Rok výroby:1999Typ motoru:2.0Stav km při koupi:19 000 kmStav km nyní:26 500 kmZpůsob řazení:automatPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:28. 7. 2003
Předchozí majitel musel vyměnit převodovku po 10 000km.
Nová převodovka byla opravována a stejně to nebylo lepší.
Selhalo relátko u hydraulického čerpadla převodovky.
Váčkový hřídel na motoru se rychle opotřebil.
Střecha začína korodovat.
Klimatizaci jsem v podstatě ani nepoužil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Všechny poruchy, co jsem popsal se staly během tří měsíců a asi 3,5000 kilometrů. Poté jsem byl nucen auto prodat, kvůli záruce. Motor se mi zdál jako by byl úplně bez sil... jednaosmička mého kamaráda byla mnohem silnější... mimochodem ta převodovka stále nefungovala tak jak by měla. Co se vzhledu týče nemohl jsem si stěžovat.
Treba sa chlape naucit jazdit a nebudes mat problem s prevodovkou..a ak ani to nepomoze, kup si bud automat, alebo bicykel..v zivote som nepocul, zeby prevodovka skolabovaa po 10000km..jedine ak bola chybna od vyroby
Tý rzi bych se zas až tak nedivil. Mám Megana (98), vím jistě že sem ho nikde nenabořil a přesto má na střeše puchýř. Stejně tak známého Brava - rez na streše, taky nikdy neboural (akorát do vrat u garáže, ale fakt ne střechou).
161 000Km ....a co čekáš, že ten motor bude jako novej ....je přece známý, že Alfa motory jsou háklivý na kvalitu oleje a když tam někdo lil nějakou černou vodu, tak se nediv, že se ti ostrouhaly vačky .....161 000 ....buď rád, že ještě drží pohromadě
Jestliže koroduje střecha tak to je signál toho, že to někde někdo pořádne zbořil, Alfy totiž mají od půlky 90. let (jestli se pletu opravte mě) kompletní pozink, takže jestli rezne byla bouraná a jestli na střeše, tak to nechci vidět jak.
Je to zvláštní, na moji Alfě - 155 2,5 V6 byly obě vačkové hřídele, když jsem ji koupil (161.000 km), totálně ojeté, jako by byly z bláta. musely se vyměnit. Kamarád, automechanik viděl podobně ojeté u Oltcita mý ségry ?!?
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
Stav tachometru nyní: 26500 km
...a druhý majiteľ
...a r.v.: 1999
...a hrdzavá strecha...
...to ťa museli riadne ožrať, že si to od "nich" kúpil. To si od "nich" mal radšej kúpiť tú vesmírnu loď na ktorej potom odleteli
06.12.2008 | 16:57:21 | Reagovat
???
Treba sa chlape naucit jazdit a nebudes mat problem s prevodovkou..a ak ani to nepomoze, kup si bud automat, alebo bicykel..v zivote som nepocul, zeby prevodovka skolabovaa po 10000km..jedine ak bola chybna od vyroby
12.11.2008 | 18:20:25 | Reagovat
rez
Tý rzi bych se zas až tak nedivil. Mám Megana (98), vím jistě že sem ho nikde nenabořil a přesto má na střeše puchýř. Stejně tak známého Brava - rez na streše, taky nikdy neboural (akorát do vrat u garáže, ale fakt ne střechou).
08.10.2007 | 16:30:43 | Koli Reagovat
161 000Km ....a co čekáš, že ten motor bude jako novej ....je přece známý, že Alfa motory jsou háklivý na kvalitu oleje a když tam někdo lil nějakou černou vodu, tak se nediv, že se ti ostrouhaly vačky .....161 000 ....buď rád, že ještě drží pohromadě
26.08.2006 | 18:46:35 | Reagovat
Jestliže koroduje střecha tak to je signál toho, že to někde někdo pořádne zbořil, Alfy totiž mají od půlky 90. let (jestli se pletu opravte mě) kompletní pozink, takže jestli rezne byla bouraná a jestli na střeše, tak to nechci vidět jak.
30.05.2006 | 18:50:10 | Pribina Reagovat
jak muže korodovat sřecha???? co je to za hovadinu??? to nekdo pře tebou vyválel ne??
16.05.2006 | 22:17:10 | Reagovat
Je to zvláštní, na moji Alfě - 155 2,5 V6 byly obě vačkové hřídele, když jsem ji koupil (161.000 km), totálně ojeté, jako by byly z bláta. musely se vyměnit. Kamarád, automechanik viděl podobně ojeté u Oltcita mý ségry ?!?
01.03.2005 | 19:59:01 | Radovan Reagovat