Rok výroby:2001Typ motoru:2,2Stav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:190 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:28. 8. 2008
Auto už druhý den po zakoupení mělo auto první z řady poruch . Odešel alternátor. 10 den odešel spojkový válec.
Dále odešla páčka na palubní pc. Pak zadní odsřikovač. Pak přehřívání sondy v FAP filtru, odešlo žhavení. Přestal otvírat kufr auto za jízdy samo vypínalo motor za jizdy pak odešel brzdový válec.
při opravách cca.50tis jsem auto když se poprvé trošku rozjelo s radostí prodal.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Citroen po neznámém vlastníkovy není dobrá volba. Je to auto k nezaplacení. Brzdový válec 13tis. Fap filt repas 18 nový 50tis. PÁČKA PC 12TIS. NARAZIL JSEM VŠAK NA ŠIKOVNÝ SERVIS A VŠEM MŮŽU DOPORUČIT SKVĚLÝ.
Kupili ste stočenú somarinu, s X kilometrami bez toho aby ste sa poradili s mechanikom. Co si kto napečie nech si aj zje. Za to auto nemoze, za to moze nezodpovedny majitel, a neskuseny novy majitel. Idealna kombinacia na katastrofu.
Francúz a benzín nejde dohromady...:)) max 1,0, 1,4, benzín, v malých autách, ako 106,206 či Saxo. ale väčšie objemy ...stávka na prúser a vysokú spotrebu.
my vám nenadáváme, my vás potřebujeme. Naštěstí je mezi vámi dost takových, kteří neváhají dát za auto 500-600 tis. a za 5-6 let najet třeba jen 50-60 tk, dobře se o auto starají a servisují a potom nám ho za zlomek ceny prodají. Jinak znam lepši zpusob jak proinvestovat pul mega. No možna vas neni dost, ale při troše štěstí se takové auta koupit dají
To je výhoda koupě ojetého vozu. Můžeš se zařadit do fronty těch chytráků, co nadávají nám, kteří si kupujeme zásadně nové vozy. A ten, co to koupil od tebe, jakbysmet! Ten je jistě nadšený kolik ušetřil oproti novému. Jen aby se ještě vůbec svezl... Ale díky vám se můžeme zbavovat našich ojetých šlupek.
Lubos: Mne odisiel alternator VALEO pri cca 130 tkm na AUDI. Aky ma sofer vplyv na alternator ??? Co je to za blbost ? Poskodeny (pri nehode) alternator od Magnetti Marelli mi vydrzal este 50 tkm. VALEO je pakaren (stierace dtto).
jasné, ale to som písal 2 rôzne veci. alternátor mi na frantíkoch vydržal cca 320-350.000 , vtedy som bud menil ložisko altíka, alebo po vyše 400 uhlíky, alebo aj nič. /to, že to nemuselmo mať ok gazdu, som myslel celkovo.
filter stojí okolo 7.500 CZK, na SK cca 10.000 vrátane aditív, nový max 20.000,-, ale už sa nepoužívajú. Keď ste kupovali, mali ste ho prebehnúť riadne, spojku by už malo "cítiť". Skôr mal dvojnásobok km, "poctivo" stočené...Alternátor 400.000 km by mal v pohode zvládnuť. Asi to nemalo slušného gazdu pred Vami.
No to mi povedz, ja mám doma 3 japonce a narozdiel od C5ky stáli na údržbe a v servise dvojnásobok. Toyota- Ok, Subaru - na prd motory, Mitsubishi - korozia, tesnenia, hlavy. Predtým som mal ešte Pajero tam zase čerpadlo zničilo vstreky, musela sa čistiť nádrž, všetky vstreky, čerpadlo = 2000€ za návštevu v servise.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C5
To nemyslite vazne
Kupili ste stočenú somarinu, s X kilometrami bez toho aby ste sa poradili s mechanikom. Co si kto napečie nech si aj zje. Za to auto nemoze, za to moze nezodpovedny majitel, a neskuseny novy majitel. Idealna kombinacia na katastrofu.
24.01.2012 | 15:53:29 | Majkl | 78.99.201.* Reagovat
RE: To nemyslite vazne
pán chytrolín všade bol všetko videl, u 70% týchto aut a to viem z vlastnej skúsenosti aj skúsený automechanik si nevie dat rady
18.02.2015 | 14:08:06 | podplukovník | 95.105.250.* Reagovat
RE: To nemyslite vazne
Francúz a benzín nejde dohromady...:))
max 1,0, 1,4, benzín, v malých autách, ako 106,206 či Saxo.
ale väčšie objemy ...stávka na prúser a vysokú spotrebu.
18.02.2015 | 14:12:34 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
výhoda ojetiny
my vám nenadáváme, my vás potřebujeme. Naštěstí je mezi vámi dost takových, kteří neváhají dát za auto 500-600 tis. a za 5-6 let najet třeba jen 50-60 tk, dobře se o auto starají a servisují a potom nám ho za zlomek ceny prodají. Jinak znam lepši zpusob jak proinvestovat pul mega. No možna vas neni dost, ale při troše štěstí se takové auta koupit dají
10.01.2010 | 16:31:48 | Reagovat
Výhoda ojetiny
To je výhoda koupě ojetého vozu. Můžeš se zařadit do fronty těch chytráků, co nadávají nám, kteří si kupujeme zásadně nové vozy. A ten, co to koupil od tebe, jakbysmet! Ten je jistě nadšený kolik ušetřil oproti novému. Jen aby se ještě vůbec svezl... Ale díky vám se můžeme zbavovat našich ojetých šlupek.
23.09.2009 | 07:15:41 | Reagovat
Alternátor VALEO - výdrž
Peugeot Partner 1.9 D, najeto 390 000 KM a alternátor VALEO vydržel 10 let bez problému... Moje zkušenost
22.09.2009 | 23:04:20 | Partner Reagovat
Alternator
Lubos: Mne odisiel alternator VALEO pri cca 130 tkm na AUDI. Aky ma sofer vplyv na alternator ??? Co je to za blbost ? Poskodeny (pri nehode) alternator od Magnetti Marelli mi vydrzal este 50 tkm. VALEO je pakaren (stierace dtto).
08.09.2008 | 12:01:35 | MickeyMon Reagovat
RE: Alternator
jasné, ale to som písal 2 rôzne veci. alternátor mi na frantíkoch vydržal cca 320-350.000 , vtedy som bud menil ložisko altíka, alebo po vyše 400 uhlíky, alebo aj nič.
/to, že to nemuselmo mať ok gazdu, som myslel celkovo.
18.02.2015 | 14:17:10 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
Repasovaný FAP
filter stojí okolo 7.500 CZK, na SK cca 10.000 vrátane aditív, nový max 20.000,-, ale už sa nepoužívajú. Keď ste kupovali, mali ste ho prebehnúť riadne, spojku by už malo "cítiť". Skôr mal dvojnásobok km, "poctivo" stočené...Alternátor 400.000 km by mal v pohode zvládnuť. Asi to nemalo slušného gazdu pred Vami.
06.09.2008 | 17:03:10 | ľuboš Reagovat
Alternator
Alternator byl Valeo.
05.09.2008 | 22:55:34 | loop Reagovat
Alternator
Mozem sa opytat, aky bol vyrobca pokazeneho alternatoru ? Asi VALEO nie ? Mne uz jeden taky hajzel od VALEO pomohol k super jazde.
01.09.2008 | 17:00:28 | MickeyMon Reagovat
Recenzent byl nejspíš při psaní slušně nasranej.. Kup si japonce a budeš mít klid..
01.09.2008 | 00:57:27 | Berzerk Reagovat
RE:
No to mi povedz, ja mám doma 3 japonce a narozdiel od C5ky stáli na údržbe a v servise dvojnásobok. Toyota- Ok, Subaru - na prd motory, Mitsubishi - korozia, tesnenia, hlavy. Predtým som mal ešte Pajero tam zase čerpadlo zničilo vstreky, musela sa čistiť nádrž, všetky vstreky, čerpadlo = 2000€ za návštevu v servise.
17.05.2019 | 17:23:18 | Miro | 90.64.224.* Reagovat
RE:
Čerpadlo zničilo vstreky? Achjaj, ty kurvy šikmooké.
17.05.2019 | 18:00:47 | | 89.176.46.* Reagovat
Skvele recenzia. Urcite si inteligent.
29.08.2008 | 23:03:19 | Lukas Reagovat