Recenze Citroën C6 2.7 HDi
“ODPORUCAM !!!”

Autor recenze: KAMION (28 let),
Žilinský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:HDi Stav km při koupi:198 000 km Stav km nyní:207 000 km Způsob řazení:automat Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km Vloženo: 27. 10. 2013

Hodnocení inzerátu: 14 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Neskutocny luxus
Nadherna jazda
Pruzenie a odolavanie nerovnostiam
Spotreba na tak velke auto a motor 7L/100km
Ludia sa za vami otacaju
Skvela cena v porovnani s Mercedes S-clas
Milujem francuzky dizajn
Velky kufor

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

1.Pri vytoceni motora na mieste so zaradenym (P) asi 4200ot. mi vytiekla voda.
2.Palubny pc mi hovoril ze je nizka hladina FAP aditiva.
3.Cosi mi skripalo v PP kolese.
4.Kufor sa po otvoreni sam nezdvihol.
5.Uz 2x sa mi stalo ze po odomknuti dialkovym sa asi po 15 sekundach ked som sa ho nedotkol sam zamkol.
6.Sem tam nieco zavrzga niekde od motora a tlmicov ale ponejakom case to prestane.
7.Ked je motor studeny sa mi zdalo ze ma motor chvylu nepravidelny chod asi 1,5-2min.
8.Ked je zaradeny (P) v kopci a prepnem paku trebars na (R) alebo (D) tak s autom trochu sklbne.
9.Hudba nic moc.
10.Vzdy po nastartovani sa mi zapne automaticka klima.

PRECITAJTE SI DALEJ AKO SOM SA S TYM VYSPORIADAL.


Hodnocení a zkušenosti s autem

TAKZE TAKTO TO DOPADLO:

1.Pri vytoceni motora na mieste so zaradenym (P) asi 4200ot. mi vytiekla voda. Bola prasknuta vodna skrinka (cena 65eur). Uz pred tym som si vsimol ze sa mi niekde stratilo 3/4 vody z nadrzky. Tak som dolial 1Ldestilky (samozrejme pri studenom motore) a na druhy den Bum! Nastastie nic vazne.
2.Palubny pc mi hovoril ze je nizka hladina FAP aditiva. Dolial som aditivum do plna (120eur)(mal tam ist nejaky EOLYS ale citroen ho nahradil INFINIUM 7995) a v citroene mi museli zapisat do PC v aute ze je doplnene. (10eur)
3.Cosi mi skripalo v PP kolese no bola to len volna zavlacka na konci naboja. Len som ju dobre prichytil.
4.Kufor sa po otvoreni sam nezdvihol tlmice ho nevladali vytlacit. Vymenil som tlmice kufra (22eur) boli to oni. Teraz je to super.
5.Uz 2x sa mi stalo ze po odomknuti dialkovym sa asi po 15 sekundach ked som sa ho nedotkol sam zamkol. Je tam totiz bezpecnostna poistka ktora auto uzavrie ak sa odomklo omylom (kluc vo vrecku) aby nedoslo ku kradezi.
6.Sem tam nieco zavrzga niekde od motora ale ponejakom case to prestane. Je to neaka guma na pruzeni. Nic vazne len esteticke. Vonku to nepocut len vo vnutri. Ale je to slabe.
7.Ked je motor studeny ja nan netlacim az kym sa nezohreje na prevadzkovu teplotu. No pri tom studenom po nastartovani sa mi zdalo ze ma motor chvylu nepravidelny chod asi 1,5-2min. ale len trosku. A ked je studeny motor je studena aj prevodovka pretoze ked idem tak prevodovka trochu mierne sklbka. Ked je motor teply tak uz sa to nerobi.
8.Ked je zaradeny (P) v kopci a prepnem paku trebars na (R) alebo (D) tak s autom trochu sklbne. Pre to treba ked stojite v kopci dat (N) stlacit gombik rucnej brzdy, pustit noznu brazdu aby si auto sadlo a ked to je treba dat (P). Potom to nerobi. Je to preto ze ked stojite v kopci tlaci na prevodovku vaha auta a ono ma co robyt aby vyradilo rychlost.
9.Hudba nic moc. No az pokial som to nevycital v nejakom fore ze tam niesu len prednastavene naladenia ako TECHNO, VOCAL ... treba pridat basy a vysky manulalne. Dva razy stlacte tlacitko "nota" a dostanete sa do manualneho modu. Hra to tam UZASNE. BOSE JE BOSE.
10.Vzdy po nastartovani sa mi zapne klima a auto fukanie takze si musim vybudovat reflex na vypnutie fukania a potom cez menu samotnej klimy. Na 607 som mal na klimu osobitne tlacitko a zapinal som ju len ked som chcel. Jazdim kratke trasy a nechcem aby sa mi tam robila plesen.

Dalej motorovy olej bol meneny pri 179.000km a mam napisanu dalsiu vymenu pri 200.000km. POZOR !!! Nedajte sa ochlacholit v predajniach autosuciastok ze tam ide tento olej ved to je ten isty akurat ma inu etiketu. Ma tam ist CASTROL SLX. je drahsi ale na obale sa docitare ze je specialne vyvynuty na redukciu spalin pre fap filtre. Rozmyslal som ze by som potom vymenil aj olej v prevodovke ale v citroene mi povedali ze pri tomto modeli je napln dozivotna som to neriesil a ani nebudem.
Inak mal som obavu ako je to s tymi bezramovymi dverami a spojlerom vzime? Totisto u nas je dost kruta zima a na 607me som v zime okna neotvaral lebo na nich bola vrstva ladu a na cO-ke sa tomu nevihnem. No motorcek vo dverach ktory ma na starosti potiahnutie okna po otvoreni dveri je na to prisposobeny. Ked je na okne lad okno nestiahne a dvere sa daju pohodlne otvorit aj tak. No lepsie je ich pred vstupom do auta oskrabat aspon 1cm aby mohlo klesnut. A takisto som sa bal kridla v zime ze ho skrabat predsa nebudem aby som neposkrabal lak no potom co s kridlom neposkodi sa ked pojdem rychlejsie a kufor bude potiahnuty ladom. Netreba mat obavu aj to je poistene a auto sa bez problemov vysporiada.

Netreba sa bat drahych nahradnych dielov. Tieto motory pouziva aj 5 dalsich modelov od citroenu aj peugeotu.

Inak som s nim VELMI spokojny. Je to immage-ovka ako sa patri. Vzdy sa tesim na jazdu na nom aj ked som vodic z povolania a volantu mam niekedy plne zuby no pri pohlade na C6 ma to vzdy prejde. Jazda na nom nieje jazda ale plavba zaoceanskym parnikom s ktoreho sa v pripade potreby stane razom Mig29. Na zvuk 6valca si este stale zvikam. Niekedy rozmyslam precoto ten automat toci do vysokych otacok pri kludnej jazde a pri pohlade na otackomer sa obadam ze mam len 2000 ot/min.

Som stastny ze ju mam a urcite odporucam toto skvele auto. SKVELE AUTO, LOD, LIETDLO ...


Doplnění recenze ze dne 27.10.2013

Najnizsia spotreba bola 6,8 a najvyzsia 9L/100km ale to uz pri velmi rychlej jazde.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 14


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C6

Vložit komentář

Olej Castrol

"Ma tam ist CASTROL SLX. je drahsi ale na obale sa docitare ze je specialne vyvynuty na redukciu spalin pre fap filtre""

- toto je nezmysel maximálny
1. Fap filtre využívajú aditívum pre vypalovanie častíc, nie ako nemecké dpf kde sa to vypaluje bez aditív a je potrebná vyššia teplota spalín

2. oleje castrol sú len predražené obyčajné oleje, predajca v elite mi tvrdil že to je olej vyššej triedy a preto je taký drahý, že ked chcem tak si môžem liať total 5w40 alebo shell helix alebo ine lacne oleje po 5€.. doniesol som mu test olejov stiahnutý z netu tak bol ticho, tiež som mu doniesol fotku xantie ktorá s totalom nabehala 466 000km a motor si ani neklepol, pekne hdičkovo šušťal.. ,, ovela lepší olej je podla testov ešte lacnejší Valvoline alebo zahraničné penzzoil a royal purple.. každopádne pre mna osobne je vhodnejšie lacný total a častejšia výmena aj napriek tomu ze je longlife a pododobne tak olejovy filter longlife nieje

06.05.2014 | 15:24:53 | Mirec  | 178.143.149.* Reagovat

Olej v automate

+ k tej vymene oleja v automate

Je to cele zle pochopené, každých 40 000km sa má olej kontrolovať, tzn vypustia sa podla postupu 3L ,skontrolujú sa a vymenia, prakticky to je výmena oleja

Celá prevodovka sa však nedá vypustit, jedine demontážou a preto je časť náplne vždy v nej (asi 50%) a mení sa vždy len 50% aby sa olej udržal čistý ..preto to nazývajú doživotná náplň..samozrejme u nás si to predajca vysvetlil po svojom..doživotná= 250 000km a potom môžeš automat vyhodiť lebo budeš mať zasajrajtenu celu prevodovku vratane hydrobloku..

06.05.2014 | 15:35:15 | Mirec  | 178.143.149.* Reagovat

Ahoj. Gratulace k pořízení a hodně šťastných km. Také se poohlížím, ale z neviditelných závad mám celkem respekt.

17.01.2014 | 13:53:24 | Marek  | 192.168.1.* Reagovat

Strácanie vody

Prosim Vas neviete, kde sa nachhádza v motorovom priestore ta Vasa spomínaná prasknuta vodná skrinka?
ďakujem za odpoved

26.12.2013 | 15:25:25 | C6  | 178.41.68.* Reagovat

ked je také skvelé, prečo je na predaj?:))

alebo je to skrytá reklama, alebo požičané fotky?

Inak, sú na nette, presne také isté, v súč.na predaj, cez 200.000 km.

27.10.2013 | 20:42:03 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: ked je také skvelé, prečo je na predaj?:))

mimochodom, toto auto bolo vari v najlepšej výbave, aj sa už nejaký ten čas pohrávam na nejakú kúpu zachovalej C6, ale ked vidím ako ho "niekto" zrasil, tak ma aj chuť prešla...

Mimochodom, je tam JBL, žiadne Bose, automat potrebuje výmenu oleja!!! a o vytočení 6 valca na 4.200 otáčok na voľnobeh..., tiež si myslím svoje. aj o tom, že si vodič z povolania...:))

27.10.2013 | 20:56:32 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: ked je také skvelé, prečo je na predaj?:))

Tak v prvom rade ty chytrak, auto je uz nejaky cas predane a ja som hodnotil moj dojem z auta.
Za druhe asi si este nepocul o zdielani inzeratov portalmi, potom uz nevies kde vsade je auto inzerovane.
Za tretie je skvele ze ta presla chut na kupu tohto auta pretoze to auto si na jeho ovladanie vyzaduje inteligenciu.
Za stvrte mas pravdu je to JBL mylit sa je ludske.
Za piate vytocenie na 4.200 ot/min na volnobehu bola skuska pred emisnou, kedze na emisnej sa to do takych otacok toci.
Za sieste vymenu oleja potrebuje jedine tvoja hlava pretoze sa robis chytrejsi ako vyrobca ktory auto navrhol a na koniec aj vyrobil.
A na koniec je mi uplne jedno co si myslis o tom ze som profesionalny vodic.

27.10.2013 | 23:20:50 | KAMION  | 213.81.214.* Reagovat

RE: ked je také skvelé, prečo je na predaj?:))

Tak, a máš po prd.li, Luboši...

28.10.2013 | 00:00:57 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: ked je také skvelé, prečo je na predaj?:))

bolo ešte minulý týždeň na autobazare eu.

ostatné škoda komentovať a iba ...píp, dovolí vytočiť na voľnobeh diesel na také otáčky.

a o rozprávke, že " doživotný" olej..., uverí iba "profesionálny vodič:))

a až také to bolo dobré auto, že si ho predal...:)), cha-cha-

28.10.2013 | 21:06:00 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: ked je také skvelé, prečo je na predaj?:))

Jediné, na co bych rád reagoval je doživotní náplň v automatické převodovce moderních citröenů:
můj bratr se po koupi ojeté C5 zajímal o to, jak je to s "doživotní náplní", o které ho v ČR přesvědčovali ve 3 značkových servisech, do kterých zavolal.
Po telefonátu do německého značkového servisu ho přesvědčili o opaku-náplň do automatické převodovky se musí měnit v pravidelných intervalech, zpravidla cca 40 000, chtějí-li majitelé těchto vozů spojku udržet v kondici. Což je logické...
U moderních citröenů ovšem kvalitu oleje stejně hlídá diagnostika.

30.10.2013 | 12:37:15 | Pepa N  | 178.255.168.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Citroën C6
  • Citroën C6