Rok výroby:1997Typ motoru:2.JTDStav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:15. 6. 2009
Auto mělo špatný termostat, koupil jsem nový originál a teplota se drží po ujetých pár kilometrech, něco málo přes devadesát . Nyní se potýkám se startováním. Bohužel, nejde nastartovat, dokud mu nezadám číslo elektronického kódu, který je uveden na kódové kartě. Prosím o radu, jak odstranit tuto závadu. Patřičné kroky jsem již sice učinil, tím že jsem navštívil Fiat servis, kde mě bylo řečeno, že po napojení na test když tato závada bude zjištěna, a to v tom nelepším případě, mě bude stát dle ceníku nejméně 2.500 až 3 .000 Kč jen za konstatování závady, nemluvě o tom že mohou říci cokoli a může se to prodražit na více korun, ale mimo jiné mě bylo doporučeno počítat s vyšší částkou do 10.000 to jest celková oprava s klíčem. ( dejte nám sem auto a my vás budeme kontaktovat co a jak). Tak že startuji dále tak, jak jsem uvedl na začátku. Předem děkuji za radu, s pozdravem Novotný Pavel
Hodnocení a zkušenosti s autem
Přesto že auto má nějaké chyby, zase bych koupil totéž. Má krásné tvary,- a interiér ? Málo které auto se může pochlubit.
Pokud máš červený, tudíž asi master, je možné z něj vyrobit ty obyčejné. Ale to umí jen autorizovaný servis pokud vím. Našel bych na netu nějaké forum fandů značky AR a ti asi poradí více.
Dobrý den Radku. Děkuji za vaše příspěvky k mým dotazům . Chtěl bych Vám jen říci, že klíč který jsem obdržel, je jen jeden a to červený . Půl roku bez problému a po té, sem tam někdy jsem musel znovu vypnout klíč do polohy stop, proto že kontrolky - klíček a vstřik stále svítí. Nyní startuji už jen se zadáním kódu, ale je zvláštní že někdy po vypnutí motoru po hodině , dvou, chci odjet, zapnu klíček a vše zhasne a start se kupodivu zdaří, ale to jen zřídka. Jste hodný že máte trpělivost se mnou takto komunikovat . Děkuji Vám za odpověd .S pozdravem hezkého dne Novotný Pavel
Alfu jsem nikdy neměl, ale měl jsem kdysi Mareu. Divil bych se, kdyby byl rozdíl mezi Alfou a Fiatem v klíčích. Tudíž standartně jsou 2 klíče pro běžné použití (barva modrá), 1 master (barva červená), karta pro nouzové startování (tu používáš) a karta k alarmu. Takže pokud se podělalo něco kolem imobilizeru v autě, cenově vyjde prakticky nejlevnějši deaktivace imobilizeru, pokud v klíči tak to samé, leč máte jen jeden poškozený klíč. Eventuálně si nechat z modrého klíče nechat udělat klon (cena cca 1.000kč v jakémkoli solidní výrobně klíčů) a vyzkoušet.
Dobrý večer. Používám klíč jen ten co jsem obdržel při zakoupení vozu, to jest s dálkovým ovladačem - original s čipem. S tímto klíčem stále startuji, ale musím zadat vždy kód s karty . Prosím Vás - nevadí to, že tímto způsobem startuji? Když zadám správně pětimístný kód, bez problému nastartuji. Co mě pouze vadí, že bohužel kontrolky (klíček a vstřik ) které jinak vždy zhasnou když je vše v pořádku, nyní stále svítí. Děkuji za Vaši vstřícnou odpověd. S pozdravem Novotný Pavel -Slapák
Nejlevnější odstranění závady je deaktivace imobilizeru (cca 4.500kč). Případně, pokud máte k dispozici master klíč, je možné z něj nechat vyrobit normální startovací klíče ( v aut. servisu kolem 2 - 3.000kč za ks). Pozor, master je nebezpečné používat, jako starovací klíč stále, může nastat problém s řídící jednotkou, proto eventuální výroba klonu není řešení. Předpokládám, že náhradní klíč jste již zkusil.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 156
Pokud máš červený, tudíž asi master, je možné z něj vyrobit ty obyčejné. Ale to umí jen autorizovaný servis pokud vím. Našel bych na netu nějaké forum fandů značky AR a ti asi poradí více.
17.06.2009 | 13:54:32 | Radek Reagovat
červený klíč - čip a DO
Dobrý den Radku. Děkuji za vaše příspěvky k mým dotazům . Chtěl bych Vám jen říci, že klíč který jsem obdržel, je jen jeden a to červený . Půl roku bez problému a po té, sem tam někdy jsem musel znovu vypnout klíč do polohy stop, proto že kontrolky - klíček a vstřik stále svítí. Nyní startuji už jen se zadáním kódu, ale je zvláštní že někdy po vypnutí motoru po hodině , dvou, chci odjet, zapnu klíček a vše zhasne a start se kupodivu zdaří, ale to jen zřídka. Jste hodný že máte trpělivost se mnou takto komunikovat . Děkuji Vám za odpověd .S pozdravem hezkého dne Novotný Pavel
17.06.2009 | 10:36:08 | Slapák Reagovat
Alfu jsem nikdy neměl, ale měl jsem kdysi Mareu. Divil bych se, kdyby byl rozdíl mezi Alfou a Fiatem v klíčích. Tudíž standartně jsou 2 klíče pro běžné použití (barva modrá), 1 master (barva červená), karta pro nouzové startování (tu používáš) a karta k alarmu. Takže pokud se podělalo něco kolem imobilizeru v autě, cenově vyjde prakticky nejlevnějši deaktivace imobilizeru, pokud v klíči tak to samé, leč máte jen jeden poškozený klíč. Eventuálně si nechat z modrého klíče nechat udělat klon (cena cca 1.000kč v jakémkoli solidní výrobně klíčů) a vyzkoušet.
17.06.2009 | 07:15:40 | Radek Reagovat
originál klíč s čipem a DO
Dobrý večer. Používám klíč jen ten co jsem obdržel při zakoupení vozu, to jest s dálkovým ovladačem - original s čipem. S tímto klíčem stále startuji, ale musím zadat vždy kód s karty . Prosím Vás - nevadí to, že tímto způsobem startuji? Když zadám správně pětimístný kód, bez problému nastartuji. Co mě pouze vadí, že bohužel kontrolky (klíček a vstřik ) které jinak vždy zhasnou když je vše v pořádku, nyní stále svítí. Děkuji za Vaši vstřícnou odpověd. S pozdravem Novotný Pavel -Slapák
17.06.2009 | 00:24:14 | Slapák Reagovat
Nejlevnější odstranění závady je deaktivace imobilizeru (cca 4.500kč). Případně, pokud máte k dispozici master klíč, je možné z něj nechat vyrobit normální startovací klíče ( v aut. servisu kolem 2 - 3.000kč za ks). Pozor, master je nebezpečné používat, jako starovací klíč stále, může nastat problém s řídící jednotkou, proto eventuální výroba klonu není řešení. Předpokládám, že náhradní klíč jste již zkusil.
16.06.2009 | 14:00:48 | Radek Reagovat