Recenze Audi A6 2,5 TDi Avant
“Zvykl jsem si a jsem spokojen”

Autor recenze: scaletom (31 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2500 Stav km při koupi:180 000 km Stav km nyní:220 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 8.5 l/100 km Vloženo: 6. 8. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 528

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

V zásadě zatím nic zásadního - výměna destiček a ucpané sítko ve filtru v nádrži, takže nestartovalo. Naštěstí ale kleklo přímo na heveru v dílně,.. tak tam rovnou zůstalo (nemusí vždy být na vině jen vadné čerpadlo :-), i když to tak vypadá
Jinak - poruchy nula.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Po opuštění BMW v benzinu jsem se rozhodl pro dieselový stopadesátikoňový pohon s automatem. Po pravdě - nečekal jsem od toho žádný zázrak - výkon o 50 koní méně,než jsem měl pod sebou doposud, traktorový zvuk,... no - moc lákavě to nepůsobilo, nicméně ojetiny tohoto druhu nyní jsou opravdu spíše pod kapotou vybaveny naftovými pohony, tak jsem prostě povolil a šel s proudem :-)
Nějaký obří dravec to na silnici rozhodně není, nicméně jsou věci, které mu upřít nelze.
Vnitřní prostor je v porovnání s BMW podstatně větší,. takže lze vozit opravdu rozměrná zavazadla ( v mém případě obří modely letadel ). Jako drobný problém v tomto ohledu vidím, že spodní hrana zavazadlového prostoru není rovná - k nárazníku vede cca 5 cm vysoký "schod", což při převozu něčeho těžšího komplikuje vykládku. Sedačky se sice sklopit dají, ale díky pevně přišroubované zarolované síťce k zavazadlovému prostoru je nutné je pro převoz něčeho vyššího sklopit obě - vadí tam ta zmíněná roletka :-(
Automat - mám tiptronic, řadí sametově, nečekám od něj nějaký problém. Je to převodovka, která se od Vás již "učí" Váš styl jízdy, takže při nějaké zásadnější změně Vašeho stylu jízdy chvíli bude řadit trochu zmatečně, nicméně brzy ji to přejde a vše bude zase v pořádku.. Motor je za studena trochu hlučnější, pak už v poohodě. Co bych mu vytkl - všechny, které jsem viděl se dají skutečně přirovnat k olejničce. Těsnost vážně není to pravé slovo, které by jej dokonale vystihovalo.
Plasty v interiéru - sem tam je nutné je trochu namazat sprayem na vnitřek - nejenom, že se tím zachová jejich lesk a auto uvnitř vypadá pořád jako nové ( což je mimochodem po skoro čtvrtmilionu km pravda), ale zároveň pak na čas přestanou vrzat. Jinak je interiér uzpůsobený velice příjemně po stránce odkládacích ploch - kam se dala dát jen trochu nějaká schránka, tak tam je, s mítem je uvnitř naloženo skutečně rozumně, což potěší. Sedačky jsou příjemné, díky elektrickému nastavení v bedrech si každý navolí pro něj tu pravou polohu.
Podvozek - auto na silnici sedí celkem dobře, nemá tendence utíkat či plavat.. nicméně rychlé, prudké zatáčky jej nepříjemně rozhoupou.( ale neustřelí - jde spíše o pocit)
Poměrně nešťastným se řidič stává ve chvíli, kdy v noci píchne kolo a musí jej měnit. Kotouče nejsou nijak chycené k poloose, což jim upožňuje tvralé posouvání při manipulaci. Z toho plyne, že trefit se šroubem přes kolo do díry je celkem úloha hodná statečných chlapců. nenadávají snad jenom rychlé šípy. Pokud na práci ještě není úplně vidět, stává se z banální výměny kola dlouhotvající noční můra.
Ohledně servisu a náhradních dílů - auto je to běžné, takže všeho dost. Ceny jsou však v originále poměrně vysoké ... dávat na auto nějakou malaisii asi není moc dobrý nápad, takžte volit zlatý střed v druhovýrobě je rozumný kompromis. Po pořízení je rozumné počítat s investicí cca. 20000 kč - rozvody, oleje, vodní pumpa,... klasika. Tady je cena v porovnání s konkurencí podstatně vyšší, ale s tím už si audi kupujete.
Jinak - celkově - nedá se říci, že Vás to auto chytí za srdce a budete ho milovat, ale je dobře stavěné, bude Vám vyhovovat uživatelsky a snad i vydrží. Nicméně - pozor na nájezdy hodně nad 400 000, pak už tohle auto nejspíš dovede ohyzdně znepříjemnit život.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6

Vložit komentář