Rok výroby:2000Typ motoru:2.4 JTDStav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7.2 l/100 kmVloženo:21. 4. 2011
Neustale... Po prvním dni upadla brzdová destička.. Další závady za půl roku používání..
Brzdy na přední nápravě 2 krát měněné Komplet čepy a ložiska Vlastne komplet odešli i zadní brzdy a kotouče Řídící jednotka airbagů Neotvírá kufr Neustále praskají žárovky Teče chladič atd atd atd
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto vlastním necelý rok.. Za tu dobu mi odešlo snad vše co odejít mohlo...Alfička byla kupovaná se servisní knížkou jako vozidlo v TOP stavu... Mám motor 2.4 JTD 100 KW ..Auto ma užasný zvuk a perfektně jede..Podvozek perfektní..Vzhled je u Alfy kapitola sama o sobe..tohle auto se nedá srovnávat co se týče vzhledu a designu k jiným značkám...
Po roce už jsem unaven z neustáleho strkání peněz do Alficky...Je to kasa na prachy..Ale víte co? mě to ani tak nevadi..Je to proste Alfa a já sem si jí neskutecne zamiloval..Vlastnil sem nekolik VW a jiných strašných aut z NEMECKA...a to jsou podle mě auta která nemají chyrakter a kupují si je jen lide bez fantazie..A na zaver slova od Jeremyho Clarksona z TOP GEAR .... Vždycky když jedu v Alfě a vidím jak kolem mě jezdí BMW a Audi mam chut zakricet..KOUPIL SIS BLBÝ auto.. :D A ono to tak je :)
o alfu sa treba starat o nieco viacej to je fakt mam ju asi 7r. rv.2001 nabehanich km pri kupe 102000 km teraz 610000 celi cas co potrebovela som vymenil a neni problem s nicim nenil som stsndartne veci ci sa menia na vsetkom kotuce,platnicky,ramena samozrejme olej,filtre,klimu,svieckz,rozvody ale vratila mi to viac krat na spolahlivosti pobehal som s nou uz skoro sade cez chorvatsko cez rumunsko taiansko cechy juhoslaviu a samozrejme slovensko vsetky kuty od kosic po zahorie som s alfou velmi spokojny a neplanujem v najblissej dobe menit ked dude mat nabeh.1 mil.km potom ZACNEM uvazovat ale urcite to bude zase alfa
17.01.2012 | 10:49:45 | AR 166 3.0 V6
| 193.110.187.*Reagovat
RE: alfi su ok
... a teraz tú rozprávku o Červenej Karkulke..:)) 0,5 miliona km na 3.0? BENZIN? /no a vraj na zarábanie peniazí treba vedieť aspoň základy materinského jazyka. Nemalo to byť 60.000 km?
Těžko říct znám lidi co mají Alfy nebo Lancie a konkrétně u Lancie.je největší a častá závada pojistky.Typ Kappa.Jinak auto má už asi 10 let.A pořád jezdí...a je to člověk který ho využívá denně i na cesty mimo ČR.A určitě by jsi mohl dovolit i klidně úplně nové auto.Takže vyloženě do jednotlivého kusu odsoudit Alfu nebo třeba tu Lanci...je blbost.:)) Alfa je známá stará značka...a má miliony příznivců.A jen těžko je nazvat idioty co rvou peníze do krámu.Je to prostě blbost.. Zase tak špatná auta to nejsou.. Jinak s tím nájezdem souhlasím najet 100Tkm...je tak trochu blbost...asi rekordman:DD
lubos ma peugeot 406 2.2hdi a padla nam z toho sanka. Jeho komentare su tu pri 97percentach prispevkov asi neni auto o ktorom by nevedel skoro vsetko-najma to ze ziadne z nich nema na peugeot hdi ani omylom
mam octaviu 1.6 74kw benzin ma 300 000 km a o.k tak preco nie 3.0 liter v alfe?????? kazdy komu sa sere vw drzi hubu a sype tam prachy ale kyda na alfu o ktorej nic nevie
Ted teprve koukam,ze se mi neotiskla pulka problemu..A i kdyby ,na tom aute sem delal spousty veci,menene turbo,ramena a komplet vyfuk,ale auto uz je pryc.od Recenze jsem koupil 164 V6 24 v Q4 a parada..Ted mam mesic 166 3.0 166 KW v plnej palbe serviska a servisovana za posledni rok za 100 000 a utrhnul se rozvodak...takze chyba lidkskyho faktorru rozvody tam byli 20 000 a beru to v pohode..Protoze jestli tady nejakej blbecek slovenskej pise o Subaru ze se smeje Alfam,,rad za nim prijedu ukazat mu zadek moji alfy at uz 164 nebo 166 :)
Mám rok 01, 258.0000 km, vlastním ji 5 let a nemám s ní žádný velký problémy...letošní jaro komplet desky+kotouče - na původních najeto min 50.000 km + unibaly zadní nápravy, loni přední péra + ventilátor topení, jinak jen oleje,filtry a gumy...když to shrnu tak mě za těch 5 let servis stál cca 20.000 Kč ( práci si dělám sám)Na tohle auto nedám dopustit...a kdo ho haní, nikdy nic podobnýho nevlastnil a nebo koupil dojetej krám !
Člověče, to chápu! Taky by mě vytočilo koupit starý ojetý auto a hnedka měnit brzdový destičky, brzdový kotouče, čepy a ložiska! Ta fakt není normální!!! Víte, často, když čtu tady ty recenze, tak přemýšlím, jestli jsou ti lidé, co tady píší, vůbec svéprávní? Jestliže kupuju auto v třetí třetině jeho životnosti a nepočítám s tím, že budu okamžitě po nákupu měnit běžně opotřebitelné součásti jako třecí součásti brzd (které kdyby se neopotřebovávaly, tak by to auto jaksi principiálně nebrzdilo, víme?), čepy, řemeny, náplně, pravděpodobně i ložiska, uložení náprav, tlumiče... zkrátka všechno, co se na tý kilometráži má normálně podle manuálu dělat, jen předchozí majitel to neudělal, protože to auto raději prodal. Je úplně jedno, o jaké značce/typu se tu bavíme. Zatímco v rubrice Audi a BMW se jásá "...měnil jsem na 160 000 motor. No a co? Dyť byl starej a vojetej. Ale Audi je nejlepší a dávám mu maximální hodnocení!", tak v rubrice Alfa Romeo pořád dokola čtu: "Měnil jsem v 210 000 km brzdový desky a kotouče, čepy a ložiska. Alfa je křáp". Máte pocit, že to je normální??? V podstatě shrnuto: koupil jsi olítanou starou popelnici ve třetí třetině jejího života za cenu šrotu (co je pod 10 % pořizovací ceny je zkrátka šrot). Kromě naprosto nezbytnýho servisu, který taková stará kára potřebuje bez ohledu na typ a značku jsi koupil asi opakovaně špatný žárovky (máš si přečíst, že tam patří 10 W a ne 5 W, který pak praskají), odešla ti řídící jednotka airbagů (což nesmí, ale v návodu KAŽDÝHO auta máš jasně psanou životnost airbagů 5 LET, takže pokud nebyly měněný patrony - co vlastně řešíš?), teče chladič (pravděpodobně v důsledku havárie, že?) a neotvírá kufr (to bude stejná diagnóza). Takže rpzmlácená stará krabice, která už z Alfy Romeo nemá skoro nic... Omlouvám se za OT, ale tohle už se vážně nedá číst! Kdo kupuje AR, MUSÍ počítat s tím, že kola jsou u tohoto auta na zemi víc než je běžné, takže skutečně Alfy na našich tankodromech trpí NEUSÁLÝMI pazvuky podvozku. Stejně tak plasty v interiéru (mimochodem made in Germany) se díky kombinaci kol kopírujících vozovku a tuhé karoserie velmi rychle rozvržou, a ani jejich řemeslné zpracování z fabriky za moc nestojí. Kolem roku 2000 také Bosch dokázal vyrobit všechno, jen ne funkční elektroniku (vlivem tlaků na ekologii na straně jedné a cenu na straně druhé), ale ta je společná mnoha vozům a značkám, takže dělat z toho divadlo jen u Alfic je naprosto trapné. VW, BMW, Audi a další jsou na tom s elektronikou Bosch úplně stejně a kdo tvrdí, že ne, lže. Zato Alfa nabízí nejlepší jízdní vlastnosti své třídy, nejlepší řízení, u V6 i brzdy (ani M řada nemá čtyřpístkový Bremba, aby náhodou výrobci nezchudli!). Je dost slušně mechanicky dimenzovaná, všechny komponenty jsou masivnější a kvalitnější než u většiny konkurence, jen cena šroubů na Alfách je o polovinu vyšší než na ostatních autech. Je to prostě NĚCO ZA NĚCO. Buďto tyto aspekty ocením, a pak holt musím počítat s tím, že za nejlepší podvozek ve třídě zaplatím jeho častější údržbou a vrzáním, nebo mě podvozek, brzdy a dynamika nezajímá, a pak proboha nekupuju Alfu Romeo!!!
Je videt ze o V6 se ti asi jenom zdalo :D V6 pri vetsi zatezi vylozene trpi na brzdy a nevyresi to ani vyrtany Bremba ktery se kamaradovi do mesice zkroutily..Takze nez budes delat kutila Tima tu wikipedii nastuduj poradne :)
31.07.2011 | 23:23:00 | Autor clanku
| 90.181.100.*Reagovat
RE: Taky by mě to naštvalo...
Tak si márne hlávku mútim, tuho rozmýšľam, kolesá Alfy sú VIAC na Zemi ako moje?!!
Takže ostatní vlastne lietame, iba Alfa sa plazí..., riadny to vrak..:)
Alfa je proste Alfa.Vlastnim ju a aj ked je to 2,5 V6 benzin v automate.....nieje to dokonale auto,ale som rad ze ju mam,kazdy si ju hned vsimne a ten zvuk......krása.Radsejbudem jazdit za 14 litrov v Alfe,ako za sedem vo Felicii a cakat nez mi zhrdzavie hehe :)
No ja myslim ze na 230 000 km to neni tak strasny... jsou sice nektery ultra-drzaky auta, ale jsou to spis jednotlivy modely, nez znacky. Manzelka taky miluje svoji Alhambru, ale ten servis! Urcite je Alfa designova spicka, podobne jako nektera Fr auta a nektera Nemecka auta. Fakt je ze japoncum a nemcum se malokdy podari dodat autu nejaky designovy naboj. Subaru je vyjimka potvrzujici pravidlo, mezi Nemeckymi vozi nektera BMW, VW si muze rict, ze alespon vynika funkcnosti :-) nekdy :-)
Takto to funguje ! Miluješ, zbožňuješ - odpustíš. Môže Ťa niekto presviedčať o bezproblémovosti používania iného auta. Ak ju miluješ, nie je čo riešiť !
To ako ramená, zorvák a trysky na iných autách neodchádzajú že? Napríklad servisy VW a TOYXOTY idú na budúci mesiac zavrieť, nemajú tam do čoho pichnúť xixixixi. A na Alfa Romeo dizajnovo naozaj nič nemá, nič...teda podľa mňa a na 159 už vôbec
A ktomu výberu auta vs zbytok.... Dobre som sa pobavil na tom komentáre citujem : Vždycky když jedu v Alfě a vidím jak kolem mě jezdí BMW a Audi mam chut zakricet..KOUPIL SIS BLBÝ auto.. :D A ono to tak je :) Ja mám Subaru a ked vidím niekoho vo VW Group tak mi je na grc a ked vidím niekoho v AR , tak sa mi chce navyše ešte aj plakať. Na zaemeguli je mnoho áut, ktoré sú niečím výnimočné, ale AR je vynimočná , len poruchami a drahým servisom vzhladom na trhovú cenu
Tomu hovoríš problémy ? A čo budeš robiť až budeš musieť meniť sadu ramien na prednej a aj zadnej náprave, potom ti začne vibrovať auto pre odchádzajúci zotrvák, k tomu sa pridá nejaký odfajčený vstrekovač + nejaké ťažkosti s elektronikou...
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 166
alfi su ok
o alfu sa treba starat o nieco viacej to je fakt mam ju asi 7r. rv.2001 nabehanich km pri kupe 102000 km teraz 610000 celi cas co potrebovela som vymenil a neni problem s nicim nenil som stsndartne veci ci sa menia na vsetkom kotuce,platnicky,ramena samozrejme olej,filtre,klimu,svieckz,rozvody ale vratila mi to viac krat na spolahlivosti pobehal som s nou uz skoro sade cez chorvatsko cez rumunsko taiansko cechy juhoslaviu a samozrejme slovensko vsetky kuty od kosic po zahorie som s alfou velmi spokojny a neplanujem v najblissej dobe menit ked dude mat nabeh.1 mil.km potom ZACNEM uvazovat ale urcite to bude zase alfa
17.01.2012 | 10:49:45 | AR 166 3.0 V6 | 193.110.187.* Reagovat
RE: alfi su ok
... a teraz tú rozprávku o Červenej Karkulke..:)) 0,5 miliona km na 3.0? BENZIN? /no a vraj na zarábanie peniazí treba vedieť aspoň základy materinského jazyka. Nemalo to byť 60.000 km?
17.01.2012 | 20:41:19 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: alfi su ok
chudacik ty mas urcite feldu 1.3 MPI
30.04.2012 | 22:06:06 | AR 166 3.0 V6 | 193.110.187.* Reagovat
RE: alfi su ok
alfy sú všetko okrem ok,sú to talianske hnojnice,a to chceš povedať že ročne najazdíš okolo 100000 km? určite si chcel napísať 10200 a 61000.
30.04.2012 | 23:57:25 | | 91.127.251.* Reagovat
RE: alfi su ok
Těžko říct znám lidi co mají Alfy nebo Lancie a konkrétně u Lancie.je největší a častá závada pojistky.Typ Kappa.Jinak auto má už asi 10 let.A pořád jezdí...a je to člověk který ho využívá denně i na cesty mimo ČR.A určitě by jsi mohl dovolit i klidně úplně nové auto.Takže vyloženě do jednotlivého kusu odsoudit Alfu nebo třeba tu Lanci...je blbost.:))
Alfa je známá stará značka...a má miliony příznivců.A jen těžko je nazvat idioty co rvou peníze do krámu.Je to prostě blbost..
Zase tak špatná auta to nejsou..
Jinak s tím nájezdem souhlasím najet 100Tkm...je tak trochu blbost...asi rekordman:DD
01.05.2012 | 01:33:05 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: alfi su ok
Všechno je blbost. To jsme se toho dozvěděli.
01.05.2012 | 05:33:15 | Dak | 88.102.67.* Reagovat
RE: alfi su ok
Nerieš čo mám, aby Ti nepadla sánka, tu nie je stránka "pochváľ sa sám".
Alebo napíš koľko máš km, ak máš naozaj 600.000 km, tak klobúk dole, ak nie, tak si oprav, alebo ma vyveď z omylu.
Ostatné reči si nechaj pre seba. Dík.
01.05.2012 | 11:37:58 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: alfi su ok
lubos ma peugeot 406 2.2hdi a padla nam z toho sanka. Jeho komentare su tu pri 97percentach prispevkov asi neni auto o ktorom by nevedel skoro vsetko-najma to ze ziadne z nich nema na peugeot hdi ani omylom
19.04.2013 | 23:14:30 | ja | 2.100.95.* Reagovat
RE: alfi su ok
Nemám žiadnu 406 2,2 hdi...
Snívaj dalej..., k téme niečo máš, alebo si sa urobil do uteráka?
20.04.2013 | 00:03:21 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: alfi su ok
mam octaviu 1.6 74kw benzin ma 300 000 km a o.k tak preco nie 3.0 liter v alfe?????? kazdy komu sa sere vw drzi hubu a sype tam prachy ale kyda na alfu o ktorej nic nevie
19.04.2013 | 23:03:14 | ja | 2.100.95.* Reagovat
Idioti
Ted teprve koukam,ze se mi neotiskla pulka problemu..A i kdyby ,na tom aute sem delal spousty veci,menene turbo,ramena a komplet vyfuk,ale auto uz je pryc.od Recenze jsem koupil 164 V6 24 v Q4 a parada..Ted mam mesic 166 3.0 166 KW v plnej palbe serviska a servisovana za posledni rok za 100 000 a utrhnul se rozvodak...takze chyba lidkskyho faktorru rozvody tam byli 20 000 a beru to v pohode..Protoze jestli tady nejakej blbecek slovenskej pise o Subaru ze se smeje Alfam,,rad za nim prijedu ukazat mu zadek moji alfy at uz 164 nebo 166 :)
31.07.2011 | 23:21:04 | Autoe | 90.181.100.* Reagovat
alfína
Mám rok 01, 258.0000 km, vlastním ji 5 let a nemám s ní žádný velký problémy...letošní jaro komplet desky+kotouče - na původních najeto min 50.000 km + unibaly zadní nápravy, loni přední péra + ventilátor topení, jinak jen oleje,filtry a gumy...když to shrnu tak mě za těch 5 let servis stál cca 20.000 Kč ( práci si dělám sám)Na tohle auto nedám dopustit...a kdo ho haní, nikdy nic podobnýho nevlastnil a nebo koupil dojetej krám !
12.05.2011 | 08:59:38 | fanda Reagovat
Taky by mě to naštvalo...
Člověče, to chápu! Taky by mě vytočilo koupit starý ojetý auto a hnedka měnit brzdový destičky, brzdový kotouče, čepy a ložiska! Ta fakt není normální!!!
Víte, často, když čtu tady ty recenze, tak přemýšlím, jestli jsou ti lidé, co tady píší, vůbec svéprávní?
Jestliže kupuju auto v třetí třetině jeho životnosti a nepočítám s tím, že budu okamžitě po nákupu měnit běžně opotřebitelné součásti jako třecí součásti brzd (které kdyby se neopotřebovávaly, tak by to auto jaksi principiálně nebrzdilo, víme?), čepy, řemeny, náplně, pravděpodobně i ložiska, uložení náprav, tlumiče... zkrátka všechno, co se na tý kilometráži má normálně podle manuálu dělat, jen předchozí majitel to neudělal, protože to auto raději prodal.
Je úplně jedno, o jaké značce/typu se tu bavíme.
Zatímco v rubrice Audi a BMW se jásá "...měnil jsem na 160 000 motor. No a co? Dyť byl starej a vojetej. Ale Audi je nejlepší a dávám mu maximální hodnocení!", tak v rubrice Alfa Romeo pořád dokola čtu: "Měnil jsem v 210 000 km brzdový desky a kotouče, čepy a ložiska. Alfa je křáp".
Máte pocit, že to je normální???
V podstatě shrnuto: koupil jsi olítanou starou popelnici ve třetí třetině jejího života za cenu šrotu (co je pod 10 % pořizovací ceny je zkrátka šrot). Kromě naprosto nezbytnýho servisu, který taková stará kára potřebuje bez ohledu na typ a značku jsi koupil asi opakovaně špatný žárovky (máš si přečíst, že tam patří 10 W a ne 5 W, který pak praskají), odešla ti řídící jednotka airbagů (což nesmí, ale v návodu KAŽDÝHO auta máš jasně psanou životnost airbagů 5 LET, takže pokud nebyly měněný patrony - co vlastně řešíš?), teče chladič (pravděpodobně v důsledku havárie, že?) a neotvírá kufr (to bude stejná diagnóza). Takže rpzmlácená stará krabice, která už z Alfy Romeo nemá skoro nic...
Omlouvám se za OT, ale tohle už se vážně nedá číst!
Kdo kupuje AR, MUSÍ počítat s tím, že kola jsou u tohoto auta na zemi víc než je běžné, takže skutečně Alfy na našich tankodromech trpí NEUSÁLÝMI pazvuky podvozku. Stejně tak plasty v interiéru (mimochodem made in Germany) se díky kombinaci kol kopírujících vozovku a tuhé karoserie velmi rychle rozvržou, a ani jejich řemeslné zpracování z fabriky za moc nestojí. Kolem roku 2000 také Bosch dokázal vyrobit všechno, jen ne funkční elektroniku (vlivem tlaků na ekologii na straně jedné a cenu na straně druhé), ale ta je společná mnoha vozům a značkám, takže dělat z toho divadlo jen u Alfic je naprosto trapné. VW, BMW, Audi a další jsou na tom s elektronikou Bosch úplně stejně a kdo tvrdí, že ne, lže. Zato Alfa nabízí nejlepší jízdní vlastnosti své třídy, nejlepší řízení, u V6 i brzdy (ani M řada nemá čtyřpístkový Bremba, aby náhodou výrobci nezchudli!). Je dost slušně mechanicky dimenzovaná, všechny komponenty jsou masivnější a kvalitnější než u většiny konkurence, jen cena šroubů na Alfách je o polovinu vyšší než na ostatních autech. Je to prostě NĚCO ZA NĚCO.
Buďto tyto aspekty ocením, a pak holt musím počítat s tím, že za nejlepší podvozek ve třídě zaplatím jeho častější údržbou a vrzáním, nebo mě podvozek, brzdy a dynamika nezajímá, a pak proboha nekupuju Alfu Romeo!!!
12.05.2011 | 07:49:57 | Reagovat
RE:Taky by mě to naštvalo...
Je videt ze o V6 se ti asi jenom zdalo :D V6 pri vetsi zatezi vylozene trpi na brzdy a nevyresi to ani vyrtany Bremba ktery se kamaradovi do mesice zkroutily..Takze nez budes delat kutila Tima tu wikipedii nastuduj poradne :)
31.07.2011 | 23:23:00 | Autor clanku | 90.181.100.* Reagovat
RE: Taky by mě to naštvalo...
Tak si márne hlávku mútim, tuho rozmýšľam, kolesá Alfy sú VIAC na Zemi ako moje?!!
Takže ostatní vlastne lietame, iba Alfa sa plazí..., riadny to vrak..:)
01.05.2012 | 11:43:50 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Aaaaaaleeeee
Alfa je proste Alfa.Vlastnim ju a aj ked je to 2,5 V6 benzin v automate.....nieje to dokonale auto,ale som rad ze ju mam,kazdy si ju hned vsimne a ten zvuk......krása.Radsejbudem jazdit za 14 litrov v Alfe,ako za sedem vo Felicii a cakat nez mi zhrdzavie hehe :)
04.05.2011 | 21:28:05 | Ayo Reagovat
No ja myslim ze na 230 000 km to neni tak strasny... jsou sice nektery ultra-drzaky auta, ale jsou to spis jednotlivy modely, nez znacky. Manzelka taky miluje svoji Alhambru, ale ten servis! Urcite je Alfa designova spicka, podobne jako nektera Fr auta a nektera Nemecka auta. Fakt je ze japoncum a nemcum se malokdy podari dodat autu nejaky designovy naboj. Subaru je vyjimka potvrzujici pravidlo, mezi Nemeckymi vozi nektera BMW, VW si muze rict, ze alespon vynika funkcnosti :-) nekdy :-)
26.04.2011 | 23:37:09 | Honza Reagovat
Emócie
Takto to funguje ! Miluješ, zbožňuješ - odpustíš. Môže Ťa niekto presviedčať o bezproblémovosti používania iného auta. Ak ju miluješ, nie je čo riešiť !
26.04.2011 | 21:32:58 | Pavol Reagovat
nekupujte alfy
26.04.2011 | 12:24:38 | Reagovat
alfa
To ako ramená, zorvák a trysky na iných autách neodchádzajú že? Napríklad servisy VW a TOYXOTY idú na budúci mesiac zavrieť, nemajú tam do čoho pichnúť xixixixi. A na Alfa Romeo dizajnovo naozaj nič nemá, nič...teda podľa mňa a na 159 už vôbec
25.04.2011 | 20:50:41 | corallo Reagovat
Alfa 166
A ktomu výberu auta vs zbytok....
Dobre som sa pobavil na tom komentáre citujem : Vždycky když jedu v Alfě a vidím jak kolem mě jezdí BMW a Audi mam chut zakricet..KOUPIL SIS BLBÝ auto.. :D A ono to tak je :)
Ja mám Subaru a ked vidím niekoho vo VW Group tak mi je na grc a ked vidím niekoho v AR , tak sa mi chce navyše ešte aj plakať.
Na zaemeguli je mnoho áut, ktoré sú niečím výnimočné, ale AR je vynimočná , len poruchami a drahým servisom vzhladom na trhovú cenu
25.04.2011 | 10:29:06 | Ivan Reagovat
Alfa 166
Tomu hovoríš problémy ? A čo budeš robiť až budeš musieť meniť sadu ramien na prednej a aj zadnej náprave, potom ti začne vibrovať auto pre odchádzajúci zotrvák, k tomu sa pridá nejaký odfajčený vstrekovač + nejaké ťažkosti s elektronikou...
Až potom zistíš čoje to vlastniť Alfu Romeo
25.04.2011 | 10:20:29 | Ivan Reagovat