2. Únik oleje z převodovky, nutné přetěsnění (po dvou týdnech provozu)
3. Výměna zámku dveří řidiče (neustálý rachot)
4. Výměna škrtící klapky (vůz neměl výkon)
5. Spotřeba ca 1 litr oleje/1.000 km (nutná výměna půlmotoru)
6. Hučení diferenciálu při rozjíždění
7. Občasná nefunkčnost elektroniky (hlášení závad, které prý ale neexistují)
To všechno po 15 měsících provozu a 25.000 km.
V lednu 2.004 jsem celou věc předal právníkům. Od té doby následovaly další (závažné) poruchy. S tím už nebudu otravovat
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nejhorší věc, kterou jsem kdy měl. Stále nemohu věřit tomu, jak ve 21. století může někdo pustit na trh produkt, který nesplňuje ani ta nejprimitivněší krítéria na kvalitu (a to jsem měl relativně nízká očekávání - je to přece jenom italský vůz).
Všechna krása je teď pouze polní tráva. Kapitolou samo o sobě je jednání Fiatu ČR (vůz je prý v pořádku, pouze přeháním).
Doporučení: Pokud netrpíte stejnou úchylkou pro hodně "jiné" věci jako já, nechoďte probůh do Alfy.
Upřímnou soustrast. Každá automobilka "umí" vyrobit čas od času kus, který dokazuje, kolik součástek takové současné auto obsahuje. A Fiat patří k lídrům v tomto směru, zejména takový pátek před celozávodní dovolenou je ve znamení podobných kousků. Skutečnost, že ostatních 99 aut ze 100 je naprosto perfektních, Vás asi neuspokojí... Souhlasím i s tím, že Fiat ČR je asi ten nejhorší importér a řešit s ním reklamace či nějakou poprodejní péči je doslova katastrofa. Na straně druhé bych řekl, že často zákazníci prasklou žárovky u Alfy považují za "důkaz" nekvality italských automobilů, zatímco výměna motoru např. u Audi je vůbec nerozhodí. Dogmata opravdu často formují optiku poměrně pokřiveně. Zase je málo aut, která přežijí tak surové zacházení, jako třeba to moje. Na většině konkurenčních vozů během pár km odjetých trochu ostřejším tempem odejde úplně všechno. Alfa sice vrže, skřípe a bouchá, ale drží a jede. Tož asi tak.
Mám též alfičku a není nic naprosto nic co by mělo také charizma, a že cápek měl takovejch problémů hold špatnej kus, já mám s alfou ujeto víc než 120t kilometrů a vše v poho až na pár nepříjiemností a ta větší byla proražená olejová vana hold český silnice a Cuore Sportivo :-)
Hele kámo, Alfa Romeo je vznešené auto pro vznešené lidi, stejně jako lancia, maserati a všechny italské značky. Koupí si ji ten, kdo trochu rozumí těmto vozům. Alfu nemůžeš srovnávat s jinýma značkama, protože to ani nejde. Jak chceš třeba srovnat alfu 166 2.4 jtd a Audi a6 3.0tdi??? Audi by to vyhrála skoro ve všech kategorií, krom designu a charakteru... Podívej se ale na obě auta za takových 30 let až když budou veteranami, co myslíš, které auto z nich bude mít větčí hodnotu????
Dávať Alfu a Maserati na rovnakú úroveň,hmm tak o je na zamyslenie.To môžeme porovnávať a dávať na rovnakú úroveň takú škodu Fabia junior a Audi A8 v plnej výbave,však je to rovnaký koncern nééé.
Máš můj souhlas. O Alfách jsem slyšel už hodně, hlavně o jejich dobrých vlastnostech a silných stránkách. Reklamní kecy. Na prostou otázku, proč koupit PRÁVĚ novou Alfu, a ne například AUDI nebo VOLVO, mi už manager prodeje v AR v Ostravě nebyl schopen nic konkrétního odpovědět.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 147
nebylo vrobeno v pátek, posledního července?
Upřímnou soustrast.
Každá automobilka "umí" vyrobit čas od času kus, který dokazuje, kolik součástek takové současné auto obsahuje. A Fiat patří k lídrům v tomto směru, zejména takový pátek před celozávodní dovolenou je ve znamení podobných kousků. Skutečnost, že ostatních 99 aut ze 100 je naprosto perfektních, Vás asi neuspokojí...
Souhlasím i s tím, že Fiat ČR je asi ten nejhorší importér a řešit s ním reklamace či nějakou poprodejní péči je doslova katastrofa.
Na straně druhé bych řekl, že často zákazníci prasklou žárovky u Alfy považují za "důkaz" nekvality italských automobilů, zatímco výměna motoru např. u Audi je vůbec nerozhodí. Dogmata opravdu často formují optiku poměrně pokřiveně.
Zase je málo aut, která přežijí tak surové zacházení, jako třeba to moje. Na většině konkurenčních vozů během pár km odjetých trochu ostřejším tempem odejde úplně všechno. Alfa sice vrže, skřípe a bouchá, ale drží a jede. Tož asi tak.
16.07.2013 | 15:54:03 | magic | 212.24.139.* Reagovat
Cuore FOREVER
Mám též alfičku a není nic naprosto nic co by mělo také charizma, a že cápek měl takovejch problémů hold špatnej kus, já mám s alfou ujeto víc než 120t kilometrů a vše v poho až na pár nepříjiemností a ta větší byla proražená olejová vana hold český silnice a Cuore Sportivo :-)
21.07.2008 | 21:19:28 | Quadrifogllio Reagovat
To radovam
Hele kámo, Alfa Romeo je vznešené auto pro vznešené lidi, stejně jako lancia, maserati a všechny italské značky. Koupí si ji ten, kdo trochu rozumí těmto vozům. Alfu nemůžeš srovnávat s jinýma značkama, protože to ani nejde. Jak chceš třeba srovnat alfu 166 2.4 jtd a Audi a6 3.0tdi??? Audi by to vyhrála skoro ve všech kategorií, krom designu a charakteru... Podívej se ale na obě auta za takových 30 let až když budou veteranami, co myslíš, které auto z nich bude mít větčí hodnotu????
11.12.2007 | 23:50:48 | GTV Reagovat
RE: To radovam
Dávať Alfu a Maserati na rovnakú úroveň,hmm tak o je na zamyslenie.To môžeme porovnávať a dávať na rovnakú úroveň takú škodu Fabia junior a Audi A8 v plnej výbave,však je to rovnaký koncern nééé.
16.07.2013 | 21:51:35 | | 95.103.182.* Reagovat
RE: To radovam
Nesmysl....:-/
01.03.2018 | 12:31:53 | Lojza | 77.92.210.* Reagovat
Máš můj souhlas. O Alfách jsem slyšel už hodně, hlavně o jejich dobrých vlastnostech a silných stránkách. Reklamní kecy. Na prostou otázku, proč koupit PRÁVĚ novou Alfu, a ne například AUDI nebo VOLVO, mi už manager prodeje v AR v Ostravě nebyl schopen nic konkrétního odpovědět.
01.03.2005 | 20:08:19 | Radovan Reagovat
RE: Tak je hlupák
Podvozek, řízení, tuhost.
16.07.2013 | 15:43:06 | Integrale | 212.24.139.* Reagovat