Rok výroby:1994Typ motoru:2.0 benzínStav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:153 000 kmZpůsob řazení:automatPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:21. 12. 2004
* ucpaný zadní výškový korektor (stačilo vyčistit).
* odešel motorek udržující volnoběh, po výměně vše OK.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velmi pohodlné auto. Hydraulické pérování nepřekonatelné, zatím jsem nepoznal nic pohodlnějšího. Velmi prostorné a dobře ovladatelné. Vynikající poměr cena/výkon díky tomu, že Citroën má v ČR pověst méně značkové automobilky.
Kromě běžné údržby (rozvoďák, destičky+kotouče, výměna třech pružicích koulí, lanek ruční brzdy a výfuku) bez závažnějších problémů (viz sekce poruchy).
se nicemu nediv, kdyz jsi mel ACTIVU.. normalni xantie maj jenom4 polohy podvozku... a žádný tlačítko SPORT, to má jen ACTIVA a ta má oproti 6 koulím ještě další 4 a to se při stáří hodně projeví... kdyby ale byla od začátku piplaná, tak má pořád boční náklon jako F40 od Ferrari... a to nekecám....
Auto už je dávno z domu, dnes bych jej hodnotil jinak. Zvláště ke konci se podělávalo, co mohlo, i přes to, že na servisu jsem nešetřil. Víceméně jediné, co zůstalo bez ztráty kytičky, byl pozink kastle a kupodivu skvělý automat. Motor žral neskutečně olej, tempomat přestal fungovat, větrák klimačky vyhořel, pásy přestaly navíjet, začal unikat chladič klimačky (musel se vyměnit), pneupérování začalo blbnout (přepínalo se z komfortu na sport, občas koplo do předního kola, v autorizovaném servisu na nic nepřišli), no prostě Xantia se asi těžce mstila za to, že jsme si pořídili nové a lepší. Citroenu bych se do budoucna z uvedených důvodů hodně bál. Kdybych koupil bouračku se stačeným tacháčem, neřeknu, ale tohle byl servisovaný vůz s prověřenou historií.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia
re:
se nicemu nediv, kdyz jsi mel ACTIVU.. normalni xantie maj jenom4 polohy podvozku... a žádný tlačítko SPORT, to má jen ACTIVA a ta má oproti 6 koulím ještě další 4 a to se při stáří hodně projeví... kdyby ale byla od začátku piplaná, tak má pořád boční náklon jako F40 od Ferrari... a to nekecám....
03.06.2007 | 23:27:24 | Reagovat
Dost problémů
Auto už je dávno z domu, dnes bych jej hodnotil jinak. Zvláště ke konci se podělávalo, co mohlo, i přes to, že na servisu jsem nešetřil. Víceméně jediné, co zůstalo bez ztráty kytičky, byl pozink kastle a kupodivu skvělý automat. Motor žral neskutečně olej, tempomat přestal fungovat, větrák klimačky vyhořel, pásy přestaly navíjet, začal unikat chladič klimačky (musel se vyměnit), pneupérování začalo blbnout (přepínalo se z komfortu na sport, občas koplo do předního kola, v autorizovaném servisu na nic nepřišli), no prostě Xantia se asi těžce mstila za to, že jsme si pořídili nové a lepší. Citroenu bych se do budoucna z uvedených důvodů hodně bál. Kdybych koupil bouračku se stačeným tacháčem, neřeknu, ale tohle byl servisovaný vůz s prověřenou historií.
08.01.2007 | 22:39:05 | LK Reagovat