Rok výroby:2005Typ motoru:1600Stav km při koupi:15 kmStav km nyní:11 900 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:6,1 l/100 kmVloženo:27. 8. 2005
Předchozí auto:BMW 525 TDS; Volvo S60; Skoro všechny škodovky W3
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Doposud žádné poruchy nebyly a vše je tak jednoduché, že snad ani žádné nebudou.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při výběru značky auta jsem hledal to, co asi i ostatní. Něco, co mě zaujme na první pohled, slušný prostor a dobrou cenu. Narazil jsem na Logana a nebylo co řešit. Na internetu už v té době bylo a je na jeho adresu hodně diskuzních fór a tak protichůdné názory, že mě utvrdily v tom, že to je vážně dobrá volba. Kdyby to totiž byl skutečný propadák, tak po něm ani pes neštěkne.
Objednací doba byla 3 měsíce, výběr padl na nejbohatší výbavu + doplňky. Nové auto mělo několik specifik, se kterými jsem se ale snadno sžil. Např. spojka zabírá a vypíná těsně za klidovou polohou, řadící páka je dlouhá, zpětná zrcátka jsou málo asférická a k tak velkému autu by mohly vidět ještě víc.
Výška a rozměry vozu jsou dostatečně pohodlné jak pro nástup a výstup, tak hlavně pro jízdu po našich silnicích a železničních přejezdech. Při živější jízdě i v zatáčkách se chová pohodově, i při prudším zatáčení dobře drží stopu a poslouchá na slovo. Posilovač je dobrým pomocníkem při parkování.
Motor je při volnoběhu tak tichý a klidný, že se občas dívám na otáčkoměr, zda se vůbec točí. Za jízdy je motor zcela v pohodě, když mu dáte patřičný prostor, mile překvapí. Jediná menší výhrada byla k hlučnější rezonanci z oblasti výfuku při jízdě v těsném okolí 3750 otáček (rychlost cca 130-135 km/h). Pak jsem měl srážku se zajícem, který mi "poladil" termoizolační ochranné plechy u středního dílu výfuku a hluk se podstatně snížil. Kufr má 510 litrů a přestože jde o sedan, tak je možnost jeho objem ještě zvětšit. Není to sice tak snadné jako u kombíka sklopit sedačky, ale jde to. Zadní sedák lze vyklopit, opěradlo je zaháknuté a jistí ho dva šrouby. Po vyháknutí opěradla je volný přístup k bezpečnostní vzpěře, která chrání posádku při čelním nárazu před "průletem" těžkého předmětu z kufru do kabiny. Podél vzpěry protáhnete bez problémů lyže, prkno atd. Vzpěra je navíc vyjímatelná, drží na čtyřech šroubech a jejím vyjmutím získáte volný prostor pro rozměrnější náklad. Jde ale o sedan, takže rozměrově jste stále limitováni. Kdo dosáhne na střechu, může používat zahrádku s nosností 80 kg, nebo box. Karosérie má záruku na prorezivění 6 let a není ani částečně zinkovaná. Lak mi při srovnání s jinými auty připadá o trochu měkčí, s myčkou ale problémy nemá. Na autě jsem udělal několik úprav, např. alarm a otevírání kufru z kabiny, na které jsem zvyklý z jiných aut.
Má celková spokojenost je pro mne velmi příjemným překvapením. Byl jsem zprvu trochu skeptický; co koneckonců čekat od auta za pár set tisíc. Ale jak jsem uvedl, jsem na výsost spokojený. A s ohledem na jednoduchost koncepce auta a prověřenost použitých dílů z řady vozů Renault, mě snad do budoucna ani žádné nepříjemné rozčarování nečeká.
pro pána boha přestaňte tady pořád řešit ojetiny!!! Smiřte se s tím, že jsou i lidé, kteří na ty olítaný šuplíky nejsou prostě zvědaví. Ať vypadají jak chtějí a jsou naleštěný...Nechte si to na stránky o ojetinách a nelezte s tím na Logana. Je to nový vůz tak ho maximálně srovnávejte s jiným novým vozem. Ale ono to není tak snadný, co? Kde byste vzali tak prostorný, spolehlivý a nový vůz?
Nekdo ma treba pul mega, ale nez by ztratil 250 tisic na 307ckce, tak radsi ztrati 125 tisic na Loganovi a tech usetrenych 125 tisic treba investuje do neceho, co neni tak ztratovy jako auto.
A ješte k té 307 přijde mě že ho dost někdo vzal na hůl.Kamarád prodával Partnera 2,0Hdi po 4 letech a 200tis.Km a dostal za něj přes 200tis.Kč v auto Esa a to byl docela jetej.
No mě přijde ta ztráta stejná jako u tý 307 protože člověk co horko těžko uškudlí na Logana a pak přijde o 120tis. je na tom stejně jako ten kdo si múže dovolit 307 za púl mega a pak ji prodá taky za polovic
Tak můj kamarád prodělal na Peugeotu 307 SW skoro 300tisíc Kčca to měl málo najeto a by jak novej. Oproti tomu Dacia Logan Mcv asi tak 250000 Kč. Když jí budu mít tři roky a budu se k ní chovat slušně tak dostanu tak 120-150tisíc Kč což oprpti jinným vozům jde. A ikdyby se rozpadl za 10 Let jak jsem někde slyšel tak to docela jde.
Ojetina není špatná volba jen záleží kde se koupí Já jsem měl např.Hyundai Lantra kombi 1,6 2xbag,klima,vše v el. a další se servisní knížkou a 65tis.km byla koupená přímo u prodejce nových po prvním majiteli z D .Za 3 roky a najetých 40tis.s ní nebyl jediný problém a to byla z roku 96.I ted když jsem jí prodával byla hned pryč ve stříbrné metalíze vypadala jak kdyby jí včera vyrobili.Já vím budete psát fuj korejec já už měl dvě a v poho.Takže pokud máte mít u ojetiny trochu jistotu chce to přímo u prodejce.Jinak proti Loganu nic nemám ale ztráta ceny po pár letech je strašná
No za tolik peněz a ještě u starýho auta to byla ode mne volovina, teď když vidim autobazar tak se mu vyhýbám. Jistě jsou v něm i dobrý auta jak tady padla zmínka ale to aby člověk měl tým odborníků. Každý holt to někdy netrefí jak by chtěl.
Hele nevím kde jsi přišel na to,že se ti tu snažím kritizovat Logana.Nepadla tu o něm ani zmínka.Jen jsi mi vyvolal úsměv na tváři,když jsis koupil ojetinu a čekal jsi,že tě krom ceny nebude nic stát a ještě gor z bazaru
Diego polně s Vámi souhlasím. Jistě všechny auta z autobazaru nejsou vraky ale ve větší míře ano. Dacii Logan ještě sice nemám ale můj kamarád ji má už rok a půl je nad míru spokojen měl peugeot 307 combi (nový 2003) a neustále stál v dílně. Logan mu slouží bezvadně, jistě někdo řekne peugeot je peugeot ale za tu cenu se to nevyplatí a za tři roky cena klesla o skoro 300tisíc Kč. Logan jistě taky klesne na ceně ale nebude to tak razantní. Nevěřil jsem tomu, že to auto je docela dobrý taky jsem to ze začátku hanil ale kamarád mi ho na týden půjčil a byl jsem rozhodnutej .
Vzdy pri koupi doporucuji prizvat lidi ,kteri s auty delaji. Klidne i vice. Vic hlav, vic rozumu... Jinak rozhodne si nemyslim, ze deset let stare auto musi byt zakonite vrak, je to vsechno o majiteli a jeho peci k vozu. Ja osobne bych si auto z bazaru nikdy nekoupil. To bych musel zapomenout na to vsechno co jsem slysel a ceho jsem byl svedkem... neskutecna drzost, co si nektere "prestizni" autobazary dovoli... Jinak ,blokane, pochopil jsem dobre, ze jeste Logana nemas?
Tome samozřejmě že to nebyl nový výfuk. Šlo vidět, že za nějaký čas bude chtít vyměnit ale nevěděl jsem, že to bude tak drahý. Jistě, že do auta se musí dát nějaká ta koruna aby bylo v pořádku ale né tolik. Tak nekritizuj Logana. Každý nemá stejný názor a nelíbí se všem stejna ženská jako auta . Raději se vyjadřuj ke značkám které si měl nebo je chceš zkusit a nekritizuj Logan když se ti nelíbí. Já ti neberu tvůj názor ale nikdy nedsuzuju když nevím jak to celé bylo. Ahoj Tome přeju ti hezký den.
Logana ti nekritizuji. Jenže výfuk ti za pět měsíců nezkoroduje.Takže to muselo být vidět.Pokud bych auto kupoval někdy v bazaru tak si ho pořádně prověřím.Třebas i autorizovaný servis a mám v rodině lidi co do aut dělají.Ale naštěstí auto z bazaru nekupuji.
V autobazaru jsem auta prohlížel horem dolem ale když člověk není zkušený automechanik nic nepozná. Myslí si,auto je pěkný v dobrym stavu, jezdí dobře tak proč ne ale skutečnost je úplně jiná!!! Skoro 90% všech ojetin v autobazarech jsou vraky bůhví odkud. Nějakej chlapík auto koupí za 90 000 Kč hodí na to pár dílů a lak a chce za to 180000Kč. A ještě nevíte jestli to auto není nějaká šmelina, Logan jsem prolezl křížem krážem a na običejné jezdění opravdu bohatě stačí. Samozřejmě to auto není pro chlubný plíce aby všude říkaly, že mají auto za tolik a za tolik a že jede bůhví jak rychle. Kritici nekritizujte když nekupujete. Jestli si někdo myslí, že jsem nějakej ňouma přes auta tak se plete. Nikdo mě už neodradí DACIA LOGAN MCV v pohodě stačí těm co chtějí spolehlivé nové auto a né deset let starej vrak.
Ahoj lidi! Moje první auto byla Š. Felicia dostal jsem jí od rodičů novou. Byla super ale po šesti letech se začala oběvovat koroze. Tak jsem jí prodal po osmi letech když jsem se porozhlížel po novém autě utrpěl jsem nepřectavytelný šok. Nejlevnější auta byla kolem 300tisíc a výše. Řekl jsem si než kupovat drahé auto na leasing tak si koupím nějakou zánovní ojetinu z autobazaru. Koupil jsem si za 245 000 kč Peugeot 406 combi rok výroby 2001. Auto vypadalo jako nové, tiché, pohodlné a prostorné. Po pěti měsících odešel výfuk zrezivělé všechny části oparava 21 000. Za další dva měsíce jsem oběvil korozi blatníků (zadních i předních) oprava i s originální barvou 18000. Posledními dvěma kapkami byla zjištění vady motoru (auto cukalo kouřilo nemělo výkon a vysokou spotřebu) a taky že auto bylo asi tak dvakrát nabourané. Takže mě to auto vyšlo na 310 000 Kč. Okamžitě jsem ho prodal ale už jen za 195 000 Kč (za rok kleslo na ceně) Zkusil jsem tedy Renault Laguna 2,0 RXE s plnou výbavou super auto ale dopadlo to skoro stejně ale Laguna na tom byla asi lépe. Když jsem viděl DACII LOGAN na silnicích a jak jich jsem viděl víc a víc začal jsem se zajímat proč tak trochu prosté auto lidi kupují. Přesvědčil jsem, že auto je levné když přihmouřím oko tak zas tolik hnusné není. Testy dopadly v celku dobře a někdy Logan dal do kapsy i o 200 000 dražší konkurenty. Logan není auto pro snoby ale pro običejné lidi kteří chtějí dobře dojed . Moje motto je aby auto sloužilo mě a né já jemu. Můj kamarád si koupil Logana 1,5DCI a nemůže si ho vynachválit. Já jsem živnostník jako on oba potřebujeme aby nám auto odvezlo i nějaké ty krabice se zbožím. Logan odveze vše a z žádnými velkými problémy. Takže kamarád s Loganem odveze krabice se zbožím a rodinu se třemi dětmi. Motor má z renaultu takže je to prakticky renault. Logan mě učaroval tím, že relativně za málo peněz máte nové auto ve kterém vím co je, odkud je a v jakém je stavu .
Sedan je pro mě malý a proto jsem si obědnal verzi combi Dacia Logan MCV 1,6DCI . Vím, že asi se najde hodně lidí co si řekne, že jsem utrpěl úraz hlavy. Moje zkušenost mi jasně říká, že nové auto je nové auto a že vžádném případě se ojeté nedá srovnávat s novým. Jistě Logan není žádný přeborník v rekordech rychlosti, luxusu a krásy ale na običejné ježdění úplně stačí a za tu cenu se vyplatí i kdyby se po pěti letech rozpadl ale tomu nevěřím. A ještě vzkaz pro ty co si chtějí Logan koupit: Nenechte se odradit hloupejma čumilama nebo škodovkofilama. Logan je super auto za dobrou cenu a všimli jste si něčeho? Na Logan si nestěžují jeho majitelé jsou sním spokojení protože ví že toto auto úplně stačí , na co mít auto za milión když Logan krasně stačí. !!!!!!!!!LOGAN SE VYPLATÍ!!!!!!!!!!!!
Když se pečlivě kupuje, nebo např. doveze ze zahraničí, dá se koupit i auto ve výborném stavu a s málo km najeto, popř.dobře servisované se servisní knížkou.To je případ mé laguny,čekal jsem 3 měsíce než jsem našel v německu kousek který vyhovoval, jak výbavou,tak stavem a samozřejmě cenou.
Omlovam se za toho strepa, taky jsem zacinal tak vselijak. Moje prvni auto byla Skoda 105. Jasne, ze je to jen o penezich, ale srovnavat novy auto s tvoji Lagunou je fakt trochu mimo misu. To se na me nezlob, to je jako srovnavat cerstvy jeste teply rohliky se vcerejsimi. Je mozne, ze tvoje Laguna, kdyz jsi ji koupil, mela najeto jen 120 tisic, ale ze zkusenosti vim, ze je to jen malo pravdepodobne a pokud jsi jeste nemel novy auto, tak si jen tezko dokazes predstavit, jak asi vypada auto po odjeti urcitych kilometru. Kdyz si projdu kterejkoliv bazar a podivam na kterykoliv auto a potom na udavanej pocet ujetych kilometru, tak se tomu vzdycky musim smat.
Musím reagovat.Jsem ten anonym z 1. dubna.Ten ,,střep´´ se mě dotknul.Střep je třeba ta fabia ale ne moje laguna.Jezdím bez poruch. Rozhodně se moje laguna nes**e nějak víc než ta zbožňovaná fabie.Jsem student, mám matku samoživitelku a na auto sháním jen z brigád a myslíte si že bych na to měl kdyby se to nějak kazilo???A spotřeba je taky ok.A to mám ještě uno 1.0i.e.Směju se když tady píšou že neutáhnou zahraniční auto nebo takový bláboly.Když to utáhnu já jako chudej student, z brigády:o)))
Nechapu jak nekdo muze srovnavat novy auto s 10 let starym strepem, kterej ma nalitano minimalne 200 tisic, ale jinak maji zarucene do 100 tisic a jsou po prvnim majiteli, nikdy nebourano a jezdil s tim takovej dedula :) Uz jste nekdy videli auto, ktery ma zarucene najeto jen 100 tisic ? (Zarucene znamena, ze jste tech prvnich 100 tisic sami odjezdili)
Jenže né každej,často důchodci,chce ojetinu,né každej potřebuje klimatizaci když umí otevřít okno,né každej jezdí dálky,a na hřbitov a do kauflandu ideální auto.
Mám 2.0 16V a rozhodně myslím že mě nikde nenechá.A pojistka, asi o 2500/rok vyšší, a to nejsou v dnešní době vůbec žádné peníze...A spotřeba cca podobná.A výbava:4xabg,climatronic,PC,ABS,tempomat,vyhř.čel.sklo+sedačky+el.zrc.,orig.CD,4xel.okna...Tak určitě je lepší koupit ojetou lagunku.(Nebo xantii,406,mondeo,...)než ten divnej paskvil.
Nemusí to být nějakej patnáctiletej střep, moje laguna je z 98 a v servisu to teda moc nenastálo...Když se koupí dobrej kus tak není co řešit.A lepší občas do toho servisu zajet a něco vyměnit než jezdit v loganu...
Tak si šetřím na logana combi a už se na něj těším.Holt mám smůlu na ojetiny a radši koupím nové.Stejně to za 4 roky prodám-možná to bude prodejný víc než desetileté BMW co má nalítáno 300 a začíná to dělat potíže.A když najedu do díry a ohnu si spodní rameno tak snad to nebude za 50 jak s Pasatem.Závodit se stejně nedá-na to je tady moc kamionů.A většinou ty rychlé dojedu právě za nějakým kamionem,nebo se potkáme na křižovatce.
Logan je hnus.Počkejte za 5 let. Ty auta budou vypadat jak ted vypadají felicie...Jel jsem ve dvou loganech, 1.5 dCi a 1.4 16V, oboje bída, ne motoricky, ale nesedí na silnici, interiér strašný, vzhled celkově...strašný.A výbava? Soused má prý,,plnou výbavu´´:2x airbag, orig.rádio,manuál klima,přední el.okna+zrcátka,ABS.Já mám lagunu r. 98(!!!),a mám navíc třeba 4 el.okna,vyhř.čel.sklo,Climatronic,el.sedačku,4airb.,tempomat a nevím co ještě oproti ,,plně vybavenému´´ loganu...
Přidám svoji trošku,já nejsem nijak ve vatě ale auto jsem chtěl nové a po zkušenostech s doslova příšerným Formanem (50 kW,vstřik,r.v.94)jsem škodovku nechtěl.A tak také zkušební jízda s Loganem 1,4,prodejce byl dobrej nechal mě jet asi 15 km a můžu říct,že na pružnost to bylo stejné jako ten chcíplý Forman...možná že 1,6 je výrazně lepší ale nedovedu si představit třeba předjíždění nad 100 km/h.A ten "měkký" podvozek mi zas až tak měkký nepřipadal.Vyhrál Getz 1,3....
Nevím, kolikz Vás se v loganu projelo, nebo v něm alespoň sedělo!??! Já se rozhodoval o koupi auta a - asi pro mě není nezbytně nutné utratit veškeré úspory za "káru", která mi potom bude moknout před barákem. Takže jsem se ohlížel po levných autech. A chcete mi říct, že je lepší koupit prcka??? Logan mě nadchl svým vnitřním prostorem. Dnes mám najeto 31000km a jsem nadmíru spokojen. Dokonce uvažuji o kombi - pokud opravdu vyjde sedmimístná verze...?! Nechci tímto hanit jiné vozi, ani Vám brát Vaše "názory", ale zkušenost s vozem mám já - a je příznivá!!!
Před časem jsem se rozhodoval pro nové auto a větším kufrem. Po dluhém zvažování pro a proti mi zůstaly 2 možnosti. Po dovybavení Logana se cena vyšplhala na 270000,- s motorem 1.4 Mpi. Proti němu stála skladová Fabia combi Sport line 1,2 htp 47 kW za 309000,-. Logan měl navíc klimu a možnost vozit 5 dospělých. Fabka klimu nemá, ale vynahrazuje si to ABS s MSR, bublinou spolujezdce, sedadly s výborným bočním vedením a plně nastavitelným volantem. V neposlední řadě bylo i možnost sklopit dělené sedadlo a naložit 3 lidi i s lyžema dovnitř. Co mě, ale nakonec přesvědčilo byly finace. Chtěl jsem leasing s 10% akontací splácet 5 let. Po předložení kalkulací od obou prodejců mi vyšlo, že Logana přeplatim o 80000,- a Fabku o 50000,-. K tomu jsem připočítal rozdíl ve spotřebě cca 1litr na 100Km (opravdu s htp jezdim v rámci předpisů za 6/100) a z cenová výhoda Logana byla pryč. Když jsem si oba vozy byl prohlédnout, tak už nebylo co řešit. Na jedné straně combi s 15" koly z lehk. slitin, zatmavenými okny, radiem Simfony s 8 repro. a na proti Logan bez pozinku, měkym podvozkem a hlavně vysokou hladinou hluku v kabině. A třešnička na dortu byly výsledky crash-testů a počet servisních míst Škody a Dacie. Sečteno a podtrženo, pokud narazíte na novou Fabku combi ve skadu některého z prodejců není co řešit.
koupil sem pred 2 rokama Solenzu a nestacim se divit behem tech 2 let :
prestal fungovat imobilizer zvlnily se brzdove kotouce ze svaru karoserie vyteka rez (i pres pravidelne strikani dutin) proreznul vyfuk (po 20 000km) tekl olej z posilovace rizeni prestala fungovat zasuvka zapalovace prestala fungovat vystrazna signalizace blinkru celkem za ty 2 roky ztravilo auto v servisu 3 mesice pomer ceny a uzitne hodnoty je uzasny, ale pokud vezmu v uvahu ze se mi auto po 3 letech uzivani rozpadne tak uz to tak uzasne nejni musim uznat ze prejit z renaulta na dacii byla jedna z nejvetsich chyb
Vím o čem mluvíte...taky jsem se setkal s názory typu "Cože? Daewoo? To je korejskej šmejd, to nekupuj, hned se to rozsype..." A vida...mám Nexii, 450 000 km a žádná porucha, jen pravidelná údržba. A koho jsem vezl, byl mile překvapen. V Loganu jsem nejel, ale seděl jsem v něm a musím říct, že na mě udělal dobrý dojem, interiér působí útulně a prostorně. Ještě s Daewem najezdím nějakých 100 000 km a pak se poohlédnu po novém, možná to bude Logan.
Děkuji za podporu! K dnešku mám najeto 21000 km, a zcela se vším jsem naprosto spokojený. Naprosto! Na druhou stranu chápu odpůrce tohoto auta. Když jsem známým a kolegům oznámil, že jsem čekatelem na Logana, tak si většina z nich otevřeně klepala na čelo. A když se do něj pak posadili, změnili názor... A na konec si ho potom 3 koupili taky...
Myslím si, že jsem národ závistivců když čtu ty názory, já Kosťovi Logana přeju myslím si, že by se Renault pod špatné nepodepsal. Podle mě je lepší koupit si nové auto, které není tak precizně udělané než abych si koupil auto, které bude mít ,,zvuk´´, ale má nejeto bůhví kolik kilometrů, nacpu do toho peníze abych měl klid, že mám nový oleja a třeba rozvody a nakonec budu doufat, že nepochází z nelegální činnosti. Jezdím služební Octavií a kdybych si ji měl ve svém vlastnictví a platit všechny opravy tak se s toho musím zbláznit mám diesla a jsem s toho úplně na mrtvici spotřeba tadá dobrá, ale vždycky když jedu někam dál než za Prahu tak mám strach, že mě někde nechá stát. S tím převrácením: kamarád se převrátil v Passatu takže tenhle test bych nebral tak vážně. Takže Kosťo hodně dobrých najetých kilometrů.
Tak po přečtení Vašich komentářů je mi zle.Nechápu,jak někomu nemůže dojít,že je možný přesedlat z volva,bmw,či něčeho obdobnýho na dacii logan.Před časem jsem jezdil seatem ibizou 1.6 a vzhledem k tomu,že servis byl víc,než nákladný,jsem ho prodal a půl roku jsem jezdil ve škodě 120l z roku 1980,tedy stará užovka.Se mnou to nic moc nedělalo,jen jsem jezdil pomalejc,zavíral každý dveře extra,tankoval special a při parkování se trochu namakal.Co to ale dělalo s lidma okolo,to byla síla!!! Nějak tu změnu nemohli skousnout. A podobně je to asi i s výše uvedenýma závistivcema,škarohlídama.Je to smutný,ale v týhle republice platilo a stále platí,že jestli nejezdíš v mercedesu,tak si socka,tak to vidím Já. Takže si z toho,kosťo,nic nedělej,jsou to gumy. Já jsem se s loganem projel poměrně pěkně,samozřejmě je,co zlepšovat,ale ani seat,či citroen,který jsem měl,nenabízí tolika místa.Je z něho bezvadně vidět,což se u fábie-hopsadla říct nedá,zvlášť ten kufr... Vážně uvažujeme,že si ho po zimě pořídíme,ve střední výbavě.Tak ti i ostatním mnoho dobrých km,ať už jedete v čemkoliv.
Je to auto za málo , asi to zázrak nebude , ale vozy zmiňovaných značek by za ty peníze asi ani neměli motor , kola, sedadla ... takže se nedají vůbec srovnávat nab logan jede topí a neteče do něj ..
Jo, jo. Tak už to bývá a už jsem to taky mnohokrát slyšel. Kdo jezdí bavorem, nesmí si už nikdy koupit nic horšího. Ve státech taky nepřipadalo v úvahu, abych si ve svém postavení koupil něco jiného, než meďoura za 53000 USD a k holiči jsem podle těch jejich snobských zvyků taky musel chodit jen tam, kde se za totéž stříhání platilo téměř desetinásobně víc. Za vybočování z řady tupounů a hlavně za recesi se tam prostě rovnou zavírá. Tady je zase na denním pořádku závist, nepřejícnost a pochybovačnost. Takže se Vám nedivím a přeju Vám to!
Jak toto nikdo může napsat,já to zkusil jak to sedí do zatáček-hruza i Fiat regata je na tom lépe a to už je co říct. Ja bych to rozjel tak 80 KM/hod do stromu a pak by bylo vidět kdo je na tom lépe BMW,VOLVO nebo LOGAN.každopádně to jde říci jednou větou:CO CHCETE ZA TY PRACHY.
jsem taky viděl, ale při těch se tuhle převrátil i Mercedes "A". Logan je holt prostornější i na výšku, takže jde logicky nahoru i těžiště, ale normální člověk s tím nejezdí tak, jak profi řidiči na losích testech. Pravda přesedlání z Volva mi taky nějak nesedí, ale při srovnání parametrů s ostatními auty v cenové relaci Loganu, je Logan skoro o třídu výš, co do motoru a rozměrů, takže pokud člověk hledá něco levnějšího.... Asi bych mu taky dal přednost před Fabií, ale ještě jsem v něm nejel.
a jéje zase nějakej loganozachránce... ale proč ne já jsem přesedl z MB S500 a BMW 750iL do loganu a nemůžu si ho vynachválit.... mě osobně stačilo vidět crashtesty a losí testy-je to prostředek k vyhubení nižších majetkových vrstev obyvatelstva,patrně vládní program na úsporu financí v rozpočtu...
podle toho co píšete se mi zdá že to snad ani není pravda jaká auta jste vlastnil....S60,bmw 5 apod.-z tech se na logana opravdu nepřechází a člověk který je měl o loganu snad ani neuvažuje. chtel jsem také nové auto,logana jsem také projel a tragičtější auto jsem nevidel-všude je znát jak se šetřilo a hlavně uplně na všem.jízdní vlastnosti jsou tragédie a o spouste dalším ani nemluvě. šel jsem raději do starší fabie a ani ta není opravdu nic moc proti otcově 8let staré 5ce bmw...na to že to je skoro nové auto,natožpak logan. pošlete tuto recenzi do volva a bmw at tam vidí do čeho přecházejí jejich klienti-asi by se meli zamyslet nad tím jaká auta tam vyrábějí. logan může být dobrým autem po škodě 120 to ano.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
Ježíš marjá
pro pána boha přestaňte tady pořád řešit ojetiny!!! Smiřte se s tím, že jsou i lidé, kteří na ty olítaný šuplíky nejsou prostě zvědaví. Ať vypadají jak chtějí a jsou naleštěný...Nechte si to na stránky o ojetinách a nelezte s tím na Logana. Je to nový vůz tak ho maximálně srovnávejte s jiným novým vozem. Ale ono to není tak snadný, co? Kde byste vzali tak prostorný, spolehlivý a nový vůz?
26.09.2007 | 09:52:41 | Reagovat
Nekdo ma treba pul mega, ale nez by ztratil 250 tisic na 307ckce, tak radsi ztrati 125 tisic na Loganovi a tech usetrenych 125 tisic treba investuje do neceho, co neni tak ztratovy jako auto.
13.06.2007 | 10:33:02 | Roman Reagovat
A ješte k té 307 přijde mě že ho dost někdo vzal na hůl.Kamarád prodával Partnera 2,0Hdi po 4 letech a 200tis.Km a dostal za něj přes 200tis.Kč v auto Esa a to byl docela jetej.
18.05.2007 | 21:55:39 | sparrow1 Reagovat
No mě přijde ta ztráta stejná jako u tý 307 protože člověk co horko těžko uškudlí na Logana a pak přijde o 120tis. je na tom stejně jako ten kdo si múže dovolit 307 za púl mega a pak ji prodá taky za polovic
18.05.2007 | 21:51:14 | sparrow1 Reagovat
Jaká strašná ztráta?
Tak můj kamarád prodělal na Peugeotu 307 SW skoro 300tisíc Kčca to měl málo najeto a by jak novej.
Oproti tomu Dacia Logan Mcv asi tak 250000 Kč. Když jí budu mít tři roky a budu se k ní chovat slušně tak dostanu tak 120-150tisíc Kč což oprpti jinným vozům jde.
A ikdyby se rozpadl za 10 Let jak jsem někde slyšel tak to docela jde.
18.05.2007 | 20:31:19 | Blokan Reagovat
Ojetina není špatná volba jen záleží kde se koupí Já jsem měl např.Hyundai Lantra kombi 1,6 2xbag,klima,vše v el. a další se servisní knížkou a 65tis.km byla koupená přímo u prodejce nových po prvním majiteli z D .Za 3 roky a najetých 40tis.s ní nebyl jediný problém a to byla z roku 96.I ted když jsem jí prodával byla hned pryč ve stříbrné metalíze vypadala jak kdyby jí včera vyrobili.Já vím budete psát fuj korejec já už měl dvě a v poho.Takže pokud máte mít u ojetiny trochu jistotu chce to přímo u prodejce.Jinak proti Loganu nic nemám ale ztráta ceny po pár letech je strašná
18.05.2007 | 10:31:32 | sparrow1 Reagovat
Pro Toma
No za tolik peněz a ještě u starýho auta to byla ode mne volovina, teď když vidim autobazar tak se mu vyhýbám.
Jistě jsou v něm i dobrý auta jak tady padla zmínka ale to aby člověk měl tým odborníků.
Každý holt to někdy netrefí jak by chtěl.
18.05.2007 | 03:24:24 | blokan Reagovat
blokan
Hele nevím kde jsi přišel na to,že se ti tu snažím kritizovat Logana.Nepadla tu o něm ani zmínka.Jen jsi mi vyvolal úsměv na tváři,když jsis koupil ojetinu a čekal jsi,že tě krom ceny nebude nic stát a ještě gor z bazaru
17.05.2007 | 23:39:26 | Tom Reagovat
Pro diego
Diego polně s Vámi souhlasím.
Jistě všechny auta z autobazaru nejsou vraky ale ve větší míře ano.
Dacii Logan ještě sice nemám ale můj kamarád ji má už rok a půl je nad míru spokojen měl peugeot 307 combi (nový 2003) a neustále stál v dílně.
Logan mu slouží bezvadně, jistě někdo řekne peugeot je peugeot ale za tu cenu se to nevyplatí a za tři roky cena klesla o skoro 300tisíc Kč.
Logan jistě taky klesne na ceně ale nebude to tak razantní.
Nevěřil jsem tomu, že to auto je docela dobrý taky jsem to ze začátku hanil ale kamarád mi ho na týden půjčil a byl jsem rozhodnutej .
17.05.2007 | 17:39:13 | blokan Reagovat
Vzdy pri koupi doporucuji prizvat lidi ,kteri s auty delaji. Klidne i vice. Vic hlav, vic rozumu...
Jinak rozhodne si nemyslim, ze deset let stare auto musi byt zakonite vrak, je to vsechno o majiteli a jeho peci k vozu.
Ja osobne bych si auto z bazaru nikdy nekoupil. To bych musel zapomenout na to vsechno co jsem slysel a ceho jsem byl svedkem... neskutecna drzost, co si nektere "prestizni" autobazary dovoli...
Jinak ,blokane, pochopil jsem dobre, ze jeste Logana nemas?
17.05.2007 | 13:43:54 | diego Reagovat
Pro Toma
Tome samozřejmě že to nebyl nový výfuk. Šlo vidět, že za nějaký čas bude chtít vyměnit ale nevěděl jsem, že to bude tak drahý. Jistě, že do auta se musí dát nějaká ta koruna aby bylo v pořádku ale né tolik.
Tak nekritizuj Logana. Každý nemá stejný názor a nelíbí se všem stejna ženská jako auta .
Raději se vyjadřuj ke značkám které si měl nebo je chceš zkusit a nekritizuj Logan když se ti nelíbí.
Já ti neberu tvůj názor ale nikdy nedsuzuju když nevím jak to celé bylo.
Ahoj Tome přeju ti hezký den.
17.05.2007 | 13:14:35 | blokan Reagovat
re:
Logana ti nekritizuji.
Jenže výfuk ti za pět měsíců nezkoroduje.Takže to muselo být vidět.Pokud bych auto kupoval někdy v bazaru tak si ho pořádně prověřím.Třebas i autorizovaný servis a mám v rodině lidi co do aut dělají.Ale naštěstí auto z bazaru nekupuji.
17.05.2007 | 12:48:53 | Tom Reagovat
Vzkaz pro Toma a ostatní blbé kritiky.
V autobazaru jsem auta prohlížel horem dolem ale když člověk není zkušený automechanik nic nepozná. Myslí si,auto je pěkný v dobrym stavu, jezdí dobře tak proč ne ale skutečnost je úplně jiná!!!
Skoro 90% všech ojetin v autobazarech jsou vraky bůhví odkud. Nějakej chlapík auto koupí za 90 000 Kč hodí na to pár dílů a lak a chce za to 180000Kč.
A ještě nevíte jestli to auto není nějaká šmelina,
Logan jsem prolezl křížem krážem a na običejné jezdění opravdu bohatě stačí.
Samozřejmě to auto není pro chlubný plíce aby všude říkaly, že mají auto za tolik a za tolik a že jede bůhví jak rychle.
Kritici nekritizujte když nekupujete.
Jestli si někdo myslí, že jsem nějakej ňouma přes auta tak se plete.
Nikdo mě už neodradí DACIA LOGAN MCV v pohodě stačí těm co chtějí spolehlivé nové auto a né deset let starej vrak.
17.05.2007 | 12:36:34 | blokan Reagovat
Re:logan se vyplatí
Tak nevím kupovat auto a pořádně si ho neprohlédnout??To nebylo v autech ,ale v lidech.
17.05.2007 | 11:10:33 | Tom Reagovat
LOGAN SE VYPLATÍ!!!
Ahoj lidi!
Moje první auto byla Š. Felicia dostal jsem jí od rodičů novou. Byla super ale po šesti letech se začala oběvovat koroze. Tak jsem jí prodal po osmi letech když jsem se porozhlížel po novém autě utrpěl jsem nepřectavytelný šok.
Nejlevnější auta byla kolem 300tisíc a výše. Řekl jsem si než kupovat drahé auto na leasing tak si koupím nějakou zánovní ojetinu z autobazaru.
Koupil jsem si za 245 000 kč Peugeot 406 combi rok výroby 2001. Auto vypadalo jako nové, tiché, pohodlné a prostorné. Po pěti měsících odešel výfuk zrezivělé všechny části oparava 21 000. Za další dva měsíce jsem oběvil korozi blatníků (zadních i předních) oprava i s originální barvou 18000. Posledními dvěma kapkami byla zjištění vady motoru (auto cukalo kouřilo nemělo výkon a vysokou spotřebu) a taky že auto bylo asi tak dvakrát nabourané. Takže mě to auto vyšlo na 310 000 Kč.
Okamžitě jsem ho prodal ale už jen za 195 000 Kč (za rok kleslo na ceně)
Zkusil jsem tedy Renault Laguna 2,0 RXE s plnou výbavou super auto ale dopadlo to skoro stejně ale Laguna na tom byla asi lépe.
Když jsem viděl DACII LOGAN na silnicích a jak jich jsem viděl víc a víc začal jsem se zajímat proč tak trochu prosté auto lidi kupují.
Přesvědčil jsem, že auto je levné když přihmouřím oko tak zas tolik hnusné není. Testy dopadly v celku dobře a někdy Logan dal do kapsy i o 200 000 dražší konkurenty.
Logan není auto pro snoby ale pro običejné lidi kteří chtějí dobře dojed .
Moje motto je aby auto sloužilo mě a né já jemu.
Můj kamarád si koupil Logana 1,5DCI a nemůže si ho vynachválit. Já jsem živnostník jako on oba potřebujeme aby nám auto odvezlo i nějaké ty krabice se zbožím.
Logan odveze vše a z žádnými velkými problémy. Takže kamarád s Loganem odveze krabice se zbožím a rodinu se třemi dětmi.
Motor má z renaultu takže je to prakticky renault.
Logan mě učaroval tím, že relativně za málo peněz máte nové auto ve kterém vím co je, odkud je a v jakém je stavu .
Sedan je pro mě malý a proto jsem si obědnal verzi combi Dacia Logan MCV 1,6DCI .
Vím, že asi se najde hodně lidí co si řekne, že jsem utrpěl úraz hlavy. Moje zkušenost mi jasně říká, že nové auto je nové auto a že vžádném případě se ojeté nedá srovnávat s novým.
Jistě Logan není žádný přeborník v rekordech rychlosti, luxusu a krásy ale na običejné ježdění úplně stačí a za tu cenu se vyplatí i kdyby se po pěti letech rozpadl ale tomu nevěřím.
A ještě vzkaz pro ty co si chtějí Logan koupit: Nenechte se odradit hloupejma čumilama nebo škodovkofilama.
Logan je super auto za dobrou cenu a všimli jste si něčeho?
Na Logan si nestěžují jeho majitelé jsou sním spokojení protože ví že toto auto úplně stačí , na co mít auto za milión když Logan krasně stačí.
!!!!!!!!!LOGAN SE VYPLATÍ!!!!!!!!!!!!
16.05.2007 | 23:09:08 | blokan Reagovat
Když se pečlivě kupuje, nebo např. doveze ze zahraničí, dá se koupit i auto ve výborném stavu a s málo km najeto, popř.dobře servisované se servisní knížkou.To je případ mé laguny,čekal jsem 3 měsíce než jsem našel v německu kousek který vyhovoval, jak výbavou,tak stavem a samozřejmě cenou.
10.04.2007 | 12:22:41 | juri Reagovat
Omlovam se za toho strepa, taky jsem zacinal tak vselijak. Moje prvni auto byla Skoda 105. Jasne, ze je to jen o penezich, ale srovnavat novy auto s tvoji Lagunou je fakt trochu mimo misu. To se na me nezlob, to je jako srovnavat cerstvy jeste teply rohliky se vcerejsimi.
Je mozne, ze tvoje Laguna, kdyz jsi ji koupil, mela najeto jen 120 tisic, ale ze zkusenosti vim, ze je to jen malo pravdepodobne a pokud jsi jeste nemel novy auto, tak si jen tezko dokazes predstavit, jak asi vypada auto po odjeti urcitych kilometru. Kdyz si projdu kterejkoliv bazar a podivam na kterykoliv auto a potom na udavanej pocet ujetych kilometru, tak se tomu vzdycky musim smat.
10.04.2007 | 10:35:18 | Roman Reagovat
Zas jsem se nepodepsal, sorry.Mám lagunu 2.0 16V rok 1998 102 kW a najeto 159000 km, z toho 40000 mých.Pro upřesnění...Roman píše kraviny...
09.04.2007 | 22:48:42 | juri Reagovat
Musím reagovat.Jsem ten anonym z 1. dubna.Ten ,,střep´´ se mě dotknul.Střep je třeba ta fabia ale ne moje laguna.Jezdím bez poruch. Rozhodně se moje laguna nes**e nějak víc než ta zbožňovaná fabie.Jsem student, mám matku samoživitelku a na auto sháním jen z brigád a myslíte si že bych na to měl kdyby se to nějak kazilo???A spotřeba je taky ok.A to mám ještě uno 1.0i.e.Směju se když tady píšou že neutáhnou zahraniční auto nebo takový bláboly.Když to utáhnu já jako chudej student, z brigády:o)))
09.04.2007 | 22:43:56 | Reagovat
A který auto má nalítáno 200 000a více?????????????????????????
09.04.2007 | 19:29:40 | Reagovat
Nechapu jak nekdo muze srovnavat novy auto s 10 let starym strepem, kterej ma nalitano minimalne 200 tisic, ale jinak maji zarucene do 100 tisic a jsou po prvnim majiteli, nikdy nebourano a jezdil s tim takovej dedula :)
Uz jste nekdy videli auto, ktery ma zarucene najeto jen 100 tisic ? (Zarucene znamena, ze jste tech prvnich 100 tisic sami odjezdili)
09.04.2007 | 18:56:59 | Roman Reagovat
Jenže né každej,často důchodci,chce ojetinu,né každej potřebuje klimatizaci když umí otevřít okno,né každej jezdí dálky,a na hřbitov a do kauflandu ideální auto.
01.04.2007 | 17:25:31 | hokr Reagovat
Mám 2.0 16V a rozhodně myslím že mě nikde nenechá.A pojistka, asi o 2500/rok vyšší, a to nejsou v dnešní době vůbec žádné peníze...A spotřeba cca podobná.A výbava:4xabg,climatronic,PC,ABS,tempomat,vyhř.čel.sklo+sedačky+el.zrc.,orig.CD,4xel.okna...Tak určitě je lepší koupit ojetou lagunku.(Nebo xantii,406,mondeo,...)než ten divnej paskvil.
01.04.2007 | 00:18:38 | Reagovat
pro juri
Jenžemysli na to co když tě laguna někde nechá? a co to je za motor? jestli ětší než 1,4 tak de i pojistku,ale pravda je že MPi nic extra motory
31.03.2007 | 21:11:46 | hokr Reagovat
Nemusí to být nějakej patnáctiletej střep, moje laguna je z 98 a v servisu to teda moc nenastálo...Když se koupí dobrej kus tak není co řešit.A lepší občas do toho servisu zajet a něco vyměnit než jezdit v loganu...
30.03.2007 | 19:17:23 | juri Reagovat
juri-reakce
Takže myslíš že je lepší dávat auto do servisu,cpát do něj prachy,než jenom jezdit??
30.03.2007 | 17:34:03 | hokr Reagovat
Tak si šetřím na logana combi a už se na něj těším.Holt mám smůlu na ojetiny a radši koupím nové.Stejně to za 4 roky prodám-možná to bude prodejný víc než desetileté BMW co má nalítáno 300 a začíná to dělat potíže.A když najedu do díry a ohnu si spodní rameno tak snad to nebude za 50 jak s Pasatem.Závodit se stejně nedá-na to je tady moc kamionů.A většinou ty rychlé dojedu právě za nějakým kamionem,nebo se potkáme na křižovatce.
29.03.2007 | 19:53:06 | Milan Reagovat
Jenže když koupím tu lagunu, tak ušetřím třeba cca 100000Kč a to pak můžu dávat do oprav, poježdění bude super a stejně za menší prachy.
29.03.2007 | 10:35:49 | juri Reagovat
Pro Anonym
Jenže Laguna je o 9let starší, horším tech.stavu-pro normální lidi lepší novej logan než stará vilítaná laguna
28.03.2007 | 19:29:27 | hokr Reagovat
Lopiku jsou cenově daleko od sebe, a to tak že laguna bude z toho roku (98)stát o hromadu míň.
27.03.2007 | 09:38:29 | Reagovat
Proč srovnáváš Logana s Lagunou když to za prvý není stejná třída a za druhý jsou cenově dost daleko od sebe.
04.02.2007 | 20:52:34 | lopik Reagovat
Logan je hnus.Počkejte za 5 let. Ty auta budou vypadat jak ted vypadají felicie...Jel jsem ve dvou loganech, 1.5 dCi a 1.4 16V, oboje bída, ne motoricky, ale nesedí na silnici, interiér strašný, vzhled celkově...strašný.A výbava? Soused má prý,,plnou výbavu´´:2x airbag, orig.rádio,manuál klima,přední el.okna+zrcátka,ABS.Já mám lagunu r. 98(!!!),a mám navíc třeba 4 el.okna,vyhř.čel.sklo,Climatronic,el.sedačku,4airb.,tempomat a nevím co ještě oproti ,,plně vybavenému´´ loganu...
04.02.2007 | 17:46:34 | Reagovat
no...
Přidám svoji trošku,já nejsem nijak ve vatě ale auto jsem chtěl nové a po zkušenostech s doslova příšerným Formanem (50 kW,vstřik,r.v.94)jsem škodovku nechtěl.A tak také zkušební jízda s Loganem 1,4,prodejce byl dobrej nechal mě jet asi 15 km a můžu říct,že na pružnost to bylo stejné jako ten chcíplý Forman...možná že 1,6 je výrazně lepší ale nedovedu si představit třeba předjíždění nad 100 km/h.A ten "měkký" podvozek mi zas až tak měkký nepřipadal.Vyhrál Getz 1,3....
01.10.2006 | 12:17:11 | zima24 Reagovat
LOGAN
Nevím, kolikz Vás se v loganu projelo, nebo v něm alespoň sedělo!??! Já se rozhodoval o koupi auta a - asi pro mě není nezbytně nutné utratit veškeré úspory za "káru", která mi potom bude moknout před barákem. Takže jsem se ohlížel po levných autech. A chcete mi říct, že je lepší koupit prcka??? Logan mě nadchl svým vnitřním prostorem. Dnes mám najeto 31000km a jsem nadmíru spokojen. Dokonce uvažuji o kombi - pokud opravdu vyjde sedmimístná verze...?! Nechci tímto hanit jiné vozi, ani Vám brát Vaše "názory", ale zkušenost s vozem mám já - a je příznivá!!!
29.06.2006 | 15:58:17 | Honza Reagovat
Logan vers. Fabia
Před časem jsem se rozhodoval pro nové auto a větším kufrem. Po dluhém zvažování pro a proti mi zůstaly 2 možnosti. Po dovybavení Logana se cena vyšplhala na 270000,- s motorem 1.4 Mpi. Proti němu stála skladová Fabia combi Sport line 1,2 htp 47 kW za 309000,-. Logan měl navíc klimu a možnost vozit 5 dospělých. Fabka klimu nemá, ale vynahrazuje si to ABS s MSR, bublinou spolujezdce, sedadly s výborným bočním vedením a plně nastavitelným volantem. V neposlední řadě bylo i možnost sklopit dělené sedadlo a naložit 3 lidi i s lyžema dovnitř. Co mě, ale nakonec přesvědčilo byly finace. Chtěl jsem leasing s 10% akontací splácet 5 let. Po předložení kalkulací od obou prodejců mi vyšlo, že Logana přeplatim o 80000,- a Fabku o 50000,-. K tomu jsem připočítal rozdíl ve spotřebě cca 1litr na 100Km (opravdu s htp jezdim v rámci předpisů za 6/100) a z cenová výhoda Logana byla pryč. Když jsem si oba vozy byl prohlédnout, tak už nebylo co řešit. Na jedné straně combi s 15" koly z lehk. slitin, zatmavenými okny, radiem Simfony s 8 repro. a na proti Logan bez pozinku, měkym podvozkem a hlavně vysokou hladinou hluku v kabině. A třešnička na dortu byly výsledky crash-testů a počet servisních míst Škody a Dacie. Sečteno a podtrženo, pokud narazíte na novou Fabku combi ve skadu některého z prodejců není co řešit.
13.05.2006 | 13:13:48 | Pipoch Reagovat
reklamace
Jedna špatná zkušenost bohatě stačí! Záznam reportáže o reklamacich u Renaultu v Motožurnálu ČR1
26.03.2006 | 22:20:42 | tomas vratny Reagovat
Plně souhlasím, že se auta nemají odsuzovat podle značky. Auto vám slouží tak, jak se o něj staráte.
18.03.2006 | 21:09:32 | renaultman Reagovat
Solenza
koupil sem pred 2 rokama Solenzu a nestacim se divit behem tech 2 let :
prestal fungovat imobilizer
zvlnily se brzdove kotouce
ze svaru karoserie vyteka rez (i pres pravidelne strikani dutin)
proreznul vyfuk (po 20 000km)
tekl olej z posilovace rizeni
prestala fungovat zasuvka zapalovace
prestala fungovat vystrazna signalizace blinkru
celkem za ty 2 roky ztravilo auto v servisu 3 mesice
pomer ceny a uzitne hodnoty je uzasny, ale pokud vezmu v uvahu ze se mi auto po 3 letech uzivani rozpadne tak uz to tak uzasne nejni
musim uznat ze prejit z renaulta na dacii byla jedna z nejvetsich chyb
08.02.2006 | 18:53:13 | Paja Reagovat
Chápu...
Vím o čem mluvíte...taky jsem se setkal s názory typu "Cože? Daewoo? To je korejskej šmejd, to nekupuj, hned se to rozsype..." A vida...mám Nexii, 450 000 km a žádná porucha, jen pravidelná údržba. A koho jsem vezl, byl mile překvapen.
V Loganu jsem nejel, ale seděl jsem v něm a musím říct, že na mě udělal dobrý dojem, interiér působí útulně a prostorně. Ještě s Daewem najezdím nějakých 100 000 km a pak se poohlédnu po novém, možná to bude Logan.
26.12.2005 | 20:59:16 | Fox Reagovat
ÓÓÓ!!!!
Děkuji za podporu!
K dnešku mám najeto 21000 km, a zcela se vším jsem naprosto spokojený. Naprosto!
Na druhou stranu chápu odpůrce tohoto auta. Když jsem známým a kolegům oznámil, že jsem čekatelem na Logana, tak si většina z nich otevřeně klepala na čelo. A když se do něj pak posadili, změnili názor... A na konec si ho potom 3 koupili taky...
08.12.2005 | 22:40:43 | Kosťa Kostič Reagovat
Myslím si, že jsem národ závistivců když čtu ty názory, já Kosťovi Logana přeju myslím si, že by se Renault pod špatné nepodepsal. Podle mě je lepší koupit si nové auto, které není tak precizně udělané než abych si koupil auto, které bude mít ,,zvuk´´, ale má nejeto bůhví kolik kilometrů, nacpu do toho peníze abych měl klid, že mám nový oleja a třeba rozvody a nakonec budu doufat, že nepochází z nelegální činnosti. Jezdím služební Octavií a kdybych si ji měl ve svém vlastnictví a platit všechny opravy tak se s toho musím zbláznit mám diesla a jsem s toho úplně na mrtvici spotřeba tadá dobrá, ale vždycky když jedu někam dál než za Prahu tak mám strach, že mě někde nechá stát. S tím převrácením: kamarád se převrátil v Passatu takže tenhle test bych nebral tak vážně. Takže Kosťo hodně dobrých najetých kilometrů.
23.11.2005 | 18:46:03 | David Reagovat
Kdo v něm jel,nekritizuje!
Tak po přečtení Vašich komentářů je mi zle.Nechápu,jak někomu nemůže dojít,že je možný přesedlat z volva,bmw,či něčeho obdobnýho na dacii logan.Před časem jsem jezdil seatem ibizou 1.6 a vzhledem k tomu,že servis byl víc,než nákladný,jsem ho prodal a půl roku jsem jezdil ve škodě 120l z roku 1980,tedy stará užovka.Se mnou to nic moc nedělalo,jen jsem jezdil pomalejc,zavíral každý dveře extra,tankoval special a při parkování se trochu namakal.Co to ale dělalo s lidma okolo,to byla síla!!!
Nějak tu změnu nemohli skousnout.
A podobně je to asi i s výše uvedenýma závistivcema,škarohlídama.Je to smutný,ale v týhle republice platilo a stále platí,že jestli nejezdíš v mercedesu,tak si socka,tak to vidím Já.
Takže si z toho,kosťo,nic nedělej,jsou to gumy.
Já jsem se s loganem projel poměrně pěkně,samozřejmě je,co zlepšovat,ale ani seat,či citroen,který jsem měl,nenabízí tolika místa.Je z něho bezvadně vidět,což se u fábie-hopsadla říct nedá,zvlášť ten kufr...
Vážně uvažujeme,že si ho po zimě pořídíme,ve střední výbavě.Tak ti i ostatním mnoho dobrých km,ať už jedete v čemkoliv.
02.11.2005 | 09:09:48 | Klíma Reagovat
LOGAN
Je to auto za málo , asi to zázrak nebude , ale vozy zmiňovaných značek by za ty peníze asi ani neměli motor , kola, sedadla ... takže se nedají vůbec srovnávat nab logan jede topí a neteče do něj ..
31.10.2005 | 23:41:51 | bigben Reagovat
loganospasitel
Jo, jo. Tak už to bývá a už jsem to taky mnohokrát slyšel. Kdo jezdí bavorem, nesmí si už nikdy koupit nic horšího. Ve státech taky nepřipadalo v úvahu, abych si ve svém postavení koupil něco jiného, než meďoura za 53000 USD a k holiči jsem podle těch jejich snobských zvyků taky musel chodit jen tam, kde se za totéž stříhání platilo téměř desetinásobně víc. Za vybočování z řady tupounů a hlavně za recesi se tam prostě rovnou zavírá. Tady je zase na denním pořádku závist, nepřejícnost a pochybovačnost. Takže se Vám nedivím a přeju Vám to!
30.09.2005 | 17:57:11 | Kosťa Kostič Reagovat
To je síla
Jak toto nikdo může napsat,já to zkusil jak to sedí do zatáček-hruza i Fiat regata je na tom lépe a to už je co říct. Ja bych to rozjel tak 80 KM/hod do stromu a pak by bylo vidět kdo je na tom lépe BMW,VOLVO nebo LOGAN.každopádně to jde říci jednou větou:CO CHCETE ZA TY PRACHY.
13.09.2005 | 02:54:31 | Jahoda Reagovat
losí testy Loganu
jsem taky viděl, ale při těch se tuhle převrátil i Mercedes "A". Logan je holt prostornější i na výšku, takže jde logicky nahoru i těžiště, ale normální člověk s tím nejezdí tak, jak profi řidiči na losích testech. Pravda přesedlání z Volva mi taky nějak nesedí, ale při srovnání parametrů s ostatními auty v cenové relaci Loganu, je Logan skoro o třídu výš, co do motoru a rozměrů, takže pokud člověk hledá něco levnějšího.... Asi bych mu taky dal přednost před Fabií, ale ještě jsem v něm nejel.
29.08.2005 | 09:18:42 | Reagovat
logan?!
a jéje zase nějakej loganozachránce...
ale proč ne já jsem přesedl z MB S500 a BMW 750iL do loganu a nemůžu si ho vynachválit....
mě osobně stačilo vidět crashtesty a losí testy-je to prostředek k vyhubení nižších majetkových vrstev obyvatelstva,patrně vládní program na úsporu financí v rozpočtu...
28.08.2005 | 16:55:27 | majkl Reagovat
??
To bych se divil, kdyby někdo přesedl z BMW 5 a volva S60 do loganu a takhle si ho pochvaloval, to je prostě blbost!!
28.08.2005 | 11:32:03 | Golfis Reagovat
logan
podle toho co píšete se mi zdá že to snad ani není pravda jaká auta jste vlastnil....S60,bmw 5 apod.-z tech se na logana opravdu nepřechází a člověk který je měl o loganu snad ani neuvažuje.
chtel jsem také nové auto,logana jsem také projel a tragičtější auto jsem nevidel-všude je znát jak se šetřilo a hlavně uplně na všem.jízdní vlastnosti jsou tragédie a o spouste dalším ani nemluvě. šel jsem raději do starší fabie a ani ta není opravdu nic moc proti otcově 8let staré 5ce bmw...na to že to je skoro nové auto,natožpak logan.
pošlete tuto recenzi do volva a bmw at tam vidí do čeho přecházejí jejich klienti-asi by se meli zamyslet nad tím jaká auta tam vyrábějí.
logan může být dobrým autem po škodě 120 to ano.
28.08.2005 | 11:13:47 | mikeš Reagovat