Recenze Audi A6 Avant Quattro
“Za hodně peněz hodně muziky.”

Autor recenze: jakub (27 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:3.2 FSI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:14 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 11.5 l/100 km Vloženo: 23. 3. 2007

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi A6 2.5 TDI

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil jako zcela nové a doposud se neobjevily žadné závady.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Dle mého názoru se auto designově povedlo na jedničku. Myslím si, že mezi kombi vyšší třídy nemá konkurenci (BMW 5...).

Co se týká prostoru a pohodlí pro cestující, tak maximalní spokojenost. Díky verzi Avant je auto praktické a cesta na hory s lyžařskou výbavou je bez problémů. Při těchto cestách hlevně oceňuji stálý pohon všech kol quattro a benzínový V6, kterému nedělají problém studené starty a nevydává zvuky jako sovětský tank (možná se problémy dostavý v průběhu provozu) jako některé diesely. Mé předchozí audi 2.5 TDI bylo ok, ale nafta je nafta a pořád patří do kamen. Motor je výkonově výborný, tichý chod, ale hlavně mě mile překvapila spotřeba okolo 11,5 l (než bylo auto zajeté-17l při 90KM/h). Jízdní vlastnosti jsou na všech možných povrchách alespoň z mého pohledu dobré, díky quattru neutrální chování a jsem rád, že jsem dal přednost manualu.

Co se týká výbavy, tak ta je poměrně velká. Na tomto voze mi pouze vadí pořizovací cena ( v mém případě celkem 2 mil.), cena extra výbavy a nutnost neustálého ručního mytí (černá perleť). Už zbývá jen jezdit a toto auto bych doporučil každému sportovně (lyže) založenému řidiči.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6

Vložit komentář

to snad né

Na tachometru 240,mokro,v noci a majitel to měl v ruce.Takových už bylo.Opakuji bylo,a vzali sebou i nevinné.

10.06.2011 | 06:51:04 |  Reagovat

Před pár dny jsem měl možnost řídit 6 hodin Audi A6 avant,3 TDI,165 kw.Docela jsem se na tu jízdu těšil,ale spíše ve mě zůstaly,než plusy.Co musím pochválit,je skvělý motor a na takový výkon spotřeba,ale tímto to asi končí.Řízení gumové a přeposilované,za které by se nemuselo stydět miniauti do města.Vnitřní prostor je na třídu žalostný a nejhorší zkušenost mám s MMI.Je to nejhorší vymyšlená věc,se kterou jsem se v autě mohl setkat.Tomu,kdo to vymyslel,by jsem usekl ruce a zakázal by jsem mu myslet,i když toho myšlení asi u toho moc nebylo.Nejde ani tak o logiku,ale to obládání.Řídil jsem to hlavně v Německu a zadat jejich dlouhou adresu je fakt o nervy.Nejsem žádnej chcípáček,mám pod 190 cm a váha přes sto kilo a byl jsem docela stísněnej.Mám nové Mondeo,kde určitě bude více prostoru,ale o pocitu to je jako o třídu vejš a vzhled palubovky podle mého Mondeo A6 tohodle modelu porazí s vysokým náskokem.Nezklamali mě jízdní vlastnosti,ale zbytek jo.Podle mě to jsou moc vyhozené pennéze,za hodně málo muziky,kde ještě chybí i dirigent.Asi tohle auto bude spíše jenom o vztahu ke značce,než o nějaké praktické stránce.

10.06.2011 | 00:27:24 | Stone Reagovat

RE:

Je pravda, že riadenie v Audi ide až príliš ľahko, ale nezdá sa mi, že by v A6-ke bolo málo miesta. Podľa mňa aj vzadu je dosť miesta na nohy, samozrejme ak si tam sadnú traja basketbalisti tak sa určite budú tlačiť :) Ohladom toho interiéru, to bude asi vec vkusu, pretoze podla mna má Audi velmi dobre prepracovaný interiér, rovnako aj uloženie ovládačov. Tak isto na volante nieje zbytočne veľa ovládačov, aby neodvádzali ruky od riadenia.

24.01.2012 | 08:43:19 | tomstein  | 192.168.1.* Reagovat

Spotreba, spoľahlivosť

Mám úž 2 roky A6 AVANT 3.0 TDI Q M6 2006 kúpené v Nemecku. Pri kúpe malo auto 180 tis. km, ja som už najazdil 90 tis. Za celu dobu čo ho mám som nemal jedinú poruchu, priemerná spotreba v meste 8,3 - 8,5 l. Pri ceste na dovolenku (Chorvátsko) plne naložené 2 deti a dvaja dospelý priemerná spotreba 7,5 l. Som maximálne spokojný skvelé auto ak uvážim že som ho kúpil za 15 500 EUR v plnej výbave 8 erb. koža ... čo dodať.

23.02.2011 | 12:39:05 | peter Reagovat

Vlastnil jsem Audi A6 3.0 TDI a je to neuvěřitelně poruchové auto,kupoval jsem ho jako nové.Pořád se řešily nějaké reklamace nakonec jsem jim to auto vratil.Doba kdy Audi dělalo slušná auta je dávno pryč.Otec dělá v autoservisu a jenom mi to potvrdil,že tyhle auta jsou moc složitá a že zlobí už jako nová.Zhruba před 2 roky jsem za 890000 kč koupil Hondu Accord s motorem 2.2 CTDI a nemůžu si jí vynachválit,není v ní tolik mista jako v Audi A6,ale ta spolehlivost je opravdu vysoká.NIKDY bych už takové auto jako je Audi A6 nekoupil NIKDY,opravdu mě tato značka zklamala.

30.01.2011 | 10:55:23 |  Reagovat

prostor

Vejdeš se tam i s rodinou žadny strach ale doporučiji kombi a vyvaruj se motoryzaci 2,5 tdi...

06.01.2010 | 14:13:00 | anonym Reagovat

audi A6

Ahojky,chceme si pořídit Audi A6.Máme 2 děti, myslíte,že se tam vejdeme bez problémů i s kuframa a kočárkem.Dík za radu.Divoženka

23.12.2009 | 01:25:23 | divozenka Reagovat

Musím potvrdiť neuveriteľné,

ale 3.0 TDi, aj 2,7 majú neuveriteľne nízku spotrebu. / Samozejme v pomere výkon, hmotnosť/. Pri divočine, keď 3.0 TDi Q urobila pri priemernej rýchlosti 160 KM/h, na trase cez 1.200 km!!, vyšla spotreba pod 10 l nafty. Plne naložená, 4 svine v aute. Do 220 v pohode, potom ako keby už-už začala plávať, resp. bolo ťažšie udržať smer/ ale to už bolo na tach. 240, mokro, v noci, bohvie aké gumy...Prvý krát v živote som nezaspal v aute...toľko strachu. Ale majiteľ A6 ju už mal v ruke, aj oku...naozaj paráda. Ale musí byť Q, inak by bola ťažko nedotáčivá. Na pohodové jazdenie by stačila bohato aj 2,7, už len toho miesta by mohlo byť viac...

29.06.2009 | 09:33:23 | ľuboš Reagovat

A4

Ja mam A4 3.0 tdi quattro a jezdim ve městě za 8.3l a to myslim smrtelně važně.

11.03.2009 | 19:20:57 | anonym Reagovat

Nechci rýpat, ale s 2.7TDi za 8.8L ve městě? Buďto je to nějaká díra nebo došlo k omylu. U tohoto objemu bych se divil, kdyby neatakovala 10L.

25.02.2009 | 19:15:30 | Radek Reagovat

A6 2,7TDi

Tento vůz ve verzi avant jsme si koupil před 14 dny,nebourené,a ve velice dobrém stavu po servisu. Co se týká spotřeby, tak při jízdě ve městě mám 8,8litrů, průměr dlouhodobý je 8,5l. Tak hodně štěstí

25.02.2009 | 15:50:31 | jarda Reagovat

Chcem sa opýtať na

Vaše skúsenosti s AUDI A 6 AVANT 2,7TDi, 120 kw, 6 st. manuál. Mám možnosť kúpiť za cca 20.-22.000 EUR A6 r.v. 05/2008, cca 28.000 km, vo výbave, xenóny, tempomat, koža, GPS a podobne. Pokles ceny oproti nákupu je cca 60-65% v priebehu cca 8 mesiacov. Nikdy nebúrané, najviac sa mi páči, že nemá filter pevných častíc a má manuál. Quattro nepotrebujem.
Trochu sa obávam, či nie je ťažké na predok a menšieho komfortu. Potrebujem poradiť. Ak máte skúsenosti, aká vychádza spotreba? Nerád by som každých 1.000 km musel vystupovať z auta, dosť je to otravné 2-3 krát do týždňa tankovať.. . Poprosím reálne skúsenosti. Ďakujem pekne. P.S. Poprosím čím skôr, mám posledných 24 hod. na kúpu. Podľa servisu je všetko OK, nebúraná, ešte rok a niečo v záruke...

23.02.2009 | 18:44:33 | ľuboš Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

16.12.2024 | 09:54:42 | ńńűëęŕ  | 37.212.55.*

Money

Hele automechaniku naco bych věděl kam se leje kapalina do střikovačů, když jsou na světě takový blbci jako ty který mi to za pár šupů tam nalejou.

Nazdar

08.02.2009 | 21:29:31 |  Reagovat

Parádní svezení

Mám tuto kočičku v 3litru dieselu, je to skvost... krása vzhledově, kufr jako kdybych měl stěhovat celou rodinu a výkon ? nechal jsme se přesvědčit p.Voskou z chiptuner.cz a po načipování mám orgasmus :-)

04.02.2009 | 16:26:13 | Michal Reagovat

Blbecci

Jo vsechny tady kurva zajímá čím se ti mladí smradi vozí, to si bězte držkovat někam jinam a nezasírejte tu regulérní reakce. Vozte se třeba V3Skou nás to nezajímá. Pracuji jako automechanik už X let mám 2 bmw a taky se nerozepisuju. Vy si na těch audi S6 a takových sračkách nedokážete ani dolít kapalinu do ostřikovačů ale hlavně, že víte z prospektu kolik to má koní...debilové

01.02.2009 | 23:13:28 | mlady Reagovat

pro anonym

DIK MOC ZA RADU,MĚL SEM PŘED TIM PASATA 96kw TDI TAKŽE TO ZNAM.BUDE SPIŠ PROBLEM KOUPIT SOLIDNI KUS.

08.12.2008 | 09:57:42 | HANES Reagovat

tdi krajsi zatah odspodu ale zlozitejsi motor a musis vediet ako jazdit s turbom inak ta ten motor vyde draho, najprv zahriat a tocit maximalne do 2500 otacok a ked je zahriaty a chces vypnut auto musis ho nechat po dlhsej ceste na volnobeh pol minutky kym sa schladi turbo... fsi nebude posobit az tak silne ako tdi ale ten motor je pri normalnom jazdeni neznicitelny... musis ho zahriat najprv az potom tocit a potom ho nemas sancu zabit.. vela stastia pri vybere..

22.11.2008 | 15:02:08 |  Reagovat

poradte mi

CHTEL BYCH SI KOUPIT A6 ALE JEŠTĚ NEJSEM ROZHODLY JESTLI 3.0TDI NEBO 3.2FSI MOHL BY MĚ NĚKDO PORADIT?MYSLIM ŽE VYKONOSTNĚ SOU NA TOM STEJNĚ A SPOTŘEBA JEDEN DVE LITRY NA VIC NEHRAJE ROLI.

22.11.2008 | 11:44:05 | HANES Reagovat

Pane Chytrý, u automobilů o kterých se zde píše je předepsaná viskozita a ještě musí být olej označen jako vhodný pro konkrétní značku. Mám BMW 530dA najeto 110k km od výměny do výměny (což je cca 20 000km)se toho nemusím všímat a jezdím olej 0W-30 doporučení výrobce LL-04. V této kategorii bych sem oleje zimní, letní a 15W-40 netahal. Do auta za 2 mega, jen to co tomu auto patří. Žádné experimety! Možná bych se smířil při najetí kolem 150-200k km a při nutnosti pravidelného dolévání oleje změnu na 5W-30/40.

13.02.2008 | 18:23:59 |  Reagovat

Naj 1.9 TDI

Auto skvele ale motor 2.5 V6 TDI netesnost motora a poruchovost strekovacieho cerpadla.

13.02.2008 | 14:35:03 |  Reagovat

new

Je fajn že existuje tento web, v každém případě je dobré si koupit Audinu novou. Při ceně servisu Audi je lepší mít záruku a po 2 letech auto pustit do světa.

12.02.2008 | 22:40:40 | Audinky Reagovat

olej

Myslím, že s olejem 0 W 30 by ho žral jakýkoli motor. Nalil bych tam 5 W 40 za poloviční cenu a bude motor chodit daleko lépe.

09.01.2008 | 08:15:23 | Radek Reagovat

Olej

Viskozita oleje je vlastně jeho tekutost, a v žádném případě nám nevypovídá o tom, zda se jedná o olej minerální, syntetický či polosyntetický, při stejné viskozitě mohou být současně všechny tři základní druhy oleje.
To, jakým způsobem je olej vyroben, by mělo být vždy uvedeno na obalu, pokud tam není nic jedná se téměř vždy o olej minerální.
Dříve se používali oleje podle ročních období. Na léto hustší a na zimu řidší. Dnes používáme převážně oleje celoroční.

Značení viskozity je ve tvaru např. SAE 15W – 40, první číslo nám udává možnost použití oleje v zimě a druhé číslo nám udává použitelnost oleje za vyšších teplot (v létě).
Zimní označení vymezuje tzv. "startovatelnost" motoru při nízkých teplotách. Obecně platí, že čím nižší je číslo zimní třídy, tím nižší může být teplota okolí, přičemž je zajištěno snadné spuštění motoru, tzn. olej není příliš viskózní ("hustý").
Letní označení garantuje dostatečnou viskozitu oleje za vysokých letních teplot. Obecně platí, že čím vyšší je číslo letní třídy, tím vyšší může být teplota okolí při zabezpečení dostatečného mazání motoru, tzn. olej není příliš nízkoviskózní, což by zapříčinilo trhání mazacího filmu.
Pro běžné použití v našich klimatických podmínkách se používají oleje 15W – 40(50) nebo 10W – 40(50).
Je samozřejmě možné používat i oleje jiné viskozity, jedná se zejména o oleje syntetické, v tom případě je potřeba být důkladně seznámen se stavem svého motoru, protože při použití řídkých olejů u starších motorů může dojít ke zvýšení hlučnosti a spotřeby oleje.

08.01.2008 | 22:52:55 | pan Chytrý Reagovat

2.4 benzin 2004

Ano rozumiem, asi aj vy, pretoze ten olej je velmi drahy a v podstate ak isla sestra do Pariza tak ho potrebovala doliat, a nikde ho nevedela pozhanat. tak isla domov tesne nad riskou. Ale v jednom servise jej povedali ze ten motor ma mensiu spotrebu oleja ak tam zacne liat 5w30. Prevadzkove naklady su na toto auto az prilis vysoke spotreba min 10 litrov cca 12 priemer. Jazdne vlastnosti to ano, super, ale ona uz nikdy nechce AUDI. Nik jej nevie pomoct s tym olejom a auto je v zaruke co je smiesne. Vyrobca si nechce priznat ze urobil chybu.

08.01.2008 | 21:55:03 | Faidron Reagovat

olej2

Opravdu nechápu použití tohoto typu oleje. Myslím, že u takového vozu, jako je Audi s motorem 2.4 jsou to vyhozené prachy. Motor není tak supervýkonný a také pochybuji, že se s vozidlem pohybuje někde na Sibiři, kde je 40 pod nulou, aby tak řiďoučký olej měl opodstatnění. Nemyslím, že by se olejem 5W40 něco dalo pokazit nebo dokonce motor zadřít.

07.01.2008 | 12:01:07 | Radek Reagovat

olej

0W30? To je Ferrari?

07.01.2008 | 11:52:38 | Radek Reagovat

2.4 benzin 2004 problemovy motor

Zhanam informacie pre moju sestru ta si kupila v Zurichu A6 Avant z roku 2006 a ma ju po roka. Spotreba cca 12 l benzin ale to co sa chcem opytat je motor 2.4 a spotreba oleja. Abnormalne vysoka. Kazdych 10000 km tam musi vliat 5 litrol 0w30. Co je aj dost drahy olej a cele to sa to predrazuje. Uto ma vyborne vlastnosti, ale takto by to olej zrat nemalo. Pisala ziadost na opravu predajcovi kedze auto je v zaruke, ale odpoved dosla ze spotreba oleja je v tolerancii. napisala aj na riaditelstvo do DE, ze by to chcela spravit, ale odpoved nedosla.
Inac tento problem maju len niektore A6 z tohto roku. netusi z Vas niekto kde by ten problem mohol byt?

07.01.2008 | 09:05:15 | Faidron Reagovat

ještě dodatek

jestli někdo chcete nové, předváděcí či referentské audi opravdu levně, obraťte se na mě, udělám vám super cenu

06.12.2007 | 00:36:35 | SSilencio Reagovat

Vy tady řešíte kraviny

já jen dodám že dieselové agregáty v tomto voze jsou také prvotřídní, jak úsporný 2.0 TDi tak pro auto optimální 3.0TDI doporučuji automatickou převodovku, je fakt vymakaná a je mi 22 a studuju, a pracuju pro drážďanský audi a bylo mi ctí s vámi diskutovat a jestli vám to nestačí tak největší palice je nová R8 co stojí 140.000,-eur a stačí se v ní svézt z prahy do drážďan a pochopíte na co má v životě smysl vydělávat a jestli vás zajímá názor 22ti letýho poctivce, co se ale měl možnost s těmito vozy řádně a dostatečně projet, klidně se ptejte

06.12.2007 | 00:23:34 | SSilencio Reagovat

Jasně americky sen,americký úsměv.Poctivostí nejdál dojdeš,ale ten nepoctivý tam bude mnohem dřív.

24.11.2007 | 16:22:55 | fanfantulipan Reagovat

bez nadpisu

Pro mladé blbečky, kteří používají na jaro, léto, podzim, zimu jiné auto:
Možná by jste mohli optimalizovat své výdělky tak, že ty peníze investujete do té svojí firmy a ne do pěti aut, z nichž jsou čtyři naprosto zbytečná. Pomůže to nejen vám, ale i tomu chlapíkovi co jezdí Golfem r.v. 2002.

Pro chlapíka jezdícího golfem r.v. 2002 :
Proč po tom pátrat ? Vždyť je to každého věc ? A co je špatného na tom, jezdit v 5 let starém golfu ?

Navíc myslím, že většina národa by tu 16ti hodinovou pracovní dobu za ty peníze a auta nevyměnila a to je dobře. Nemusím být skvělý student, abych si vydělal slušné peníze a slušně existoval. A k tomu mi stačí pracovat 8 hodin denně. Chce to se těch 8 hodin víc snažit a nepočítat minuty, kolik mi jich zbývá do konce směny. Zdravím všechny.

24.11.2007 | 13:04:38 | Alda Reagovat

AHoj kluci, koupil jsem si BMW 525TDs desetileté a čeká mě teď nová 3 litrová A6, je mi 23 a řeknu Vám, je mnoho možností a člověk nemusí být bohatý a ani krást jen mít rozhled a přehled..

24.11.2007 | 03:23:34 | KWAK Reagovat

Pro pána s Golfem. Mám jednu radu, musíš se více učit ve škole, nebo se více snažit v práci a můžeš mít pěkný autíko taky. Ještě, že takových stěžovatelů tady nemáme víc. Někdy stačí být ve správný čas na správném místě a chytit příležitost za vlasy. Když z tohonic neuděláš, pak už se musíš jedině smířit s tím, že budeš dál jezdit v Golfíku z roku 02. Ale hlavně nebreč.

18.10.2007 | 19:16:53 | Galileo Reagovat

Pro pána s Golfem!Po těch lidech nepátrejte!Jak se říká ,papír a lidská fantasie snese vše!!!

18.10.2007 | 18:13:03 |  Reagovat

Je mi 23 roků. Mám firmu, kde jsem 2 hodiny denně. Jezdím v Audi TT. Na víkendy mám Mercedes ML. Pokud se chci vyblbnout, tak na to mám Subaru Impreza STI. Na léto mám Porsche Boxster Cabrio. Ještě že mám u baráku tak velkou garáž. A nic na tom není. Prostě jenom musíte poslouchat ve škole, tam váš všechno naučí.

11.10.2007 | 22:26:49 |  Reagovat

Kdo šetří má za tři.

Všichni nemusí krást nebo vraždit,aby jsme si dovolili pořádný auto...stačí se trošku snažit víte lidi.Mě je 23 let,a pracuji 5 let jako svářeč,a před půl rokem jsem si koupil svoje vysněný BMW 530d r.v.2001,a nikdo z mého okolí nemůže pochopit kde jsem na něj vzal,a jim furt dokola říkám stačí šetřit a máte ho taky.

11.10.2007 | 21:15:37 | Jarda Reagovat

"levné auta"

servuste, fajn recenze k autu. tiež jazdím audinkou. napriek tomu že ma trochu potrápila (viz. recenze A3) sa chystám po novom roku kúpiť novú A5 už sa neviem dočkať pre pána s golfom: nekradnem, nepodnikám, pracujem za normalne prachy. okrem toho hladam možnosti "systemu" ako si zarobit. na A5 som si zarobil ked som bez koruny na uver kupil byt a dnes na ňom urobím1,4mega PS:šikulkám patrí svet a skvelé auta...

11.10.2007 | 20:08:27 | čučo Reagovat

A6,S6

Tak za prvé...recenze na auto je pravdivá,A6 je výborný,téměř bezporuchový vůz,cena je odpovídající i když se již dnes dá pořídit levněji ve Švédsku..asi 900 tis +19%DPH v dieslu,aut a to nové!Co se týká pána s Golfem ,tak:Je mi také 28 let,pracuji 16hodin denně vč.víkendů ve své firmě a mám krom A6,také novou S6,motor 5.2 435PS!! papá17l benzínu .Pro radost jsem si na léto koupil Porsche Cayman S a jen proto abych optimalizoval svůj zisk ve firmě a né kradl a podobně.Nerad totiž živím pochybné individua z daní ,které jsou stále moc vysoké.Navíc možnost podnikat máme všichni a ne si stěžovat...........s přáním pěkného dne Vača

02.09.2007 | 21:49:37 | vača Reagovat

Re:anonym: myslím že to jsou mladí zloději, dealeři drog a nájemní vrazi! zkus registrovat doménu

26.06.2007 | 13:28:35 |  Reagovat

Kdyz si tady procitam ty recenze, tak jsem si nemohl nevsimnout,ze recenze na vozy v cenach statisicu nebo az milionu korun pisou kluci ve veku 21-28let. Uprimne by me zajimalo kde na tyhle auta vydelali nebo kdo jim je koupil. Mi osobne je 28let mam Golf4 r.v 2002 a myslim si,ze malokdo v tomhle veku ma takove auto.V mem okoli neznam nikoho komu by bylo napr. 21 a mel G5 a nebo 27 a mel novou A6 za 2mil. Odkud tihle chlapci jsou a nebo proc tak lzou?????????

13.06.2007 | 13:33:49 |  Reagovat