Rok výroby:2003Typ motoru:2.0 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:1 700 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:13. 1. 2004
Parádní, pohodlná kára s obrovským prostorem, jak pro cestující, tak pro zavazadla.
Nabitá elektronikou (prý 19 počítačů) a automatikou (automatické stěrače, rozsvěcení světel v tunelu apod.)
Předchozí auto jsem měl dobré, ale po pár dnech v C5 jsem už s ním neuměl jezdit. Na lepší si jeden HODNĚ rychle zvykne. Uvidíme, jak bude v budoucnu spolehlivá elektronika.
Motor by mohl být silnějsí vzhledem k hmotnosti vozu, ale pro normální "rodinnou" jízdu bohatě postačí (kdo chce jezdit sportovně, sáhne po větším motoru).
Za cenu po slevě ke konci 2003 skoro stejnou s akčním modelem Octávie z téže doby (koupil si známý) je to nebe a dudy.
Prostě jsem nadšen. Uvidíme, zda mi to nadšení vydrží.
Ano, Ford Mondeo 2,5 nebo trilitr bych mozna bral.No a ten propad ceny neni jen u Forda...Treba muj Passat pred 2 lety stal asi 2 krat tolik co stoji dnes.Cenovej propad z cca 200 na cca 100 tisic korun.A to je myslim dost.Osobne mne Passat stal se vsim vsudy (lehce jsem mu upravil vzhled, a dal namontovat ruzne filtry, nove vacky, taky interier, nove kozene calouneni a tak dale, proste prkotiny) necelych 300 tisic Kč.Ja vim, za tu cenu jsem mozna mohl mit neco lepsi.Ovsem na druhy strane je to celkem krasavec, malo jezdeny, s dobrym motorem a vybavou.Pri prodeji by jsem tedy stratil cca 200 tis.Kč (mozna i o neco vic).Nevim jestli by mi Mondeo spadlo vice...No a co se tyce TDci tak diesel bych do Mondea asi nechtel.Pry jsou dost nespolehlive...Ale globalne vzato, dneska neni moc dobra doba na prodej vozu, pac je krize.Ja osobne ju zatim nejak extra nepocituji (chvalabuh), ale nikdy nevime, co bude zitra.Krom toho ted jsem rekonstruoval byt, 40 litru v haji...Jen rikam, ze mit ty penize na ruce, nad Mondeem bych prinejmensim uvazoval...
Mondeo 2,5, al. 3.0 benzín, 2002, cca 7.000 Eur. No neviem ale toto by bola véééľmi zlá kúpa. Nie auta, aroku výroby. Za tú cenu už musíš mať auto v plnke a min. 2004-2005. Predchádzajúce Mondeo sa mi viac pozdávalo z hľadiska ergonómie, Ford ma odstrašuje priam katastrofálnym prepadom ceny. Na intern. burze sa vydražilo Mondeo 2008, 43.000 km, v koži, xen., veľká nav., prosto MAX., za 12.000 EUR. Asi by ma drblo. V DE 2002 2,5 benzín už od 2.000 EUR, v Španielsku 2004-05 3.0i od 4.000 eur, plus poplatky a cesta, nech 1.000 EUR...Za 7.000 eur už zoženieš 2006-2007 TDci v Ghia výbave do 100.000 km... A 320 CDi od Mercedesu som myslel od roku 2007, ten je už celkom OK... V zime sa chystám niečo kúpiť. Teraz autá trochu podraželi, ale na jar opäť budú 6-7 mesačné autá s 50% zľavou....Takže ešte trochu pošetriť...
:-))))) jéžiši kriste ty jsi vůůůůůl takovýho aby člověk pohledal. Tak jakou značku budeš oblejzat zítra????Co? Až se vychrápeš po noční-samozřejmě. Už to máš vymyšlený, nebo si hodíš kostkou?
No vzdyt to je taky vyhoda turbodieslu.Vysokej kroutak.Ovsem 240 resp. 260 Nm az tak oslnive nejsou (ovsem nerikam ze male).Ja mam ve svem benzinu jen o neco malo min (210Nm).A to je benzinak...A pro Anonyma : Ja si alespon mam co ventilovat (moudra).Ty si muzes ventilovat tak akorat svou pripecenou leben (upal je svine, ale je leto, tak se s tim vyrovnej :-)
Nemohl ? Ale no taaak...Jiste ano ! Znechutit ? To ne, jen vyjadrit nazor.Nudit ? Nuda mi o chvili skonci, jelikoz me ceka jeste nocna smena.Nemluve o tom, ze kdyz mi zavolaji, tak jedu do roboty.A to kdykoli.I o 5 minut.A chces mi rict, ze je normalni vyzivat se v nejakem vysavaci, ktery ani poradne nesedi v zatackach ? Za pojmem uzivani jizdy si predstavuji, dravou, rychlou jizdu.Courani povazuji jen za "nutny zlo" (nerad jezdim pomalu).Ale kazdej ma jine pozadavky,to je fakt...A co se tyce tahu 1,6 HDi, na to mi neni treba IQ konzultanta filozoficke fakulty, aby jsem zjistil, ze to buhvijaka slava nebude (nebo si myslis, ze 110 koni u auta vaziciho 1,5 tuny je neco extra ? A jeste kdyz se nalozi...).A nebuj se, vim odhadnout tah jednotlivych aut (ODHADNOUT podotykam).Nerikam, ze ho nepotahne, vzdyt ja jsem taky schopen po rovince sveho Passata potahnout, pokud neni protivitr.Je tady spis problem, JAK ho potahne ! Nechci rejpat, ale zamysli se nad sebou...
Nemohol. Na to, čo tu dnes predvádzaš som priliehavejší výraz nenašiel. Snažíš sa každému spokojnému majiteľovi to auto znechutiť, alebo sa len nudíš? Niekto (C3) napíše, že si jazdu užíva a už je to pre teba nepochopiteľné, lebo to má len 75 koní a v zákrute sa to nakláňa. Užívať si jazdu neznamená, že pred každou zákrutou človek ide na brzdy z 200 kilometrovej rýchlosti a potom to do nej hodí ako Sebastian Loeb. Niekto si užíva aj kľudnú a komfortnú jazdu, pri ktorej mu to nežerie 19 litrov ako tebe, keď sa blázniš. Ďalší (C4) je spokojný s 80 kW HDi a hneď napíšeš, že si nemyslíš, že... Treba vyskúšať a nie myslieť. Poznáš predsa výrok : Myslieť znamená hovno vedieť. Keď ten motor bez problémov potiahne moju C5 Break, tak C4 Picasso potiahne určite. Koľko ľudí tu má z tých koní pod kapotou polovicu a sú spokojní. Nechápem, čo to dnes stváraš.
Keď už si si dal na dnes záväzok, že poobsieraš všetky recenzie Citroenov, tak aspoň poriadne čítaj príspevok, na ktorý reaguješ. Pepa napísal, že má 3.0 V6 a keď mu vyplo vstrekovanie pre 3 válce, tak má z toho 1.5 HTP.
Ty woe, skodovka se pochlapila, ne ? Oni uz vymysleli i 1,5 HTP ? No na druhe strane, to asi tolik priznivcu mit nebude jeliko vsichni tupci hledaji auto max.1,3...To byl jenom zert, vid ? Preklepl ses, to se stava :-)
Měl jsem na C5 3.0 i V6 podobnou závadu, chovalo se to naprosto stejně, ale diagnostika tuto závadu objevila. Byla vadná zapalovací cívka. Na motoru jich mam šest a počítač na základě hlášení chyby z lambda sondy (společná pro tři válce) vypínal vstřikování pro všechny tři válce, tak jsem měl z "letadla" 1,5 HTP. Ale dalo se s tím dojet.
C5 kombi je pohodlné a všestranně užitečné auto s mnoha vymoženostmi. Ovšem má v sobě až moc elektroniky a tak vyskytne-li se nějaká nahodilá závada, nikdo neví jak ji odstranit. V mém případě se jedná o nahodilou hlášku na displeji, která se čas od času objeví a to, že je vadný katalyzátor a nebo že je špatné čištění výfukových plynů (v angl. či jiném cizím nastaveném jazyce). Motor začne běžet jen na tři válce (benzínový 2.0 l), nemá sílu a jeho chod se zdrsní a to až do doby dokud se vozidlo nezastaví a motor nevypne klíčkem. Nikdo ani ve značkových servisech neví co s tím. Diagnostické zařízení také nic neodhalí, pokud se nejedná o trvalou chybu. Tak se akorát v servisech doprošujete aby příčinu závady zjistili a odstranili. Každý hledá příčinu v něčem jiném, jeden ve vyhořelém katalyzátoru, druhý ve špatných svíčkách, třetí ve vadném silenbloku nebo v zastaralém softwaru atd. všude platíte ale nakonec zjistíte po několika dnech, že závada odstraněna není. Takže
pohodlná jízda v C5 ano, nespolehlivost koupě 3 roky ojetého vozu ze SRN problémem odstraňování takovéto závady u nás v ČR to už je snad neřešitelné. Má snad někdo podobné zkušenosti s tímto francouzským vozem?
Mám 201 cm a vejdu se jak do Xantie tak do C5 s takovou rezervou až sem se sám divil.Doporučuju si nastavit sedačky,někdy to prej pomáhá . Jinak s recenzí souhlasím,kdo nejel v Citrónku,neví co je pohodlí.
Tak jsem se tu zase dostal . Vidím, že majitelů C5 tu asi moc není. Problém s výškou za volantem nemůžu posoudit (mám 170 ), ale spíš bych to viděl v nastavení sedadla. Sedák úplně dolů a dozadu a pak upravit opěradlo a volant. Nevím, v mé C5 seděl jako nejvyšší člověk kolega, který má 196 cm/130 kg a nestěžoval si. Sedadlo neměl ani úplně vzadu a naopak si pochvaloval, že je to auto, kde si se svými rameny a břichem nepřipadá jako sardinka. Teď, po roce a půl mám najeto něco přes 25 tis.km a můžu trošku víc hodnotit. Závady dosud byly : 1.- občas při mrazu se po nastartování nerozsvítí automaticky světla a musím je pak zapnout ručně(stalo se asi tak 5x) 2.- odešel zámek skla na zadních dveřích (v servisu řekli, že odešly nějaké vodivé dráhy a musí se to celé vyměnit - nechávám to na garančku, řeší záruka), takže musím otevírat pro přístup k zavazadlům celé zadní dveře. 3.- odešla žárovka v pr.předním tlumeném světle (H7) - nebyl jsem to schopen sám vyměnit (hrozně málo místa) a byl jsem s tím nucen jet do servisu, proto to sem píšu. V servisu napůl sundali nárazník, vytáhli celé světlo a žárovku vyměnili. Stoupnout mě policajti, že mi světlo nesvítí, tak to nejsem prostě schopen na cestě vyměnit. Naštěstí jsou světlomety kombinované a potkávačku může "zaskočit" mlhovka (H4= dálkové/mlha). Jinak pohoda. Pohodlíčko a spotřeba překvapivě nízko. Jezdím do 8l/100 km . Dálnice (pak jedu kolem 150) nebo místní popojížďky to sice vyženou nahoru, ale běžné cesty to zase srazí do průměru. Jel jsem teď několikrát v zimě do Polska a dodržoval předpisy - max.10km přes povolený limit (policie tam používá lasery a je na cestách 24hod., pokuty vysoké, takže není radno si zahrávat). Cesta tam a zpět 800km. Ve dvou jsem měl 7,2 l/100km při průměru 68km/hod. a nejvíc to při 5 lidech a asi 200 kg zátěže (takže auto bylo přetíženo) to udělalo 7,8 l/100km při průměru 62 km/hod).
C5 kombi je už dlouho mým favoritem a ted po faceliftu mám na ní ještě větší chuť. Největší překážka je manželka, pro které francouzské auto má přídomek nekvalitní. Marně se jí snažím vysvětlit, že kdo nejel v citroenu, neví, co je pohodlí a luxus. Ukážu jí vaší recenzi a snad jí zviklám.....))) díky
Zajímavé nevešel jsem se za volant (202cm) ale do megana/mondea/focusu/307 se vejdu normálně. (pro dlouhány asi stejný pocit jako ve fabii (hlavně kolena))
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C5
Další zblblej tuninkář kterej kazí takle auta a jezdí jak prase aby mohl zamachrovat jak má vytuněnyho passata
15.11.2010 | 22:10:35 | mik Reagovat
to ľuboš
Ano, Ford Mondeo 2,5 nebo trilitr bych mozna bral.No a ten propad ceny neni jen u Forda...Treba muj Passat pred 2 lety stal asi 2 krat tolik co stoji dnes.Cenovej propad z cca 200 na cca 100 tisic korun.A to je myslim dost.Osobne mne Passat stal se vsim vsudy (lehce jsem mu upravil vzhled, a dal namontovat ruzne filtry, nove vacky, taky interier, nove kozene calouneni a tak dale, proste prkotiny) necelych 300 tisic Kč.Ja vim, za tu cenu jsem mozna mohl mit neco lepsi.Ovsem na druhy strane je to celkem krasavec, malo jezdeny, s dobrym motorem a vybavou.Pri prodeji by jsem tedy stratil cca 200 tis.Kč (mozna i o neco vic).Nevim jestli by mi Mondeo spadlo vice...No a co se tyce TDci tak diesel bych do Mondea asi nechtel.Pry jsou dost nespolehlive...Ale globalne vzato, dneska neni moc dobra doba na prodej vozu, pac je krize.Ja osobne ju zatim nejak extra nepocituji (chvalabuh), ale nikdy nevime, co bude zitra.Krom toho ted jsem rekonstruoval byt, 40 litru v haji...Jen rikam, ze mit ty penize na ruce, nad Mondeem bych prinejmensim uvazoval...
21.08.2009 | 20:51:04 | jamieson Reagovat
Jamieson: Niekde si písal, že sa Ti páči Ford
Mondeo 2,5, al. 3.0 benzín, 2002, cca 7.000 Eur. No neviem ale toto by bola véééľmi zlá kúpa. Nie auta, aroku výroby. Za tú cenu už musíš mať auto v plnke a min. 2004-2005.
Predchádzajúce Mondeo sa mi viac pozdávalo z hľadiska ergonómie, Ford ma odstrašuje priam katastrofálnym prepadom ceny. Na intern. burze sa vydražilo Mondeo 2008, 43.000 km, v koži, xen., veľká nav., prosto MAX., za 12.000 EUR. Asi by ma drblo.
V DE 2002 2,5 benzín už od 2.000 EUR, v Španielsku 2004-05 3.0i od 4.000 eur, plus poplatky a cesta, nech 1.000 EUR...Za 7.000 eur už zoženieš 2006-2007 TDci v Ghia výbave do 100.000 km...
A 320 CDi od Mercedesu som myslel od roku 2007, ten je už celkom OK...
V zime sa chystám niečo kúpiť. Teraz autá trochu podraželi, ale na jar opäť budú 6-7 mesačné autá s 50% zľavou....Takže ešte trochu pošetriť...
21.08.2009 | 20:15:39 | ľuboš Reagovat
"Alofoci" z Tesca mi jiste poradi...
21.08.2009 | 17:46:23 | jamieson Reagovat
:-))))) jéžiši kriste ty jsi vůůůůůl takovýho aby člověk pohledal. Tak jakou značku budeš oblejzat zítra????Co? Až se vychrápeš po noční-samozřejmě. Už to máš vymyšlený, nebo si hodíš kostkou?
21.08.2009 | 17:42:38 | Reagovat
to Petrik
No vzdyt to je taky vyhoda turbodieslu.Vysokej kroutak.Ovsem 240 resp. 260 Nm az tak oslnive nejsou (ovsem nerikam ze male).Ja mam ve svem benzinu jen o neco malo min (210Nm).A to je benzinak...A pro Anonyma : Ja si alespon mam co ventilovat (moudra).Ty si muzes ventilovat tak akorat svou pripecenou leben (upal je svine, ale je leto, tak se s tim vyrovnej :-)
21.08.2009 | 17:35:22 | jamieson Reagovat
Jamiesone voe di už se konečně bodnout s těma tvejma kecama. Zalez si do sekce pašíků a tam si ventiluj ty svý moudra.
21.08.2009 | 17:27:50 | Reagovat
jamieson
Neboj. potiahne ho veľmi slušne. Ale nie kvôli 109 koňom, ale kvôli 240 (260) Nm.
21.08.2009 | 17:09:06 | Petrík Reagovat
to Petrik
Nemohl ? Ale no taaak...Jiste ano ! Znechutit ? To ne, jen vyjadrit nazor.Nudit ? Nuda mi o chvili skonci, jelikoz me ceka jeste nocna smena.Nemluve o tom, ze kdyz mi zavolaji, tak jedu do roboty.A to kdykoli.I o 5 minut.A chces mi rict, ze je normalni vyzivat se v nejakem vysavaci, ktery ani poradne nesedi v zatackach ? Za pojmem uzivani jizdy si predstavuji, dravou, rychlou jizdu.Courani povazuji jen za "nutny zlo" (nerad jezdim pomalu).Ale kazdej ma jine pozadavky,to je fakt...A co se tyce tahu 1,6 HDi, na to mi neni treba IQ konzultanta filozoficke fakulty, aby jsem zjistil, ze to buhvijaka slava nebude (nebo si myslis, ze 110 koni u auta vaziciho 1,5 tuny je neco extra ? A jeste kdyz se nalozi...).A nebuj se, vim odhadnout tah jednotlivych aut (ODHADNOUT podotykam).Nerikam, ze ho nepotahne, vzdyt ja jsem taky schopen po rovince sveho Passata potahnout, pokud neni protivitr.Je tady spis problem, JAK ho potahne ! Nechci rejpat, ale zamysli se nad sebou...
21.08.2009 | 16:32:39 | jamieson Reagovat
jamieson
Nemohol. Na to, čo tu dnes predvádzaš som priliehavejší výraz nenašiel. Snažíš sa každému spokojnému majiteľovi to auto znechutiť, alebo sa len nudíš? Niekto (C3) napíše, že si jazdu užíva a už je to pre teba nepochopiteľné, lebo to má len 75 koní a v zákrute sa to nakláňa. Užívať si jazdu neznamená, že pred každou zákrutou človek ide na brzdy z 200 kilometrovej rýchlosti a potom to do nej hodí ako Sebastian Loeb. Niekto si užíva aj kľudnú a komfortnú jazdu, pri ktorej mu to nežerie 19 litrov ako tebe, keď sa blázniš. Ďalší (C4) je spokojný s 80 kW HDi a hneď napíšeš, že si nemyslíš, že... Treba vyskúšať a nie myslieť. Poznáš predsa výrok : Myslieť znamená hovno vedieť. Keď ten motor bez problémov potiahne moju C5 Break, tak C4 Picasso potiahne určite. Koľko ľudí tu má z tých koní pod kapotou polovicu a sú spokojní. Nechápem, čo to dnes stváraš.
21.08.2009 | 16:13:31 | Petrík Reagovat
to Petrik.
Jasne, sorry.A to slovo "poobsieraš" jsi si mohl odpustit...
21.08.2009 | 15:58:03 | jamieson Reagovat
jamieson
Keď už si si dal na dnes záväzok, že poobsieraš všetky recenzie Citroenov, tak aspoň poriadne čítaj príspevok, na ktorý reaguješ. Pepa napísal, že má 3.0 V6 a keď mu vyplo vstrekovanie pre 3 válce, tak má z toho 1.5 HTP.
21.08.2009 | 15:50:00 | Petrík Reagovat
to pepa
Ty woe, skodovka se pochlapila, ne ? Oni uz vymysleli i 1,5 HTP ? No na druhe strane, to asi tolik priznivcu mit nebude jeliko vsichni tupci hledaji auto max.1,3...To byl jenom zert, vid ? Preklepl ses, to se stava :-)
21.08.2009 | 13:53:00 | jamieson Reagovat
Mám taky 2.0 benzin16V,ale nějak mi to při volnoběhu škubá(v servisu na nic nepřišly)máte s tím také problémy?
01.09.2006 | 14:33:02 | Reagovat
Odpověď Jardovi z 9.srpna 05
Měl jsem na C5 3.0 i V6 podobnou závadu, chovalo se to naprosto stejně, ale diagnostika tuto závadu objevila. Byla vadná zapalovací cívka. Na motoru jich mam šest a počítač na základě hlášení chyby z lambda sondy (společná pro tři válce) vypínal vstřikování pro všechny tři válce, tak jsem měl z "letadla" 1,5 HTP. Ale dalo se s tím dojet.
12.11.2005 | 09:17:06 | pepa Reagovat
Chacha začne běžet na 3 válce? To je jako moje HTP!
02.09.2005 | 20:41:11 | Petr Reagovat
Nahodilá závada a co s nimi
C5 kombi je pohodlné a všestranně užitečné auto s mnoha vymoženostmi. Ovšem má v sobě až moc elektroniky a tak vyskytne-li se nějaká nahodilá závada, nikdo neví jak ji odstranit. V mém případě se jedná o nahodilou hlášku na displeji, která se čas od času objeví a to, že je vadný katalyzátor a nebo že je špatné čištění výfukových plynů (v angl. či jiném cizím nastaveném jazyce). Motor začne běžet jen na tři válce (benzínový 2.0 l), nemá sílu a jeho chod se zdrsní a to až do doby dokud se vozidlo nezastaví a motor nevypne klíčkem. Nikdo ani ve značkových servisech neví co s tím. Diagnostické zařízení také nic neodhalí, pokud se nejedná o trvalou chybu. Tak se akorát v servisech doprošujete aby příčinu závady zjistili a odstranili. Každý hledá příčinu v něčem jiném, jeden ve vyhořelém katalyzátoru, druhý ve špatných svíčkách, třetí ve vadném silenbloku nebo v zastaralém softwaru atd. všude platíte ale nakonec zjistíte po několika dnech, že závada odstraněna není. Takže
pohodlná jízda v C5 ano,
nespolehlivost koupě 3 roky ojetého vozu ze SRN problémem
odstraňování takovéto závady u nás v ČR to už je snad neřešitelné.
Má snad někdo podobné zkušenosti s tímto francouzským vozem?
09.08.2005 | 21:51:21 | Jarda Reagovat
Mám 201 cm a vejdu se jak do Xantie tak do C5 s takovou rezervou až sem se sám divil.Doporučuju si nastavit sedačky,někdy to prej pomáhá .
Jinak s recenzí souhlasím,kdo nejel v Citrónku,neví co je pohodlí.
09.08.2005 | 14:20:14 | Valdauf Reagovat
Tak jsem se tu zase dostal . Vidím, že majitelů C5 tu asi moc není.
Problém s výškou za volantem nemůžu posoudit (mám 170 ), ale spíš bych to viděl v nastavení sedadla. Sedák úplně dolů a dozadu a pak upravit opěradlo a volant. Nevím, v mé C5 seděl jako nejvyšší člověk kolega, který má 196 cm/130 kg a nestěžoval si. Sedadlo neměl ani úplně vzadu a naopak si pochvaloval, že je to auto, kde si se svými rameny a břichem nepřipadá jako sardinka.
Teď, po roce a půl mám najeto něco přes 25 tis.km a můžu trošku víc hodnotit. Závady dosud byly :
1.- občas při mrazu se po nastartování nerozsvítí automaticky světla a musím je pak zapnout ručně(stalo se asi tak 5x)
2.- odešel zámek skla na zadních dveřích (v servisu řekli, že odešly nějaké vodivé dráhy a musí se to celé vyměnit - nechávám to na garančku, řeší záruka), takže musím otevírat pro přístup k zavazadlům celé zadní dveře.
3.- odešla žárovka v pr.předním tlumeném světle (H7) - nebyl jsem to schopen sám vyměnit (hrozně málo místa) a byl jsem s tím nucen jet do servisu, proto to sem píšu. V servisu napůl sundali nárazník, vytáhli celé světlo a žárovku vyměnili. Stoupnout mě policajti, že mi světlo nesvítí, tak to nejsem prostě schopen na cestě vyměnit. Naštěstí jsou světlomety kombinované a potkávačku může "zaskočit" mlhovka (H4= dálkové/mlha).
Jinak pohoda. Pohodlíčko a spotřeba překvapivě nízko. Jezdím do 8l/100 km . Dálnice (pak jedu kolem 150) nebo místní popojížďky to sice vyženou nahoru, ale běžné cesty to zase srazí do průměru. Jel jsem teď několikrát v zimě do Polska a dodržoval předpisy - max.10km přes povolený limit (policie tam používá lasery a je na cestách 24hod., pokuty vysoké, takže není radno si zahrávat). Cesta tam a zpět 800km. Ve dvou jsem měl 7,2 l/100km při průměru 68km/hod. a nejvíc to při 5 lidech a asi 200 kg zátěže (takže auto bylo přetíženo) to udělalo 7,8 l/100km při průměru 62 km/hod).
20.03.2005 | 12:29:23 | krem Reagovat
C5 kombi je už dlouho mým favoritem a ted po faceliftu mám na ní ještě větší chuť. Největší překážka je manželka, pro které francouzské auto má přídomek nekvalitní. Marně se jí snažím vysvětlit, že kdo nejel v citroenu, neví, co je pohodlí a luxus. Ukážu jí vaší recenzi a snad jí zviklám.....))) díky
08.12.2004 | 06:20:24 | Corlis Reagovat
Zajímavé nevešel jsem se za volant (202cm) ale do megana/mondea/focusu/307 se vejdu normálně. (pro dlouhány asi stejný pocit jako ve fabii (hlavně kolena))
23.02.2004 | 15:31:27 | beerry Reagovat