Rok výroby:1999Typ motoru:2,5TDStav km při koupi:125 000 kmStav km nyní:145 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:8-11 l/100 kmVloženo:1. 3. 2004
Auto jsem koupil v domění, že je to dobrý a hlavně odolný vůz na naše díry (silnice), bohuzel opak byl pravdou. Neustále podivné zvuky mě v tom jen utvrzovali, i když z počátku mechanici nemohli nic najít a říkali, že slyším trávu růst. A potom to prišlo - viz poruchy.
Ovšem měl i dobré vlastnosti, obrovský uložný prostor***, poměrně svižný motor, vzhledem k váze vozu**, dobrá klima*** (prostor), pěkný posed řidiče - výše jak u os. vozu.
plyn se vstřikováním stojí 34000,-- před měsícem jsem ho kupoval a spotřeba je 13,36 litrů na 100 ve městě, přepíná takřka okamžitě, najel jsem skoro 2000 km, větší dálku jsem ještě nejel, akceleruje stejně jako na benzín a hlavně nepleská do filtru jako ten obyčejný. Nádrž mám místo reservy 55l, reservu jsem upnul zezadu na zadní sedadlo.
nedá mi to abych nereagoval na zde popisovánu spojku.Jeden recenzent má pravděpodobně podobný tzv. "problém" s tuhostí ovládání spojky.Já osobně coby majitel naftové verze z roku 96 mám bez sebemenšího zásahu do opravy či úpravy ovládání tak lehulinké,že s ním jezdí i můj 13-ti letý syn s úsměvem na rtu.Je to všechno dle mého názoru o tom,jaký konkrétní kus se bude zde recenzovat a taky v nemalé míře o tom,jak bylo s oním autem zacházeno.Všem příznivcům značky přeji mnoho šťastných km bez závad! :-)
Kolega myslel LPG se přímým vstřikem, to stojí cca 50.000,- Já mám TD a sám nevím ke komu bych se přidal. Spotřeba je v pohodě, výkon jakžtakž, příště jdu do benzínu s LPG pohonem. Kolega investoval bolestných 50.000,- ale nemůže si to vynacválit. Spotřeba zůstala stejná a výkon prý taky neubyl, takže mi dal brouka do hlavy. Jinak u toho TD se nikdo nemusí nic bát když se dá sehnat kolem 20.000,-
nevím z čeho jste zjistil že rozvody na benzína 3.3 stojí 5000 když je ta celoživotní řeťey a pak ten plyn na tyhle auta do ňákýho r.2000 se dají udělat okolo 25000 sám to mám tak vím jak si to stojí
Nemůžu říci, že jeden nebo druhý má neomezenou pravdu. Tak něco mezi. Náklady na údržbu u TD vyrovná jeho spotřeba a pořizovací náklady proti Voyageru na benzín. Mockrát jsem to počítal a nakonec stejně vyhrál TD. Je skutečně vhodné si spočítat náklady na provoz a údržbu na předem plánované období, po které si auto hodláte nechat.
2 roky nafta benzín benzín+plyn
30 tis. Km 73950 144000 74250
rozvody 16000 5000 5000
povinné ručení 14000 20000 20000
náklady plyn
50000
celkem 103950 169000 149250 Výpočty jen pro orientaci. Když budu muset vyměnit celý motor 2,5 TD za 25.tis. Kč tak jsem ještě pod náklady za Voyagera na benzín . Nechci vyvolávat diskusní válku, jen píšu svůj názor, který se o něco opírá. Nic však nevyvrátí názor na TD motor, který je skutečně horší se starou koncepcí konstrukce. Každý má prostě jiný názor.
Nevím proč by měl být TD nesmysl já ho mám a moji další čtyři kamarádi taky.Všichni jsme naprosto spokojeni.Provozní náklady i ty na udržbu nijak nevybočují z běžného pruměru a odvíjejí se od počtu najetých kilometrů.
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Grand Voyager
To by mě zajimalo jaké auto tohoto typu je lepší!! Mouchy má, ale jinak je super.
01.12.2010 | 20:24:44 | honza Reagovat
plyn do 3.3 automat
plyn se vstřikováním stojí 34000,-- před měsícem jsem ho kupoval a spotřeba je 13,36 litrů na 100 ve městě, přepíná takřka okamžitě, najel jsem skoro 2000 km, větší dálku jsem ještě nejel, akceleruje stejně jako na benzín a hlavně nepleská do filtru jako ten obyčejný. Nádrž mám místo reservy 55l, reservu jsem upnul zezadu na zadní sedadlo.
11.10.2008 | 01:09:38 | Pavel Reagovat
...spojka?
nedá mi to abych nereagoval na zde popisovánu spojku.Jeden recenzent má pravděpodobně podobný tzv. "problém" s tuhostí ovládání spojky.Já osobně coby majitel naftové verze z roku 96 mám bez sebemenšího zásahu do opravy či úpravy ovládání tak lehulinké,že s ním jezdí i můj 13-ti letý syn s úsměvem na rtu.Je to všechno dle mého názoru o tom,jaký konkrétní kus se bude zde recenzovat a taky v nemalé míře o tom,jak bylo s oním autem zacházeno.Všem příznivcům značky přeji mnoho šťastných km bez závad! :-)
18.01.2007 | 23:06:56 | stock Reagovat
Kolega myslel LPG se přímým vstřikem, to stojí cca 50.000,- Já mám TD a sám nevím ke komu bych se přidal. Spotřeba je v pohodě, výkon jakžtakž, příště jdu do benzínu s LPG pohonem. Kolega investoval bolestných 50.000,- ale nemůže si to vynacválit. Spotřeba zůstala stejná a výkon prý taky neubyl, takže mi dal brouka do hlavy. Jinak u toho TD se nikdo nemusí nic bát když se dá sehnat kolem 20.000,-
19.12.2006 | 03:13:16 | Reagovat
nesouhlasím
nevím z čeho jste zjistil že rozvody na benzína 3.3 stojí 5000 když je ta celoživotní řeťey a pak ten plyn na tyhle auta do ňákýho r.2000 se dají udělat okolo 25000 sám to mám tak vím jak si to stojí
21.11.2006 | 21:15:51 | Reagovat
TD předmět neustálé diskuse
Nemůžu říci, že jeden nebo druhý má neomezenou pravdu. Tak něco mezi. Náklady na údržbu u TD vyrovná jeho spotřeba a pořizovací náklady proti Voyageru na benzín. Mockrát jsem to počítal a nakonec stejně vyhrál TD. Je skutečně vhodné si spočítat náklady na provoz a údržbu na předem plánované období, po které si auto hodláte nechat.
2 roky
nafta
benzín
benzín+plyn
30 tis. Km
73950
144000
74250
rozvody
16000
5000
5000
povinné ručení
14000
20000
20000
náklady plyn
50000
celkem
103950
169000
149250
Výpočty jen pro orientaci. Když budu muset vyměnit celý motor 2,5 TD za 25.tis. Kč tak jsem ještě pod náklady za Voyagera na benzín . Nechci vyvolávat diskusní válku, jen píšu svůj názor, který se o něco opírá. Nic však nevyvrátí názor na TD motor, který je skutečně horší se starou koncepcí konstrukce. Každý má prostě jiný názor.
01.08.2006 | 09:03:04 | Fanouch Reagovat
TD dost dobrý
Nevím proč by měl být TD nesmysl já ho mám a moji další čtyři kamarádi taky.Všichni jsme naprosto spokojeni.Provozní náklady i ty na udržbu nijak nevybočují z běžného pruměru a odvíjejí se od počtu najetých kilometrů.
21.05.2006 | 20:18:16 | Petr Reagovat
TD je nesmysl
No protoze jste si koupil TD a to je uplny nesmysl. Jedine motor 3.3 nebo 3.8
01.01.2006 | 17:31:57 | Jiri ZUJIC Reagovat