Recenze Alfa Romeo 156 2,5 V6
“AR je sportovní a vše možné, ale nikoli pro náročné řidiče.”

Autor recenze: Petr Polanecký (30 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:6ti válec do V 2500ccm Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:65 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 15 l/100 km Vloženo: 5. 12. 2005

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.2

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi A4 1,8 T BMW 320 i

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Poruchy se vyskytovaly od cca 8000km až do současnosti. Převážně se jednalo o drobnosti v elektroinstalaci-okna, ovládání klima. Časem se přidávaly závažnější problémy-elektronika motoru se občas sama vypnula a auto jelo v nouzovém režimu akorát do servisu..., později odešlo něco u svíček, silné mechanické opotřebení podvozku-na 53000 výměna několika dílů podvozku. Na tohle jsem u bmw ani audi zvyklý opravdu nebyl - s obojím jsem najel kolem 100-120tkm a žádné problémy až na drobnosti nebyly. Ať si každý povídá co chce, alfa je hodně poruchové auto.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Alfa má dost slušné jízdní vlastnosti a do zatáček se vrhá sama, zvlášť na předokolku, ale zcela jistě spoustě vozů nestačí. Velmi dobré jízdní vlastnosti jsou ovšem vykompenzovány naprosto dřevěným pohodlím - to je doslova tragické při delších cestách a také vyšších rychlostech, kdy 156ka poskakuje. Prostoru a ticha v Alfě taky moc nenajdete. Brzdy jsou docela slušné ale určitě ne kdovíjaké, zvlášt ne na sportovně zaměřené vozidlo, jejich výdrž je také nízká. Řazení je delší ale dobré. Motor jede jak pila, ale musí se dost točit aby upaloval. Je to 2,5 V6 se 140kw, což předznamenává že to lenoch nebude, ale určitě nelze říct, že bych s 2,5kou stačil všemu.

Spotřeba je neúměrně vysoká výkonu - pod 11l se jet téměř nedá a dlouhodobý průměr vychází na 14,8l , přičemž není absolutně žádný problém jet za hodně přes 20l, což mi přijde už za uši přitažené. Zkrátka je to sportovní auto, ale s audi a bmw se úplně srovnávat nedá - má oproti nim slabé a málo trvanlivé brzdy, horší řazení, vysokou spotřebu, je daleko méně pohodlné, a to přestože audi je v zatáčkách zcela jistě přesvědčivější a bmw přidává neuvěřitelnou ovladatelnost.

Jediné co opravdu chválím je citlivé řízení a zábavnost. Alfu také citelně omezuje přední náhon - zvlášť na vodě je to dost nic moc. Řekl bych že 156ka je dost rychlá, líbivá a všechno možné, ale pro náročného řidiče není a krom toho stojí neskutečné peníze na údržbě.

AR se mi líbila, jezdila zábavně, ale myslím že jsou mnohem lepší auta-už jen kvůli nákladům, pohodlí, rychlosti a spolehlivosti.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156

Vložit komentář

To: magic: Odkedy je BMW nedotáčavé?!!:))),

Tušíte vôbec, čo ten pojem znamená..:(??

23.06.2010 | 21:05:50 | ľuboš Reagovat

RE: To: magic: Odkedy je BMW nedotáčavé?!!:))),

Určitě ne, vždyť se jenom 20 let zabývám automobilovými soutěžemi, prodejem sportovních dílů a servisem sportovních aut, takže opravdu nemohu mít ani páru, co je to nedotáčivost.
Podvozkem je 156/147/GT to nejlepší, co v daném segmentu kdy spatřilo světlo světa. Ostatně to, pokud vím, krom pár retardů asi nepopírá nikdo v celém světě. Že to není zadarmo, a že podvozek čím víc kopíruje silnici, tím musí být jednak víc "natvrdo" uložený (ne odpružený, ale uložený!!!) a samozřejmě tím víc rázů akusticky přenáší do karoserie (u toho BMW to jen díky "plavoucím" nápravám neslyšíte, opotřebení je stejné, protože ty díly dodává stejný výrobce), asi dojde každému s IQ nad 20.
Že má AR 156 hodně nemocí, že 2.5 V6 je užraný, zato velmi spolehlivý motor, který se probírá až někde za hranicí 4500/min,, to je pravda. Že některé kusy skutečně mají neustálé a chronické závady elektroniky Bosch, to je prostě taky fakt. Mimochodem úplně stejný Motronic je na těch Audi a BMW, takže stejné problémy jsou i tam a kdo tvrdí, že ne, buď mu chybí zkušenost, nebo úmyslně lže. problémy s ventilací - ano, občas bývají, je to u 156 nepatrně vyšší procento než je průměr.
156 je prostorově velmi stísněné, průměrně spolehlivé auto s vynikajícím řízením a podvozkem, který je současně dost náchylný k pazvukům a přenosům rázů. To auto má své chyby úplně stejně, jako auta ostatní.

30.05.2013 | 12:46:56 | magic  | 212.24.139.* Reagovat

Tak nevím...

"a to přestože audi je v zatáčkách zcela jistě přesvědčivější a bmw přidává neuvěřitelnou ovladatelnost"

AR 156 má svoje mouchy, je prostorově slabá, má malý kufr a spotřeba 2.5 V6 skutečně odpovídá 11-14 l/100 km (20 jsem nikdy nezvládnul, asi neumím jezdit), ale vytýkat jí ve srovnání s takovými nedotáčivými kraksnami jako BMW nebo Audi jízdní vlastnosti, to si teda nedovolili ani soudruzi v redakcích německých časopisů...
Autor by se měl nechat léčit!

23.06.2010 | 18:22:49 | magic Reagovat

a ešte niečo, origoš servisi aspon u nás na slovensku sa vobec nevyznajú v hlavne elektronike francuzkych a talianských aut, ešte tak nemca a embečku si trufnu aj to iba to čo už robili, ale ostatne len hádaju!!!!!!!!!! (čest výnimkám )
Lepšie je navštíviť nejakeho majstra, čo sa zaujíma len o tú konkretnu značku, určite pomože viac

27.12.2008 | 13:30:18 | 6DODIAK5.sk Reagovat

nazdar chlapi
aj ked nemám zrovna alfu ale talianske auto mám, a vobec nemôžem čitat čo sa tu píše na alfy.
To že odchadzajú predne ramena, hlavne horne to je pravda, je to na kvalite ciest a tie ramena tiež niesu nejak predimenzované,ale spýtajte sa borcov na A4,passat,A6, ako často menia predne ramená a kekotkodákaju okolo toho tak ako keď sa to musí meniť na alfe,berú to ako opotrebovanu súčiastku a bodka.Dnešne auta už neznesu to čo znieslo MB-piano, čí w124,audina 100,80, alebo aj delta, tie časy sú preč.
A pohybujem sa trocha okolo aut a firiem čo dodávaju súčiastky, a len taká maličkosť, že nemecke značky si priplacajú u subdodávatľov za prvotriednú kvalitu.Takže to asi vysvetľuje že na JTD a HDI skor odchadzaju trisky a čerpadla ako na nemeckych značkach, o senzoroch a častiach náprav plati to iste.Prečo asi 1,6 od fiatu z roku 98 ma už riadiacu jednotku magneti marelli, lebo dovtedy boschacka robila čo sa jej zachcelo, a po vymene sa tento motor stal jeden z najlepších v rámci kategorie.
jasne že sa može stat že človek natrafi aj na nepodareny kus, lenže pri ojazdenom aute plati,jakovej pan -takovej kram, nemyslíte????
No a este k motorom v alfe,ideal je 1,8, alebo 1,6 a potom 1,9 jtd(2,4 je tažká na nápravu), alebo potom šestvalec, len ten žerie aj travu okolo cesty ked sa mu začne šlapať po krku :))
ale 2,0 v 156 je ozaj nevydareny kus, predchadzajúci v 155ke, alebo 75ke bol jeden z najlepšich čo sa v tej dobe spravilo, či už spoľahlivosťou alebo vykonom.

27.12.2008 | 13:25:51 | 6DODIAK5.sk Reagovat

ar 156

Zdravim všechny příznivce AR.Zatim tady čtu jen pomluvy ale nic podloženého za 10let ježdění po evropě jsem u svodidel porouchanou AR nevyděl nejčastěji VW,mercedes atd.,ale nenapadne mě pomlouvat tyto automobily každá porucha je daná zacházením a péčí.Stačí najet na bazary a začnete se divyt př.AR 2.5 V6 rv 98 po go za 86000kč?No super cena,ale ta go byla trochu levná a to dělají jen lidi vy si to auto koupíte a druhej den stojíte a začnou pomluvy to už mi nesmí do baráku atd.Takovým doporučuji kupte si nové auto kde jsou nějaké záruky,ale jestli jste neměli na údržbu AR tak máte prachy tak na Fabia atd.Prostě kupujte si auto které se vám líbý jezděte,ale hlavně mějte fond na opravy pokud auto stojí 100000 musim mít na koupi připraveno 150000!Já koupil AR V6 za 80000 a jel jsem rovnou do servisu na diagnostiku a nechal jsem vše zkouknout zjistili že mam spojku v pr. tak jsem tam rovnou nechal 30000!A myslíte že mě to trápí?NE!ona mi to holka zas vrátila zvukem V6 a pár pokořených VW přišlo vhod!AR zdar

12.10.2008 | 11:27:41 | jose cuervo Reagovat

RE: ar 156

divyt, líbý

Tleskám krásný "víkon" :-)

01.08.2012 | 12:44:27 | lukas  | 213.155.225.* Reagovat

ar 156

Zdravim všechny příznivce AR.Zatim tady čtu jen pomluvy ale nic podloženého za 10let ježdění po evropě jsem u svodidel porouchanou AR nevyděl nejčastěji VW,mercedes atd.,ale nenapadne mě pomlouvat tyto automobily každá porucha je daná zacházením a péčí.Stačí najet na bazary a začnete se divyt př.AR 2.5 V6 rv 98 po go za 86000kč?No super cena,ale ta go byla trochu levná a to dělají jen lidi vy si to auto koupíte a druhej den stojíte a začnou pomluvy to už mi nesmí do baráku atd.Takovým doporučuji kupte si nové auto kde jsou nějaké záruky,ale jestli jste neměli na údržbu AR tak máte prachy tak na Fabia atd.Prostě kupujte si auto které se vám líbý jezděte,ale hlavně mějte fond na opravy pokud auto stojí 100000 musim mít na koupi připraveno 150000!Já koupil AR V6 za 80000 a jel jsem rovnou do servisu na diagnostiku a nechal jsem vše zkouknout zjistili že mam spojku v pr. tak jsem tam rovnou nechal 30000!A myslíte že mě to trápí?NE!ona mi to holka zas vrátila zvukem V6 a pár pokořených VW přišlo vhod!AR zdar

12.10.2008 | 11:27:33 | jose cuervo Reagovat

Magic

Já myslel, že to je diskuse k recenzi auta, a ona je to diskuse o mně! To jsem netušil, že jsem tak strašně významná osoba, že vzbuzuji tolik mindráků a tolik nenávisti.
Jinak ke článku: AR 156 je polosportovní auto, jeho realiabilityindex se pohybuje dlouhodobě kolem 150, takže se dá říci, že v dané kategorii je to průměr (Audi je na tom u podobných motorizací o citelně hůř, BMW naopak o něco lépe). Hlavní problémy se jmenují Bosch (elektronika) a BAWAG (součásti podvozku) - tedy naprosto stejní dodavatelé jako u Audi , BMW, VW a dalších značek. Jinými slovy - nadávat na ně jenom na AR je důkaz hlouposti toho, kdo tak činí.
AR 156 se od konkurence liší lepším a dražším řízením, naprůměrnými podvozky (absolutní vítěz "losího testu" německého AMS) a poměrně dynamickými motory.
V průběhu let se ukázaly nadprůměrné problémy u motorů TwinSpark 16v, které lze označit za velmi problematické. Motorizace V6 vychází jako průměrně spolehlivá, JTS jako velmi spolehlivá a JTD jako mírně nadprůměrně spolehlivá (vždy srovnáváno vzhledem k výkonnosti, samozřejmě).
AR 156 má ale velmi malou užitnou hodnotu a zvláště pro osoby nad 180 cm je velmi problematická v otázce vnitřního prostoru. V ČR je doslova katastrofální úroveň servisu, naopak cena a dodávky ND jsou celkem příznivé, byť od vstupu ČR do EU došlo v několika vlnách k podstatnému zdražení ND.
Komu se zdá, že to, co píšu, je debilí, nechť uvede, co a v čem není pravda.

11.07.2008 | 12:37:54 |  Reagovat

máš recht

A myslím to vážně AR je fakt jen pro ty co v tom vidí víc než auto. Protože jako auto to nestojí za nic moc. Samý service a nahradní díly schánět a to klepe a tamto odchází a to je třeba vyměnit a proč to zas nechce jet. skrátka hrůza. Měl jsem 156 2,4 JTD. Měla sice hodně přitažlivý desing ,ale mě to nestačí. Potřebuju spolehlivý vůz. Tak jsem s Talošema skončil. Mám třetím rokem Mits. Galant rv. 98 a akorát rozvody a olej s filtrem. 175000km. Motor šlape jak hodiny. Takový klid jsem s Alfinou neměl.

10.07.2007 | 22:28:25 | Rejža Reagovat

Kdysi jsem o AR uvažoval, pak si ji koupil kamarád... Asi nejsem správný automobilový fanda, protože o zážitky ve stylu jízda na odtahovce nestojím (jeho případ 2x za rok). Trávit čas v servise a čekat co najdou tentokrát taky není moje hoby. Musím přiznat že jsem rád (a jsem vděčný, že kamarád šetří rychleji), že jsem AR nekoupil. Je to asi pravá italská krasavice - po třicítce je z ní příšera - pouze u AR tento stav přichází rychleji. Japonci sice jak tvrdí zarytí příznivci značky jezdí na "rejži" - ale JEZDÍ - nestojí v servisu ani na cestě - jen klidně jezdí.

24.06.2007 | 09:12:07 | Pavel Reagovat

Spotreba 2,5 V6

Nezlobte se na mne ,ale kritizovat spotrebu u motoru 2,5 V6 ,ze nejede pod 11 litru mne pripada jako koupit si trabanta a stezovat si ze neni dost luxusni.
Ja jsem dost italofil a uznavam co se tyka kvality mohla by mit alfa mnohem lepsi zpracovani.
Jizdni vlastnosti jsou podle meho nazoru slusne a urcite to neni nudne auto.Kdyz na to aute odejsou cidla a to se mne jednou stalo tak nechapu proc se krotizuje italie kdyz vsechna elektrika a cidla jsou od Bosche.Muj znamy ma MERCEDES E a s elektrikou mel uz dvakrat take problem.Dnesni auta jsou dost narocne na elektriku a ruzna cidla a nejvetsi problem tkvi v tom ,ze vetsina lidi v servisu jsou vic nez diagnostici menici dilu...Nejsem urcite nazoru ,ze vsechny auta a motorky z italie jsou smejd.Vlastnil jsem Ducati a kdyz se dodrzoval pravidelny servis byla to motorka co nemela chybu.To same si myslim o Ferrari,Maserati,Lambu i kdyz dnes uz patri pod Audi.Nechci nikoho urazet ani rozpoutavam diskuzi je to hodne o tom jak se kdo o auto stara jak v nem jezdi a jaky ma servis.Co se tyka zpracovani uznavam jako lepe povedena auta nez AR Audi,BMW,VOLVO,MERCEDES.Ale uz podle ceny ojetiny poznate ze tyhle auta jsou vsude jak u nas i ve svete vice cenena.Co se tyka dnesnich modernich motoru uznavam AR 2,4JTD 20V,motor od Volva D5,BMW 2,0d a motor 535d se dvema turby naprosta spicka.I kdyz musim rict ze mam radeji sportovni benzinove motory,Dnesni moderni motory maji vyhodu prijatelne spotreby do 12l s vykony kolem 200k coz u benzinu neni mozne.Osobne jsem v 2,5V6 jezdil a moc mne nenadchnul po strance krouticiho momentu -220Nm cekal jsem od toho vice.Je to motor ktery jede hladce a pekne se toci ale chybi mu vice krouticiho momentu.Proto je nejspis motor 3.0 u BMW mene ziznivy a na svezeni lepsi.Ja s AR najel za 4 roky 160TIS km a i pres drobne muchy bych to tak tragicky nevidel.Ramena na napravach se musis obcas menit ale hodne zalezi na stylu jizdy a na cestach po kterych se jezdi.Mimo to ja ramena na napravach povazuji za spotrebni dil a kdo na to nema at si proste koupi auto s nizsimi naklady.Alfa je proste o nejakych nakladech uz asi proto ze neni udelana tak hodne pro praktiky jako Audi.

01.05.2007 | 07:05:24 | ducati Reagovat

Alfa jako krásná ženská?

No napíšu to asi takto. Jedna stará pravda říká, že "krása pomine, ale ludra ti doma zůstane"
To platí jak o ženských, tak o autech.
Je asi jasné, co volím já.

21.01.2007 | 14:08:54 | Jenda Reagovat

RE: Okamzik

Tak ty si to VYSTIHL!!! Konecne nekdo kdo to citi PRESNE jako ja!! A verim ze i spousta PRAVEJCH italofilu!! A VOTOM TO JE!!! super

11.12.2006 | 21:49:28 | Michael Reagovat

Alfa

Lidé se za ní otáčejí, když ji spatří, rozbuší se jim srdce, napnou se jim kalhoty. Jen majitel ale ví, že vědoma si své krásy je schopna si postavit hlavu - jako kráska která si dupne a chce zlatý řetízek či večeři v Acapulcu. A vy, jestli si ji chcete udržet, tak vytáhnete peněženku a zatáhnete to. A vy to uděláte, protože nechcete lidovou a hospodárnou, nevýraznou Máňu Passatovou, či Oktávovou, či studenou němku Baworku. Takové ženské je třeba až po padesátce. A kdo v mládí s Alfou prožije chvíle emocí - užije těch kladných - krásy a jízdních vlastností - a zvítězí nad těmi zápornými - poruchy elektriky či podvozku - znamená to že žil naplno - bojoval dobrý boj. Alfa je umění, ne praktičnost, nebo trvanlivost. Když si člověk co kupuje auta srdcem nechá rezervu na údržbu (z peněz které ušetřil oproti stejně staré dražší konkurenci) bude na Alfu vzpomínat v dobrém.

14.11.2006 | 21:33:20 | okamžik Reagovat

to byste se měl přihlásit do nějakých novin a zveřejnit,protože jste s vaším kamarádem pravděpodobně jen 2 v celé republice.já jsem ar 156 používal rok a do baráku už mi nic od této značky prostě a jednoduše nesmí.

16.08.2006 | 17:14:27 | Holý Jindrich Reagovat

AR 156

Možno som mal šťastie no na AR 156 som za 16 mesiacov najazdil cca 100 000 km bez poruchy (jedine pravidelný servis ),pre úplnosť kolega najazdil za dva roky 180 000 km a nič vážnejšie tomu autu nebolo.Za seba možem povedať že auto dostávalo poriadne zabrať.ZVLÁŠTNE po tom čo tu čítam.

19.07.2006 | 23:57:33 | Igi Reagovat

heh, ja nemuzu rict nic jineho, mel jsem 156ku 2,5 V6....ano byla rychla i zabavna ale oproti bmw 330i chlastala jak nemocnej osel a byla nespolehliva, nacpal jsem do ni 80 klacků a závady lezly tak jako tak odevšud.s bavorákem jezdim jako hovado uz 2 roky-cca 60 000km a leju benzin a menim olej...jo měnil jsem 2 čepy ale....proti alfe je to parada a navic zadni nahon dovede opravdu paradni veci, 156 by v zatáčkách nestačila ani náhodou-je limitovaná právě předním náhonem

13.03.2006 | 09:49:31 |  Reagovat

AR ???

mel jsem alfu 164 po mem kamaradovi. za 2 roky co ji mel, menil 2x motor (3,0 V6) ANO, jezdil jako magor, ale to jezdi i ted, akorat ze ma bmw 525. kolikrat myslite ze menil motor? ANI JEDNOU a bmw ma uz 3 roky. a to se k tomu chova stejne. proste AR jsou odflaknute vozy, ktere nevydrzi sportovnejsi zachazeni. to je ale paradox, protoze, se prave za sportovni vozy vydavaji. a navic, kdyz se nekazi motor, tak aspon elektrika.
chtel bych videt AR co ma najeto 600tkm a nema problem s motorem.
proste bmw je rychlejsi, spolehlivejsi a uspornejsi. a i 325 z roku 1991 to nanda 2,5 AR z roku 2005
to je trochu ostuda pro AR :(

14.02.2006 | 00:26:45 | ARvsBMW Reagovat

konečně jedna objektivní recenze...

02.02.2006 | 01:35:19 |  Reagovat

alfy mam rad a sam jednu starsi mam, jsou to auta zabavny ale moc spolehlivy no ale co nadelam kdyz je mam rad
magic je de.bi.l. vubec bych se tady jeho zakomplexovanou osobou nezabejval-bohate staci kdyz jeho rozumu jsou plny stranky auto.cz

09.12.2005 | 13:02:35 |  Reagovat

magic je KRETÉN KRETÉNŮ KRÁL..doufám že ho nebere nikdo moc vážně kluk je asi trochu na budku

08.12.2005 | 23:22:50 |  Reagovat

alfy jsou super i když jsou asi i lepší auta
magic je tragéd dělá akorát ostudu nám alfistům

08.12.2005 | 10:59:57 | alfi Reagovat

TO REST:ignorant??? no to je spis právě ten magic.... je to týpek co myslí že sežral všechnu moudrost a zatim by se spíš uživil jako redaktor nějakého humorného časopisu...to by mu určitě šlo lépe než žvanit blbosti o autech.Osobně nechápu jak může někdo jako on tvrdit že má zkušenosti s auty. To co občas napíše ve vší vážnosti mě dovede fakt pobavit stejně jako spoustu jinech lidí. Je to vážně omezenej tupec. Sám mam taky alfu 166 jtd a vím o čem alfa je, ale to co předvádí jsou naprosto nekritický fráze plynoucí z ničeho a takový jelito tvrdí že má zkušenosti??? Jak už někdo psal fakt se nedivim že už v žádným časopise nepíše....jestli v nějakým kdy vůbec psal-dobře že dopsal celá redakce z něj mohla mít tak akorát ostudu.

08.12.2005 | 10:16:35 | BigIT Reagovat

magic?........dement ke kterému vzhlíží pár dalších slaboduchých, pro mě je to člověk kterej popírá cokoliv na základě ničeho za účelem zvelebení AR, žádnej odborník a žádnej test ani měření mu neni dobrý všechno je nesmysl pravdu má on....tak co jiného si o takovém "zkušeném znalci" myslet, kecá do zkušeností lidem kteří je s konkrétními auty narozdíl od něj mají

08.12.2005 | 08:44:24 | venca Reagovat

na auto.cz nelezu právě kvůli těm pár kreténům jako je magic, nedá se tam o ničem bavit ten kretén se do všeho se.re hlavně do toho čemu nerozumí
jinak alfy mam rád a taky jedbu mam -147, ale maj fakt dost svejch much

08.12.2005 | 07:54:03 | fitipaldi Reagovat

ale to je samozřejmě blbost bmw audi a alfy jsou stejne nebo podobně zaměřené vozy a kotel dostávají všechny, zvlášť majitelé bmw je nešetří a čemu to vadí... jak je možné že vše vydrží u alfy méně??? prostě to není taková sláva jako se z toho dělá
a magic? člověk kterej vypouští z úst blbosti o kterych vi i 5ti lete ditě že to jsou blbosti je proste jednoduše blbec,k tomu pár chudáků bez vlastního úsudku, názoru a zkušeností k němu vzhlíží a poletuje kolem něj na auto.cz= proto ten server nenavštěvuju číst slinty takového zaslepeného blbce se nedají je to na pár facek

07.12.2005 | 23:06:43 | michal Reagovat

cože magic??? už i tady ??? no to je fór na většího blbce se jen tak nenarazí-ten žvaní takový hovadiny že kdybych ho potkal tak mu snad natluču já se vůbec nedivim že už v tom časáku neni-kdo by taky zaměstnával takovýho zachráněnýho potrata s mozkem ze slepice...když byl malej musela mu rodiče přejet alfa romeo a on z toho má trauma protože teta co ho vychovávala měla asi bmw... nejspíš má tu nemoc šílenejch krav

07.12.2005 | 22:12:21 | roman Reagovat

Mě spíš udivuje, že jsou lidi kteří toho tlachala berou vážně... vždyť je to blbec a na tom nic nezmění ani to, že se ohání, že působil v nějakým časopisu. Je to tlachal a nic než neobjektivní zaujatej trouba, kterýho rozumnej člověk brát vážně nemůže. Vždyť ty hámoty co píše se ani nedaj číst- buď je to magor nebo si z nás všech dělá srandu.

07.12.2005 | 22:05:09 | martin Reagovat

protože píše občas takový hovadiny že to jinak není možný-je to ukecanej trouba kterej nemá ani trochu objektivní názor a ještě si myslí že má pravdu
jeho příspěvky občas vypadaj jako ze špatnýho komiksu

07.12.2005 | 21:18:07 | anonym Reagovat

Proč myslíš,že magic ujíždí na houbách anonyme?

07.12.2005 | 19:53:40 | RRAAFF Reagovat

Audi,bmw jsou víceméně konzervativní auta.Tudíš hodně lidí je kupují hlavně z prestiže a sem tam ji "protáhnou".Neříkám,že nedostávájí svoje,samožřejmě je to individuální.A kdo si koupí alfinu?Manager?Ředitel?Dědek?Těžko.Leda tak nějakej "bejk",co jí nakládá tak,že se za chvíli začne srat.Samozřejmě mluvím o nových autech,ale s tím jdou logicky potom ojetiny.Tímto,ale neobhajuji alfy,sám jsem si s ní prožil a navíc jsem neměl k tomu bejkovi daleko.A otírat se o magica může jenom ignorant.

07.12.2005 | 18:08:43 | REST Reagovat

potom je zajímavý že audiny bmw a jiná podobně zaměřená auta,která svými majiteli šetřena jistě nejsou se ne.se.rou...
já například svý 325i nenakládám za studena ale jinakl ji používám k tomu k čemu je...a taky to tomu autu nevadí

07.12.2005 | 17:20:11 | michal Reagovat

Alfi dostávají hodně naložíno,tak zřejmě je to přímá úměra,že se tak serou.U mě jela na 100 %.

07.12.2005 | 16:28:46 | REST Reagovat

taky nechápu co vsichni zaryty priznivci alfy placaj...nechapu co na tom kdo vidi, je to obyč kara akorat made in italy

07.12.2005 | 01:28:18 |  Reagovat

jojo AR...měl jsem a taky mě vyškolila měl jsem jen 155ku ale byl to boj, brácha měl 156 2,0TS a šlo to z baráku kvůli poruchám taky.... k tomu jezdil jako ho.va.do a praskla mu z toho kastle-prej byly hodně měkký a AR z toho měla prej slušnou ostudu
dnes už jsem poučen takže vím svý i přes spoustu řečí alfistů... ted jezdim už 6let starou e46 325i a problémy neznám

06.12.2005 | 22:39:52 | michal Reagovat

Člověk by řekl,že je už hezkých pár let na trhu,tak už bude "vychytaná".Taky jsem měl 156,ale 2.0 a až se nastřádalo víc závad,tak teprv jsem ji servisoval.Ale všechno jsem ji odpouštěl,jelikož když jsem ji kupoval tak měla 130 tis. a r.v.98.

06.12.2005 | 21:28:59 | REST Reagovat