Rok výroby:1999Typ motoru:2.0TSStav km při koupi:270 000 kmStav km nyní:370 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:5. 10. 2007
Prasklá trubička servooleje, výměna za par stovek.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ještě jsem nejel v lepším autě a myslím to doslova. Při 370.000 km má naprosto bezhlučný interiér. Kvalitní plasty do sebe zapadají s absolutní přesností. Slícování jednotlivých dílů je dokonalé a použité materiály kvalitní a hodnotné, žádné levné plasty, pěny.
Ovladače jsou pevné a naprosto přesné, nikde nic neskřípne. Interiéru se najeté kilometry nijak nedotkly. Kvalitní čalounění je jako nové. Dřevěný volant je naprosto pevný a nepoškozený. Pedály pevné, přesné, citlivé. Vše je dobře naddimenzované a pevně usazené. Nedávno jsem jel ve stejně starém Mercedesu C a připadal jsem si jako v rozklepané popelnici.
Když jsem sedl zpět do Alfy, připadal jsem si jak v novém autě. O BMW ani nemluvim, to je svou nekvalitou, poruchovostí a strnulostí už dávno známé. Proto také potkávám na silnících v poslední době více 159, než stejně starých BMW3. Když si sednu do Fordu, Opelu, Škody apod. jsem vždy znovu překvapen lajdáctvím, snahou šetřit, strohostí a celkovou uniformitou, že se divím, že ty vozy ještě někdo kupuje.
To jsou proti Alfě jen přibližovadla pro zaměstnance. Alfa Romeo už německou konkurenci dávno převálcovala, jen to ještě spousta lidí neví. Lidé, kteří Alfu nemají, by se k ní neměli vůbec vyjadřovat a neměli by papouškovat překonané pravdy.
Tohle pochopí jen ten kdo má rád Alfu.Já ji nemám ani po ni neprahnu,ale je to prostě značka co má osobnost,charakter a tím je odlišná od všech jiných aut.A když se hold někomu líbí a má tu značku rád.Tak nějaký poruchy přehlídne,další věc je ta že vyloženě fanda se o to auto v celku dost,stará a to Alfa vyžaduje více jako jiná značka.Tudíž těch poruch nemá zase tolik. Asi jako Fiat,když vezmu Barvo apod.Tak to jsou auta kterým se člověk musí více věnovat,pak ale odvádějí v celku dobrou práci. Jak se říká Alfu bud miluješ,nebo nenávidíš. Znám jednoho maniaka na Lancie a Italských aut.Už v tom jede 20 let,a pořád je spokojen pravda je to mechanik.A když už něco je tak si to vymění.Vím teda i různých vyhoření převážně u Fiatu.Kdy zkratoval kabel,a shořel motor..:D. Ale jsou lidi co nekupují auta,tak nějak rozumem a srdcem.A nevidím důvod proč jim to vyvracet.Navíc tak nějak z poloviny to beru i já. Ono jsem si všiml že u nás se opravdu při koupi auta,hodně lidí zaměřuje hlavně na spotřebu,a bere se že co je Německý je nejlepší. Je spousta anket,kde v porovnání třeba tří aut kde mezi nimi figuruje škodovka.Tak z pohledu vzhledu apod.Je vždy na posledním místě.A přitom je to nejprodávanější auto u nás. Takže na první pohled skromnost,lákadlo nízké spotřeby a velký kufr.Tady vždy zvítězí,i na úkor pohodlí,vzhledu a ceny vůči výbavě. Takže pak tak část nadšenců jenž jdou opačným směrem jsou těžko pochopitelní.A pak vznikají akorát zbytečný dohady jako například tady. PS:Mojí fandové se do mě můžou zase pustit!!:D a poučovat o všem možným:D
Luke20 a luboš, po roce co jsem tu nebyl se nic nezměnilo. Hehe zdravím vás. :D Kdybych měl napsat k tématu. Recenze je sranda. Chcete pravdu, přečtěte si o ní víc. Znám ji žere i trávu kolem cesty. průměrná spotřeba 13litrů. Vzhled? Starý, Alfy jsou módní jen v určitém období a už se po ní ani neotočím jak je okoukaně ošklivá. Staré bawo mě ještě ohromí, hlavně sedmička, ale nová sedmička už je o ničem (opice)Já 156 neměl(pouze 164), ale kluci znalí aut ji neudrželi ani půl roku, což svědčí o kvalitě a údržbě. BMW už mě taky nezajímá, jsou lidi a znám jich hodně, co vlastní BMW a jezdí s fabii, ba dokonce zarytí fanoušci přeskočili na VW group (audiA6 to je parádička) a vymlouvají se na to, že to BMW je na "víkendovky" tak k čemu to auto vůbec mají. Aby zabralo místo v garáži? Nepočítám lidi co na to mají a jezdí s ním, a le jak člověk nemá v tom motor M, nebo alespoň sedmičku či X. Čemu fandím? KOREA mám korejský mobil, spotřebiče, auto a poslouchám korejskou muziku a slouží dobře.:)))
Tak samozřejmě PSY, girls generations, Boys něco, Takový návrat k disko 90. let :D Plete se mi to s japonskou hudbou a ty čínské názvy jak se dostávám dál k dalším odkazům už pak neřeším. :)) Né jako vtip, britská hudba je top. )
Tak ohledně korejské muziky, jo poslouchám ji na youtube jako další, opravdu jsem měl na mysli hudební skupiny, jako audiofil mi neříká korea nic ani v poměru cena výkon, natož kvalita... ještě jsou v plínách. pokud vidíš časovou posloupnost příspěvku. Letos teda Korea válí v oblastech, které jsem vyzdvihoval a ohledně té muziky ano jednu písničku dostali alespon na 3 týdny na všechny hitparády do 1.místa. Chtěl jsem tím upozornit, že nejsem nějaký zastánce něčeho. Ale kdyby jste si chtěli tedy rýpnout na autora kritiky, tak ať víte na kterou značku opěvuji. :D
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Samsung, konkrétne. napr. najrýchlejšie rastúcou značkou na svete je H.-Kia..., počnúc mikrovlnkami, smarttelefónmi, cez lode... kvantum vecí sa vyrába v J. Korei.
O takom hite ako SUV, celkom slušných motoroch a napr. 7 ročnej záruke si asi počul..., z H.-KIA profitujú aj zákazníci ostatných značiek.
Je iba otázkou 5-10 rokov a H.-KIA bude v top 5 aj v Europe, akby boli media nezávislé a slobodné..., tak Korejci už dnes valcujú aj "prémiové" značky.
Nehovoriac o tom, že malé autá od nich sú oveľa krajšie, aj bohatšie vybavené ako výsmech z MB, či Kolína.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
A taky dražší.Korejci se dotáhli na evropskou špičku,ale bohužel cenama a masážním marketingem,kde na každým rohu a v každý tiskovině na tebe vykukuje korejká obluda a je vidět jak to na některý zabírá.Bohužel technikou a jízdníma vlastnostma zaostávají.Krajšie auta to rozhodně taky nejsou.Hlavně aktuální Hyundaie I20,I30,I40 a Elantra jsou naživo strašný.Kia je o něco lepší,alespoň to tolik nepřekombinovává a uvnitř se taky drží zkrátka,ale na evropskej mainstream taky ztrácí.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tvůj názor na aktuální Hyundaie je naštěstí jen názor tvůj.Já mám názor přesně opačný.Tak co s tím?Můj názor bude věrohodnější neboť čerpám z vlastních zkušeností.To co se líbí posuzujeme my, ne jen ty.Když nebudu chtít nezabere na mě nic.Ale to přece musí sám každý vědět co chce.Je pozoruhodné že i ty skutečně ošklivá auta (a mám na mysli i takovou Fábii 2) si své kupce vždycky najdou.A tu jsme u podstaty názoru.Tobě ,nebo mě se nelíbí tak si to prostě nekoupím,a nebo líbí a pořídím si to.V čem stále vidíte problém?Snad nechceš tady vystupovat jako samozvaný rozhodčí v otázce -hezký,nehezký,dobrý,nedobrý.Takových chytrolínů tu už bylo.Rozumně uvažující člověk samozřejmě pochopí že jeho pohled na věc nemusí sdílet všichni.A taky se ten člověk nemusí později rozčilovat že nemusí mít pravdu.(A které že to auto má být to dobré?)
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Naštěstí to není jenom můj názor,ale i v mém nejbližším okolí mých přátel,příbuzných a známých na který marketingová masáž typu "sedůůůům a hnojdé to mi ho vyndé" nezabírá a nikdo si tohle rádoby auto nekoupil.I když pochybuju,že v nejbližší desetiletce nějakej maximálně jedinec neulítne a nepořídí si korejskej zárak do svý garáže.Pak si to samozřejmě vyžere.Na téma dobrý a špatný auta se tu můžeme bavit donekonečna.Ale pokud se svezež v golfu nebo focusu a ve špatný kopii,která se jakoby tváří nebo chce tvářit jako evropskej mainstream tak každej,kdo cejtí auto pod zadkem ten rozdíl musí poznat.Samozřejmě pokud jseš Venca z JZD a jezdíš na traktoru tak ti to asi bude stačit na ježdění do chlíva stejně jako dacia a jiný low-endy mezi,který korea zatím patří ikdyž jak jsem řekl ta cena už tomu neodpovídá.Je tady spousta jinejch rize evropskejch automobilek a dlouhou tradicí výroby a nemalejch peněz investovanejch do vývoje jako lepší alternativa ke koupi.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
99% ludi xce iba jazdit, tankovat a na nejake citenie auta ritou zvysoka se..ru. Je to podobne a reklamne blaboly o "sportovych" podvozkoch.....hlavne, ze normalny clovek xce jazdit pohodlne a nie natriasat sa ako na voze... Z nemeckych znaciek jedine mercedes,uz aj psa sa opici a robi tvrde podvozky....,ak kia urobi komfortne za ok cenu..., tak europske znacky budu triet biedu. Mozeme sa stavit:), ze to tak do nejakych 10 rokov bude.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Normální člověk umí "ch" a taky nevěří na reklamu a též se nenechává opít rohlíkem.Už jseš lapenej.Zapomínaš slovensky a začínáš rejžoblbnout.V hospodě se říká,že ty korejský auta nejsou špatný a navíc to psali ve světě notorů tak na tom asi něco bude viď.Popdvozek je jedna z důležitejch věcí pasivní bezpečnosti a to i řízení a to je u alespoň u mě jedna z hlavních věcí na autě.Samozřejmě Pepovi z hospody je to jedno,hlavně že to jede a nemusí se s tím prát jako u starý feldy.Do Lidlu ho to odveze a ještě s tím nadělá parádu.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Pisem z mobilu, x ako ch sa pouziva a je medzinarodne znamejsie ako to tvoje poj.ch. Mam naslahanych dost km, aby som musel onanovat v tvrdej kraksni. Mam uz svoje roky a 3x hadaj, preco radse idem na 1000km sttreku radsej v 607, ako v hnoji zvanom x5... A zazrak, na 607 som aj rychlejsi... Ale to je uz nad tvoje xapanie, ze ano.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak teď už vůbec nechápu proč teda obhajuješ korejský vozy.Dneska je evropskej trend jistej a pohodlnej podvozek leč některýám automobilkám se to nedaří moc sladit jako třeba korejcům.Pokud chceš pohodlný,měkký a velký auto tak jedině dovoz USA.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak jediný kdo uměl sladit podvozek s pohodlím je BMW, teď už ale nevím, protože jsem se svezl v A6 a parádička. Proč jsem fanda Audiny? protože dává motory do svých modelů s Lamborghini, už od ty doby si mě získaly, i kdž jsou to osmičky tohle skloubit to je prostě něco, může to říct někdo jiný z konkurence, že má značku, kde pod kapotou je motor ze supersportu? líbíla se mi M5(nejrychlejší sedan na světě), ale od tý doby pak nic. Proč nejsem fanda do BMW? Jsem, ale přeskočilo ho hodně značek a stále klesá jejich důvěra prostě stále nic a cena děs. Nevejde se ani do první pětky super vozů, Když závodní auto tak stejný model jako z Rallye, nebo sportovní, Porsche už dlouho prodává sedany i SUVčka, BMW prostě nereaguje nemá nic světovýho, nikde se nehlásí do žádných soutěží, design je hrozný interiér už na pohled prostě nic nového. Alfa se snaží vzhledem ano 159 je pěkná a moc, za 6 let se okouká, ale teď je to jedno z nejhezčích aut. A teď korea, sedni si do ní, to je prostě masáž na prdel, ty sedačky v tom se sedí pohodlně. Žádný spartánsky tvrdé sedačky jak ve Fordu či VW, prostě měkkoučký. Jízdní vlastnosti jsou horší, nejlépe se sedí ve Francouzech, citroenech co vím a co jsem seděl to bylo něco, Pak Renaulty, ale zkloubit to to je těžký, Prostě peugeot je dobrá alternativa obojího. Ale Korea taky umí nabídnout pohodlné sezení a kvalitu a nízkou cenu a těžko je přemůže v ceně lepší nabídka, dívám se kolem sebe a tou Kia jezdí čím dál tím víc. Jízdní vlastnosti jsou trošku horší i od francouzů. Peugeot 206 umí držet, 406 to ani člověk neví, že zatáčí, a 607 to už je loď těžko ovladatelná 605 byla o něco lepší, a když lehly Omegy, má vůči ceně, spotřebě, kvalitě, pohodlí minimální konkurenci, i když ty sedačky no nevím, ale to je už od toho jak si kdo sedne. :)
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
605 mala rovnaký podvozok ako Alfa 164, spolu s Lanciou Themou..:)). 607 prevzala podvozok 605 s patričnými úpravami,lebo sa skoro prevrátila pri testoch...,ale platí, že 607 má LEPŠIE jazdné vlastnosti ako A6 rovnakého roku výroby, teda,až do roku 2010, myslím tým s predkom,Q je niečo iné.
607 má háklivé riadenie, zvykne sa vybiť, potom hrkoce,ale vo verzi 3.0 a 2,7 je prakticky rovnocenné A 6, či Mercedesu,al. BMW... sám by som tomu nikdy neuveril,ale párkrát som bol na ňom v DE-NL-BE a ak je podvozok OK..., tak som sa čudoval, čo dokáže....,najmä 2,7 HDi tlačila pred sebou v športovom mode podvozka rovnako silné autá.
Tu ale zase musia byť správne vyvážené kolesá, OK tehlice a riadenie!!,lebo zvyknú robiť galibu a spôsobujú vibrácie volantu,čo je v nejakej 200-220 km/h v DE dosť "fasa" pocit..:(, ak je OK, tak sa dá jednou rukou.
Riadenie je hydraulické,ked si človek zvykne na auto,mne to trvalo cca 100.000 km..., tak je mrštné na úrovni Passata,lepšie ako O2, či A6. Pričom váha je iba cca 1.600 kg ,čo je na také hebedo málo/ hliníková kapota napr./
Treba iba držať volant, nevšímať si rázy do riadenia,fakt to nie je Mercedes..:(, na vyjazdených koľajách znížiť rýchlosť, vtedy Ta predbehne aj báčik na fúriku.
Na vode a snehu.. dupľom. Brzdy má veľmi slušné, oveľa lepšie ako 406. Ale v serpentínach je predsa len lepšia 406...:), aj v riadení.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Inženýre ty nemáš na mobilu písmnka "C" a "H" ? Jinak mezinárodně se používá leda prd, X je rusky CH , protože H v ruštině neexistuje docente...........
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Fakt nemůžu zato, že máš mobil s azbukou, z ruštiny mám maturitu i státnici inženýre, takže jedinej, kdo si plete písmenka jseš ty, prej "pleteš si G a H" :-) . Takže třeba Gabarovsk? Gočeš? Gabibulin?.............. seš leda trapnej Lubošku, tak to je a nikdo už to asi nezmění.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Absolutne netus o com tocis, ja som skoncil skolu v 5.rocniku zs,ale vsetko dolezite pre zivot ma naucili v skolke: vycikat,umyt ruky a jest priborom. Som rad, ze mas statnicu, ale myslim, ze by si mal vratit statu peniaze za skolne ak nepoznas, xaraso, xaniu, xalkidiky.. ci zaklady staroslovanciny..., greckej,bulh.abecedy, o ruskej nehovoriac...:D. Ale ty si sa ucil garaso, gabarovsk,ci to splietas za kraviny. Xod, nastartuj renaulta, ci cmaxa, ohur ma ako vypinas esp len aby si bol rychlejsi na kruhaci.
Ani sa necudujem, ze dnes ma titul kazdy x..j.....
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Skús si viac krát ptrečítať čo píše Vašek o príspevok vyššie, možno potom pochopíš, i keď dosť o tom pochybujem. Na človeka, ktorý stále ostatným vyčíta že majú problém s chápaním písaného textu, ti to páli dosť mizerne.
Napis riadne, neviem citat myslienky kazdemu. Ak niekomu vadi x, namiesto ch, tak je obmedzenec, neverim,ze ma statnicu, pretoze troxu invencie,nadhladu nikoho nezabilo. A g,h a ch...to je curva rozdiel. Ci treba napisat kurva rozdiel, aby som bol "spisovny"?
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Přemýšlím jestli fakt může být někdo tak tupej, ale asi jo......, nakonec absolovování 5 tříd o tom svědčí. Tak dobře Lubošku, všechno víš,všechno znáš, od všeho máš klíče,všude jsi byl (dvakrát)a kde ne , tam se chystáš............ Nemůžu diskutovat s někým, komu chybí i elementární stupeň IQ - prostěto nejde.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak ohledně toho jestli je „x“ místo „ch“, tak mezinárodně jako rusky mluvících zemí je docela hodně(včetně Slovenska sousedící Ukrajiny). Takže tuhle „blbost“ může používat více než miliarda lidí. Ale o žádný anglicky mluvící zemi a takový zkomolině jsem neslyšel. Francouzi a angláni teda hrozně zkracujou, ale x je spíše v jiných zemí nahrazení tečkou tedy tam, kde je někde „.“ je „x“ na oddělení slov nebo tak něco. V ruské klávesnici je písmenko „x“ místo písmenka „ú“ takže nehrozí, že má luboš jakýkoliv ruský přístroj. Písmeno „ch“ se používá jako „x“ jen v ruské azbuce. Čili píše se „X“ čte se „ch“ pokud jsem vás teda pochopil…. :o)
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak doplňuji, takový jednoduchý. "X" v celosvětovým měřítku značí či nahrazuje přesně tyto znaménka. "X" - .,1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 Římská číslice 10. V ruské azbuce je "X" chěrъ a čte se česky "ch"
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
curva, xlapi, už se nehádejte...
07.11.2012 | 13:42:43 | Václav vole
| 195.113.207.*Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak pokud porovnáváš se vzhledem třeba vůči alfy romeo, pak ti dávám za pravdu. Ale třeba zrovna i40 se mi fakt líbí a ohlídnu se. Ale teď k faktům. Ford zavřel letos jednu továrnu, jejich první v evropě, sice tam stavěly nevím jaké modely, ale to značí, že nemají prodeje protože se ani nestěhují, dále Fiat, ten se stěhuje, takže v evropě to s ním jde z kopce. VW se špatně prodává ve střední třídě, ale tam to vidím lepší nabídkou Škody. :) Alfa nemá co už ztratit svojí pověst nemá hehe a zákazníky má zatím pořád jen svoje, no uvidíme. Tak jako prodávat auta se budou vždy. Jinak mám Koreu přes 10let starou(ten věk jde už poznat rozdíly), a funguje a kvalitou předčí Forda,tedy u Golfa nevím asi ne, ale za jednoho slušného golfa v Tdi stejného roku mám 3 korea auta, takže raději bych šel už místo golfa do benzínu BMW3 nikdy jsem se nepřikláněl ke golfu ta cena je přemrštěná a já vybral vždy když jsem na něj měl raději BMW. Jízdní vlastnosti pokud porovnávám rok jsou špatné vůči oběma značkám to jo, díly dražší(těžko dostupná druhovýroba typu kelly), spotřeba o něco větší, ALE Golf(pozor Polo je vůbec šmejd na úrovni dacie, se kterým mám velmi špatné zkušenosti :() vzhled je krabice ošklivá a malá(cena vysoká), Focus, myslel jsem si, že přeskočil eskorta, ale né, kvalita je o něco trochu lepší, ale já chci jezdit, a 9-12let ford už je fakt něco,a už se to tam řeší blbinkama prvně a pak nestartováním konče.:D Jako od Fiatu o nic lepší,ba horší diesly fordu potvrzují pravidlo fordem tam vlakem zpět, u mě zatím problém je ta koroze a vzhled, žádný nosný místa, a ta nekvalitní kastle, kde každý škrábanec jde vidět a nelze to zaleštit, šetřili na vzhledu a dost. Jinak se nestarám o auto a pohoda jazz, žádné překvápko, i klima bezporuchově funguje a to na tak staré auto jsem ještě nezažil(kecy typu není náplň v bazaru jsou fak úlet)až něco najedu tak napíšu recenzi.) Pak vůči ceně si vyber buď Golf v Tdi nebo BMW3 316i facelift s LPG toroid tam je prostě cena mimo koreu, toť tvé alternativy ke Korea vozu. I kdyby to auto neumělo držet zatáčky ve 140, což korea na sport není mno... )
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Takže viz nahoře příspěvek, nevybral bych si ani jedno, ani Golfa, ani BMW. :D A Ford je méně kvalitní než Korea. Je to prostě o tý ceně, kde cena převyšuje kvalitu,.. jsou levnější vozy a kvalitnější a ten golf je fakt drahý, kde figuruje cenou mezi těmito vozy. Jako týpek co se dívá, že chce najet s autem tolik za kolik ho koupí, tak prostě nemá šanci s těmito auty tohle uskutečnit. Tedy za 1km 1kč, tak abych se dostal pod 5kč celkově na provozních nákladech je to jen o snaze a pořízení vozu je první krok. )
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Ty tu zase motáš pátý přes devátý.Bavíme se tu o nových autech a ne o nějakejch olítanejch desetiletejch ludrách.Dnešní korejci ani francouzi už nemaj dávno měkký sedačky a už nejsou tak levný jak bejvaly a drahej golf to už jsi taky dávno mimo.Novinka golf VII začíná na 329 900,- a máš tam v základu pomalu všechno co potřebuješ digiklimu,dotykový multimediální rozhraní,9x airbag,nový TSI motory atd atd.tak mi vysvětli proč kupovat koreu o pár tisíc levnější ani ne tak vybavenou a s vyčpělou atmosférickou 1,4.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Měl jsem nového Golfa 5,teď moje paní i 30.Sám za sebe si dovolím tvrdit že Golf bylo dobré auto( motor1,6) ale postupem času taky ničím vyjímečné.Žádný extra držák co se týče opotřebení,naprosto normální auto.A takové se najde i u jiných značek.Motor 1,6 v i 30 jede líp a je tišší.Podvozek naprosto v pohodě,cena víc než dobrá.Spolehlivosti se nebojím,(na rozdíl od Tsi).A že to nemá pocitově takový zátah?,jede to dostatečně dobře,50,90,130km-h,to dá lehce tak není co řešit.Poslední generaci Golfu s motorem 1,2 tsi 63kw jsme zkoušeli,výkonově jsem čekal více,jen pětigvalt,podvozek možná lepší jen v extrému,navíc cena za 1,2 + 24 000kč.Řeči o tom jak to jede s turbem mě nechávají chladným,není třeba bezpodmínečně kde spěchat,leda tak na hřbitov.A že to jako rychleji předjíždí?,ale no tak.Snad nejde jen o to?
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Padla sieť, sakra, skrátim to:
Tú cenu máš LEN a LEN kvôli Korejcom a Japoncom. Nemci sú drahé cur..y, ktoré každú hovadinu vydávajú za prednosť.
A každú maličkosť si xcú 2x zaplatiť. Ale plasty majú horšie ako PSA, komfort niektoré značky a modely nepoznajú,po nejakých 300-400.000 km sú ich interiéry HORŠIE ako v PSA /okrem Mercedesu/.
Ak by sme mali férový kurz jap. jenu, tak Ta Mazda 6 NOVA stojí okolo 350-400.000 KČ a taký W Passat,či Oc. by išla ku dnu.
Preto EU uvalila na jap. autá 10% clo. Preto majú osoh z Korejcov aj zákazníci, ktorí nemajú kor. auto. Preto v DE časopisoch stále vyhrávajú DE značky...Lebo je to veľký biznis. /to opakujuce sa "preto" na zač. vety je nasxvál/
Inak by si nemal 3-5-7 ročnú záruku, ale tak max 1 rok.
A preto Teraz W dáva za 330.000,- Golfa,nie preto,že ľutuje xudobného Čecha,či Slováka,ale preto, že inak by si nikto pri rozume tieto predražené črepy nekúpil.
P.S.Sám si Korejca asi nekúpim, ale som im vďačný.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
No pravda je že "šikmooký" sú asi najšikovnejší a najpracovitejší ľudia,ja by som si iné ako japonské auto už nikdy nekúpil pretože aj ked majú "nudný"interiér ich spoľahlivosť všetko vynahradí,a korejci sa na nich už nebezpečne doťahujú a tak isto je to aj z elektronikou.čína sa rozbieha a o chvíľu skúpi celý svet,napr. kúpili volvo,humer a to je len omrvinka zo všetkého.Dnes beží voľba prezidenta usa a médiá nám vnucujú "najsilnejší muž planéty" ale to je blbosť,lebo najsilnejší muž planéty je čínsky premiér alebo prezident aj napriek tomu že 99percent z nás nevie ako sa volá.Slováci aj češi len pič..jú v krčme ako je zle,kým šikmooký tvrdo makajú a ich ekonomika ide prudko hore.
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak zase neříkám, že nutím všechny aby si to auto kupovali. To je mimo a nepokouším se přetahovat zákazníky koncernu VW, ti jsou dobří, ale proč zrovna Golf??? Vždyť je tu ještě levnější vůz a lepší,... Octávka. Když jsme u nových aut. Nevím co znamená pro tebe dávno, já porovnávám rok 2002-2008, co znám a ty sedačky to je fakt citelný rozdíl. Že letos zaváleli Korejci tak to proto, že jejich i40 se chytla na trhu a těžce konkuruje Passatu a po zavedení modelu se chytá kvalita, tedy první vozy íček po záruce a světe div se furt to jezdí. Nevím jestli to bylo letos nebo loni, ale trhlo to celým světem, kdy šéf VW prohlížel model Hyundai a...známe to všichni. Bohužel ta i40 konkuruje i Superbu, ale u Superbu si myslím, že od tý doby co je combi nemá přemožitele i když cena je už holt jinde, tak záleží na zákazníkovi. Navíc mínus pro Škodovku, ojeté modely Hyundai jsou opravdu dost levné. A jsem hodně zvědavý na jejich kvalitu, jsme přeci na stránkách pro ojetiny...
Konkrétně jsi zase mimo Lubošku, jako ostatně skoro vždy, hitovky=písničky (psal že poslouchá korejskou muziku), ale to je asi na tvé IQ moc nápor co? Značky korejských aut a elektroniky zná můj 5-ti letý synovec.............
Hoši, tak se nemusíte zlobit, slovenský jazyk už taky těžko přechroustávám někdy a slengy v česku jsou taky někdy brané muzika v autě jako značka autorádia. Rád bych se zastal luboše, protože Vašek no tebe taky znám, no ale jo no, jako vždycky máš pravdu no tak se teda neto... :D Jelikož je tato recenze totální úlet, tak jí můžem zaplnit hehe, ale škoda, že si některé příspěvky nemůžu po sobě zpětně vymazat. Některé komentáře byly rychleji napsané než promyšlené. :D
Proč tady furt slíděj lidi s WW a BMW jak žárlivý manželky. U BMW to chápu, auta jsou to solidní ale něco jim do Alfy chybí. Po alfách pokukujou, masturbujou a na venek se tváří, že nad jejich BMW neni. Tak proč slíděj v sekci Alfa Romeo, proč nás tady obtěžujou nesmyslama, od toho maj svoje rubriky na téma BMW, ale nedá jim to, maj strach si Alafu pořídit, protože jim někdo nakukal a teď u internetu onanujou nad 156, 159 a 166. Ale ještě lepší je skupinka s oktávkama a golfama, když máš oktávku nebo golfa, je to něco jako šeredná tlustá menželka, tak nepomlouvej kočky od Alfy romeo. A nebo si jí taky kup a přestaň závidět a kecat kraviny. Kup si jí a užívej si troubo. Jen pro info mám Jaguar XKJ 4,2 a mám i Alfu 156. Včem si asi myslíš že se líp projedeš. S jaguárem můžu dělat masírku, ale se starou 156 se fakt projedu a užiju si to. Tak už si konečně kupte 156, 159 a 166 a užívejte si ať nemusíte onanovat nad fotkama na internetu. A vy co jste si koupily Alfy s 500.000 stočenejma na 120.000 a nemáte prachy na údržbu nemasírujte s Alfou když na to nemáte a kupte si felície vykuřbuřti.
31.10.2012 | 10:53:34 | Karlos
| 90.177.154.*Reagovat
RE: Voajeři
Teda nemám BMW ani VW (ani jsem nikdy neměl), ale napsat, že bavoráku do Alfy něco chybí.....:-), to je pecka, asi poruchovost ne? V tom se s italem jen tak někdo nemůže přetahovat. Jinak osobně si myslím, že máš spíš tříkolku (možná ti taťka přidělal i elektromotůrek).
Odporúčam navštíviť psychiatra. Podľa všetkého máš schizofréniu, alebo trpíš samotou, či komplexom menejcennosti. Osobne je 99,99% populácie u riti, čím kto jazdí.
Pokiaľ dávaš a posudzuješ ľudí podľa kraksne na ktorej chodia, je to dosť krátkozraké.
RE: Voajeři /bolo to myslené na Carlosa, Milana...., či ako si hovorí. Aby som niekoho
A ten samý komentář zplodil i u recenze 166 a po dvou týdnech ho zkopíroval sem:-) typický konfliktní člověk - tam na něj nikdo nereagoval, tak to zkopíroval i sem a tady bude mít žně... A teď mě omluvte, jdu onanovat nad obrázkama Alfy :-D
Přišel čas po pěti letech znovu zareagovat. Tak pánové Alfa má poctivých 500.000,-, ne nestáčim to na 170.000 km a nenabízim vám jí k nákupu. Nechám si jí bude to pěknej cllassic. Pravda že s ní už nejezdim každý den. Za těch pět let jsem na ní udělal brzdy a tlumiče-Praha je Praha. Auto je bez koroze - pozinkovaná kastle, v -20 chytá na škrtnutí, nic v ní neskřípe, netluče, nerachtá, sedí jak zamlada a motor běží jak rozbrušovačka. Má dvě mouchy daný věkem - 13 let. po půl milionu kilometrech jsem rozvalel řidičovo sedadlo a olupuje se černý nástřik u zrcátek, komplet zrcátko stojí v elitu 1.300,- tak je vyměnim. K těm vašim reakcím, vidim tady spoustu dotažených trojek z německa, vypadaj dobře, to se musí uznat, třeba budou i držet. Uvidíme za dalších 5 let, pak se zase ozvu. No a ten mercedes o kterym jsem psal bylo to Céčko stejně starý jako moje alfa už prošel šroťákem a je mi jedno jestli prostě chcípnul, nebo ho kámoš neufinancoval. V každym případě je kaput a moje alfa stále ve formě.
31.10.2012 | 10:46:01 | Milan
| 90.177.154.*Reagovat
RE: dalších 5 let v provozu
Měl jsi někdy alfu fantasto, nebo po nich jenom koukáš?
31.10.2012 | 10:50:07 | Milan
| 90.177.154.*Reagovat
RE: dalších 5 let v provozu
Pokud jsi si nevšiml,tak za jménem ti to píše IP adresu a je docela trapný,když se přihlašuješ pod více jménama a reaguješ sám na sebe.
Mel jsem od 18 jen same BMW a nejak jsem si na nej dost zviknul,ale kdyz vyjela Alfa s modelem 156 tak jsem byl nadchnutej jaka to KRASA.Nasetril jsem a pordil jsem si 156 Selespeeda a auto jedilo jak streleny ale az na tu prevodovku ve ktere zacalo chroupat a cvakat.Odvezl jsem to do servisu a nikdo nic NEZJISTIL,a tak jsem jezdil dal az jeenoho dne na krizovatce strasna rana . . .Auto neradilo. .kaput prevodovka,zacal mi tyct olej a konec.Mam tu Alfu stale jen uz mam strach za tu PREVODOKU .. auto jsem kupoval z nemecka tak nevim jak se kdo k tomu choval predemnou ale jeto pach kdyz se to stane.Nepreju to nikomu.DIKY. .
v blízkosti mého bydliště stojí Alfa Romeo 156 v bazaru.Už půl roku.I tu Feldu co stála vedle ní za 70 000Kč si někdo koupil:-):-)Alfa začala na 95 000Kč dneska už je na 92 000Kč.A interiér je nádherný.Koženka na volantu vydřená až na kost o hlavici řadící páky ani nemluvě.A na tacháči 185 000Km.Takže to tipuju tak na 380 000Km.A ještě dlooooouho tam bude stát.Vsadíme se? A s tím nařčením BMW jsi to trochu potento ne? Jsem sice patriot značky škoda-přiznávám se dobrovolně a bez mučení, ale nazvat BMW nespolehlivým a horším než Alfa-promiň ale to neříkej nahlas před lidmi kteří se v autech vyznají.Nasmáli by se jen což.Ital=krásný design karoserie-to je ale asi tak všechno.
Dělal jsem několik let ve značkovém servise FIAT. S Alfou 156 jsem jezdíval, a to daleko novější (firemní vůz). Dále náš servis navštěvovali majitelé těchto vozů se svými Alfami. Většina z nich na ni jen nadávala. Investice několika tisíc Kč ročně do oprav a časté návštěvy servisu, byly naprosto běžné. To auto bylo stavěné tak na prvních 80 - 100 tisíc km, pak už začínaly hojné problémy. Dal bych ruku do ohně za to, že žádná Alfa nevydrží ani polovinu toho, co Mercedes, samozřejmě při srovnatelné údržbě (což je při cenách práce a ND ve zn. servisech většinou problém). Takže s těmahle kilometrama to musí být nějaký vyjímečný vůz. Jako nová byla v některých směrech lepší než BMW a Mercedes, ale po sto tisících už určitě ne!!!
To mas prosim ta odkial, ze bmw je nekvalitne a poruchove ? Chod sa spytat mechanikov co ti na to povedia, pri alfe je to tak, ze zalezi kus od kusu, ked nadabis na zly kus mas smolu, ked na dobry mas stastie, ale vacsinou su kusy zle !!! Ale u bmw to tak urcite neni. A vies preco stretavas na dialniciach viacej afl? Lebo su minimalne o 50 tis lacnejsie ako bmw, alfu zozenes za par korun !!!
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
Tohle pochopí jen ten kdo má rád Alfu.Já ji nemám ani po ni neprahnu,ale je to prostě značka co má osobnost,charakter a tím je odlišná od všech jiných aut.A když se hold někomu líbí a má tu značku rád.Tak nějaký poruchy přehlídne,další věc je ta že vyloženě fanda se o to auto v celku dost,stará a to Alfa vyžaduje více jako jiná značka.Tudíž těch poruch nemá zase tolik.
Asi jako Fiat,když vezmu Barvo apod.Tak to jsou auta kterým se člověk musí více věnovat,pak ale odvádějí v celku dobrou práci.
Jak se říká Alfu bud miluješ,nebo nenávidíš.
Znám jednoho maniaka na Lancie a Italských aut.Už v tom jede 20 let,a pořád je spokojen pravda je to mechanik.A když už něco je tak si to vymění.Vím teda i různých vyhoření převážně u Fiatu.Kdy zkratoval kabel,a shořel motor..:D.
Ale jsou lidi co nekupují auta,tak nějak rozumem a srdcem.A nevidím důvod proč jim to vyvracet.Navíc tak nějak z poloviny to beru i já.
Ono jsem si všiml že u nás se opravdu při koupi auta,hodně lidí zaměřuje hlavně na spotřebu,a bere se že co je Německý je nejlepší.
Je spousta anket,kde v porovnání třeba tří aut kde mezi nimi figuruje škodovka.Tak z pohledu vzhledu apod.Je vždy na posledním místě.A přitom je to nejprodávanější auto u nás.
Takže na první pohled skromnost,lákadlo nízké spotřeby a velký kufr.Tady vždy zvítězí,i na úkor pohodlí,vzhledu a ceny vůči výbavě.
Takže pak tak část nadšenců jenž jdou opačným směrem jsou těžko pochopitelní.A pak vznikají akorát zbytečný dohady jako například tady.
PS:Mojí fandové se do mě můžou zase pustit!!:D a poučovat o všem možným:D
31.10.2012 | 14:24:46 | Luke20 | 78.102.114.* Reagovat
RE:
Luke20 a luboš, po roce co jsem tu nebyl se nic nezměnilo. Hehe zdravím vás. :D
Kdybych měl napsat k tématu. Recenze je sranda. Chcete pravdu, přečtěte si o ní víc.
Znám ji žere i trávu kolem cesty. průměrná spotřeba 13litrů. Vzhled? Starý, Alfy jsou módní jen v určitém období a už se po ní ani neotočím jak je okoukaně ošklivá. Staré bawo mě ještě ohromí, hlavně sedmička, ale nová sedmička už je o ničem (opice)Já 156 neměl(pouze 164), ale kluci znalí aut ji neudrželi ani půl roku, což svědčí o kvalitě a údržbě. BMW už mě taky nezajímá, jsou lidi a znám jich hodně, co vlastní BMW a jezdí s fabii, ba dokonce zarytí fanoušci přeskočili na VW group (audiA6 to je parádička) a vymlouvají se na to, že to BMW je na "víkendovky" tak k čemu to auto vůbec mají. Aby zabralo místo v garáži? Nepočítám lidi co na to mají a jezdí s ním, a
le jak člověk nemá v tom motor M, nebo alespoň sedmičku či X. Čemu fandím? KOREA mám korejský mobil, spotřebiče, auto a poslouchám korejskou muziku a slouží dobře.:)))
02.11.2012 | 08:16:10 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Ještě jsem zapoměl dopovědět toho jednoho co si vyměnil BMW na audinu je to člověk co pracuje v autorizovaném servisu BMW. Což o něčem svědčí. :)))
02.11.2012 | 08:30:35 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Dej link na nějaký korejský hitovky..............:-)
02.11.2012 | 09:55:01 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Tak samozřejmě PSY, girls generations, Boys něco, Takový návrat k disko 90. let :D Plete se mi to s japonskou hudbou a ty čínské názvy jak se dostávám dál k dalším odkazům už pak neřeším. :))
Né jako vtip, britská hudba je top. )
02.11.2012 | 10:39:17 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
....si to teraz zabil..:))
02.11.2012 | 21:13:23 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Tak ohledně korejské muziky, jo poslouchám ji na youtube jako další, opravdu jsem měl na mysli hudební skupiny, jako audiofil mi neříká korea nic ani v poměru cena výkon, natož kvalita... ještě jsou v plínách. pokud vidíš časovou posloupnost příspěvku. Letos teda Korea válí v oblastech, které jsem vyzdvihoval a ohledně té muziky ano jednu písničku dostali alespon na 3 týdny na všechny hitparády do 1.místa. Chtěl jsem tím upozornit, že nejsem nějaký zastánce něčeho. Ale kdyby jste si chtěli tedy rýpnout na autora kritiky, tak ať víte na kterou značku opěvuji. :D
03.11.2012 | 11:15:01 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Samsung, konkrétne.
napr. najrýchlejšie rastúcou značkou na svete je H.-Kia..., počnúc mikrovlnkami, smarttelefónmi, cez lode... kvantum vecí sa vyrába v J. Korei.
O takom hite ako SUV, celkom slušných motoroch a napr. 7 ročnej záruke si asi počul..., z H.-KIA profitujú aj zákazníci ostatných značiek.
Je iba otázkou 5-10 rokov a H.-KIA bude v top 5 aj v Europe, akby boli media nezávislé a slobodné..., tak Korejci už dnes valcujú aj "prémiové" značky.
Nehovoriac o tom, že malé autá od nich sú oveľa krajšie, aj bohatšie vybavené ako výsmech z MB, či Kolína.
02.11.2012 | 18:19:12 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
A taky dražší.Korejci se dotáhli na evropskou špičku,ale bohužel cenama a masážním marketingem,kde na každým rohu a v každý tiskovině na tebe vykukuje korejká obluda a je vidět jak to na některý zabírá.Bohužel technikou a jízdníma vlastnostma zaostávají.Krajšie auta to rozhodně taky nejsou.Hlavně aktuální Hyundaie I20,I30,I40 a Elantra jsou naživo strašný.Kia je o něco lepší,alespoň to tolik nepřekombinovává a uvnitř se taky drží zkrátka,ale na evropskej mainstream taky ztrácí.
02.11.2012 | 19:44:11 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tvůj názor na aktuální Hyundaie je naštěstí jen názor tvůj.Já mám názor přesně opačný.Tak co s tím?Můj názor bude věrohodnější neboť čerpám z vlastních zkušeností.To co se líbí posuzujeme my, ne jen ty.Když nebudu chtít nezabere na mě nic.Ale to přece musí sám každý vědět co chce.Je pozoruhodné že i ty skutečně ošklivá auta (a mám na mysli i takovou Fábii 2) si své kupce vždycky najdou.A tu jsme u podstaty názoru.Tobě ,nebo mě se nelíbí tak si to prostě nekoupím,a nebo líbí a pořídím si to.V čem stále vidíte problém?Snad nechceš tady vystupovat jako samozvaný rozhodčí v otázce -hezký,nehezký,dobrý,nedobrý.Takových chytrolínů tu už bylo.Rozumně uvažující člověk samozřejmě pochopí že jeho pohled na věc nemusí sdílet všichni.A taky se ten člověk nemusí později rozčilovat že nemusí mít pravdu.(A které že to auto má být to dobré?)
02.11.2012 | 22:27:54 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Naštěstí to není jenom můj názor,ale i v mém nejbližším okolí mých přátel,příbuzných a známých na který marketingová masáž typu "sedůůůům a hnojdé to mi ho vyndé" nezabírá a nikdo si tohle rádoby auto nekoupil.I když pochybuju,že v nejbližší desetiletce nějakej maximálně jedinec neulítne a nepořídí si korejskej zárak do svý garáže.Pak si to samozřejmě vyžere.Na téma dobrý a špatný auta se tu můžeme bavit donekonečna.Ale pokud se svezež v golfu nebo focusu a ve špatný kopii,která se jakoby tváří nebo chce tvářit jako evropskej mainstream tak každej,kdo cejtí auto pod zadkem ten rozdíl musí poznat.Samozřejmě pokud jseš Venca z JZD a jezdíš na traktoru tak ti to asi bude stačit na ježdění do chlíva stejně jako dacia a jiný low-endy mezi,který korea zatím patří ikdyž jak jsem řekl ta cena už tomu neodpovídá.Je tady spousta jinejch rize evropskejch automobilek a dlouhou tradicí výroby a nemalejch peněz investovanejch do vývoje jako lepší alternativa ke koupi.
03.11.2012 | 19:58:06 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
99% ludi xce iba jazdit, tankovat a na nejake citenie auta ritou zvysoka se..ru. Je to podobne a reklamne blaboly o "sportovych" podvozkoch.....hlavne, ze normalny clovek xce jazdit pohodlne a nie natriasat sa ako na voze... Z nemeckych znaciek jedine mercedes,uz aj psa sa opici a robi tvrde podvozky....,ak kia urobi komfortne za ok cenu..., tak europske znacky budu triet biedu. Mozeme sa stavit:), ze to tak do nejakych 10 rokov bude.
03.11.2012 | 20:09:34 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Normální člověk umí "ch" a taky nevěří na reklamu a též se nenechává opít rohlíkem.Už jseš lapenej.Zapomínaš slovensky a začínáš rejžoblbnout.V hospodě se říká,že ty korejský auta nejsou špatný a navíc to psali ve světě notorů tak na tom asi něco bude viď.Popdvozek je jedna z důležitejch věcí pasivní bezpečnosti a to i řízení a to je u alespoň u mě jedna z hlavních věcí na autě.Samozřejmě Pepovi z hospody je to jedno,hlavně že to jede a nemusí se s tím prát jako u starý feldy.Do Lidlu ho to odveze a ještě s tím nadělá parádu.
03.11.2012 | 20:22:58 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Pisem z mobilu, x ako ch sa pouziva a je medzinarodne znamejsie ako to tvoje poj.ch. Mam naslahanych dost km, aby som musel onanovat v tvrdej kraksni. Mam uz svoje roky a 3x hadaj, preco radse idem na 1000km sttreku radsej v 607, ako v hnoji zvanom x5... A zazrak, na 607 som aj rychlejsi... Ale to je uz nad tvoje xapanie, ze ano.
03.11.2012 | 21:04:57 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak teď už vůbec nechápu proč teda obhajuješ korejský vozy.Dneska je evropskej trend jistej a pohodlnej podvozek leč některýám automobilkám se to nedaří moc sladit jako třeba korejcům.Pokud chceš pohodlný,měkký a velký auto tak jedině dovoz USA.
04.11.2012 | 10:55:55 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak jediný kdo uměl sladit podvozek s pohodlím je BMW, teď už ale nevím, protože jsem se svezl v A6 a parádička. Proč jsem fanda Audiny? protože dává motory do svých modelů s Lamborghini, už od ty doby si mě získaly, i kdž jsou to osmičky tohle skloubit to je prostě něco, může to říct někdo jiný z konkurence, že má značku, kde pod kapotou je motor ze supersportu? líbíla se mi M5(nejrychlejší sedan na světě), ale od tý doby pak nic.
Proč nejsem fanda do BMW? Jsem, ale přeskočilo ho hodně značek a stále klesá jejich důvěra prostě stále nic a cena děs. Nevejde se ani do první pětky super vozů, Když závodní auto tak stejný model jako z Rallye, nebo sportovní, Porsche už dlouho prodává sedany i SUVčka, BMW prostě nereaguje nemá nic světovýho, nikde se nehlásí do žádných soutěží, design je hrozný interiér už na pohled prostě nic nového. Alfa se snaží vzhledem ano 159 je pěkná a moc, za 6 let se okouká, ale teď je to jedno z nejhezčích aut.
A teď korea, sedni si do ní, to je prostě masáž na prdel, ty sedačky v tom se sedí pohodlně. Žádný spartánsky tvrdé sedačky jak ve Fordu či VW, prostě měkkoučký. Jízdní vlastnosti jsou horší, nejlépe se sedí ve Francouzech, citroenech co vím a co jsem seděl to bylo něco, Pak Renaulty, ale zkloubit to to je těžký, Prostě peugeot je dobrá alternativa obojího. Ale Korea taky umí nabídnout pohodlné sezení a kvalitu a nízkou cenu a těžko je přemůže v ceně lepší nabídka, dívám se kolem sebe a tou Kia jezdí čím dál tím víc. Jízdní vlastnosti jsou trošku horší i od francouzů. Peugeot 206 umí držet, 406 to ani člověk neví, že zatáčí, a 607 to už je loď těžko ovladatelná 605 byla o něco lepší, a když lehly Omegy, má vůči ceně, spotřebě, kvalitě, pohodlí minimální konkurenci, i když ty sedačky no nevím, ale to je už od toho jak si kdo sedne. :)
04.11.2012 | 12:19:14 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
605 mala rovnaký podvozok ako Alfa 164, spolu s Lanciou Themou..:)).
607 prevzala podvozok 605 s patričnými úpravami,lebo sa skoro prevrátila pri testoch...,ale platí, že 607 má LEPŠIE jazdné vlastnosti ako A6 rovnakého roku výroby, teda,až do roku 2010, myslím tým s predkom,Q je niečo iné.
607 má háklivé riadenie, zvykne sa vybiť, potom hrkoce,ale vo verzi 3.0 a 2,7 je prakticky rovnocenné A 6, či Mercedesu,al. BMW... sám by som tomu nikdy neuveril,ale párkrát som bol na ňom v DE-NL-BE a ak je podvozok OK..., tak som sa čudoval, čo dokáže....,najmä 2,7 HDi tlačila pred sebou v športovom mode podvozka rovnako silné autá.
Tu ale zase musia byť správne vyvážené kolesá, OK tehlice a riadenie!!,lebo zvyknú robiť galibu a spôsobujú vibrácie volantu,čo je v nejakej 200-220 km/h v DE dosť "fasa" pocit..:(, ak je OK, tak sa dá jednou rukou.
Riadenie je hydraulické,ked si človek zvykne na auto,mne to trvalo cca 100.000 km..., tak je mrštné na úrovni Passata,lepšie ako O2, či A6. Pričom váha je iba cca 1.600 kg ,čo je na také hebedo málo/ hliníková kapota napr./
Treba iba držať volant, nevšímať si rázy do riadenia,fakt to nie je Mercedes..:(, na vyjazdených koľajách znížiť rýchlosť, vtedy Ta predbehne aj báčik na fúriku.
Na vode a snehu.. dupľom. Brzdy má veľmi slušné, oveľa lepšie ako 406. Ale v serpentínach je predsa len lepšia 406...:), aj v riadení.
04.11.2012 | 21:17:35 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Inženýre ty nemáš na mobilu písmnka "C" a "H" ? Jinak mezinárodně se používá leda prd, X je rusky CH , protože H v ruštině neexistuje docente...........
05.11.2012 | 07:18:49 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Ty kokso, dobre som sa zasmial... Vidno, ze si este nevytiahol rit dalej do sveta. A rustinu aj tak nevies, ked si mylis g a h. Ziadne ch.
05.11.2012 | 18:50:14 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Fakt nemůžu zato, že máš mobil s azbukou, z ruštiny mám maturitu i státnici inženýre, takže jedinej, kdo si plete písmenka jseš ty, prej "pleteš si G a H" :-) . Takže třeba Gabarovsk? Gočeš? Gabibulin?.............. seš leda trapnej Lubošku, tak to je a nikdo už to asi nezmění.
06.11.2012 | 07:25:34 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Absolutne netus o com tocis, ja som skoncil skolu v 5.rocniku zs,ale vsetko dolezite pre zivot ma naucili v skolke: vycikat,umyt ruky a jest priborom. Som rad, ze mas statnicu, ale myslim, ze by si mal vratit statu peniaze za skolne
ak nepoznas, xaraso, xaniu, xalkidiky..
ci zaklady staroslovanciny..., greckej,bulh.abecedy, o ruskej nehovoriac...:D. Ale ty si sa ucil garaso, gabarovsk,ci to splietas za kraviny. Xod, nastartuj renaulta, ci cmaxa, ohur ma ako vypinas esp len aby si bol rychlejsi na kruhaci.
Ani sa necudujem, ze dnes ma titul kazdy x..j.....
06.11.2012 | 22:21:00 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Skús si viac krát ptrečítať čo píše Vašek o príspevok vyššie, možno potom pochopíš, i keď dosť o tom pochybujem.
Na človeka, ktorý stále ostatným vyčíta že majú problém s chápaním písaného textu, ti to páli dosť mizerne.
06.11.2012 | 23:41:15 | tichy pozorovatel | 85.216.134.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky
Napis riadne, neviem citat myslienky kazdemu. Ak niekomu vadi x, namiesto ch, tak je obmedzenec, neverim,ze ma statnicu, pretoze troxu invencie,nadhladu nikoho nezabilo. A g,h a ch...to je curva rozdiel. Ci treba napisat kurva rozdiel, aby som bol "spisovny"?
07.11.2012 | 07:14:54 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Přemýšlím jestli fakt může být někdo tak tupej, ale asi jo......, nakonec absolovování 5 tříd o tom svědčí.
Tak dobře Lubošku, všechno víš,všechno znáš, od všeho máš klíče,všude jsi byl (dvakrát)a kde ne , tam se chystáš............
Nemůžu diskutovat s někým, komu chybí i elementární stupeň IQ - prostěto nejde.
07.11.2012 | 07:18:53 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky
Navždy tvůj:
Xarlie Xaplin
07.11.2012 | 07:20:52 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
dvakrát meraj raz strihaj
olihostranka.unas.cz/www/files/31102008/azbuka.jpg
06.11.2012 | 08:17:50 | tichy pozorovatel | 195.98.29.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
p,r,s,t,u,f,ch - oh nauka nelehká (Luboš) :-)
c,č,š,šč,mjakky znak,e ju,ja - azbuku vsju znaju ja
06.11.2012 | 10:12:00 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak ohledně toho jestli je „x“ místo „ch“, tak mezinárodně jako rusky mluvících zemí je docela hodně(včetně Slovenska sousedící Ukrajiny). Takže tuhle „blbost“ může používat více než miliarda lidí. Ale o žádný anglicky mluvící zemi a takový zkomolině jsem neslyšel. Francouzi a angláni teda hrozně zkracujou, ale x je spíše v jiných zemí nahrazení tečkou tedy tam, kde je někde „.“ je „x“ na oddělení slov nebo tak něco.
V ruské klávesnici je písmenko „x“ místo písmenka „ú“ takže nehrozí, že má luboš jakýkoliv ruský přístroj.
Písmeno „ch“ se používá jako „x“ jen v ruské azbuce. Čili píše se „X“ čte se „ch“ pokud jsem vás teda pochopil…. :o)
07.11.2012 | 09:00:59 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak doplňuji, takový jednoduchý. "X" v celosvětovým měřítku značí či nahrazuje přesně tyto znaménka.
"X" - .,1,2,3,4,5,6,7,8,9,0
Římská číslice 10.
V ruské azbuce je "X" chěrъ a čte se česky "ch"
07.11.2012 | 09:30:47 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Co třeba španělský Xavi čti "šavi".Myslím,že v tom tady má víc lidí hokej a ty jseš NHL.
07.11.2012 | 12:42:18 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
:-) no ale jedinej, kdo tady místo CH píše X je rusofil Luboš, s tím nic nenaděláš - ovšem cítí se světově.........
07.11.2012 | 12:53:05 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
No jo vlastně, vidíš to a já si celou dobu myslel, že jen šišlaj. :D
07.11.2012 | 13:19:36 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Ty jsi ale xaxar :-)
07.11.2012 | 13:32:35 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
curva, xlapi, už se nehádejte...
07.11.2012 | 13:42:43 | Václav vole | 195.113.207.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak pokud porovnáváš se vzhledem třeba vůči alfy romeo, pak ti dávám za pravdu. Ale třeba zrovna i40 se mi fakt líbí a ohlídnu se.
Ale teď k faktům. Ford zavřel letos jednu továrnu, jejich první v evropě, sice tam stavěly nevím jaké modely, ale to značí, že nemají prodeje protože se ani nestěhují, dále Fiat, ten se stěhuje, takže v evropě to s ním jde z kopce. VW se špatně prodává ve střední třídě, ale tam to vidím lepší nabídkou Škody. :) Alfa nemá co už ztratit svojí pověst nemá hehe a zákazníky má zatím pořád jen svoje, no uvidíme. Tak jako prodávat auta se budou vždy.
Jinak mám Koreu přes 10let starou(ten věk jde už poznat rozdíly), a funguje a kvalitou předčí Forda,tedy u Golfa nevím asi ne, ale za jednoho slušného golfa v Tdi stejného roku mám 3 korea auta, takže raději bych šel už místo golfa do benzínu BMW3 nikdy jsem se nepřikláněl ke golfu ta cena je přemrštěná a já vybral vždy když jsem na něj měl raději BMW. Jízdní vlastnosti pokud porovnávám rok jsou špatné vůči oběma značkám to jo, díly dražší(těžko dostupná druhovýroba typu kelly), spotřeba o něco větší, ALE Golf(pozor Polo je vůbec šmejd na úrovni dacie, se kterým mám velmi špatné zkušenosti :() vzhled je krabice ošklivá a malá(cena vysoká), Focus, myslel jsem si, že přeskočil eskorta, ale né, kvalita je o něco trochu lepší, ale já chci jezdit, a 9-12let ford už je fakt něco,a už se to tam řeší blbinkama prvně a pak nestartováním konče.:D Jako od Fiatu o nic lepší,ba horší diesly fordu potvrzují pravidlo fordem tam vlakem zpět, u mě zatím problém je ta koroze a vzhled, žádný nosný místa, a ta nekvalitní kastle, kde každý škrábanec jde vidět a nelze to zaleštit, šetřili na vzhledu a dost. Jinak se nestarám o auto a pohoda jazz, žádné překvápko, i klima bezporuchově funguje a to na tak staré auto jsem ještě nezažil(kecy typu není náplň v bazaru jsou fak úlet)až něco najedu tak napíšu recenzi.) Pak vůči ceně si vyber buď Golf v Tdi nebo BMW3 316i facelift s LPG toroid tam je prostě cena mimo koreu, toť tvé alternativy ke Korea vozu. I kdyby to auto neumělo držet zatáčky ve 140, což korea na sport není mno... )
04.11.2012 | 11:18:27 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Takže viz nahoře příspěvek, nevybral bych si ani jedno, ani Golfa, ani BMW. :D A Ford je méně kvalitní než Korea. Je to prostě o tý ceně, kde cena převyšuje kvalitu,.. jsou levnější vozy a kvalitnější a ten golf je fakt drahý, kde figuruje cenou mezi těmito vozy. Jako týpek co se dívá, že chce najet s autem tolik za kolik ho koupí, tak prostě nemá šanci s těmito auty tohle uskutečnit. Tedy za 1km 1kč, tak abych se dostal pod 5kč celkově na provozních nákladech je to jen o snaze a pořízení vozu je první krok. )
04.11.2012 | 11:41:37 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Ty tu zase motáš pátý přes devátý.Bavíme se tu o nových autech a ne o nějakejch olítanejch desetiletejch ludrách.Dnešní korejci ani francouzi už nemaj dávno měkký sedačky a už nejsou tak levný jak bejvaly a drahej golf to už jsi taky dávno mimo.Novinka golf VII začíná na 329 900,- a máš tam v základu pomalu všechno co potřebuješ digiklimu,dotykový multimediální rozhraní,9x airbag,nový TSI motory atd atd.tak mi vysvětli proč kupovat koreu o pár tisíc levnější ani ne tak vybavenou a s vyčpělou atmosférickou 1,4.
04.11.2012 | 16:55:37 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
A že ho ještě nemáš ty mluvko.
04.11.2012 | 20:10:52 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
A ty máš co.
05.11.2012 | 14:40:57 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Měl jsem nového Golfa 5,teď moje paní i 30.Sám za sebe si dovolím tvrdit že Golf bylo dobré auto( motor1,6) ale postupem času taky ničím vyjímečné.Žádný extra držák co se týče opotřebení,naprosto normální auto.A takové se najde i u jiných značek.Motor 1,6 v i 30 jede líp a je tišší.Podvozek naprosto v pohodě,cena víc než dobrá.Spolehlivosti se nebojím,(na rozdíl od Tsi).A že to nemá pocitově takový zátah?,jede to dostatečně dobře,50,90,130km-h,to dá lehce tak není co řešit.Poslední generaci Golfu s motorem 1,2 tsi 63kw jsme zkoušeli,výkonově jsem čekal více,jen pětigvalt,podvozek možná lepší jen v extrému,navíc cena za 1,2 + 24 000kč.Řeči o tom jak to jede s turbem mě nechávají chladným,není třeba bezpodmínečně kde spěchat,leda tak na hřbitov.A že to jako rychleji předjíždí?,ale no tak.Snad nejde jen o to?
05.11.2012 | 20:05:46 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Padla sieť, sakra, skrátim to:
Tú cenu máš LEN a LEN kvôli Korejcom a Japoncom. Nemci sú drahé cur..y, ktoré každú hovadinu vydávajú za prednosť.
A každú maličkosť si xcú 2x zaplatiť. Ale plasty majú horšie ako PSA, komfort niektoré značky a modely nepoznajú,po nejakých 300-400.000 km sú ich interiéry HORŠIE ako v PSA /okrem Mercedesu/.
Ak by sme mali férový kurz jap. jenu, tak Ta Mazda 6 NOVA stojí okolo 350-400.000 KČ a taký W Passat,či Oc. by išla ku dnu.
Preto EU uvalila na jap. autá 10% clo. Preto majú osoh z Korejcov aj zákazníci, ktorí nemajú kor. auto. Preto v DE časopisoch stále vyhrávajú DE značky...Lebo je to veľký biznis. /to opakujuce sa "preto" na zač. vety je nasxvál/
Inak by si nemal 3-5-7 ročnú záruku, ale tak max 1 rok.
A preto Teraz W dáva za 330.000,- Golfa,nie preto,že ľutuje xudobného Čecha,či Slováka,ale preto, že inak by si nikto pri rozume tieto predražené črepy nekúpil.
P.S.Sám si Korejca asi nekúpim, ale som im vďačný.
04.11.2012 | 21:56:51 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
No pravda je že "šikmooký" sú asi najšikovnejší a najpracovitejší ľudia,ja by som si iné ako japonské auto už nikdy nekúpil pretože aj ked majú "nudný"interiér ich spoľahlivosť všetko vynahradí,a korejci sa na nich už nebezpečne doťahujú a tak isto je to aj z elektronikou.čína sa rozbieha a o chvíľu skúpi celý svet,napr. kúpili volvo,humer a to je len omrvinka zo všetkého.Dnes beží voľba prezidenta usa a médiá nám vnucujú "najsilnejší muž planéty" ale to je blbosť,lebo najsilnejší muž planéty je čínsky premiér alebo prezident aj napriek tomu že 99percent z nás nevie ako sa volá.Slováci aj češi len pič..jú v krčme ako je zle,kým šikmooký tvrdo makajú a ich ekonomika ide prudko hore.
04.11.2012 | 22:27:14 | | 178.41.202.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky "súúúúper" TV bedne s plazmou vyrábajú korejské spoloč.,
Tak zase neříkám, že nutím všechny aby si to auto kupovali. To je mimo a nepokouším se přetahovat zákazníky koncernu VW, ti jsou dobří, ale proč zrovna Golf??? Vždyť je tu ještě levnější vůz a lepší,... Octávka. Když jsme u nových aut.
Nevím co znamená pro tebe dávno, já porovnávám rok 2002-2008, co znám a ty sedačky to je fakt citelný rozdíl.
Že letos zaváleli Korejci tak to proto, že jejich i40 se chytla na trhu a těžce konkuruje Passatu a po zavedení modelu se chytá kvalita, tedy první vozy íček po záruce a světe div se furt to jezdí. Nevím jestli to bylo letos nebo loni, ale trhlo to celým světem, kdy šéf VW prohlížel model Hyundai a...známe to všichni. Bohužel ta i40 konkuruje i Superbu, ale u Superbu si myslím, že od tý doby co je combi nemá přemožitele i když cena je už holt jinde, tak záleží na zákazníkovi. Navíc mínus pro Škodovku, ojeté modely Hyundai jsou opravdu dost levné. A jsem hodně zvědavý na jejich kvalitu, jsme přeci na stránkách pro ojetiny...
05.11.2012 | 06:36:47 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky
Konkrétně jsi zase mimo Lubošku, jako ostatně skoro vždy, hitovky=písničky (psal že poslouchá korejskou muziku), ale to je asi na tvé IQ moc nápor co?
Značky korejských aut a elektroniky zná můj 5-ti letý synovec.............
02.11.2012 | 20:29:07 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky
Vedľa si akurát Ty..., to už ani nerozumieš češtine?
Písal jasne, že mu tá muzika SLUŽI..., t.j., že počúva korejskú aparatúru, nie hudbu.
02.11.2012 | 21:12:14 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky
Ty jsi vůl jak anděl, to snad ani není možný.............
03.11.2012 | 10:35:30 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE: Napríklad skoro všetky
Hoši, tak se nemusíte zlobit, slovenský jazyk už taky těžko přechroustávám někdy a slengy v česku jsou taky někdy brané muzika v autě jako značka autorádia. Rád bych se zastal luboše, protože Vašek no tebe taky znám, no ale jo no, jako vždycky máš pravdu no tak se teda neto... :D
Jelikož je tato recenze totální úlet, tak jí můžem zaplnit hehe, ale škoda, že si některé příspěvky nemůžu po sobě zpětně vymazat. Některé komentáře byly rychleji napsané než promyšlené. :D
03.11.2012 | 11:20:16 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Voajeři
Proč tady furt slíděj lidi s WW a BMW jak žárlivý manželky. U BMW to chápu, auta jsou to solidní ale něco jim do Alfy chybí. Po alfách pokukujou, masturbujou a na venek se tváří, že nad jejich BMW neni. Tak proč slíděj v sekci Alfa Romeo, proč nás tady obtěžujou nesmyslama, od toho maj svoje rubriky na téma BMW, ale nedá jim to, maj strach si Alafu pořídit, protože jim někdo nakukal a teď u internetu onanujou nad 156, 159 a 166. Ale ještě lepší je skupinka s oktávkama a golfama, když máš oktávku nebo golfa, je to něco jako šeredná tlustá menželka, tak nepomlouvej kočky od Alfy romeo. A nebo si jí taky kup a přestaň závidět a kecat kraviny. Kup si jí a užívej si troubo. Jen pro info mám Jaguar XKJ 4,2 a mám i Alfu 156. Včem si asi myslíš že se líp projedeš. S jaguárem můžu dělat masírku, ale se starou 156 se fakt projedu a užiju si to. Tak už si konečně kupte 156, 159 a 166 a užívejte si ať nemusíte onanovat nad fotkama na internetu. A vy co jste si koupily Alfy s 500.000 stočenejma na 120.000 a nemáte prachy na údržbu nemasírujte s Alfou když na to nemáte a kupte si felície vykuřbuřti.
31.10.2012 | 10:53:34 | Karlos | 90.177.154.* Reagovat
RE: Voajeři
Teda nemám BMW ani VW (ani jsem nikdy neměl), ale napsat, že bavoráku do Alfy něco chybí.....:-), to je pecka, asi poruchovost ne? V tom se s italem jen tak někdo nemůže přetahovat.
Jinak osobně si myslím, že máš spíš tříkolku (možná ti taťka přidělal i elektromotůrek).
31.10.2012 | 13:39:45 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Voajeři
Teda Karlos, být takhle zamilovanej do tuny plechu, plastu a skla od určitého výrobce, to už je snad úchylka :-)))
31.10.2012 | 16:14:24 | GEDEON | 195.22.40.* Reagovat
RE: Voajeři
Odporúčam navštíviť psychiatra. Podľa všetkého máš schizofréniu, alebo trpíš samotou, či komplexom menejcennosti.
Osobne je 99,99% populácie u riti, čím kto jazdí.
Pokiaľ dávaš a posudzuješ ľudí podľa kraksne na ktorej chodia, je to dosť krátkozraké.
31.10.2012 | 21:33:48 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Voajeři /bolo to myslené na Carlosa, Milana...., či ako si hovorí. Aby som niekoho
neurazil.
Ozaj, Carlos bol terorista.
31.10.2012 | 23:03:20 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Voajeři /bolo to myslené na Carlosa, Milana...., či ako si hovorí. Aby som niekoho
A ten samý komentář zplodil i u recenze 166 a po dvou týdnech ho zkopíroval sem:-) typický konfliktní člověk - tam na něj nikdo nereagoval, tak to zkopíroval i sem a tady bude mít žně... A teď mě omluvte, jdu onanovat nad obrázkama Alfy :-D
01.11.2012 | 09:50:19 | Fanouš | 195.113.207.* Reagovat
dalších 5 let v provozu
Přišel čas po pěti letech znovu zareagovat. Tak pánové Alfa má poctivých 500.000,-, ne nestáčim to na 170.000 km a nenabízim vám jí k nákupu. Nechám si jí bude to pěknej cllassic. Pravda že s ní už nejezdim každý den. Za těch pět let jsem na ní udělal brzdy a tlumiče-Praha je Praha. Auto je bez koroze - pozinkovaná kastle, v -20 chytá na škrtnutí, nic v ní neskřípe, netluče, nerachtá, sedí jak zamlada a motor běží jak rozbrušovačka. Má dvě mouchy daný věkem - 13 let. po půl milionu kilometrech jsem rozvalel řidičovo sedadlo a olupuje se černý nástřik u zrcátek, komplet zrcátko stojí v elitu 1.300,- tak je vyměnim. K těm vašim reakcím, vidim tady spoustu dotažených trojek z německa, vypadaj dobře, to se musí uznat, třeba budou i držet. Uvidíme za dalších 5 let, pak se zase ozvu. No a ten mercedes o kterym jsem psal bylo to Céčko stejně starý jako moje alfa už prošel šroťákem a je mi jedno jestli prostě chcípnul, nebo ho kámoš neufinancoval. V každym případě je kaput a moje alfa stále ve formě.
31.10.2012 | 10:46:01 | Milan | 90.177.154.* Reagovat
RE: dalších 5 let v provozu
Měl jsi někdy alfu fantasto, nebo po nich jenom koukáš?
31.10.2012 | 10:50:07 | Milan | 90.177.154.* Reagovat
RE: dalších 5 let v provozu
Pokud jsi si nevšiml,tak za jménem ti to píše IP adresu a je docela trapný,když se přihlašuješ pod více jménama a reaguješ sám na sebe.
31.10.2012 | 13:55:04 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: dalších 5 let v provozu
Dobrej trapas........:-), myslím, že je teď zalezlej v noře až po uši.........
31.10.2012 | 14:21:08 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
2.0 TS a 400.000km, tomu opravdu věří jen fantasta.
06.12.2008 | 16:59:07 | Radek Reagovat
fakt si mimo
mám rád alfy - nie je to ani tak o zdravom rozume, ako skôr o srdci a preto si idem znovu kúpiť alfu...
... ale Ty si fakt mimo (a vedľa jak tá jedľa:-)
06.12.2008 | 16:35:05 | Reagovat
Si uplne mimo .............. Debil
21.09.2008 | 00:58:45 | Reagovat
CO???
Cawte , alfa je super auto , ale podcenovat BMW a MB pred alfou tak to musi byt riadny debil, ved pozrite si ceny alf 1999 a BMW ..
21.09.2008 | 00:56:41 | Miso Reagovat
alfa 156
mercedes a bmw si videl asi iba na fotke ked rozpravas take hluposti ! ta alfa je dobra..podvozok aj motor. ale je to talian to nezapre !!
03.05.2008 | 21:17:02 | kamikaze Reagovat
156 Selespeed
Mel jsem od 18 jen same BMW a nejak jsem si na nej dost zviknul,ale kdyz vyjela Alfa s modelem 156 tak jsem byl nadchnutej jaka to KRASA.Nasetril jsem a pordil jsem si 156 Selespeeda a auto jedilo jak streleny ale az na tu prevodovku ve ktere zacalo chroupat a cvakat.Odvezl jsem to do servisu a nikdo nic NEZJISTIL,a tak jsem jezdil dal az jeenoho dne na krizovatce strasna rana . . .Auto neradilo. .kaput prevodovka,zacal mi tyct olej a konec.Mam tu Alfu stale jen uz mam strach za tu PREVODOKU .. auto jsem kupoval z nemecka tak nevim jak se kdo k tomu choval predemnou ale jeto pach kdyz se to stane.Nepreju to nikomu.DIKY. .
12.04.2008 | 16:31:43 | Reagovat
Chacha
v blízkosti mého bydliště stojí Alfa Romeo 156 v bazaru.Už půl roku.I tu Feldu co stála vedle ní za 70 000Kč si někdo koupil:-):-)Alfa začala na 95 000Kč dneska už je na 92 000Kč.A interiér je nádherný.Koženka na volantu vydřená až na kost o hlavici řadící páky ani nemluvě.A na tacháči 185 000Km.Takže to tipuju tak na 380 000Km.A ještě dlooooouho tam bude stát.Vsadíme se? A s tím nařčením BMW jsi to trochu potento ne? Jsem sice patriot značky škoda-přiznávám se dobrovolně a bez mučení, ale nazvat BMW nespolehlivým a horším než Alfa-promiň ale to neříkej nahlas před lidmi kteří se v autech vyznají.Nasmáli by se jen což.Ital=krásný design karoserie-to je ale asi tak všechno.
19.02.2008 | 23:46:37 | Tomáš Reagovat
haluz
19.02.2008 | 21:54:19 | Reagovat
K smíchu
Dělal jsem několik let ve značkovém servise FIAT. S Alfou 156 jsem jezdíval, a to daleko novější (firemní vůz). Dále náš servis navštěvovali majitelé těchto vozů se svými Alfami. Většina z nich na ni jen nadávala. Investice několika tisíc Kč ročně do oprav a časté návštěvy servisu, byly naprosto běžné. To auto bylo stavěné tak na prvních 80 - 100 tisíc km, pak už začínaly hojné problémy. Dal bych ruku do ohně za to, že žádná Alfa nevydrží ani polovinu toho, co Mercedes, samozřejmě při srovnatelné údržbě (což je při cenách práce a ND ve zn. servisech většinou problém). Takže s těmahle kilometrama to musí být nějaký vyjímečný vůz.
Jako nová byla v některých směrech lepší než BMW a Mercedes, ale po sto tisících už určitě ne!!!
19.02.2008 | 21:45:39 | Reagovat
bmw vs. alfa
To mas prosim ta odkial, ze bmw je nekvalitne a poruchove ? Chod sa spytat mechanikov co ti na to povedia, pri alfe je to tak, ze zalezi kus od kusu, ked nadabis na zly kus mas smolu, ked na dobry mas stastie, ale vacsinou su kusy zle !!! Ale u bmw to tak urcite neni. A vies preco stretavas na dialniciach viacej afl? Lebo su minimalne o 50 tis lacnejsie ako bmw, alfu zozenes za par korun !!!
24.01.2008 | 21:24:09 | Marko Reagovat