Recenze Citroën Xsara SX
“Slabý průměr třídy.”

Autor recenze: řidič (60 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:1,4 i Stav km při koupi:3 km Stav km nyní:74 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 2. 5. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Po roce provozu nutná výměna chladiče a to celkem 3x.
Od asi 5000 km silné klepání ze zadní části karoserie na hrbolaté vozovce, zámky opěradel zadních sedadel.

Asi ve 45 tis. km vážné poruchy elektroinstalece, značkový servis nebyl schpen závadu identifikovat. Nakonec nutná výměna řídící jednotky.

Při intenzivním brzdění silné kmitání volantu a stranové pojíždění.

Od samého počátku klepání motoru asi při 1900 až 2000 otáčkách, při jízdě na 2 rychlostní stupeň, servis nebyl schopen závadu identifikovat.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Kromě výše uvedených poruch, celkem dobré auto, pohodlná jízda, relativně dobrá spotřeba.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara

Vložit komentář

1. Skutečně mluvím o citroenu xsara r.v. 200, model 2001 a ne o renaultu.

2. Ten chladič nebyla ani tak závada auta, ale samotného chladiče. Po třetí výměně chladiče byl namontován chladič od jiného výrobce a jiné konstrukce a od té doby bez problému. Rovněž závada při brzdění je odstraněna. Jednalo se o dvě poruchy - křivé brzdové kotouče na př. nápravě a co je zajímavé po cca 50 tis. km velmi špatné tlumiče na přední nápravě. Tlumiče byly vyměněny všechny čtyři, rovněž namontovány nové nové kotouče a auto je v lepším stavu, než když jsem ho dovezl nové z autosalonu. Cena bez vstřikovací jednotky 49 760 kč.

24.04.2008 | 09:10:55 | autor Reagovat

uff

No to čumím... Ste si istý, že nepíšete o Renaulte? :)

21.04.2008 | 21:35:54 | janicko Reagovat

není mi jasné proč je třeba 3x měnit chladič? kvůli proražení, nebo vás natáhnul autoservis, jak se může nový chladič porouchat?
Pokud jde o přední nápravu někde musí být chyba, brzdy nebo náprava různá uložení příp tlumiče, solidní mechanik musí být schopen takovou závadu odstranit.
doporučuji změnu servisu

22.02.2008 | 18:52:06 | pavel Reagovat