Rok výroby:2001Typ motoru:1598mc3Stav km při koupi:95 000 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:6-8 l/100 kmVloženo:2. 8. 2008
Auto mělo klasické bolesti po předchozí majitelce, která nevěděla co to Alfa Romeo je a jak se o to má starat.
Takže nové rozvody hned po koupi, náplně, filtry, přední kulaky, přední stabilizační tyčky, silentbloky.
Pak to byly kosmetické vady: otlučená z pražské dopravy. Po výměně všeho co bylo zanedbane Alfička půl roku bezchybně funguje a nikde mě nenechala.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Krásná a temperamentí Italka :) Kámoška do nepohody. Jen jsem ji spatřil, věděl jsem, že je to srdeční záležitost, prostě láska na první pohled. Určitě mně dostal hlavně zvuk motoru, hravost a živost a malá spotřeba. Hlavně krásně designově spracovaná a nestárnoucí i nadčasový design. Již zmíněná dravost, hravost, živost nemůže tomuto vozu chybět, prostě specifické a mně vyhovující jízdní vlastnosti.
Interier: kvalitně spracovaný, výborně rozmístěné ovladače a hlavně prostornost. Sedačky jsou sportovní (základní Recaro) Výbava je základní: Vyhřívané a el. zpětné zrdcátka, klimaticae, el. okenka, ABS, Imobilizér, proměnný posilovač, 2xAirBag atd. Kufr: Tak ten je hodně velký na tak malé auto cca 450
Výkon a motor: síla dostačující (88KW/120k) a motor 1.6TS motor krásně vrní, ale pokud jste nikdy neměly Alfu, tak se vám bude zdát zvuk motoru divný, ale je jen specifický pro AR
Podvozek: konforní a dobře filtrující nerovnosti, ale na české silnice stále moc tvrdý. Podvozek výborně drží v zatáčkách a auto se nenaklání
Karosérie: zatím jen oděrky z Pražské dopravy a bez koroze.
Tuhle Alfu jsem měl taky s TS 1,4. Koupil jsem ji ve 112 tis km, prodal se 165 tis. km. Při koupi v pohodě za 6,5 a s klimou za 7 litrů. Postupně se spotřeba zvyšovala. Především díky odcházejícím komponentům, jako jsou lambda, váha vzduchu, čidlo teploty, termostat, svíčky, variátor, prasklý výfuk a pod. Na všem strašně záleží. Předtím jsem měl AR 33 s boxerem 1,4 a ten měl spotřebu o litr menší (ovšem až po výměně svíček a některých snímačů). Hlavní roli hrál fakt, že 33 byla o 300 kilo lehčí. 146 vážila 1250 kg a rozjíždět se furt na křižovatkách s takovou krávou s motorem 1371ccm už stálo nějaký ten benzín. Příště bych takhle malý motor nechtěl.
Pokud se budeme bavit o motorech TS, tak ty jsou oproti Boxerum, ktere byly pouzivany od r. 1994 do r.1998 a ty byly nenazrane. U TS motoru zalezi na tom jak s nim jezdis a jak radis, ale furt zere malo... Co se tyce designu, tak tam je to na individualnim uhlu pohledu, takze ti tvuj nazor vyvracet nebudu... Ano souhlasim, ze variator je draha vec, ale zalezi na tom jak umis sehnat nahradni dily a treba existuji opravne sady variatoru za hubicku, kterou jsem osobne vyzkousel. Svicky jsou celkem levne, staci, kdyz nebudes kupovat primo v AR nahradnich dilech, ale ty same co jsou v neorigu baleni NKG, tak jsou levnejsi....
Na alfa fore sa vela píše o tom že tieto motory sú práve dosť nenažrane, kde je výkon tam je spotreba. A dostať sa na 6l z benzinakom býva dosť problém, hlavne ked si ten výkon chceš trochu užiť... Nadčasovy design? Možno tak 8 rokov dozadu. Jediná výhoda týchto starších Alf je že majú ešte klasické predné ramena, ktoré stoja par korun oproti tým čo má už 156. A zvlaštne vrnenie motora má na svedomí variator, je to pre Alfu typicke a dosť drahé na to akú to auto má dnes cenu a tak isto cena sviečok
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 146
Spotřeba
Tuhle Alfu jsem měl taky s TS 1,4. Koupil jsem ji ve 112 tis km, prodal se 165 tis. km. Při koupi v pohodě za 6,5 a s klimou za 7 litrů. Postupně se spotřeba zvyšovala. Především díky odcházejícím komponentům, jako jsou lambda, váha vzduchu, čidlo teploty, termostat, svíčky, variátor, prasklý výfuk a pod. Na všem strašně záleží. Předtím jsem měl AR 33 s boxerem 1,4 a ten měl spotřebu o litr menší (ovšem až po výměně svíček a některých snímačů). Hlavní roli hrál fakt, že 33 byla o 300 kilo lehčí. 146 vážila 1250 kg a rozjíždět se furt na křižovatkách s takovou krávou s motorem 1371ccm už stálo nějaký ten benzín. Příště bych takhle malý motor nechtěl.
13.02.2009 | 11:15:19 | Radar Reagovat
kazdemu se vse nelibi...
03.08.2008 | 16:46:16 | Reagovat
Skarede ale co uz....
03.08.2008 | 00:43:40 | Lukas Reagovat
RE:TS
Pokud se budeme bavit o motorech TS, tak ty jsou oproti Boxerum, ktere byly pouzivany od r. 1994 do r.1998 a ty byly nenazrane. U TS motoru zalezi na tom jak s nim jezdis a jak radis, ale furt zere malo...
Co se tyce designu, tak tam je to na individualnim uhlu pohledu, takze ti tvuj nazor vyvracet nebudu...
Ano souhlasim, ze variator je draha vec, ale zalezi na tom jak umis sehnat nahradni dily a treba existuji opravne sady variatoru za hubicku, kterou jsem osobne vyzkousel.
Svicky jsou celkem levne, staci, kdyz nebudes kupovat primo v AR nahradnich dilech, ale ty same co jsou v neorigu baleni NKG, tak jsou levnejsi....
02.08.2008 | 18:24:33 | redfox Reagovat
TS
Na alfa fore sa vela píše o tom že tieto motory sú práve dosť nenažrane, kde je výkon tam je spotreba. A dostať sa na 6l z benzinakom býva dosť problém, hlavne ked si ten výkon chceš trochu užiť... Nadčasovy design? Možno tak 8 rokov dozadu. Jediná výhoda týchto starších Alf je že majú ešte klasické predné ramena, ktoré stoja par korun oproti tým čo má už 156. A zvlaštne vrnenie motora má na svedomí variator, je to pre Alfu typicke a dosť drahé na to akú to auto má dnes cenu a tak isto cena sviečok
02.08.2008 | 15:54:29 | Ivan Reagovat