Recenze Audi A4 avant V6 2.5Tdi
“Audina mě mile potěšila,asi bude nejlepší :-)”

Autor recenze: Tom (38 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:V6 2.5 Tdi Stav km při koupi:162 000 km Stav km nyní:166 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 10. 7. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: wv golf

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Audina je super auto,je to požitek z jízdy.

Poruchy zatím žádné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Měl jsem hodně aut,ale A4 mi padla do ruky.Budu rád když mi někdo zkušenější poradí jak se o ní nejlépe starat.Dal jsem jí trochu vitamínků a jezdí moooc dobře,jen to turbo zapíná moc pozdě.

Chipnul jsem jí a má 148KW,tak ok a spotřeba okolo 7 litrů,což taky jde.Interiér je z velmi dobrého materiálu.Nikde nic neskřípe jako třeba u škodovek.

Je možná trochu tvrdší,brzdy celkem ok,ale čekal jsem je lepší u V6

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4

Vložit komentář

Jestli je to ta 120kw tak nemuže torbodmychadlo spínat pozde protože tam už je VGT (Variable Geometry Turbocharger)..turbodmychadlo s variabilní geometrií. Plnící tlak je řízen přestavováním vodících lopatek turbíny. Pro regulaci plnícího tlaku se využívá, že konstantní objem plynu proudí potrubím tím rychleji, čím menší má potrubí průřez. Na rozdíl od regulace plnícího tlaku obtokem prochází turbínou stále celý objem výfukových plynů. Natáčení lopatek turbodmychadla řídí prostřednictvím podtlakového ovládání řídící jednotka motoru. Podtlak je odebírán ze speciální nádoby pro zaručení konstantních hodnot..takže by mě zajimalo či je to tato 163 konová 2.5tdi nebo ta starší ?

06.04.2012 | 00:25:12 | 2.5 tdi 120KW ?  | 85.71.118.* Reagovat

2.5TDI?

NAZDAR KLUCI 2.5 TDI?TO SNAD NE.A CO UNIK OLEJE?PORUCHY TURBA,OHOLENE VAČKOVE HŘIDELE?A JEŠTĚ NEHLEDĚ NA TO ŽE JE TO KONCEPČNĚ ZASTARALY MOTOR.SROVNEJTE SI FAKTA POMĚRU SPOTŘEBA,VYKON.ALE I TAK VAM PŘEJU HODNĚ KM BEZ PROBLEMU.MAM A4 3.0TDI

18.01.2009 | 12:57:00 | HANES Reagovat

RE: 2.5TDI?

kdyby tu 3.0 tdi udělali v manualu což nikdy neudělaj protože to má asi dost velkej krouták a ta spojka s převodovkou by to asi nevydržela a bylo by to moc nakladný na výrobu ,tak klidně já automaty nesnaším

07.04.2012 | 12:34:31 | Michal  | 85.71.118.* Reagovat

Recenzia

Co je toto za recenzia ? 4000 km to bola hadam sluzobna cesta, nie ??? Ked odkrutis aspon 30tkm, potom sa mozme bavit o aute.

15.05.2008 | 13:33:55 | Mickey Reagovat

Jó Audi...

Taky mám jednu, už tedy starší, ale šlape jak hodinky. Rady? Pokud chceš, aby ti auto dobře sloužilo, dopřej mu kvalitní oleje, dodržuj výměny, čepuj kvalitní naftu (já beru Shell Diesel Extra) a nehoň ji když není zahřátá. Pak ti bude sloužit moooc dobře. Jedinné, co je choulostivé, je přední náprava. Ty naše hrbaté cesty jí nesvědčí. Jak začne klepat nějaké rameno nebo čep, budeš se muset připravit na výměnu více dílů, neb jak vyměníš jen jeden, za chvíli začne klepat ten vedle atd.
Jinak si na svou Audi nemohu stežovat, design stále aktuální, interiér zachovalý, nerozvrzaný. Jezdí stále dobře a mám ji prostě rád.

17.07.2007 | 20:37:07 | cvrček Reagovat