Recenze Citroën Saxo 1.1
“Levne auto s velkym potencialem a nesmrtelnym motorem, ktery ve vysokych otackach (kde je doma) ukaze opravdu hodne a zarucene vas nezklame.”

Autor recenze: Adam ,
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1.1 Stav km při koupi:147 000 km Stav km nyní:156 800 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 21. 10. 2015

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

motor
vaha
jizdni vlastnosti
vykon
levne dily
porizovaci cena
zivotnost
lehke opravy, zvladne opravdu kazdy sam
jednoduchost, presnost
rychlost

Slabé stránky

tenke kola (staci koupit sirsi)
spotreba

Závady a opravy na autě

Zavady na aute nebyly zadne, az na klasickou generalku pri 150 000 jako jsou: olej. filtr, paliv. filtr, novy olej, rozvody, tesneni pod hlavou, tesneni vika motoru, nove silentbloky motoru (velke uskali techto aut), vzduch filtr, a pri jednom jsem tam dal i sportovni ladeny vyfuk (udelal hodne) .. Napravy a tlumice zatim bez jakychkoli problemu. Ostatni veci jako skrtici klapka, baterka, svicky uz meneny byly. A taky pozor na potenciometr.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Muj prvni zamer byl, abych si poridil auto do prace, ktere me doveze z bodu A do bodu B a za levno. Jakmile se naskytla prilezitost koupit od znameho saxo 1.1 za 5000,-, jelikoz ho chtel nechat radeji sesrotovat (1.majitel - kupoval jako funglovku), rikal jsem si prvne, jestli to ma vubec cenu. Ze zacatku se mi ani moc nelibolo, ale rikal jsem si, ze atmosfera pod kapotou neni spatna a aspon dlouho vydrzi a svuj ucel by splnit mohlo.
Prvni dojem z jizdy nebyl spatny a mile me prekvapilo. Jizda bez posilovace nebyla vubec strasna a nebal bych se rict, ze az zabavna.
Ovsem prvni problem nastal pri zjisteni spotreby. Nebyla zadnych 5-6 jak rikal majitel, ale takovych 8-10 l. Mozna taky proto, ze jsem ho nesetril. Po par tydnech jsem si auto ale opravdu oblibil. Jede krasne od spoda a tahne az do 8500 ot. a opravdu se toho neboji. Po mensich upravach, jako byl ladeny vyfuk a zbytku generalky, se nebojim postavit vedle napr. Octavky I 1.9 a ukazat ji zadek meho auta .. 2 rychlost radim ve 40km/h a 3 rychlost v 90km/h .. 4 pri 135 km/h .. zbytek si myslim ze uz nema cenu ani resit .. Do 120km/h tahne jak zadne jine auto, pokud se nebojite ukazat vse, co auto umi. Jel jsem s tim nejvic 169 km/h a myslim si, ze auto zvladne o hodne vic. Ma opravdu velky potencial. Ovsem spotreba s takovou jizdou uz je tech 10l. Jedinou nevyhodou jsou tenke kola, doporucoval bych aspon 185 misto tech 155. A taky kdyz jezdite sam, nebo ve dvou, je to pro auto velky rozdil, jak v rychlosti, tak ve spotrebe, oproti tomu, kdyz jede plne auto. Jinak do dnesni doby nemam zadme minus. Jen ty kola a ta spotreba.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Saxo

Vložit komentář

Tímhle se chlubíte?

Překvapuje mě, že se někteří lidé chlubí tím, jak mají vysokou spotřebu. Pokud má pán dvojnásobnou spotřebu, než je reálná, měl by se naučit řídit. Nepočítám jízdu po dálnici, kde spotřeba přímo souvisí s rychlostí. V normálním provozu souvisí spotřeba především s řidičovým uměním.

27.10.2015 | 09:18:58 | Tomiq  | 80.92.248.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

Proč by se měl učit řídit ?? sám uvádí že s tím jezdí na krev tak to se pak není čemu divit když budu jezdit pořád s otáčkami v červeném poli tak je jasný že ta spotřeba bude vyšší.

Mimo to taková jízda po dálnici pokud pojedu jak nakazuje u nás zákon tak ta spotřeba může být menší jako jízdou po městě kde člověk neustále řadí stojí a popojíždí.

Posledně když jsem jel na zátah tam i zpět 120 kilometrů do rychlosti 130 za hodinu jsem měl průměr 7-8 litrů po městě se pod 12 nedostanu a to ani nejezdím těch 130 ale max do 100Km ale na druhou stranu odpovídá to hodnotám výrobce.

27.10.2015 | 13:29:09 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

Co to je průměr 7-8 litrů,to jako že to jen odhaduješ?.Pokud změříš průměrnou spotřebu po ujetí 120km musí ti vyjít jednoznačný výsledek ne rozptyl 1 litr.Nepleteš to náhodou s momentální spotřebou?

27.10.2015 | 20:22:04 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

Ano odhaduji jelikož měřením spotřeby se absolutně nezaobírám :) auto mám rok najel jsem kolem 20 tisíc a mimo město jsem s nim byl jen dvakrát jezdím 99% město kde mám spotřebu kolem 11 spíše 12 litrů krátké trasy a způsob využití mě nedovolí jít po městě pod tuto hodnotu.

Ale vím že když jsem s tím jel začátkem roku 2015 a posledně což už je taky asi 2-3 měsíce zpátky mimo město spotřeba byla a to už nevím přesně jestli 7.5 7.8 proto jsem napsal 7-8 litrů.

27.10.2015 | 23:02:41 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

TREPES SOMARINY !!!!!
alebo auto ani nemáš, alebo nejazdíš, alebo niečo iné, napr. máš rozhasené sviečky, filtre a podobne, lebo v meste sa dá do 6-7 litrov,MAX., mimo mesta okolo 5.
mali sme to doma, vyše 120.000 km od nova. v 106.

28.10.2015 | 08:18:42 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

Tohle auto nemám mám 406 1.8 16V 81 KW použil jsem tohle jako příklad o spotřebě.

28.10.2015 | 11:40:05 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

A k reakci na příspěvek od Tomiq není tohle auto ani mít nutné :)

28.10.2015 | 12:05:47 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

Samozřejmě o nic nejde ale pokud se spotřebou absolutně nezaobíráš tak z 7-8 l (to sice nevíš přesně) ale pak už to je v desetinách-takže nakonec měříš včetně města 11-12 l.Jsi tak trochu zmatkař,dva-tři měsíce,nedávno Luke pro změnu zase Nick,trochu si to urovnej.

28.10.2015 | 08:30:28 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Tímhle se chlubíte?

Měření a počítání spotřeby jsem si zjistil ze začátku když jsem s autem jezdil a jelikož jezdím pořád stejné trasy a pořád stejně tak vím podle ujetých kilometrů a počtu litrů při tankování že jsem na určité spotřebě a kvůli tomu že to už nepočítám tak opravdu nevím jestli je to 12.4 jako ze začátku nebo zrovna včera to bylo taky 12.4 nebo 12.1 podle ujetých KM plus mínus to opravdu člověk pokud to nespočítá nezjistí a mě to opravdu nezajímá jestli je to 12.1 nebo 12.4 protože 8 litrů to není a 15 taky ne.

Jinak nevím proč bych měl bát zmatkář ?? napsal jsem prostě tak jak to je mimo město jsem s autem byl pouze dvakrát za rok v autě žádný ukazatel spotřeby kromě klasiky budíku nemám tím pádem si opravdu nepamatuji jestli mě vyšel výsledek 7.4 nebo 7.8 nevím prostě co k tomu mám víc říct ? :) proto jsem napsal 7-8 litrů.

Nějak mě nenapadlo že tady je to laboratorní ústav kde se musí psát přesné hodnoty na desetiny :D prostě to přesně na desetinu nevím nic víc k tomu říct nemůžu.

28.10.2015 | 12:02:47 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

srandista

Slabý motor, honění do vysokých otáček, čili do maxima a pak se diví, že má vysokou spotřebu. Jste vážně zábavný jedinec :D

23.10.2015 | 21:33:09 | J.M.  | 91.103.165.* Reagovat

Supersport ?

Pane, buďto nás tady houpáte jako opičky v ZOO, nebo si jen nevidíte do úst. Napsal jste recenzi na normální Saxo 1.1 kde jste se navíc podivoval nad spotřebou 8-10 litrů, a když zajdeme hlouběji, tak vaše údajná generálka je vlastně sportovní úpravou (nikoli generálkou), a vaše saxo je sportovní speciál, jehož výkon de facto odhadujete "mozkovým myšlením" (jako naše policie), nikoli měřením. Takže příště nezapomeňte hned na začátku uvést, že popisujete svůj ultraspeciál s otáčkami jako kawasaki a nepleťte nám hlavu. Anebo - si nevymýšlejte, abyste obhájil své bludy.

22.10.2015 | 17:00:51 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Supersport !

Já myslím že si jen nějaký puberťák odskočil od playstationu k počítači a teď se mu plete honda s2000 se kterou zajel nejlepší kolo s tou mamčinou 1.1 na kterou se rozhodl napsat "recenzi" -)

22.10.2015 | 18:28:55 | pavel e36  | 37.48.42.* Reagovat

RE: Supersport !

Takze panove. Od zadne konzole, ci jine blbosti jsem si neodskocil a pokud neumite cist, tak auto jsem si koupil a neni od zadne maminky :D .. Abych to uvedl na pravou miru, tohle neni ani me prvni auto. V poradi 5. A na pubertaka bych se uz panove vubec nevidel. :) Recenzi jsem napsal na auto, jak jelo pred temito upravami do stavu tachometru 156 800. Vsechny ostatni "sportovni" upravy se delali pri 157 000, ale to uz je jine kafe. :) A zacali se delat proto, protoze se zjistilo jake ma auto vubec vlastnosti a ze ma velky potencial a je hrave. Momentalne uz jde jen o zabavu pro ty, kdo na takove veci maji penize a cas. O nic vic nejde a to, ze nemuzete unest ze se s takovym autem a takovym motorem daji udelat takove veci, to uz mi je lito. :)

23.10.2015 | 05:57:59 | Adam  | 88.100.137.* Reagovat

RE: Supersport !

Milý pane, neříkejte nám, že neumíme číst. Vy neumíte lhát. Psal jste recenzi na auto před úpravou, a motor vám točil 8500 otáček? Jak jste na to přišel? Máte jiný otáčkoměr než ostatní saxa? Před úpravou jste natrhl octávii? Opakuji vám, že jsem toto saxo měl, a vy lžete. Spotřebu jsem měl 5,2 - 6,2 a to jsem ho nijak nešetřil. Jelo svižně, když se motor dostal mezi 4-6 tisíc otáček. Víc nedal, zasáhl omezovač. Otáčkoměr byl do nedosažitelných 8 tisíc. A vám to jelo bez úprav 8500 otáček? Čím více tady vysvětlujete, jak my neumíme číst, tím více se zaplétáte do svých vlastních výmyslů. Tak už toho necháme, ano?

23.10.2015 | 18:54:27 |   | 89.176.46.* Reagovat

keby žena nemala P 106 s tým istým motorom...:)), tak by som Ti aj uveril...:)

nepíš rozprávky a bludy !! Díky pekne.

21.10.2015 | 20:27:22 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: keby žena nemala P 106 s tým istým motorom...:)), tak by som Ti aj uveril...:)

Az uvidis, uveris. Netreba vic slov. :)

22.10.2015 | 03:18:29 | Adam  | 88.100.137.* Reagovat

Tak jinak: Tento motor má 44 kW a dvouciferný kroutící moment. Těch 44 kW to má ale až v 6000 otáčkách, což je maximum, omezené dále omezovačem. Kde jste vzal těch 8500 otáček? Tento vůz jsem (mimo jiných) vlastnil, jede hezky, je svižný, ale na octávii TDi 66 kW prostě nemá. Jen by musel chtít řidič té octávie doopravdy soupeřit s takovým pidiautem - a proč by to vůbec dělal? Myslím, že jste nadšený z dobré koupě i dobrého auta, ale zůstaňte nohama na zemi. Ať se zbytečně na silnici neztrapníte, nebo nevyvoláte nebezpečnou situaci při nebezpečném poměřování sil :-)

21.10.2015 | 20:26:19 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE:

Mate pravdu. Tato silnejsi verze 44kw mi toci 8400 neco ot. za min., po instalaci sportovniho vyfuku bez katal. a jinych blbosti se vykon jeste zvysil a pomohl tomu take sport. filtr a ostra vacka, ci nova skrt. klapka a pomer vzduchu (dava ted vice) a jine veci. Mohu vam rict, ze jsem jezdil napriklad s octavii I 1.9 81kw chip na 110kw, Seat toledo 1.9 (2007 rv.), Nissan micra 1.4 ci napriklad Renault scenic 1.9 a Golf III 1.6 .. Musim rict ze nejlepsi ze vseho byla Octavie. Nemuzu nic vycist .. Spolehlivost, jizdni vlastnosti, komfort na 1. Ovsem po tehle koupi musim rict, ze hravejsi auto a auto s kterym by byla takova sranda za takove penize a melo takovy vykon jsem jeste nevidel. Porovnaval jsem vsechny tyto auta a na 100 - 200 m proste zadne auto nemelo pomalu sanci ( az na tu octavii 110kw - to da rozum .. a Toledo. Renault uz je vetsi a tezsi) Ovsem s octavii 66kw uz si dokaze pohrat :) otazka na jakou vzdalenost. Tyto motory jsou proste jeste stara dobra atmosfera, ktera ma v sobe hodne ukryto a to co vam ukaze, je minimum toho, co umi. :)

22.10.2015 | 03:09:55 | Adam  | 88.100.137.* Reagovat

To by mě zajímala ta generálka?? :) a jaké TDI to bylo protože nějak se mě nechce věřit že takový motůrek navíc mě známý v podstatě samotné Saxo a i přesto že když to auto váží sotva tunu ukáže záda 1.9 TDI 81KW které má max tak 300KG navíc a asi o 150 NM vyšší kroutící moment a jednou tolik počet koní.

A ten laděný výfuk to už mě přijde hodně nadsazený s tím že se nebojíte stát vedle Octavie 1.9 TDI ono běžně ukazuju záda i třeba 5 litru BMW ale mám dojem že to bude zcela úplně jiného důvodu jestli to není takové to že někdo jede prostě pomalu ze silnějším autem a je mu to úplně jedno jako třeba v případě mě koho předjedu nebo kdo předjede mě nebo styl opouštěný závodník :D který dává všechny přitom auto točí do bezvědomí a myslí jak to všem ukázal :)

21.10.2015 | 17:36:22 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE:

Generalka byla klasicka, tak jak jsem psal, jelikoz jsem auto koupil a neverim vsemu, co lidi rikaji, ze s autem udelali. Tak jsem radeji koupil vse nove. Ovsem o auto bylo starano a bylo garazovano. A byla to napriklad Octavia 1.9 66kw, kde jsme s kamarady zkouseli, co bude lepsi. To same napriklad Golf III 1.6, nebo Hodna civic ci Fiat bravo.

21.10.2015 | 17:49:45 | Adam  | 88.100.137.* Reagovat

RE:

Tak to pak jo :)

21.10.2015 | 17:53:09 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE:

A ještě budu hnidopich, ale vy nazýváte generálkou běžnou každoroční servisní prohlídku (výměna olejů, filtrů), a nic na tom nemění ani výměna těsnění pod hlavou - to opravdu není generálka. Víte co je generálka? Nové šály na klikové hřídeli, ložiska, výbrus, písty, spojková sada, atd - tedy prakticky renovace celého motoru (auta). To je generální oprava. Ne servis a oprava závad.

21.10.2015 | 21:48:08 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE:

Budte si hnidopich, jaky chcete byt, mne je to fuk. Mozna jsem to nenapsal uplne spravne, ale psal jsem to poprve a kdyz vam to dela dobre, nemam s tim problem. :) Ja jsem si pri jednom treba momentalne delal vymenu gufer na ventilech, cisteni vstrikovace pod rentgenem, snizovani hlavy, ostra vacka, sportovni vzduchovy filtr, pomer vzduchu, vetsi chladic, oblozeni spojky a pod. Akorat to jsem nepsal, protoze to jsou veci, ktere nebyli potreba a udelal jsem si je az pri 157000 z vlastni vule. Auto ma momentalne takovych 50 neco kw a po dokonceni a nasledne instalace prof. chipu a zvyseni otacek bude mit takovych 65kw .. Zamyslete se nad pomerem techto hodnot a vahy auta a motoru a pak tvrdte, ze neni mozme ukazat octavce ci jinemu autu zada :) a jak neverite, vemte si auto s sebou a muzeme se projet, rad vam cestu domu ukazu :) A taky je samozrejme rozdil, jestli chcete auto porovnat na vzdalenosti 1500m, nebo treba 200m .. Je jasne, ze pri takove vzdalenosti nema takove auto sanci. Jen jsem chtel konstatovat, ze se lide nemusi bat s takovym autem predjizdet a ze i z 60km/h na 120km/h ma zatah a je hrave.

22.10.2015 | 02:52:54 | Adam  | 88.100.137.* Reagovat

RE:

No nemusí v případě pokud by se jednalo a auto s takovou úpravou jinak Saxem jsem občas i jel několikrát se vezl a byl to totální lenoch a táhlo to až tak bych řekl od 4000 otáček a aby to opravdu jelo svižně tak do červeného pole a jízda na krev jinak prostě motor 1.1 co více k tomu říct jinak pravda že třeba ostrá vačka tomu trochu přidá ale ze zkušenosti sportovní filtr a další kraviny jako laděný výfuk na výkonu přidá asi jako samolepka...:) jinak pokud opravdu došlo na navýšení výkonu tak to může i jet třeba VTS co má 55KW jede celkem slušně v poměru s váhou auta ale origo 1.1 je sráč s prominutím.

23.10.2015 | 13:22:10 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

Opravdu, nebo v legraci?

Nechci se nikoho dotknout, ale nejsem si úplně jistý, jestli je to vážně míněná recenze, nebo se jedná o nadsázku?

21.10.2015 | 15:55:32 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Opravdu, nebo v legraci?

Je to vazne napsano tak, jak to je.

21.10.2015 | 17:44:15 | Adam  | 88.100.137.* Reagovat

Dobrá zkušenost

Spolehlivé auto na které jsem pořídil velice levné pojištění. Za mě palec nahoru.

21.10.2015 | 15:08:05 | Pekmegkekhek  | 176.10.104.* Reagovat

RE: Dobrá zkušenost

Presne tak!

21.10.2015 | 17:45:06 | Adam  | 88.100.137.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Citroën Saxo
  • Citroën Saxo
  • Citroën Saxo