Recenze Dacia Logan MCV
“Za takové peníze tak velké a dobré auto nikde nekoupíte.”

Autor recenze: ARTHUR BLOKAN (32 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1.6 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:15 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 6,5-7,5 l/100 km Vloženo: 27. 7. 2007

Hodnocení inzerátu: 13 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault LAGAUNA

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Do mého nvého Logana čepuji jen benzín.

Nic nedrnčí a jsem zatím na 100% spokojen.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jsem živnostník a potřebuji spolehlivé auto a né vrak.
Potřebuji převážet krabice se zbožím i na Slovensko a zpět.
S loganem jezdím 130km/h. a to jsem pěkně naložený a skoro nic nejde cítit.
Jasně že se najde nějaký chytráček a řekne je to hnusná krabice ale když se podívám na Fordy tak to jsou ještě ošklivější krabice než je Logan MCV,
Můj logan s metalízou a sedmi místy k sezení je multifunkční pomocník.
Mám čtyři děti a jed s nimi někam v běžném autě je nemožné protože by jsme se tam ani nevešli.

A do Loganu se nás nakrasně vejde šest a ještě máme místo pro našeho psa( takže celkem sedm).
Při koupi většího vozu jsem surfuvoval po internetu a hledal jsem nějaké levné a slušné auto pro mé účely, které jsem tu už uvedl.
Rozhodoval jsem se vezi Fordem Galaxy a Peugeotem Partnerem.
Peugeota jsem vyloučil hned při návštěvě v autobazaru.
Důvod: malý, drahý, nejasný původ, každá část vozu měla pochybný původ atd.
Forda Galaxy jsem vyloučil proto že co bych dal za sedm let starého Forda tak dám za nového Logana MCV. Nemluvě o tom že ty motory jsou už v tahu, a za rok si rovnou objednejte jiný aspoň za sto tisíc.

V Loganu vím co mám a co si v něm udělám to se o ojetině říci nedá.
Dacii Logan MCV doporučuji všem co chtějí dobrého sluhu a né žrouta peněz.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 13


Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan

Vložit komentář

napiste aky je logan mcv po viacerych rokoch pouzivania

chcel by som poprosit majitelov Loganov MCV (zaujima ma hlavne 1.6 benzin ci uz MPI alebo 16V) ako ho hodnotia po viacerých rokoch (6-10 rokoch) ako su spokojni s autom, ci nehrdzavie. Totiz zvazujem kupu tak asi 8-9 rocneho 1.6 benzin 7-miest.

27.09.2017 | 13:59:00 | R.  | 85.248.177.* Reagovat

Daciu Logan MCV Vám môťem len doporučiť.Taktiež som sa rozhodoval medzi benzínom a naftou a nakoniec to vyhrala nafta.Myslím že to zato stálo.
http://autoklubdacia.cz/forum/viewtopic.php?t=1059
http://autoklubdacia.cz/forum/viewtopic.php?t=1217

26.02.2010 | 17:56:13 | Tiger Reagovat

Garanční prohlídky

Vážně uvažuji o koupi MCV, protože čekáme rodinu a auto nabízí opravdu velký prostor. Zajímaly by mě náklady při povinných garančních prohlídkách a případné vaše zkušenosti s reklamacemi. Také se rozhoduji mezi bentínovým 1,6 16V nebo 1,5 DCi. Je tam velký rozdíl v síle motoru? Děkuji

25.01.2010 | 14:16:07 | olda Reagovat

jo koupil

20.2.09 jsem si ho objednal,tak čekám až ho vyrobí,mám slíbeno do konce dubna-jsem zvědav.Mám 190cm a pár kg navíc a toto auto mě prostě sedí,jak mírami,tak hlavně cenou.

10.03.2009 | 17:00:05 | seky Reagovat

Rozměry

Zdravim, zná někdo rozměry kufru MCVčka, když vyhážu zadní sedačky? Potřebuju nějaké auto na převoz motorek, jak složených, tak v bednách a nechci tahat dodávku. Potřeboval bych i rozměr od podlahy ke stropu. Díkes.

23.02.2009 | 08:21:01 | Gramáč Reagovat

Dacia Sandero nástupca Logana?

Bol som nedávno na autosalóne na Inchebe a rumuni už majú prichystanú ďalšiu Daciu Sandero. S interiérom je na tom skoro ako Logan, príliš jednoducho. Sandero je hatchback, mňa však neoslovil ani exteriér. Inak kedysi som po Logane tiež poškuľoval. Keď som si ho vyskúšal, neoslovil ma. Volil som inú značku. Ako sa hovorí:"Proti gustu žiaden dišputát!" - prajem veľa šťastných kilometrov.

30.04.2008 | 21:35:11 | axel Reagovat

Dobré a kvalitní

LOGAN je prostě super auto. Konečně něco kvalitního za dobré peníze . Akorát ta maska mohla být lepší.

30.04.2008 | 17:42:32 | Ladin Reagovat

Výborný vůz

Logan MCV se mi moc líbí. Myslím že design se moc povedl. Včera jsem si ho prohlížel v červené barvě, fakt super. Rumuni mohou být na svůj výrobek právem hrdí. Je to velmí dobré auto za skvělé peníze. Pokud zbudou peníze, brzo si ho koupím. Potřebuju hodně místa, takže MCV je pro mě správná volba. Škodovky jsou malé a předražené.

02.04.2008 | 16:43:05 | Petr P. Reagovat

MCV

Tak vidím,že se LOGAN líbí. Hlavně můj předřečník je z něho nadšený. Já myslím že je levné auto, které splní základní požadavky. Když už LOGAN, tak jedině MCV.

26.03.2008 | 20:51:43 | Jarda Reagovat

to doufam myslis ironicky protoze tak ti kazdy auto spolehlive shnije a nemusi to byt jen dacie nam takhle do sesti let totalne shnil podvozek mitsuibishi pajero vcetne brzdoveho potrubi a trubka od hrdla nadrze do nadrze na kterou jsme cekali asi 5 tydnu

26.03.2008 | 13:33:28 | plzenak Reagovat

Na logana odporúčam vytápanú garáž,hlavne v zime.Kto tak mal favo,vie o čo ide.

26.03.2008 | 12:54:45 |  Reagovat

Ty ale Logana mýt nikdy nebudeš ty žebráku

24.03.2008 | 20:01:37 |  Reagovat

Moje skúsenosti

Logan je fajn autíčko,až na pár nedostatkov,ktoré šikovný kutil dokáže aj v garáži.Ako prvé doporučujem auto rozobrat a náterom zabranit korozii,ktora na seba neda dlho čakať.
Potom sa to daá odhlučniť dodatkovo z nejakého lepšieho auta.Je to ešte veľa,ale to až nabudúce.Toto je taký základ.

18.03.2008 | 21:02:04 | Darca Reagovat

Mezi auty,cos jmenoval,bych se přiklonil k MCV,máš to nový,se zárukou a nemusíš se strachovat,kde tě to s rodinou na výletě nechá..což u ojetých aut je vcelku běžné,nikdy nevíš, kdo a jak v tom jezdil..

18.03.2008 | 12:59:27 | Karel Reagovat

Váhám

Koupit nový logan MCV určitě v dieselu a v 7 místech (rodina, psi,šutry, šíšky,plinky) versus ojetý japonec typu Toyota Previa (ta první -stará!-řada, ale pořád nadčasový design, řada II se mi nelíbí), mazda MPV (ta mě moc nechytla) nebo Kia Carnival (ale to je už velký hangár).
Ryze subjektivně - auta považuji pouze za spotřební věc a jinak jsou mě dost volná - Logan MCV si mě získal svou jistou praktickou asi přítulností, netuším čím to. Fiat Doblo hmm, praktický, ale vůbec mě nechyt.

18.03.2008 | 11:41:00 | tatko Reagovat

Jsem stejného názoru. Už měsíc jsem majitelem nového MCV a jsem spokojen. Všude spoustu místa,dobré jízdní vlastnosti a spotřeba podle pal.poč. je 7,8l. Jezdím po městě , motor 1.6i 90k a má naj. 1000km. Tu samou(městskou) spotřebu jsem měl s 2.0 turbodieselem. Doporučuju prohlédnout na vlastní oči,protože na fotce je to jiný.

16.03.2008 | 20:41:46 | Honza Reagovat

MCV

Zdravím, nedávno jsem MCV viděl vystaveného u Makra v Brně. Jelikož uvažuji o koupi nového firemního auta, se zvědavostí jsem si ho prohlédl a zde jsou mé závěry: dobrá cena za nové auto, vnitřní design neřeším - má to být pracovní nástroj, požaduji výdrž 5 let, než skončí leasing -myslím že to bez problémů splní a nyní hlavní plus- prostor. Celkově se tedy MCV vůbec nebráním a zvažuji jeho koupi.

P.S. překvapuje mě, co hanitelů Logana se zde nachází a že by sem zabloudili omylem nevěřím, že by nějaký ten mindrák?

16.03.2008 | 17:52:28 | Zdenek Reagovat

Dobló má výhodu, že je tam daleko lepší nabídku motorů. Navíc je na trhu mnohem déle, čili asi se najdou informace o tom, co vydrží. Myslím, že i desing je trošku jinde. Nevýhodou je cena. U Dacie je prostor a cena. Vše ostatní je podřízeno nízké ceně vozu.

15.03.2008 | 19:55:26 | Radek Reagovat

PORAĎTE

Chci si koupit MCV nebo Fiat Doblo. Obě jsou prostorné, mají i 7 míst, obě jsou to krabice a obě pro moji práci vyhovujou. Logan sice nemá vzadu šoupačky, ale je levnější. Poraďte s klady a zápory těchto aut. Dík.

15.03.2008 | 19:40:37 |  Reagovat

to Anonym

Poznáš nejakú Fabiu, kde sa vlezie to, čo do Logana MCV? Vyznieva tu otázka, že asi nevieš ako MCV vyzerá. Alebo nevieš, ako vyzerá Fabia. To je ten horší prípad.

14.03.2008 | 20:27:05 | Petrík Reagovat

To Honza

Dík za informaci. Tento vůz nemám, ale myslím, že je to docela zajímavá informace pro případné zájemce. Určitě by tam šli 195/65/15, které jsou cenově velice výhodné a zároveň to nejsou galuzky.

14.03.2008 | 18:34:47 | Radek Reagovat

Dacia

Já mám osobně nové auto 640 000Kč-tím se nechci chlubit, jiní mají mnohem dražší a lepší vozy, ale nevidím jediný důvod, proč bych měl hanit Logana, nebo dokonce urážet jejich majitele. MCV se mi i líbí a myslím, že kdo nechce ojeté auto a nehodlá v novém autě utopit spoustu peněz a navíc potřebuje prostorné auto na běžné ježďění, dobrá volba. Ti co to vulgárně haní majitele Dacie možná mají ojetinu za stopade a tady dělají chytráky. Přeji všem majitelům Logana, aby auto dobře sloužilo a totální ignoraci urážek lidí, kteří si tak možná vybíjí svoji zlost na neúspěch ve vlastním životě.

14.03.2008 | 18:10:39 | Bob Reagovat

Na MCV jsou v TP dva 185/65R15 nebo 185/70R14. Taky mám na MCV 2008 Debica Passio a auto mile překvapilo jak "sedí" ani se na svou výšku a délku nijak nenaklání. Jěště bych odhadoval,že by tam pasovali 195/55R16,205/55R16,205/50R16,205/45R16 ale to chce trochu experimentovat a zkusit to.

14.03.2008 | 17:51:16 | Honza Reagovat

pneu

Nemám tu teraz techničák, ale zdá sa mi, že sa tam ani iné neuvádzajú. Zajtra sa pozriem. Akurát viem, že z vyroby tam dávajú pneu Debica a tie ma vcelku príjemne prekvapili.

13.03.2008 | 20:49:22 | neb Reagovat

Jaké jsou alternativy pneumatik? To by mě docela zajímalo. Běžně se to nikde člověk nedočte a na jízdní vlastnosti to zádní vliv.

13.03.2008 | 20:33:27 | Radek Reagovat

MCV- rebriňák

MCV rozhodne rebriňák nie je. Podvozok je mäkký a pohodlný, čiže nič pre prianivcov rýchlej športovej jazdy. A dizajn - aj keď s MCV rád jazdím, tak vonkajší aj vnútorný dizajn považujem za najväčši slabinu auta. Jediná pekná vec sú snáď zadné svetlá.

13.03.2008 | 20:26:36 | neb Reagovat

SUPER DESING

Dacia Logan kombi - super neokoukaný desing. Jen kdyby nějaká jiná značková automobilka vyrobyla dříve než Dacia stejné auto, všichni by to chválili. Ale protože je to Dacia, tak se snaží to hanit. Bohožel proti Vám, co to haníte, mluví čísla v tabulkách prodejnosti.

13.03.2008 | 19:33:05 | MCV MCV MCV Reagovat

MCV MCV MCV

Dacia Logan MCV má své klady i zápory. Před několika lety, když začali vyrábět sedana, jsem si tajně přál, aby někdy začali dělat i kombi. Když jsem uviděl první článek v časopise, že kombi bude, hned jsem si časopis musel koupit. Tehdy to byla studie a Logan byl jen protažen dozadu, jak obyčejné kombi. Po pár měsících už vyšli články se skutečnou podobou kombi, kde byla navíc od studie i zvýšená střecha, hezčí zadní světla a dvojté páté dveře. Přesně pro mně. Původně jsem chtěl 7 míst pro lepší převodovku a možnost větrání úplně zadními okny. Nakonec jsem se rozhodl pro 5 míst. Jediná závada kvúli které jsem nevzal 7 míst byla, že při vyndání třetí řady sedadel zústane trčet uprostřed kufru asi 3 cm oko, nad jinak rovné dno. Já drobný živnostník potřebuju rovinu a né aby převážené věci se mi promáčkli o toto oko. A věřte, že i Logana mi záviděj. Už čtrnáct dní po koupi jsem mněl na kapotě rejpanec. Četl jsem všechny Vaše články,ale asi jenom tři z Vás jste normální. Ostatní na nové auto nemají a tak pomlouvají. A ty bohatší tyto stránky nevyhledávají.

12.03.2008 | 21:59:50 | MCV MCV MCV Reagovat

A ty si myslíš, že je jediný bez pozinku. Hyundai GETZ je bez pozinku a nemá s tím nikdo problém. zato třeba pozinkovaná Fabia problémy s korozí má.

08.03.2008 | 19:20:30 |  Reagovat

teraz som cital,ze logan nema pozink.To je zaujimave lebo v dnesnej dobe?asi by som ho ani nechcel,no neviem.

08.03.2008 | 17:59:21 |  Reagovat

Ludom co to kupia,odporucam rozobrat a poriadne to nalakovat.Tak sa to vylepsovalo u skody 100 atd.Nic narocne, ja som to uz odmakal a som spokojny.

02.03.2008 | 20:20:11 |  Reagovat

souhlas už jen proto že 1,4 75 PS v R19 II (základní jednotka R19 když nepočítám 1,2 dělanou jen pro některé Jihoevropské státy) se dává do loganů dodnes....

16.02.2008 | 15:09:12 |  Reagovat

R19 II vs.logan

No já jsem přesvědčen, že R19(samozřejmě myslím phase II), je designově i dnes pohledné a vydařené auto.Myslím že má i celkem moderní vzhled ne nepodobný renaultu megane, který z něj vychází.A pokud je v tom motor 1,8 110k nebo 1,9dT, myslím, že i přes svůj věk je to celkově velmi dobré auto...(on je dobrý i 54 kW, ale na můj vkus příliš slabý, i tak lepší než 1,4 v loganu:o)))Určitě výbavou, pohodlím jízdy, výkonem motoru a hlavně DESIGNEM logana určitě porazí...Jak budou za nějakých 14 let vypadat logany??:o))))

16.02.2008 | 15:03:10 | jašin Reagovat

to je vec nazoru co je hezci.. R19 ale rozhodne nevypada jako by ji nekdo vytesal do skaly. Pro me osobne je Logan dilem jakehosi podprumerneho zaka designerske skoly, takovy "futuristicky" vzhled se povede opravdu jen jednou za cas. Ani bych se nedivil, kdyby se objevil v novem pokracovani Star-Treku coby nova vesmirna limuzina pana Spocka, nebo jakozto klingonska bitevni lod...

16.02.2008 | 11:56:23 | diego Reagovat

R19 patří na vrakoviště!

No nevim,ale Logan tak zle zase nevypadá!Ale nikdy bych si ho nekoupil to ne!A tim chceš říct že R19 je pěkný auto??A opravdu nechápu jak může někdo srovnávat R19 a Logana,vždyť Logan je uplně o ničem jiným a je to nový(ale stejně je to pekáč)a R19 je stará hnusná a poruchová šitka která patří na vrakoviště!!!!!A Logan je každopádně hezčí!

16.02.2008 | 11:39:42 | Tomík Reagovat

logana ne

já mám R19 phase II RTI 1,8 79kW rok 1995, a přijde mi celkově lepší než logan....Logana 1,4 má otec rok 2003...A oproti mě nemá ani klimu, ani el. okna, zrcátka, ani šíbr v el., ani palubní počítač, ani....Mohl bych pokračovat...Výkon...Neporovnatelný...Spotřeba-cca totožná (kolem 7,5 litru), pohodlí je na straně R19, pořizovací cena???209 vs. 38 tisíc...Haha

15.02.2008 | 23:09:35 | Jan Kotrč Reagovat

Loganistům

Pánové Logana si koupí jen blázen. Nejsem moc bohatý tak mám Forda Galaxy devět let starého. Bez problému. Kolega zakoupil Logana pravda nového, ale během dvou let se dostal s náklady na cenu novějšího Galaxy. Logan je v porovnání s Galaxy malý, rezavý, naložený žere i trávu kolem cesty a v neposlední řadě i obludný. Bohuže se líbí pouze majitelům.
S pozdravem Rumunsku ZDAR tam Loganem nejezděte.

15.02.2008 | 21:12:05 | Bacigala Reagovat

Logan MCV

Tiez somuvazoval o kupe Dacie Logan MCV, diesel. Nakoniec ma vsak odradili dve skutocnosti:
1., Karoseria nie je komplet pozinkovana a asi preto je na nu zaruka "len" 7 rokov, kym napr. na Thaliu 12 rokov,
2. Napriek obrovskemu razvoru kolies, ktory znacne znizuje priechodnost terenom, je v zadu (nie v tretom rade) prekvapivo malo miesta na nohy, a s miestom na hlavu sa to da tiez skor prirovnat napr. k Thalii ako ku Kangoo.
Takze nakoniec som kupil Suzuki Ignis, ale benzin.
A este k tej otazke ci kupit Ceed alebo C4. Prekvapilo ma, ze neuvazujes nad F Fiesta. Mam 1,4TDCi a je to jedno super auto! Za rok ma natocene 46.000 a absolutne bez problemov, plus vyborne jazdne vlastnosti. Spotreba 3,3 - 5,1 L / 100km.

02.02.2008 | 12:28:59 | Milan,SK Reagovat

Les...

Tak lesa se bat nemusis, odzkouseno prakticky, tedy osobni zkusenost, Logan v lese jako doma, na dalnici ponekud nejisty:-))) S tou povesti mas pravdu, komunita je kolem tohoto auta slusna a celkem sympaticka, no, ale me to auto nepresvedcilo, nechtel bych ho. Kangoo je hrozny, to radsi Logana, urcite je vetsi, takhle na prvni zkusenost bych rekl MNOHEM vetsi, ale zavazadelnik jsem jeste naplnit nezkousel, 7 mist vynikajici. Vyzkousel jsem ruzny auta - vyzkousel, tedy nejsem v tomto profesional - ale nejlepsi dojem na me delaji auta japonska, z motoru pak francouzske HDI, i kdyz ted jsem slysel negativa na - tusim - 1,3 HDI, znam dobre 2,0 HDI, to je super, ty novy teda nevim. Sam mam TDI, bez problemu. Diesly ale strasne smrdej. Hnusnejc nez svagruv varboch, ale fakt je ze kdyz se TDI zahreje, tak uz to je lepsi... No diesel bych uz moc nechtell....

26.12.2007 | 20:10:07 | Honza Reagovat

Kangoo

Já zase z kanga znám 1.5 dCi 85k a taky s tím pěkně cvičí,je zajímavý,že 1.6 16V je k dostání v Polsku..ale na Slovensku ani v Čechách ne.Zatím mi musí stačit moje dvě auta...ještě tak rok,dva mi bude vydělávat...a zkusil bych něco vzít cash..nebo zaplatit akontaci aspoň 70%...nerad něco splácím A když vidím Logan MCV..připadne mi,že je ještě o chlup větší než kangoo...a hlavně 7míst.Ale děsí mě ten rozvor..je ohromnej..sice víc místa pro nohy...ale na polní cestu nebo k lesu bych se bál,že škrtne spodkem.
Hlavně se mi jako Trabanťákovi líbí,že logan má podobnou pověst socka auta a i majitelé mají kluby a pořádají srazy...

21.12.2007 | 20:27:52 | KubikCv Reagovat

to KubikCV

nejdriv se s tim poradne projed, treba zmenis nazor? muj sef to auto ma rad tim vic cim vic s nim jezdi, pres moje vyhrady:-) tak uvidis. 1,5dci mi prijde fajn,porovnavam se svym tdi,1,6 benzinak znam jen z kangoo, tu silnejsi verzi, vykonu to ma na rozdavani,kangoo jinak hrozny auto :-)

21.12.2007 | 20:20:51 | Honza Reagovat

Logan

právě jsem jeden večer strávil nad Loganama...to auto se mi začíná líbit...ale v ČR není k dostání 1.6 16V a ani 1.5 dCi 85 koní sedan v metalíze 1.6 MPi a max výbavě vychází kolem 250tisíc..to je slušný..když uvážím,že kamarád dal za Clio 1.2 8V 5dv klima 255tis a zatím je s kvalitou renault spokojenej..ale má Franc. kus

20.12.2007 | 22:20:38 | KubikCv Reagovat

Velikost

Mě by menší auto nevadilo,pokud se vměstnám za volant (185cm) právě proto mě zaujal swift..nadprůměrnej motor a kompaktní auto.Protože když přijedu domů..musím hledat parkovací místo..v Praze se zase hodí malý auto,nevím jak bych v zácpě kličkoval s velkým autem.Diesel bych nemusel,protože mě částečně živí cestovní náhrady,a "papírová" spotřeba chrochtáku je docela nízká.
U C4 bych se bál hromady elektroniky..vím jak se chová za několik let.Ještě jsem koukal po Fiatu Linea,ten má někde kolem 300tisíc 1.3 MultiJet.

19.12.2007 | 08:38:19 | KubikCv Reagovat

pro Kubika

Aha,pri tech kilometrech me nenapadlo, ze bys uvazoval o benzinovem motoru. Muj osobni nazor je, ze diesl uz bych nechtel. Mame doma Alhambru, takze na takhle velke auto je diesel skoro nutny,ale... Ne ze bych mel TDIcku co vytknout...vse super...jezdi krasne...HDI na Citroenu taky skvely... no ale ja proste mam radsi benzinove motory, mozna je to subjektivni, protoze mi diesly hlavne prijdou strasne "neekologicky" a pokud se podivam na ceny nafty (nedejboze kdyby srovnali spotrebni dane) tak asi uz i neekonomicky. Podle toho co pises bych rekl, ze auta posuzujes spis "subjektivne", takze bych Ti toho Logana moc nedoporucoval. To auto nema co nabidnout krome dokonale prakticnosti a bezkonkurencni ceny. Uvazoval bych stale o C4 tedy s benzinovym motorem, C3 mi prijde male, stejne tak Swift (ale ten neznam) a Fabia (to je prcek), proste pri tom castym jezdeni to chce velky auto. Takze hlasuji pro C4 nebo Ceed, v benzinu :-)

19.12.2007 | 08:13:31 | Honza Reagovat

pro Honzu

Stejně firmě HERPA nevěřím,co jsem se bavil s lidma z Německa..moc tomu nedávají..ani já ne...že se bude vyrábět..ale kdo ví :o) i když mám roční nájezd skoro 50 tisíc...tak nevím jestli zrovna diesel.. ta 1.4 80kW je zajímavá...ale hodně lidí si stěžuje u C´eedu na posilovač...ale velikostně je to docela zajímavý auto...hodně mě láká Suzuki..celkem výhodná lízačka a navíc je to malý mrštný auto...motory suzuki jsou co se týče výkonu taky docela vpředu.Viděl jsem recenzi na Twingo GT..ale cena docela jinde (320k) ale za tu srandu s 1,2 Turbo by to stálo :o) Nevím jak je to u C4 s krádežema..ale C3 byly docela vyhledávaný...v tomhle zase vítězí Logan..pro zloděje absolutně nezajímavý auto

18.12.2007 | 22:34:47 | KubikCv Reagovat

Interval výmeny oleja pri 1.6 HDi je 20.000 km, alebo jeden rok prevádzky pri sťažených podmienkach. Myslia tým časté jazdy v meste na krátke vzdialenosti a podobne. A čo sa týka dieselov v Cee de, tak v služobných máme 1.6 CRDi a zatiaľ len chvála. Kultivované, tiché a živé. Asi by rozhodovala tá záruka. Možno by stálo za zváženie aj SX4, ale to je už vec vkusu a každý by mal vedieť, čo od auta očakáva a na čo ho chce.

18.12.2007 | 22:07:16 | Petrík Reagovat

pro Tebe?

No pro Tebe jedine New Trabi, KubikuCV,stejne jak vyleze na svetlo bozi, prodas byt a vse co mas a koupis si ho a budes v nem bydlet. No a ted vazne:na to denni dojizdeni bych to videl na C4 - genialni pohodli a 100% bezpecnost. Ale vyjde to draz, nez Ceed, nicht wahr? No kazdopadne 7 let zaruka... Takze bud bych bral Ceed nebo C4 :-) neznam Kia diesly, ale C4 HDI je lahudka, interval vymeny oleje snad 30 000 km, mala spotreba, nema to chybu.

18.12.2007 | 21:11:51 | Honza Reagovat

Co vybrat??

Trochu jsem přemýšlel o novém autě..zatím platím byt...,dávám dohromady svoje srdcové auto...a jedno na ježdění do práce...jezdím kolem 120 km denně (Chomutov-Pha) ..časem po splacení bytu mě napadlo nové auto (hlavně kvůli tomu..že na pár let má člověk klid) První na řadě (pokud se dostane do sériové výroby) by byl NewTrabi (za jakoukoliv částku) další v mém zorném poli je Suzuki Swift 5dv (kvůli motoru)... Kia C´eed 5dv (kvůli motoru a záruce) Dacia Logan nebo MCV v ceně 300tis (lepší výbava,popřípadě 1,5 dCi ,hlavně kvůli poměru cena/výkon a prostor na zadních sedadlech) Mitsubishi Colt 5dv (kvůli motoru).Clio/Thalia jsem zavrhl (prostor nad hlavou vzadu) Fabia (nechci HTP...četnost krádeží ostatních motorizací ..hlavně TDi PD) možná ještě C4 nebo Suzuki SX4 ...jaká by byla Vaše volba v mé kůži??

18.12.2007 | 19:47:09 | KubikCv Reagovat

Jeste k rizeni

Nekde jsem cetl ze MCV je specialne vyladene na mizerne cesty v zemich jako je Ceska republika :-) nebo Rumunsko, v tom pripade je vyladene genialne. Protoze jak pises, Nebe, v terenu super.

18.12.2007 | 17:41:41 | Honza Reagovat

Dnes sme s MCV dci fičali po dialnici čo to dalo, 120km maximálkou 155 km/h ( tachometrových ). Nejaké problémy s riadením som nezaznamenal. Uznávam že na okreskách autu nesvedčia rýchle prejazdy zákrut a kľukaté cesty. Ale takáto nestabilita sa prejavuje tak pri rýchlostiach vyšších ako 100km/h. Pohodlie na asfalte je vpredu slušné, vzadu troška horšie. Priznám sa že keď som na poľnej ceste, tak si MCV vychutnávam, pripomína mi nejaké slabšie SUV. 50kW diesel je ale slabota, chcelo by to silnejšiu verziu.

17.12.2007 | 18:26:23 | neb Reagovat

jeste pro srovnani

Kdyz uz jsem u toho MCVcka tak musim pochvalit jeste motor - i za studena jede velice kultivovane. Dole v komentarich jsme resili ojety Galaxy vs. novy Logan, tak tedy hlavni rozdil bych videl v komfortu. Galaxy/Alhambra/Sharan jsou proste neskutecne komfortni, pohodlny auta. MCVcko je v tomto smeru KATASTROFALNE spatne riditelny, do Chorvatska bych s nim nechtel jet, . V terenu ovsem strci do kapsy jakekoliv srovnatelne auto. Sedacky jsou nedelene - to je minus pro rodiny, ale prostornost aut je srovnatelna, krome vysky - MCV je nizke, nebudete mit "dodavkovy" pocit jako v Galaxii. Motor bych si moc netroufal soudit, zatim, prece jen 1,9,81kw je proti 1,5, 60 kw(nebo kolik to je) tezko porovnatelny, nicmene DCIcko se mi zda "kultivovanejsi" nechrochta tolik a za studena je pruznejsi (ne ze bych po nem za studena chtel nejakou extra pruznost :-) ale je to znat)). Pro rodinu se mi zda MCVcko trochu nepohodlne na silnici, jako sluzebni auto je urcite atraktivni, do terenu bezva nakladacek. Takze tak. az ho budeme mit delsi dobu, tak treba jeste neco odhalim:-)

17.12.2007 | 17:44:53 | Honza Reagovat

prispevek o MCVcku

Vazeni, dovolte mi podelit se o zkusenost s timto vozem. Na dalnici a normalni (dobre) silnici to nejde ridit, skace to jako vztekla koza a furt se musi kroutit volantem aby to sedelo ve smeru. Mate z toho auta stejny pocit? V terenu ovsem - bomba! Na silnici hrozny, vjeli jsme na polnacku a do lesa a auto jede uplne skvele, vsechno s prehledem zvladne, proste maximalni spokojenost! Nezkousel jste nekdo jine gumy nez uzke 185? Jinak motor 1.5dci perfekt, prevody super, hlucny interier je minus ale ten PROSTOR!!! Sedadla pohodlna. Jo a skvele topi! Moje TDIcko kdyby nemelo bufika, tak si neskrtne, Logan topi hned (DCIcko).

17.12.2007 | 17:33:51 | Honza Reagovat

Logan SUPER!

Chtěl bych přidat komentář vůči vozu Logan sedan. Byl jsem asi jeden z prvních, ne-li uplně první, kdo se tu začal tímhle rumunsko-francouzským zázrakem prohánět. Mám ho tři roky - najeto 80 000 km a upozorňuji případné kritiky, že mi mohou tuhle značku hanět jak chtějí, budu se jim tiše smát. Jistěže má svoje drobnosti, jako odpadávající lak z držáků na stěrače, nebo levné plasty vyžadující větší úsržbu. Ale co se spolehlivosti, výkonu a pohodlí týče, je to hrdina. Myslím, že tohle auto si za tu dobu samo udělalo takovou reklamu, že nemá smysl někomu něco vyvracet, když se vám vysmívají a pohrdají vámi jako sociálním případem.. Dělám v showbussinesu a vozím kolegy, ktří mají rádi pojhodlí. Nikdo si nestěžoval, naopak. Jdnoduše řečeno: - Mám, co jsem potřeboval - a za penize o kterých by se mi jen těžko zdálo s nějakou jinou značkou.

17.12.2007 | 16:16:27 | michal g. Reagovat

Mámeho a jsme moc rádi

Rozhodli jsme se po dlouhých úvahách si tento vůz zakoupit,Logana.Velice nás mile překvapil,jsme 4 člená rodina a na dovolenou do Chorvatska jsme pobrali do auta tolik věcí co by jsme do naší starý felicie nedali.Jízdní vlastnosti jsou perfekní.Auto je živé a pěkně sedí.Vzhledem k tomu že auto je finančně dostupné jsme se ho rozhodli zakoupit.To že mu testy vytíkají chudý interiér bych vůbec neřešila je to věc vkusu a někde ta dostupná cena se musela odrazit ,tak si pořád myslím že jeto lepší ušetřit na interieru než na technický vlastnostech.Ty se mu vůbec nedají vytknout.Také testy vytýkají větší hlučnost motoru ,ale to je sice pravda .Ale můžu řícti strávili jsme v autě 21hodin v kuse a vůbec nám višší hlučnost nevadila nebylo to tak hrozný.Máme 1.6 v plné vybavě a můžeme sklidným svědomím říct že na tak velký auto je spotřeba optimální jezníme zhruba kolem 7 l.Jsme velice stouto volbou spokojeni .Náhradní díli jsou finančně dostupný oproti jiným vozům této kategorie.Takže vůbec nelitujeme této volby.Bylo napsáno že auto není celé lakované ale to mohu vyvrátit my máme lak i pod koberečky sice né v metalíze ale to tam mít nemusíme.Jediné co bych autu vytkla je že 7 místné verzi není to ,že když se sklopí třetí ředa aby byl větší kufr není přes kufr krycí deska a je tedy do kufru vidět.V 5 místní verzi to je ale v 7 to není.Veřím že na trh příjde ještě lepší verze tohoto typu a naše další volba je už předem jistá.Auto slouží ve všech směrech je to tkoví náš malí náklaďák ve kterým přepravíme jaké koliv věci a nemusíme se za něj stidět.Nevím jak reagují ostatní lidé ale u nás v Kolíně ,pokaždé když si sním vyjedem tak se setkáváme s obdivem lidí, lidé nás zastavují a vyptávajíse .Můžeme říct všem pouze toto auto doporučit a není to reklama je fakt a naše zkušenost.čekací doba není taky tak dlouhá jak jste psali je zhruba 3 měsíce a to je celkem normální.Na fábii a octávku se taky čeká 3 měsíce a to se vyrábí tady u nás takže není co řešit.Ještě k tomu interiéru je celkem chudší ale i tak je vyřešen vkusně

14.12.2007 | 19:35:47 | Vlaďka Reagovat

Logan MCV 1.5dci

Tohle auto mam sice jen chvíli / mám najeto zatím jen 4500km/ ale nemám mu opravdu co vytknout. Snad jen jednu chybičku to má a to že třetí řada sedadel není dělená, dělená jsou pouze opěradla. Jináč spotřeba ok. 5,2 a jízdní vlastnosti také nejsou nejhorší.

05.10.2007 | 21:53:20 | Bruky Reagovat

re

Asi tak.... vyznávam troška iné hodnoty ako mať imidžové auto, mobil,tričko.... Ak je to pre niekoho dôležité tak OK, pre mňa nie. Mal som Feliciu, jazdenú a pekne som sa nechal dobehnúť, takže ďalšie auto bol nový korejec, som spokojný a prajem spokojnosť aj majiteľom Loganu. Tak ako sa chrlia BMW XY a MB A-Z tak nech sú aj autá jednoduché a lacné. Ak niekto nechce ipod a idrive a start engine a elektrické vyhrievanie lakťovej opierky tak nech to tam nemá a nech zaplatí za 4 kolesá, sedadlá a motor. Je to OK, len keby sa chytili aj ďalší výrobcovia. A možno tade cesta nevedie a všetci budú zarábať a míňať kopec peňazí.

04.10.2007 | 15:08:45 | miki Reagovat

Obecně k Loganovi, ale i Thálii

Výrobce tzv. lidových vozidel se musel hodně " nas.at ", když se našel někdo, kdo vyrábí ještě lidovější auta. Renault získal v tomto určitě náskok a od té doby, co se obě auta začala vyrábět se ostatní snaží tento náskok dohnat. Neříkám, že jsou to naprosto dokonalá auta, ale lidi oslovují. S MCV se ten náskok před ostatními jen zvýšil. Viděl jsem ty " očesané" fábie, jen jako reakci na nabídku konkurence! I Logan se bude postupně zdokonalovat a přebírat modernější technologie, úspěšný základ byl už ale položen. Sám jsem majitelem právě již v nadpisu zmíněné Thálie, plně mně v současnosti vyhovuje. I ty nejlevnější vozy od všech již zaběhlých výrobců ( Evropy, Asie aj.) splňují evropské limity a nevidím důvod, proč např. majitel BMW, MB, aj. kritizují např. Logany. Oni si pořídili svoje, a lidé, kteří nemají nebo nechtějí dát tak vysoké peníze za auto si pořídili taky své.

15.09.2007 | 23:26:57 | LLKK Reagovat

to s tou farbou -aj škodovky su tak striekané,v kufri na bokoch pod kobercom,vnútro dverí a pod.je len tak poprášené,za tu cenu by ale mali byť nastriekané všade

28.08.2007 | 14:37:08 | bugy Reagovat

farba pod kobercom

Nedalo mi to a pozrel som sa pod koberček v kufry na služobnom MCV. Faktom je že tam nie je modrá farba karosérie, iba nejaká svetlá farba. Takže nemusíte chytať paniku že pod koberčekmi sú holé plechy .

28.08.2007 | 13:14:32 | neb Reagovat

"ale co to auto bude říkat třeba za deset let"

"ale co to auto bude říkat třeba za deset let"
Nemyslim si, ze by za 10 let na tom byl lip 17 letej Galaxi, nez 10 letej Logan. A to jak, co se tyka stavu, tak ceny.

28.08.2007 | 10:08:43 | Roman Reagovat

Testy mluví jinak

Nechci se Ti do toho nějak moc plést,ale o MCV jsem se zajímal,protože můj kamarád si ho chtěl koupit.A prolízali se testy a podobně.a jak tu píšeš,že při naloženým není skoro nic cítit tak v testu to vyšlo,že je to levný a prostorný auto,ale taky když se to naloží tak to nejede a taky,že je interiér s laciných plastů.A taky se zminůješ o "starém" Fordu Galaxi.Možná kdyby jsi šel do toho forda tak by jsi udělal lépe,protože další nedostatek,který byl v testu odhalen tak bylo,že nemají v zadu pod koberečkem natřenou karoserii.Je nastříkána jenom tak kde kobereček není.A aby se neřeklo,že jsem si tyto tvrzení neověřil tak jak si tento vůz můj kamarád pořídil tak jsme se podívali na tyto místa......a nastříkané to není. A musel jsem se zasmát,když jsem byl u Renaultu se zeptat na MCV tak jsem přijel v Ford LTD Crown Victoria a prodavající se mě snažil přesvědšit,že Logan je pohodlnější.To jenom pro zajímavost. Já toto auto nehaním má určitě své přednosti jako je třeba cena,ale co to auto bude říkat třeba za deset let.

27.08.2007 | 07:41:43 | Bob Conti Reagovat

Logan vs. Galaxy

Vyhledat kvalitni ojete auto da hodne prace a svym zpusobem muze byt koupe noveho Logana resenim. Ja jsem zvolil presne opacne: radsi nez Logana jsem zvolil ojetou Alhambru(uz jsem dal i recenzi) - predevsim proto ze je vetsi nez Logan a vsechny sedacky (vsech 7) je samostatnych. Pokud nema clovek cas na shaneni ojetiny, tak je koupe noveho vozu OK, ale zrovna na MCVcko jsou cekaci doby snad pul roku! Za tu dobu by se jiste kvalitni ojete auto vyskytlo :-)

02.08.2007 | 09:43:56 | Honza Reagovat

Logan vs. Galaxy

Vyhledat kvalitni ojete auto da hodne prace a svym zpusobem muze byt koupe noveho Logana resenim. Ja jsem zvolil presne opacne: radsi nez Logana jsem zvolil ojetou Alhambru(uz jsem dal i recenzi) - predevsim proto ze je vetsi nez Logan a vsechny sedacky (vsech 7) je samostatnych. Pokud nema clovek cas na shaneni ojetiny, tak je koupe noveho vozu OK, ale zrovna na MCVcko jsou cekaci doby snad pul roku! Za tu dobu by se jiste kvalitni ojete auto vyskytlo :-)

02.08.2007 | 09:43:48 | Honza Reagovat

Samozrejme myslel som 5 miestnu MCV. Osobne sa mi nepáčia tvrdé sedačky a trochu nízka horná hrana predného skla, ktorá môže vadiť vyšším vodičom a cestujúcim vzadu, pretože zadné sedadlá sú vyššie ako predné. Dosť hnusné sú aj skoro celoplastové výplne dverí, ale aspoň majú hore široké hranu, kde sa pri spustení okna dá pohodlne položiť ruka. Ale jazdné vlastnosti a palubná doska sú OK. Príjemne ma prekvapil motor 1.5dci svojím príjemným zvukom a relatívne dobrým výkonom ( na papiery pôsobia jeho výkony dosť slabo ).

30.07.2007 | 21:59:31 | neb Reagovat

Berlingo, alebo Partner majú v skutočnosti pri 5 miestnej verzii nie až tak veľký kufor ako by sa mohlo zdať , dokonca vo Felicii kombi je ešte dlhší, aj keď nie tak vysoký. A Logan MCV má asi tak dvojnásobný kufor. .

30.07.2007 | 21:50:42 | neb Reagovat

Víc soudnosti prosím

Samozřejmě přeju majiteli šťastné kilometry. Ale jinak klasika. Aniž by ho někdo při psaní napadal pisatel už předjímá, že dostane čočku v reakcích, že si koupil Logana a radši už sám začíná agresivně proti všem "hnusným krabicím Ford" (1.věc k smíchů) a nespolehlivým ojetinám jako Partner a Galaxy (nejasný původ a díly každý z jiného ukazuje jen na tvou neschopnost a neznalost koupit si pořádnou ojetinu a nemá nic společnýho se značkou a typem auta) a aniž by s dávkou soudnosti přistoupil k hodnocení auta, jen ho vychvaluje a jako správný majitel čehokoliv za co dal dost peněz si tím obhajuje svou volbu. Samozřejmě že ve Fordu i Peugeotu je jízda o něčem jiném, komfort, zpracování, kvalita materiálů a pocit z jízdy ale o to nejde. Holt Logan je kompromis právě pro lidi, kterým nevadí že mají tento typ ekonomické volby (od vývoje, zpracování, techniky, nejasné budoucí kvality atd.), ale mají nové auto. Proto ale není třeba ho porovnávat když přeženu s novým Mercedesem S a říkat, že je to proti Loganu šunka, páč se do ní nevejde 6 lidí a pes. Takže závěrem. Recenze je hodnocení toho co jsem si koupil a jaké s tím mám zkušenosti. A když si to pisatel po sobě přečte tak je tam ani ne půlka řádků o autě a zbytek jsou pomluvy jiných aut, o kterých nemá majitel prakticky žádné zdání a žádnou zkušenost, což je úplně mimo mísu a váha těchto informací je absolutně NULOVÁ. O Galaxy a o tom jaká to je nebo není šunka ať píše pisatel předešlého příspěvku, který s tím najezdil půl mega KM. HOWG

29.07.2007 | 11:04:47 | Joda Reagovat

Nemám nič proti Loganu ale napísať že Peugeot Partner je malí......?

29.07.2007 | 09:36:17 | fantomas Reagovat

co ty víš o Galaxy?

Mám již svého třetího Forda Galaxy. Všechna auta měla shodný motor 2,3 benzín. Ani jedno auto jsem nekupoval nové! Když jsem prodával toho prvního, měl najeto 342000 km, a při prodeji druhého svítilo na tachometru 298 000 km. Nynější kousek má za sebou 152 000 km. Všechny motory byly při prodeji absolutně v pořádku!!!! Až bude mít ten tvůj logan nalítáno 300000km (jestli se toho vubec dožije), tak si na mě vzpomeň!

28.07.2007 | 21:46:14 | Antonín Malý Reagovat

Motor za 100litru???Ono existuji i vrakoviste:)

28.07.2007 | 13:05:26 | ToJa Reagovat