Rok výroby:2005Typ motoru:1,4L MPIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:6 700 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:24. 7. 2006
Poruchy na tomto autíčku jsem zatím vůbec žádné neměl)musím zaklepat :-) )
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné velmy prostorné a kufr k nezaplacení, využil jsem ho do posledního centimetru jak jsem jel na dovolenou a co tam se všechno vlezlo. V plném obsazení a plným kufrem s motorem 1,4 nešlo pocítit rozdíl zda jedu sám nebo né.
Velice úsporný motor průměrná dosavadní spotřeba do 6 - 6,5L vic si zatím nevzal ,na dálnici jsem se vlezl okolo 5,5L což překvapilo i mně při plném obsazení. Řízení jde lehce i bez posilovače a brzdy velmy ostré v zatáčkách sedí skvěle. Jsem nad míru spokojen.
toto auto je vzhľadovo totálny hnus ale viezol som sa v ňom a nieje to také zlé.myslím že najsilnejšou stránkou tohto auta je jednoduchosť a podvozok,ani nie tak jeho komfort ale jeho tuhosť a nezničiteľnosť je proste stavaný na tie rozjebané rumunské cesty,a na odbyt ide aj v indii atd. to znamená že ak aj niečo odíde tak je veľmi jednoduchá oprava a nenecháš na náhr.dieloch a na servise majland.akurát neviem prečo dal autor recenzie v kolonkách komfort a jazd.vlastnosti 10 bodov čo tam má potom dať majiteľ beemvéčka alebo lexusu.
Tak ono člověk tu recenzi píše ,dle sebe.A když se ti někdo zeptá na komfort tvého auta ,a dá ti možnost 1-10.Tak odpovíš dle sebe.A asi ne podle toho že sousedovo BMW bude pohodlnější.:D.Ono většina lidí to spíše bere ,jako konkrétní osobní ohodnocení toho auta.Ne celkově v porovnání s dalšími značkami.Proto u š120 se dá najít komfort 6.Což by byl asi tak 2.
Pozri si crash testy!!! Ale hej super rodinne auto ak sa chceš zbaviť rodiny a ostať invelid!!!! NCAP to označilo ako nebezpečné auto bez deformačných zon!!! To radčej 10ročnú octavku!!! Dacia vždy bola sinonymum nekvality a fušeriny!! Nehnevaj sa to su len fakty a môj názor!!!
2007: v 1992?, al. 1993? som kúpil za cca 220.000 Kčs + pokuta colníkom 80.000,- P 405 TD. Keď som ju predával priekupníkovi, mala za sebou cca 600.000 km, ja som asi najazdil 350-400.000 ? km, neviem presne, stále sa stáčali km predal som ju o cca 150.000 už SKK lacnejšie, než som ju kúpil...až na moje hlúpe chyby a mizerný ponovembrový servis, rozumej žiaden...išla stále. Priekupník ju poctivo stočil na ešte menej, než mala, keď som ju dovliekol z NL... A predal za cenu blízko tej, za ktorú by som ju kúpil bez pokuty...Tieto časy sú našťastie za nami, takže už nie je problém s valutami, clom, dov. prirážkou a pod. hlúposťami. Ale stále platí: až je základ zo strarej školy, staršie NISSANY, P 406, aj 607/až na FAP filter a elektroniku/ z vlastných skúseností, nie je problém navrkať v pohode cez 400-500.000 km. A okrem spotrebáka bude všetko pôvodné.. alebo si myslíte, že nové auto sa Vám nezačne úo 100-150.000 km sypať? ale stratu hodnoty ešte platíte Vy..
mojej skúsenosti a asi 15? autách, aj nové, mám skúsenosť, že sa najlepšie oplatí kúpiť mierne jazdené. T.J. max 2 ročné, km nezáleží, či 50, alebo 150.000 km najazdených, záleží od stavu. Je trochu naivné si myslieť, že keď si kúpite nové, bude ako večný Lenin..., takisto sa pokašle. Voľakedy dokonca na W Golf 2 TD platilo, že sa mal kupovať až po cca 80.000 km. Ak dovtedy nepraskla hlava, prežil všetko. Ale čisto ekonomicky: keď si porátate stratu hodnoty, plus ostatné náklady tak nové sa nie vždy rovná lepšie. A 15 rokov s jedným autom, uf, to chce pevné nervy. Nehovoriac o tom, že o tri dni po kúpe sa zázrak a miláčik rodiny mení na žrúta peňazí a otravu. A ak sa nevydarí, kazí sa, nevyhovuje Vám, žiadne starosti s leasingom a bankou, havarij. poistením atď... Takže potom je ľahšie ho vymeniť... Podľa najnovšej štatistiky je bezkonkurenčne najhorším autom W Passat, ktorý za 1 ROK strati 53 % z hodnoty nového vozidla. Tento stav platí pri najazdení do 30.000 km, čo zvyknem urobiť tak do 4-5 mesiacov...No, to už by asi vyšlo lacnejšie z požičovne. Zdroj je najnovšie číslo Světa motorú. Nie je to drahý špás, keď ceny padajú a nezáleží či Logan, alebo AUDI, PSA a pod., stále je to pojazdný nafarbený šrot. Tak prečo sa radšej nevoziť v krajšom a bezpečnejšom budúcom vraku...? A verte, že príležitostí na dobrú kúpu, tým nemyslím na NAJLACNEJŠIU!!!, je stále dosť... Pekný večer, priatelia.
Za 200 tisíc si můžete pořídit i peugeot 406, i renaulta lagunu zárověň, jedno můžete mít na liché a druhé na sudé dny:) A nebo koupit jen jedno a 100tis. si nechat na případné opravy.
paneboze sak to je najhnusnejsie auto ktore vyrobili od rok 2000 hore sak to vypada jak velka skatula taka popelnica to racej za 200 litrov ojazdinu typu peugot-406 renault laguna a podobne a ne takuto picu!!! motor tam je ok od renaultu alee skoda 120 vypada o moc lepsi to je muj nazor cus
Ty vole, ukaž mi auto, které jako nové stálo tolik co logan a najezdilo 400 000!!! No asi těžko, co? Takové totiž neexistuje. A ty chceš soudit kvalitu auta které najelo 400 000? To bys je musel najet ty sám, protože jinak ani nevíš, co vlastně je na tom autě původního. Tak blbě nekecej. Takovej blábol jsem už dlouho neslyšel. 400 000! To jefakt dojemný. Pán je odborník.
no v loganu jsem seděl a jel a že by to byla taková paráda co se týče pohodlí a jizdních vlastností tak to teda ne.je to akorat levné auto které vás dopraví z bodu A do boduB je ale pravda že tento fakt někomu muže stačit.Osobně očekávám od auta i víc a to mi za ty peníze daleko víc splní nějaká ojetina do které dám i peníze za opravy svezu se a ještě mi zbyde na ten benzin
1*za 3 roky nechat nastříkat dutiny,1*za 5let nastříkat kompletně podvozek(cena kolem 3500kč) a vydrží to 15let za to ručim.Měl jsem 15 roků š120 a jediný co rezlo byl výfuk(350kč a hodinka práce na ulici :))). Všimni si že některá starší felda je zrezlá hodně a některá skoro vůbec:důvodů může být několik: 1)bouraná a lacině opravená 2)neudržovaná,nebyly udělány dutiny a spodek 3)snadná výměna masky za novou z vrakáče Někomu vydrží výfuk na feldě 3roky někomu 6let. Přeji hodně spokojenosti s novým vozem.
Delší dobu sleduji dění kolem Logana a byl jsem se na něj i podívat v prodejně.Stručně: 1)Zatím jsem v něm nejel čili si netroufnu na rozdíl od některých typických malých českých blbů co jej viděli leda na fotce(nebo když předjel jejich bazarovou ojetinu či tříválec škoda)něco kritizovat. 2)Dle dlouhodobých testů mu zatím mohou spolehlivost mnohé značky tiše závidět(včetně mateřského renaultu).Vím o problému s lakem,spojka bere moc nahoře,zatím je problém s náhradními díly...to by měli zlepšit-čas ukáže jak to bude s korozí.Ale když vydrží 10let felicie proč ne logan-s plastovými podběhy a lepším kufrem? 3)Koupě ojetiny v bazaru je velký risk a lidi už nejsou nucený od podvodníků kupovat ty jejich nablejskané mršiny.90% má přetočený tachometr a bouračky. 4)Auto je mi sympatické zvenčí i zevnitř a možná že do toho kombíka půjdu-až bude-uvidíme.:-)) 5)Auto si nekupuji kvůli léčení mindráků,ale aby nás dopravilo kam potřebuji a co nejméně dotoval servisy a naftové magnáty :-) 6)Alternativy k loganovi:punto klasic 1.2 204Tkč(leasing)+pozink ,výbava.-prostor,kufr. getz,aveo,accent-tam už jeto o penězích navíc... ojetina -kolotoč dalších investic a starostí,pokud nemáte štěstí na řidiče jenž o vozidlo řádně pečuje, nepřetočí tacháč, nezatají závady a pečlivě vede servisní knížku,nebylo zatopené,vozidlo neukradl a vyhýbá se výmolům.Ale toje na delší povídání... 7)Pokud najezdíte ročně s loganem kolem 10000km,máte nejmín 8let bezstarostné jízdy a když ho pak prodáte ještě na tom vyděláte,páč si přidáte 100 000kč a máte dalšího nového logana a tak furt dokola-a vo tom to je-super autíčko :-)
I já jsem loni vybíral auto - hluboko do kapsy,ale ojetinu už nikdy.Při zkušební jízdě s Loganem 1,4 se mě zdálo že jedu se svým lenošivým Formanem - akcelerace na trojku prabídná,na čtyřku nulová.Plus je parádní prostor to klobouk dolů,spotřeba možná taky.Takže zvítězil Getz 1300....
Je sice hezký, že autor hodnotí všechno 10/10, ale chtělo by to trochu objektivity. Kdyby psal recenzi o nějakym normálnim autě, tak mu nebude stačit stupnice.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
Pravda že ,za tohle auto bych tedy nedal peníze.Už jen kvůli vzhledu a zpracování interieru.
05.08.2011 | 22:48:47 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
toto auto je vzhľadovo totálny hnus ale viezol som sa v ňom a nieje to také zlé.myslím že najsilnejšou stránkou tohto auta je jednoduchosť a podvozok,ani nie tak jeho komfort ale jeho tuhosť a nezničiteľnosť je proste stavaný na tie rozjebané rumunské cesty,a na odbyt ide aj v indii atd. to znamená že ak aj niečo odíde tak je veľmi jednoduchá oprava a nenecháš na náhr.dieloch a na servise majland.akurát neviem prečo dal autor recenzie v kolonkách komfort a jazd.vlastnosti 10 bodov čo tam má potom dať majiteľ beemvéčka alebo lexusu.
06.08.2011 | 08:52:40 | | 91.127.146.* Reagovat
Tak ono člověk tu recenzi píše ,dle sebe.A když se ti někdo zeptá na komfort tvého auta ,a dá ti možnost 1-10.Tak odpovíš dle sebe.A asi ne podle toho že sousedovo BMW bude pohodlnější.:D.Ono většina lidí to spíše bere ,jako konkrétní osobní ohodnocení toho auta.Ne celkově v porovnání s dalšími značkami.Proto u š120 se dá najít komfort 6.Což by byl asi tak 2.
06.08.2011 | 13:34:08 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Pozri si crash testy!!! Ale hej super rodinne auto ak sa chceš zbaviť rodiny a ostať invelid!!!! NCAP to označilo ako nebezpečné auto bez deformačných zon!!! To radčej 10ročnú octavku!!! Dacia vždy bola sinonymum nekvality a fušeriny!! Nehnevaj sa to su len fakty a môj názor!!!
05.08.2011 | 22:39:58 | | 95.103.143.* Reagovat
Tak určitě bezpečnější jako nějaká 15 let stará rezavá Felicie:))
05.08.2011 | 22:45:49 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Pre anonyma z 26.záři.
2007: v 1992?, al. 1993? som kúpil za cca 220.000 Kčs + pokuta colníkom 80.000,- P 405 TD. Keď som ju predával priekupníkovi, mala za sebou cca 600.000 km, ja som asi najazdil 350-400.000 ? km, neviem presne, stále sa stáčali km predal som ju o cca 150.000 už SKK lacnejšie, než som ju kúpil...až na moje hlúpe chyby a mizerný ponovembrový servis, rozumej žiaden...išla stále. Priekupník ju poctivo stočil na ešte menej, než mala, keď som ju dovliekol z NL... A predal za cenu blízko tej, za ktorú by som ju kúpil bez pokuty...Tieto časy sú našťastie za nami, takže už nie je problém s valutami, clom, dov. prirážkou a pod. hlúposťami. Ale stále platí: až je základ zo strarej školy, staršie NISSANY, P 406, aj 607/až na FAP filter a elektroniku/ z vlastných skúseností, nie je problém navrkať v pohode cez 400-500.000 km. A okrem spotrebáka bude všetko pôvodné.. alebo si myslíte, že nové auto sa Vám nezačne úo 100-150.000 km sypať? ale stratu hodnoty ešte platíte Vy..
14.11.2008 | 18:19:44 | ľuboš Reagovat
Nuž neviem, podľa
mojej skúsenosti a asi 15? autách, aj nové, mám skúsenosť, že sa najlepšie oplatí kúpiť mierne jazdené. T.J. max 2 ročné, km nezáleží, či 50, alebo 150.000 km najazdených, záleží od stavu. Je trochu naivné si myslieť, že keď si kúpite nové, bude ako večný Lenin..., takisto sa pokašle. Voľakedy dokonca na W Golf 2 TD platilo, že sa mal kupovať až po cca 80.000 km. Ak dovtedy nepraskla hlava, prežil všetko. Ale čisto ekonomicky: keď si porátate stratu hodnoty, plus ostatné náklady tak nové sa nie vždy rovná lepšie. A 15 rokov s jedným autom, uf, to chce pevné nervy. Nehovoriac o tom, že o tri dni po kúpe sa zázrak a miláčik rodiny mení na žrúta peňazí a otravu. A ak sa nevydarí, kazí sa, nevyhovuje Vám, žiadne starosti s leasingom a bankou, havarij. poistením atď... Takže potom je ľahšie ho vymeniť... Podľa najnovšej štatistiky je bezkonkurenčne najhorším autom W Passat, ktorý za 1 ROK strati 53 % z hodnoty nového vozidla. Tento stav platí pri najazdení do 30.000 km, čo zvyknem urobiť tak do 4-5 mesiacov...No, to už by asi vyšlo lacnejšie z požičovne. Zdroj je najnovšie číslo Světa motorú. Nie je to drahý špás, keď ceny padajú a nezáleží či Logan, alebo AUDI, PSA a pod., stále je to pojazdný nafarbený šrot. Tak prečo sa radšej nevoziť v krajšom a bezpečnejšom budúcom vraku...? A verte, že príležitostí na dobrú kúpu, tým nemyslím na NAJLACNEJŠIU!!!, je stále dosť... Pekný večer, priatelia.
14.11.2008 | 18:04:07 | ľuboš Reagovat
Za 200 tisíc si můžete pořídit i peugeot 406, i renaulta lagunu zárověň, jedno můžete mít na liché a druhé na sudé dny:) A nebo koupit jen jedno a 100tis. si nechat na případné opravy.
14.11.2008 | 17:06:49 | jašin Reagovat
hnus
paneboze sak to je najhnusnejsie auto ktore vyrobili od rok 2000 hore sak to vypada jak velka skatula taka popelnica to racej za 200 litrov ojazdinu typu peugot-406 renault laguna a podobne a ne takuto picu!!! motor tam je ok od renaultu alee skoda 120 vypada o moc lepsi to je muj nazor cus
14.11.2008 | 16:47:04 | Reagovat
ANONYMOVI
Ty vole, ukaž mi auto, které jako nové stálo tolik co logan a najezdilo 400 000!!! No asi těžko, co? Takové totiž neexistuje. A ty chceš soudit kvalitu auta které najelo 400 000? To bys je musel najet ty sám, protože jinak ani nevíš, co vlastně je na tom autě původního. Tak blbě nekecej. Takovej blábol jsem už dlouho neslyšel. 400 000! To jefakt dojemný. Pán je odborník.
26.09.2007 | 09:41:34 | Reagovat
Chvála
Koně chval po měsíci, ženu po roce no nevím, takhle chválit po 6700km Spolehlivost ta se pozná tak po 400-500tis.
04.03.2007 | 17:02:11 | Reagovat
no v loganu jsem seděl a jel a že by to byla taková paráda co se týče pohodlí a jizdních vlastností tak to teda ne.je to akorat levné auto které vás dopraví z bodu A do boduB je ale pravda že tento fakt někomu muže stačit.Osobně očekávám od auta i víc a to mi za ty peníze daleko víc splní nějaká ojetina do které dám i peníze za opravy svezu se a ještě mi zbyde na ten benzin
12.10.2006 | 18:47:52 | miras Reagovat
1*za 3 roky nechat nastříkat dutiny,1*za 5let nastříkat kompletně podvozek(cena kolem 3500kč) a vydrží to
15let za to ručim.Měl jsem 15 roků š120 a jediný co
rezlo byl výfuk(350kč a hodinka práce na ulici :))).
Všimni si že některá starší felda je zrezlá hodně a některá skoro vůbec:důvodů může být několik:
1)bouraná a lacině opravená
2)neudržovaná,nebyly udělány dutiny a spodek
3)snadná výměna masky za novou z vrakáče
Někomu vydrží výfuk na feldě 3roky někomu 6let.
Přeji hodně spokojenosti s novým vozem.
01.09.2006 | 21:13:25 | ferry Reagovat
to bych netvrdil. vidím dost feld S novou tváří to znamená r.v.1998 a víš a jso hodně rezavé.Loganem jezdím,ale myslím si že reznout bude dost
28.08.2006 | 16:43:07 | Reagovat
Logan frčí ...
Delší dobu sleduji dění kolem Logana a byl jsem se na něj i podívat v prodejně.Stručně:
1)Zatím jsem v něm nejel čili si netroufnu na rozdíl od
některých typických malých českých blbů co jej viděli
leda na fotce(nebo když předjel jejich bazarovou ojetinu či tříválec škoda)něco kritizovat.
2)Dle dlouhodobých testů mu zatím mohou spolehlivost mnohé značky tiše závidět(včetně mateřského renaultu).Vím o problému s lakem,spojka bere moc nahoře,zatím je problém s náhradními díly...to by měli zlepšit-čas ukáže jak to bude s korozí.Ale když vydrží 10let felicie proč ne logan-s plastovými podběhy a lepším kufrem?
3)Koupě ojetiny v bazaru je velký risk a lidi už nejsou
nucený od podvodníků kupovat ty jejich nablejskané mršiny.90% má přetočený tachometr a bouračky.
4)Auto je mi sympatické zvenčí i zevnitř a možná
že do toho kombíka půjdu-až bude-uvidíme.:-))
5)Auto si nekupuji kvůli léčení mindráků,ale aby nás dopravilo kam potřebuji a co nejméně dotoval servisy
a naftové magnáty :-)
6)Alternativy k loganovi:punto klasic 1.2 204Tkč(leasing)+pozink ,výbava.-prostor,kufr.
getz,aveo,accent-tam už jeto o penězích navíc...
ojetina -kolotoč dalších investic a starostí,pokud nemáte štěstí na řidiče jenž o vozidlo řádně pečuje,
nepřetočí tacháč, nezatají závady a pečlivě vede servisní knížku,nebylo zatopené,vozidlo neukradl a vyhýbá se výmolům.Ale toje na delší povídání...
7)Pokud najezdíte ročně s loganem kolem 10000km,máte nejmín 8let bezstarostné jízdy a když ho pak prodáte ještě na tom vyděláte,páč si přidáte 100 000kč a máte dalšího nového logana a tak furt dokola-a vo tom to je-super autíčko :-)
05.08.2006 | 22:53:32 | ferry Reagovat
nevím nevím
I já jsem loni vybíral auto - hluboko do kapsy,ale ojetinu už nikdy.Při zkušební jízdě s Loganem 1,4 se mě zdálo že jedu se svým lenošivým Formanem - akcelerace na trojku prabídná,na čtyřku nulová.Plus je parádní prostor to klobouk dolů,spotřeba možná taky.Takže zvítězil Getz 1300....
04.08.2006 | 16:08:15 | zima24 Reagovat
Je sice hezký, že autor hodnotí všechno 10/10, ale chtělo by to trochu objektivity. Kdyby psal recenzi o nějakym normálnim autě, tak mu nebude stačit stupnice.
26.07.2006 | 00:42:18 | Reagovat
nech Vam sluzi, logan mi je velmi sympaticky- za malo penazi vela muziky!
25.07.2006 | 07:26:51 | tomas s. Reagovat
Ďalší nenáročný motorista
24.07.2006 | 23:26:45 | Reagovat