Rok výroby:1998Typ motoru:2,5 V6 24VStav km při koupi:98 000 kmStav km nyní:117 500 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:17 l/100 kmVloženo:10. 5. 2004
Když ti praskne rozvodak a potka se ti to,tak se nediv,ze se ti to pak cely sere dal,jak někdo sahne do motoru,tak je to vždycky v prdeli.Buh vi kolik to mělo naslapano,kdyz jsi to koupil...Když kupuješ auto,over si nejdriv rozvody ty rouro.Jinak na octavii muj fotr menil spojku po 100 000 taky..
pokud si koupil auto od nekoho kdo byl s prominutim prase a nestaral se o nej muze se to stat. jinak V6 od alfy je pri spravny udrzbe neznicitelny
24.11.2011 | 13:59:41 | Stu
| 217.169.178.*Reagovat
RE: toto auto stoji za ho*no
ked tu pise ten dotycny ze je neznicitelne tak pak je pravdou toto auto sa da znicit od nova uz po 50 000 sa s neho stava vrak pri normalnej udrzbe dizajn vinikajuci ale co stoho ked stoji za ho*no nekvalita ...pozrite sa na toyoty tychto rocnikov dizajn nic moc ..ale zas to hlavne plus co maju spolahlivost skoro ziadne poruchy.. tak naco date ja osobne budem mat skarede auto ale zato bude spolahlive a kvalitne
Jenže příznivci těchto aut to berou úplně jinak.A prostě člověk to musí mít v sobě,jinak to prostě nepochopí.A takovým lidem ta Alfa vydrží opravdu dlouho,protože se o to starají a většinou tím autem a značkou žijí.(nebo to jsou mechanici,což je zase něco jiného) A kdo ne,tak si pořídí auto tak stejně jako to popisujete vy.
Kdybych bych mechanik,tak bych udělal pro mnohé šílenost.A pořídil si Lancii Themu 8.32..:D.Nebo starší R21 Turbo.Sice jsou to starý auta,ale libí se mě.Jenže na nějakou větší pozornost a zábavu s autem nemám čas. Takže auto využívám jen pro potřeby.Tím pádem je mě takové auto bohužel na nic.
už ako 1-ročné, sú extr. lacné, najn. som objavil 1,9 jtd, 150 koní, 159 v kombi, v plnke, koža, navi a podobne, 10.000 eur. 166 2,4 jtd, 2006 za 7.500 eur...., všetko do 100.000 km. Až ma chvíľu nutkalo vydražiť to...Za tie peniaze. Ale stačí prečítať zopár recenzií a je po odvahe.. . V BE, a FR.
Ahoj, mám Alfu 156, 2.4 JTD, 1998, má špica motor, common rail, tah má taky výborný a olej mi to vůbec nežere. Naposled jsem si nechal dát kvalitní olej v Alfa Servisu před 15.000 Km a když dnes zkontroluji stav oleje, vůbec nemizí. Výměna rozvodů je psána na 120.000, auto jsem koupil se 150.000 a na původní rozvody, které jsem ale nechal vyměnit. Alfa 156 byla v roce 1998 nejhezčí auto, protože italové mají nejlepší design. Já bych za jinou značku neměnil, je to moje druhá Alfa, měl jsem 33, taky suprový motor a dobrý stav. Jinak já se nedivím, že některým lidem odejdou u Alfy motory, když tam lejou špatný řídký oleje, které jsou určeny pro německý auta, Alfa má motor, který jede a proto potřebuje kvalitní olej.
Alfa není pro normálního spotřebitele, je to auto které vždycky mnělo mouchy vždycky bude mít. Protože je to italské auto. Líbilo se mi jak jednou říkali v TOP GEAR jaký je rozdíl mezi BMW a Alfu Romeo? Alfa je pro krásné lidi. Alfa je tak trochu jiná značka než ostatní a chce to mít k tomu autu lásku a dobře se o ni starat. Je náročnější než ostatní auta co se týče údržby. Ale jestli se o ni staráte s citem, tak to není zas tak nespolehlivé auto.
cca 600.000 km bola pôvodná spojka aj prevodovka... a to som ju v rannej mladosti / a hlúposti/ rozhodne nešetril...Rozvod je dimenzovaný na 1,5 násobok /minimálne/, na tomto ani si nepamätám, či boli vôbec menené. Km na Alfe sú poctivo stočené a nešetrná jazda dielo skazy dokonala...Lebo takýto zmätok firma nemôže pustiť do sveta.
Co to slyším rozvody po 90.000 km, to je snad sranda ne v dnešní době, pochopil bych to u 30 let starého auta. Rozvody u ostatních aut vydržej tak 150.000 km. ještě tady někdo psal, že je normální že to žere olej. Pane bože to je křáp.
Z praxe - rozvody se mění nejlépe do 60-80 000 km nebo nejpozději po 3 letech. V případě koupě ojetiny je nutno VŽDY měnit řemeny, náplně a pečlivě zkontrolovat brzdový systém (90 % aut v bazarech má kotouče jak vyškrábaný CD). A vůbec nezáleží na značce! A pokud jakékoli auto chlastá olej, je nejdřív potřeba se přesvědčit, zda neproniká k rozvoďáku, protože i na nový řemen stačí pár kapek oleje a prdne. Speciálně na V6 motorech AR je při každé výměně rozvoďáku dobré vyměnit těsnění napínáku, protože tam nejčastěji olej prolíná (je to v podstatě konstrukční chyba).
Koupil jsem alfu 2,4 JTD. někde mám i popis toho co se mi stalo. Myslím že alfa není ideál co se rýká spolehlivosti. Stěžovat si ale na malý kufr....... to je mimo. I já našel spoustu much, jinak ale jede a to fest. Asi bych si koupil za tu cenu i něco jiného, ale co??? Když ta alfa tak jede, tak sedí...... Někteří tady mi připadají jako ti, co si koupí motorku a stěžují si, že na ně táhne a že v autě si můžou zatopit.... Co odpovědět???? Nic....... Chlapci, hoši. Až pojedete v Brně a uvidíte černou alfu 2,4 JTD, zamávejte mi, je třeba držet při sobě a podporovat se, ne vzbuzovat depku.... Mějte se, čau :_)
Ľudia Alfu som mal 2x v živote ale po treti-krát ma už nepresvečí nikto!!! Je to skrátka nespolahlivé auto a ziadnym argumentom ma nikto nepresveči o opaku!!! ALFE som venoval zvýšenú pozornosť (po 8-tis nový kvalitný olej,pravidelne nové filtre,opatrná jazda..........) Iba raz v živote som chcel skúsiť max. rýchlosť (veď vraj má ŠPORTOVE SRDCE) a to bola obrovská chyba! Už som ju totiž nenaštartoval! Čiže ak to mam zhrnúť: -časté poruchy -vysoká spotreba paliva -slabé dielenské spracovanie -rychle padá cena -malý vnutorny aj batožinový priestor +snáď jazdné vlasnosti a desing
Bohužel musím souhlasit, krásný auto, ale nespolehlivý.Moje krátká zkušenost 1,6ts mi stačila, objevovali se poruchy, které někdo zadrbal ve výrobě resp. ve vývoji(potvrzeno autorizovaným servisem).Konkrétně řídící jednotka a potažmo celý motor, kolísání otáček, spotřeba atd.Podvozek vyvážený, auto pěkně sedí, ale strašně rychle odchází.Chtěl jsem si bez předsudků zkusit alfu, bohužel jsem narazil.Nemůžu mluvit o jiných řadách a o italech všeobecně už vůbec ne.Například stilo co jsem měl a nebo firemní doblo jsou docela v pohodě.Samozřejmě všechna auta měla servisku a jakž takž čitelnou minulost, ale alfě156 z počátku let výroby(98,99) bych se raději vyhnul, to je moje zkušenost.
No jo záleží co to byl za servis... standart po 90 tisících rozvody, navíc spotřeba.. já ju mám 2 roky a starám se o ni. a jezdím za 6,2l /100km. Když si chci trochu víc projet, jak se říká zařádit a šlapu ji i na 200km/h a bzda plyn , tak se dostanu do 9 litrů, jenže to chce se starat se o ni, olej plná syntetika .. pravidelnost. Jinak absolutně spolehlivé auto. A jinak kdo se o "ITALA" stará, tak je vždy super spokojen, vím o čem mluvím mám již 7 itala a vždy SUPER!!!!
Panové co to tady čtu za bludy!!Že po 100.000km je výměna spojky normální,že si vezme olej je taky normální.Nesmíte si koupit takového "makaróna". kámoš má autoservis,měl alfu 156 2.0TS a po 100.000km mu odešel motor a po 110.000km převodovka!!A věřte,že pravidelně servisoval a samé značkové komponenty včetně náplní!!Mám osobně ACCORD r.v.97,má najeto 165.000km,jezdím s ním jak čuně a nevezme si kapičku oleje(točím do červeného),jezdím na původní spojce a teď jsem dělal teprve celé brzdy!!Nikdy nepůjde z rodiny!!Mějte se
Stručne a jasne amatérskej debil!!! Přesně kvůli tokovejmdle lidem maji Alfi u nás tokovou nedobrou pověst!! Kvuli moulum ktery jenom jedzej, honěj a tankujou!!! FUJ
Nezdá se mi že by měl autor již mnoho aut, protože jinak by neudělal takovou chybu. Když kupuju nové (ojeté) auto, první věc co dělám jsou komplet rozvody. A 17 litrů průměr, tak to je někde chyby , mám stejný motor a průměr 12-13 litrů. Za 3 roky co Alfu mám jsem s motorem neměl jedinej problém. Stačí pravidelně kontrolovat a měnit náplně (a pokud možno kvalitní). Také je otázka v jakém stavu auto koupil, zda bylo bourané (a následně dobře opravené nebo no zmastil nějakej fušer) a jestli kilometry opravdu odpovídali.
No tak je mi to jasný........Alfy sou známí tím ´že při agresivní což ta tvoj(17/100km) bezpochyby je berou olej a to až 1litr na 1000 ale to je spíš u malejch obsahů.......je to kvuli tomu že motor ma trsicku vetsi vule aby se rychleji roztocil.......takže kontrolovat často olej !!!!!!bodejd bys to nezadřel
S tím rozvoďákem si spíš chtěl servis vydělat na generálce. Výměna spojky po 100.000 km není nic neobvyklého, zvláště při o mnoha věcech vypovídající spotřebě 17l/100km.
Dojemná recenze na téma "jak jsem zapomněl vyměnit rozvoďák". Pak se nediv, že máš takový peripetie s motorem. Nemyslim si o sobě, že jsem nějak zvlášť opatrný, ale rozvody měním cca v 85% jejich životnosti. Takže i kdyby byla 120.000, tak bych do 100.000 pro jistotu měnil. A 120.000 skutečně není, stačí si stáhnout manuál na AR156 a hned budeš vědět, že je opravdu 90.000.
ahoj, nechci degradovat nejak servis, kde ti rikali, ze se maji rozvody menit po 120 tis km, ale v kazdem manualu od AR 156 je napsano ze cas na vymenu rozvodu a kladek je kolem 90 000 km.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
Rozvody
Jsi spis tele, to auto má předpis na rozvody 100 tis a ne 120 tis. A když už se ten motor potká tak není divu ze se to pak lagruje na klice.
20.10.2018 | 19:46:19 | Geodest | 37.188.155.* Reagovat
AR
Když ti praskne rozvodak a potka se ti to,tak se nediv,ze se ti to pak cely sere dal,jak někdo sahne do motoru,tak je to vždycky v prdeli.Buh vi kolik to mělo naslapano,kdyz jsi to koupil...Když kupuješ auto,over si nejdriv rozvody ty rouro.Jinak na octavii muj fotr menil spojku po 100 000 taky..
31.01.2014 | 18:52:58 | K.A | 85.71.234.* Reagovat
pokud si koupil auto od nekoho kdo byl s prominutim prase a nestaral se o nej muze se to stat. jinak V6 od alfy je pri spravny udrzbe neznicitelny
24.11.2011 | 13:59:41 | Stu | 217.169.178.* Reagovat
RE: toto auto stoji za ho*no
ked tu pise ten dotycny ze je neznicitelne tak pak je pravdou toto auto sa da znicit od nova uz po 50 000 sa s neho stava vrak pri normalnej udrzbe dizajn vinikajuci ale co stoho ked stoji za ho*no nekvalita ...pozrite sa na toyoty tychto rocnikov dizajn nic moc ..ale zas to hlavne plus co maju spolahlivost skoro ziadne poruchy.. tak naco date ja osobne budem mat skarede auto ale zato bude spolahlive a kvalitne
17.02.2013 | 08:27:17 | laco | 95.103.94.* Reagovat
RE: toto auto stoji za ho*no
Jenže příznivci těchto aut to berou úplně jinak.A prostě člověk to musí mít v sobě,jinak to prostě nepochopí.A takovým lidem ta Alfa vydrží opravdu dlouho,protože se o to starají a většinou tím autem a značkou žijí.(nebo to jsou mechanici,což je zase něco jiného)
A kdo ne,tak si pořídí auto tak stejně jako to popisujete vy.
17.02.2013 | 12:49:54 | | 94.112.66.* Reagovat
RE: toto auto stoji za ho*no
Kdybych bych mechanik,tak bych udělal pro mnohé šílenost.A pořídil si Lancii Themu 8.32..:D.Nebo starší R21 Turbo.Sice jsou to starý auta,ale libí se mě.Jenže na nějakou větší pozornost a zábavu s autem nemám čas.
Takže auto využívám jen pro potřeby.Tím pádem je mě takové auto bohužel na nic.
17.02.2013 | 12:57:58 | | 94.112.66.* Reagovat
No moja Alfa Romeo 156, 4.8 T. S po 4 rokoch jazdenia celkom dobry dojem, treba sa o to starat viacej ako o ine auta.
24.04.2011 | 04:55:23 | Martin Reagovat
Alfy majú jednu výhodu,
už ako 1-ročné, sú extr. lacné, najn. som objavil 1,9 jtd, 150 koní, 159 v kombi, v plnke, koža, navi a podobne, 10.000 eur. 166 2,4 jtd, 2006 za 7.500 eur...., všetko do 100.000 km. Až ma chvíľu nutkalo vydražiť to...Za tie peniaze. Ale stačí prečítať zopár recenzií a je po odvahe.. . V BE, a FR.
13.09.2009 | 12:16:34 | ľuboš Reagovat
Alfa 2.4 JTD, 1998
Ahoj, mám Alfu 156, 2.4 JTD, 1998, má špica motor, common rail, tah má taky výborný a olej mi to vůbec nežere. Naposled jsem si nechal dát kvalitní olej v Alfa Servisu před 15.000 Km a když dnes zkontroluji stav oleje, vůbec nemizí. Výměna rozvodů je psána na 120.000, auto jsem koupil se 150.000 a na původní rozvody, které jsem ale nechal vyměnit. Alfa 156 byla v roce 1998 nejhezčí auto, protože italové mají nejlepší design. Já bych za jinou značku neměnil, je to moje druhá Alfa, měl jsem 33, taky suprový motor a dobrý stav. Jinak já se nedivím, že některým lidem odejdou u Alfy motory, když tam lejou špatný řídký oleje, které jsou určeny pro německý auta, Alfa má motor, který jede a proto potřebuje kvalitní olej.
13.09.2009 | 11:45:22 | Pavel Reagovat
Alfa není pro normálního spotřebitele, je to auto které vždycky mnělo mouchy vždycky bude mít. Protože je to italské auto. Líbilo se mi jak jednou říkali v TOP GEAR jaký je rozdíl mezi BMW a Alfu Romeo? Alfa je pro krásné lidi.
Alfa je tak trochu jiná značka než ostatní a chce to mít k tomu autu lásku a dobře se o ni starat. Je náročnější než ostatní auta co se týče údržby. Ale jestli se o ni staráte s citem, tak to není zas tak nespolehlivé auto.
22.09.2008 | 08:52:54 | Reagovat
Na 405 TD s najazdenými
cca 600.000 km bola pôvodná spojka aj prevodovka... a to som ju v rannej mladosti / a hlúposti/ rozhodne nešetril...Rozvod je dimenzovaný na 1,5 násobok /minimálne/, na tomto ani si nepamätám, či boli vôbec menené. Km na Alfe sú poctivo stočené a nešetrná jazda dielo skazy dokonala...Lebo takýto zmätok firma nemôže pustiť do sveta.
20.08.2008 | 22:11:20 | ľuboš Reagovat
Co to slyším rozvody po 90.000 km, to je snad sranda ne v dnešní době, pochopil bych to u 30 let starého auta. Rozvody u ostatních aut vydržej tak 150.000 km. ještě tady někdo psal, že je normální že to žere olej. Pane bože to je křáp.
20.08.2008 | 19:18:45 | Reagovat
magic
Z praxe - rozvody se mění nejlépe do 60-80 000 km nebo nejpozději po 3 letech. V případě koupě ojetiny je nutno VŽDY měnit řemeny, náplně a pečlivě zkontrolovat brzdový systém (90 % aut v bazarech má kotouče jak vyškrábaný CD). A vůbec nezáleží na značce! A pokud jakékoli auto chlastá olej, je nejdřív potřeba se přesvědčit, zda neproniká k rozvoďáku, protože i na nový řemen stačí pár kapek oleje a prdne. Speciálně na V6 motorech AR je při každé výměně rozvoďáku dobré vyměnit těsnění napínáku, protože tam nejčastěji olej prolíná (je to v podstatě konstrukční chyba).
11.07.2008 | 12:04:53 | Reagovat
2,4 JTD tv. 2000
Koupil jsem alfu 2,4 JTD. někde mám i popis toho co se mi stalo. Myslím že alfa není ideál co se rýká spolehlivosti. Stěžovat si ale na malý kufr....... to je mimo. I já našel spoustu much, jinak ale jede a to fest. Asi bych si koupil za tu cenu i něco jiného, ale co??? Když ta alfa tak jede, tak sedí...... Někteří tady mi připadají jako ti, co si koupí motorku a stěžují si, že na ně táhne a že v autě si můžou zatopit.... Co odpovědět???? Nic....... Chlapci, hoši. Až pojedete v Brně a uvidíte černou alfu 2,4 JTD, zamávejte mi, je třeba držet při sobě a podporovat se, ne vzbuzovat depku.... Mějte se, čau :_)
12.05.2008 | 23:43:04 | dups Reagovat
Alfa Romeo?????
Ľudia Alfu som mal 2x v živote ale po treti-krát ma už nepresvečí nikto!!!
Je to skrátka nespolahlivé auto a ziadnym argumentom ma nikto nepresveči o opaku!!! ALFE som venoval zvýšenú pozornosť (po 8-tis nový kvalitný olej,pravidelne nové filtre,opatrná jazda..........) Iba raz v živote som chcel skúsiť max. rýchlosť (veď vraj má ŠPORTOVE SRDCE) a to bola obrovská chyba! Už som ju totiž nenaštartoval! Čiže ak to mam zhrnúť:
-časté poruchy
-vysoká spotreba paliva
-slabé dielenské spracovanie
-rychle padá cena
-malý vnutorny aj batožinový priestor
+snáď jazdné vlasnosti a desing
01.01.2008 | 20:31:24 | peteralfa1 Reagovat
nevi o cem to je....
Nechapu jak si nekdo muze koupit auto a nevymenit remen no....
17.12.2007 | 18:01:23 | gold Reagovat
bohužel
Bohužel musím souhlasit, krásný auto, ale nespolehlivý.Moje krátká zkušenost 1,6ts mi stačila, objevovali se poruchy, které někdo zadrbal ve výrobě resp. ve vývoji(potvrzeno autorizovaným servisem).Konkrétně řídící jednotka a potažmo celý motor, kolísání otáček, spotřeba atd.Podvozek vyvážený, auto pěkně sedí, ale strašně rychle odchází.Chtěl jsem si bez předsudků zkusit alfu, bohužel jsem narazil.Nemůžu mluvit o jiných řadách a o italech všeobecně už vůbec ne.Například stilo co jsem měl a nebo firemní doblo jsou docela v pohodě.Samozřejmě všechna auta měla servisku a jakž takž čitelnou minulost, ale alfě156 z počátku let výroby(98,99) bych se raději vyhnul, to je moje zkušenost.
28.11.2007 | 00:57:17 | standas Reagovat
Alfa
No jo záleží co to byl za servis... standart po 90 tisících rozvody, navíc spotřeba.. já ju mám 2 roky a starám se o ni. a jezdím za 6,2l /100km. Když si chci trochu víc projet, jak se říká zařádit a šlapu ji i na 200km/h a bzda plyn , tak se dostanu do 9 litrů, jenže to chce se starat se o ni, olej plná syntetika .. pravidelnost. Jinak absolutně spolehlivé auto. A jinak kdo se o "ITALA" stará, tak je vždy super spokojen, vím o čem mluvím mám již 7 itala a vždy SUPER!!!!
21.09.2007 | 20:21:09 | petr Reagovat
Makarón
Panové co to tady čtu za bludy!!Že po 100.000km je výměna spojky normální,že si vezme olej je taky normální.Nesmíte si koupit takového "makaróna". kámoš má autoservis,měl alfu 156 2.0TS a po 100.000km mu odešel motor a po 110.000km převodovka!!A věřte,že pravidelně servisoval a samé značkové komponenty včetně náplní!!Mám osobně ACCORD r.v.97,má najeto 165.000km,jezdím s ním jak čuně a nevezme si kapičku oleje(točím do červeného),jezdím na původní spojce a teď jsem dělal teprve celé brzdy!!Nikdy nepůjde z rodiny!!Mějte se
30.05.2007 | 08:47:11 | Radek Reagovat
jOUDA
Stručne a jasne amatérskej debil!!! Přesně kvůli tokovejmdle lidem maji Alfi u nás tokovou nedobrou pověst!! Kvuli moulum ktery jenom jedzej, honěj a tankujou!!! FUJ
11.12.2006 | 19:54:19 | Michael Reagovat
nechápu
Nezdá se mi že by měl autor již mnoho aut, protože jinak by neudělal takovou chybu. Když kupuju nové (ojeté) auto, první věc co dělám jsou komplet rozvody. A 17 litrů průměr, tak to je někde chyby , mám stejný motor a průměr 12-13 litrů. Za 3 roky co Alfu mám jsem s motorem neměl jedinej problém. Stačí pravidelně kontrolovat a měnit náplně (a pokud možno kvalitní). Také je otázka v jakém stavu auto koupil, zda bylo bourané (a následně dobře opravené nebo no zmastil nějakej fušer) a jestli kilometry opravdu odpovídali.
29.11.2006 | 08:41:49 | Reagovat
No tak je mi to jasný........Alfy sou známí tím ´že při agresivní což ta tvoj(17/100km) bezpochyby je berou olej a to až 1litr na 1000 ale to je spíš u malejch obsahů.......je to kvuli tomu že motor ma trsicku vetsi vule aby se rychleji roztocil.......takže kontrolovat často olej !!!!!!bodejd bys to nezadřel
16.05.2006 | 22:13:27 | Reagovat
S tím rozvoďákem si spíš chtěl servis vydělat na generálce.
Výměna spojky po 100.000 km není nic neobvyklého, zvláště při o mnoha věcech vypovídající spotřebě 17l/100km.
11.02.2006 | 23:51:01 | DowJones Reagovat
Spotreba
Musis ji pekne slapat za krk kdyz mas na 17L prumerne(!) spotreby, se svym trilitrem (AR)se pri i dost razantni jizde tak vysoko nedostanu.
06.11.2005 | 23:25:50 | marav Reagovat
Hmmm
Dojemná recenze na téma "jak jsem zapomněl vyměnit rozvoďák". Pak se nediv, že máš takový peripetie s motorem. Nemyslim si o sobě, že jsem nějak zvlášť opatrný, ale rozvody měním cca v 85% jejich životnosti. Takže i kdyby byla 120.000, tak bych do 100.000 pro jistotu měnil. A 120.000 skutečně není, stačí si stáhnout manuál na AR156 a hned budeš vědět, že je opravdu 90.000.
04.11.2005 | 12:27:19 | Andee Reagovat
ahoj, nechci degradovat nejak servis, kde ti rikali, ze se maji rozvody menit po 120 tis km, ale v kazdem manualu od AR 156 je napsano ze cas na vymenu rozvodu a kladek je kolem 90 000 km.
08.06.2005 | 19:00:28 | PaulJ Reagovat