Recenze Dacia Logan 1.4 MPI
“Jasná volba pro ty, kteří si auto kupují na ježdění a ne jako "šperk".”

Autor recenze: Roman (29 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1.4 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:14 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 9. 4. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Saab 105 Ford Siera 2.0 i Nissan Sunny 1.4 i Daewoo Matiz 0.8 i Renault Twingo 1.2 16 V

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím absolutně žádné závady, ale mám najeto teprve 14 tisíc km.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Za cenu 241 tisíc mám nové velké pohodlné auto s klimatizací, posilovačem řízení, palubním počítačem, dálkovým centrálem, elektrickým ovládáním oken predních dveří a zrcátek, výškově stavitelným sedadlem řidiče, předními mlhovkami, 15" koly a v metalíze. Co víc si za tu cenu přát.

Novou Fabii v této výbavě bych za tuto cenu asi nepořídil a když zohledním její velikost (malost), tak je Logan úplně jasnej vítěz.

Ve vyšších rychlostech je na dnešní dobu trochu víc slyšet motor, ale není to nic, co by se nedalo přežít a celkovej komfort jízdy se mi nezdá nějak dramaticky jiný, než u jiných aut. Vzhledem k mému predchozímu autu jsem byl trochu zklamán pružností motoru, ale to je jen můj subjektivní pocit. Reálná spotřeba odpovídá té udávané, ale samozřejmě hodně závisí od stylu jízdy. Na dálku s lehkou nohou se dá jet i za 5.5 litru a naopak po městě s těžkou nohou to jde k 8 litrům.

Pokud vydrží dosavadní bezporuchovost, tak jsem maximálně spokojený a za několik let při výběru nového auta Logana určitě nevynechám, ale asi bych si připlatil za silnější motor. Nějakej ten koník navíc se vždycky hodí.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan

Vložit komentář

BEZKONKUREČNÍ

OPAKUJI, CO JE PSÁNO DŘÍVE CENA X VELIKOST X
UŽITNÉ VLASTNOSTI BEZKONKUREČNÍ

A VÍM O ČEM PÍŠI , NEBOŤ JEJ MÁM PŘES ROK, NAJETO 36 TIS. KM BEZ PROBLÉMŮ!

24.08.2007 | 14:44:57 | jedno Reagovat

Pro Diega

Kdyz uz teda srovnavas novy auto s lehce jetym, a zaroven rikas, ze Logan strasne klesne na cene, pak je lehce jetej Logan, kterej uz hodne ztratil na cene, jasna volba oproti Fabii, ktera lehce jeta skoro nic neztratila

10.08.2007 | 11:44:02 | Roman Reagovat

rados

A na čom beháš ty? Murcielágo, Mc Laren, Porsche GT, Zonda...?

22.07.2007 | 16:31:03 |  Reagovat

pozink

pre vsetkych, pozinkarov. pozinkovanu karoseriu nema ani hyunadai, kia a ine korejske sracky na ktorych behate. tak isto su problemy s koroziou aj u pouinkovanej fabie a oktavie a inych....

22.07.2007 | 16:11:37 | rados Reagovat

Pro Diega

první měsíce když se Logan prodával,tak bazarovky i dovozy z D nebyly o moc levnější...uvidí se tak kolem 50 - 70 - 120 tisíc km...jak je spolehlivý...ale stará pravda...čím míň asistentů,hejblátek a elektroniky...tím menší šance že se něco podělá

13.07.2007 | 22:40:05 | KubikCv Reagovat

to Roman

Zkratka ja si myslim, ze na Loganu za 4 roky ztratis nechutny prachy. Ale to ukaze cas, pak treba muzes napsat recenzi, zkusenosti, nazory, rad si je prectu, mozna mi das za pravdu. Po ojetem Loganu (a kdovi jestli ne nahodou se zacinajici korozi- no chran buh) lidi proste slintat nebudou. Takze koupit Logana na 4 roky a pak ho prodat je sice zajimava strategie , ale to ja bych si za ty prachy koupil lehce zajety auticko. je to muj osobni nazor (pro ty pripadne mene chapave zduraznuji

12.07.2007 | 22:22:08 | diego Reagovat

Htpburg

Fabii1,2 htp nebrat,sousedovi měnily vzáruce dvakrát motor,má nedostatečný výkon,je to tak pro důchodce na vesnici. Jel jsem o výkendu po brněnské dálnici a naložené htpéčka v kopcích strašně ztrácely,že nahoře měly sotva stovku ze stotřicítky,prostě nanic.

12.07.2007 | 20:10:43 | JIRKA Reagovat

Pro Mozillu

Příměstský provoz?? ano Kia Picanto,Fiat Seicento za poloviční ceny Fóbie f základu f hátépéčku ,to jsou auta do města a jako druhé do rodiny.
Fabia se trapně snaží být "rodinným autem" bohužel je menší než předchozí Felicie.
Když je 1.2 HTP tak vhodná pro malé auto,proč ji proboha cpou do Roomsteru?? Dynamika katastrofální a zoufalá cena v základu.
PS: Když si koupím kombíka...tak v něm přece nebudu jezdit ve dvou...proč škoda nenabídla alternativu 3dv. ?? protože nemůže atakovat sourozence VW Polo..které opravdu malé auto je.
Jel jsi někdy s Fabií naloženou 4 lidmi a pár zavazadly?? Člověk si připadá jak soudruzi z NDR když se tísnili v Trabantech,bohudík pro ně....byl jejich vůz nejlevnější na trhu,což se o Fabii říct nedá.
a na závěr Fabia Junior..neskutečně odporné a předražené auto.Kdysi za cenu 229.000,- místo schránky spolujezdce malá přihrádka,nestabilní díky malým kolům...krytka zavazadlového prostoru za příplatek 5.000,- !!!! nechutné plasty...
Ano..od Loganu se láce i na použitých materiálech a zpracování čeká...u Škodovky ne !!!

11.07.2007 | 22:03:12 | Kubik Reagovat

tak se nám tu narodil nový anti fabiatik,zejména htp leží v žaludku.Pokud jezdíš se 4 lidmi a nákladeem přes evropu k moři a divíš se,že ti 1,2 nejede,pak si kreten.Ani výrobce se netají tím,že je to auto pro příměstský provoz,kde má potřebnou dynamiku,kombík je to spíš jako,v téhle třídě naprosto neobvyklé,ale kočárek se mi tam vejde,dvakrát ročně na dovolenou taky dojedu.Až budu potřebovat něco většího,tak to prodám.Malé motory dělají všichni,ale takovou nenávist zakomplexovaných majitelů 17 let starých BMW z AAA jakou tady schytává HTP,to je skutečně počtení.Nic konstruktivního,pouze duševní exkrementy

10.07.2007 | 22:43:10 | mozilla Reagovat

Škoda - simply never

Když mi Škodovka v konfigurátoru vyplivne 1.4 16V v černý metle za půl mega..tak je něco špatně.Šrot,kterej po roce povrzává,po pár tisících měníš komplet ložiska a po 150tisících odejde celá náprava... a 1.2 HTP motor má životnost 200.000 a tahat s tím kombíka?? ano do Corsy super..ale Fabia combi 1.2 ??Zkuste ji naložit 4 lidmi a nákladem..pod 11litrů nejdete !!!

10.07.2007 | 21:50:27 | Kubik Reagovat

Koupit v roce 2007 nove auto bez antikorozni ochrany je dosti kratkozrake pro toho, kdo auto kupuje na 20 let. Naopak nekdo kupuje nove auto proto, aby se vozil v novem aute a ne ve 20 let stare plechovce (za 20 let). Ceny 4 letych Fabii v puvodni cene cca 350 tisic jsou dneska 150 -200 tisic, ztrata je tedy 150 - 200 tisic. Myslim, ze na Loganovi tolik za 4 roky neztratim.

06.07.2007 | 13:38:17 | Roman Reagovat

Moho jen posloužit,co vím z doslechu:se základními barvami má dacia velké problémy stran kvality-stačí malá síla a udělá se vryp-údajně bez problému řeší reklamací.Takže asi tak,nepozink kastli metalíza ochrání možná trochu déle,ale rezaví tě to přeci zevnitř,a tam ochrana chybí.Je to asi tak,kdyby sis koupil v dnešní době foták na kinofilm,taky bude lacinej,a před patnácti lety byl taky in.

05.06.2007 | 22:16:35 |  Reagovat

metalický lak

Chci se zeptat, asi je to všem jasný, jen mě ne:)...
Na strankach Dacie nabízí k dokoupení k novemu vozu za +9000 metalízu. Je to řešení jak lépe ochránit špatné plechy, nebo to vůbec nic neřeší?

03.06.2007 | 10:16:13 | Buba Reagovat

to diego

Mame kangoo s pohonem 4*4,ale ten se připíná sám,jen když je třeba.Diesly se nekoupily,protože mají prý jen normu Euro 3,my jalo velký podnik jsme se zavázali pouze Euro 4.Tak mi to bylo řečeno.Podle renaultu je spotřeba daná právě tou čtyřkolkou,prý se tam furt něco točí,snad diferák či co,i když máš jen pohon předních kol.A sou to služební auta,tak že dostávají samozřejmě pod vocas.Ta spotřeba je skutečně taková,těch aut máme desítky.Typický příklAD,KDYŽ SE ŠETŘÍ na špatném místě.Firamní s velkým průběhem km jen diesel - nižší spotřeba ,výdrž atd,
A s tou fabií máš naprosto pravdu.Škoda jen,že firemní politika doplácení výbavy přihrává zákazníky právě Daciím atd
A dodatek:jen sem se podíval na ceny lehce ojetých dacií v plné výbavě,dovoz švýcarsko,max dva roky staré.Dát 250000 za novou může jenom blázen,ten pokles je vobrovskej.Tipuju,že čtyřletý pujdou pod sto,na tolik ještě nespadly ani první fabie,a že to nejsou žádný mládata.Trh je prostě nejlepší ukazatel kvality - na jednom konci laciní fiati,dacie- na druhém předražené VW,Škoda,japonci.Za kvalitu se prostě platí

31.05.2007 | 17:50:18 |  Reagovat

prave ze co se tyce ochrany pred korozi, Fabie konkurovat muze. Ba i musi. Rekneme si za par let :-)
Az budete varit nove prahy a menit blatniky. Koupit v roce 2007 nove auto bez antikorozni ochrany je dosti kratkozrake. Stejne jako takove auta vyrabet. Ale nedivim se...tohle auto je delane na cenu.... ;-) Sveho majitele urcite najde. Protoze kazde auto ma sveho kupce...

A stejne Kangoo mame na firme taky a tolik teda nezere, to koukam...

31.05.2007 | 13:58:44 | diego Reagovat

Hypervýhodná koupě

Lidi,vzpamatujte se.Nejsem tak bohatej,abych si koupil lacinou věc.K čemu je výhodná koupě,když za 4-5 let řešíš korozi,za 10 let je to na odpis.Nemám předsudky vůči Loganu,ale antikorozní ochrana je základ spolu s bezpečností.Tohle je auto tak z roku 1987.Osobně bych si nekoupil nic z Rumunska - byl jsem tam parkrát na dovolené,měli jsme v práci teréní ARA,za 5 let šli do šrotu.A argument,že je to francouzský podnik - spojení francouz a rumun je podle mě smrtící kokteil,ty nemaj koho co učit,když jejich auta jsou ve spolehlivosti zpravidla na dně všech žebříčků.Takže Dacii klidně,ale tak za 6 let,až si projdou vývojem.A ruku na srdce - koupil by si v čechách někdo za 220 000 kč v roce 1996 Felicii,kdyby to nebyla ta naše škodovka?A dodatek - dostali jsme služební Renault Kangoo 1,6 benzín(částečně sesterské s dacia MCV),a včechna žerou 12 - 14 litrů.Tragedie

31.05.2007 | 13:11:49 | realista Reagovat

Dobrá volba

O Loganu uvažuji také, ve verzi MCV. Za ty peníze je to celkem jasná volba, Fábie tomu nemůže konkurovat. Navíc jsem s ní jako se služebkou odjezdil 100000 km, a po 50000 km se začaly odlupovat všechny plasty, jsou tam totiž na takových silonových příchytkách

14.04.2007 | 07:03:55 | Kanál Reagovat

Pro ty, co by si Dacii nikdy nekoupily a zaroven veri Japonske spolehlivosti, nabidne Nissan alternartivu k Loganovi:
http://www.novinky.cz/auto/zamena-znacek--dacia-renault-nissan_113099_vcg88.html

13.04.2007 | 16:48:56 | Roman Reagovat

Pro romy možná ta stará dacie,a těch už moc neni

13.04.2007 | 15:50:08 |  Reagovat

Jeste pro upresneni. Vsiml jsem si, ze nekteri jedinci nechapou, co znamena pomer mezi cenou a uzitnou hodnotou.
Napr. HDD o velikosti 80GB stoji 1200kc a HDD o velikosti 320GB 2180Kc.
U prvniho je pomer 1200kc/80GB=15
U druheho je pomer 2180kc/320GB=6.81
To znamena, ze u prvniho zaplatim za 1GB 15kc a u druheho ani ne polovinu. Tady se uplatnuje jakoby mnozstevni sleva, zatimco u jinych vyrobku plati, ze za jen o malo lepsi, zaplatim o hodne vic.

13.04.2007 | 11:32:05 | Roman Reagovat

Nemyslim si, ze by Romove byli tak chytri, a kupovali auta s nejlepsim pomerem cena/uzitna hodnota. Spise naopak. Romove jezdi v totalne vytrepanych srotech z roku raz dva od Merdcedesu. Hlavne, ze je to "Merdcedes", ale pomer cena/uzitna hodnota je na opacne strane nabidky, nez Logan. Takze, podle me je tento nazor hodne mimo realitu.

13.04.2007 | 10:07:55 | Roman Reagovat

Je to auto pro ROMY na tento trh nepronikne.

13.04.2007 | 01:05:47 |  Reagovat

Na dalnici pri 130 a vic, kdyz normalne mluvim, tak manzelka se synem vzadu mi nekdy spatne rozumi, ale usi mi ten hluk rozhodne netrha. Nejlip si domluvit zkusebni jizdu a sam posoudit.

11.04.2007 | 20:42:56 | Roman Reagovat

Romane,jak se to auto chová při větších rychlostech,tak 130 a víš.A jak je to s hlučností v ineriéru?Slyšel jsem,že na odhlučnění kabiny dost šetřili.(Ale to jsem jen slyšel,může to být kec)

11.04.2007 | 20:28:08 | petr Reagovat

Pozink nema, a z toho, co jsem se o to zajimal, tak na tom bude asi podobne jako Felicia, takze zrezne za 7-15 let v zavislosti na uzivani, takze to uz se nebude tykat me, ale budouciho majitele myho Loganka
Nekde jsem cetl, ze nekomu zacal reznout Merdcedes po 5 letech, takze asi zalezi taky od kusu. Staci nejakej nedokonalej spoj a po par letech je z toho slaby misto.

11.04.2007 | 08:40:10 | Roman Reagovat

Jak je to s pozinkováním karoserie?Ted všude čtu že Logan dost rezne né tedy že bych si ho chtěl koupit mě přijde Desing strašnej ale svojí užitnou hodnotu Logan má ale aby z něj za pár let nebyla hromádka rzi

10.04.2007 | 22:56:50 | sparrow1 Reagovat