Rok výroby:2000Typ motoru:1600Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:115 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:19. 6. 2006
Předchozí auto:Porsche 944 Fiat Uno Ford Sierra Opel Kadett Fendt
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Nápravy, prakticky každou servisní prohlídku (20 000 km) se něco měnilo, vepředu i vzadu. Většinou maličkosti t.j. pouzdra, tyčky atd., někdy ale i ramena nebo ložisko na zadní nápravě. Hlavní důvod, proč šel z domu.
- Vlnovec výfuku
- Odešel imobilizér
- Výměna rozvodového řemene včetně kladek, pumpy 80 000
- Výměna tlumičů po 100 000
- Výměna termostatu - v zimě se motor ohříval na jen 75-80 stupňů
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na jednu stranu krásný auto, velmi dobrý jízdní vlastnosti (na předokolku), příjemné řízení, pěkný interiér, dobrá sedadla...Vždycky jsem se těšil, jak se pěkně svezu. Výkon sice žádná sláva, motor ale šel krásně do otáček a měl na sériový auto dobrý zvuk. Krásný a zábavný auto. Vždy krásně nastartoval na první otočení startéru, baterie původní. Vzhledem ke stylu jízdy dobrá spotřeba, 8,5l, žena jezdila o litr míň.
Na druhou stranu ne úplně bez starostí - viz výše. S elektronikou, převododovkou nebo motorem nikdy sice problémy nebyly, toho jsem se trochu bál, ty nápravy byly ale opravdu otravný. Dokud to bylo v záruce (3roky), tak to ještě šlo, pak jsem musel počítak každých 20 000 km s 10-15 000 Kč.
Už nikdy nechci sedan, kufr nebyl sice úplně malej, nebylo ho ale možno rozšířit (jen prostrčit lyže) a měl zoufalej nakládací otvor.
Co je vůbec nejpříšernější je ovšem ztráta hodnoty. Byl jsem rád, že jsem dostal čtvrtinu původní ceny za vůz od prvního majitele, garážovaný, koupený v ČR, servisní kniha... Auto není nejtišší, to by ale ani nevadilo, ten motor má pěknej zvuk. Na dálnici to ale může po delší době vadit.
Podvozek je dost tvdý, to je také na jednu stranu příjemné, na rozmlácený kresce ale nic moc.
Ještě jedno menší mínus, který mně napadá byl obrovskem poloměr otáčení. Bylo by skvělý tohle auto koupit pěkně jetý, užít si ho a dát pryč z domu.
Ital-nejlepší auta na trhu... A ALFA 156 zvláště... kde vydrží tlumiče dýl jak 100tisíc??? A rozvody... standartní výměna... po 80-90 tisících, a ramena a spol... stačí nejezdit jak prase přes hrboly.. není to škodovka :-)) Auto bez poruch, a silné v jízdě...super poježděníčko, s ničím jiným si člověk nevychutná sportovní jízdu jako s Alfinkou!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
Alfa
Ital-nejlepší auta na trhu... A ALFA 156 zvláště... kde vydrží tlumiče dýl jak 100tisíc??? A rozvody... standartní výměna... po 80-90 tisících, a ramena a spol... stačí nejezdit jak prase přes hrboly.. není to škodovka :-)) Auto bez poruch, a silné v jízdě...super poježděníčko, s ničím jiným si člověk nevychutná sportovní jízdu jako s Alfinkou!!!!
21.09.2007 | 20:02:24 | petr Reagovat
Typický popis italského auta
a zvláště Alfy
20.06.2006 | 14:35:27 | Vocas Reagovat