Rok výroby:2006Typ motoru:1,4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:8 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:2. 11. 2006
Mé auto ještě žádné poruchy nemělo koupili jsme ho v červnu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
To auto prostě nemá chybu,snila jsem o něm víc než rok a letos se mi konečně sen splnil. Koupili jsme ho v červnu a hned v srpnu jsme jeli na dovolenou do Itálie. Cesta proběhla v klidu byli jsme spokojeni s velkým prostorem uvnitř auta, máme 2 malé děti a po celou cestu měli dostatek pohodlí. O velikosti kufru ani nemluvím, byla jsem velice překvapena co všechno se nám tam vešlo. Na nové auto si nemůžu vůbec stěžovat, spíš naopak. Jsem ráda, že jsme si tohle nové auto koupili.
Pro nás kteří vlastníme Logánka a už jsme si na něj zvykli je to uspokojivé a při přiměřené ohleduplnosti i dobré autíčko a kamarád.K těm připomínkám těch druhých majitelů"druhých" značek.Máte podobné problémy jako my,stačí se podívat na stránky vašich vozů na tomto servru.A co se týká vybavenosti.Loganek byl původně určen jako autíčko pro méně majetné,nenáročné uživatele v Evropě.A díky velkému úspěchu nejen v ČR byl postupně vylepšován.A tedy to co vám tam chybí už dnes nemusí platit.to ale vesměs neplatí u silnějších verzí Logánka.Takže až se začne doufám po delší době po nástupci už bude toto splňovat i vámi postrádaný standart.
>> "Tak jsem sem zabrousil a vidim, ze je tady zase plno blbu, co ma plnou hubu kecu... Takze napr. thalia otackomer ma, nevim jak David006 prisel na takovou blbinu, ze tam neni" Přišel jsem na to tak, když jsem chtěl kupovat Logana nebo Thalii a informoval se na to, tak v letáku u Thalie měla otáčkoměr až třetí verze (podle výbavy), která stála nějakých 270 000 (nevím přesně). První dvě verze ho neměly. Moja Carisma otáčkoměr má a stála polovinu co ta Thalia, navíc má klimu, litá kola, palubní PC a co se týká jízdnách vlastností a spotřeby ani nemluvě. Ukažte mi dnes benzínové auto z roku 1998, které má 92 kW, spotřebu 6,4 a emise nižší než nová Fabia...a to nemluvím o povinném ručení, které mě stojí 3350 Kč ročně. Za dva a půl roku jsem do oprav dal asi 12 000 Kč, takže do těch 270 000 mám furt daleko :-)
Taky jsem si chtěl koupit Logana,ale po předváděcí jízdě mně to přešlo.Přirovnal bych to zhruba jako,když řídíte Trambusa.Řadička mi připadala strašně dlouhá a vykazovala menší vůle jak u ojetiny,volant velký a sedačky ploché.Po rozjetí začal do kabiny pronikat hluk od pneumatik a nad 3000 ot. i hluk motoru. Nad 100km/h už se přidal i značný aerodinamický hluk.Jízdní vlastnosti celkem nejisté a řízení moc měkké při vyšších rychlostech takové gumové,takže panovalo zklamání. Dnes už se Logan ani tak neprodává trh je asi přesycen. Ideální vozidlo pro starší řidiče anebo pro bývalé stodvacítkáře. Dneska snad i přidaly více filcu takže s tím hlukem by to mělo být lepší.
Tak jsem sem zabrousil a vidim, ze je tady zase plno blbu, co ma plnou hubu kecu... Takze napr. thalia otackomer ma, nevim jak David006 prisel na takovou blbinu, ze tam neni. Dale naky pisalci pisou, ze je fabia htp lepsi nez logan, rad bych vedel v cem. Fabia htp ma zvuk jak vysavac, zrychleni jak slimak a vybavu oproti loganu nulovou, jediny v cem ho muze predcit je mozna podvozek (nejedna li se o verzi junior, ktera postrada pricny stabilizator) a palubni deska, ktera je z mekceneho plastu. Kdybych ja si vybiral, tak logan u me vitezi a fabie odchazi porazena na hlavu. Dalsi chytraci pisi, aby si slecna koupila radsi golfa nebo oktavku. Fakt genialni napad. U logana mas ted zaruku 3 roky a na ojety auto? U techhle ojetin kdyz jsou TDI odchazi casto vaha vzduchu (kamaradovi odesla po 120 000 km) a stoji neco kolem 11 000.
Taky jsem o Loganu uvažoval, ale...v základu nemá osvětlení kufru, otvírání kufru z místa řidiče, posilovač, ABS. Pokud nové auto, tak musí mít tohle všechno plus mlhovky vpředu, aspoň 2 airbagy, otáčkoměr (ten zase nemá Renault Thalia), klimu, el. okna vpředu. Vzhledem k romzměrům Logana jsou téměř nutností 15-palcová kola o menším profilu. S tímto by se cena Logana dostala nevím na kolik ale min. na 250 000 Kč ne-li víc. To si radši pár tisíc přidám a koupím Hyundai Accent nebo jiný korejský vůz s dobrým poměrem cena/užitná hodnota. 1,4 motor Accentu má 74 kW zatímco Logan jen 55kW při stejné spotřebě. Jedinou nevýhodou Accentu je snad menší kufr. Zato se dají sklopit sedadla. Nikdy jsem nepotřeboval naplnit kufr naplno, ale zato jsem mockrát vezl v autě dlouhé věci. Bez sklopených sedadel bych byl namydlený.Co se týká otázky Fabia nebo Logan, tam bych volil jednoznačně Logan. Ve stejné výbavě je o dost levnější než Fabia. A je větší.Nakonec jsem koupil Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, 92 kW, spotřeba 6,3-7,5 litru. Kufr 430 litrů. Za dva roky jen tyto opravy: čep a tyčka řízení, zbroušení brzdové destičky, zadní stěrač, 2x svařovaný výfuk (celková cena oprav 8000 Kč, což jsou dvě leasingové splátky nového auta). Jinak provozní věci (olej, filtry, baterka, gumy). Jsem max. spokojen. A komfort jízdy se s Loganem nedá srovnávat. Bratranec je řidič z povolání, v Loganu jel a říkal, že to není auto ale taková koza. Nový Logan klesne za dva roky na ceně tak o 50-70 tisíc, moje auto max. o 30 000 Kč.
Ty woe sem koupil golfa-najeto 356000,aby každej čuměl- musim pouštět nahlas muziku-duc,duc...ale lidi moc nečuměj i když to má metlu a křídlo,ty woe to nechápu-musim troubit. Místo katalyzatoru mám jenom rouru jako všichni podobný borci-gumy z bazaru,na benzin neni,ale je důležitý abych náhodou nevypadal jako socka ,woe,tak vám aspon něco napýšu-abyste čuměli jak sem se zmoh na pořádný auto ze západu ,woe.Nejvíc mě rozhodi jak pišete že jste s autákem spokojený.Ted abych zas někoho pořádně předjel na plny čáře v zatáčce -aby jako věděl woe...jo poznáte mě podle modrejch světýlek-ty se mi fakt teda povedli...
Chtěl bych vidět tu tvojí lagunu po těch kilometrech, ha ha ha,tak nevim co máš proti dácii,a když de o čelní náraz tak to bys muzel jezdit kamionem,. a když ti do o bezpečí rodiny tak jezdi vlakem a né autem!!!!!!!!!!!!
Já mám rodinu, žádnej boháč nejsem.A loganem bych nikdy rodinu nevozil.Já za ty podobný prachy(199 tisíc)koupil Lagunu II grandtour 1.9dCi z roku 2002, mám 8*pytel,xenony,ABS+ESP+ASR,celopozink..Pak až se se mnou někde srazíte tak pochopíte že logan opravdu NENÍ dobré auto pro rodinu,pokud ji máte rádi...Laguna je 6 let stará a je spolehlivá...Chci vidět logana po 6 letech a najetých kilometrech co mám já-tzn.218000km.
Je to opravdu fantastické, jak některé lidi Logan s..e. Copak je někdo nutí si ho koupit ? Nelíbí se mi, nevyhovuje mi - jdu jinam, tak v čem je proboha problém. Mně se třeba šíleně nelíbí Roomster, dřív se mi takhle nelíbil Ford Ka Na Loganovi mi vadí absence předpínačů (ty by asi nebyl velký problém montovat), nicméně druhý airbag za příplatek má dnes spousta lacinějších aut, ABS je již nyní v základu. A škoda, že nemá pozink...
A důležitá informace pro ty, co to ještě neví nebo nechápou - tohle není auto pro závodníky ! A pokud nechci závodit, tak motor 1,4 bohatě postačuje (zvlášť, když mám dodržovat rychlostní limity), podvozek je měkký - výborně, necítím každý kamínek na silnici, můj dojem z brzd - lepší než ve Fabii...
A počítejte - kolik bude stát Fábie s motorem 1,4 + posilovač řízení + centrál s DO + mlhovky + elektrické stahování oken ? Skoro dvakrát tolik, co stejně vybavený Logan. Životnost Logana je výrobcem plánovaná na deset let - pokud to vezmu podle ceny, tak to by Fabie měla vydržet dvacet let. Hm, tak o tom pochybuju...
Je fantastické sledovat diskuse k dacii.Dlouho jsem se tak nepobavil.Proč Vám lidi tak leží v žaludku?Kdo chce a už na ni má,ať si ji koupí! Já na ni šetřím.Myslíte ,že v BMW nemusíte dávat přednost na křižovatce?Nebo Vás na D1 nbudou sr...át kamiony?A pamatujte-nejhorší ze všeho sou trpaslíci a ne dacia.
Tato stránka slouží k vyjádření názorů uživatelů vozu Dácie Logan, tak nekritizujte někoho, kdo vyjadřuje svůj názor.Vozem jsem se svezl, jízdní vlastnoti odpovídají cenové kategorii, motor ač 8-mi ventilový s tak těžkým vozem do 80ti km/h velice solidně zrychluje, prostoru dostatek, kufr abnormální. Chtěl bych slyšet zážitky řidičů Loganu a Fabie Jr., kteří mají 4čl. rodinu po 500km jízdy třeba do Chorvatska , pominu-li rozdíl v ceně. Každý nemá 0,5 mil. na nové auto a vraky s upraveným tachometrem po havárii ať kupují ti zkušení !
Lopíku, nechytej mě za slovíčko. Teďka si nejsem jistý tím pořadím, ale prostě je to tak. Jedná se o skupinu akcionářů, která korporátně spojila Nissan a Renault. A jedná se o úplně stejný princip jako u PSA. Ale fakt nevím, jak Ti to dokázat. Dokumenty jsou tajné, takže by snad pomohl nějaký světový obchodní rejstřík. Ale prostě je to tak.
ano to je sice pravda Renault a nissan,ale to neznamená ,že se navzájem vlastní,ale že spolu spolupracují tak jako peugeot s citroenem a jiné automobilky a proč je asi v logu první Renault
Lopiku, Renault opravdu patří Nissanu. Jak jsem na to přišel??? Jednoduché, pracuji v automotive a dodáváme Renaultu. Každý oficiální formulář Renaultu je nese logo Renault & Nissan. Ono se to moc neví, ale je to tak. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit ale to je asi to jediné, co s tím můžeme dělat. Ale na tom přeci není nic špatného. Renault převzal celý systém vývoje, výroby a hlavně management kvality. Ale dále budou existovat tyto značky, které si budou na trhu fungovat. Každý trochu informovaný ví, že koncern PSA tvoří Peugeot a Citroen. Taky si na trhu konkurují a firmy se chovají "nezávisle". Takhle to dnes prostě v automotive industry chodí.
Kde si přišel k tomu ,že Renaulta vlastní Nisan to je pěkná blbost Renault od jakživa vlastní Renault a s Nisanem pouze spolupracuje na vytváření nových modelů atd, ,no kam ty chodíš na ty kecy!!!
Inu slovenský bratře. Prostě Škodovka je český podnik tak tu bude vždycky prodávat nejvíc aut. Kéž by jste u Vás na slovensku něco podobného měli. Sice montujete tuším Tuarega a teďka tam budou stavět korejci ale to je tak asi všechno. Bohužel svojí automobilku nemáte tak se do nás navážíte. Jo a pak u nás v montovnách boucháte u pásu a brečíte, že jsme se dělit neměli. Ale k autům. Já škodovku nemám a ani pro ní nepracuju ale pár informací. Škodovka patří VW, to ví každý, ale stále se vyrábí a vyvíjí u nás. Asi nevíš, že ve výzkumu a vývoji ve VW pracuje cca 11000 lidí, z toho cca 3000 lidí pracuje ve Škodovce. A to, že je to německé auto to fakt řekne jen slovák. Řekni švédovi, že Volvo je německé auto (vlastní ho Ford), řekni francouzovi, že Renault je japonské auto (vlastní ho Nissan) a řekni němcovi, že Mercedes je arabské auto (vlastní ho investiční fondy z Kuvajtu). Prostě máme tu automobilku, která v Evropě něco znamená a patří VW, to ale neznamená, že to není české auto. A když se podíváš na prodeje aut v jednotlivých státech tak zjistíš, že min. 50% prodejů uskutečňuje automobilka na domácím trhu. Prostě ital bude preferovat Fiat a vláda Lancii, francouz zase PSA a Renaulta, němec, tak tam je to jasný, španěl Seata. Jen slovák nemá doma nic, tak prudí - i to pivo tam stojí za prd. A k Fabii. Fabia je navržena tak, aby plnila požadavek také českého zákazníka. Je velikostně na hranici třídy (chceme prostě za stejně peněz víc), motor 1,2 (prostě šetříme a je levnej), tuhé sedačky (ano, zde souhlasim, toto je rukopis němců). Není to auto v této kategorii nejlepší. Ale zase je to poctivě udělané auto, toto se s Loganem srovnat opravdu nedá. Logan je o generaci starším vozem, někde na úrovni Felicie. A toto je i jeho poslání. Za málo peněz hodně muziky. Nesrovnávej nesrovnatelné. A ještě Ti něco řeknu. Já měl tu čest navštívit jak Dacii tak Škodovku. A řeknu Ti jeden rozdíl. Ve Škodovce se svařuje celý skelet robotem. Ať už se jedná o bodové (RP svary) tak s přidáním materiálu MIG. Kdežto v rumunsku vaříme všechno ručně MIG a sem tam RP jednorázový stroj na bodování plechů. A čím to asi je, když 1 robot stojí cca 18 mil Kč??? Určitě tím, že rumuni jsou páni svářeči...
Na českých bratoch milujem jednu vec- neskutočný patriotizmus. Proste najlepšie autá sú Fabia a Octavia, čo na tom že už vlastne ani nie sú české ale nemecké... Fabia má akurátne tvrdý podvozok, akurátne tvarované a tvrdé sedadlá, výbornú spotrebu a aj ten 1.2 htp je akurátne silný, príjemne tichý kultivovaný motor, aj výbava je na urovni a karoséria je predsa pozink... takže dá rozum je to to najlepšie čo doma máme... a preto ktokoľvek kto jazdí v niečom inom je asi tupec. Ved vám to nikto neberie, kúpte čo chcete tieto recenzie sú aj pre tých ktorí sa rozhodujú o kúpe auta a radi by vedeli ako ho hodnotia majitelia. Samozrejme vždy tu bude troška subjektivity- ale vždy viac informácií ako z prospektov. Tak nech si každý vyberie čo potrebuje a na čo má, a určite to nemusí byt Fabia....
Chtěl jsem koupit nový auto pro ženu. A co si budeme povídat, cena Logana je rozumná a docela i užitná hodnota poměrně vysoká ale: - ABS a pytle by měly být standart ne za příplatek - předpínače pásů snad automaticky - design hodnotit nebudu, to je subjektivní, ale dle mojeho názoru nic moc. - motor, no 1,4 MPi bych moc nevěřil, ale 1,5 dCi je lety prověřenej motor, kterej něco vydrží. Sice primitivní ale ta výdrž tam je.
Co mě fakt dostalo byla zkušební jízda. Hrůza o sobě mluvit nebudu, já auta miluju a jak říkám radši uvidim svojí ségru v bordelu než bráchu v korejskym a dnes i rumunskym autě. Manželkce auto vůbec nesedělo, málo výkonný motor, brzdy hrozný a sedadla absolutně bez bočního vedení. Nakonec jsme koupili VW Polo a naprostá spokojenost.
No nevim jestli je to zastaraly Renault kdyz stoji na podvozkove platforme Micry a Modusu.A co na tom ze pouziva osvedcene dily z Laguny,Clia,Espace atd. aspon jsou ozkousene a vydrzi.A co Roomster ten je spatlany ze stare Octavky a Fabie.Me predchozi vozy R19, Megane, Kangoo a ted jsem si objednal Logana sobe modreho a zene cerveneho v plne vybave s klimatizaci no nekup to kdyz to vyjde mene nez jedno auto ze zapadu.
Taky jsem ten Rumunský zázrak chtěl koupit, ale... Aby se v tom dalo jezdit potřeboval by přitvrdit podvozek, nanontovat stabilizátory, namontovat sedadla s bočnim vedenim, koupit širší kola ( 165 je dobrý tak na přívěs na odvoz dřeva) a pozinkovat karoserii. Škoda, že nepíšete jakou úroveň výbavy máte, ale předpokládám jen 1x airbag, bez ABS. Ale i kdyby 2, tak mi chybí předpínače bezpečnostních pásů, trocha těch bočních výstuh. Asi je bezpečnější vozit rodinu v Loganu než ve Š120, ale za 200-250 tKč a při vašem Km pruběhu za měsíc bych si radši koupil 4 roky starou prověřenou Octavii. Uvidíme, za jak dlouho začnou Dacie reznout, Felicii to taky chvíli trvalo než jí vyrezli zadní dveře. S čím mě Logan překvapil je, že se u něj prozatim neprojevily žádné výrobní vady.
Ahoj Radka. No, mám taký dojem, že Logana trošku viac chváliš, ako by bolo potrebné. Ja osobne som s ním veľmi spokojný, mám najazdených 10 000 km . Logan je proste úžasný v tom, že väčšina ľudí ho buď neznáša alebo ba priam miluje - najmä majitelia Logana. Nič medzi tým. Len som zvedavy, ako bude fungovať po 100 000 a viac km. Dufam, ze v pohode. Pohodlie oproti Favoritu je oveľa väčšie. (moja recenzia z 12. září 2006)
Milá Radko, taky máme Logana, najeto přes 24000 km, zatím bez sebemenších problémů. Je to výborné prostorné auto pro rodinu s dětmi. Z těch hloupých komentářů si nic nedělejte, píší je lidé, kteří v Loganu nikdy nejeli. Přeji Vám hodně šťastných kilometrů.
ja bych si ho sice nekoupil, ale když chce někco prostorné auto za málo peněz, tak proč ne. kdybych se rozhodoval mezi fabkou a timhle tak radši tohle. podle mě to bude lepší než miniauto nebo nějaký levný korejec.
Lidi, vzpamatujte se. Ne všichni mají peníze na golfy, pašíky atd. a zároveň potřebují rodinný vůz. Logan je tu právě pro ně! Jestli se vám nelíbí, je to vaše věc, ale necpěte to jinejm. Je pravda, že v konkurenci dnešních vozů v bezpečnosti neobstojí, ale koukněte se na crash testy Xsary, Xantie, Mondea(r.1998), Civicu (1998), Mercedesu C(1997), Vectry (1998), Peugeotu 406... nejsou na tom o moc líp a proti nim neřeknete ani h...o. Je to prostě lidovka dostupná široký veřejnosti, které na luxusu a super komfortu nestojí svět (né každej má kožený sedačky a xenony jako hlavní prioritu).
Málo kdo ví že Logan je speciální utajovaný program na vyhubení sociálně slabých spoluobčanů s niším intelektem. Je konstruován tak aby díky svým jízdním vlastnostem a bezpečnosti nedal majitelům moc šancí na přežití v případě nehody. Degenti kupujte Logany!!!
Inter.stránky jsou volně přístupné a máme svobodu slova. Buďte prosím proto tolerantní, recenze vyjadřuje subjektivní názor pisatelky. Berme to tak, že LOGAN je prostě tady, ať se nám líbí nebo ne! Také je fakt, že ne každý je Pat+Mat a má chuť se trápit se starším Golfem nebo Oktávkou / 80000 na tachometru a v řídící jednotce záznam 7500 motohodin!!! a stáří 8let ???cha,cha,cha/
Logan je odjakziva hodne diskutovany, ja osobne bych ho nechtel, ale nic proti nemu, proste se mi nelibi... prijatelna cena a dobry kufr, to ano, ale jinak je Logan peknej osek...neveril bych mu, jsem zvedavy jake budou zkusenosti uzivatelu tak po 150.000km... Ale kdovi...kazdopadne u nekterych recenzi mam pocit ,ze stupnice hodnoceni uz nejak postrada smysl, kdyz tam nekdo napere vsude 10/10...
To Martin: mas sice pravdu, ze Fabia HTP je lepsi (mam ji jako sluzebni, tak vim o cem mluvim) ale Logan je neco strasneho, takovy novejsi Favorit. Mozna prave ta cena ho zachranuje... Jak tak koukam, za tu cenu je urcite lepsi si koupit nejakeho Golfa IV/Octavii I s TDI kolem 200 tisic kč a je to mnohem lepsi i spolehlivejsi nez tohle.
Mohu snad napsat komentář. Každý má jiné zkušenosti a někdo nemá žádné, přesto píšou ,,recenzi,, a hodnocení. Spolehlivost 10 klidně... Jízdní vlastnosti 10 má jen Ferrari apod. Komfort 10 Mercedes apod. Provozní náklady 10? Podle čeho tak soudíte . Jsem naprosto unesen z vašeho hodnocení. Chce to trochu se zamyslet.
Pořád lepší si za ty peníze koupit Logana než Fabii Junior HTP. Fabia se srovnatelným motorem je sice mnohem kvalinější, ale stojí ve srovnatelné výbavě o 100 litrů víc. Radko, Zvolila jste správně, hodně šťastných kilimetrů.
Milá Radko, taky vlastníme Logana-recenze z 15. 08. 06 / Tonda. K dnešnímu datu máme najeto cca 11 000 a taky bez sebemenšího problému. Spoustě lidí však asi Logan leží v žaludku,dokonce sem se dočetl, že Logan je v dnešní době společensky nepřijatelné auto, podle mě je to jen zapudrovaná špína. Takže držím palce a přeju spoustu najetejch kilometrů a výletů s drobotí..... Tonda s rodinou.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
autíčko
Pro nás kteří vlastníme Logánka a už jsme si na něj zvykli je to uspokojivé a při přiměřené ohleduplnosti i dobré autíčko a kamarád.K těm připomínkám těch druhých majitelů"druhých" značek.Máte podobné problémy jako my,stačí se podívat na stránky vašich vozů na tomto servru.A co se týká vybavenosti.Loganek byl původně určen jako autíčko pro méně majetné,nenáročné uživatele v Evropě.A díky velkému úspěchu nejen v ČR byl postupně vylepšován.A tedy to co vám tam chybí už dnes nemusí platit.to ale vesměs neplatí u silnějších verzí Logánka.Takže až se začne doufám po delší době po nástupci už bude toto splňovat i vámi postrádaný standart.
19.01.2008 | 15:40:47 | loganek Reagovat
To reactor:
>> "Tak jsem sem zabrousil a vidim, ze je tady zase plno blbu, co ma plnou hubu kecu... Takze napr. thalia otackomer ma, nevim jak David006 prisel na takovou blbinu, ze tam neni"
Přišel jsem na to tak, když jsem chtěl kupovat Logana nebo Thalii a informoval se na to, tak v letáku u Thalie měla otáčkoměr až třetí verze (podle výbavy), která stála nějakých 270 000 (nevím přesně). První dvě verze ho neměly. Moja Carisma otáčkoměr má a stála polovinu co ta Thalia, navíc má klimu, litá kola, palubní PC a co se týká jízdnách vlastností a spotřeby ani nemluvě. Ukažte mi dnes benzínové auto z roku 1998, které má 92 kW, spotřebu 6,4 a emise nižší než nová Fabia...a to nemluvím o povinném ručení, které mě stojí 3350 Kč ročně. Za dva a půl roku jsem do oprav dal asi 12 000 Kč, takže do těch 270 000 mám furt daleko :-)
28.08.2007 | 14:00:12 | David006 Reagovat
Jirko :
Omyl.. stodvacítkáři a důchodci berou Thalie a Getzy
13.07.2007 | 22:42:11 | KubikCv Reagovat
Škoda MTS
Taky jsem si chtěl koupit Logana,ale po předváděcí jízdě mně to přešlo.Přirovnal bych to zhruba jako,když řídíte Trambusa.Řadička mi připadala strašně dlouhá a vykazovala menší vůle jak u ojetiny,volant velký a sedačky ploché.Po rozjetí začal do kabiny pronikat hluk od pneumatik a nad 3000 ot. i hluk motoru. Nad 100km/h už se přidal i značný aerodinamický hluk.Jízdní vlastnosti celkem nejisté a řízení moc měkké při vyšších rychlostech takové gumové,takže panovalo zklamání.
Dnes už se Logan ani tak neprodává trh je asi přesycen.
Ideální vozidlo pro starší řidiče anebo pro bývalé stodvacítkáře.
Dneska snad i přidaly více filcu takže s tím hlukem by to mělo být lepší.
12.07.2007 | 21:04:57 | Jirka Reagovat
Tak jsem sem zabrousil a vidim, ze je tady zase plno blbu, co ma plnou hubu kecu... Takze napr. thalia otackomer ma, nevim jak David006 prisel na takovou blbinu, ze tam neni. Dale naky pisalci pisou, ze je fabia htp lepsi nez logan, rad bych vedel v cem. Fabia htp ma zvuk jak vysavac, zrychleni jak slimak a vybavu oproti loganu nulovou, jediny v cem ho muze predcit je mozna podvozek (nejedna li se o verzi junior, ktera postrada pricny stabilizator) a palubni deska, ktera je z mekceneho plastu. Kdybych ja si vybiral, tak logan u me vitezi a fabie odchazi porazena na hlavu. Dalsi chytraci pisi, aby si slecna koupila radsi golfa nebo oktavku. Fakt genialni napad. U logana mas ted zaruku 3 roky a na ojety auto? U techhle ojetin kdyz jsou TDI odchazi casto vaha vzduchu (kamaradovi odesla po 120 000 km) a stoji neco kolem 11 000.
08.07.2007 | 18:12:55 | reactor Reagovat
Srovnání s fabií a starším autem
Taky jsem o Loganu uvažoval, ale...v základu nemá osvětlení kufru, otvírání kufru z místa řidiče, posilovač, ABS. Pokud nové auto, tak musí mít tohle všechno plus mlhovky vpředu, aspoň 2 airbagy, otáčkoměr (ten zase nemá Renault Thalia), klimu, el. okna vpředu. Vzhledem k romzměrům Logana jsou téměř nutností 15-palcová kola o menším profilu. S tímto by se cena Logana dostala nevím na kolik ale min. na 250 000 Kč ne-li víc. To si radši pár tisíc přidám a koupím Hyundai Accent nebo jiný korejský vůz s dobrým poměrem cena/užitná hodnota. 1,4 motor Accentu má 74 kW zatímco Logan jen 55kW při stejné spotřebě. Jedinou nevýhodou Accentu je snad menší kufr. Zato se dají sklopit sedadla. Nikdy jsem nepotřeboval naplnit kufr naplno, ale zato jsem mockrát vezl v autě dlouhé věci. Bez sklopených sedadel bych byl namydlený.Co se týká otázky Fabia nebo Logan, tam bych volil jednoznačně Logan. Ve stejné výbavě je o dost levnější než Fabia. A je větší.Nakonec jsem koupil Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, 92 kW, spotřeba 6,3-7,5 litru. Kufr 430 litrů. Za dva roky jen tyto opravy: čep a tyčka řízení, zbroušení brzdové destičky, zadní stěrač, 2x svařovaný výfuk (celková cena oprav 8000 Kč, což jsou dvě leasingové splátky nového auta). Jinak provozní věci (olej, filtry, baterka, gumy). Jsem max. spokojen. A komfort jízdy se s Loganem nedá srovnávat. Bratranec je řidič z povolání, v Loganu jel a říkal, že to není auto ale taková koza. Nový Logan klesne za dva roky na ceně tak o 50-70 tisíc, moje auto max. o 30 000 Kč.
01.06.2007 | 11:20:12 | David006 Reagovat
se na to.....
Ty woe sem koupil golfa-najeto 356000,aby každej čuměl-
musim pouštět nahlas muziku-duc,duc...ale lidi moc nečuměj
i když to má metlu a křídlo,ty woe to nechápu-musim troubit.
Místo katalyzatoru mám jenom rouru jako všichni podobný borci-gumy z bazaru,na benzin neni,ale je důležitý abych náhodou nevypadal jako socka ,woe,tak vám aspon něco napýšu-abyste čuměli jak sem se zmoh na pořádný auto ze západu ,woe.Nejvíc mě rozhodi jak pišete že jste s autákem spokojený.Ted abych zas někoho pořádně předjel na plny
čáře v zatáčce -aby jako věděl woe...jo poznáte mě podle modrejch světýlek-ty se mi fakt teda povedli...
26.05.2007 | 11:28:37 | golfoblbeček Reagovat
Proč blbýho? Fiat je náhodou dobrá značka a má a hlavně měla moc dobrý auta
02.04.2007 | 16:17:02 | hokr Reagovat
To hokr
Mám blbýho Fiata a má najeto bratku 285.000km (2.0 benzín) a vyměňují se jen spotřební věci, jako u jiných vozů. Toho se Logan bohdá nedožije....
02.04.2007 | 15:44:37 | Reagovat
Hmmmm
Chtěl bych vidět tu tvojí lagunu po těch kilometrech, ha ha ha,tak nevim co máš proti dácii,a když de o čelní náraz tak to bys muzel jezdit kamionem,.
a když ti do o bezpečí rodiny tak jezdi vlakem a né autem!!!!!!!!!!!!
01.04.2007 | 17:28:45 | hokr Reagovat
Já mám rodinu, žádnej boháč nejsem.A loganem bych nikdy rodinu nevozil.Já za ty podobný prachy(199 tisíc)koupil Lagunu II grandtour 1.9dCi z roku 2002, mám 8*pytel,xenony,ABS+ESP+ASR,celopozink..Pak až se se mnou někde srazíte tak pochopíte že logan opravdu NENÍ dobré auto pro rodinu,pokud ji máte rádi...Laguna je 6 let stará a je spolehlivá...Chci vidět logana po 6 letech a najetých kilometrech co mám já-tzn.218000km.
27.03.2007 | 09:22:50 | Reagovat
Je to opravdu fantastické, jak některé lidi Logan s..e. Copak je někdo nutí si ho koupit ? Nelíbí se mi, nevyhovuje mi - jdu jinam, tak v čem je proboha problém.
Mně se třeba šíleně nelíbí Roomster, dřív se mi takhle nelíbil Ford Ka
Na Loganovi mi vadí absence předpínačů (ty by asi nebyl velký problém montovat), nicméně druhý airbag za příplatek má dnes spousta lacinějších aut,
ABS je již nyní v základu. A škoda, že nemá pozink...
A důležitá informace pro ty, co to ještě neví nebo nechápou - tohle není auto pro závodníky ! A pokud nechci závodit, tak motor 1,4 bohatě postačuje (zvlášť, když
mám dodržovat rychlostní limity), podvozek je měkký - výborně, necítím každý kamínek na silnici, můj dojem z brzd - lepší než ve Fabii...
A počítejte - kolik bude stát Fábie s motorem 1,4 + posilovač řízení + centrál s DO + mlhovky + elektrické stahování oken ? Skoro dvakrát tolik, co stejně vybavený
Logan. Životnost Logana je výrobcem plánovaná na deset let - pokud to vezmu podle ceny, tak to by Fabie měla vydržet dvacet let. Hm, tak o tom pochybuju...
08.03.2007 | 11:01:34 | Reagovat
Je fantastické sledovat diskuse k dacii.Dlouho jsem se tak nepobavil.Proč Vám lidi tak leží v žaludku?Kdo chce a už na ni má,ať si ji koupí! Já na ni šetřím.Myslíte ,že v BMW nemusíte dávat přednost na křižovatce?Nebo Vás na D1 nbudou sr...át kamiony?A pamatujte-nejhorší ze všeho sou trpaslíci a ne dacia.
22.02.2007 | 07:40:40 | Milan Reagovat
ach jo
Tato stránka slouží k vyjádření názorů uživatelů vozu Dácie Logan, tak nekritizujte někoho, kdo vyjadřuje svůj názor.Vozem jsem se svezl, jízdní vlastnoti odpovídají cenové kategorii, motor ač 8-mi ventilový s tak těžkým vozem do 80ti km/h velice solidně zrychluje, prostoru dostatek, kufr abnormální. Chtěl bych slyšet zážitky řidičů Loganu a Fabie Jr., kteří mají 4čl. rodinu po 500km jízdy třeba do Chorvatska , pominu-li rozdíl v ceně. Každý nemá 0,5 mil. na nové auto a vraky s upraveným tachometrem po havárii ať kupují ti zkušení !
08.02.2007 | 18:08:04 | ivo Reagovat
Přesně tak Renault koupil podíl v Nisanu a ne naopak takže kdyžtak Renault vlastní kus Nisanu a celou Dacii a nevím co by na tom mělo bejt tajného.
29.01.2007 | 22:47:46 | lopik Reagovat
peugeot a citroen jsou partnery,ale renault koupil v nisanu podíl
29.01.2007 | 13:22:55 | pavel Reagovat
Renault a Nissan last call
Lopíku, nechytej mě za slovíčko. Teďka si nejsem jistý tím pořadím, ale prostě je to tak. Jedná se o skupinu akcionářů, která korporátně spojila Nissan a Renault. A jedná se o úplně stejný princip jako u PSA. Ale fakt nevím, jak Ti to dokázat. Dokumenty jsou tajné, takže by snad pomohl nějaký světový obchodní rejstřík. Ale prostě je to tak.
28.01.2007 | 21:58:33 | Spur Reagovat
spurovi o renaultovi
ano to je sice pravda Renault a nissan,ale to neznamená ,že se navzájem vlastní,ale že spolu spolupracují tak jako peugeot s citroenem a jiné automobilky a proč je asi v logu první Renault
26.01.2007 | 13:46:30 | lopik Reagovat
Lopikovi o Renaultu
Lopiku, Renault opravdu patří Nissanu. Jak jsem na to přišel??? Jednoduché, pracuji v automotive a dodáváme Renaultu. Každý oficiální formulář Renaultu je nese logo Renault & Nissan. Ono se to moc neví, ale je to tak. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit ale to je asi to jediné, co s tím můžeme dělat. Ale na tom přeci není nic špatného. Renault převzal celý systém vývoje, výroby a hlavně management kvality. Ale dále budou existovat tyto značky, které si budou na trhu fungovat. Každý trochu informovaný ví, že koncern PSA tvoří Peugeot a Citroen. Taky si na trhu konkurují a firmy se chovají "nezávisle". Takhle to dnes prostě v automotive industry chodí.
25.01.2007 | 23:09:15 | Spur Reagovat
spurovi
Kde si přišel k tomu ,že Renaulta vlastní Nisan to je pěkná blbost Renault od jakživa vlastní Renault a s Nisanem pouze spolupracuje na vytváření nových modelů atd, ,no kam ty chodíš na ty kecy!!!
23.01.2007 | 23:23:33 | lopik Reagovat
Slovenskému přispěvateli
Inu slovenský bratře. Prostě Škodovka je český podnik tak tu bude vždycky prodávat nejvíc aut. Kéž by jste u Vás na slovensku něco podobného měli. Sice montujete tuším Tuarega a teďka tam budou stavět korejci ale to je tak asi všechno. Bohužel svojí automobilku nemáte tak se do nás navážíte. Jo a pak u nás v montovnách boucháte u pásu a brečíte, že jsme se dělit neměli. Ale k autům. Já škodovku nemám a ani pro ní nepracuju ale pár informací. Škodovka patří VW, to ví každý, ale stále se vyrábí a vyvíjí u nás. Asi nevíš, že ve výzkumu a vývoji ve VW pracuje cca 11000 lidí, z toho cca 3000 lidí pracuje ve Škodovce. A to, že je to německé auto to fakt řekne jen slovák. Řekni švédovi, že Volvo je německé auto (vlastní ho Ford), řekni francouzovi, že Renault je japonské auto (vlastní ho Nissan) a řekni němcovi, že Mercedes je arabské auto (vlastní ho investiční fondy z Kuvajtu). Prostě máme tu automobilku, která v Evropě něco znamená a patří VW, to ale neznamená, že to není české auto. A když se podíváš na prodeje aut v jednotlivých státech tak zjistíš, že min. 50% prodejů uskutečňuje automobilka na domácím trhu. Prostě ital bude preferovat Fiat a vláda Lancii, francouz zase PSA a Renaulta, němec, tak tam je to jasný, španěl Seata. Jen slovák nemá doma nic, tak prudí - i to pivo tam stojí za prd. A k Fabii. Fabia je navržena tak, aby plnila požadavek také českého zákazníka. Je velikostně na hranici třídy (chceme prostě za stejně peněz víc), motor 1,2 (prostě šetříme a je levnej), tuhé sedačky (ano, zde souhlasim, toto je rukopis němců). Není to auto v této kategorii nejlepší. Ale zase je to poctivě udělané auto, toto se s Loganem srovnat opravdu nedá. Logan je o generaci starším vozem, někde na úrovni Felicie. A toto je i jeho poslání. Za málo peněz hodně muziky. Nesrovnávej nesrovnatelné. A ještě Ti něco řeknu. Já měl tu čest navštívit jak Dacii tak Škodovku. A řeknu Ti jeden rozdíl. Ve Škodovce se svařuje celý skelet robotem. Ať už se jedná o bodové (RP svary) tak s přidáním materiálu MIG. Kdežto v rumunsku vaříme všechno ručně MIG a sem tam RP jednorázový stroj na bodování plechů. A čím to asi je, když 1 robot stojí cca 18 mil Kč??? Určitě tím, že rumuni jsou páni svářeči...
23.01.2007 | 20:52:58 | Spur Reagovat
nepremiove znacky
Na českých bratoch milujem jednu vec- neskutočný patriotizmus. Proste najlepšie autá sú Fabia a Octavia, čo na tom že už vlastne ani nie sú české ale nemecké... Fabia má akurátne tvrdý podvozok, akurátne tvarované a tvrdé sedadlá, výbornú spotrebu a aj ten 1.2 htp je akurátne silný, príjemne tichý kultivovaný motor, aj výbava je na urovni a karoséria je predsa pozink... takže dá rozum je to to najlepšie čo doma máme... a preto ktokoľvek kto jazdí v niečom inom je asi tupec. Ved vám to nikto neberie, kúpte čo chcete tieto recenzie sú aj pre tých ktorí sa rozhodujú o kúpe auta a radi by vedeli ako ho hodnotia majitelia. Samozrejme vždy tu bude troška subjektivity- ale vždy viac informácií ako z prospektov. Tak nech si každý vyberie čo potrebuje a na čo má, a určite to nemusí byt Fabia....
20.01.2007 | 22:12:00 | Reagovat
Logana???
Chtěl jsem koupit nový auto pro ženu. A co si budeme povídat, cena Logana je rozumná a docela i užitná hodnota poměrně vysoká ale:
- ABS a pytle by měly být standart ne za příplatek
- předpínače pásů snad automaticky
- design hodnotit nebudu, to je subjektivní, ale dle mojeho názoru nic moc.
- motor, no 1,4 MPi bych moc nevěřil, ale 1,5 dCi je lety prověřenej motor, kterej něco vydrží. Sice primitivní ale ta výdrž tam je.
Co mě fakt dostalo byla zkušební jízda. Hrůza o sobě mluvit nebudu, já auta miluju a jak říkám radši uvidim svojí ségru v bordelu než bráchu v korejskym a dnes i rumunskym autě. Manželkce auto vůbec nesedělo, málo výkonný motor, brzdy hrozný a sedadla absolutně bez bočního vedení. Nakonec jsme koupili VW Polo a naprostá spokojenost.
Ale každému co jeho jest.
01.01.2007 | 17:47:34 | Reagovat
To John...
Tak to nesouhlasim,komfort 10 nemá mercedes,ale citroen-xm,xantia,možná c5-s tou jsem nejel.Popřemejšlej o tom.A projeď se Loganem,jezdí dobře.
01.01.2007 | 02:25:33 | gogo Reagovat
Pro RESTA
No nevim jestli je to zastaraly Renault kdyz stoji na podvozkove platforme Micry a Modusu.A co na tom ze pouziva osvedcene dily z Laguny,Clia,Espace atd. aspon jsou ozkousene a vydrzi.A co Roomster ten je spatlany ze stare Octavky a Fabie.Me predchozi vozy R19, Megane, Kangoo a ted jsem si objednal Logana sobe modreho a zene cerveneho v plne vybave s klimatizaci no nekup to kdyz to vyjde mene nez jedno auto ze zapadu.
28.12.2006 | 07:26:19 | Aligator Reagovat
Reklamace
lidičky kdo má problem u Dacie s lakem a nebyla uznaná reklamace tak se dejme dohromady. tel.721411593 dik.
21.12.2006 | 15:08:11 | Reagovat
Proč ne Logana
Taky jsem ten Rumunský zázrak chtěl koupit, ale...
Aby se v tom dalo jezdit potřeboval by přitvrdit podvozek, nanontovat stabilizátory, namontovat sedadla s bočnim vedenim, koupit širší kola ( 165 je dobrý tak na přívěs na odvoz dřeva) a pozinkovat karoserii. Škoda, že nepíšete jakou úroveň výbavy máte, ale předpokládám jen 1x airbag, bez ABS. Ale i kdyby 2, tak mi chybí předpínače bezpečnostních pásů, trocha těch bočních výstuh. Asi je bezpečnější vozit rodinu v Loganu než ve Š120, ale za 200-250 tKč a při vašem Km pruběhu za měsíc bych si radši koupil 4 roky starou prověřenou Octavii. Uvidíme, za jak dlouho začnou Dacie reznout, Felicii to taky chvíli trvalo než jí vyrezli zadní dveře.
S čím mě Logan překvapil je, že se u něj prozatim neprojevily žádné výrobní vady.
12.11.2006 | 21:31:46 | Pip Reagovat
Fenomén
Ahoj Radka.
No, mám taký dojem, že Logana trošku viac chváliš, ako by bolo potrebné.
Ja osobne som s ním veľmi spokojný, mám najazdených 10 000 km .
Logan je proste úžasný v tom, že väčšina ľudí ho buď neznáša alebo ba priam miluje - najmä majitelia Logana. Nič medzi tým.
Len som zvedavy, ako bude fungovať po 100 000 a viac km. Dufam, ze v pohode. Pohodlie oproti Favoritu je oveľa väčšie. (moja recenzia z 12. září 2006)
11.11.2006 | 09:34:21 | elderane Reagovat
Milá Radko, taky máme Logana, najeto přes 24000 km, zatím bez sebemenších problémů. Je to výborné prostorné auto pro rodinu s dětmi. Z těch hloupých komentářů si nic nedělejte, píší je lidé, kteří v Loganu nikdy nejeli. Přeji Vám hodně šťastných kilometrů.
08.11.2006 | 20:33:11 | ivo Reagovat
Je zajímavý,
že s Loganama jsou majitelé vesměs spokojení a řada lidí se z toho může po..., jak jim to vadí.
05.11.2006 | 21:42:40 | Nemokleff Reagovat
to meva
Tak ty nemas ani predstavu co? Kozeny sedacky jsou luxus, ale xenony a dalsi bezpecnostni vybava teda rozhodne ne.
05.11.2006 | 13:38:18 | Reagovat
lepsi rumun nez korejec? dneska? vrat se na zem
04.11.2006 | 10:59:39 | diego Reagovat
nechte logana bejt2
ja bych si ho sice nekoupil, ale když chce někco prostorné auto za málo peněz, tak proč ne. kdybych se rozhodoval mezi fabkou a timhle tak radši tohle. podle mě to bude lepší než miniauto nebo nějaký levný korejec.
04.11.2006 | 09:10:32 | Reagovat
nechte bejt Logana
Lidi, vzpamatujte se. Ne všichni mají peníze na golfy, pašíky atd. a zároveň potřebují rodinný vůz. Logan je tu právě pro ně! Jestli se vám nelíbí, je to vaše věc, ale necpěte to jinejm. Je pravda, že v konkurenci dnešních vozů v bezpečnosti neobstojí, ale koukněte se na crash testy Xsary, Xantie, Mondea(r.1998), Civicu (1998), Mercedesu C(1997), Vectry (1998), Peugeotu 406... nejsou na tom o moc líp a proti nim neřeknete ani h...o. Je to prostě lidovka dostupná široký veřejnosti, které na luxusu a super komfortu nestojí svět (né každej má kožený sedačky a xenony jako hlavní prioritu).
03.11.2006 | 17:57:18 | Meva Reagovat
Sociální program
Málo kdo ví že Logan je speciální utajovaný program na vyhubení sociálně slabých spoluobčanů s niším intelektem. Je konstruován tak aby díky svým jízdním vlastnostem a bezpečnosti nedal majitelům moc šancí na přežití v případě nehody. Degenti kupujte Logany!!!
03.11.2006 | 11:50:34 | Reagovat
Inter.stránky jsou volně přístupné a máme svobodu slova. Buďte prosím proto tolerantní, recenze vyjadřuje subjektivní názor pisatelky. Berme to tak, že LOGAN je prostě tady, ať se nám líbí nebo ne! Také je fakt, že ne každý je Pat+Mat a má chuť se trápit se starším Golfem nebo Oktávkou / 80000 na tachometru a v řídící jednotce záznam 7500 motohodin!!! a stáří 8let ???cha,cha,cha/
03.11.2006 | 08:35:15 | karel.N Reagovat
Logan
Logan je odjakziva hodne diskutovany, ja osobne bych ho nechtel, ale nic proti nemu, proste se mi nelibi...
prijatelna cena a dobry kufr, to ano, ale jinak je Logan peknej osek...neveril bych mu, jsem zvedavy jake budou zkusenosti uzivatelu tak po 150.000km...
Ale kdovi...kazdopadne u nekterych recenzi mam pocit ,ze stupnice hodnoceni uz nejak postrada smysl, kdyz tam nekdo napere vsude 10/10...
03.11.2006 | 07:43:52 | diego Reagovat
To Martin:
mas sice pravdu, ze Fabia HTP je lepsi (mam ji jako sluzebni, tak vim o cem mluvim) ale Logan je neco strasneho, takovy novejsi Favorit. Mozna prave ta cena ho zachranuje... Jak tak koukam, za tu cenu je urcite lepsi si koupit nejakeho Golfa IV/Octavii I s TDI kolem 200 tisic kč a je to mnohem lepsi i spolehlivejsi nez tohle.
03.11.2006 | 00:11:00 | zmrzlej kos Reagovat
názor
Mohu snad napsat komentář. Každý má jiné zkušenosti a někdo nemá žádné, přesto píšou ,,recenzi,, a hodnocení. Spolehlivost 10 klidně... Jízdní vlastnosti 10 má jen Ferrari apod. Komfort 10 Mercedes apod. Provozní náklady 10? Podle čeho tak soudíte . Jsem naprosto unesen z vašeho hodnocení. Chce to trochu se zamyslet.
02.11.2006 | 21:42:53 | John Reagovat
Pořád lepší si za ty peníze koupit Logana než Fabii Junior HTP. Fabia se srovnatelným motorem je sice mnohem kvalinější, ale stojí ve srovnatelné výbavě o 100 litrů víc. Radko, Zvolila jste správně, hodně šťastných kilimetrů.
02.11.2006 | 20:16:13 | Martin Reagovat
Naprostej souhlas
Milá Radko, taky vlastníme Logana-recenze z 15. 08. 06 / Tonda. K dnešnímu datu máme najeto cca 11 000 a taky bez sebemenšího problému. Spoustě lidí však asi Logan leží v žaludku,dokonce sem se dočetl, že Logan je v dnešní době společensky nepřijatelné auto, podle mě je to jen zapudrovaná špína. Takže držím palce a přeju spoustu najetejch kilometrů a výletů s drobotí..... Tonda s rodinou.
02.11.2006 | 20:06:32 | Tonda Reagovat
to hodnocení
To je nějaká nová móda dávat hodnocení u všeho 10/10??? Sedni si do nějakýho normálního auta a nebude ti stačit stupnice.
02.11.2006 | 19:16:28 | Reagovat
No,ono ze 120 jít do novýho auta je vždycky fajn.A co teprv,když si člověk koupí pořádný auto a ne zastaralýho renaulta .
02.11.2006 | 18:58:53 | REST Reagovat