Recenze Dacia Logan sedan 1.4i Ambiance+
“Dobré auto za výborné peníze.”

Autor recenze: Honza (26 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1.4i Stav km při koupi:17 000 km Stav km nyní:22 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 7 měsíců Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 3. 12. 2007

Hodnocení inzerátu: 8 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 518 i

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ne.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Logana jsme koupili necelý rok starého a zatím bez vady. Auto slouží převážně na jízdu po městě na nákupy a 6km do práce atd. Pro lidi,kteří potřebují auto na jízdu a né na machrování je Logan dobrá volba. Obyčejné auto, nenáročné na udržbu velký kufr a dostatek místa v předu i vzadu.

Je jasný,že to není auto s kterým by se dalo dobře cestovat po evropě,ale pro někoho kdo najede 0-15000km ročně převážně na kratší vzdálenosti nebo po městě za tu cenu dobré auto.

Dostatek místa jak pro zavazadla(510litrů) tak pro cestujucí a že je u všemi opěvované Fabie kvalitní zpracování všeho mi je uplně jedno.Všude rozšlehaný silnice,dlažba ,koleje a brzdící prahy tak drnčí interiéry všech aut. Fabia -předražená,malý kufr(260litrů) design z roku1998 a šílenej zvuk 3válce. Náhradní díly na Logana podle mě nebudou nějak drahé a servis také ne.

Hlavně nemůžete řešit,že vám auto po x letech klesne o x korun to by si pak člověk nekoupil nic.Koupím Logana mcv 1.5dci laureate za 340 000,- nového než 4 roky ojetou Octavii TDi ktera má naj 100tisíc za stejný peníze a všechno je na ní potřeba vyměnit.(brzdy,výfuk,tlumiče,rozvody a další díly v zápětí)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 8


Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan

Vložit komentář

Já Logana kvůli tomu že nemá pozink taky nechtěl. Ale nikdy bych do něj tak nezajebával, jako ti inteligenti tady. Plnou hubu keců o rezavění a sami jch polovina jezdí v rezatejch ojetinách. A hlavně si vzpomeňte, vy čecháčci a slováčci, co se nedávno vyvádělo před mototechnami, když tam blbci chrápali na chodníku a dělali si pořadníky na posrané favority. A kupodivu nikomu nevadilo, že není pozink. Že to bylo v jiné době? A co ty hordy co se praly o felicie? Totéž! Jděte do prdele s kecama. Nejhorší je, že se tu naváží ti, co logana nemají a nic o něm neví. Pro mě je důležitější jeden příspěvek od majitele, než dvacet vyblitých blbostí od někoho, kdo to auto vůbec nezná.

23.10.2009 | 21:17:41 |  Reagovat

Logan

přemíšlím o loganu a po přečtení tohoto se zdá být auto cena slušná a kvalyta odpovídá ceně a zaujal mě tento příspěvek

Dementi čo to kupia,veď je všeobecne známe,že logan je poriadny kus hovna,čo v pasívnej tak v aktívnej bezpečnosti.Je to pravda a verte mi.
Som technik od renaltu!!!

ten vůl ani nevý jak se to píše asi si koupím logana.

23.10.2009 | 19:17:03 | kuba*007 Reagovat

to Ruprecht

Proste jednoduse recena pravda. Muj komentar je: kolegyne ma 1.4 Logana-sedan, bezproblemove auto,presne jak pise Ruprecht,pak znam nas firemni Logan MCV 1,5 DCi - problemy s elektrikou (ruzne prepinace) a neprilis presvedcivy motor, skvele vlastnosti v terenu, na silnici des - hodnotil bych negativne a rozhodne bych volil kdyztak uz benzinak. Rodinne auto mame Alhambru 1,9 TDi, takze klasika, prostor a komfort s Loganem MCV neporovnatelne lepsi (reseni interieru) a jizdni vlastnosti samozrejme take, ovsem porizovaci cena je samozrejme jinde: 8 let stara Alhambra v slusnem stavu stoji tolik jako novy Logan MCV, tudiz je to volba...predchozi prispevky spravne podotykaji ze ojetina je velke riziko, coz potvrzuji, vzdyt ja stravil mesic behanim po bazarech, nez jsem koupil rozumny vuz...kazdy na to nema nervy a naladu (a cas)...

21.08.2008 | 09:31:46 | Honza Reagovat

JJ, pokud někomu jde o potěšení z jízdy, tak možná. Ale jaké potěšení z jízdy mám mít při popojíždění od semaforu k semaforu, případně v zácpě?? Pak je mi fuk, v čem popojíždím. Zácpa vypadá stejně z sharana tak z mcv. Dálkové trasy nejezdím soukromým autem, ale firemním (Octavia II TDI). Jezdíval jsem kdysi i s A4, Corolou, Avensisem, BMW3, a asitak tuctem Octávek1 - vše služební auta, takže vím co je to řídit "hi-tech" auto. Pokud to auto najezdí 60.000 a více km ročně, pak už by to nemělo být něco jako logan nebo fabia - o tom nediskutuju. Služební auto ale nemůžu používat pro soukromé účely (firemní kultura). A soukromě především popojíždím po městě a okolo města. Takže mě nikdo nepřesvědčí, že mám popojíždět v autě za 700.000 Kč. Ojetinama jsem jezdil do teď, a už se mi z toho dělá blbě. I když u toho současného (felicia) mám jistotu, že nebylo bourané (kupováno od známého), tak je to prostě opotřebované, a každou chvíli se něco podělá. Takže ojetinu ne ne ne, never more. Pro MCV jsem se nerozhodnul nějak zbrkle. Zabývám se tím od začátku tohoto roku (porovnávám různá auta). Jak jste si asi všimli, velmi mi záleží na tom, za co utrácím peníze, takže ekonomická stránka věci je u mě hlavní priorita. Po velmi pečlivé analýze jsem dospěl k Loganu MCV 1,6 16V v plné výbavě (arctica). Auto mělo mít 7 plnohodnotných míst a klimatizaci. Při ročním nájezdu 20.000 km to vychází na benzíňák, vzhledem k (občasnému) obsazení 7 osobami a (občasnému) tahání vleku by to měla být co nejvýkonější verze - takže od listopadu 1,6 16V. Když to analyzujete přísně ekonomicky, tak vám z toho to MCV taky vyleze jako vítěz. Myslím, že je to důležitá informace pro všechny, kdo stojí před podobným rozhodnutím. Samozřejmě se musíte zbavit předsudků o rumunských autech. Rozeberte octávku (nebo jiné VW), a uvidíte co je v ní rumunských, ukrajinských, polských, bulharských a jiných "exotických" dílů :-))

20.08.2008 | 22:07:01 | Ruprecht Reagovat

keby si si zobral ku kupe ojetiny so sebou niekoho kto autam rozumie tak sanca ze kupis zle je miziva..tieto argumenty ze kupim si nove auto lebo neviem co je tomu starsiemu su velmi vtipne... a potom si taky clovenk kupi logana alebo fiestu, pripadne punto..auta dobre pre samovrahov... ja by som do toho manzelku neposadil... radsej ojazdeneho nemca ako hocico nove... s tym barakom mas pravdu akurat je rozdiel v tom ze niekomu zalezi na com sa vozi lebo je to zazitok riadit nieco kvalitne a ked mas riadne auto tak sa tesis kedy ides nastartovat.... pre tych ktori pri soferovani nic necitia tym staci aj ten logan...

20.08.2008 | 17:00:18 |  Reagovat

Ojetina? V dnešní době špičkového maskování oprav po bouračkách, přetáčení tachometrů, a podobných "lahůdek"... Už nechci, děkuji. A proč půjdu zrovna do MCV (na konci roku po faceliftu + motor 1,6 16V) ?? Protože chci 7-místné auto s plnohodnotnými 7 místy. Tuto podmínku splňují kromě MCV pouze vozy kategorie MPV (cenově od cca 700.000,-), nebo třeba novinka Caddy Maxi (taky cca 700.000,-). MCV je věc čistě chladného ekonomického kalkulu. Hodnota KAŽDÉHO auta prudce klesá v čase, takže u levnějšího auta prodělám méně. Momentálně si mohu dovolit auto za cca 1M Kč. Ale proč? Ročně najezdím cca 20.000 km - mělo by to smysl? NE, nemělo. MCV to taky nějaký ten rok vydrží. Běžně jezdí 10-ti leté felicie - a to je myslím srovnatelné auto, sám mám jednu dvanáctiletou. Po koupi MCV mi zbyde 600.000 = zase jedna mimořádná splátka hypotéky. Auto je prostě spotřební zboží, jako pračka nebo sekačka na trávu - podle toho se rozhoduji při jeho koupi. Když budu mít za barákem trávník 10x10 metrů, tak asi taky nemá smysl kupovat sekačku za 20.000 Kč. Obyčejnější za 5000 Kč udělá tu samou službu... Už to chápete??? Obávám se, že ne. Auto je prostě dnes chápáno jako mužský šperk, nebo něco podobného... Já za tím ale pořád vidím jen peníze. A když už se mi povedlo nějaké peníze vydělat, tak je nechci vyhodit z okna, resp. za zajíce v pytli v podobě ojetiny, nebo za nové drahé MPV. Až mi jednou budou peníze přebývat, tak si možná luxusní auto koupím. Ale spíš postavím další barák. Nemovitosti na rozdíl od aut neztrácejí hodnotu. V posledních letech spíše naopak. Ale to už je z jiného soudku. Toť vše. Howk.

20.08.2008 | 16:08:36 | Ruprecht Reagovat

Kažký pes si chválí svůj ocas..je jasné, že loganisté nepřiznají, že vyhodili peníze za střep..ostatně, to by nepřiznal nikdo.Horší možná je, když jsou přesvědčeni, že koupili dobře

20.08.2008 | 15:16:32 |  Reagovat

emoce z logana:o)))

Noo, já mám ojeťáka za poloviční cenu nového logana, a to je aspoň auto, 406 HDi a z r. 2002 s xenonama atd., a fakt koukám, že dal někdo 2x tolik za logana...No, argumenty proti loganu určitě jsou a je jich víc než proti jiným autům:1) otřesný vzhled jak zvenku tak interiér 2) na všem je vidět jak se všude šetřilo, laciné nekvalitní materiály 3) mizerné bezpečnostní prvky (ABS jen u některých, 1x airbag...), špatné jízdní vlastnosti 4) krátká záruka takže asi předpokládaná nízká životnost, riziko prorezivění 5) jako ojetina bude mít (a už i má) velmi, velmi nízkou hodnotu, půjde těžko prodat.Nedělejte z logana nejlepší auto na světě

20.08.2008 | 14:46:53 | squirrel Reagovat

Negativní emoce

Je hezké pozorovat, kolik nesmyslných negativních emocí Dacia vyvolává. Čím to je? Od majitelů Loganů jsem četl na jejich autoklubu převážně kladné reakce. Samozřejmě, najdou se najitelé nepovedených kusů, kteří pak oprávněně reagují stylem "never more Dacia", ale těchto nešťastníků najdete dost i u jiných značek, i u těch zbožňovaných "tuzemsko-německých". Někdo si holt léčí své mindráky anonymně na internetu. Chápu, že je těžké udržet emoce na uzdě, když si někdo pořídí drahou ojetinu exkluzivní značky, a pak kouká, že někdo jiný dal o polovinu méně za fungl-nové auto s tříletou zárukou a stejnými nebo dokonce lepšími užitnými vlastnostmi... Těžko říct, co někoho vede k psaní takových příspěvků, které na této diskuzi převažují.

20.08.2008 | 14:07:02 | Ruprecht Reagovat

To Langhaus

Podle čeho soudíš,že Čoboli jsou kokoti, co třeba Pražáci, nebo Taliáni, nebo třeba úplně všichni,jen ty jediný jsi toho byl uchráněn-jednooký mezi slepými králem, gratuluji !

15.03.2008 | 20:45:41 |  Reagovat

To si nechaj pre rodičov. Vieme, že Teba tak volali od malička, tak to prenášaš na iných. Nemáš ani roky, ani kilá, tak Ti ostáva už len to hrdinstvo za klávesnicou.

15.03.2008 | 18:41:02 | Petrík Reagovat

Čoboláci jsou kokoti,to ví každej,ale k věci.Logan co jsem měl možnost se svést mi přjde jako povedené auto,ale přesto,nedám na svojí Fabii dopustit..

15.03.2008 | 13:02:32 | Langhaus Reagovat

Tááák,konečne tu bol normalny človek a napísal tento komentár.
Je to pravda,no niektory jedinci to aj tak nepochopia a naďalej nas budu presviedčat o svojej inteligencii.No čo už.

15.03.2008 | 12:12:42 |  Reagovat

Namísto diskuze o autech je to přehled hnusných animozit
mezi Čechy a Slováky, kteří ještě donedávna tvořili jeden stát.
Pokud nás pozoruje třeba Rakušák rozumějící naši řeči, musí se jen usmívat, jak se jeho bývalí poddaní "milují".
Zanechte prosím těch nadávek a věnujme se rezencím.
Logan je zajímavé ,prostorné auto ,díky vyšší světlosti dá i polní cestu, pro řemeslníky, chalupáře je jak stvořené.

14.03.2008 | 20:28:42 |  Reagovat

Tieto komentare su od dementov o dementoch,ale to je tou daciov.Ine znacky maju normalne komentare,ale tu?!

14.03.2008 | 20:17:18 |  Reagovat

Omluva

Ved´ vieš ako som to myslel. Niekomu som nadávat´ nechcel. Oslovenie vyjebaný(dement)Čech mi nievadí a nieuraží. Priepač moju Slovenčinu, som vyjebaný Čech.

14.03.2008 | 18:05:36 |  Reagovat

A čo s tým majú Slováci, Ty dement? Ak chceš niekomu nadávať, tak nadávaj tomu somárovi, čo sa vydáva za technika a som si istý, že nedokáže povedať, čo patrí k aktívnej a čo k pasívnej bezpečnosti. Alebo sa Ti páči oslovenie vyjebaný Čech?

13.03.2008 | 19:40:43 | Petrík Reagovat

A nebo vyjebaní slováci jako ty.

13.03.2008 | 19:21:03 |  Reagovat

dochodcovia kupuju fabie,thalie
rodina kupuje oktavku a kto kupuje logana?chuji komunisti co este prezivaju!

12.03.2008 | 18:08:50 |  Reagovat

Logan Mcv

Přesně tak. Nebudeme reagovat na vulgarismy debilních kokotu. Pokud jsi stejnej technik od Renaultu s jakým jsem dnes jednal tak to jděte všichni do prdele. Nedokázal do MCV (HOVNA jak píšeš) namontovat obyčejné repro. A třeba napiš čím se vozíš ty a hlavně vy všichni buzeranti co haníte Dacii, že vůbec schazujete svou důstojnost a obtěžujete se trávit váš drahocený čaš zde na recenzi Dacie,sraček,hoven,cikánskejch kočárech,jebek atd.

10.03.2008 | 22:09:41 |  Reagovat

logan

Nemá cenu reagovat na vulgarismy,ale my co jsme spokojenými majiteli Logánků víme svoje.

09.03.2008 | 18:48:16 | logánek Reagovat

Dementi čo to kupia,veď je všeobecne známe,že logan je poriadny kus hovna,čo v pasívnej tak v aktívnej bezpečnosti.Je to pravda a verte mi.
Som technik od renaltu!!!

07.03.2008 | 21:09:18 |  Reagovat

Meleš hovna čobole.

04.03.2008 | 20:27:02 |  Reagovat

na loganistov bol spachany velky podvod,kupit logana =dat peniaze do nebankovky.a to je pravda

02.03.2008 | 20:10:49 |  Reagovat

Co máš ty za auto blbe? Stejnej kus železa kterej dřív nebo později taky schnije.

01.03.2008 | 22:17:37 |  Reagovat

k loganu by mali predavat aj zvaracku a tmel,az to skoroduje za par rokov.
je to srackove auto

01.03.2008 | 17:21:08 |  Reagovat

kočárek

Jelikož je to sedan tak to víko kufru je malé,ale kočárek se tam po troše snažení vejde.(můj kočárek) Stejně bych ti doporučil spíše MCV,protože to je jiný kafe na prostor a cenové navíšení není tak drastické(pokud nepočítám klimu) Ceny MCV výb.Logan 235,- Ambiance 265,- a Lauréate 298,- tisíc. Pouvažuj nad tím at´ tě to pak nemrzí. Já už ho mám objednaného. Mám taky malé mimi. Hodně zdaru při výběru.

05.02.2008 | 00:39:52 | Honza Reagovat

kočárek

Ahoj všem, vzhledem k tomu že uvažuji o koupi Logana 1,4 arktica a mám tříměsíčního synka zajímalo by mě jestli má někdo zkušenost s převážením kočárku v zadním úložném prostoru. Není otvor do kufru malý ? Děkuji za každou odpověď.

02.02.2008 | 23:17:07 | vas.idol Reagovat

Prestige se uz neprodava, zato je v ceniku opet Arctica s klimatizaci. Toho 16V motoru je skoda, ted muzes mit jen 8V.

21.01.2008 | 09:53:06 | Roman Reagovat

Výbava Prestige

Zajímalo by mě jak je to s výbavou prestige..na netu v cenících jsem ji nenašel...ale podle www.auto.cz se má už minimálně rok prodávat,je tam k dostání motor 1.6 16V 77kW za rozumné peníze 289 základ..a v plný výbavě vypadá moc hezky

10.01.2008 | 20:02:27 | KubikCv Reagovat

Logán

Nechci se nikoho dotknout ale chce si zprávy o nových Logáncích číst pořádně.Logánci kteří se budou prodávat v Americe se také v Americe budou montovat a budou se do nich i montovat motory na ekopaliva.Jinak pokud nemáte důvěru k rumunské Dacii tak si můžete pořídit Logánka z jiné montážní země.Ale pro střední a východní Evropu prý byla určena Dacie.Toto prošlo v původních informacích na netu.

05.01.2008 | 20:28:26 | loganek Reagovat

to magor

Do kolonky jméno piš jméno,ne nadpisek.Do kolonka nadpisek piš to plzenak,ne magor - tedy svojí přezdívku,nebo na co jsi zvyklý doma slyšet

03.01.2008 | 20:37:58 | plzenak Reagovat

to anonym hatchbak

Máš pravdu,popletl jsem to s Thalií.dacie je v základu s 1,4.Svůj omyl nemám problém uznat

03.01.2008 | 20:35:13 | plzenak Reagovat

Magor

Další debil co neumí číst.

03.01.2008 | 20:25:40 | To Plzenak Reagovat

Jo a ty ses asi díval na fotomontáže Loganu, proto to zvěrstvo. Musiš si dat vyhledat renault sandero, tak se to zatím jmenuje.

03.01.2008 | 20:16:58 |  Reagovat

Logan se zatím z 1,2 nenabízí, ale renault má 1,2 16V 55kw který posere ten škodovácký výblitek ve všech směrech.

03.01.2008 | 20:15:19 |  Reagovat

logan hatchback

Tak jsem kouknul na ty fota,to tě povím,že musí být v MB strachy bez sebe.Tu podobnost s cliem si vypozoroval kde prosím?Mě to připomíná nejvíce Olcit blahé paměti.Roomster a F2 mi neoslovili,ale tohle,to je zvěrstvo.A k tomu motoru 1,2 - oprav mi,ale logan se s tímto obsahem nabízí,nebo ne?

03.01.2008 | 20:08:49 | plzenak Reagovat

Hatchback

No já sem zvědavej až vyjde Dacia Logan Hatchback. Myslím, že naše Fabka asi padne. Mohli by ještě nasadit motory 1.2 a další úspěch Dacie je na světě. Mám info, že přijde na trh někdy na podzim. Foto vypadalo více než dobře, je dost podobná novému Cliu. Něco mezi Clio Storia a nové Clio.

03.01.2008 | 19:42:10 | Grami Reagovat

loganek

dovolím si ještě reagovat na tu poznámku o prodeji.V dnešní době je na našem trhu tolik ojetin,že pochybuji o vydělání na prodeji ojetiny.Při koupi by jsme spíš měli hledět na učel a užitek a s Logánkem se tyto věci splní,určitě v potřebách rodiny.Ale rozhodně si nelámat při pořizování za kolik ho prodám a kolik na něm vydělám.To se na mne nezlobte,měl by se stát členem rodiny ale ne modlou.

03.01.2008 | 19:37:51 | log-in Reagovat

Logánek

Logánka mám rok 1,4 Mpi benzínového sedana.A zatím si nemohu stěžovat.Ale chci říci jen tolik,kdo stále žije v domění rozdělení Evropy na lepší a horší to mu neberu.Ale díky tomu,že Renault přebral plně Dácii pod svá křídla tak se pro něco rozhodl.A myslím si,že se mu dohled daří.Každé vozidlo se dostane do problémů,jedno dříve jedno později.Ale stále říkám je lepe koupit auto s 20000km za 150000Kč,než auto se150000Km za 100000Kč.

03.01.2008 | 19:28:08 | log-in Reagovat

To je pravda s tím sedanem,ale já to bral jako cestující a zavazadla. Kdo má 5 dveří je na koni(tv,lednice ,pes).Co se týká zbytkové hodnoty vozu je jasné,že na Octávii je cena jinde,když stojí nová zhruba (střed TDi) 500-600tisíc a Logan MCV DCi 340tisíc. Vezmi si Logan sedan a Fabia junior nebo ten classic dejme tomu za stejný peníze tak bych řekl,že jdou dolu na ceně zhruba stejně. Tady je problém v tom,že je to DACIA made in Romania. Když by to byl Renault Logan je cena a zájem lidí uplně někde jinde a spousta lidí to auto bud´ přejde, protože bude v lepším případě stát o 150 000 víc,tudíš tuctová cena nebo si ho koupí protože je to Renault, ale už jim bude jedno kde je vyrobený. Je to prostě auto pro lidi kteří nemají peníze na zbyt,ale chtějí nové,velké a cenově přijatelné auto. MCV budu kupovat cca na příštích 8-10let a bůh ví co bude a neřeším a i spousta dalších lidí kolik za něj dostanu. To víš,že bych bral Ocavku nebo Passata, ale bohužel jsem pouhý smrtelník a na Logana dosáhnu snáz než na ně.

07.12.2007 | 17:30:13 |  Reagovat

stačí,ale...

Souhlasím, pokud ti auto vyhovuje není co řešit. Ale pár věcí je třeba upřesnit- každému třeba nemusí vyhovovat to že je to sedan, v kterém člověk nepřeveze ani televizi, takže nechápu to srovnání s předraženou Fábií , za další je třeba si uvědomit že ceny oprav, náhradních dílů, udržba spolehlivost,apod. je fakt o poznání dražší než u FABIE, měl jsem RENAULT takže vím o co go.,no apak až ho budeš prodávat tak toho člověk moc nedostane, s tím vším je třeba počítat. Ale jinak dobrý, a hodně štastných KM.

07.12.2007 | 14:26:36 |  Reagovat

RE: stačí,ale...

Další majitel vypravci.blogspot.com/2011/10/luxusni-auto-dacie-logan.html snad bude spokojen

15.10.2011 | 22:17:20 | Chacha  | 46.135.3.* Reagovat