Rok výroby:2006Typ motoru:1.4Stav km při koupi:50 kmStav km nyní:29 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:18. 3. 2008
Toto auto je horor,ako nové to bolo fajn asi tak do1000 km.Moje prve auto a uz nepodarok ako ho voláme v rodine.
Ako start do poruchovosti bol tlmic ktory sa rozpadol po 2200 km,z mne nejasnych pričin.Nasledovalo rádio,ktore vydávalo čudne zvuky.Nakoniec to nespravili v servyse,ale môj kamarát.
Ďalej to bola výmena nejakej sondy,to už ani neviem a nakoniec som ešte poriadne zaparkoval na obrubník-nové celé koleso a nárazník.cca 10000sk.To všetko v priebehu 10000km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Autíčko je ináč v pohode,jjazdné vlastnosti sú nadmieru.Pri ceste domov zo salónu sme mysleli,že máme o triedu lepšie auto.To po čase prchá z hlavy von ako pálenka.
V interiéry to začína trocha vrznúť na nerovnej vozovke,ale na to ma upozorňovali.Dal som do toho Lpg,je to lacné aj keď nie výkonné.Už by som do toho asi nešiel no čas to ukáže lepšie.
Stym LPG mi to nie je jasne... Totiz chcel som kupit jazdeneho logana ktory mal LPG ale nelegalne. Ked som zistoval ci sa to da s legalnit tak mi bolo povedane ze na Slovensku firmy co robia LPG nemaju na logana licenciu a preto sa to legalne neda (stav 03/2008)... Takze ty mas v aute LPG legalne alebo nelegalne? Ak nelegalne to ti to stoji za to riziko??
LOGAN je super vůz. Měl jsem možnost s ním týden jezdit a nemohl jsem se nabažit. Motor 1,4 skvělý, výborné měkké odpružení, jisté vedení stopy na silnici, veliký kufr, přehledná palubní deska, velmi dobré zpracování, hezký a kvalitní lak, vyborné odhlučnění, pocit bezpečí a komfortu, závistivé pohledy některých řidičů. Prostě tento vůz mě oslovil, a já se vůbec nedivím, že se tak dobře prodává a všude v Evropě se na něj stojí fronty. Je to takový rumunský zázrak. Škoda by se měla poučit, jak se dělají kvalitní levná auta. Logana můžu všem jenom doporučit.
Osobně: Focus je vazne skvela volba: do 3 let koroze, 100.000-120.000 km nová spojka, starter resp. ozubene kolo ktere starter roztaci odchazi +- 80.000 km. Je fakt ze vyceprvkova naprav je excelentni vec, motory jsou fajn, komfort je fajn, ale 2 roky starou vec za 350.000 kc když nevis a hlavně nepoznas co a jak........nejsem blazen
Jo jo Prudič Rumunský má recht, význam vozů obecně je u nás v ČR přeceňován, spoustu malých šulinků, velkých břich, malých vzrůstů, škaredých ksichtů a vůbec různých druhů komplexářů si někde ten svůj komplex musí řešit, často je to právě 15 let starý pekáč, nejlépe pasát, bmw,MB, že :o)) Tímto se nechci dotknout kohokoli kdo nemá na těle něco v pořádku a neřeší to třeba právě autem.
Tak toto je gut komentar,stotoznujem sa,a to polo je naozaj tak drahe v servise.Mam z toho uz nocnu moru,ale uz to riesim po svojom. Kamos mi pretaca km na pc programe takze buduca prehliadka nebude tak skoro,seriem nato to sa neda.
Nikto netvrdí, že auto v záruke nestojí peniaze. Len si netreba pliesť výdavky za pravidelné prehliadky, s výdavkami za opravy. Na to tam tá záruka je, aby bol majiteľ od toho ušetrený. Mimochodom, ak stojí na Polo každá výmena oleja a pod. cez 10 tisíc, tak to tam asi dávajú olej s prímesou zlata.
No nevím nevím. 14ti letý auto a třílitr a ůroveń. Zasejc bych to nepřeháněl. Kolik máš povinné ručení? a kolik najezdíš ročne?,kolik se do toho vejde krámů?jaká je spotřeba(město,kombinace,popravdě!) a jezdíš sním do práce, naložíš auto rodinou a bagáží a pojedeš 1300km do Chorvatska k moři??? Se řekne POSRANEJ Logan, ale pov.ruč mám 3600,-(1.6i rok) spotřeba po městě/kombinace/dalnice120km/h(7,8)(6.5)(5,5)- brutální kufr 700l(MCV) auto je denně v provozu(do práce,nákupy,atd) a jestli mám palubní desku takovou nebo makovou je mi jedno, že se to jmenuje Dacia? před 15rokama všichni fakovali Škodovky,Hyundaje,Fiaty VW a ted´ si to každej sere do baráku, co bezpečnost? čelní náraz ve 100km/h do kamionu?tak to je úplně párek co máte za auta,co spolehlivost?motor jako motor díly jako díly,antikoroze?po 6letech mi na garážovaným FORDU uhnily zadní lemy a 12letý BMW 5 jsem prodával na sračku schnilé a koukněte na 10letý Feldy,Mondea,Escorty,Opely a jiný. Je málo vyjímek co nejsou na kouslý, stejně tak bude i DACIA. V MCV si nepřipadám jako socka jak tu někdo píše a už vůbec né když se mi vysmíva človek co má ztahanýho Passata se kterým se odváží nejdale po Praze páč mu je 15let a má naj.300 tísíc. Jak tady kdosi píše, že se dá koupit auto do dvou let stáří,nabízí se otázka proč někdo prodává řekněme ZÁNOVNÍ SUPER auto třeba s 30tisícema km??? Finanční tíseň majitele?? možná, nebo bylo nasračku roztřelený a nebo je tam jinej problém i u těch dražších a KVALITNĚJŠÍCH aut a je rozumější(levnější) ho poslat do hajzlu.Já už se spálil u ojetiny za 250tisíc a proto jsem koupil nové MCV. Nechci tady DACII vyvyšovat kdoví co neni, kdyby která koli jiná automobilka nabídla obyčejné auto rozměrů a ceny Dacie tak raději si koupím auto slavnější značky,ale není tak mám Dacii . Logan je auto pro normální lidi aby splnilo účel za dobrej peníz a po 5 až 8 letech a 120tisících ho dát pryč. Třeba VW Caddy,Berlingo,Partner,Doblo jsou good,ale co ta cena za rodinej"užitkáč"?? 500 000-, průmer mi připadá dost a nejsem milionář. 300 000 za MCV a udělá stejnou práci jako oni a alespoń ho nikdo nečórne. Je mi jedno jakou má úroveń to,že zaparkuju před Kauflandem s Dacii nebo s Trabantem. Hlavně,že nemusím nákup a rodinu tahnout v rukách pěšky nebo mhd. Tak a teď mi nadávejte jakej jsem DACIAsráčdojebanejLOGANhovadokryplzmrdčůráčekMCVzpíčenejpřizdisráčhamburgrzhovnabarbarastreisandová.
Kompromis nekompromis,ja bych to zapalil aj s tym LPG.To uz je kulova vec,kdys do logana namontuje aj LPG.Jezis maria,ja mam 3litr MB,ale nemam problem a to nemam 25000 mesicne! Mam poradny bourak a hotovo.Je to o kvalite.Mam ho uz 5 let,ma uz skoro14,ale slape jako hodinka a kdys nekam zaparkuji tak to ma uroven.
Aj do auta v zaruke sa peniaze sypu a docela vela.Kupoval som nove polo,mam ho 4 roky a pri kazdom ZARUCNOM servise tam necham min.10-15000sk a to je socialne polo 1.4.Za tie roky co ho mam ma to uz stalo asi 70000sk. Prednim som kupoval jazdenku 5 rocn polo ,mal som ho 5 rokov,ale platil som len za benzin a nejaku tu normalnu opravu spotrebnych veci,totiz vsetko poplatil predosly majitel.Teraz som to urobil ja,vsetko platim aby som mal servisnu knizku o rok to predam a stastny clovek co to kupi lebo sa bude uz len vozit.
Páčia sa mi príspevky, kde každá nasledujúca veta odporuje tej predošlej. Napr. taký Pepe Lopez píše, že má známeho (už to slovko známeho niečo evokuje) a ten si kúpil Logana nového pred rokom a už do neho nasypal asi 50.000.- No pokiaľ to kupoval pred rokom nové, tak to je asi v záruke a do auta v záruke sa peniaze asi nesypú.
logan je zivna puda pro debatu,nijaka znacka na teto strance nema tolik komentaru co tady. To zika za vse,logan je jednicka ci uz chcete nebo ne.Ve stredu jdu po toho co ceka na mne,uz se nemuzu dockat az ho pohladim.Beru 1.4 poradte nekdo ohledne spotreby,jak na to.
Renaltu logan tiez nespadol z neba.Jakto ,ze vynasli sposob ako vyrabat tak lacne a velke auto?Urcite by logana postavila hociktora znacka za tie iste peniaze,no otazka znie,ma to pre ne zmysel,ked to spravia na urovni lepsej a preda sa to aj tak,hoci za viac bubakov. Este ma napada jedna myslienka,nebal sa tak trocha o renome a preto zastarale auto predava pod inym nazvom.Mozno keby s nim prisli v roku 1992 stalo by tam velkym RENAULT LOGAN.
Ta posloupnost Dacia Logan-Renault Logan- Škoda Logan, no něco na tom jistě bude, vždy důvěřujeme více tomu co lépe známe a máme vlastní dlouholetou zkušenost, autor předchozího příspěvku však nějak zapomíná, že rozdíl mezi Dacia Logan a Škoda Logan je rozdíl technické úrovně obou zemí ,jinak řečeno, když dva dělají totéž, není to totéž. Škoda Logan by prostě byl o něčem jiném, nejen kvalitou zpracování ala VW, ale i cenou ala VW, takže by to nakonec bylo něcoúplně jiného a celá myšlenka nám nějak nedává smyl, co nato náš autor ...?
Skoda,ze v renalte nevedia,aku nedoveru a posmech vyvolava slovo DACIA v Ceskoslovensku.Keby bol velky nadpis Renault Logan 1.4 ,tak by sa predalo asi o polovicu viac ako teraz,tj velke cislo.Podla mna je to v tom.Keby bola Skoda Logan 1.4 mpi,tak mame novy trhak v ceskoslovensku.Co dodat.
V podstate sa logan ani nemoze porovnavat s nejakou jazdenkou,pretoze logan je trieda sama o sebe.Mne sa velmi paci mcv a ak sa niekomu nepacia jazdne vlastnosti,tak mne je to jedno lebo lepsie ani nepotrebujem,kedze jazdim predpisovo.Teraz mam oktavku predtym feliciu,ale do 90kmh max100 je to uplne jedno.Aj tak maju skoro vsetky auta rovnake podvozky,v tejto triede samozrejme.Takze vzhlad je pozadu,ale technika je podla mna normalna.
Podívej. Pokud chceš vozidlo vybavené, komforní, rodinné (tudíž střední třída minimálně) a do budoucna prodejné, tak prostě Dacia není ta správná volba (MCV je samozřejmě do velikosti více než dostatečné). Pokud chceš auto NOVÉ a oželíš vybavení, další prodejnost, tak za 350L je Dacia nejlepší volba, protože poměr cena/užitná hodnota je parádní. Osobně bych volil ojetinu, podotýkám OSOBNĚ, než se tu vyrojí pindy, že někomu něco vnucuji. Např. Ford Focus za 350L bude fakticky nové auto (do 2 let stáří). ND velmi levné a dostupné, na silnicích jich jezdí mraky, tudíž zkušenosti majitelů jsou velké a recenzí je na ně taky všude plno. Když už budeš vybírat ojetinu, ať už jakékoli značky, podívej se do online katalogu náhradních dílů, kolik stojí věci, které 100% dříve, nebo později odejdou (tlumiče, desky, kotouče....), abys nebyl nemile překvapen eventuální cenou.
Mam z te recenze trochu rozporuplne pocity nejak se mi nechce vsemu verit zkusenosti s loganem nemam ale na dovolene v rumunskych horach jsem videl co ty auta dostavaji zabrat to by moderni choulostivy vůz neprezil ani nahodou tak bych z te vydrze asi takovy strach nemel urcite jako alternativa pro venkov a chudsi lidi to je a v pripade MCV kdo ma vice deti tak vyber moc nema ojetina v teto kategorii prestiznejsi znacky je fakt za ranec jinak uz jsem ho videl stat ve svycarsku v bazaru za neuveritelnych 140 000 kc v prepoctu v plne palbe rok stary najeto 11 000 km zrejme nejaky svycarsky soudruh psychicky neunesl spolecenske znemoznemi byt tam to neni dacie ale rencek
Shodou okolností byl náš předchozí vůz taky R11. Vozil nás naprosto bez problémů od svých 90 000 až po zhruba 150 000 km.(pouze výmněna kotoučů, brzd. desek a zadního obložení).Před ním to byla Dacia 1300, sloužila u nás dlouho a oproti řečem, které o ní vedou lidé, kteří v ní nikdy ani neseděli byla naprosto super. A co myslíš že vlastníme nyní- Logana. Byl zakoupen jako předváděcí za 210 000 (laureát), dnes má natočeno přes 32 000km a závady - žádné.. Jezdí a jezdí naprosto bez problému, dokonce nikde nic nevrže. Když jsem se ptal mechanika od renaultu, říkal že jsou lidi spokojení a jezdí jen na servisní prohlídky. Takže na kecy typu "jeden můj známý"" nebo "známý mého známého povidal" anebo "uklízečka u nás ve firmě říkala" klidně ignoruj, zajdi si k nejbližší Dacii, domluv si zkušební jízdu, popř.se zeptej někoho kdo Logana opravdu má. Názor si musí každý nakonec udělat sám. Hodně štěstí ať už koupíš cokoliv!
Tak jako Dacia zustane rumunskym VW, tak cesky Honza zustane hloupym. "Jeden pan v servisu" to auto mam prolezle do detailu, tudiz vim o cem mluvim. Ale proti gustu zadny disputat. Tak hodne stesti "obycejni panove".
Tak tak...ale jizdni vlastnosti me moc nepresvedcily, takze vidim volbu novy logan versus ojetina fakt 50 na 50, jak se rika. Pro toho, kdo ma chut auto vybirat a ma na to nervy, tak ojetina, pro ostatni logan. Za ty penize to je jasny. Ale uprimne Ti rikam, ze ja bych ho nechtel. Mame ho ve firme, takze jako delnika ho ocenuji, rodinu bych v tom nevozil, kvuli vlastnostem na silnici. Proste i ojety MPV VW/Peugeot/Mazda ja nevim co vsechno bude pohodlnejsi nez novy Logan, podotykam NOVY, a v tom je jeho vyhodnost pro - prominte mi to oznaceni - "obycejne" lidi...ale jinak samozrejme pokud ojetiny dame stranou, je LOGAN jednoznacna volba, pro nas, kteri pocitame kolik mame na vyplatni pasce:-)))))
Logan nieje ako kazde ine auto,za take peniaze nekupis ine tak velke auto od inej znacky.Alebo vies o nejakom mcv od wv alebo inej znacky za 350000sk.Tak preto je to ine a este ten vzhlad,nehovorim ,ze je nejak skaredy,ale kazdy vie ,ze je o par rokov pozadu take 90 roky. Takze logan je taka mala revolucia v autach,samozrejme novych,jazdenky su druha vec.
to je uzasny, kolik reci se vzdy strhne okolo logana! vzdyt je to vobycejny levny auto, nic vic nic min, jezdi to uplne normalne, neni to o nic horsi nez jiny obycejny auta, "zivotnost dacie 6 let" a "jeden pan od nas" stale v servisu, no to jsou nprosty kecy o nicem. Proste tohle auto je uplne normalni, normalne jezdi jako cokoliv jinyho a kdo ceka, ze to bude pohodlny jako Sharan nebo nedejboze AudiQ7, tak to asi tezko, ze jo? proste kdyz jsem socka tak koupim novyho logana nebo ojetyho kombika nejakyho rozumnyho a hotovo, co na tom porad resit, ze?
Zivotnost Dacie je prave tech 6 let:-) Zaruka se nevztahuje na veskere dily vozu a je omezena poctem najetych km. A vzhledem k tomu, ze rozhodne nema nadcasovy design, tak se vam rychle prestane libit. Toto auto se mi zda vhodne akorat pro rumunsky trh, pro ktery bylo hlavne konstruovano. Pozitek z noveho auta je prijemny, ale rychle vyprcha a ty penize za to opravdu nestoji, konkretne u Dacie. Z Nem., Fr., It. si za 250tis. privezete kvalitni ojetinu s pravidelnym servisem atd.
Ja mam vsucastnosti ojazdene auto a som snim spokojny. Ale dosluhuje, je to R11 roc. 1987. Mam obavu ze druhy krat nemusim mat stastie pri kupe ojazdeneho auta.
Mam obavu ze dam napriklad 250 tis za ojazdene auto a bude vnom neaky skryty problem, ziadna zaruka nic.
Myslim si ze pri dacii ak je 5 rokov zaruka co vsucastnosti je tak ak to bude nevydareny kus tak sa musia tie zavady za tych 5 rokov odstranit.
Nakoniec mozno kupim ojazdene auto za 70tis a ak to bude nevydarene to az taka skoda nebude....Akokolvek rad by som mal konecne aj nove auto....
Pukud vam prijde malo 350tis. za tento rumunsky kocar, tak prosim. Mam znameho, ktery je s timto autem u nas v servisu porad. Kupoval ho nove pred rokem a uz do neho nasypal urcite kolem 50 000,-kc coz mi neprijde jako levny provoz a udrzba. Motor je v pohode, horsi to je s mechanickymi castmi - tlumice ko po 40tis.km, predni ramena, brzdove desky, kotouce,zasekla rucka, zasekly synchron na 3 prevodovem stupni, tekouci palivova nadrz... bylo toho dost. Vzhledem ke komfortu jizdy a celkove kvalite zpracovani bych s temito penezi radeji volil 2 roky ojety vuz stejne tridy se kterym budete mit relativni jistotu, ze se vam za 4 roky uplne nerozsype. Pouze muj osobni nazor mechanika. Preji vsem hezky den.
Ja som tej recenzii moc nerozumel, ak to auto bolo nove tak sa vsetko riesilo v reklamacii nie? To parkovanie vynecham, to bola chyba vodica co sa obcas stane, ale zase pri parkovani urobit skodu za 10 tis ....
Zvazoval som o kupe tohto auta. Teraz je fajn akcia plna vybava s 1,5dci je za 340 tis a 5 rokov zaruka. Volal som do servisu, volal som zene co to predava, doteraz nemali ziadne velke reklamacie. Nieco zo svetlom v kufre alebo spiatocky tusim hovoril ale inak nic, tak neviem....
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
LPG?
Stym LPG mi to nie je jasne... Totiz chcel som kupit jazdeneho logana ktory mal LPG ale nelegalne.
Ked som zistoval ci sa to da s legalnit tak mi bolo povedane ze na Slovensku firmy co robia LPG nemaju na logana licenciu a preto sa to legalne neda (stav 03/2008)...
Takze ty mas v aute LPG legalne alebo nelegalne? Ak nelegalne to ti to stoji za to riziko??
23.05.2008 | 21:28:25 | Robert Reagovat
Logan
LOGAN je super vůz. Měl jsem možnost s ním týden jezdit a nemohl jsem se nabažit. Motor 1,4 skvělý, výborné měkké odpružení, jisté vedení stopy na silnici, veliký kufr, přehledná palubní deska, velmi dobré zpracování, hezký a kvalitní lak, vyborné odhlučnění, pocit bezpečí a komfortu, závistivé pohledy některých řidičů. Prostě tento vůz mě oslovil, a já se vůbec nedivím, že se tak dobře prodává a všude v Evropě se na něj stojí fronty. Je to takový rumunský zázrak. Škoda by se měla poučit, jak se dělají kvalitní levná auta. Logana můžu všem jenom doporučit.
25.03.2008 | 16:07:39 | Muliten Reagovat
To Hanz
Všechno, co jsi napsal je pravda...., ovšem u Focus I., nikoli II.
25.03.2008 | 15:26:55 | Radek Reagovat
To Radek
Osobně: Focus je vazne skvela volba: do 3 let koroze, 100.000-120.000 km nová spojka, starter resp. ozubene kolo ktere starter roztaci odchazi +- 80.000 km. Je fakt ze vyceprvkova naprav je excelentni vec, motory jsou fajn, komfort je fajn, ale 2 roky starou vec za 350.000 kc když nevis a hlavně nepoznas co a jak........nejsem blazen
25.03.2008 | 11:03:51 | Hanz Reagovat
Jo jo Prudič Rumunský má recht, význam vozů obecně je u nás v ČR přeceňován, spoustu malých šulinků, velkých břich, malých vzrůstů, škaredých ksichtů a vůbec různých druhů komplexářů si někde ten svůj komplex musí řešit, často je to právě 15 let starý pekáč, nejlépe pasát, bmw,MB, že :o)) Tímto se nechci dotknout kohokoli kdo nemá na těle něco v pořádku a neřeší to třeba právě autem.
25.03.2008 | 10:40:45 | Hanz Reagovat
Pro prudice rumunskeho
Tak toto je gut komentar,stotoznujem sa,a to polo je naozaj tak drahe v servise.Mam z toho uz nocnu moru,ale uz to riesim po svojom.
Kamos mi pretaca km na pc programe takze buduca prehliadka nebude tak skoro,seriem nato to sa neda.
21.03.2008 | 20:06:27 | Polo 1.4 Reagovat
Nikto netvrdí, že auto v záruke nestojí peniaze. Len si netreba pliesť výdavky za pravidelné prehliadky, s výdavkami za opravy. Na to tam tá záruka je, aby bol majiteľ od toho ušetrený. Mimochodom, ak stojí na Polo každá výmena oleja a pod. cez 10 tisíc, tak to tam asi dávajú olej s prímesou zlata.
21.03.2008 | 19:44:16 | Petrík Reagovat
:-)
21.03.2008 | 18:48:31 | Reagovat
:-)
21.03.2008 | 18:41:37 | Reagovat
:-)
21.03.2008 | 18:38:55 | Reagovat
Z toho co jsem tady četl
No nevím nevím. 14ti letý auto a třílitr a ůroveń. Zasejc bych to nepřeháněl. Kolik máš povinné ručení? a kolik najezdíš ročne?,kolik se do toho vejde krámů?jaká je spotřeba(město,kombinace,popravdě!) a jezdíš sním do práce, naložíš auto rodinou a bagáží a pojedeš 1300km do Chorvatska k moři??? Se řekne POSRANEJ Logan, ale pov.ruč mám 3600,-(1.6i rok) spotřeba po městě/kombinace/dalnice120km/h(7,8)(6.5)(5,5)- brutální kufr 700l(MCV) auto je denně v provozu(do práce,nákupy,atd) a jestli mám palubní desku takovou nebo makovou je mi jedno, že se to jmenuje Dacia? před 15rokama všichni fakovali Škodovky,Hyundaje,Fiaty VW a ted´ si to každej sere do baráku, co bezpečnost? čelní náraz ve 100km/h do kamionu?tak to je úplně párek co máte za auta,co spolehlivost?motor jako motor díly jako díly,antikoroze?po 6letech mi na garážovaným FORDU uhnily zadní lemy a 12letý BMW 5 jsem prodával na sračku schnilé a koukněte na 10letý Feldy,Mondea,Escorty,Opely a jiný. Je málo vyjímek co nejsou na kouslý, stejně tak bude i DACIA. V MCV si nepřipadám jako socka jak tu někdo píše a už vůbec né když se mi vysmíva človek co má ztahanýho Passata se kterým se odváží nejdale po Praze páč mu je 15let a má naj.300 tísíc. Jak tady kdosi píše, že se dá koupit auto do dvou let stáří,nabízí se otázka proč někdo prodává řekněme ZÁNOVNÍ SUPER auto třeba s 30tisícema km??? Finanční tíseň majitele?? možná, nebo bylo nasračku roztřelený a nebo je tam jinej problém i u těch dražších a KVALITNĚJŠÍCH aut a je rozumější(levnější) ho poslat do hajzlu.Já už se spálil u ojetiny za 250tisíc a proto jsem koupil nové MCV. Nechci tady DACII vyvyšovat kdoví co neni, kdyby která koli jiná automobilka nabídla obyčejné auto rozměrů a ceny Dacie tak raději si koupím auto slavnější značky,ale není tak mám Dacii . Logan je auto pro normální lidi aby splnilo účel za dobrej peníz a po 5 až 8 letech a 120tisících ho dát pryč. Třeba VW Caddy,Berlingo,Partner,Doblo jsou good,ale co ta cena za rodinej"užitkáč"??
500 000-, průmer mi připadá dost a nejsem milionář. 300 000 za MCV a udělá stejnou práci jako oni a alespoń ho nikdo nečórne. Je mi jedno jakou má úroveń to,že zaparkuju před Kauflandem s Dacii nebo s Trabantem. Hlavně,že nemusím nákup a rodinu tahnout v rukách pěšky nebo mhd. Tak a teď mi nadávejte jakej jsem DACIAsráčdojebanejLOGANhovadokryplzmrdčůráčekMCVzpíčenejpřizdisráčhamburgrzhovnabarbarastreisandová.
21.03.2008 | 18:36:07 | Prudič Rumunský Reagovat
pro vas vsechny
Kompromis nekompromis,ja bych to zapalil aj s tym LPG.To uz je kulova vec,kdys do logana namontuje aj LPG.Jezis maria,ja mam 3litr MB,ale nemam problem a to nemam 25000 mesicne!
Mam poradny bourak a hotovo.Je to o kvalite.Mam ho uz 5 let,ma uz skoro14,ale slape jako hodinka a kdys nekam zaparkuji tak to ma uroven.
21.03.2008 | 14:05:48 | Chudoba Reagovat
Aj do auta v zaruke sa peniaze sypu a docela vela.Kupoval som nove polo,mam ho 4 roky a pri kazdom ZARUCNOM servise tam necham min.10-15000sk a to je socialne polo 1.4.Za tie roky co ho mam ma to uz stalo asi 70000sk.
Prednim som kupoval jazdenku 5 rocn polo ,mal som ho 5 rokov,ale platil som len za benzin a nejaku tu normalnu opravu spotrebnych veci,totiz vsetko poplatil predosly majitel.Teraz som to urobil ja,vsetko platim aby som mal servisnu knizku o rok to predam a stastny clovek co to kupi lebo sa bude uz len vozit.
21.03.2008 | 09:54:44 | Reagovat
Páčia sa mi príspevky, kde každá nasledujúca veta odporuje tej predošlej. Napr. taký Pepe Lopez píše, že má známeho (už to slovko známeho niečo evokuje) a ten si kúpil Logana nového pred rokom a už do neho nasypal asi 50.000.- No pokiaľ to kupoval pred rokom nové, tak to je asi v záruke a do auta v záruke sa peniaze asi nesypú.
20.03.2008 | 23:31:25 | Petrík Reagovat
logan je zivna puda pro debatu,nijaka znacka na teto strance nema tolik komentaru co tady.
To zika za vse,logan je jednicka ci uz chcete nebo ne.Ve stredu jdu po toho co ceka na mne,uz se nemuzu dockat az ho pohladim.Beru 1.4 poradte nekdo ohledne spotreby,jak na to.
20.03.2008 | 22:42:14 | Reagovat
Renaltu logan tiez nespadol z neba.Jakto ,ze vynasli sposob ako vyrabat tak lacne a velke auto?Urcite by logana postavila hociktora znacka za tie iste peniaze,no otazka znie,ma to pre ne zmysel,ked to spravia na urovni lepsej a preda sa to aj tak,hoci za viac bubakov.
Este ma napada jedna myslienka,nebal sa tak trocha o renome a preto zastarale auto predava pod inym nazvom.Mozno keby s nim prisli v roku 1992 stalo by tam velkym RENAULT LOGAN.
20.03.2008 | 21:12:25 | Homolka Reagovat
Ta posloupnost Dacia Logan-Renault Logan- Škoda Logan, no něco na tom jistě bude, vždy důvěřujeme více tomu co lépe známe a máme vlastní dlouholetou zkušenost, autor předchozího příspěvku však nějak zapomíná, že rozdíl mezi Dacia Logan a Škoda Logan je rozdíl technické úrovně obou zemí ,jinak řečeno, když dva dělají totéž, není to totéž. Škoda Logan by prostě byl o něčem jiném, nejen kvalitou zpracování ala VW, ale i cenou ala VW, takže by to nakonec bylo něcoúplně jiného a celá myšlenka nám nějak nedává smyl, co nato náš autor ...?
20.03.2008 | 20:31:24 | Žížala Reagovat
Skoda,ze v renalte nevedia,aku nedoveru a posmech vyvolava slovo DACIA v Ceskoslovensku.Keby bol velky nadpis Renault Logan 1.4 ,tak by sa predalo asi o polovicu viac ako teraz,tj velke cislo.Podla mna je to v tom.Keby bola Skoda Logan 1.4 mpi,tak mame novy trhak v ceskoslovensku.Co dodat.
20.03.2008 | 19:36:20 | Homolka Reagovat
to jardo
Proc tady pises o fiatu,spletl si znacku.
20.03.2008 | 18:22:37 | Reagovat
to Hudobnik
V podstate sa logan ani nemoze porovnavat s nejakou jazdenkou,pretoze logan je trieda sama o sebe.Mne sa velmi paci mcv a ak sa niekomu nepacia jazdne vlastnosti,tak mne je to jedno lebo lepsie ani nepotrebujem,kedze jazdim predpisovo.Teraz mam oktavku predtym feliciu,ale do 90kmh max100 je to uplne jedno.Aj tak maju skoro vsetky auta rovnake podvozky,v tejto triede samozrejme.Takze vzhlad je pozadu,ale technika je podla mna normalna.
20.03.2008 | 18:19:00 | Magor Reagovat
To Robert
Podívej. Pokud chceš vozidlo vybavené, komforní, rodinné (tudíž střední třída minimálně) a do budoucna prodejné, tak prostě Dacia není ta správná volba (MCV je samozřejmě do velikosti více než dostatečné). Pokud chceš auto NOVÉ a oželíš vybavení, další prodejnost, tak za 350L je Dacia nejlepší volba, protože poměr cena/užitná hodnota je parádní. Osobně bych volil ojetinu, podotýkám OSOBNĚ, než se tu vyrojí pindy, že někomu něco vnucuji. Např. Ford Focus za 350L bude fakticky nové auto (do 2 let stáří). ND velmi levné a dostupné, na silnicích jich jezdí mraky, tudíž zkušenosti majitelů jsou velké a recenzí je na ně taky všude plno. Když už budeš vybírat ojetinu, ať už jakékoli značky, podívej se do online katalogu náhradních dílů, kolik stojí věci, které 100% dříve, nebo později odejdou (tlumiče, desky, kotouče....), abys nebyl nemile překvapen eventuální cenou.
20.03.2008 | 18:14:02 | Radek Reagovat
Zlatej grande puntík zlatá jeho sestra linea
20.03.2008 | 17:48:06 | Jarda Reagovat
Mam z te recenze trochu rozporuplne pocity nejak se mi nechce vsemu verit zkusenosti s loganem nemam ale na dovolene v rumunskych horach jsem videl co ty auta dostavaji zabrat to by moderni choulostivy vůz neprezil ani nahodou tak bych z te vydrze asi takovy strach nemel urcite jako alternativa pro venkov a chudsi lidi to je a v pripade MCV kdo ma vice deti tak vyber moc nema ojetina v teto kategorii prestiznejsi znacky je fakt za ranec jinak uz jsem ho videl stat ve svycarsku v bazaru za neuveritelnych 140 000 kc v prepoctu v plne palbe rok stary najeto 11 000 km zrejme nejaky svycarsky soudruh psychicky neunesl spolecenske znemoznemi byt tam to neni dacie ale rencek
20.03.2008 | 17:06:33 | plzenak Reagovat
Pro Roberta
Shodou okolností byl náš předchozí vůz taky R11. Vozil nás naprosto bez problémů od svých 90 000 až po zhruba 150 000 km.(pouze výmněna kotoučů, brzd. desek a zadního obložení).Před ním to byla Dacia 1300, sloužila u nás dlouho a oproti řečem, které o ní vedou lidé, kteří v ní nikdy ani neseděli byla naprosto super. A co myslíš že vlastníme nyní- Logana. Byl zakoupen jako předváděcí za 210 000 (laureát), dnes má natočeno přes 32 000km a závady - žádné.. Jezdí a jezdí naprosto bez problému, dokonce nikde nic nevrže. Když jsem se ptal mechanika od renaultu, říkal že jsou lidi spokojení a jezdí jen na servisní prohlídky. Takže na kecy typu "jeden můj známý"" nebo "známý mého známého povidal" anebo "uklízečka u nás ve firmě říkala" klidně ignoruj, zajdi si k nejbližší Dacii, domluv si zkušební jízdu, popř.se zeptej někoho kdo Logana opravdu má. Názor si musí každý nakonec udělat sám. Hodně štěstí ať už koupíš cokoliv!
20.03.2008 | 17:00:49 | staryrosta Reagovat
to Honza
Tak jako Dacia zustane rumunskym VW, tak cesky Honza zustane hloupym. "Jeden pan v servisu" to auto mam prolezle do detailu, tudiz vim o cem mluvim. Ale proti gustu zadny disputat. Tak hodne stesti "obycejni panove".
20.03.2008 | 16:57:44 | Pepe Lopez Reagovat
pro Hodobnika
Tak tak...ale jizdni vlastnosti me moc nepresvedcily, takze vidim volbu novy logan versus ojetina fakt 50 na 50, jak se rika. Pro toho, kdo ma chut auto vybirat a ma na to nervy, tak ojetina, pro ostatni logan. Za ty penize to je jasny. Ale uprimne Ti rikam, ze ja bych ho nechtel. Mame ho ve firme, takze jako delnika ho ocenuji, rodinu bych v tom nevozil, kvuli vlastnostem na silnici. Proste i ojety MPV VW/Peugeot/Mazda ja nevim co vsechno bude pohodlnejsi nez novy Logan, podotykam NOVY, a v tom je jeho vyhodnost pro - prominte mi to oznaceni - "obycejne" lidi...ale jinak samozrejme pokud ojetiny dame stranou, je LOGAN jednoznacna volba, pro nas, kteri pocitame kolik mame na vyplatni pasce:-)))))
20.03.2008 | 16:30:05 | Honza Reagovat
pre Honzu
Logan nieje ako kazde ine auto,za take peniaze nekupis ine tak velke auto od inej znacky.Alebo vies o nejakom mcv od wv alebo inej znacky za 350000sk.Tak preto je to ine a este ten vzhlad,nehovorim ,ze je nejak skaredy,ale kazdy vie ,ze je o par rokov pozadu take 90 roky.
Takze logan je taka mala revolucia v autach,samozrejme novych,jazdenky su druha vec.
20.03.2008 | 16:14:22 | hodobnik Reagovat
LOGAN
to je uzasny, kolik reci se vzdy strhne okolo logana! vzdyt je to vobycejny levny auto, nic vic nic min, jezdi to uplne normalne, neni to o nic horsi nez jiny obycejny auta, "zivotnost dacie 6 let" a "jeden pan od nas" stale v servisu, no to jsou nprosty kecy o nicem. Proste tohle auto je uplne normalni, normalne jezdi jako cokoliv jinyho a kdo ceka, ze to bude pohodlny jako Sharan nebo nedejboze AudiQ7, tak to asi tezko, ze jo? proste kdyz jsem socka tak koupim novyho logana nebo ojetyho kombika nejakyho rozumnyho a hotovo, co na tom porad resit, ze?
20.03.2008 | 14:37:04 | Honza Reagovat
Zivotnost Dacie je prave tech 6 let:-) Zaruka se nevztahuje na veskere dily vozu a je omezena poctem najetych km. A vzhledem k tomu, ze rozhodne nema nadcasovy design, tak se vam rychle prestane libit. Toto auto se mi zda vhodne akorat pro rumunsky trh, pro ktery bylo hlavne konstruovano. Pozitek z noveho auta je prijemny, ale rychle vyprcha a ty penize za to opravdu nestoji, konkretne u Dacie. Z Nem., Fr., It. si za 250tis. privezete kvalitni ojetinu s pravidelnym servisem atd.
20.03.2008 | 14:13:53 | Pepe Lopez Reagovat
Ja mam vsucastnosti ojazdene auto a som snim spokojny. Ale dosluhuje, je to R11 roc. 1987. Mam obavu ze druhy krat nemusim mat stastie pri kupe ojazdeneho auta.
Mam obavu ze dam napriklad 250 tis za ojazdene auto a bude vnom neaky skryty problem, ziadna zaruka nic.
Myslim si ze pri dacii ak je 5 rokov zaruka co vsucastnosti je tak ak to bude nevydareny kus tak sa musia tie zavady za tych 5 rokov odstranit.
Nakoniec mozno kupim ojazdene auto za 70tis a ak to bude nevydarene to az taka skoda nebude....Akokolvek rad by som mal konecne aj nove auto....
20.03.2008 | 12:05:02 | Robert Reagovat
Pukud vam prijde malo 350tis. za tento rumunsky kocar, tak prosim. Mam znameho, ktery je s timto autem u nas v servisu porad. Kupoval ho nove pred rokem a uz do neho nasypal urcite kolem 50 000,-kc coz mi neprijde jako levny provoz a udrzba. Motor je v pohode, horsi to je s mechanickymi castmi - tlumice ko po 40tis.km, predni ramena, brzdove desky, kotouce,zasekla rucka, zasekly synchron na 3 prevodovem stupni, tekouci palivova nadrz... bylo toho dost. Vzhledem ke komfortu jizdy a celkove kvalite zpracovani bych s temito penezi radeji volil 2 roky ojety vuz stejne tridy se kterym budete mit relativni jistotu, ze se vam za 4 roky uplne nerozsype. Pouze muj osobni nazor mechanika. Preji vsem hezky den.
20.03.2008 | 11:01:55 | Pepe Lopez Reagovat
nerozumiem
Ja som tej recenzii moc nerozumel, ak to auto bolo nove tak sa vsetko riesilo v reklamacii nie? To parkovanie vynecham, to bola chyba vodica co sa obcas stane, ale zase pri parkovani urobit skodu za 10 tis ....
Zvazoval som o kupe tohto auta. Teraz je fajn akcia plna vybava s 1,5dci je za 340 tis a 5 rokov zaruka. Volal som do servisu, volal som zene co to predava, doteraz nemali ziadne velke reklamacie. Nieco zo svetlom v kufre alebo spiatocky tusim hovoril ale inak nic, tak neviem....
Pekny den
20.03.2008 | 09:29:13 | Robert Reagovat
No to ze si menil koleso a naranik nie je chaba auta.... nauc sa parkovat....
Keby si si kupil seat, tak mozes v servise aj spavat....
20.03.2008 | 09:21:33 | lakinooo Reagovat