Auto bylo kupované v dubnu a v říjnu jsem přišel na to ,že málo topí,spíše jenom hřeje.Po šesti návštěvách servisu a výměně snad všeho co souviselo a možná i nesouviselo s topením přišli na to,že z výroby byl špunt v hadici topení. v 80-ti tisících ložiska na předních kolech,totéž ve 140-ti tisících,mnoho známých řkalo že je to prý dost brzo(?). Poměrně brzy prosezená sedačka(za dva roky). Ve 160-ti tisících odešlo podávací čerpadlo(sranda za asi 9 tisícovek).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velký pohodlný vůz,úsporný,rychlý-na dálnici pohodlně 170km/h. Skvělý HDi motor,kterému se nedá nic vytknout,nepřesné řazení,interiér vypadá víc opotřebovaně než je stáří vozu. Velice drahé náhradní díly. Velice špatný servis(za tři roky čtyři servisy).
Můžu potvrdit tu prosezenou sedačku, i když až po 3 letech. Abych pravdu řekl, pár aut už jsem měl, a ne zrovna nových, ale tohle se nikde nestalo!!! Taky ložisko předního kola už jsem musel měnit a to asi v 75 tisících. Myslím, že ty závady nejsou náhodný, a že jde o špatné díly, nebo o konstrukční vady. Co by tomu asi řekl André ???????
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Berlingo
ach ty sedačky!
Můžu potvrdit tu prosezenou sedačku, i když až po 3 letech. Abych pravdu řekl, pár aut už jsem měl, a ne zrovna nových, ale tohle se nikde nestalo!!!
Taky ložisko předního kola už jsem musel měnit a to asi v 75 tisících.
Myslím, že ty závady nejsou náhodný, a že jde o špatné díly, nebo o konstrukční vady.
Co by tomu asi řekl André ???????
30.11.2005 | 09:05:02 | miro Reagovat