Rok výroby:1999Typ motoru:2.0 HDIStav km při koupi:145 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5.6 l/100 kmVloženo:16. 7. 2007
Nie že by som nejak miloval citroeny ale jazdil som predtym s tymto motorom v Berlingu. vtedy ma prekvapila najma kultivovanost motora-oproti traktorom VW sa to nedalo porovnata spotreba sa dal stlacit na 6l, a to bolo auto vacsinou naložne
žial mal som smolu a trafil špatny kus - jedna sa o elektronicky problem, na ktory nevie nikto prist-už vyse roka!!! každych cca. 50-100 km jednoducho vypne motor.je to velmi neprijemne najma ak chce clovek predbiehat. potom niekedy nemožem nastartovat aj 20 min - necvakne rele a nezapne čerpadlo. dane veci boli viac krat menene a nepomohlo. mozno odisiel nejaky kabel alebo čidlo, tazko povedat
Je to škoda lebo to znizuje dojem z inak vyvazeneho auta.
najma spotreba je vynikajuca-po meste sa s klimou da jazdit za 6 , motor je tichy, pri vyssich rychlotiach sa da zamenit z benzinom. na dialnici do 140 sa da jazdit za 7l, potom už spotreba dost stupa, a aj hluk je vacsi
Auto je velmi priestrane,sedadla "francuzske" podvozok skorej komfortnejsi,čo je skorej vyhoda na slovenských a českých mestskych cestach. zadok ako keby odskakoval ked sa uberie plyn v zakrute, ale ide fakt len o pocit. prvych par krat to ale dost prekvapi, casom sa da na to zvyknut
dizajn je vec vkusu, ale oproti nemcom ma niečo do seba. spracovanim ale zaostava, od golfu IV to ma dost daleko
Takže ak clovek trafi dobry kus tak je to velmi prijemny spolocnik, najma do mesta, ale ani na dialnici sa nestrati
Ak sa mi podari prist problemu na koren určite si auto necham, kladov je viac ako zaporov
Podobnou závadu jsem měl na vozidle z koncernu VW. Byl to vadný snímač otáček motoru. Nenasnímal, že se motor točí, vydal příkaz řídící jednotce k zastavení přívodu paliva. Eletroventil cvakl a já zůstal stát třeba na křižovatce. Po chvíli se dalo normálně odjet. Může to být jedna z příčin Tvého trápení.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara
Závada
Podobnou závadu jsem měl na vozidle z koncernu VW.
Byl to vadný snímač otáček motoru. Nenasnímal, že se motor točí, vydal příkaz řídící jednotce k zastavení přívodu paliva. Eletroventil cvakl a já zůstal stát třeba na křižovatce. Po chvíli se dalo normálně odjet.
Může to být jedna z příčin Tvého trápení.
20.02.2008 | 13:37:25 | Radek Reagovat
RE: Závada
Mělo by to být palivové čerpadlo sání :-)
19.08.2012 | 23:59:12 | A.Ž. | 83.208.188.* Reagovat