Rok výroby:2009Typ motoru:1.4 MPIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:55 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:6.9 l/100 kmVloženo:29. 11. 2009
KUPU NOVEHO AUTA SOM NEPLANOVAL,SANDERO SOM NAHODOU ZBADAL PRED JEDNYM OBCHODNYM DOMOM,KDE BOLA VYSTAVENA.HNED MA ZAUJAL JEJ DESIGN,TAKZE BOLO ROZHODNUTE.CHCEL SOM AUTO UPLNE NOVE A ZA ROZUMNU CENU,TAKZE NEBOLO NADCIM DLHO ROZMYSLAT.
DESIGN....
AKO SOM UZ NAPISAL,MYSLIM,ZE DESIGN SANDERA JE NA VELMI VYSOKEJ UROVNI.HLAVNE PREDNA MASKA SA PODARILA,AJ KED ZADOK TIEZ NIEJE SPATNY.
INTERIER...
SAMOZREJME NEMOZNO OCAKAVAT OD DACIE PODOBNY INTERIER,AKO U INYCH ZNACIEK.JE SVOJSKY,TYPICKY PRE DACIU,TAKZE SU POUZITE LACNE MATERIALY,ALE VSETKO PRACUJE TAK,AKO MA.ZIADNE ZVUKY PRI JAZDE,AKO NAPRIKLAD PRASKANIE PALUBNEJ DOSKY,ALEBO NIECO PODOBNE V AUTE NIEJE.
PRIESTOR....
V AUTE SA LAHKO ODVEZU STYRIA PASAZIERI BEZ TOHO,ABY SA MUSELI KRCIT A TLACIT AKO V INYCH AUTACH TEJTO KATEGORIE.SEDADLA SU VELMI POHODLNE A AJ PO DLHSEJ TRASE NECITIT UNAVU.
KUFOR...
320 LITROV JE DASA POVEDAT NADPRIEMER,AK SA SKLOPIA ZADNE SEDADLA,JE TO OKOLO 1200 LITROV.TAKZE SA DO SANDERA ZMESTI KOPA VECI....
DVERE.....
VACSINOU SA MI VZDY PODARI ZAVRIET DVERE AZ NA DRUHY RAZ,LEBO CLOVEK NECHCE ZBYTOCNE TRISKAT,ALE PRI DACII JE TO NUTNOST.ZVUK PRI ZATVARANI NIEJE VELMI PRIJEMNY,ALE CLOVEK SI CASOM ZVYKNE....
OVLADACE...
VSETKO FUNGUJE,AKO MA.OVLADANIE KLIMATIZACIE JE SICE TROCHA NIZKO,TAKZE CLOVEK MUSI TROSKA SMATRAT PO OVLADACI,ALE ZASE JE TO OTAZKOU ZVYKU.CO SA TYKA OVLADANIA SPATNYCH ZRKADIEL POD RUCNOU BRZDOU,ZDA SA MI TO VELMI PRAKTICKE.TAKISTO OVLADANIE OKIEN NA STREDOVOM PANELI NIEJE AZ TAKY PROBLEM.
MOTOR....
MOTOR JE SAMOZREJME ZO STARYCH RENAULTOV,ALE STALE SPOLAHLIVY A TICHY.ROZJAZDY SANDERA SU DOST POMALE,ALE KED UZ JE NA 90KM/H RYCHLOSTI,JE TO O.K.DOKONCA NIEKEDY JE MOZNE AJ PREDBIEHAT....
SPOTREBA...
JAZDIM STALE V MESTE,SPOTREBA JE 6.9 LITRA.PRI JAZDE NA DIALNICI PRI 130KM/H JE SPOTREBA 7.2 LITRA....
PLUS A MINUS VOZIDLA...
+++CENA VOZIDLA +++KOMFORT +++LACNY SERVIS
----HLUCNOST PRI RYCHLOSTI NAD 120KM/H ----PROBLEMI PRI BOCNOM VETRI
No tak aby šlo lehce zavírat dveře, tak to jsem si musel sám doladit skoro u každého auta. Je to jen o tom správně posunout zápatky na rámu auta. Stačí k tomu většinou křížový šroubovák.
pisatel si omylem přidal nulu, asi nenajede 55 000 km ročně, ale spíš 5 500. Odpovídalo by to tomu, co píše, že jezdí jen ve městě. No, i když taxikáři taky, že? A nemaj problém najet i 100 000 za rok, za tři roky stočit kilometry a prodat to jako skoro nové tříleté auto :-))
Zámky jsou seřízené tak, že se musí s dveřmi bouchat. Dají se povolit a nepatrně posunout "ven", pak jde zavírat lehčeji. Ale nesmí se posunout moc, potom by dveře zase i v zavřené poloze měly vůli.
Mě se to četlo dobře :-) Zavírání dveří nadvakrát je běžné např. i u Peugeota 206. Vyzkoušeno v autosalonu. U P207 nebo Hyundai i20 (stály hned vedle) je to bez problémů i bez bouchání.
Prosím Ťa to naozaj nabeháš do roka toľko km?!Viem dá sa , ale to auto zničíš za 5 - 6 rokov, teda aspoň motor nie je stavaný na 300 000 km za tak krátky čas.Ináč ti prajem veľa šťastných KM.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Sandero
Dveře
No tak aby šlo lehce zavírat dveře, tak to jsem si musel sám doladit skoro u každého auta. Je to jen o tom správně posunout zápatky na rámu auta. Stačí k tomu většinou křížový šroubovák.
10.11.2011 | 15:55:06 | Pepa | 193.179.215.* Reagovat
Mirostar
pisatel si omylem přidal nulu, asi nenajede 55 000 km ročně, ale spíš 5 500. Odpovídalo by to tomu, co píše, že jezdí jen ve městě. No, i když taxikáři taky, že? A nemaj problém najet i 100 000 za rok, za tři roky stočit kilometry a prodat to jako skoro nové tříleté auto :-))
14.05.2010 | 18:00:47 | Reagovat
Když povolíš zámky tak ti to půjde snadněji zavírat,ale nemusí ti lícovat dveře z venku s ostatními plochami.
14.05.2010 | 10:16:53 | Reagovat
já musím takhle mlátit s kufrem.a to mi to řekli hned v servisu u novýho.(kia piko).sklo zatím drží :-)
14.05.2010 | 01:35:35 | sokolmira Reagovat
Zavírání na dvakrát - systém dveří je asi připraven na příplatkovou montáž elektrickýho dovírání.:-)))))))))))))
03.02.2010 | 18:16:56 | Reagovat
Zámky jsou seřízené tak, že se musí s dveřmi bouchat. Dají se povolit a nepatrně posunout "ven", pak jde zavírat lehčeji. Ale nesmí se posunout moc, potom by dveře zase i v zavřené poloze měly vůli.
03.02.2010 | 15:40:35 | XY Reagovat
Mě se to četlo dobře :-) Zavírání dveří nadvakrát je běžné např. i u Peugeota 206. Vyzkoušeno v autosalonu. U P207 nebo Hyundai i20 (stály hned vedle) je to bez problémů i bez bouchání.
03.02.2010 | 15:17:55 | Itall Reagovat
Prosím přeložit do Českého jazika ...
03.02.2010 | 13:37:28 | salám Reagovat
CAPS LOCK a bez diakritiky-nejblbější kombinace. Chlape-recenze OK, ale blbě se to čte !!!!
03.02.2010 | 13:20:57 | Reagovat
koľko km ?
Prosím Ťa to naozaj nabeháš do roka toľko km?!Viem dá sa , ale to auto zničíš za 5 - 6 rokov, teda aspoň motor nie je stavaný na 300 000 km za tak krátky čas.Ináč ti prajem veľa šťastných KM.
03.02.2010 | 12:57:58 | mirostar Reagovat