Rok výroby:1997Typ motoru:1.9 TDiStav km při koupi:156 000 kmStav km nyní:210 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:12. 2. 2009
Předchozí auto:Renault R19 1.9 TDNissan Micra 1.2 GL
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Tento vůz je absolutně bezporuchový. Najezdil jsem na něm víc než 50000 km a neměl jsem jediný problém, podotýkám, že tyto kilometry jsem najel během 1.5 roku, čili se auto nikde neschovávalo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při usednutí za volant mě ohromila svým luxusním a řekl bych dokonce stále ještě moderním interiérem. Při projíždění zatáčkami auto sedí díky víceprvkové přední nápravě a zadní skrutné nápravě. Takže jízdní vlastnosti tohoto auta jsou opravdu výborné. O motoru není skoro co psát, jelikož každý automobilový amatér ví, že motor TDI od Audi AG je špička ve své třídě. Tento řadový čtyřválec umístěný podélně automobilu ohromuje svým vysokým výkonem už od spodních otáček, díky turbu s měnitelnou geometrií lopatek. Prostě chcete-li rodinné auto s dostačujícím výkonem pro každou situaci, mohu vřele doporučit Audi A4.
tú česť, iba som reagoval na TDi verzus HDi, 81 kw je s 66 kw a 77 kw to najlepšie, čo W vyrobil, pomer cena/spoľahlivosť, ale už sa doba TDi končí, takže niet prečo sa báť com.railu.
sa berú doslova povery, že com.rail žerú viac. O tom, že sú tichšie, krajšie a lineárnejšie zaberajú z nízkych otáčok, je fakt. TDi sú hlučné a možno práve preto človek sa obáva šliapnuť na krk, aby neohluchol. Mal som možnosť vyskúšať si 2,7 V6 TDi od Audi v A 6 a HDi 2,7 od PSA v 607. Rozdiel je značný. V Audi ťahá, ale na na PSA sa nechytá. Bez urážky. V Audi počuť stále, že idete v diesli, záťah PSA je jedným slovom v danej kategórii famózny a podobá sa skôr starým veľkým benzínom.. O tichu ani nehovoriac. Najviac ma dorazila spotreba. S P 607 sa dalo dupať a viac než 7,5-9,5 l si nevzal. Pri podobnom štýle jazdy AUDI bolo o 2,5-4 litre smädnejšie. Ak aj zohľadním fakt, že išlo o Q, aj tak je rozdiel značný...ak som vzal do úvahy nadobúdaciu cenu, cca 1-2 ročných, tak v tomto je víťaz jasný....2,7 HDi od PSA.
Mám tiež A4 TDI a osobne som spokojný aj keď má 11 rokov.Súhlasím s Pepíkom TDI (už dosť dlho porovnávam) má svoje výhody spotreba,jednoduchosť,spoľahlivosť,lacné dieli ale samozrejme konštrukčne je to už v dnešnej dobe oproti comonrailu ktorí začína tiež používať WV-group zastaralá technológia aj keď všetci vieme kto začal z priamym vstrekom nafty.Mne osobne prekáža hlučnosť vo vyšších otáčkach aj keď pri TDI je to zbytočne točiť kaď ťahá pekne odspodu aj tak uvažujem o chipe vraj je to celkom slušný rozdiel zo 110 ps na cca 140 ps ak máte osobnú skúsenoť písťe.Všetkým veľa kilometrov bez porúch a nehody.
V avfrike opravdu nežiju, samozřejmě taky jezdim i s novými common raily, které jsou tišší a výkonější ale taky mnohem víc žerou jsou méně spolehlivé než klasický starý TDI, mnohem dražší na údržbu a jsou velmi citlivé na způsob zacházení. Pokud jde o výkonost tak starý TDI nachipuješ bez problémů na vyšší výkon než dosahují současné common raily a jejich životnost bude pořád větší než u common railu. Problem je že tato stará technologie nemůže držet krok co se týče emisí a hlučnosti.
Pre tych panov ktori hania A4 len tolko.. predajte tie svoje rarohy od pezotu citrojenu a neviem akych hovaidn a kupte si poriadneho nemca.. sice je drahsi ale stoji za to a tie vase zapalkove skatulky s akoze komon rejlom sa rozpadnu po 150 000km ked a4ka bude este veselo behat..a jazdne vlastnosti su inde..audi je proste audi a vzdy bude..je mi vas luto
Pepiku, Pepiku, kde zijes v avfrike?Na 13 rocny motor hovorit jek je skoro bezkonkurencni.Ano bol dobry ale pred 10 rokmi. Vies aky je rok? Schvane ze neuhadnes? A skus sa ist niekedy prejst aj niekde inde ako po vesnici a zistis ze su aj lepsie auta.
Pánové na tomhle autě kritizujte cokoliv ale rozhodně ne motor 81kw tdi. Tenhle motor začali dávat myslim v roce 96 a i dnes je velmi málo motorů který by tenhle motor předčili v součtu parametrů - spotřeba, výkon, spolehlivost, servisní náklady. Tyhle motory při správné údržbě dávají bez problémů 500 tis km, jezdí na olej, daj se bez problémů čipovat na nesmyslný výkony a neni problem. To je ten motor který vydobil slávu zkratce TDI na jejíž vlně se vw group dlouho vezlo i když už to s kvalitou šlo dolu.
Ja to sam neservisujem, ale viem za co platim. Tebe by som ten servis aj tak neponukol. Ty plat ako mourovatej za common rail. Ty si asi stal v rade na nejaky diel na tvoj common rail, ked boh rozdaval rozum ... ;o)
To Myšák: Od nějaké čobol Myši bych servis nechtěl, sorry... To Aonym: no nevím proč by se netočil, pro mě zamě ať se točí, ale bez common railu a vo to tu de, víš?
Ty blazne,tendle motor se bude točit pořad a ještě se tomu tvymu common railu vysměje až se ti po par tisicic vysere,v životě jsi v tom nejel,tak tady nemachruj..
Nechcem ti brat iluzie, ale ja to servisujem lacnejsie ako znacky. Mas velky vyber z druhovyroby a aj vraky. Fakt neviem o com basnis, mal si to auto vobec niekedy ? Aaaach taaak ty behas do AUDI servisov ... no to si vyhral.
A4 ED2 B5 pozor na to!!! Špička ve své třídě, trhač asfaltu, že? Systém common rail tvůj šperk nemá, leda by si ho vykuchal z nějakého fordu. Jen počkej jak se ti ten tvůj 12 ti letý pekáč začne srát, to budeš koukat na ty špičkové ceny ND a hodinové práce technika.... Enjoy!
Absolutne súhlasím z komentárom Myckey Mon mam r.v.1998 avant a ako keby si písal o mojom aute aj tie slabé brzdy po dlhom daždy na prvé zošliapnutie bolo prekvapenie na starej Audi 80 to bolo v pohode bohvie prečo.Inak auto na tie roky super vozenie aj spotreba pričom údržba za prijateľnú cenu.
No mam nieco podobne, len novsie (180 tkm). A v niecom suhlasim v niecom nie (asi by som mal napisat recenziu, ale nie je cas). Najprv to dobre: antikorozna uprava, vyborne sedacky (aj ked casom vrzgaju), ergonomia a interier (stale pekny), tiche na ceste (aj ked je to TDI - A4 ma lepsie odhlucnenie ako OCTA a VW), velmi slusna vydrz voci opotrebeniu (brzdy menene az pri 150 tkm !), radenie a riadenie, klima. To slabe: Vaha vzduchu - nemienie skor ziadne TDI z toho obdobia, mnohym odisli tiahla na stieracoch (aj mne), malo miesta vzadu a maly kufor (na kombi), mizerne svetla, vymena rozvodov kazdych 90tkm beriem ako minus, smrad pri studenom motore a aj neskor aj ked je to lepsie, plastove srobky na krytoch. Skoro ma nechala na dialnici mrcha - alternator sa rozpadol - doslova. Kupoval som novu baterku a hybaj naspat domov. Vymena ziarovky v tretom brzdovom svetle dost obtiazna a predne prave svetlo tak trochu tiez - vybrat plast nasavania, slabe brzdy za dazda, tesnenie dveri nejako blbne.
teda tak asi nejsem ani amater co mysliš tim špička ve sve třidě to jako že rano ma zvuk jako traktor a nad 2000ot duni do interieru jako avia? a jestli chceš opravdu poznat co jsou vyborne jizdni vlastnosti tak se svez v BMW nebo v nissan primera P11.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
To je fakt, nemal som
tú česť, iba som reagoval na TDi verzus HDi, 81 kw je s 66 kw a 77 kw to najlepšie, čo W vyrobil, pomer cena/spoľahlivosť, ale už sa doba TDi končí, takže niet prečo sa báť com.railu.
14.02.2009 | 14:27:48 | ľuboš Reagovat
Luboši nemíchej jabka z hruškama, bavili jsme se o 1,9 tdi 81kw, z toho co píšeš mám pocit že jsi s timhle motorem nikdy nejel.
14.02.2009 | 14:12:42 | Pepík Reagovat
Pre Pepíka: Neviem, odkiaľ
sa berú doslova povery, že com.rail žerú viac. O tom, že sú tichšie, krajšie a lineárnejšie zaberajú z nízkych otáčok, je fakt. TDi sú hlučné a možno práve preto človek sa obáva šliapnuť na krk, aby neohluchol.
Mal som možnosť vyskúšať si 2,7 V6 TDi od Audi v A 6 a HDi 2,7 od PSA v 607. Rozdiel je značný. V Audi ťahá, ale na na PSA sa nechytá. Bez urážky. V Audi počuť stále, že idete v diesli, záťah PSA je jedným slovom v danej kategórii famózny a podobá sa skôr starým veľkým benzínom.. O tichu ani nehovoriac. Najviac ma dorazila spotreba. S P 607 sa dalo dupať a viac než 7,5-9,5 l si nevzal. Pri podobnom štýle jazdy AUDI bolo o 2,5-4 litre smädnejšie. Ak aj zohľadním fakt, že išlo o Q, aj tak je rozdiel značný...ak som vzal do úvahy nadobúdaciu cenu, cca 1-2 ročných, tak v tomto je víťaz jasný....2,7 HDi od PSA.
14.02.2009 | 13:19:06 | ľuboš Reagovat
TDI
Mám tiež A4 TDI a osobne som spokojný aj keď má 11 rokov.Súhlasím s Pepíkom TDI (už dosť dlho porovnávam) má svoje výhody spotreba,jednoduchosť,spoľahlivosť,lacné dieli ale samozrejme konštrukčne je to už v dnešnej dobe oproti comonrailu ktorí začína tiež používať WV-group zastaralá technológia aj keď všetci vieme kto začal z priamym vstrekom nafty.Mne osobne prekáža hlučnosť vo vyšších otáčkach aj keď pri TDI je to zbytočne točiť kaď ťahá pekne odspodu aj tak uvažujem o chipe vraj je to celkom slušný rozdiel zo 110 ps na cca 140 ps ak máte osobnú skúsenoť písťe.Všetkým veľa kilometrov bez porúch a nehody.
14.02.2009 | 13:15:19 | Hero Reagovat
V avfrike opravdu nežiju, samozřejmě taky jezdim i s novými common raily, které jsou tišší a výkonější ale taky mnohem víc žerou jsou méně spolehlivé než klasický starý TDI, mnohem dražší na údržbu a jsou velmi citlivé na způsob zacházení. Pokud jde o výkonost tak starý TDI nachipuješ bez problémů na vyšší výkon než dosahují současné common raily a jejich životnost bude pořád větší než u common railu. Problem je že tato stará technologie nemůže držet krok co se týče emisí a hlučnosti.
14.02.2009 | 11:57:29 | Pepík Reagovat
150.000 km a rozpadne
sa comonrail...., jáj, to šme še pobavili...., ešte nejaký vtip, prosím, prosím
14.02.2009 | 11:31:18 | ľuboš Reagovat
Pre tych panov ktori hania A4 len tolko.. predajte tie svoje rarohy od pezotu citrojenu a neviem akych hovaidn a kupte si poriadneho nemca.. sice je drahsi ale stoji za to a tie vase zapalkove skatulky s akoze komon rejlom sa rozpadnu po 150 000km ked a4ka bude este veselo behat..a jazdne vlastnosti su inde..audi je proste audi a vzdy bude..je mi vas luto
14.02.2009 | 09:56:05 | Reagovat
Pepiku, Pepiku, kde zijes v avfrike?Na 13 rocny motor hovorit jek je skoro bezkonkurencni.Ano bol dobry ale pred 10 rokmi. Vies aky je rok? Schvane ze neuhadnes? A skus sa ist niekedy prejst aj niekde inde ako po vesnici a zistis ze su aj lepsie auta.
14.02.2009 | 08:05:20 | Reagovat
Pánové na tomhle autě kritizujte cokoliv ale rozhodně ne motor 81kw tdi. Tenhle motor začali dávat myslim v roce 96 a i dnes je velmi málo motorů který by tenhle motor předčili v součtu parametrů - spotřeba, výkon, spolehlivost, servisní náklady. Tyhle motory při správné údržbě dávají bez problémů 500 tis km, jezdí na olej, daj se bez problémů čipovat na nesmyslný výkony a neni problem. To je ten motor který vydobil slávu zkratce TDI na jejíž vlně se vw group dlouho vezlo i když už to s kvalitou šlo dolu.
13.02.2009 | 22:34:47 | Pepík Reagovat
Honzovi
Ja to sam neservisujem, ale viem za co platim. Tebe by som ten servis aj tak neponukol. Ty plat ako mourovatej za common rail. Ty si asi stal v rade na nejaky diel na tvoj common rail, ked boh rozdaval rozum ... ;o)
13.02.2009 | 20:39:57 | MickeyMon Reagovat
To Myšák: Od nějaké čobol Myši bych servis nechtěl, sorry...
To Aonym: no nevím proč by se netočil, pro mě zamě ať se točí, ale bez common railu a vo to tu de, víš?
13.02.2009 | 15:13:28 | Honza Reagovat
Pro Honzu
Ty blazne,tendle motor se bude točit pořad a ještě se tomu tvymu common railu vysměje až se ti po par tisicic vysere,v životě jsi v tom nejel,tak tady nemachruj..
13.02.2009 | 14:28:38 | Reagovat
Honza
Nechcem ti brat iluzie, ale ja to servisujem lacnejsie ako znacky. Mas velky vyber z druhovyroby a aj vraky. Fakt neviem o com basnis, mal si to auto vobec niekedy ? Aaaach taaak ty behas do AUDI servisov ... no to si vyhral.
13.02.2009 | 10:18:26 | MickeyMon Reagovat
A4 ED2 B5 pozor na to!!! Špička ve své třídě, trhač asfaltu, že? Systém common rail tvůj šperk nemá, leda by si ho vykuchal z nějakého fordu. Jen počkej jak se ti ten tvůj 12 ti letý pekáč začne srát, to budeš koukat na ty špičkové ceny ND a hodinové práce technika.... Enjoy!
13.02.2009 | 08:28:52 | Honza Reagovat
Audi A4 1,9TDI 81KW
Absolutne súhlasím z komentárom Myckey Mon mam r.v.1998 avant a ako keby si písal o mojom aute aj tie slabé brzdy po dlhom daždy na prvé zošliapnutie bolo prekvapenie na starej Audi 80 to bolo v pohode bohvie prečo.Inak auto na tie roky super vozenie aj spotreba pričom údržba za prijateľnú cenu.
12.02.2009 | 18:43:41 | momo Reagovat
Sen menom AUDI
No mam nieco podobne, len novsie (180 tkm). A v niecom suhlasim v niecom nie (asi by som mal napisat recenziu, ale nie je cas). Najprv to dobre: antikorozna uprava, vyborne sedacky (aj ked casom vrzgaju), ergonomia a interier (stale pekny), tiche na ceste (aj ked je to TDI - A4 ma lepsie odhlucnenie ako OCTA a VW), velmi slusna vydrz voci opotrebeniu (brzdy menene az pri 150 tkm !), radenie a riadenie, klima. To slabe: Vaha vzduchu - nemienie skor ziadne TDI z toho obdobia, mnohym odisli tiahla na stieracoch (aj mne), malo miesta vzadu a maly kufor (na kombi), mizerne svetla, vymena rozvodov kazdych 90tkm beriem ako minus, smrad pri studenom motore a aj neskor aj ked je to lepsie, plastove srobky na krytoch. Skoro ma nechala na dialnici mrcha - alternator sa rozpadol - doslova. Kupoval som novu baterku a hybaj naspat domov. Vymena ziarovky v tretom brzdovom svetle dost obtiazna a predne prave svetlo tak trochu tiez - vybrat plast nasavania, slabe brzdy za dazda, tesnenie dveri nejako blbne.
12.02.2009 | 17:07:36 | MickeyMon Reagovat
teda tak asi nejsem ani amater co mysliš tim špička ve sve třidě to jako že rano ma zvuk jako traktor a nad 2000ot duni do interieru jako avia? a jestli chceš opravdu poznat co jsou vyborne jizdni vlastnosti tak se svez v BMW nebo v nissan primera P11.
12.02.2009 | 16:31:53 | jarda Reagovat
proc si myslis ze je spicka ve sve tride?mozno pred 10 tima rokama.A kolko to je ohromny vykon?
12.02.2009 | 14:52:14 | Reagovat