Rok výroby:1997Typ motoru:1,9TDIStav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 10. 2007
Tohle auto mám teprve 3 a pul měsíce a zatím na něm žádné závažnější poruchy nebyly.
Hned po koupi auta jsem udělal všechny důležité věci, které by se podle mě po koupi ojetého auta udělat měly. Rozvody, provozní kapaliny, filtry, vyčistil brzdy a podobně.
Poslední dobou mě štve vrzání od pravého zadního kola ale nejspíš to bude jen uložení tlumiče nebo nějaký jiný silentblok takže oprava určitě nebude nijak nákladná.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Můj názor na tohle auto může být možná trochu zaujatý, protože jsem si ho tak trochu vysnil. Chtěl jsem quattro a A4 je pro mě ideální varianta. Původně jsem přemýšlel o motoru 1,8 turbo ale nakonec jsem se rozhodl pro 1,9tdi hlavně kvůli spotřebě. Když jsem pročítal jiné recenze tak jiní majitelé psali spotřebu akolo 5ti litrů. Já takovouhle spotřebu potvrdit nemůžu.
Moje spotřeba je 7 až 7,5 litru. Ale umím si to vysvětlit. jelikož jsem jezdil zatim jen v létě takže klima jela pořád naplno a velký vliv na spotřebu má stálý pohon všech kol ( určitě toho nelituju, stojí to za ty jízdní vlastnosti ) , největší podíl na spotřebě má můj trochu ostřejší styl jízdy.
Vzhled musí posoudit každý sám, podle mě je to moc krásné a reprezentativní auto. Ve předu je velice pohodlné a prostorné, vzadu už to tak slavné není. Líbí se mi velico prostorný kufr a po sklopení zadních sedaček je celá podlaha rovná, takže když sme jeli někam kempovat, tak jsme si ani nerozbalovali stan a parádně jsme se se svojí přítelkyní vyspali v autě.
S jízdnímy vlastnostmi jsem taky spokojený. Podvozek je naladěný velice komfortně a každou nerovnost hezky "přepluje" a přitom dobře drží v zatáčkách. Motor není sice nejvýkonější a je celkem hlučný ale má krásně plynulý zátah. Jen převodovka je na tom hůř. Chybí mi 6tý supeň protože při 150km/h máte na otáčkoměru už asi 4tis. otáček a to je podle mě dost na tenhle motor a hlavně se to projeví na spotřebě.
Můžu vám říct že se snad poprvé těším až začne zima a napadne sníh abych mohl konečně pořádně okusit co v tom quattru je.
Zatím mám s tímhle autem jen dobré zkušenosti a ani náhodou mě nenapadlo měnit za něco jiného. Má sice vzhledem ke stáří celkem vysokou pořizovací cenu a můžete si za ty peníze koupit mnohem mladší auto jiné značky ale AUDI je AUDI a když si přidáte to quattro... :-)
caute chůapi mam a ja aaufi a4 1.9 qvatro neviem preco ale ked von prsi tak auto ako by nemalo tach a alebo ako by bol neaktivna plynovy pedal a ked ho napojim na pocitac nic neukaze som stoho uz zufali a uz som vimenil aj par cidiel . ak ma niekto take skusenosti a vie ako mi poradit rad by som to privital mohli by ste mi poslat spravu na emial borec868@post.sk... dufam ze mi niekto poradi lebo som uz stoho zufali
no borec ja ti poradím,daj si prihlášku a dokonči si základnú školu hlavne predmet slovenský jazyk.
10.12.2011 | 22:22:14 | prečo nie wv-lebo nissan
| 91.127.245.*Reagovat
zdravym
zdravym ... ako uvažujem o kupe tohto auta A4 Quattro...1997. ma najazdenych .vraj 201000 .. no a cenovo je to tiež prijatelne cca 4000€.. tak neviem ako mam momentalne a4 avant 2000 rv. a ta ma nabehane skutočnych 186000 kupoval som ho v rakusku. momentalne som menil nejake veci a hlavne rozvody orig.audi cena bola smiešna 60€ . preto sa chcem opitať ako to je s tou Quattrovou A4. na co mam dať pozor pri kupe all. ake to ma nejake muchi a tak ..dik za radu vela šťastnych km prajem .. dik
Tak ani po 2 (a čtvrt) letech mě tohle auto určitě neomrzelo, pořád maximální spokojenost. Pohodlí už není to co bývalo kvůli snížení sport.pružinama ale co bych pro vzhled neudělal :-) Provozní věci pravidelně měním a nepříjde mi nic nějak extra drahé, např. komplet brzdy necelých 7tis. Předek + zadek, kotouče Brembo desky ATE + brzdovka. Kvalitní olej se musí samozřejmě zaplatit, ale to už je na každém co autu dopřeje. Jinak ještě 2 roky zpět po menší nehodě jsem nakupoval některé díly použité z audiklubu a ceny taky pohoda. Rozhodně není tohle auto drahé na provoz. Trochu mě štve že auta tak klesly na ceně chvíli po tom co jsem si ho koupil takže za něj teď můžu dostat s trochou štěstí polovinu ale prodávat se stejně nechystám. S jízdníma vlastnostma jsem taky spokojený, a v zimě mám úsměv od ucha k uchu :-) Další pozitivní věc je že jsem se s autem asi naučil jezdit a průměrná spotřeba se mi ustálila pod hranicí 6ti litrů. Určitě jsem na spoustu věcí zapomněl ale kdyby měl někdo nějaké otázky tak stačí napsat. Audi zdar :-D
Blahopreji.Tato generace A4 je jedno z nejhezcich aut vubec.Taky je velice kvalitni.A4 Avant Quattro 1,8 T, by jsem si chtel jednou poridit.Mozna na to prijde.Kazdopadne vase Audina je kus kvalitniho vozu :-)
Dávám ti za pravdu, že krátce okomentovat nejde.Pokud jsi narazil na kvalitní kus tak ti přeju ,aby ti dlouho vydržel, jestli si ovšem nevyhlédnéš ně-jaké jiné superfáro
Mam jiz druhou Audi s pohonem Quattro a nemuzu si vynachvalit. Jizdni vlastnosti s trvalym nahonem na vsechna kola jsou znatelne lepsi nez v jinych pripadech, kdy je pohanena pouze jedna naprava, nebo je dalsi naprava pripojovana az po prokluzu napravy hnaci. Naftovy agregat 1.9TDI mi sice prijde ponekud slaby na trvaly pohon vsech kol, ale rozhodne majitele chapu, protoze za to svezeni to urcite stoji. Az se budu priste rozhodovat pro dalsi vuz, bude to opet Audi Quattro a opet nejaky vykonnejsi benzinovy agregat.
Taky by se mi líbilo, ale jedinná 4x4 bych bral Subaru Legacy Outback. To je ovšem mimo mou finanční mísu. Pochopitelně neberu v úvahu legendy typu LandCruiser, Patrol, Discovery...atd., to je jiná kategorie.
"Ty seš z toho auta nakej vyplesklej" z čeho tak soudíš? V recenzi popisuju jen fakta, vlastnosti a výbavu. Já jsem s autem maximálně spokojený. Bohužel jsem měl nehodu a teďka je v servise a řeknu ti že když nekupuješ díly přímo z katalogu audi ale víš jak nato tak můžeš mít díly "za pusu". Ten Lexus může byt taky super auto, ale nevim o tom že by dělali 4x4 (fakt nevim ale je to možné) což byla jedna z hlavních věcí proč jsem volil Audi.A to že jich tady moc není, na tom nevidím nic moc dobrého. A k tomu že je to HIT... taky si nekoupím CD Tokio hotel protože je to na MTV hit... Co člověk to názor.
Jinak k tomu quattru. Na A4 je stálý pohon. Haldex je na A3, myslim že i na TT. Vlastně na všem co je postavené na Golfu.
Sice jsem 4WD zkusil jen na sněhu se Subaru Justy (kastle Swift) ale je to krásnej pocit...na zadohrab bych si asi nikdy nezvyk..buď předek,nebo 4kolka. PS: takže quattro nemá stálej pohon,jen při prokluzu předních
Motor je ve všech velkých Audi počínaje A4 uložen vpředu podélně a pohání přední kola. Jednoduchou zadní nápravu se zkrutnou příčkou ve vozech A4 quattro vystřídala pokročilejší konstrukce a přibyl také mezinápravový diferenciál Torsen.
no presne takhle jak je to popsane, 1.8T je ulozen podelne, takze asi Torsen. I kdyz ted me teda nenapada zadnej motor v A4 tohohle rocniku, ktery ma motor pricne, snad ani 1.6
Pro modely s napříč uloženými motory přenášejícími výkon na všechna kola systémem quattro používá Audi mezinápravovou spojku Haldex®*. Tato spojka je naladěná speciálně pro toto schéma pohonu. Dokáže rozdělovat hnací síly variabilně na obě nápravy a zároveň zabraňuje vzniku nebezpečných sil v hřídelích při jízdě zatáčkami. Plní tedy stejnou úloha jako diferenciál Torsen. Pro optimální rozdělování hnacích sil využívá spojka Haldex mnoho informací - například o otáčkách motoru, jeho aktuálním točivém momentu, rychlosti otáčení kol nebo činnosti protiblokovacího systému brzd (ABS). *Haldex je chráněná značka firmy Haldex AB, Ladskrona (Švédsko). http://www.audi.cz/lexicon/haldex/
Ty seš z toho auta nakej vyplesklej,ja jí mám A4 r.v.98,a nic extra to zase neni,je docela poruchová a pěkně drahý díly(ještě dražší než na japonce)..takže jí chci co nejdřív prodat..a moje další auto bude Lexus IS,známý ho má a je to mnohem lepší kára než A4,řekl bych to spíš takhle Lexus IS ve svý kategorii je nejlepší a už jsem si to i zjištoval od firem a podle mý vlastní zkušenosti..škoda že v ČR Lexus není ještě tak známý ale myslim si že se začíná pomalu rozrůstat..třeba v USA je to hit!!A myslim si že má mnohem lepší image než Audi,Lexus je prostě hustá kára a proto do něj jdu..
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
caute chůapi mam a ja aaufi a4 1.9 qvatro neviem preco ale ked von prsi tak auto ako by nemalo tach a alebo ako by bol neaktivna plynovy pedal a ked ho napojim na pocitac nic neukaze som stoho uz zufali a uz som vimenil aj par cidiel . ak ma niekto take skusenosti a vie ako mi poradit rad by som to privital mohli by ste mi poslat spravu na emial borec868@post.sk... dufam ze mi niekto poradi lebo som uz stoho zufali
10.12.2011 | 20:54:00 | | 178.40.205.* Reagovat
RE:
no borec ja ti poradím,daj si prihlášku a dokonči si základnú školu hlavne predmet slovenský jazyk.
10.12.2011 | 22:22:14 | prečo nie wv-lebo nissan | 91.127.245.* Reagovat
zdravym
zdravym ... ako uvažujem o kupe tohto auta A4 Quattro...1997. ma najazdenych .vraj 201000 .. no a cenovo je to tiež prijatelne cca 4000€.. tak neviem ako mam momentalne a4 avant 2000 rv. a ta ma nabehane skutočnych 186000 kupoval som ho v rakusku.
momentalne som menil nejake veci a hlavne rozvody orig.audi cena bola smiešna 60€ .
preto sa chcem opitať ako to je s tou Quattrovou A4.
na co mam dať pozor pri kupe all. ake to ma nejake muchi a tak ..dik za radu vela šťastnych km prajem .. dik
11.02.2011 | 11:01:57 | feri Reagovat
Zhodnocení za 2 roky provozu
Tak ani po 2 (a čtvrt) letech mě tohle auto určitě neomrzelo, pořád maximální spokojenost. Pohodlí už není to co bývalo kvůli snížení sport.pružinama ale co bych pro vzhled neudělal :-) Provozní věci pravidelně měním a nepříjde mi nic nějak extra drahé, např. komplet brzdy necelých 7tis. Předek + zadek, kotouče Brembo desky ATE + brzdovka. Kvalitní olej se musí samozřejmě zaplatit, ale to už je na každém co autu dopřeje. Jinak ještě 2 roky zpět po menší nehodě jsem nakupoval některé díly použité z audiklubu a ceny taky pohoda. Rozhodně není tohle auto drahé na provoz. Trochu mě štve že auta tak klesly na ceně chvíli po tom co jsem si ho koupil takže za něj teď můžu dostat s trochou štěstí polovinu ale prodávat se stejně nechystám. S jízdníma vlastnostma jsem taky spokojený, a v zimě mám úsměv od ucha k uchu :-) Další pozitivní věc je že jsem se s autem asi naučil jezdit a průměrná spotřeba se mi ustálila pod hranicí 6ti litrů. Určitě jsem na spoustu věcí zapomněl ale kdyby měl někdo nějaké otázky tak stačí napsat. Audi zdar :-D
04.10.2009 | 12:21:18 | Rolljoin Reagovat
Blahopreji.Tato generace A4 je jedno z nejhezcich aut vubec.Taky je velice kvalitni.A4 Avant Quattro 1,8 T, by jsem si chtel jednou poridit.Mozna na to prijde.Kazdopadne vase Audina je kus kvalitniho vozu :-)
19.06.2009 | 16:28:18 | jamieson Reagovat
Světová značka je prostě světová
Dávám ti za pravdu, že krátce okomentovat nejde.Pokud jsi narazil na kvalitní kus tak ti přeju ,aby ti dlouho vydržel, jestli si ovšem nevyhlédnéš ně-jaké jiné superfáro
01.06.2008 | 21:00:11 | honza Reagovat
quattro
Mam jiz druhou Audi s pohonem Quattro a nemuzu si vynachvalit. Jizdni vlastnosti s trvalym nahonem na vsechna kola jsou znatelne lepsi nez v jinych pripadech, kdy je pohanena pouze jedna naprava, nebo je dalsi naprava pripojovana az po prokluzu napravy hnaci. Naftovy agregat 1.9TDI mi sice prijde ponekud slaby na trvaly pohon vsech kol, ale rozhodne majitele chapu, protoze za to svezeni to urcite stoji. Az se budu priste rozhodovat pro dalsi vuz, bude to opet Audi Quattro a opet nejaky vykonnejsi benzinovy agregat.
01.11.2007 | 12:02:45 | tapper Reagovat
4x4
Taky by se mi líbilo, ale jedinná 4x4 bych bral Subaru Legacy Outback. To je ovšem mimo mou finanční mísu. Pochopitelně neberu v úvahu legendy typu LandCruiser, Patrol, Discovery...atd., to je jiná kategorie.
17.10.2007 | 13:44:59 | Radek Reagovat
2Jarouš
"Ty seš z toho auta nakej vyplesklej" z čeho tak soudíš? V recenzi popisuju jen fakta, vlastnosti a výbavu. Já jsem s autem maximálně spokojený. Bohužel jsem měl nehodu a teďka je v servise a řeknu ti že když nekupuješ díly přímo z katalogu audi ale víš jak nato tak můžeš mít díly "za pusu".
Ten Lexus může byt taky super auto, ale nevim o tom že by dělali 4x4 (fakt nevim ale je to možné) což byla jedna z hlavních věcí proč jsem volil Audi.A to že jich tady moc není, na tom nevidím nic moc dobrého. A k tomu že je to HIT... taky si nekoupím CD Tokio hotel protože je to na MTV hit...
Co člověk to názor.
Jinak k tomu quattru. Na A4 je stálý pohon. Haldex je na A3, myslim že i na TT. Vlastně na všem co je postavené na Golfu.
17.10.2007 | 11:30:39 | Rolljoin Reagovat
Dík za info
Sice jsem 4WD zkusil jen na sněhu se Subaru Justy (kastle Swift) ale je to krásnej pocit...na zadohrab bych si asi nikdy nezvyk..buď předek,nebo 4kolka.
PS: takže quattro nemá stálej pohon,jen při prokluzu předních
06.10.2007 | 10:37:17 | KubikCv Reagovat
takhle je to tedy!
Motor je ve všech velkých Audi počínaje A4 uložen vpředu podélně a pohání přední kola. Jednoduchou zadní nápravu se zkrutnou příčkou ve vozech A4 quattro vystřídala pokročilejší konstrukce a přibyl také mezinápravový diferenciál Torsen.
05.10.2007 | 12:47:17 | frantarejpal Reagovat
mzslel jsem samozrekme TDI
05.10.2007 | 12:42:53 | master Reagovat
no presne takhle jak je to popsane, 1.8T je ulozen podelne, takze asi Torsen. I kdyz ted me teda nenapada zadnej motor v A4 tohohle rocniku, ktery ma motor pricne, snad ani 1.6
05.10.2007 | 12:41:42 | master Reagovat
tak jak to teda je
Pro modely s napříč uloženými motory přenášejícími výkon na všechna kola systémem quattro používá Audi mezinápravovou spojku Haldex®*. Tato spojka je naladěná speciálně pro toto schéma pohonu. Dokáže rozdělovat hnací síly variabilně na obě nápravy a zároveň zabraňuje vzniku nebezpečných sil v hřídelích při jízdě zatáčkami. Plní tedy stejnou úloha jako diferenciál Torsen. Pro optimální rozdělování hnacích sil využívá spojka Haldex mnoho informací - například o otáčkách motoru, jeho aktuálním točivém momentu, rychlosti otáčení kol nebo činnosti protiblokovacího systému brzd (ABS). *Haldex je chráněná značka firmy Haldex AB, Ladskrona (Švédsko).
http://www.audi.cz/lexicon/haldex/
05.10.2007 | 09:57:02 | frantarejpal Reagovat
audi
Ne, A4 má mezinápravový diferenciál Torsen a mimochodem, je to to nejlepší na celém autě.
03.10.2007 | 17:35:31 | Alda Reagovat
Pohon
Zajímal by mě pohon 4x4 je to specialita Audi,nebo koncernovej s haldexem? přiřadí zadek při prokluzu předních?
02.10.2007 | 23:28:36 | KubikCv Reagovat
Ty seš z toho auta nakej vyplesklej,ja jí mám A4 r.v.98,a nic extra to zase neni,je docela poruchová a pěkně drahý díly(ještě dražší než na japonce)..takže jí chci co nejdřív prodat..a moje další auto bude Lexus IS,známý ho má a je to mnohem lepší kára než A4,řekl bych to spíš takhle Lexus IS ve svý kategorii je nejlepší a už jsem si to i zjištoval od firem a podle mý vlastní zkušenosti..škoda že v ČR Lexus není ještě tak známý ale myslim si že se začíná pomalu rozrůstat..třeba v USA je to hit!!A myslim si že má mnohem lepší image než Audi,Lexus je prostě hustá kára a proto do něj jdu..
02.10.2007 | 22:56:02 | Jarouš Reagovat