Rok výroby:2001Typ motoru:1.6Stav km při koupi:91 523 kmStav km nyní:99 981 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:16. 8. 2009
Vozítko mám zatím půl roku a najel pouhých 8000KM ale musím konstatovat,že při vrzání(drnčení)různých částí maximální pohoda.Spotřeba na dálku 7,7L LPG a po městě do 10 nemá chyb.Klima,el,okna,centrál,nast.volant a slušný sedačky dávaj tu pohodu víc znát.Prostě za ty peníze 2001rv. do 60000KČ a nebouraný,asi nebude moc takových aut.Destičky,rozvody s pumpou s prací do 3000KČ zábava-nemám co dodat.Sedí v zatáčkách jak přilepený až mě to někdy děsí.Je vidět,že porsche dal něco do vínku tomuhle autu.Kufr ovšem žádný šlágr,ale na nákup to stačí.Tak že Lanosu zdarec a kdo ho máte,hodně kilometů bez závad a nehod a čusbus
mě se zas nechtělo to číst výše než psal smyšlený přemysl, tak jsem se nedočetl přiznání že to bysla prdel, což tady naprostá většina, ač se do krve hádali, věděla....jen bych se ještě rád vyjádřil k poznámce pana luboše, 320 CDi neni vůbec vydařený motor, je to jeden z nejhorších dieselů co kdo kdy udělal, stačí si přečíst recenze na E320CDi, tady nebo i na jiných serverech, 270HDi je slušný motor ale 2.2HDi biturbo je poměrně nový a v tomto případě je trochu nadsázka mluvit o prověřenosti, úspornost možná ale který diesel dnes na svůj objem úsporný není že?já osobně preferuju 2,2CTDi a již zmiňovaný dokonalý boxer od subaru
Nejak jsem nepochopil tvuj prispevek.Co tu vypravis o nejake zdechle Nexii.Vzdyt nakonec napsal, ze tata vlastni BMW 535D , nikoliv Daewoo (tusim truchlil neco o Lanosu a Raceru, nechce se mi to ted cist od zacatku).Cele tohle divadlo je treba brat s nadhledem jelikoz to psal pubertak ktery zrejme dopoledne onanuje a po obede macka jebaky dokud se maminka (nebo tatinek) nevrati z prace.
Zaprvé musím říct že tak jak při čtení této diskuze jsem se tak nenasmál, tolik zastánců tolika rčení, hlavně to co měla být recenze na auto je jen pár vět onamujících že si nějaký pán koupil daewoo, a příspěvky pana Přemysla jsou dokonalé ař svým obsahem dokonale stupidní :-D taky mě dost pobavilo jak je zarytý do kvalit dokonalého designu spolehlivosti a informací o koupi chevroletu, taky o tom kolik km je auto schopné najet no a taky hlavně že opel je šrot přestože daewoo celý svůj život používalo kompletní techniku opelu jak motory tak elektroniku a mercedes že používal techniku deawoo to je taky podpásovka :-D, no je pravda že auta daewoo byla na slovensku velice oblíbená pro nízkou cenu za kterou člověk dostal slušnou výbavu a ve své době i celkem slušný design, ale mluvit tady o antikorozní ochraně spolehlivosti a srovnávání s dněšními vozy je víc než zcestné, jsem si jistý že každý normální člověk, účastnící se táhle diskuze pochopil z jaké vrstvy přema je když táta uvažuje o koupi lepší a krásnější nexie....a jsem si jistý že v takovém voze daewoo matiz by byl tak pyšný že by svítil...no nechtěl bych ho vidět kdyby se srazil s takovým"křápem"jak píše jako je passat:-D...škoda jen že už nereaguje...asi si taťka přečetl jakého z něj syn udělal totálního blba a rozšlapal mu počítadlo...ještě jsem si všiml nějaké diskuze na téma TDi šrot nebo dobrý motor ale to je jen házení hrachu na stěnu....to už mě tak moc neba, protože tady zas někteří jedinci, kteří si o sobě myslí že jsou velcí technici a znalci, zveřejňují výplody své choré mysli....no a myslím že podobné diskuze sice nejsou to co by mělo být na těchhle stránkách, nicméně to tady dost oživují....taxe mějte
Znova to nejde zobrazit, ovsem je to nepodstatny, cili se na to vyprdnu :-).Mondeo ST220 kombi trilitr benzin s 224PS, rocnik 2002, 130 tis. km, uplna servisni historie, kuze, klima, ABS...Proste bohata vybava za 7500 Euro.Navic se mi moc libi :-).Vypada to na slusnou ponuku, mit penize na ruce, asi bych dlouho nerozmyslel co s nima :-)
Tak ted jsem schvalne kouknul na Mondea na mobile.de.Nasel jsem, takove jake by mi docela vyhovovalo.Ale je to benzin, trilitr (cili sezere i kalhoty :-).Viz : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=120277655&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=8001&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=CENTRAL_LOCKING&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=LEATHER_SEATS&features=POWER_ASSISTED_STEERING&features=ABS&features=IMMOBILIZER&features=XENON_HEADLIGHTS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=cz&pageNumber=1
320CDi od Mercedesu ? No nevim jestli ma prave Mercedes tak dobrej diesel...Jednou dobu jsem mel moznost koupit moc peknej Mercedes E320CDi r.v.2000 s 220.000 km v plne palbe a serviskou za 5.000 Euro.No od koupe me odradila povest Mercedesu v posledni dobe a to, ze to byl sedan (MB E v kombiku se mi nelibi :-(.No 2,7 by taky prichazelo do uvahy, ovsem v P607 taky absentuje moznost kombiku.No a taky zacinam uvazovat, ze si znovu poridim benzina (doted jsem mel 3 benz. a jeden naft.), prave kvuli serv.nakladum (na diesel je spravidla vse drazsi, ruzne prehlidky atp.), taky to, ze kdyz bude diesel bude muset byt i turbo.To se muze porouchat, taky maji nektera auta vyraznej "turbokopanec".I kdyz je fakt ze ted na Passatu 1,8 T takove potize nemam (zadne "kopance", zadne poruchy).Jednou mi tusim Radek rekl, ze Mondeo 2,5 V6 nabidne docela slusne svezeni za dobre penize.Koukal jsem na net a slusne kousky stali cca 200 000 Kč (to bylo ale driv, dneska kouknu zas :-).Byly to kombiky s klimou, kuzi atd...Presne to, co chci :-).Jen se premoct a koupit benzinovej sestivalec...Mama mia, jeste nahrabat nejake penize (kterych ale ted moc nemam :-)) a uvahy muzou zacit :-)
Kdyz tak ctu tvuj velice objektivni a vecny prispevek, napada me, jestli se jen nesnazis ze me udelat hlupaka.Ale dobre, reknime, ze ho hrajeme.My se alespon hrame oba.Ty hras scrabble sam (s takovou "brzdou" se nechce bavit nikdo :-)
starší...Mám dcéru v jeho veku. Každé decko je osobnosť. A to, ako sa raz budú deti správať v budúcnosti, záleží od správania sa dospelých v súčastnosti...Takto to už ide tisíce rokov. "O moráles, ó tempóre" je otrepaný výrok /" Ó mravy, ó časy."/. A bol naozaj vtipný. Život nie je iba o plechovkách, ale aj o radosti z bytia...A ukázal nám, akí sme my "dospeláci" často ešte detinskí... Takže úctu si mladý pán zasluhuje. Ale zásadne sa snažím vykať každému. Je to slušnosť. Po zoznámení sa natykám a popijem až-až... Jamieson: Podľa mňa je ešte vynikajúci 2,7 HDi od PSA, 320CDi od Mercedesu. Aj keď až budem najbližšie meniť auto, tak asi pôjdem do 2,2 HDi biturbo od PSA, ten je už naozaj preverený a úsporný. V DE je dokonca často drahší než Mercedes E 220 CDi s rovnakým výkonom . P.S. Aj keď osobne by som bral iba benzín.... , ale náklady nepustia. Čo sa ušetrí na PHM, to sa rypne do servisu...
No jedni na TDi nadávají jiní je zase vychvalují do nebes.Co mě štve že 2.0TDi je na pikaču pokud to není CR což vím od lidí co do problému dieslových motorů vidí hlouběji.Na co osobně jsem zvědavý je diesel od Subaru jak se v budoucnu ukáže.Na to,že ho postavili od nuly a je to boxer.A vlastně největší odbyt mají na trzích,kde převláda benzín nad naftou.
Ano motor 1.9 TDI je skutečně nepřekonanej (a nepřekonatelnej).Koukejte na tech informace o A6 1,9 TDI...Výkon 81 kw, krouťák 235 Nm, maximálka 194km/h, zrychlení z 0 na 100 12,6 sekundy.Ve dnešní době úctyhodné, kdysy špička ! O spotřebe do 5l se bavit nemusíme.Když stojí, tak palivo se mu dokonce v nádrži hromadí ! Které auto tohle vše dokáže ? 2,8 V6 ? Pochybuji...
ze nejlepsi motor na svete, spis bych rekl ze nejvetsi zrout oleje a vah vzduchu na svete. TDI je omyl dizloveho motora. Sak na to prisel uz aj samotny "nesmrtelny" VW
prosím Vás vysvětlete borcům co mají TDi, že to není nejlepší motor na světě a už vůbec nemůže soutěžit s V6 ani s benzínovými dvoulitry. Spotřeba super, jinak historie automobilismu. pro mě existují dva naftáky: 330Đ do BMW a 2,2 od Hondy. .ale abych se vyjádřil k Lanosu. To auto je pro mě od pohledu nevkusné a já bych jej nechtěl. Avšak msím říct, že se jedná překvapivě o docela spolehlivý a schopný vůz. strýc s ním jezdí 8 let bez problémů. Valím na to oči dodnes. No jo no . at každý jezdí čím chce a chcálí co chce. Tdíčkaři si myslí že mají Porsche, tak ať. Proč nadávat někomu za to, že je spokojen s vozem s Koreje, to je přeci dobře. budmě tolerantní. Ahoj
A co jako ? Myslíš si, že 1,9 TDI to nenandá nějakýmu zastaralýmu benziňákovi ? 1,9 TDI má obrovskej točivej moment a nízkou spotřebu.Odtamtud pramení jeho síla...
Jděte všichni do prdele.Takový krám Lanos.Já jezdím na Audi A6 1,9 TDI 81 kw 1998 a ten jede jak zběsilej.Rozdám si to s kýmkoli.A přitom spotřeba nepřesáhne 5l/100km.
Naprosty souhlas s Petrem.Na 14-ti letyho kluka to nebylo spatne, ovsem na takove "projevy" nejsou tyto stranky docela vhodnym mistem.Taky jsem to den-dva "zral", ovsem posledne prispevky uz byly vice mene jasnym priznakem, ze si delas prdel.A Anonyme, jsi nejakej chytrej nezda se ti ? Myslim, ze se mu celkem povedlo udelat si srandu a priznavam, ze z nekterych prispevku jsem byl fakt smichy na kolenou.
Musím uznat, že se ti 2 dny dařilo tahat nás za nos a baštili jsme to někteří i s navijákem, ačkoli později to už bylo okatější. Gratuluji. A oceňuji přiznání na férovku- to každý neudělá.
Je tu však jedna věc, nad kterou by ses mohl tochu zamyslet. Existují lidé- laici, co na tomto serveru hledají seriózní informace a takoví jako ty, jim to příliš neulehčují. Jestli máš ve zvyku bavit se tímto způsobem, apeluji na tebe, abys vynechal tento a podobné servery a realizoval své pubertální vyžití někde jinde, kde tě jistě ocení lépe.
Anonym: typická reakce. Po přiznání vykřiknout: Dyť já jsem to věděl od začátku!!! Njn, každý nemá tu sílu přiznat si, že ho potáhl 14- letý borec.
No tak myslím, že už by bylo dobré se přiznat.Jmenuji se Leoš, je mi 14 let.Zabloudil jsem na tyto stránky a udělal jsem si z Vás legraci :D.Osobně nemám Daewoo búhvíjak v lásce.Táta nejezdí Racerem nýbrž BMW 535D 2006 v plné palbě (nechválím se, to jen aby jste vědeli).Samozřejmě, že auta jako Passat, Rover 75 a pod. považuji za vcelku povedené a pěkné.Pokud jsem někoho urazil, omlouvám se a zbohem :D
20.08.2009 | 07:24:32 | Leoš alias Přemysl :DReagovat
Opravujem: Nexia ešte ako tak,
Espero je truhla s motorom....bola lacnejšia než Nexia. V Nitre v 1997-8 na výstave bola o ňu bitka, za cca 360-430.000 SKK, 1,5 l, v el. s klímou bola super. Dnes ju pri živote drží iba lak a zázrak...
Ešte aj majiteľ koncernu Daewo by sa nasmial. /Mimochodom, bol na neho vydaný zatykač, aj ho zatkli, dostal milosť, za zásluhy o rozvoj Južnej Kórey. Ak si dobre pamätám, chýbalo mu v pokladni niekoľko mld KČ. Asi tie nedali do pozinku, preto tak rýchlo karosérie hnili.../ A Racer, Nexia naozaj majú pôvod v Opli Kadet. Ešte Racer bol celkom OK, prezlečený Opel, aj jazdne, za socíku stál ako 2,5 žigulíka v Tuzexe, takže takých 30 rokov už bude mať... Nexia bola pojazdná truhla. Aj keď v tej dobe za normálne peniaze nebolo nič . /Stála v 1994-5 okolo 550.000,- a to ešte bola slušná cena Ale zatiaľ najvtipnejšie, bez debaty vedie Přemysl. Mladý, starý, robí si dobrú srandu...
Chlape, uz tady radeji nic nepis, uz vime, ze si delas prdel.Uznavam, pobavil jsi nas (tedy minimalne mne urcite :-) a jsme ti za to uprimne vdecny.Co se tyce placani nesmyslu, u mne jsi naprosta jednicka :-).Cus a at se ti dari !
Pro Anonyma : Já si z Vás prdel nedělám.Jen vyjádřuji vlastní názor na značku Daewoo, který je velice kladní ! Pro Jamiesona : Mechaniky se furt v Daewách hrabou ? Možná, a víš proč ? Protože Daewoo si většinou kupují lidé, kteří autum rozumějí.Tím pádem svá auta furt posílají na ruzné prohlídky, protože vědí, že ani Daewoo (leč je to špička) nevydrží věčně a potřebuje péči.Nikoli proto, že se kazí.A víš odkud bral techniku Mercedes v druhé polovině 90.let ? Od Daewoo !! Proto má Mercedes pověst "držáka".Jen díky Daewoo a jeho technice... Pro Kakafka : Samozřejmě, musel jsem se vynalézt, jinak by jste mi neuvěřili ! Jak jsem už napsal Daewoo je nedoceněné a proto je třeba napravit tento omyl.Faktem je, že Daewoo bylo ve své době nadčasové a schopné konkurovat leckterým Japonským a Evropským vozum.A co se týče řečí mýho tátu, píšu to jen proto, že to fakticky řekl.Obadva Daewoo považujeme za skvost automobilové techniky a obrovský pokrok pro lidstvo.
Souhlasim s kakafkem.Jestli si z nas dela prdel, nebo ne, je vlastne jedno.Na to se casem prijde a myslim, ze taky uz prislo...Kazdopadne by jsem tuto diskusi (a zejmena Přemyslovi argumenty) zaradil mezi "The Best of Autorecenze" :-)
teda chlapi,ja by som povedal takto,nechajte už Přemysla premýšľať o svojom Daewoo,je evidentné že si nás všetkých doberá a bavia ho naše argumenty.Zato oceňujem že sa vždy v diskusii vynašiel a oboznámil nás o veciach o ktroých som ja osobne vôbec netušil.Napríklad:maximálny nájazd na aute je okolo 220 000km,Daewoo vytiahlo Chevrolet z problémov,podvozok Raceru dostihlo BMW až v roku 2003,Daewoo nehnije,havárky zvláda slušne,miestami až s prehľadom,je stále asi krok-dva pred Mercedesom a ešte dlho mu nebude nikto konkurovať...a najlepšie je keď občas medzi rečou hodí: tak říká táta... Chlape si dobrý,pobavil si ma ako málokto na tomto fóre:-)))
Chlape, kdyz jsem cetl tu diskusi, od smichu jsem byl pod stolem (bolelo me bricho, zacalo mi tect z nosu :-).Jsi vazne tak zaostalej, nebo to jen hras ? Passat je dizajnove a kvalitativne na urovni Nexii ? Zajdi si preci jen na psychiatrii.Taky ty tve reci o "Bentley vychodu", jizdnich vlastnostech a o kvalitach Daewoo me dostali :-).Daewoo si dokazalo udrzet cenu a pritom ostat na spicce v kvalite ? Kolik piv jsi vypil predtim nez jsi to napsal ? Basu ? Dve ? Podvozek Raceru byl prekonan az v roce 2003 BMW 3 ? Odkud to vis ? Jak napsal jeden kolega, Racer je vlastne neco jak Kadett.Technicky starej vic nez 20 let.Fakt si myslis, ze jeho podvozek byl az tak famozni ? Daewoo je prosperujici a ma miliony priznivcu ? Maximalne tak mezi automechaniky, ktery se v nich vecne hrabou, ze.Daewoo investovalo do svych aut obrovske castky aby zvedlo kvalitu ? To slysim poprve ! A i kdyby, tak se jim to moc nepovedlo...Cele jsi to zaklinoval udajnym vyrokem tvyho tatu.Pokud opravdu rekl to, co jsi napsal, tak se oba prihlaste na nejakou kliniku zaoberajici se psychickymi poruchami ! Tve nazory jsou opravdu neskutecne, v zivote jsem nevidel nikoho, kdo by mel obdobni reci...Nedelas si z nas prdel ?
Nechápu, tady si z vás nějaký Podmysl dělá očividně prdel a všichni mu to žerete... Nejlepší by bylo na toho blázna nereagovat a admini by už konečně měli vylézt z děr a něco dělat, protože s auty to tady už nějakou dobu nemá nic společného...
No tak v tom případě bude něco zmanipulované.Něco není v pořádku.Daewoo skrachovat nemohlo, tak velká a prospěrující firma jistě ne ! Dluhy mělo možná proto, že dost velké peníze investovalo do kvality svých aut.A já si myslím že to museli být obrovské částky.Na kvalitě se to rozhodně projevilo.Kdo Daewoo zkusí, jiné těžko přijímá (tak říká táta).
Pro Petra : Sladkého nevědění ? Co by jsem podle tebe měl ještě vědet ? Daewoo je kvalitní značka, která má miliony příznivcu po celém světe.A to není náhoda... Pro Anonyma : Ne, mýlíš se.Musíš uvažovat logicky.Daewoo nemohlo skrachovat.Už jsi někdy viděl zkrachovat úspěšnou a prospěrující firmu ? Ne ? Tak věz, že Daewoo takové bylo, no přišel Chevrolet a jelo to do prdele...
Nie tak celkom... Príčina krachu nebol finančný problém fabriky, ale Woo-junga. Chcel sa od GM osamostatniť a vyrábať sám pre seba, lenže to prepočítal a finančne mu to nevyšlo a zbankrotoval. A zdvojnásobila mu to vtedajšia kríza.. Potom ho naspäť zobral koncern GM, na splatenie dlhov pozatváral nejaké výrobné haly a zavreli ho do basy kvôli dlhom. Nakoniec ho aj tak omilostili. Najprv si niečo o Daewoo overte a spýtajte sa tích, čo ho prežili a potom tu blábotajte o nepredajnosti Daewoo a jeho krachu... Krúti sa mi z toho hlava...
Přemysle, Přemysle... Až za 10 let dospěješ a dojdeš k rozumu, vrať se prosím k této diskuzi a přečti si po sobě ty své perly. Užívej sladkého nevědění a měj se.
Pro Anonyma 10:17 : Ano Chevrolet převzal Daewoo.Protože poptávka po Chveroletu se znižovala a potřebovali značku, která by jim nazvedla prodej.Nakonec si vybrali Daewoo protože jako jediné dokázalo držet slušnou prodejnou cenu a přitom ostat na špičce světové produkce co se týče kvality.Proto se Daewoo dalo do kopy s Chevroletem.Nebýt Daewoo, Chevrolet by měl plný ruce práce udržet prodejnost svých méně kvalitních aut.S kvalitou a přemyšleností tehdejších aut Daewoo Chevrolet prorazil.Čili Chevrolet by se mal učit od Daewoo nikoli opačně, nemyslíš ? Pro anonyma 2 : Jen se smějte...Daewoo je skutočně nedoceněné auto, ovšem kvalitativně deklasuje své soupeře už několik let...Sám generální ředitel BMW řekl o Daewoo, že v něm vidí velkou konkurenci a kdyby se Daewoo nepřidalo ku Chevroletu, tak je už dávno na hony vzdálené od Chevroletu...O BMW ani nemluvě.Pokud nevíš tak podvozek který montovali do Raceru, byl ve své době excelentní a překonán byl až BMW 3 v roce 2003 (čili v době, kdy už Daewoo bylo spojeno s Chevroletem, a kvalita se tím rapidně snížila).
To není možné.Bude to zřejmě jen chyba v číslech, nic víc.Zeptám se tě takhle, myslíš, že nějakej starej, zatuchlej Mercedes se smí rovnat s Daewoo ? Asi těžko...Mercedesy nejsou špatné, ovšem Daewoo je svým dizajnem a technologii furt krok-dva vepředu.Tak to prostě je.Chápu, ne každá značka je dobrá, nechci se tady vyvyšovat, ale myslím, že potrvá léta, než bude moci někdo Daewoo konkurovat...
podla mna ten Premysl si musi z nas len robit srandu. lebo taky dilino na svete nemoze existovat. nestacim sa divit co to tu pise. som sa nasmial teda.
Pro Anonyma 17:53 : Hahaha prý Mercedes zvládne 1 200 000 km ? Nevěřím ! Vždyť už 220.000 je astronomická hranice.Pochybuji, že něco najezdí o tolik víc než Daewoo... Pro Anonyma 19:03 : A Opel neudělá 800.000 km.Vždyť Opel není búhvíjak spolehlivá značka.Daewoo je mnohem lepší ! Pro Georgina : To je mi tedy názor ! Já naopak na Daewoo neřeknu krivýho slova, protože jak jsem už napsal, naši rodině dělá Daewoo jen a jen radost ! Nehnijou a havárky zvládají slušně, místami až s prehledem.A hnusné spracování ? Plasty ještě drží spolu, a zatím se nerozpadly.V bývalé 105-ce už při 150.000 byly na konci životnosti.A Corolla ? Ne, děkuji, možná je spolehlivá ale dizajn je šeredný a pohodlí oproti Daewoo nulový.Šikmooký Japončíci asi moc dobře neviděli, když vymysleli tak šerednou karoserii.To Daewoo je sice taky od šikmookejch, ale dizajn je fakt někde jinde. Pro Anonyma 20:07 : Espero a hnus ? Espero byla ve své době špička mezi Daewoo (a vlastně i jedno z nejlepších aut, co byly tehdy vyráběny).Bylo překonáno až Leganzou, která byla podle mě výrazním mezníkem co se týče kvality.Krásná palubka, a za tu cenu super.Passaty, Octavie a dokonce i A6-ky se mohli jen s úžasem dívat a obdivovat umění lidí, kteří Leganzu vyvíjeli ! Koncernisti byly furt pozadu... Pro Jamiesona : No ten Passat vyzerá celkem dobře (na to, že je to VW).Ovšem furt je vidět, že je co se týče dizajnu hluboce pod Leganzou a taky Esperem.Ja bych ho vzhledem a kvalitou, postavil někde na úroveň Nexii.Daewoo vědelo v každé chvíli překvapit příjemným a neotřelým dizajnem, sklubeným s docela slušným dílenským zpracováním a parádními jízdními vlastnostmi.Ne nadarmo se Esperu (a poté i Leganze) říkalo "Bentley východu".To taky o něčem svědčí...
Passat nesaha Daewoo ani po predni masku ??? Tak to jsi teda pekne strelil :-).Sedel jsi nekdy v Passatu ? Videl jsi ho vubec ? Tak koukej Daewoo : http://www.fast-forward.sk/montaze/pics/passatb5/1.jpg
Zdar, měl jsem nubiru 2,0 lpg, sedan v plné výbavě. Ta jezdila jako střela za pár korun a kvalita zpracování byla super. Po 200 tis. km žádná koroze, žádný únik oleje,žádné vrzání plastů... prostě nic a auto jezdilo něco kolem 200KM/h po rovince. Po čase jsem jej prodal z fin. důvodů a koupil Espero. To byl hnus, ne auto. Líný, žíznivý jak Zil, a hnilo před očima. Po čase opět Nubira 1,6 LPG. Ta se srala od začátku každý den. Servis Chevrolet ani jené servisy mi neporadily, tak jsem ji hodil ze stráně se ztrátou 50 tis. Kč a tuto značku již nechci ani vydět .
Zdravim. Ja osobne beru Daewoo jako jednu z nejhorsich znacek z korejskych automobilek. Znam lidi co meli Racer z roku 95 a Nexii 96. Jsou to auta, co hnijou, maji hnusne zpracovani a na rok vyroby silene zastarale. Narazove testy na rok vyroby jsou velmi spatne. Mozna novejsi Daewa jsou lepsi, ale Racera a Nexii bych se nedotkl ani klackem na drazdeni opic... Ja jezdim v Corolle 1994 Pro Premysla: dacii nemam
chlapci zabudli ste opel a motor c20ne kedykolvek spravi 800 000km.. kvalitativne sa da prirovnat k nesmrtelnym mercedes dieslom.. vlastne vsetky oplacke dvojlitre benziny su na spickovej urovni..
susedko klud, nikto ti neberie ze novsie daewa su ok, plno pod znackou chevrolet ich jazdi ako taxi u nas, to si myslim ze je najlepsi test. ale 200 000 km zvladne hocijake auto . aj fabia bez problemov. niektori by ste sa divili co taxikari predavaju obcas. normalny clovek to nikdy nezisti ze auto bolo taxi, pod antenu a transparent sa davaju protismykove podlozky aby nebolo vidno, kablovanie sa odstrani bez stopy... auticka najazdia okolo 50 000 - 150 000 km rocne podla poctu vodicov, ked sa striedaju tak auto vlastne za cely zivot nepozna oddych hehe. tak a to co su podla vas rozpravky - stary mercedes E 1 200 000km, passat 400 000, volvo c40 500 000, uz si ani presne nepamatam ale 200 - 300 da kazde auto. a ani by si mu to netypoval
Pro Anonyma : Proč ? Protože nesdílíš se mnou stejný názor ? Jdi opravovat svou Dacii a zalez ! Pro Jamiesona : Jediný, kto to v hlavě nemá v pořádku jsi ty ! Daewoo není kripl ! Je to opravdu velice slušní vozítko kterému Passat (nebo co to máš za krám), nesahá ani po přední masku ! A ty kilometry které uvádějí majitelé Japonských aut a Mercedesaři, jsou buď překlep, nebo jen přikrášlování reality.Pravda je taková, že co se týče spolehlivosti, komfortu, výkonu, spotřeby a podobně, tak je Daewoo na špici.A Racer ještě furt šlape.A ještě dlouho bude, protože Daewoo ví jak dělat auta !
Tady Přemysl to opravdu nema v hlave v poradku.Vypisuje tady zblitky o nejakem hnusnem kriplovi, ktere nemaji s realitou nic spolecneho.Ani ten vek ho neospravedlnuje...A specialne pro tebe : Nemam zadnou Dacii, nybrz Passata, ktery je mimochodem proti tomu tvemu Daewu jak nebe a zem.A koukni si recenze Japoncu neb starych Medouru a uvidis tam takove kilometry, ze kterych se poblijes (nekdy i pres milion).Mimochodem, jak se ma ten Vas Racer ? Nerozpadl se jeste ? Pokud ano tak honem, at tata zbehne pro Nexii.A nejlepe s tuningovym kridlem, samozrejme origo Daewoo...Vzdyt je to takova kvalita !
Pro Anonyma : Nejde o žádnou recesi.Naši rodině dělá značka Daewoo jen radost.A to, že si někdo myslí, že je to krám (jamieson a jiní, který se vozí v Daciích), to je mi ukradeno.Daewoo je u mně špička. Pro Hanse : Proč by jsem měl jet na psychiatrii ? Protože mám rád Daewoo ? Rover se mi nelíbí a jeho přední maska naznačuje, že s kvalitou asi nebude vše v pořádku (viz předné světlomety, ty na Lanosu vypadaji mnohem lépe).Jak jsem napsal, Racer vydrží 220 tisíc a Lanos (protože je novější), by měl vydržet ještě víc ! A 600.000 neudělá nic ! A už tuplem ne Rover, který není ani moc rozšířený (proč asi...).Tudíž není kvalitní.Zato Daewoo je rozšiřenější, protože lidé vědí, v čem tkví kvalita...
Přémo, pokud to, co píšeš si opravdu myslíš, tak si zajdi na psychiatrii. 600.000 km ti udělá kdejaký Japonec, Honda bez problémů milion km. Anonym píše pravdu. I když nepochybuju, že po Škodě 120 ti Lanos připadá jako z jinýho světa. Viděl jsi někdy Rover 75 ? Známý ho má (r.v.2002) a jenom chválí. Srovnávat Lanos s tímto korábem s neskutečným pohodlím a výbavou a ještě tvrdit, že Rover 75 nesahá Lanosu ani po kotníky může jen absulutní ignorant a tupec. Pochybuju, žes někdy Rover 75 viděl, jinak bys takový blábol nemohl vypustiti z huby. Tak mrkej, ty extrakvalitní Lanose ... http://www.rover75.estranky.cz/fotoalbum/fotogalerie/muj-rover-75-2_0-cdt
:-) ... mal by si na konci do zatvorky uviest ze ide o vtip, lebo mam taky dojem ze 99% citatelov tychto stranok nerozozna co je myslene vazne a co ako recesia...
Pro Anonyma 21:49 : Spotřeba 9 l na 100 km je úplně normální.Už jsem viděl auta, které brali i 20.Nechci spochybňovat Vaše názory, ale myslím, že nějakej Rover Lanosu prostě nesahá ani po kotniky.Daewoo naše rodině věrně slouží.I kdyz je pravda, že Rover jsme ještě neměli. Pro Anonyma 21:59 : 800.000 km ? To není možné.Vždyť táta říkal, že nájezd 220.000 je už ohromující.Jednou dávno prý měl Škodu 105 L a ta vydržela jen do 170.000.A to byl držák.Daewoo je pro mě prostě jednička.
Které auto najede 220.000 ? DNES KTERÉKOLI. Ale pokud chceš auto, které najede do generálky motoru 800.000 km, tak snad jedině Honda, Mitsubishi, Toyota, starší Nissany, Subaru, Audi, BMW, Mazda, a starší Cadillacy a Pontiacy. Vše ostatní je skvalitou mnohem níže. Dělám 37 let automechanika,ale když vidím japonskou kvalitku a porovnám to s evropskými vozy - máme se rozhodně co učit. Lanos za cenu, za jakou se prodává vidím jako kompromisní volbu. Jezdí, občas postojí v servise jako každé jiné auto a víc od toho nečekat.
Měl jsem Lanos 8 let a najel jsem s ním více než 190 tkm, takže myslím, že můžu mluvit celkem objektivně. Co mi vadilo nejvíce, byla spotřeba. U mé 1.5 byla okolo 9 litrů, což se mi zdá celkem hodně. Jinak jsem byl celkem překvapen - do servisu jsem jezdil prakticky jen na výměnu spotřebních dílů a kapalin, nejvážnejší závadou byl vadný starter a stačilo vyměnit uhlíky. Nemohu na Lanos říci křivého slova - a pro ty, kdo kritizují - musíte si taky proboha uvědomit, že je to vůz nejnižší třídy a nečekat od toho výbavu a vlastnosti jako v Rolls Royce. Ono se dobře kritizuje něco, v čem jsem neseděl, že ? Nyní mám Rover 75. Je to obrovský kvalitativní skok dopředu, samozřejmě i co se týče výbavy a vzhledu. Přesto budu na Lanos vzpomínat rád, nikde mě nenechal a to je hlavní.
Jdi se vysetrit.Tve nazory (kvalitnou Nexii a pod.) jsou zcela zcestne.Osobne nevlastnim Dacii a ani Daewoo (to bych se stydil :-).Ale jde videt ze jsi jeste pubertak (pokud dobre pocitam, je ti 15 let) a tve nazory nejsou moc spravne.Zkus pocist nejake recenze a zmenis nazor.Jak jsem napsal Daewoo je sracka.
Co si to dovoluješ ty hňupe ? Víš ty jaké je to Daewoo kvalitní ? Táta má Racer, neježděno už 220 tisíc a šlape BEZ PORUCH !! Které auto tohle dokáže ? Až budu mít 18 (o 3 roky), Daewoo si určitě pořídím. Racer už je dost starej, ale když seženu kvalitnou Nexii (o které uvažuje do budoucna taky táta), nebo dokonce Espero případně Leganzu, to budu teprve frajer ! Chtěl bych vidět ten krám ve kterém jezdíš ty ! Určitě máš jen silný řeči a sám máš nejakou 30 let starou Dacii !
To je mi zas recenze...Po 8 tis km to asi nebude moc objektivni, vid ? A taky kvalita asi nebude nejvyssi, jelikoz je to korejskej shit se znackou Daewoo.
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Lanos
no nic
když to tu čtu tak je snad recenze k Daewoo a ne k jiným autům
18.08.2013 | 22:19:11 | berms | 176.97.9.* Reagovat
pravda
mě se zas nechtělo to číst výše než psal smyšlený přemysl, tak jsem se nedočetl přiznání že to bysla prdel, což tady naprostá většina, ač se do krve hádali, věděla....jen bych se ještě rád vyjádřil k poznámce pana luboše, 320 CDi neni vůbec vydařený motor, je to jeden z nejhorších dieselů co kdo kdy udělal, stačí si přečíst recenze na E320CDi, tady nebo i na jiných serverech, 270HDi je slušný motor ale 2.2HDi biturbo je poměrně nový a v tomto případě je trochu nadsázka mluvit o prověřenosti, úspornost možná ale který diesel dnes na svůj objem úsporný není že?já osobně preferuju 2,2CTDi a již zmiňovaný dokonalý boxer od subaru
22.08.2009 | 10:36:10 | Drahosch Reagovat
to Drahosch
Nejak jsem nepochopil tvuj prispevek.Co tu vypravis o nejake zdechle Nexii.Vzdyt nakonec napsal, ze tata vlastni BMW 535D , nikoliv Daewoo (tusim truchlil neco o Lanosu a Raceru, nechce se mi to ted cist od zacatku).Cele tohle divadlo je treba brat s nadhledem jelikoz to psal pubertak ktery zrejme dopoledne onanuje a po obede macka jebaky dokud se maminka (nebo tatinek) nevrati z prace.
21.08.2009 | 14:26:21 | jamieson Reagovat
Sakrapes:-D
Zaprvé musím říct že tak jak při čtení této diskuze jsem se tak nenasmál, tolik zastánců tolika rčení, hlavně to co měla být recenze na auto je jen pár vět onamujících že si nějaký pán koupil daewoo, a příspěvky pana Přemysla jsou dokonalé ař svým obsahem dokonale stupidní :-D taky mě dost pobavilo jak je zarytý do kvalit dokonalého designu spolehlivosti a informací o koupi chevroletu, taky o tom kolik km je auto schopné najet no a taky hlavně že opel je šrot přestože daewoo celý svůj život používalo kompletní techniku opelu jak motory tak elektroniku a mercedes že používal techniku deawoo to je taky podpásovka :-D, no je pravda že auta daewoo byla na slovensku velice oblíbená pro nízkou cenu za kterou člověk dostal slušnou výbavu a ve své době i celkem slušný design, ale mluvit tady o antikorozní ochraně spolehlivosti a srovnávání s dněšními vozy je víc než zcestné, jsem si jistý že každý normální člověk, účastnící se táhle diskuze pochopil z jaké vrstvy přema je když táta uvažuje o koupi lepší a krásnější nexie....a jsem si jistý že v takovém voze daewoo matiz by byl tak pyšný že by svítil...no nechtěl bych ho vidět kdyby se srazil s takovým"křápem"jak píše jako je passat:-D...škoda jen že už nereaguje...asi si taťka přečetl jakého z něj syn udělal totálního blba a rozšlapal mu počítadlo...ještě jsem si všiml nějaké diskuze na téma TDi šrot nebo dobrý motor ale to je jen házení hrachu na stěnu....to už mě tak moc neba, protože tady zas někteří jedinci, kteří si o sobě myslí že jsou velcí technici a znalci, zveřejňují výplody své choré mysli....no a myslím že podobné diskuze sice nejsou to co by mělo být na těchhle stránkách, nicméně to tady dost oživují....taxe mějte
21.08.2009 | 13:43:22 | Drahosch Reagovat
Znova to nejde zobrazit, ovsem je to nepodstatny, cili se na to vyprdnu :-).Mondeo ST220 kombi trilitr benzin s 224PS, rocnik 2002, 130 tis. km, uplna servisni historie, kuze, klima, ABS...Proste bohata vybava za 7500 Euro.Navic se mi moc libi :-).Vypada to na slusnou ponuku, mit penize na ruce, asi bych dlouho nerozmyslel co s nima :-)
21.08.2009 | 09:39:03 | jamieson Reagovat
Kurňa, neslo zobrazit :-)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=120277655&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&maxPrice=8001&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=CENTRAL_LOCKING&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=LEATHER_SEATS&features=ALLOY_WHEELS&features=ABS&features=IMMOBILIZER&features=XENON_HEADLIGHTS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=cz&pageNumber=1
21.08.2009 | 09:31:27 | jamieson Reagovat
Tak ted jsem schvalne kouknul na Mondea na mobile.de.Nasel jsem, takove jake by mi docela vyhovovalo.Ale je to benzin, trilitr (cili sezere i kalhoty :-).Viz : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=120277655&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=8001&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&features=CENTRAL_LOCKING&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=LEATHER_SEATS&features=POWER_ASSISTED_STEERING&features=ABS&features=IMMOBILIZER&features=XENON_HEADLIGHTS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=cz&pageNumber=1
21.08.2009 | 09:09:38 | jamieson Reagovat
to ľuboš
320CDi od Mercedesu ? No nevim jestli ma prave Mercedes tak dobrej diesel...Jednou dobu jsem mel moznost koupit moc peknej Mercedes E320CDi r.v.2000 s 220.000 km v plne palbe a serviskou za 5.000 Euro.No od koupe me odradila povest Mercedesu v posledni dobe a to, ze to byl sedan (MB E v kombiku se mi nelibi :-(.No 2,7 by taky prichazelo do uvahy, ovsem v P607 taky absentuje moznost kombiku.No a taky zacinam uvazovat, ze si znovu poridim benzina (doted jsem mel 3 benz. a jeden naft.), prave kvuli serv.nakladum (na diesel je spravidla vse drazsi, ruzne prehlidky atp.), taky to, ze kdyz bude diesel bude muset byt i turbo.To se muze porouchat, taky maji nektera auta vyraznej "turbokopanec".I kdyz je fakt ze ted na Passatu 1,8 T takove potize nemam (zadne "kopance", zadne poruchy).Jednou mi tusim Radek rekl, ze Mondeo 2,5 V6 nabidne docela slusne svezeni za dobre penize.Koukal jsem na net a slusne kousky stali cca 200 000 Kč (to bylo ale driv, dneska kouknu zas :-).Byly to kombiky s klimou, kuzi atd...Presne to, co chci :-).Jen se premoct a koupit benzinovej sestivalec...Mama mia, jeste nahrabat nejake penize (kterych ale ted moc nemam :-)) a uvahy muzou zacit :-)
21.08.2009 | 08:59:49 | jamieson Reagovat
to Anonym 23:52
Kdyz tak ctu tvuj velice objektivni a vecny prispevek, napada me, jestli se jen nesnazis ze me udelat hlupaka.Ale dobre, reknime, ze ho hrajeme.My se alespon hrame oba.Ty hras scrabble sam (s takovou "brzdou" se nechce bavit nikdo :-)
21.08.2009 | 08:00:37 | jamieson Reagovat
Pre Anonyma 10:13: Napríklad preto, že som
starší...Mám dcéru v jeho veku. Každé decko je osobnosť. A to, ako sa raz budú deti správať v budúcnosti, záleží od správania sa dospelých v súčastnosti...Takto to už ide tisíce rokov. "O moráles, ó tempóre" je otrepaný výrok /" Ó mravy, ó časy."/.
A bol naozaj vtipný. Život nie je iba o plechovkách, ale aj o radosti z bytia...A ukázal nám, akí sme my "dospeláci" často ešte detinskí...
Takže úctu si mladý pán zasluhuje. Ale zásadne sa snažím vykať každému. Je to slušnosť. Po zoznámení sa natykám a popijem až-až...
Jamieson: Podľa mňa je ešte vynikajúci 2,7 HDi od PSA, 320CDi od Mercedesu. Aj keď až budem najbližšie meniť auto, tak asi pôjdem do 2,2 HDi biturbo od PSA, ten je už naozaj preverený a úsporný. V DE je dokonca často drahší než Mercedes E 220 CDi s rovnakým výkonom .
P.S. Aj keď osobne by som bral iba benzín.... , ale náklady nepustia. Čo sa ušetrí na PHM, to sa rypne do servisu...
20.08.2009 | 23:58:54 | ľuboš Reagovat
Když si tak čtu diskuzi mezi džejmsnem a přemyslem, tak mi to připadá jako když 2 dementi v jedličkárně spolu hrajou scrabble.
20.08.2009 | 23:52:59 | Reagovat
Co se tyce dieselovych motoru, tak ja sam povazuji za spicku (jen tak namatkou) 2,2 HDI od Peugeotu, 3,0 od BMW a...Uz me nic nenapada :-)
20.08.2009 | 20:31:59 | jamieson Reagovat
No jedni na TDi nadávají jiní je zase vychvalují do nebes.Co mě štve že 2.0TDi je na pikaču pokud to není CR což vím od lidí co do problému dieslových motorů vidí hlouběji.Na co osobně jsem zvědavý je diesel od Subaru jak se v budoucnu ukáže.Na to,že ho postavili od nuly a je to boxer.A vlastně největší odbyt mají na trzích,kde převláda benzín nad naftou.
20.08.2009 | 20:28:53 | Reagovat
Ano motor 1.9 TDI je skutečně nepřekonanej (a nepřekonatelnej).Koukejte na tech informace o A6 1,9 TDI...Výkon 81 kw, krouťák 235 Nm, maximálka 194km/h, zrychlení z 0 na 100 12,6 sekundy.Ve dnešní době úctyhodné, kdysy špička ! O spotřebe do 5l se bavit nemusíme.Když stojí, tak palivo se mu dokonce v nádrži hromadí ! Které auto tohle vše dokáže ? 2,8 V6 ? Pochybuji...
20.08.2009 | 20:02:40 | Jarek Reagovat
Jsem tatar :-)
Pry "cim dal vic, mene kvalitni".Opravuji, "tenhle server je cim dal, tim min kvalitni" :-).Sorry.
20.08.2009 | 19:21:16 | jamieson Reagovat
Anonym to vystihl perfektne.Tento server je cim dal vic, mene kvalitni.Kdyz ctu recenze a diskuse spred 2 a vice let...Neporovnatelnej rozdil !
20.08.2009 | 19:16:50 | jamieson Reagovat
TDI
ze nejlepsi motor na svete, spis bych rekl ze nejvetsi zrout oleje a vah vzduchu na svete. TDI je omyl dizloveho motora. Sak na to prisel uz aj samotny "nesmrtelny" VW
20.08.2009 | 18:06:04 | dizlaak Reagovat
TDI je asi to nejlepší co lidstvo potkalo
prosím Vás vysvětlete borcům co mají TDi, že to není nejlepší motor na světě a už vůbec nemůže soutěžit s V6 ani s benzínovými dvoulitry. Spotřeba super, jinak historie automobilismu. pro mě existují dva naftáky: 330Đ do BMW a 2,2 od Hondy. .ale abych se vyjádřil k Lanosu. To auto je pro mě od pohledu nevkusné a já bych jej nechtěl. Avšak msím říct, že se jedná překvapivě o docela spolehlivý a schopný vůz. strýc s ním jezdí 8 let bez problémů. Valím na to oči dodnes. No jo no . at každý jezdí čím chce a chcálí co chce. Tdíčkaři si myslí že mají Porsche, tak ať. Proč nadávat někomu za to, že je spokojen s vozem s Koreje, to je přeci dobře. budmě tolerantní. Ahoj
20.08.2009 | 16:00:51 | Rivad Reagovat
... aneb jak pohřbít kdysi celkem dobré stránky o autech...
20.08.2009 | 15:03:35 | Reagovat
A co jako ? Myslíš si, že 1,9 TDI to nenandá nějakýmu zastaralýmu benziňákovi ? 1,9 TDI má obrovskej točivej moment a nízkou spotřebu.Odtamtud pramení jeho síla...
20.08.2009 | 14:58:22 | Jarek Reagovat
ja jazdim na 2.8V6 tak si to mozes rozdavat s vieskym... a este mam aj jeden 85kw opel ani s tym si to nerozdas...
20.08.2009 | 14:47:06 | Reagovat
Jděte všichni do prdele.Takový krám Lanos.Já jezdím na Audi A6 1,9 TDI 81 kw 1998 a ten jede jak zběsilej.Rozdám si to s kýmkoli.A přitom spotřeba nepřesáhne 5l/100km.
20.08.2009 | 13:24:27 | Jarek Reagovat
co je na tom ako super ze sa 14rocny chalan bavi takto dementnym sposobom ? :D
20.08.2009 | 12:21:47 | Reagovat
s pravdou ven?
přispěvek č.2 17.8. 13.39 napsal "až budu mít 18 o 3 roky"
20.08.2009 | 11:50:46 | pepa63 Reagovat
To je v pohode :-)
20.08.2009 | 10:45:39 | jamieson Reagovat
jamieson
no to nechapem ani ja heheheh neviem prvdu povediac sorry
20.08.2009 | 10:33:06 | Reagovat
Ja zas nechapu proc jsi slovo "vikas" nenapsal s ypsilonem :-)
20.08.2009 | 10:16:17 | jamieson Reagovat
lubos
nechapem preco vikas 14-rocnemu chlapcovi
20.08.2009 | 10:13:46 | Reagovat
Naprosty souhlas s Petrem.Na 14-ti letyho kluka to nebylo spatne, ovsem na takove "projevy" nejsou tyto stranky docela vhodnym mistem.Taky jsem to den-dva "zral", ovsem posledne prispevky uz byly vice mene jasnym priznakem, ze si delas prdel.A Anonyme, jsi nejakej chytrej nezda se ti ? Myslim, ze se mu celkem povedlo udelat si srandu a priznavam, ze z nekterych prispevku jsem byl fakt smichy na kolenou.
20.08.2009 | 09:06:08 | jamieson Reagovat
Super. Dobehli ste väčšinu z nás.
Máte vtipné črevo... . BMW nech slúži.
20.08.2009 | 09:02:25 | ľuboš Reagovat
Petr
hahaha :D
20.08.2009 | 08:44:05 | Reagovat
Leoš alias Přemysl
Musím uznat, že se ti 2 dny dařilo tahat nás za nos a baštili jsme to někteří i s navijákem, ačkoli později to už bylo okatější. Gratuluji.
A oceňuji přiznání na férovku- to každý neudělá.
Je tu však jedna věc, nad kterou by ses mohl tochu zamyslet.
Existují lidé- laici, co na tomto serveru hledají seriózní informace a takoví jako ty, jim to příliš neulehčují.
Jestli máš ve zvyku bavit se tímto způsobem, apeluji na tebe, abys vynechal tento a podobné servery a realizoval své pubertální vyžití někde jinde, kde tě jistě ocení lépe.
Anonym: typická reakce. Po přiznání vykřiknout: Dyť já jsem to věděl od začátku!!! Njn, každý nemá tu sílu přiznat si, že ho potáhl 14- letý borec.
20.08.2009 | 08:40:44 | Petr Reagovat
Premysl
si debilek co k tomu dodat.. ak si myslis ze sme to nevedeli a ze si niekoho zaujal tak sa mylis..
20.08.2009 | 08:29:02 | Reagovat
Čas vyjet s pravdou ven
No tak myslím, že už by bylo dobré se přiznat.Jmenuji se Leoš, je mi 14 let.Zabloudil jsem na tyto stránky a udělal jsem si z Vás legraci :D.Osobně nemám Daewoo búhvíjak v lásce.Táta nejezdí Racerem nýbrž BMW 535D 2006 v plné palbě (nechválím se, to jen aby jste vědeli).Samozřejmě, že auta jako Passat, Rover 75 a pod. považuji za vcelku povedené a pěkné.Pokud jsem někoho urazil, omlouvám se a zbohem :D
20.08.2009 | 07:24:32 | Leoš alias Přemysl :D Reagovat
Opravujem: Nexia ešte ako tak,
Espero je truhla s motorom....bola lacnejšia než Nexia. V Nitre v 1997-8 na výstave bola o ňu bitka, za cca 360-430.000 SKK, 1,5 l, v el. s klímou bola super. Dnes ju pri živote drží iba lak a zázrak...
19.08.2009 | 17:59:51 | ľuboš Reagovat
Super diskusia! Veľmi dobré a zábavné.
Ešte aj majiteľ koncernu Daewo by sa nasmial.
/Mimochodom, bol na neho vydaný zatykač, aj ho zatkli, dostal milosť, za zásluhy o rozvoj Južnej Kórey. Ak si dobre pamätám, chýbalo mu v pokladni niekoľko mld KČ. Asi tie nedali do pozinku, preto tak rýchlo karosérie hnili.../ A Racer, Nexia naozaj majú pôvod v Opli Kadet. Ešte Racer bol celkom OK, prezlečený Opel, aj jazdne, za socíku stál ako 2,5 žigulíka v Tuzexe, takže takých 30 rokov už bude mať... Nexia bola pojazdná truhla. Aj keď v tej dobe za normálne peniaze nebolo nič . /Stála v 1994-5 okolo 550.000,- a to ešte bola slušná cena
Ale zatiaľ najvtipnejšie, bez debaty vedie Přemysl. Mladý, starý, robí si dobrú srandu...
19.08.2009 | 17:55:55 | ľuboš Reagovat
Pro beznádějnej případ-Přemysl
Chlape, uz tady radeji nic nepis, uz vime, ze si delas prdel.Uznavam, pobavil jsi nas (tedy minimalne mne urcite :-) a jsme ti za to uprimne vdecny.Co se tyce placani nesmyslu, u mne jsi naprosta jednicka :-).Cus a at se ti dari !
19.08.2009 | 17:22:31 | jamieson Reagovat
Pro Anonyma : Já si z Vás prdel nedělám.Jen vyjádřuji vlastní názor na značku Daewoo, který je velice kladní !
Pro Jamiesona : Mechaniky se furt v Daewách hrabou ? Možná, a víš proč ? Protože Daewoo si většinou kupují lidé, kteří autum rozumějí.Tím pádem svá auta furt posílají na ruzné prohlídky, protože vědí, že ani Daewoo (leč je to špička) nevydrží věčně a potřebuje péči.Nikoli proto, že se kazí.A víš odkud bral techniku Mercedes v druhé polovině 90.let ? Od Daewoo !! Proto má Mercedes pověst "držáka".Jen díky Daewoo a jeho technice...
Pro Kakafka : Samozřejmě, musel jsem se vynalézt, jinak by jste mi neuvěřili ! Jak jsem už napsal Daewoo je nedoceněné a proto je třeba napravit tento omyl.Faktem je, že Daewoo bylo ve své době nadčasové a schopné konkurovat leckterým Japonským a Evropským vozum.A co se týče řečí mýho tátu, píšu to jen proto, že to fakticky řekl.Obadva Daewoo považujeme za skvost automobilové techniky a obrovský pokrok pro lidstvo.
19.08.2009 | 15:06:16 | Přemysl Reagovat
Souhlasim s kakafkem.Jestli si z nas dela prdel, nebo ne, je vlastne jedno.Na to se casem prijde a myslim, ze taky uz prislo...Kazdopadne by jsem tuto diskusi (a zejmena Přemyslovi argumenty) zaradil mezi "The Best of Autorecenze" :-)
19.08.2009 | 13:40:50 | jamieson Reagovat
legenda Daewoo-Bently
teda chlapi,ja by som povedal takto,nechajte už Přemysla premýšľať o svojom Daewoo,je evidentné že si nás všetkých doberá a bavia ho naše argumenty.Zato oceňujem že sa vždy v diskusii vynašiel a oboznámil nás o veciach o ktroých som ja osobne vôbec netušil.Napríklad:maximálny nájazd na aute je okolo 220 000km,Daewoo vytiahlo Chevrolet z problémov,podvozok Raceru dostihlo BMW až v roku 2003,Daewoo nehnije,havárky zvláda slušne,miestami až s prehľadom,je stále asi krok-dva pred Mercedesom a ešte dlho mu nebude nikto konkurovať...a najlepšie je keď občas medzi rečou hodí: tak říká táta...
Chlape si dobrý,pobavil si ma ako málokto na tomto fóre:-)))
19.08.2009 | 13:24:44 | kakafko Reagovat
to Přemysl
Chlape, kdyz jsem cetl tu diskusi, od smichu jsem byl pod stolem (bolelo me bricho, zacalo mi tect z nosu :-).Jsi vazne tak zaostalej, nebo to jen hras ? Passat je dizajnove a kvalitativne na urovni Nexii ? Zajdi si preci jen na psychiatrii.Taky ty tve reci o "Bentley vychodu", jizdnich vlastnostech a o kvalitach Daewoo me dostali :-).Daewoo si dokazalo udrzet cenu a pritom ostat na spicce v kvalite ? Kolik piv jsi vypil predtim nez jsi to napsal ? Basu ? Dve ? Podvozek Raceru byl prekonan az v roce 2003 BMW 3 ? Odkud to vis ? Jak napsal jeden kolega, Racer je vlastne neco jak Kadett.Technicky starej vic nez 20 let.Fakt si myslis, ze jeho podvozek byl az tak famozni ? Daewoo je prosperujici a ma miliony priznivcu ? Maximalne tak mezi automechaniky, ktery se v nich vecne hrabou, ze.Daewoo investovalo do svych aut obrovske castky aby zvedlo kvalitu ? To slysim poprve ! A i kdyby, tak se jim to moc nepovedlo...Cele jsi to zaklinoval udajnym vyrokem tvyho tatu.Pokud opravdu rekl to, co jsi napsal, tak se oba prihlaste na nejakou kliniku zaoberajici se psychickymi poruchami ! Tve nazory jsou opravdu neskutecne, v zivote jsem nevidel nikoho, kdo by mel obdobni reci...Nedelas si z nas prdel ?
19.08.2009 | 13:21:47 | jamieson Reagovat
Nechápu, tady si z vás nějaký Podmysl dělá očividně prdel a všichni mu to žerete... Nejlepší by bylo na toho blázna nereagovat a admini by už konečně měli vylézt z děr a něco dělat, protože s auty to tady už nějakou dobu nemá nic společného...
19.08.2009 | 13:20:16 | Reagovat
a kdyz jedes curat tak si zvedej prkýnko abys ho nepochcal. (tak říká táta)
19.08.2009 | 13:11:36 | anonym 2 Reagovat
No tak v tom případě bude něco zmanipulované.Něco není v pořádku.Daewoo skrachovat nemohlo, tak velká a prospěrující firma jistě ne ! Dluhy mělo možná proto, že dost velké peníze investovalo do kvality svých aut.A já si myslím že to museli být obrovské částky.Na kvalitě se to rozhodně projevilo.Kdo Daewoo zkusí, jiné těžko přijímá (tak říká táta).
19.08.2009 | 12:16:27 | Přemysl Reagovat
Prosperující a úspěšná s neschopnosti splácet a mnoha milionovými dluhy.Jak říkám projeď si internet a zkus pohledat.Dozvíš se zajimavé informace.
19.08.2009 | 12:09:48 | Reagovat
Pro Petra : Sladkého nevědění ? Co by jsem podle tebe měl ještě vědet ? Daewoo je kvalitní značka, která má miliony příznivcu po celém světe.A to není náhoda...
Pro Anonyma : Ne, mýlíš se.Musíš uvažovat logicky.Daewoo nemohlo skrachovat.Už jsi někdy viděl zkrachovat úspěšnou a prospěrující firmu ? Ne ? Tak věz, že Daewoo takové bylo, no přišel Chevrolet a jelo to do prdele...
19.08.2009 | 11:44:18 | Přemysl Reagovat
re:přemysl
Teda tak to máš asi jediný takové informace.Daewoo prostě zkrachovalo.Projeď si internet a všude je to samé krach krom něho ještě nějaké firmy.
19.08.2009 | 11:31:56 | Reagovat
RE: re:přemysl
Nie tak celkom... Príčina krachu nebol finančný problém fabriky, ale Woo-junga. Chcel sa od GM osamostatniť a vyrábať sám pre seba, lenže to prepočítal a finančne mu to nevyšlo a zbankrotoval. A zdvojnásobila mu to vtedajšia kríza..
Potom ho naspäť zobral koncern GM, na splatenie dlhov pozatváral nejaké výrobné haly a zavreli ho do basy kvôli dlhom. Nakoniec ho aj tak omilostili. Najprv si niečo o Daewoo overte a spýtajte sa tích, čo ho prežili a potom tu blábotajte o nepredajnosti Daewoo a jeho krachu... Krúti sa mi z toho hlava...
31.12.2014 | 00:17:01 | gulko | 10.60.4.* Reagovat
Přemysle, Přemysle...
Až za 10 let dospěješ a dojdeš k rozumu, vrať se prosím k této diskuzi a přečti si po sobě ty své perly.
Užívej sladkého nevědění a měj se.
19.08.2009 | 11:12:30 | Petr Reagovat
Pro Anonyma 10:17 : Ano Chevrolet převzal Daewoo.Protože poptávka po Chveroletu se znižovala a potřebovali značku, která by jim nazvedla prodej.Nakonec si vybrali Daewoo protože jako jediné dokázalo držet slušnou prodejnou cenu a přitom ostat na špičce světové produkce co se týče kvality.Proto se Daewoo dalo do kopy s Chevroletem.Nebýt Daewoo, Chevrolet by měl plný ruce práce udržet prodejnost svých méně kvalitních aut.S kvalitou a přemyšleností tehdejších aut Daewoo Chevrolet prorazil.Čili Chevrolet by se mal učit od Daewoo nikoli opačně, nemyslíš ?
Pro anonyma 2 : Jen se smějte...Daewoo je skutočně nedoceněné auto, ovšem kvalitativně deklasuje své soupeře už několik let...Sám generální ředitel BMW řekl o Daewoo, že v něm vidí velkou konkurenci a kdyby se Daewoo nepřidalo ku Chevroletu, tak je už dávno na hony vzdálené od Chevroletu...O BMW ani nemluvě.Pokud nevíš tak podvozek který montovali do Raceru, byl ve své době excelentní a překonán byl až BMW 3 v roce 2003 (čili v době, kdy už Daewoo bylo spojeno s Chevroletem, a kvalita se tím rapidně snížila).
19.08.2009 | 11:00:14 | Přemysl Reagovat
najlepsie je - Ne nadarmo se Esperu (a poté i Leganze) říkalo "Bentley východu". :D neviem sa prestat smiat na tom
19.08.2009 | 10:42:54 | Reagovat
premysl
uz prestan prosim ta. uz ma boli brucho s teba jak sa stale smejem
19.08.2009 | 10:27:22 | anonym 2 Reagovat
Jo přesně tak Daewoo je nejlepší značka a proto musela být převzána Chevroletem.Probuď se Racer je jen okopčený Kadett.
19.08.2009 | 10:17:05 | Reagovat
To není možné.Bude to zřejmě jen chyba v číslech, nic víc.Zeptám se tě takhle, myslíš, že nějakej starej, zatuchlej Mercedes se smí rovnat s Daewoo ? Asi těžko...Mercedesy nejsou špatné, ovšem Daewoo je svým dizajnem a technologii furt krok-dva vepředu.Tak to prostě je.Chápu, ne každá značka je dobrá, nechci se tady vyvyšovat, ale myslím, že potrvá léta, než bude moci někdo Daewoo konkurovat...
19.08.2009 | 10:09:49 | Přemysl Reagovat
http://mercedes-124.autobazar.eu/260i-id799474.html
19.08.2009 | 10:01:31 | Reagovat
podla mna ten Premysl si musi z nas len robit srandu. lebo taky dilino na svete nemoze existovat. nestacim sa divit co to tu pise. som sa nasmial teda.
19.08.2009 | 10:01:11 | anonym 2 Reagovat
http://mercedes-124.autobazar.eu/300d-id1045245.html
19.08.2009 | 10:00:41 | Reagovat
Myslím to zcela vážně ! Proč mi nevěříte ? Snad nemám pravdu ? Se svez v Daewoo a pak mluv...
19.08.2009 | 09:58:27 | Přemysl Reagovat
Vyvarujte se vulgárních výrazů.
ty si fakt taky dilino alebo si robis srandu?
19.08.2009 | 09:51:56 | Reagovat
Pro Anonyma 17:53 : Hahaha prý Mercedes zvládne 1 200 000 km ? Nevěřím ! Vždyť už 220.000 je astronomická hranice.Pochybuji, že něco najezdí o tolik víc než Daewoo...
Pro Anonyma 19:03 : A Opel neudělá 800.000 km.Vždyť Opel není búhvíjak spolehlivá značka.Daewoo je mnohem lepší !
Pro Georgina : To je mi tedy názor ! Já naopak na Daewoo neřeknu krivýho slova, protože jak jsem už napsal, naši rodině dělá Daewoo jen a jen radost ! Nehnijou a havárky zvládají slušně, místami až s prehledem.A hnusné spracování ? Plasty ještě drží spolu, a zatím se nerozpadly.V bývalé 105-ce už při 150.000 byly na konci životnosti.A Corolla ? Ne, děkuji, možná je spolehlivá ale dizajn je šeredný a pohodlí oproti Daewoo nulový.Šikmooký Japončíci asi moc dobře neviděli, když vymysleli tak šerednou karoserii.To Daewoo je sice taky od šikmookejch, ale dizajn je fakt někde jinde.
Pro Anonyma 20:07 : Espero a hnus ? Espero byla ve své době špička mezi Daewoo (a vlastně i jedno z nejlepších aut, co byly tehdy vyráběny).Bylo překonáno až Leganzou, která byla podle mě výrazním mezníkem co se týče kvality.Krásná palubka, a za tu cenu super.Passaty, Octavie a dokonce i A6-ky se mohli jen s úžasem dívat a obdivovat umění lidí, kteří Leganzu vyvíjeli ! Koncernisti byly furt pozadu...
Pro Jamiesona : No ten Passat vyzerá celkem dobře (na to, že je to VW).Ovšem furt je vidět, že je co se týče dizajnu hluboce pod Leganzou a taky Esperem.Ja bych ho vzhledem a kvalitou, postavil někde na úroveň Nexii.Daewoo vědelo v každé chvíli překvapit příjemným a neotřelým dizajnem, sklubeným s docela slušným dílenským zpracováním a parádními jízdními vlastnostmi.Ne nadarmo se Esperu (a poté i Leganze) říkalo "Bentley východu".To taky o něčem svědčí...
19.08.2009 | 09:46:14 | Přemysl Reagovat
to Přemysl
Passat nesaha Daewoo ani po predni masku ??? Tak to jsi teda pekne strelil :-).Sedel jsi nekdy v Passatu ? Videl jsi ho vubec ? Tak koukej Daewoo : http://www.fast-forward.sk/montaze/pics/passatb5/1.jpg
19.08.2009 | 07:58:35 | jamieson Reagovat
Ať ti jezdí!!!
Zdar, měl jsem nubiru 2,0 lpg, sedan v plné výbavě. Ta jezdila jako střela za pár korun a kvalita zpracování byla super. Po 200 tis. km žádná koroze, žádný únik oleje,žádné vrzání plastů... prostě nic a auto jezdilo něco kolem 200KM/h po rovince. Po čase jsem jej prodal z fin. důvodů a koupil Espero. To byl hnus, ne auto. Líný, žíznivý jak Zil, a hnilo před očima. Po čase opět Nubira 1,6 LPG. Ta se srala od začátku každý den. Servis Chevrolet ani jené servisy mi neporadily, tak jsem ji hodil ze stráně se ztrátou 50 tis. Kč a tuto značku již nechci ani vydět .
18.08.2009 | 20:07:39 | Reagovat
Zdravim. Ja osobne beru Daewoo jako jednu z nejhorsich znacek z korejskych automobilek. Znam lidi co meli Racer z roku 95 a Nexii 96. Jsou to auta, co hnijou, maji hnusne zpracovani a na rok vyroby silene zastarale. Narazove testy na rok vyroby jsou velmi spatne. Mozna novejsi Daewa jsou lepsi, ale Racera a Nexii bych se nedotkl ani klackem na drazdeni opic...
Ja jezdim v Corolle 1994
Pro Premysla: dacii nemam
18.08.2009 | 19:37:54 | georgin Reagovat
chlapci zabudli ste opel a motor c20ne kedykolvek spravi 800 000km.. kvalitativne sa da prirovnat k nesmrtelnym mercedes dieslom..
vlastne vsetky oplacke dvojlitre benziny su na spickovej urovni..
18.08.2009 | 19:03:45 | Reagovat
premysl orač
susedko klud, nikto ti neberie ze novsie daewa su ok, plno pod znackou chevrolet ich jazdi ako taxi u nas, to si myslim ze je najlepsi test. ale 200 000 km zvladne hocijake auto . aj fabia bez problemov. niektori by ste sa divili co taxikari predavaju obcas. normalny clovek to nikdy nezisti ze auto bolo taxi, pod antenu a transparent sa davaju protismykove podlozky aby nebolo vidno, kablovanie sa odstrani bez stopy... auticka najazdia okolo 50 000 - 150 000 km rocne podla poctu vodicov, ked sa striedaju tak auto vlastne za cely zivot nepozna oddych hehe. tak a to co su podla vas rozpravky - stary mercedes E 1 200 000km, passat 400 000, volvo c40 500 000, uz si ani presne nepamatam ale 200 - 300 da kazde auto. a ani by si mu to netypoval
18.08.2009 | 17:53:26 | Reagovat
Pro Anonyma : Proč ? Protože nesdílíš se mnou stejný názor ? Jdi opravovat svou Dacii a zalez !
Pro Jamiesona : Jediný, kto to v hlavě nemá v pořádku jsi ty ! Daewoo není kripl ! Je to opravdu velice slušní vozítko kterému Passat (nebo co to máš za krám), nesahá ani po přední masku ! A ty kilometry které uvádějí majitelé Japonských aut a Mercedesaři, jsou buď překlep, nebo jen přikrášlování reality.Pravda je taková, že co se týče spolehlivosti, komfortu, výkonu, spotřeby a podobně, tak je Daewoo na špici.A Racer ještě furt šlape.A ještě dlouho bude, protože Daewoo ví jak dělat auta !
18.08.2009 | 14:51:53 | Přemysl Reagovat
no on jamieson je stále velký chytrák ve všech recenzích
18.08.2009 | 14:44:18 | Reagovat
Tady Přemysl to opravdu nema v hlave v poradku.Vypisuje tady zblitky o nejakem hnusnem kriplovi, ktere nemaji s realitou nic spolecneho.Ani ten vek ho neospravedlnuje...A specialne pro tebe : Nemam zadnou Dacii, nybrz Passata, ktery je mimochodem proti tomu tvemu Daewu jak nebe a zem.A koukni si recenze Japoncu neb starych Medouru a uvidis tam takove kilometry, ze kterych se poblijes (nekdy i pres milion).Mimochodem, jak se ma ten Vas Racer ? Nerozpadl se jeste ? Pokud ano tak honem, at tata zbehne pro Nexii.A nejlepe s tuningovym kridlem, samozrejme origo Daewoo...Vzdyt je to takova kvalita !
18.08.2009 | 13:48:06 | jamieson Reagovat
Význam jména Přemysl - přemýšlivý, vynikající mysli. Tebe se to bohužel netýká...
18.08.2009 | 13:20:13 | Reagovat
Pro Anonyma : Nejde o žádnou recesi.Naši rodině dělá značka Daewoo jen radost.A to, že si někdo myslí, že je to krám (jamieson a jiní, který se vozí v Daciích), to je mi ukradeno.Daewoo je u mně špička.
Pro Hanse : Proč by jsem měl jet na psychiatrii ? Protože mám rád Daewoo ? Rover se mi nelíbí a jeho přední maska naznačuje, že s kvalitou asi nebude vše v pořádku (viz předné světlomety, ty na Lanosu vypadaji mnohem lépe).Jak jsem napsal, Racer vydrží 220 tisíc a Lanos (protože je novější), by měl vydržet ještě víc ! A 600.000 neudělá nic ! A už tuplem ne Rover, který není ani moc rozšířený (proč asi...).Tudíž není kvalitní.Zato Daewoo je rozšiřenější, protože lidé vědí, v čem tkví kvalita...
18.08.2009 | 13:03:18 | Přemysl Reagovat
Přemysle, Přemysle ...
Přémo, pokud to, co píšeš si opravdu myslíš, tak si zajdi na psychiatrii. 600.000 km ti udělá kdejaký Japonec, Honda bez problémů milion km. Anonym píše pravdu. I když nepochybuju, že po Škodě 120 ti Lanos připadá jako z jinýho světa. Viděl jsi někdy Rover 75 ? Známý ho má (r.v.2002) a jenom chválí. Srovnávat Lanos s tímto korábem s neskutečným pohodlím a výbavou a ještě tvrdit, že Rover 75 nesahá Lanosu ani po kotníky může jen absulutní ignorant a tupec. Pochybuju, žes někdy Rover 75 viděl, jinak bys takový blábol nemohl vypustiti z huby. Tak mrkej, ty extrakvalitní Lanose ...
http://www.rover75.estranky.cz/fotoalbum/fotogalerie/muj-rover-75-2_0-cdt
18.08.2009 | 12:04:10 | hans Reagovat
pre Premysla
:-) ... mal by si na konci do zatvorky uviest ze ide o vtip, lebo mam taky dojem ze 99% citatelov tychto stranok nerozozna co je myslene vazne a co ako recesia...
18.08.2009 | 11:54:07 | Reagovat
Pro Anonyma 21:49 : Spotřeba 9 l na 100 km je úplně normální.Už jsem viděl auta, které brali i 20.Nechci spochybňovat Vaše názory, ale myslím, že nějakej Rover Lanosu prostě nesahá ani po kotniky.Daewoo naše rodině věrně slouží.I kdyz je pravda, že Rover jsme ještě neměli.
Pro Anonyma 21:59 : 800.000 km ? To není možné.Vždyť táta říkal, že nájezd 220.000 je už ohromující.Jednou dávno prý měl Škodu 105 L a ta vydržela jen do 170.000.A to byl držák.Daewoo je pro mě prostě jednička.
18.08.2009 | 09:07:04 | Přemysl Reagovat
Pro Přemysla
Které auto najede 220.000 ? DNES KTERÉKOLI. Ale pokud chceš auto, které najede do generálky motoru 800.000 km, tak snad jedině Honda, Mitsubishi, Toyota, starší Nissany, Subaru, Audi, BMW, Mazda, a starší Cadillacy a Pontiacy. Vše ostatní je skvalitou mnohem níže. Dělám 37 let automechanika,ale když vidím japonskou kvalitku a porovnám to s evropskými vozy - máme se rozhodně co učit. Lanos za cenu, za jakou se prodává vidím jako kompromisní volbu. Jezdí, občas postojí v servise jako každé jiné auto a víc od toho nečekat.
17.08.2009 | 21:59:54 | Reagovat
To Přemysl - Lanos? Ano, ale s výhradami
Měl jsem Lanos 8 let a najel jsem s ním více než 190 tkm, takže myslím, že můžu mluvit celkem objektivně. Co mi vadilo nejvíce, byla spotřeba. U mé 1.5 byla okolo 9 litrů, což se mi zdá celkem hodně. Jinak jsem byl celkem překvapen - do servisu jsem jezdil prakticky jen na výměnu spotřebních dílů a kapalin, nejvážnejší závadou byl vadný starter a stačilo vyměnit uhlíky. Nemohu na Lanos říci křivého slova - a pro ty, kdo kritizují - musíte si taky proboha uvědomit, že je to vůz nejnižší třídy a nečekat od toho výbavu a vlastnosti jako v Rolls Royce. Ono se dobře kritizuje něco, v čem jsem neseděl, že ? Nyní mám Rover 75. Je to obrovský kvalitativní skok dopředu, samozřejmě i co se týče výbavy a vzhledu. Přesto budu na Lanos vzpomínat rád, nikde mě nenechal a to je hlavní.
17.08.2009 | 21:49:09 | Reagovat
to Přemysl
Jdi se vysetrit.Tve nazory (kvalitnou Nexii a pod.) jsou zcela zcestne.Osobne nevlastnim Dacii a ani Daewoo (to bych se stydil :-).Ale jde videt ze jsi jeste pubertak (pokud dobre pocitam, je ti 15 let) a tve nazory nejsou moc spravne.Zkus pocist nejake recenze a zmenis nazor.Jak jsem napsal Daewoo je sracka.
17.08.2009 | 18:49:34 | jamieson Reagovat
Co si to dovoluješ ty hňupe ? Víš ty jaké je to Daewoo kvalitní ? Táta má Racer, neježděno už 220 tisíc a šlape BEZ PORUCH !! Které auto tohle dokáže ? Až budu mít 18 (o 3 roky), Daewoo si určitě pořídím. Racer už je dost starej, ale když seženu kvalitnou Nexii (o které uvažuje do budoucna taky táta), nebo dokonce Espero případně Leganzu, to budu teprve frajer ! Chtěl bych vidět ten krám ve kterém jezdíš ty ! Určitě máš jen silný řeči a sám máš nejakou 30 let starou Dacii !
17.08.2009 | 13:39:33 | Přemysl Reagovat
To je mi zas recenze...Po 8 tis km to asi nebude moc objektivni, vid ? A taky kvalita asi nebude nejvyssi, jelikoz je to korejskej shit se znackou Daewoo.
17.08.2009 | 13:27:21 | jamieson Reagovat