Rok výroby:2007Typ motoru:1,5Stav km při koupi:12 kmStav km nyní:64 356 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5-6 l/100 kmVloženo:14. 1. 2009
První závada v den prodeje termostat - motor se nezahřál výměna . Druhá závada vrzání v motorcích na zadních dveřích 2 ks - - výměna . Třetí závada a to dost vážná!!! Při nastartování a sešlápnutí plynového pedálu bez reakce - prostě otáčky volnoběhu. Výměna kompletních vstřiků, cena včetně práce 52 000 Kč. Příčina - vyjádření servisu špatná nafta - tankuju pouze Shell,OMV,Benzina ,Agip. Tak nevím ? V záruce, být to po záruce už jede z domu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak musím říct co se týče užitné hodnoty je to OK. Jízdní vlasnosti dobré. Tovární obutí Debica výdrž cca 25 000 KM.
Snad si vážně nemyslíž, že ten Francouzsko-Rumunskej sráč bude za něco stát? Bude to jen horší, ale dát za tu kraksnu půl mega, to je na psychiatra. Jinak ty čidla volnoběhu jsou u rencků velmi poruchová, měnil jsem za cca 100.000 - 3x, jednou dokonce zapříčinilo samovolné ztrychlování auta (nešlo zastavit), jindy to nešlo nastartovat, nebo chcípalo, pokaždé se tvářili v servise, jako, kdyby to v životě neviděli, při třetí výměně to hledali 1/2 hodiny, pak jsem jim řekl co to dělá, vyměmili a bylo, hrůza běs dacia-renault už ani zadarmo.
ja mam logan vyše 2,5roka ma najazdených 60 tis km naftový motor, v zime nas nechalo prvý krat nenaštartovalo no na počitači sa ukazalo vysoký tlak palivovej nadrže, takže nič nemenili a chodilo dalej, ako sa oteplilo neustale problemy skape zničoho nič, najprv nezhasinal ventilátor potom sa vybila baterka, neskor sa pokazilo čidlo teploty motora, vymenilo sa aj relatko a teraz skape zničoho nič boli sme u elektrikara poradil nam vymenit snimače otačok motora už som zufala kupili sme ho v začiatkoch za 500tis celú výbavu už važne rozmýšlam že ho predám a bude pokoj....
Mám třetí rok nejsilnější verzi 1,5/63kW bez klima.. Používám auto v podnikání jako montážní vůz pro montéry, vozí kabely,štafle a posádku od 2-4 můžů.Převážně se pohybuje v hustém pražském provozu a ještě se nikomu z nás řidičů nepodařilo při rozumném ježdění překročit spotřebu 5l/100km, dlohodobý průměr na počítači 4,9l/100Km.Na renault maloobjem nafťák nedám dopustit. Přes 5l bych se určitě dostal v provozu na dálnici při rychlostech nad 140km/h. Dacia provedla ušetření na odhlučnění , které odpovídá užitkové třídě, tvdších plastech strohosti interiéru. Kladem je velký přístupný 700l kufr, vyžší světlá výška viz průchodnost na nespevněných cestách, sněhu atd., a delší rozvor přináší klid ve vedení stopy. Po ujetí 60.000km vyměnuji jen žárovky, žádná závada servis dostupný na úrovni renaultu. .
Mám Logana MCV , jako služební auto. Najeto 95tis. kilometrů a jediná závada 3x měněná žarovka na tlumená světla , což přičítám ježdění na našich dálnicích. Jinak prostorný a pohodlný vůz. Jelikož stavím vezl vše. Plovoucí podlahu 700kg , kotel viadrus + 5 chlapů na složení atd. Výhodou je i velká světlá výška. Spotřeba se pohybuje od 4,9 po 6,2 litrů nafty. Mám 50kw.
Ja som na takomto istom služobnom Logane najazdil 30 000km. Za ten čas sa vypálila jedna žiarovka H4. Moje pozorné oko ešte odhalilo zopár uniknutých kvapiek oleja z hadice posilovača riadenia. Ale olej z nádobky nemizol a servis to neriešil. Podvozok bol vyslovene stavaný na zlé cesty, dobre pohlcoval diery a vďaka svetlej výške 19cm nemal problémy ani s obrubníkmy ani s poľnou cestou. V zátačkach sa ale trocha nakláňal a na diaľnici až tak istý nebol. Toto je snáď najväčšie mínus auta. Ale oproti Felícii je to triedu lepšie. Motor nevynikal nejakou extra dynamikou ale na bežné jazdenie stačil. Výkonová rezerva tam ale skoro nebola, takže predbiehanie nič moc. Na druhej strane auto išlo skoro rovnako prázdne a naložené 500kg materiálu. Ovládanie vozidla asi na rovnakej úrovni asi ako Kangoo, odkiaľ je použitá časť dielov ako motor, prístrojovka, páčky atď. Momentálne jazdím na Kangoo s skoro rovnakým motorom a Kangoo jazdí podstatne živšie, asi je ináč sprevodované. Ale každé kg nákladu sa dosť prejavý na dynamike. Kangoo je to dosť tvrdé auto a pohodlie utrpelo. Závady popisované v recenzii sú snáď všetky na dieloch z Renaultu, takže Dacia je v tom nevinne. Dielenské spracovanie bolo dobré, nič nevŕzgalo. Dizajn bol strohý, ale funkčný. Osobne by som do toho išiel znovu, ale so silnejším motorom ako 50kW dCi. V dobe nákupe ale silnejší diesel nebol v ponuke. Vo firme boli tri Logany a nebol s nimi problém. Neviem ako sú na tom teraz, pretože tam už nepracujem.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
To bery
Snad si vážně nemyslíž, že ten Francouzsko-Rumunskej sráč bude za něco stát? Bude to jen horší, ale dát za tu kraksnu půl mega, to je na psychiatra. Jinak ty čidla volnoběhu jsou u rencků velmi poruchová, měnil jsem za cca 100.000 - 3x, jednou dokonce zapříčinilo samovolné ztrychlování auta (nešlo zastavit), jindy to nešlo nastartovat, nebo chcípalo, pokaždé se tvářili v servise, jako, kdyby to v životě neviděli, při třetí výměně to hledali 1/2 hodiny, pak jsem jim řekl co to dělá, vyměmili a bylo, hrůza běs dacia-renault už ani zadarmo.
19.05.2010 | 08:32:51 | Vašek Reagovat
ja mam logan vyše 2,5roka ma najazdených 60 tis km naftový motor, v zime nas nechalo prvý krat nenaštartovalo no na počitači sa ukazalo vysoký tlak palivovej nadrže, takže nič nemenili a chodilo dalej, ako sa oteplilo neustale problemy skape zničoho nič, najprv nezhasinal ventilátor potom sa vybila baterka, neskor sa pokazilo čidlo teploty motora, vymenilo sa aj relatko a teraz skape zničoho nič boli sme u elektrikara poradil nam vymenit snimače otačok motora už som zufala kupili sme ho v začiatkoch za 500tis celú výbavu už važne rozmýšlam že ho predám a bude pokoj....
19.05.2010 | 08:18:15 | bery Reagovat
Chochocho...
A včem jezdíš ty, Anonyme? Autobus, tramvaj nebo jsi desátým majitelem Golfa III? :-)
10.03.2010 | 08:33:31 | Hydrolotio Reagovat
Ostuda s takým hajzlem jezdit stejně jako s Renckem
10.03.2010 | 02:00:55 | Reagovat
Logan MCV 63kW
Mám třetí rok nejsilnější verzi 1,5/63kW bez klima.. Používám auto v podnikání jako montážní vůz pro montéry, vozí kabely,štafle a posádku od 2-4 můžů.Převážně se pohybuje v hustém pražském provozu a ještě se nikomu z nás řidičů nepodařilo při rozumném ježdění překročit spotřebu 5l/100km, dlohodobý průměr na počítači 4,9l/100Km.Na renault maloobjem nafťák nedám dopustit. Přes 5l bych se určitě dostal v provozu na dálnici při rychlostech nad 140km/h. Dacia provedla ušetření na odhlučnění , které odpovídá užitkové třídě, tvdších plastech strohosti interiéru. Kladem je velký přístupný 700l kufr, vyžší světlá výška viz průchodnost na nespevněných cestách, sněhu atd., a delší rozvor přináší klid ve vedení stopy. Po ujetí 60.000km vyměnuji jen žárovky, žádná závada servis dostupný na úrovni renaultu. .
09.03.2010 | 22:58:29 | michal Reagovat
V pohodě
Mám Logana MCV , jako služební auto. Najeto 95tis. kilometrů a jediná závada 3x měněná žarovka na tlumená světla , což přičítám ježdění na našich dálnicích. Jinak prostorný a pohodlný vůz. Jelikož stavím vezl vše. Plovoucí podlahu 700kg , kotel viadrus + 5 chlapů na složení atd. Výhodou je i velká světlá výška. Spotřeba se pohybuje od 4,9 po 6,2 litrů nafty. Mám 50kw.
16.12.2009 | 18:23:38 | mira Reagovat
Myslím. že LOGAN MCV je ideální auto pro drobný podnikatele, obrovský prostor je jeho plus.
12.02.2009 | 16:57:19 | Peters Reagovat
trqas
Bohužel! nechapu vubec nicemu.
15.01.2009 | 16:53:23 | Reagovat
MCV
Ja som na takomto istom služobnom Logane najazdil 30 000km. Za ten čas sa vypálila jedna žiarovka H4. Moje pozorné oko ešte odhalilo zopár uniknutých kvapiek oleja z hadice posilovača riadenia. Ale olej z nádobky nemizol a servis to neriešil. Podvozok bol vyslovene stavaný na zlé cesty, dobre pohlcoval diery a vďaka svetlej výške 19cm nemal problémy ani s obrubníkmy ani s poľnou cestou. V zátačkach sa ale trocha nakláňal a na diaľnici až tak istý nebol. Toto je snáď najväčšie mínus auta. Ale oproti Felícii je to triedu lepšie. Motor nevynikal nejakou extra dynamikou ale na bežné jazdenie stačil. Výkonová rezerva tam ale skoro nebola, takže predbiehanie nič moc. Na druhej strane auto išlo skoro rovnako prázdne a naložené 500kg materiálu. Ovládanie vozidla asi na rovnakej úrovni asi ako Kangoo, odkiaľ je použitá časť dielov ako motor, prístrojovka, páčky atď. Momentálne jazdím na Kangoo s skoro rovnakým motorom a Kangoo jazdí podstatne živšie, asi je ináč sprevodované. Ale každé kg nákladu sa dosť prejavý na dynamike. Kangoo je to dosť tvrdé auto a pohodlie utrpelo.
Závady popisované v recenzii sú snáď všetky na dieloch z Renaultu, takže Dacia je v tom nevinne. Dielenské spracovanie bolo dobré, nič nevŕzgalo. Dizajn bol strohý, ale funkčný. Osobne by som do toho išiel znovu, ale so silnejším motorom ako 50kW dCi. V dobe nákupe ale silnejší diesel nebol v ponuke. Vo firme boli tri Logany a nebol s nimi problém. Neviem ako sú na tom teraz, pretože tam už nepracujem.
15.01.2009 | 16:11:56 | neb Reagovat
Recenze
No, to je teda zase recenze jak noha! Vypsal jsi sice závady, ale o autě jako takovém nevím zas nic...
15.01.2009 | 13:49:54 | Kája Reagovat
:-D
to čo ušetríš na cene do dáš do servisu, času, nervov,... ;)
po záruke ho asi dlho mať nebudeš :-D
15.01.2009 | 13:22:58 | OVCA Reagovat