Rok výroby:2004Typ motoru:2,0Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:67 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:15. 7. 2006
Provoz alfy je bohužel hodně o servisu. Krom toho že mi hned na 5 500 km zazlobila 2 krát elektronika a auto jelo do servisu na podvalu se toho od 15 000 km stalo víc než dost. Nejen že elektronické závady nejsou vychytané dodnes (auto jede někdy lépe někdy hůř) odešly mi celkem 4 různá čidla na motoru, neustále mám problémy s elektroinstalací větrání, centrálu a oken za vlhka ale co hůř platím již po 3. opravu podvozku-tj. opět 4 ramena + silentbloky, tyčky stabilizátorů a po 2. nové tlumiče.
V převodovce odešel 1 synchron a auto bylo měsíc nepojízdné. Motor cca od 55 000 km polyká kolem 0,5l oleje 5W-40 na 100km.
Co mě ale dráždí sosutavně jsou rezonace, pazvuky a skutečný zvukový bordel v autě. S tím jezdím do servisu často a stále si neví rady. Vždycky něco spraví a za týden klepe něco jiného a ještě se něco přidá. Prostě otřes. Jal jsem se tyto věci už řešit polyuretanem což funguje lépe.
Navíc předepsané výměny svíček apod blbostí dovedou vytáhnout z kapsy dost peněz i na poměrně slušně vydělávajícího člověka.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Moje zkušenosti když pominu pěkný vzhled a sportovní charakter jsou tragické. Auto sice jede pěkně když už jede, ale je dosti tvrdé a ve srovnání s jinými auty také poměrně stísněné a daleko méně pohodlné. Ne že by A4ka nebo 3kový bavorák byly na tom s prostorem nějak lépe, ale ergonomie interiéru prostě není nijak valná. Vše o čem auto je je líbivost. Jakmile ovšem párkrát projedete alfu hodně rychle zjistíte že opotřebení je strašné a výsledek jen slušný.
Na dálnici ve vyšších rychlostech alfa kope a poskakuje. V zatáčkách sice drží velmi pěkně, jenže hnaná přední náprava je limitem pro ovladatelnost auta. jediné co chválím je citlivé řízení to ano.Zvláště na vodě chcete li jet rychle je to problém. Brzdy fungují obstojně ale na bmw ani audi nemají. Zvláště při namáhání vadnou během chvíle a co víc jejich opotřebení je hrozivé. Vydrží zhruba polovinu toho co na mých minulých vozech a výměna není z levného kraje (destičky sada 4500, kotouče sada 11 000).
Motor je točivý a docela výkonný, jen nemá sílu odspoda a spotřeba také není zrovna nízká.Můj dlouhodobý průměr leží mezi 9-10l/100km a to nejezdím kdovíjak rychle, spíš naopak. Kdyby se hodně tlačilo na pilu spotřeboval by 15-16l hravě.
Koupí tohoto vozu jsem se stal častým návštěvníkem servisu a sponzorem alfy romeo. Nerad to přiznávám ale alfa byla chyba. je to vůz pěkný ale nespolehlivý, který se opotřebuje během chvílejakoby snad ani nebyl dotažený. Ať se na mě zlobí kdo chce jak chce prostě mi přijde jako odfláknutý.
promin ale jsi i*iot který o alfě neví vůbec nic a takový lidi by si je neměli kupovat...spotřeba oleje u twin sparku neni závada ale vlastnost a hlavně jestli leješ 10w 40 tak to potlesk pro tebe...
10.04.2015 | 12:41:58 | pedro
| 212.79.110.*Reagovat
několik připomínek
1. nevím, proč, když někdo napíše COKOLI negativního o AR, musí se najít vždy nějaký hulvát, který mu začne nadávat, že si za problémy může dotyčný sám. Je to hnusné a prosím, zkuste se toho vyvarovat. Každá automobilka umí vyrobit zmetek a zrovna FIAT je v tom přeborník. 2. řekl bych, že jde o solidně napsanou recenzi, která ukazuje osobní zkušenosti. S některými tvrzeními lze ale dost polemizovat: 2a. Pokud má autor problém s jízdou v dešti je to problém spíš pneumatik a ne auta. Pokud nepomůže výměna pneumatik, bude možná rozhašená geometrie, čemuž by i odpovídala nesmyslná poznámka o poskakování auta na dálnici. Přes všechny chyby AR 156, ten podvozek je nejlepší a nemá v daném segmentu srovnání. 2b. Pokud má autor problém s nadměrným opotřebením brzdových dílů, je to opět problém konkrétních komponentů a za ty ceny, které píše, by měl závodní (doporučuji kotouče OMP Sport za nějakých cca 7 000 Kč/pár a desky OMP Road&Sport za cca 3500 Kč/sada). Opět nulová souvislost s autem, pokud mu tam servis cpe nějaký laciný šunt, který mu superdraho prodá, nesouvisí to s autem. 2c. obecně mi přijde, že problém ani tak není v autě jako takovém, ale zejména v jeho servisu. 3. přestaňte prosím psát nesmysly typu "Alfa má velké vůle, aby se točila". Jste opravdu všichni praštění pavlačí, že si myslíte, že stačí udělat motor s většími vůlemi a výkon motoru se rázem zvýší? Je to samozřejmě přesně opačně! Pokud motor nespotřebovává VŮBEC žádný olej, znamená to, že se hladina oleje doplňuje vznikajícím rozpouštěným karbonem ze spalovacího prostoru = motor je netěsný. Pokud motor olej spotřebovává málo, znamená to, že motor těsní, jak má. Pokud ale motor spotřebovává oleje moc a nepomůže ani olej 10W-60, znamená to, že pravděpodobně neplní svoji funkci nějaké těsnění a olej se dostává do spalovacího prostoru. Tam bude pravděpodobně příčina v průsaku buď ventilovými těsněními (cena v řádech Korun), těsnění pod hlavou (řádově stokoruny) nebo vadném variátoru (jehož těsnění opět stojí stokoruny). Pokud auto bylo nové, musí to vyřešit prodejce v rámci záruky,tedy ZDARMA. 4. Fiat je s Renaultem NEJHORŠÍM importérem z hlediska REKLAMACÍ. Ta banda, co sedí na Fiatu ČR je ostuda, měli by je zastřelit, ale bohužel jediná možnost je skutečně nenechat se těmi zločinci zvyklat, vzít si právníka a soudit se. To je to jediné, co na Fiat ČR platí.
3. Rozpuštěný karbon jako tekutina, doplňuje olej, tak to mě dostalo do kolen. :D 4.Fiat - aspoň nějaká značka, která se nes.re do Číny, včetně Renaultu. Raději budu podporovat a doporučovat tyhle šunty, než aby nás číňani školili. Protože jestli se budeme řídit logikou lepších zaměstnanců. Tak mi češi nejsme daleko od pracovní kvality, výkonu a nasazení ostatních ras pracujících na tomto území, na rozdíl od Korejců a Číňanů. Jestli budem podporovat import z Číny, tak ta nás zahltí a na nás se budou koukat stejně jako kdysi španělé na zaostalé indiány při objevení ameriky.
AR156 nemá v danom segmente zrovnanie?No neviem do akého segmentu sa 156-ka radí ale myslím že na Primeru P-11 nemá,a už určite nie na P-11 GT,a v spoľahlivosti,tak to už vôbec.
Ja myslim ze se staci podivat na zebricek TÜV,a ten opravdu nelze,v DE maji opravdu velky vzorek k porovnani
16.12.2013 | 13:59:08 | Antti
| 90.181.13.*Reagovat
Než si koupíš Alfu tak si o tom auto pro který jdeš něco zjisti.Vem si mechanika,popřípadě mechanika z Alfy.Lidi si koupí počvachtanou 156ku polorozpadlou a potom tady čtu takový blafy.Je to jen tvoje chyba,že se ti auto sype
19.03.2012 | 18:27:53 | pedro
| 88.102.34.*Reagovat
silena recenze
Vážení, nejsem žádný italofil, jezdil jsem povětšinou BMW 5 rad, ale protoze jsem se zklamal v řadě e39, která vážila se slabým sestivalcem přes 1,5 tuny, a co se týče kvality mě zrovna taky neoslnila, rozhodl jsem se pro risk, a koupil vysnenou alfu 156 selespeed...s padlym motorem na klice a to ve 120tkm.Takze, nemecky druhý majitel lil do motorů supermarketovy olej 5w-40. Dovolují si tvrdit že to byla příčina smrti tohoto motoru. Kdo viděl motor ts rozebrany, vi, DNA pistu jsou chlazena ostrikem tlakoveho oleje,obyčejné i castroly se při vyssi zatezi jednoduse spali, a potom se o motorech ts traduje ze žerou olej. Já od go používám pouze sellenia racing 10e-60, spotřeba v lete litr na 10000km, v zimě na deseti tisících nedolevam. Mohu porovnat se sellenii 20k a tam uz je spotreba vyšší, ale motor stále má co potřebuje. Nyní mám najeto po roce a půl používání 30tkm, zcela bez poruchy a bez jediného problémů, včetně selespeedu.
Ole menim po 10tkm a ma dost...takže min dvakrát do roka 1500 za olej s vlastní praci. Ostatni udrzbou nijak nevinika z průměru ostatni automobilové produkce. To ze alfisti casteji meni ramena, je dano také tim, ze se rádi rychleji svezou, to pak dobry ridic pozna ze silentbloky ramen jsou jiz "mekci",presto, je takový podvozek pro stk jeste v poradku.Spousta majitelu starych ojetin, meni ramena po jednom, kdyz už mlati cep, to ale pak z pod auta vecne neco slysi a pak nadavaji. Problem alf je v tom, ze se diky povesti prodávají za smesne penize a dostavaji se tak k lidem co nemaji ani na zakladni provoz, viz olej a pak ma alfa jednoduse svou povest, je to zacarovany kruh. Potom se prosim nedivte rádoby nadsencum, který přitom autu daji jen to malo co potřebuje a jsou s nim nadmiru spokojeni. Co rici zaverem, benzinova 156 neni nejlevnejsi vůz , co se nakladu týče, proto si ji nekupujte, kdyz na to nemate, i kdyz vám ji bazarnici dnes dávají temer zadarmo...na druhe strane, proc ne, díky takovym lidem, si pristi alfu koupim opet hluboko pod její skutečnou hodnotou...a budu se opet tesit z nádherné italske sportovni limuziny,skvěle vybavene, s nulovym zájmem zlodeju. Alfistum zdar, lidem bez predsudku nazdar.
Dobře vám tak když tam lejete co nemáte, jenom mě mrzí že takovej ignorant pokazí alfu a ještě jí kazí pověst na internetu... Sama mám dvě alfy a ještě sem neměla jednu jedinou poruchu a to jedna je 156 2.4JTD- z roku 2001 a má nalítáno asi tak 300 000km podle opotřebení interiéru (pánové bazarníci jí evidentně museli stočit protože 150 000 neměla ani omylem navíc po 8 letech v německu) a druhá 146 1,6boxer- z roku 1996 s najetejma 140 000km- obě předou jako kočičky, stačí když jim dopřávám údržbu- olej hezky selénia se specifikací dle výrobce- do 156ky selénia turbo diesel 10w 40, filtry... u obou už byl čas na rozvody a měnili sme brzdový destičky a kotouče... a přítelův strejda a bratranec měli taky alfy 164 2,0TS- výsledek byl zadřenej motor po tom co tam ten ignorant nalil mogul s úplně jinou specifikací a GTV 2,0TS- v pohodě bez poruch- ta už jezdila na selénii=) a celkove v mym okolí znám jenom tu jednu porouchanou alfu- za jejíž zadření si mohl sám de*ilní majitel....
tam patri 10w60 nebo 10w40... a hlavne Selenia... 5w40 castrol je zarucena cesta k zadreni... kdyz se clovek necha takhle skubat nejakym servisem, tak je to jeho blbost, na origo ramena se ujede pres 100tis, tlumice daleko vic... sam mam na TwinSparku najeto 150000 a nedavno jsem menil puvodni ramena...
Když je to taková trága proč jste si to koupil? To jste se nejdříve nesvezl v autě, který kupujete?? Já vždy "otestuji" auto než ho slepě koupím! Očividně jste chtěl úplně něco jiného než na co je tento vůz stavěný
Rád bych se k tomuto tématu taky vyjádřil i když nevlastním AR 156 ale její starší a menší sestřičku 146 2.0 TS. Budu se vyjadřovat k motoru. Vůz mám 5 let, starý je 11 let. Najeto 156 000km. Spotřeba oleje 1,5l na 10000km. Běžné diky větším vůlí u točivých benzínů. Ale co mě roztahuje usta od ucha k uchu je spotřeba. dlouhodobá spotřeba( a třeba mě kamenujte) je 8,1 l. Při dlouhé cestě na východní Slovensko 750km spotřeba 6,3 l. cestovní rychlost 130 - 150km /h. dvoouhodinová zácpa v olomouci. Je pravda, že na voze sem tam něco skřípe a vrže. Jelikož většina mladých jezdí se zapnutým cd přehrávačem tak se není o čem bavit ale chápu že to rozčiluje. Jinak Vůz nerezne. motor jede perfektně. Zátah krásný, zvuk ještě lepší. Musel jsem měnit ramena po 120tisíci / olej každých 10 tis. váhu vzuchu termostat, destičky, kotouče, tlumiče. Ceny jsou ok. Alfa je poruchová ve všeobecném měřítku, to je pravda. horší zpracování a kvalita materiálu. Její vydrž může prdloužit starostlivá udržba. těžké je to, že je cenově lehce dostupná a tak si jí pořizují i mladí borci co se rádi blýsknou vzhledem a výkonem ,ale vědí o údržbě prd. Má to i své pro. Pořizvoací cena vozu + náhradní díly, image+vykon tak mi z toho vychází alfa dobře. pak už jedině bmw, protože vw /škoda, peugeot, apod. jsou nudný. Vzhled nudný, výkony jsou pozadu. pořizovací cena vysoká/ nadhodnocená. Franocuzi neoplývají nejvyšší kvalitou a němci už také nejsou co bývali.kdyby všechna auta měla japonskou kvalitu bylo by to super ale bohužel. Alfa Romeo je křehká krásná dáma na vysokých podpatcích s dokonalou postavou a vzhledem. Ale ne s velkou vytrvalostí a je náchylnější na nemoce. ! ale vše je léčitelné :) přeju Vám mnoho štastných kilometrů ať už jezdíte v čemkoliv a jste spokojení..
Tohle je klasická ukázka rádobyrecenze.Já mám 2.0JTS r.v. 10.03,takže první kravina co uvedl je typ motoru,protože TS už se v té době do 156-ky nedával.Druhá je olej,bo doporučený je 10W-40 a při vyšší zátěži -60.5W je do sazometu.Ramena sem zkusil z druhovýroby a nevydržely ani polovinu,než origo,takže úspora ani náhodou.Jinak teď mam najeto 150kkm a nedávno jsem dával poprvé nové tlumiče-origo byly na "hrozných" 80%,kotouče tam mam teprv taky druhý.Navíc spotřebu přes 15L by to dalo tak při stálejch 200km/h na dálnici,jinak je to blbost.Jediný v čem měl pravdu je žravost oleje,ale to množství asi taky "kapku" přehnal...
Autor toho článku je asi idiot. Oleš 5W/40 v motoru Twinspark nemá co dělat!!! Já mám Alfinu hodně dlouho, leju tam Seleniu 10W/40, měním ji po 10 000 km a motor i po 140 000 km přede jak kočka!!!!
..jsem majitelem druhé 156... dríve 1.8TS sportpacket, dnes 1.9JTDm 103kw..2004. Objetivně řeknu, že určitě podvozek A.R. nevydrží to co většina německých značek.. Nicméně JTD motory patří ve skutečnosti mezi nejlepší diesely..TS 16 V jsou opravdu problémové motory, které mají už z výroby vadné uložení kliky, odchází variátor, a motory se vlivem velké spotřeby oleje a také velké náročnosti na kvalitu zadírají.. Já osobně jsem měl TS 2 roky a zcela bez závad..jen jsem vyměnil načatý chladič. Alfou se jen nejezdí ale i žije..Díly jsou levné stejně jako u konkurence. Termostat seženu za 800. horní ramena 1200 atd. Jízdně předčí ve své třídě veškerou konkurenci..v roce 98 vyhrála v evropě jako AUTO roku.. v jízdě mezi kužely porazila běžná 156 v roce 98. BMW M3.. Novější BMW 3 bylo jediné co 156 ve své třídě v jízdě mezi kužely porazilo..a to díky náhonu na zadek.. Jen pro zajímavost dnešní 159 s nadváhou součastnou 3 řadu BMW porazila. Jinak v nepřeplňovaných zažehových motorech je A.R. ve výkonu také na špici.. Jediným opravdu zdatným konkurentem A.R. v danné třídě v jízdích vlastnostech je BMW a teď beru hlavně sportovní stránku...protože motem A.R. je Cuore Sportivo-neboli sportovní srdce v italštině.. Alfu si nekupujte na nákupy rohlíků:)...je to vážnivá italská modelka ve světě aut a taky se s ní tak žije.. alfaromeoul.wz.cz...cuoresportivo.net
No co se týká toho, že auto jezdí tak jak se k němu majitel chová, je sice pravda, ale nevím jestli se dá pravidelnou údržbou předejít rozličnému popisovanému zlobení elektriky. Ta bude asi fakt odfláknutá a ne moc dobře řešená. A co se týká kvality zbytku auta asi záleží, jak se bývalý zemědělec co včil robi u pásu v alfě vyspal. :-) Jinak se budu opakovat: Olej Selenia racing 10W-60 protože ten je dostatečně hustý i při vysokých teplotách a zátěži a vymezí velké vůle v motoru. A osmiventilové T.S. z předchozích modelů byly mnohem odolnější, než pozdější šestnáctiventily. A italů bych se zastal, ne vše, co dělají je špatné, třeba naše pračka zanussi už šlape pěkných pár let... :-)
Neznam lesi motor jak 1.8 TS vydrzel v mem podani hodně žral tak maximalně 1l oleje na 10000 užasně podaval vykon od 3 tisic nic se nanem nesralo.... Ted mam 2.0 nejede to tak dobře a spolehlivosti taky nic moooc zere dost oleje... kdyby delaly 147cky z 1.8mickama tak bys sel doni ... a pozor ta 1.8 mne udelala o 10 koni min ale byla rychlejsi o malinko nez muj 2.0... a hlavne ani pojistka nebyla tak velka nevim měli spíš zustat u 1.8... no problemo motor... ale podvozky trpěj.. to je pravda docela dost!
Kdybych nejezdil v Alfě 156 už 6 let (dnes má najeto 210.000 km), tak bych podle týhle recenze snad i tomu uvěřil že Alfy jsou poruchový. Třeba mě věšte, ale já nikdy problémy neměl, najezdím někdy i 700km za den. Pozor na olej, musí tam jít Selenia (je to i v manuálu a jasně to doporučujou technici Alf), jinak ten motor jde do háje.
Zdravim, mam tu stejnou alfu rok 1999, a nemam s ni temer zadne problemy, vse zalezi na tom, jak se clovek k autu chova a stara se o neho. Jedine co s ni je, a to co jsem se docetl je u temer vsech 156, je kolisani otacek, coz dela vaha vzduchu a ta staci vycistit a z 99% to prestane, vymena ramene a tycky stabil., jinak auto bez problemu a zavad. Zdravim Alfisty
Plně podepisuji názor autora recenze !!!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~Alfa Romeo je auto, na kterém se opravdu může rozbít cokoli. Srdeční záležitost to tedy taky je, když Vás táhnou na laně, nebo vezou na podvale jste opravdu na INFARKT. O žravosti oleje už tu bylo napsáno hodně, ale tak vysokou spotřebu, jako má alfa jsem ještě neviděl, občas jsem se pod tu svoji 155TS 2,0 díval, zda není v motoru díra, kudy by olej mizel. Vřele doporučuji lidem s sebetrýznitelskými sklony - opravdu je to uspokojí. Nejhorší ale je to, že každý majitel alfy bude tvrdit, že sice máte pravdu, ale to svezení a.p. Nevěřte jim! Prostě mám zase golfa, ale ten rok s alfou, na to do smrti nezapomenu - podrobnější popis závad by byl na román.
Zdravím všechny alfa je v první řadě srdeční záležitost,komu to nebuší tím správným rytmem aťsi alfu nekupuje.Jinak jsem dělal v servisu Ford a myslel jsem si že větší šunt už neexistuje , když jsem vezl kliku z alfího motoru do brusírny tak tam chlapi říkali že nebýt oplů tak nemaj co dělat,známý ze servisu VW zas pomlouval Touaregy že je vozej z čech do německa a zase zpátky a nikdo si s nima neví rady,u peugeotů se otvíraj sami okna .............. atd,a atd.
No musim reagovat jinak to fkat nevydrzim. Uznavam ze alfa ma sve mouchy ot om zadna, ale vzdycky kdyz vidim ty katastroficky scenare tak to je třady u nas. Venku jich tolik nemaji. Ale uprimne recno problemy s podvozkem, nerekl bych ze to je problem Alfy ale nasich silnic, ktery proste tomu podvozku davaj zabrat.(Ja mam Fiat Bravo 1,6 GT-- koupil jsem ho v dost slusnym stavu melo najeto 56tis. vymenil jsem predni tlumice, cepy rizeni atd, takze podvozek ok, najezdil jsem s nim asi 10 tis km po rakousku a italii a vsechno OK ovsem po dvou tisicich v CR uz tam zase neco vrze). Elektronika to samy, proste to auto dostava takovy rany, ze i ta elektronika nevydrzi. Ale samozrejme spoustu vad uz je i z vyroby s tim souhlasim. NO a potom motor, nezlobte se na me, ale jestli tam nekdo leje mobil 1 tak se pak nemuze divit, ze ten motor odejde. To jako fakt sorry. Nejvetsi problem alf v soucasny dobe bude ten, ze si je zacnou kupovat lidi co se jim proste jenom libi. A o tom aute nic nevedi a tim padem budou delat takovy ty fory jako misto vymeny rozvodu vymeni jen remen, misto kvalitniho oleje neco jako mobil 1 atd. Pak se to auto tak rozesere, ze se ani divit nebudu. Ale to neni jen o Alfe, vemte si ty starsi bavoraky, jakmile zacnou bejt dostupna cena tak je videt jak dopadaj. U nas je problem v servisu, kazdej chce usetrit a pak to takhle dopada. :-)
Zdravim ja taky vlastním alfu 156tku ale s motorem 1.8 106 kW (115 kW). Auto jsem kupoval ojetý, tenkrát mělo najeto 120 tis km. Je to rocčník 98 a s autem jsem neměl nejmenší potíže. Pravidelně měním olej a provadím udržbu. V autě jsem akorát měnil svíčky na splifire, leštil jsem sací a vyfukové potrubí a montoval vsřikovací kompresor. S olejem je to pravda na 10 tis km asi veme 1 l oleje. Jinak super auto je živé a veme cirka 8l na 100 km kombinovane spotřeby.
Vše to co tady popisuješ odpovídá k motoru 2.0Twin Spark, ale ten se v roce 2004 už 2 roky do 156tky nedávál( nahradil ho 2.0 JTS), takže si myslím že tvá Alfa rozhodně není r.v 2004!
alfy a nejen 156ky mají motory na vidle klidně po 100tkm.Jestli se vám zdá divný že měnil ramena apod, tak si alfu kupte uvidíte sám.trochu to proženete a materiály které jsou jak z bláta prostě odejdou.já jsem míval 156 2,4jtd a ačkoliv to bylo pěkný auto,nároky na opravy a servis byly hrozný. s motorem jsem ani problémy neměl (jen repas turba a jedna tryska),spíš ten zbytek nestál za ni-tj ramena,silentbloky,poloosa,elektrika,no jak píše...
Nechce sa mi veriť, aby si pri toľkých km už vykonával na aute také opravy ako spomínaš viď ramena, brzdy a pod. To asi jazdiš WTCC, ale aj tak je to drb. Kúp si radšej koňa a voz.
Zdravím, já jsem býval fanda alfy a vlastnil 155ku a 156ku....design paráda, jízdní vlastnosti velmi slušný, ale po tom co jsem pořídil starší BMW e46 330i jsem se nestačil divit. Nikde nic nevrže, servisní náklady na třetině, spotřeba u 3,0 téměř stejná jako u alfáckýho 2,0....a co mě potěšilo nejvíc a zároveň překvapilo, bylo to, že opotřebení je úplně jinde....u alfy jsem holt furt měnil jak blbec, navíc výdrž motoru je u alfy dost nicmoc. mě to olej začlo taky brát už pod 100tkm a na 110tkm vyletěla klika....alfa je kvalitou otřesná...
No holt je to ital.Italove neumeji nic poradnyho udelat .Co sem mel v rukach a sahl na to ital tak po tom byl prd.Design maji talosi super ale kvalita je otresna.Jediny co bych koupil tak je bud nemec a nebo japonec a ozna anglicaka ale jinak nic.
nebojte nejste jedinej kdo je z alfy vytočenej do běla....akorát to raděj neříkejte na auto.cz tam by vás dogmatičtí příznivci ukamenovali jako lháře já mám s alfou taky dost nepěkné zkušenosti ale se 147.
také zdravím.mám rok a půl také 156 ale 2,5. Auto je pěkné, krásně jede ale problémy s ním jsou. spolehlivost je skutečně dost otřesná.Problémy s elektrikou, elektronikou a přední nápravou společně s brzdami z ní dělají drahého společníka. Spotřebu mám dlouhodobě kolem 15,4l ale je to 2,5 V6. nevím jak do 2,0ts ale do 2,5 se může dávat olej 5w-40,já dávám 5w-50 od mobil 1, ale spotřeba oleje se moc nezmění. V6 polyká od cca 65-70 000km zhruba 0,5-0,7l/1000km.Alfy jsou točivé, v jejich motorech jsou vůle vymezeny pro tuto točivost a později se rychle zvětšují. proto ta spotřeba oleje. je fakt že kupovat každých 2000km litr oleje za 600,- není nijka veselý.
zdravím "spokojeného majitele". já jsem si alfu pořídil také a dnes musím říct zlatá octavie....s nudným designem a nudným podvozkem. peněz kolik mě alfa stála bylo trochu dost. jsou to regulérní šmejdy kteréí se kvalitou nesrovnají snad ani s korejci. k tomu oleji: to je blbost leje tam olej správný tj.5w-40
Pokud tam lejes 5W40, tak se nediv, ze je uz motor KO. Pokud ti tam ten olej nekdo nalil v servisu, tak si ani neprecetl navod od vyrobce. Pro tyto motory se doporucuji oleje s vyssi tepelnou stabilitou min W50 nebo jeste lepe W60.
Kdybych ji kupoval novou tak jako ty,tak bych byl asi taky pěkně nasranej kdyby mě tohleto po pár km dělala.Já už mám druhou 156 (kupuju ji ale vždy ojetou) a už vím,co můžu od ní čekat.První jsem měl 2.0 (114 kw) a průměr jsem měl 11 l a to jsem hodně tlačil na pilu.Teď mám 2.5 V6 a z toho motoru jsem nadšenej.Jinak ty auta jsou "sráči",ale když je miluješ,tak není co řešit.Toť můj případ.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
idiot
promin ale jsi i*iot který o alfě neví vůbec nic a takový lidi by si je neměli kupovat...spotřeba oleje u twin sparku neni závada ale vlastnost a hlavně jestli leješ 10w 40 tak to potlesk pro tebe...
10.04.2015 | 12:41:58 | pedro | 212.79.110.* Reagovat
několik připomínek
1. nevím, proč, když někdo napíše COKOLI negativního o AR, musí se najít vždy nějaký hulvát, který mu začne nadávat, že si za problémy může dotyčný sám. Je to hnusné a prosím, zkuste se toho vyvarovat. Každá automobilka umí vyrobit zmetek a zrovna FIAT je v tom přeborník.
2. řekl bych, že jde o solidně napsanou recenzi, která ukazuje osobní zkušenosti. S některými tvrzeními lze ale dost polemizovat:
2a. Pokud má autor problém s jízdou v dešti je to problém spíš pneumatik a ne auta. Pokud nepomůže výměna pneumatik, bude možná rozhašená geometrie, čemuž by i odpovídala nesmyslná poznámka o poskakování auta na dálnici. Přes všechny chyby AR 156, ten podvozek je nejlepší a nemá v daném segmentu srovnání.
2b. Pokud má autor problém s nadměrným opotřebením brzdových dílů, je to opět problém konkrétních komponentů a za ty ceny, které píše, by měl závodní (doporučuji kotouče OMP Sport za nějakých cca 7 000 Kč/pár a desky OMP Road&Sport za cca 3500 Kč/sada). Opět nulová souvislost s autem, pokud mu tam servis cpe nějaký laciný šunt, který mu superdraho prodá, nesouvisí to s autem.
2c. obecně mi přijde, že problém ani tak není v autě jako takovém, ale zejména v jeho servisu.
3. přestaňte prosím psát nesmysly typu "Alfa má velké vůle, aby se točila". Jste opravdu všichni praštění pavlačí, že si myslíte, že stačí udělat motor s většími vůlemi a výkon motoru se rázem zvýší? Je to samozřejmě přesně opačně! Pokud motor nespotřebovává VŮBEC žádný olej, znamená to, že se hladina oleje doplňuje vznikajícím rozpouštěným karbonem ze spalovacího prostoru = motor je netěsný. Pokud motor olej spotřebovává málo, znamená to, že motor těsní, jak má. Pokud ale motor spotřebovává oleje moc a nepomůže ani olej 10W-60, znamená to, že pravděpodobně neplní svoji funkci nějaké těsnění a olej se dostává do spalovacího prostoru. Tam bude pravděpodobně příčina v průsaku buď ventilovými těsněními (cena v řádech Korun), těsnění pod hlavou (řádově stokoruny) nebo vadném variátoru (jehož těsnění opět stojí stokoruny). Pokud auto bylo nové, musí to vyřešit prodejce v rámci záruky,tedy ZDARMA.
4. Fiat je s Renaultem NEJHORŠÍM importérem z hlediska REKLAMACÍ. Ta banda, co sedí na Fiatu ČR je ostuda, měli by je zastřelit, ale bohužel jediná možnost je skutečně nenechat se těmi zločinci zvyklat, vzít si právníka a soudit se. To je to jediné, co na Fiat ČR platí.
30.05.2013 | 12:29:14 | Integrale | 212.24.139.* Reagovat
RE: několik připomínek
3. Rozpuštěný karbon jako tekutina, doplňuje olej, tak to mě dostalo do kolen. :D
4.Fiat - aspoň nějaká značka, která se nes.re do Číny, včetně Renaultu. Raději budu podporovat a doporučovat tyhle šunty, než aby nás číňani školili. Protože jestli se budeme řídit logikou lepších zaměstnanců. Tak mi češi nejsme daleko od pracovní kvality, výkonu a nasazení ostatních ras pracujících na tomto území, na rozdíl od Korejců a Číňanů. Jestli budem podporovat import z Číny, tak ta nás zahltí a na nás se budou koukat stejně jako kdysi španělé na zaostalé indiány při objevení ameriky.
30.05.2013 | 12:46:25 | svlastik | 89.203.209.* Reagovat
RE: několik připomínek
AR156 nemá v danom segmente zrovnanie?No neviem do akého segmentu sa 156-ka radí ale myslím že na Primeru P-11 nemá,a už určite nie na P-11 GT,a v spoľahlivosti,tak to už vôbec.
30.05.2013 | 13:20:52 | | 95.103.103.* Reagovat
RE: několik připomínek
Ja myslim ze se staci podivat na zebricek TÜV,a ten opravdu nelze,v DE maji opravdu velky vzorek k porovnani
16.12.2013 | 13:59:08 | Antti | 90.181.13.* Reagovat
Než si koupíš Alfu tak si o tom auto pro který jdeš něco zjisti.Vem si mechanika,popřípadě mechanika z Alfy.Lidi si koupí počvachtanou 156ku polorozpadlou a potom tady čtu takový blafy.Je to jen tvoje chyba,že se ti auto sype
19.03.2012 | 18:27:53 | pedro | 88.102.34.* Reagovat
silena recenze
Vážení, nejsem žádný italofil, jezdil jsem povětšinou BMW 5 rad, ale protoze jsem se zklamal v řadě e39, která vážila se slabým sestivalcem přes 1,5 tuny, a co se týče kvality mě zrovna taky neoslnila, rozhodl jsem se pro risk, a koupil vysnenou alfu 156 selespeed...s padlym motorem na klice a to ve 120tkm.Takze, nemecky druhý majitel lil do motorů supermarketovy olej 5w-40. Dovolují si tvrdit že to byla příčina smrti tohoto motoru. Kdo viděl motor ts rozebrany, vi, DNA pistu jsou chlazena ostrikem tlakoveho oleje,obyčejné i castroly se při vyssi zatezi jednoduse spali, a potom se o motorech ts traduje ze žerou olej. Já od go používám pouze sellenia racing 10e-60, spotřeba v lete litr na 10000km, v zimě na deseti tisících nedolevam. Mohu porovnat se sellenii 20k a tam uz je spotreba vyšší, ale motor stále má co potřebuje. Nyní mám najeto po roce a půl používání 30tkm, zcela bez poruchy a bez jediného problémů, včetně selespeedu.
22.02.2012 | 19:15:32 | Jirka | 46.135.164.* Reagovat
Ole menim po 10tkm a ma dost...takže min dvakrát do roka 1500 za olej s vlastní praci. Ostatni udrzbou nijak nevinika z průměru ostatni automobilové produkce. To ze alfisti casteji meni ramena, je dano také tim, ze se rádi rychleji svezou, to pak dobry ridic pozna ze silentbloky ramen jsou jiz "mekci",presto, je takový podvozek pro stk jeste v poradku.Spousta majitelu starych ojetin, meni ramena po jednom, kdyz už mlati cep, to ale pak z pod auta vecne neco slysi a pak nadavaji. Problem alf je v tom, ze se diky povesti prodávají za smesne penize a dostavaji se tak k lidem co nemaji ani na zakladni provoz, viz olej a pak ma alfa jednoduse svou povest, je to zacarovany kruh. Potom se prosim nedivte rádoby nadsencum, který přitom autu daji jen to malo co potřebuje a jsou s nim nadmiru spokojeni. Co rici zaverem, benzinova 156 neni nejlevnejsi vůz , co se nakladu týče, proto si ji nekupujte, kdyz na to nemate, i kdyz vám ji bazarnici dnes dávají temer zadarmo...na druhe strane, proc ne, díky takovym lidem, si pristi alfu koupim opet hluboko pod její skutečnou hodnotou...a budu se opet tesit z nádherné italske sportovni limuziny,skvěle vybavene, s nulovym zájmem zlodeju. Alfistum zdar, lidem bez predsudku nazdar.
22.02.2012 | 21:01:13 | Jirka | 46.135.57.* Reagovat
že by byl majitel ignorant?
Dobře vám tak když tam lejete co nemáte, jenom mě mrzí že takovej ignorant pokazí alfu a ještě jí kazí pověst na internetu... Sama mám dvě alfy a ještě sem neměla jednu jedinou poruchu a to jedna je 156 2.4JTD- z roku 2001 a má nalítáno asi tak 300 000km podle opotřebení interiéru (pánové bazarníci jí evidentně museli stočit protože 150 000 neměla ani omylem navíc po 8 letech v německu) a druhá 146 1,6boxer- z roku 1996 s najetejma 140 000km- obě předou jako kočičky, stačí když jim dopřávám údržbu- olej hezky selénia se specifikací dle výrobce- do 156ky selénia turbo diesel 10w 40, filtry... u obou už byl čas na rozvody a měnili sme brzdový destičky a kotouče... a přítelův strejda a bratranec měli taky alfy 164 2,0TS- výsledek byl zadřenej motor po tom co tam ten ignorant nalil mogul s úplně jinou specifikací a GTV 2,0TS- v pohodě bez poruch- ta už jezdila na selénii=) a celkove v mym okolí znám jenom tu jednu porouchanou alfu- za jejíž zadření si mohl sám de*ilní majitel....
09.09.2011 | 16:57:30 | Petulka | 85.70.57.* Reagovat
olej
tam patri 10w60 nebo 10w40... a hlavne Selenia... 5w40 castrol je zarucena cesta k zadreni... kdyz se clovek necha takhle skubat nejakym servisem, tak je to jeho blbost, na origo ramena se ujede pres 100tis, tlumice daleko vic... sam mam na TwinSparku najeto 150000 a nedavno jsem menil puvodni ramena...
01.09.2011 | 20:51:30 | kosik | 89.176.234.* Reagovat
Proč?
Když je to taková trága proč jste si to koupil? To jste se nejdříve nesvezl v autě, který kupujete?? Já vždy "otestuji" auto než ho slepě koupím! Očividně jste chtěl úplně něco jiného než na co je tento vůz stavěný
19.09.2010 | 11:32:06 | Já Reagovat
zajímavé
Rád bych se k tomuto tématu taky vyjádřil i když nevlastním AR 156 ale její starší a menší sestřičku 146 2.0 TS. Budu se vyjadřovat k motoru. Vůz mám 5 let, starý je 11 let. Najeto 156 000km. Spotřeba oleje 1,5l na 10000km. Běžné diky větším vůlí u točivých benzínů. Ale co mě roztahuje usta od ucha k uchu je spotřeba. dlouhodobá spotřeba( a třeba mě kamenujte) je 8,1 l. Při dlouhé cestě na východní Slovensko 750km spotřeba 6,3 l. cestovní rychlost 130 - 150km /h. dvoouhodinová zácpa v olomouci. Je pravda, že na voze sem tam něco skřípe a vrže. Jelikož většina mladých jezdí se zapnutým cd přehrávačem tak se není o čem bavit ale chápu že to rozčiluje. Jinak Vůz nerezne. motor jede perfektně. Zátah krásný, zvuk ještě lepší. Musel jsem měnit ramena po 120tisíci / olej každých 10 tis. váhu vzuchu termostat, destičky, kotouče, tlumiče. Ceny jsou ok. Alfa je poruchová ve všeobecném měřítku, to je pravda. horší zpracování a kvalita materiálu. Její vydrž může prdloužit starostlivá udržba. těžké je to, že je cenově lehce dostupná a tak si jí pořizují i mladí borci co se rádi blýsknou vzhledem a výkonem ,ale vědí o údržbě prd. Má to i své pro. Pořizvoací cena vozu + náhradní díly, image+vykon tak mi z toho vychází alfa dobře. pak už jedině bmw, protože vw /škoda, peugeot, apod. jsou nudný. Vzhled nudný, výkony jsou pozadu. pořizovací cena vysoká/ nadhodnocená. Franocuzi neoplývají nejvyšší kvalitou a němci už také nejsou co bývali.kdyby všechna auta měla japonskou kvalitu bylo by to super ale bohužel. Alfa Romeo je křehká krásná dáma na vysokých podpatcích s dokonalou postavou a vzhledem. Ale ne s velkou vytrvalostí a je náchylnější na nemoce. ! ale vše je léčitelné :) přeju Vám mnoho štastných kilometrů ať už jezdíte v čemkoliv a jste spokojení..
02.04.2009 | 13:26:00 | Cihix Reagovat
kecal
Tohle je klasická ukázka rádobyrecenze.Já mám 2.0JTS r.v. 10.03,takže první kravina co uvedl je typ motoru,protože TS už se v té době do 156-ky nedával.Druhá je olej,bo doporučený je 10W-40 a při vyšší zátěži -60.5W je do sazometu.Ramena sem zkusil z druhovýroby a nevydržely ani polovinu,než origo,takže úspora ani náhodou.Jinak teď mam najeto 150kkm a nedávno jsem dával poprvé nové tlumiče-origo byly na "hrozných" 80%,kotouče tam mam teprv taky druhý.Navíc spotřebu přes 15L by to dalo tak při stálejch 200km/h na dálnici,jinak je to blbost.Jediný v čem měl pravdu je žravost oleje,ale to množství asi taky "kapku" přehnal...
02.04.2009 | 11:43:33 | zmulin Reagovat
Idiot
Autor toho článku je asi idiot. Oleš 5W/40 v motoru Twinspark nemá co dělat!!! Já mám Alfinu hodně dlouho, leju tam Seleniu 10W/40, měním ji po 10 000 km a motor i po 140 000 km přede jak kočka!!!!
07.01.2009 | 13:03:39 | Anonym Reagovat
cuore sportivo-la mio stile
..jsem majitelem druhé 156... dríve 1.8TS sportpacket, dnes 1.9JTDm 103kw..2004. Objetivně řeknu, že určitě podvozek A.R. nevydrží to co většina německých značek.. Nicméně JTD motory patří ve skutečnosti mezi nejlepší diesely..TS 16 V jsou opravdu problémové motory, které mají už z výroby vadné uložení kliky, odchází variátor, a motory se vlivem velké spotřeby oleje a také velké náročnosti na kvalitu zadírají.. Já osobně jsem měl TS 2 roky a zcela bez závad..jen jsem vyměnil načatý chladič. Alfou se jen nejezdí ale i žije..Díly jsou levné stejně jako u konkurence. Termostat seženu za 800. horní ramena 1200 atd. Jízdně předčí ve své třídě veškerou konkurenci..v roce 98 vyhrála v evropě jako AUTO roku.. v jízdě mezi kužely porazila běžná 156 v roce 98. BMW M3.. Novější BMW 3 bylo jediné co 156 ve své třídě v jízdě mezi kužely porazilo..a to díky náhonu na zadek.. Jen pro zajímavost dnešní 159 s nadváhou součastnou 3 řadu BMW porazila. Jinak v nepřeplňovaných zažehových motorech je A.R. ve výkonu také na špici.. Jediným opravdu zdatným konkurentem A.R. v danné třídě v jízdích vlastnostech je BMW a teď beru hlavně sportovní stránku...protože motem A.R. je Cuore Sportivo-neboli sportovní srdce v italštině.. Alfu si nekupujte na nákupy rohlíků:)...je to vážnivá italská modelka ve světě aut a taky se s ní tak žije.. alfaromeoul.wz.cz...cuoresportivo.net
04.12.2008 | 18:25:55 | kravitzul Reagovat
alfa
10W40? To hovori za vsetko. Tu ide 10W60 takze o tomto vodicovi uz mam svoj nazor. To tam mohol rovno našťať!!!
02.12.2008 | 20:10:03 | Adam Reagovat
alfa
No co se týká toho, že auto jezdí tak jak se k němu majitel chová, je sice pravda, ale nevím jestli se dá pravidelnou údržbou předejít rozličnému popisovanému zlobení elektriky. Ta bude asi fakt odfláknutá a ne moc dobře řešená. A co se týká kvality zbytku auta asi záleží, jak se bývalý zemědělec co včil robi u pásu v alfě vyspal. :-) Jinak se budu opakovat: Olej Selenia racing 10W-60 protože ten je dostatečně hustý i při vysokých teplotách a zátěži a vymezí velké vůle v motoru. A osmiventilové T.S. z předchozích modelů byly mnohem odolnější, než pozdější šestnáctiventily.
A italů bych se zastal, ne vše, co dělají je špatné, třeba naše pračka zanussi už šlape pěkných pár let... :-)
19.06.2008 | 16:36:16 | shark Reagovat
1.8 TS
Neznam lesi motor jak 1.8 TS vydrzel v mem podani hodně žral tak maximalně 1l oleje na 10000 užasně podaval vykon od 3 tisic nic se nanem nesralo.... Ted mam 2.0 nejede to tak dobře a spolehlivosti taky nic moooc zere dost oleje... kdyby delaly 147cky z 1.8mickama tak bys sel doni ... a pozor ta 1.8 mne udelala o 10 koni min ale byla rychlejsi o malinko nez muj 2.0... a hlavne ani pojistka nebyla tak velka nevim měli spíš zustat u 1.8... no problemo motor... ale podvozky trpěj.. to je pravda docela dost!
19.06.2008 | 14:44:17 | Fredy Reagovat
Kdybych nejezdil v Alfě 156 už 6 let (dnes má najeto 210.000 km), tak bych podle týhle recenze snad i tomu uvěřil že Alfy jsou poruchový. Třeba mě věšte, ale já nikdy problémy neměl, najezdím někdy i 700km za den. Pozor na olej, musí tam jít Selenia (je to i v manuálu a jasně to doporučujou technici Alf), jinak ten motor jde do háje.
14.06.2008 | 13:36:58 | Kaňour Reagovat
Zdravim, mam tu stejnou alfu rok 1999, a nemam s ni temer zadne problemy, vse zalezi na tom, jak se clovek k autu chova a stara se o neho.
Jedine co s ni je, a to co jsem se docetl je u temer vsech 156, je kolisani otacek, coz dela vaha vzduchu a ta staci vycistit a z 99% to prestane, vymena ramene a tycky stabil., jinak auto bez problemu a zavad.
Zdravim Alfisty
26.12.2007 | 22:31:37 | joutat Reagovat
JE TO PRAVDA !
Plně podepisuji názor autora recenze !!!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~Alfa Romeo je auto, na kterém se opravdu může rozbít cokoli. Srdeční záležitost to tedy taky je, když Vás táhnou na laně, nebo vezou na podvale jste opravdu na INFARKT. O žravosti oleje už tu bylo napsáno hodně, ale tak vysokou spotřebu, jako má alfa jsem ještě neviděl, občas jsem se pod tu svoji 155TS 2,0 díval, zda není v motoru díra, kudy by olej mizel. Vřele doporučuji lidem s sebetrýznitelskými sklony - opravdu je to uspokojí. Nejhorší ale je to, že každý majitel alfy bude tvrdit, že sice máte pravdu, ale to svezení a.p. Nevěřte jim! Prostě mám zase golfa, ale ten rok s alfou, na to do smrti nezapomenu - podrobnější popis závad by byl na román.
14.09.2007 | 23:26:38 | čárlz Reagovat
alfa=1
Zdravím všechny
alfa je v první řadě srdeční záležitost,komu to nebuší tím správným rytmem aťsi alfu nekupuje.Jinak jsem dělal v servisu Ford a myslel jsem si že větší šunt už neexistuje , když jsem vezl kliku z alfího motoru do brusírny tak tam chlapi říkali že nebýt oplů tak nemaj co dělat,známý ze servisu VW zas pomlouval Touaregy že je vozej z čech do německa a zase zpátky a nikdo si s nima neví rady,u peugeotů se otvíraj sami okna .............. atd,a atd.
14.08.2007 | 01:46:11 | cockovnik Reagovat
No musim reagovat jinak to fkat nevydrzim. Uznavam ze alfa ma sve mouchy ot om zadna, ale vzdycky kdyz vidim ty katastroficky scenare tak to je třady u nas. Venku jich tolik nemaji. Ale uprimne recno problemy s podvozkem, nerekl bych ze to je problem Alfy ale nasich silnic, ktery proste tomu podvozku davaj zabrat.(Ja mam Fiat Bravo 1,6 GT-- koupil jsem ho v dost slusnym stavu melo najeto 56tis. vymenil jsem predni tlumice, cepy rizeni atd, takze podvozek ok, najezdil jsem s nim asi 10 tis km po rakousku a italii a vsechno OK ovsem po dvou tisicich v CR uz tam zase neco vrze). Elektronika to samy, proste to auto dostava takovy rany, ze i ta elektronika nevydrzi. Ale samozrejme spoustu vad uz je i z vyroby s tim souhlasim. NO a potom motor, nezlobte se na me, ale jestli tam nekdo leje mobil 1 tak se pak nemuze divit, ze ten motor odejde. To jako fakt sorry. Nejvetsi problem alf v soucasny dobe bude ten, ze si je zacnou kupovat lidi co se jim proste jenom libi. A o tom aute nic nevedi a tim padem budou delat takovy ty fory jako misto vymeny rozvodu vymeni jen remen, misto kvalitniho oleje neco jako mobil 1 atd. Pak se to auto tak rozesere, ze se ani divit nebudu. Ale to neni jen o Alfe, vemte si ty starsi bavoraky, jakmile zacnou bejt dostupna cena tak je videt jak dopadaj. U nas je problem v servisu, kazdej chce usetrit a pak to takhle dopada. :-)
05.07.2007 | 10:34:01 | david99 Reagovat
Alfa 156 1.8
Zdravim ja taky vlastním alfu 156tku ale s motorem 1.8 106 kW (115 kW). Auto jsem kupoval ojetý, tenkrát mělo najeto 120 tis km. Je to rocčník 98 a s autem jsem neměl nejmenší potíže. Pravidelně měním olej a provadím udržbu. V autě jsem akorát měnil svíčky na splifire, leštil jsem sací a vyfukové potrubí a montoval vsřikovací kompresor. S olejem je to pravda na 10 tis km asi veme 1 l oleje. Jinak super auto je živé a veme cirka 8l na 100 km kombinovane spotřeby.
02.07.2007 | 22:54:50 | Adis Reagovat
Olej pro 2.0JTS
Správný olej je Selenia Racing 10W60 (viz manuál k AR156 JTS).
19.03.2007 | 23:09:21 | Artie Reagovat
Vše to co tady popisuješ odpovídá k motoru 2.0Twin Spark, ale ten se v roce 2004 už 2 roky do 156tky nedávál( nahradil ho 2.0 JTS), takže si myslím že tvá Alfa rozhodně není r.v 2004!
14.11.2006 | 10:40:52 | Carlos Reagovat
alfy a nejen 156ky mají motory na vidle klidně po 100tkm.Jestli se vám zdá divný že měnil ramena apod, tak si alfu kupte uvidíte sám.trochu to proženete a materiály které jsou jak z bláta prostě odejdou.já jsem míval 156 2,4jtd a ačkoliv to bylo pěkný auto,nároky na opravy a servis byly hrozný. s motorem jsem ani problémy neměl (jen repas turba a jedna tryska),spíš ten zbytek nestál za ni-tj ramena,silentbloky,poloosa,elektrika,no jak píše...
16.08.2006 | 17:11:56 | honza K Reagovat
alfička
Nechce sa mi veriť, aby si pri toľkých km už vykonával na aute také opravy ako spomínaš viď ramena, brzdy a pod. To asi jazdiš WTCC, ale aj tak je to drb. Kúp si radšej koňa a voz.
01.08.2006 | 14:32:42 | peter Reagovat
alfu už ne
Zdravím, já jsem býval fanda alfy a vlastnil 155ku a 156ku....design paráda, jízdní vlastnosti velmi slušný, ale po tom co jsem pořídil starší BMW e46 330i jsem se nestačil divit. Nikde nic nevrže, servisní náklady na třetině, spotřeba u 3,0 téměř stejná jako u alfáckýho 2,0....a co mě potěšilo nejvíc a zároveň překvapilo, bylo to, že opotřebení je úplně jinde....u alfy jsem holt furt měnil jak blbec, navíc výdrž motoru je u alfy dost nicmoc. mě to olej začlo taky brát už pod 100tkm a na 110tkm vyletěla klika....alfa je kvalitou otřesná...
23.07.2006 | 10:56:08 | jirka Reagovat
no jo...
No holt je to ital.Italove neumeji nic poradnyho udelat .Co sem mel v rukach a sahl na to ital tak po tom byl prd.Design maji talosi super ale kvalita je otresna.Jediny co bych koupil tak je bud nemec a nebo japonec a ozna anglicaka ale jinak nic.
18.07.2006 | 22:21:53 | Tom Reagovat
Uznavam, ze to jsou autaky pekny, nadstandardni jizdni vlastnosti, ale proste je to talos....
17.07.2006 | 17:09:15 | Reagovat
nebojte nejste jedinej kdo je z alfy vytočenej do běla....akorát to raděj neříkejte na auto.cz tam by vás dogmatičtí příznivci ukamenovali jako lháře
já mám s alfou taky dost nepěkné zkušenosti ale se 147.
17.07.2006 | 16:29:16 | Reagovat
Demo
Ja nejazdim cca 1000 az 1200 km za tyden.... Tak to alfu teda nechci....
17.07.2006 | 12:57:50 | Reagovat
alfa
také zdravím.mám rok a půl také 156 ale 2,5. Auto je pěkné, krásně jede ale problémy s ním jsou. spolehlivost je skutečně dost otřesná.Problémy s elektrikou, elektronikou a přední nápravou společně s brzdami z ní dělají drahého společníka. Spotřebu mám dlouhodobě kolem 15,4l ale je to 2,5 V6. nevím jak do 2,0ts ale do 2,5 se může dávat olej 5w-40,já dávám 5w-50 od mobil 1, ale spotřeba oleje se moc nezmění. V6 polyká od cca 65-70 000km zhruba 0,5-0,7l/1000km.Alfy jsou točivé, v jejich motorech jsou vůle vymezeny pro tuto točivost a později se rychle zvětšují. proto ta spotřeba oleje. je fakt že kupovat každých 2000km litr oleje za 600,- není nijka veselý.
17.07.2006 | 12:13:21 | honza.r. Reagovat
zdravím "spokojeného majitele". já jsem si alfu pořídil také a dnes musím říct zlatá octavie....s nudným designem a nudným podvozkem. peněz kolik mě alfa stála bylo trochu dost. jsou to regulérní šmejdy kteréí se kvalitou nesrovnají snad ani s korejci. k tomu oleji: to je blbost leje tam olej správný tj.5w-40
17.07.2006 | 11:18:06 | vašek Reagovat
Pokud tam lejes 5W40, tak se nediv, ze je uz motor KO. Pokud ti tam ten olej nekdo nalil v servisu, tak si ani neprecetl navod od vyrobce. Pro tyto motory se doporucuji oleje s vyssi tepelnou stabilitou min W50 nebo jeste lepe W60.
17.07.2006 | 08:31:21 | Reagovat
pul litru oleje na 100 km !!!??? Tolik nezral ani trabik...... A to byl olej primo v benzinu... Chudat kat a lambda...
16.07.2006 | 23:33:02 | Reagovat
Kdybych ji kupoval novou tak jako ty,tak bych byl asi taky pěkně nasranej kdyby mě tohleto po pár km dělala.Já už mám druhou 156 (kupuju ji ale vždy ojetou) a už vím,co můžu od ní čekat.První jsem měl 2.0 (114 kw) a průměr jsem měl 11 l a to jsem hodně tlačil na pilu.Teď mám 2.5 V6 a z toho motoru jsem nadšenej.Jinak ty auta jsou "sráči",ale když je miluješ,tak není co řešit.Toť můj případ.
16.07.2006 | 19:07:27 | REST Reagovat