) ahoj
25.05.2007 | 22:07:51 | jarda Reagovat
Helec Járo zajímalo by mě to s tím variátorem. Jestli můžeš tak napiš kde je umístěnej a k čemu slouží jestli to teda víš. Znám variátor jen ze skůtrů. Rád se poučím. Dík.
27.01.2007 | 18:37:06 | L Reagovat