Rok výroby:1998Typ motoru:1.6 16VStav km při koupi:144 000 kmStav km nyní:147 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:27. 1. 2007
Škubání, nestejnoměrný chod motoru, spotřeba 13 l a více, modrý kouř z výfuku, chvílemi jde na tři válce, 3x v opravě a výsledek žádný.
Spotřeba oleje 1 l na 200 km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem si nechal dovézt z D, protože vycházelo levněji a bylo zachovalé. Z počátku jezdilo jako drak, byl jsem nadšený už proto, že jsem za ně dal veškeré ůspory. Krásný interier, pohodlí, jízdní vlastnosti, brzdy, no paráda no a potom přišly již popsané potíže.
Bez auta jsem nemožný kvůli dopravě do zaměstnání a na opravy už nemám, protože co 14 dní, to oprava za min. 2000 kč a výsledek nikde. Pomozte kdo víte jak.
jo tak to já mám starší italku a krom výměny hlav vůbec nic co se týče motoru šlape stále bez problémů podle mého těsněni gufera a také kroužky. pokud dostávala pod ocas tak je to jasné:-)jedu také pro ar146 17 16v do D tak jen doufám že nebude moc sježděná
Blbě si koupil, mám 1.4 TS se serviskou a mám na ní 238t.km. motor pořád šlape jak hodinky bez spotřeby oleje...Je fakt že nejezdím cihlu. Za celou dobu 1x spojka, 2x kotouče, 2x rozvody, 1x výfuk a chladič. Jinak spotřebák. Z mé zkušenosti, výborný a spolehlivý auto.
Moje zkusenosti s italskejma autam a jsou tak drsne, ze se jim obloukem vyhnete a nenechte se zlakaj jejich priznivou cenou - vzdy je to vyhozena investice
To škubání by mohlo dělat samozřejmě vice věcí, je otázkou zda to dělá za studena nbo za tepla. Olej se může strácet také čilem mazání, je vzadu pod sacím potrubím. Slabší ruka se tam po pár zahnutích dostane a stačí tam sáhnout zda pod ním není olej. pokud jsi ještě problém neodstranil ozvi se mi na můj meil a můžu ti poradit víc. Sám jsem si dělal 146 1.8 TS dovoz německo s vyhořelým motorem , tak když budu vědět rád poradím.
Já bych neřekl že máš stočenej tachec. To tak odpovídá ty kilometry těm problémům. Chce to servis značky A R . To škubání, nestejnoměrný chod a tři válce bych typoval na špatný káble od svíček. Může tam bejt dírka atd. (vlastní zkušenost).
Mně 156 1.6 blbla podobně. Měl jsem studené spoje v řídící jednotce. Dobrej autoelektrikář to umí za rozumné peníze opravit. Ale nechápu kde se ztrácí ten olej.
Myslím, že Alfa je auto pro radost, jezdit s ním denně asi není to pravé ořechové.Vypadá to, že máte stočený tacho. Není mi jasné proč v opravně nezjistili závadu, asi to chce značkový servis. Jinak po mých zkušenostech s Italskýma autama. Ano ,ale ne moc ojetý a ne starší ročníky.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 146
jo tak to já mám starší italku a krom výměny hlav vůbec nic co se týče motoru šlape stále bez problémů podle mého těsněni gufera a také kroužky. pokud dostávala pod ocas tak je to jasné:-)jedu také pro ar146 17 16v do D tak jen doufám že nebude moc sježděná
15.11.2008 | 14:40:34 | libor Reagovat
Jirka: Chytráky tvýho typu mám nejraději...
06.07.2007 | 00:59:07 | Hugo Reagovat
Blbě si koupil, mám 1.4 TS se serviskou a mám na ní 238t.km. motor pořád šlape jak hodinky bez spotřeby oleje...Je fakt že nejezdím cihlu. Za celou dobu 1x spojka, 2x kotouče, 2x rozvody, 1x výfuk a chladič. Jinak spotřebák. Z mé zkušenosti, výborný a spolehlivý auto.
06.07.2007 | 00:56:44 | Hugo Reagovat
Ruce pryc od Italskych aut
Moje zkusenosti s italskejma autam a jsou tak drsne, ze se jim obloukem vyhnete a nenechte se zlakaj jejich priznivou cenou - vzdy je to vyhozena investice
02.07.2007 | 05:59:38 | Jirka Reagovat
To škubání by mohlo dělat samozřejmě vice věcí, je otázkou zda to dělá za studena nbo za tepla. Olej se může strácet také čilem mazání, je vzadu pod sacím potrubím. Slabší ruka se tam po pár zahnutích dostane a stačí tam sáhnout zda pod ním není olej. pokud jsi ještě problém neodstranil ozvi se mi na můj meil a můžu ti poradit víc. Sám jsem si dělal 146 1.8 TS dovoz německo s vyhořelým motorem , tak když budu vědět rád poradím.
15.05.2007 | 18:29:36 | alfista Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 05:50:15 | ýňî | 37.212.53.*
těsnění pod palicí. to je jasný. tam se strácí olej a je modrej dým. vlastni zkušenost
08.02.2007 | 13:57:02 | Reagovat
Já bych neřekl že máš stočenej tachec. To tak odpovídá ty kilometry těm problémům. Chce to servis značky A R . To škubání, nestejnoměrný chod a tři válce bych typoval na špatný káble od svíček. Může tam bejt dírka atd. (vlastní zkušenost).
07.02.2007 | 12:20:15 | R Reagovat
závada
Mně 156 1.6 blbla podobně. Měl jsem studené spoje v řídící jednotce. Dobrej autoelektrikář to umí za rozumné peníze opravit. Ale nechápu kde se ztrácí ten olej.
03.02.2007 | 23:47:22 | pepa Reagovat
Alfa
Myslím, že Alfa je auto pro radost, jezdit s ním denně asi není to pravé ořechové.Vypadá to, že máte stočený tacho. Není mi jasné proč v opravně nezjistili závadu, asi to chce značkový servis. Jinak po mých zkušenostech s Italskýma autama. Ano ,ale ne moc ojetý a ne starší ročníky.
29.01.2007 | 11:17:25 | Ami Reagovat
zmer si tlaky na valcich....
29.01.2007 | 10:04:55 | Reagovat