Rok výroby:1996Typ motoru:800Stav km při koupi:8 800 kmStav km nyní:151 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:4,5 l/100 kmVloženo:26. 4. 2009
poruchy: relé ventilátoru a prorezivělá nádrž, to je vše! Výměna spotřebních materiálů: brzdové obložení, zadní tlumiče, žárovky, svíčky a filtry.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toto vozidlo jsem koupil náhodně a udělal jsem dobře. Je to původem Suzuki Alto a trocha kvality tam zůstala. Jízdní vlastnosti jsou bídné, ale to vůbec nevadí, je určeno na popojíždění ve městě a pod. Interiér je prostý, ale pro 4 lidi stačí a vzadu je víc místa než v octávii díky celkem velkému rozvoru. Kufr v podstatě není. Sedačky malé, dělané pro korejce. Největší překvapení je motor. Bezporuchový, spolehlivý tříválec. Ač má jen 32kw , nemá s 650kg těžkým vozem moc práce a dá se s ním jet i 160km/h, ale to už hraničí se sebevraždou. Pokud ale toto "auto" plně naložíte (320kg) je to hodně znát. Spotřeba je v rozmezí 3,5 až 5l/100km podle stylu jízdy a stavu karburátoru. Celkově jde o spolehlivé a úsporné auto (co na autě není to se nemůže pokazit) určené jako 2 nebo 3 do rodiny pro cesty do práce, nákup, zahradu atd. Až jednou doslouží, bude mě fakt chybět.
Myslím, žes maličko přestřelil, že 3 auta v rodině jsou standart. Dvě možná, ale tři...? Jedno mám já, druhé manželka a na třetí si jen tak tajně myslím. Ale že by to byl standart, to bych neřekl. A vyděláváme oba, a dóóst dobře. Ale pokud by tím třetím bylo Tico, a tím druhým Favorit nebo Š 120, tak asi jo... :-))
No ja vim ze jsi to myslel na domacnost :-).Ja uz mam taky leccos odpracovanyho, prestal jsem se zlozvyky (alkohol,cigarety) a od te doby, div se svete prachy celkem jsou.Pred treba 10-ti lety se mi mohlo snit o voze ktery ted mam.A mozna o dalsich 10 let budem mit zase vuz o kterem se mi sni ted.Mas pravdu, alkohol je svine, znam lidi ktery zarabeji 20-25 tis. Kč mesicne a nemeji ani na chleb.A proc? Duvodem je alkohol.Ne nadarmo se mu rika metla lidstva.A kdyz takovemu cloveku spomenes, ze jsi des koupit neco drahyho (treba auto) a zaplatis ho cash, kouka na tobe jak cikan na pridavky, protoze v zivote takove penize nevidel.Ale dostat se k nim polehky mohl, nebyt alkoholu.
Myslel jsem 2-3 auta v domácnosti, ne každý. Když máš jedno a stačí ti - proč ne.Pracuji 22let ,nepiji,nekouřím- mám 3 auta.Když někdo nemaká,a prachy nechá v hospodě ,za to mu nemůžu, ať jezdí třeba na kole.
No, celoroční průměr to není, ale za poslední 3 měsíce, kdy jsem radikálně změnil styl jízdy ho dosahuji. Dnes mám najeto 590 km a mám ještě 3 dílky :-)) Zítra zajedu natankovat a pochlubím se, kolik to bylo na sto. Takže spotřeba o které jsem psal níže, je reálná, alespoň jako "letní průměr".
Svoro: Souhlasím, že některá elektronika je k zlosti :-) I u té (blbé) Fabie Junior, kde je jí minimálně. Standa: Zas to nepřeháněj, průměr do 4l určitě nemáš. S Trabi u moře, to jsem neviděl od dob turistů z DDR :-) I když s Juniorem jsem byl na Makarské i v Hamburku :-) Přeci jen je to alespoň trochu auto :-) Do Tico se nevejdu, ale to už jsem tu někde psal :-)
Do vsech recenzi nekecam, to bych se asi zblaznil, takze ironii si nechej.No pokud mas jeste neco lepsiho tak sorry :-) Ale zarazila me veta cituji "dvě až tři auta je už dneska snad standartní ne?".No nevim, kde bydlis, ale nezda se mi aby byly 2-3 auta standartni.Pro nektere lidi je standartni tak chleb s maslem a honem sbirat zelezo.Pro nektere vzbudit se, dat si snidane, buzerovat lidi ve firme a honem na "ksefty".Takze to, co jsi napsal neni az tak celkem pravda.Treba ja vydelavam slusne, presto mam auto jenom jedno.Taky jsou lidi ktery vydelavaji jeste lepe a nemaji treba zadne.Kazdy ma jine investice a obnos financi.
Já začínal v roce 1982 s Trabantem. Postupně jsem měl různá auta, ale ten Trabant mi tak nějak přirostl k srdci. Sjezdil jsem s ním republiku i Evropu, byl u moře, atd... Dnes po zkušenostech s různými auty mám C1 a cítím to jako "návrat do mládí", tedy k malému, svižnému a hezkému. Myslím že i to Tico bych takto mohl. Dříve jsem nevěřil jeho spotřebě, dnes po zkušenostech s C1 (3,5-4) už věřím. Jistě, Tico je starší škola, nemá takovou bezpečnost, ale jako vozítko na to dostat se od někud někam, a zase zpátky, a přitom levně, je ideální. A že není bezpečné? To je tak: Tico není nebezpečné, nebezpeční jsou řidiči těch větších a těžších vozů :-)
Asi bude vážně lepší než Velorex. I když ten čtyřkolový velice připomíná. Ale je alespoň z plechu a nemůže se srazit :-)) Nic ve zlém, ať slouží, ale auto to není.
Jedna vec, keď strýkovi na firme vytopilo garáž s firemnými autami, všetky išli do servisu odťahovkou. Tico naštartovalo a vyšlo po svojich. V jednoduchosti (a bez zbytočnej elektroniky) je krása. Poznám viacerých, ktorý toto auto používajú ako mestské, myslím tiež, že na popochádzanie po meste je to auto akurát, pokiaľ si človek nemusí honiť svoje ego a nemusí stoj čo stoj chodiť na poštu alebo na záhradu povedzme na 3,0 V6, len aby každému ukázal, že na to má. A mimochodom, ten drobec už v tej dobe mal chod svojho trojvalčeka kultivovanejší, ako dnešné v recenziách "veľmi" obľúbené nemenované autá :-)
Daewoo jsou mrzké auta, ale zkuste koupit jednoduché ,spolehlivé, pětidveřové auto se spotřebou do 5 litrů.Mám ho proto abych si na popojíždění po místních tankodromech neničil velké auto.
Já jsem si samo dělal legraci. Jinak pokud slouží a stačí vám tak jak je, je to samozřejmně vaše volba. Mně by to nestačilo a manželce bych to(pokud bych se jí nechtěl zbavit) asi taky nepořídil, ale jak říkám, každému dle vlastní volby :-) Já mám na korejská auta dost vyhraněný názor a zatím mi nedala šanci, ho změnit. :-) Ale pokud půjdou cestou dalších zlepšení, jako třeba Ceed, který už začíná připomínat slušné auto, třeba ho změním:-)
Vážený kecale do všech recenzí,na design ti kašlu, na parádu to auto nemám ,bezpečnost neřeším,jezdím po městě a tam to při nějakém ťukanci přežiju, a výbava ? K čemu? Jezdím s ním max. do 10km a na to stačí rádio.A motoricky byli korejci v roce 1996 s tříválcem dál než jiné auta (nebudu jmenovat).A dvě až tři auta je už dneska snad standartní ne? Máš ještě něco?
Co je na tom srandovniho ? Ta uboha bezpecnost a la Schade 120 ? Anebo uboha vybava ? Anebo hranatej design kterej navrhnul buhvikto ? Tohle auto je zmatek a krome slusne spotreby je to k nicemu ! Nechci urazet, ale v roce 1996 mohli vyrobit uz neco lepsiho.V roce treba 1976 bych to jeste pochopil, ale tehdy...No nevim, nevim !
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Tico
jo
Myslel jsem dvě normální auta a jedno Tico. Takže vlastně dvě a půl.
01.05.2009 | 21:24:41 | bob Reagovat
Bob
Myslím, žes maličko přestřelil, že 3 auta v rodině jsou standart. Dvě možná, ale tři...? Jedno mám já, druhé manželka a na třetí si jen tak tajně myslím. Ale že by to byl standart, to bych neřekl. A vyděláváme oba, a dóóst dobře. Ale pokud by tím třetím bylo Tico, a tím druhým Favorit nebo Š 120, tak asi jo... :-))
01.05.2009 | 17:16:46 | Standa Reagovat
to bob
No ja vim ze jsi to myslel na domacnost :-).Ja uz mam taky leccos odpracovanyho, prestal jsem se zlozvyky (alkohol,cigarety) a od te doby, div se svete prachy celkem jsou.Pred treba 10-ti lety se mi mohlo snit o voze ktery ted mam.A mozna o dalsich 10 let budem mit zase vuz o kterem se mi sni ted.Mas pravdu, alkohol je svine, znam lidi ktery zarabeji 20-25 tis. Kč mesicne a nemeji ani na chleb.A proc? Duvodem je alkohol.Ne nadarmo se mu rika metla lidstva.A kdyz takovemu cloveku spomenes, ze jsi des koupit neco drahyho (treba auto) a zaplatis ho cash, kouka na tobe jak cikan na pridavky, protoze v zivote takove penize nevidel.Ale dostat se k nim polehky mohl, nebyt alkoholu.
01.05.2009 | 16:05:57 | jamieson Reagovat
jamieson
Myslel jsem 2-3 auta v domácnosti, ne každý. Když máš jedno a stačí ti - proč ne.Pracuji 22let ,nepiji,nekouřím- mám 3 auta.Když někdo nemaká,a prachy nechá v hospodě ,za to mu nemůžu, ať jezdí třeba na kole.
30.04.2009 | 21:49:18 | bob Reagovat
Itall
Samozřejmě jsem s Trabim jezdil k moři v dobách DDR, přesněji v letech 1982-1989. Potom už byl Peugeot a další značky.
29.04.2009 | 19:56:38 | Standa Reagovat
Itall
No, celoroční průměr to není, ale za poslední 3 měsíce, kdy jsem radikálně změnil styl jízdy ho dosahuji. Dnes mám najeto 590 km a mám ještě 3 dílky :-)) Zítra zajedu natankovat a pochlubím se, kolik to bylo na sto. Takže spotřeba o které jsem psal níže, je reálná, alespoň jako "letní průměr".
29.04.2009 | 19:55:05 | Standa Reagovat
Svoro,Standa:
Svoro: Souhlasím, že některá elektronika je k zlosti :-) I u té (blbé) Fabie Junior, kde je jí minimálně. Standa: Zas to nepřeháněj, průměr do 4l určitě nemáš. S Trabi u moře, to jsem neviděl od dob turistů z DDR :-) I když s Juniorem jsem byl na Makarské i v Hamburku :-) Přeci jen je to alespoň trochu auto :-) Do Tico se nevejdu, ale to už jsem tu někde psal :-)
28.04.2009 | 16:20:30 | Itall Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
16.12.2024 | 08:26:38 | ďî ýňîé ńńűëęĺ | 37.212.55.*
Do vsech recenzi nekecam, to bych se asi zblaznil, takze ironii si nechej.No pokud mas jeste neco lepsiho tak sorry :-)
Ale zarazila me veta cituji "dvě až tři auta je už dneska snad standartní ne?".No nevim, kde bydlis, ale nezda se mi aby byly 2-3 auta standartni.Pro nektere lidi je standartni tak chleb s maslem a honem sbirat zelezo.Pro nektere vzbudit se, dat si snidane, buzerovat lidi ve firme a honem na "ksefty".Takze to, co jsi napsal neni az tak celkem pravda.Treba ja vydelavam slusne, presto mam auto jenom jedno.Taky jsou lidi ktery vydelavaji jeste lepe a nemaji treba zadne.Kazdy ma jine investice a obnos financi.
28.04.2009 | 16:03:03 | jamieson Reagovat
Já začínal v roce 1982 s Trabantem. Postupně jsem měl různá auta, ale ten Trabant mi tak nějak přirostl k srdci. Sjezdil jsem s ním republiku i Evropu, byl u moře, atd... Dnes po zkušenostech s různými auty mám C1 a cítím to jako "návrat do mládí", tedy k malému, svižnému a hezkému. Myslím že i to Tico bych takto mohl. Dříve jsem nevěřil jeho spotřebě, dnes po zkušenostech s C1 (3,5-4) už věřím. Jistě, Tico je starší škola, nemá takovou bezpečnost, ale jako vozítko na to dostat se od někud někam, a zase zpátky, a přitom levně, je ideální. A že není bezpečné? To je tak: Tico není nebezpečné, nebezpeční jsou řidiči těch větších a těžších vozů :-)
28.04.2009 | 09:04:05 | Standa Reagovat
Asi bude vážně lepší než Velorex. I když ten čtyřkolový velice připomíná. Ale je alespoň z plechu a nemůže se srazit :-)) Nic ve zlém, ať slouží, ale auto to není.
28.04.2009 | 08:58:15 | Reagovat
Jedna vec, keď strýkovi na firme vytopilo garáž s firemnými autami, všetky išli do servisu odťahovkou. Tico naštartovalo a vyšlo po svojich. V jednoduchosti (a bez zbytočnej elektroniky) je krása. Poznám viacerých, ktorý toto auto používajú ako mestské, myslím tiež, že na popochádzanie po meste je to auto akurát, pokiaľ si človek nemusí honiť svoje ego a nemusí stoj čo stoj chodiť na poštu alebo na záhradu povedzme na 3,0 V6, len aby každému ukázal, že na to má. A mimochodom, ten drobec už v tej dobe mal chod svojho trojvalčeka kultivovanejší, ako dnešné v recenziách "veľmi" obľúbené nemenované autá :-)
28.04.2009 | 08:10:44 | Svoro Reagovat
Máte pravdu, svůj účel plní, to je bez výhrad :-)
27.04.2009 | 22:00:21 | r Reagovat
Daewoo jsou mrzké auta, ale zkuste koupit jednoduché ,spolehlivé, pětidveřové auto se spotřebou do 5 litrů.Mám ho proto abych si na popojíždění po místních tankodromech neničil velké auto.
27.04.2009 | 21:48:39 | bob Reagovat
re nádrž
Já jsem si samo dělal legraci. Jinak pokud slouží a stačí vám tak jak je, je to samozřejmně vaše volba. Mně by to nestačilo a manželce bych to(pokud bych se jí nechtěl zbavit) asi taky nepořídil, ale jak říkám, každému dle vlastní volby :-) Já mám na korejská auta dost vyhraněný názor a zatím mi nedala šanci, ho změnit. :-) Ale pokud půjdou cestou dalších zlepšení, jako třeba Ceed, který už začíná připomínat slušné auto, třeba ho změním:-)
27.04.2009 | 21:30:28 | r Reagovat
Nádrž je plechová a těsně u kola ,tak dostává co proto....
27.04.2009 | 21:21:02 | bob Reagovat
Prorezivělá nádrž :-)
To jezdí na vodu?:-)
27.04.2009 | 21:18:39 | r Reagovat
jamieson
Vážený kecale do všech recenzí,na design ti kašlu, na parádu to auto nemám ,bezpečnost neřeším,jezdím po městě a tam to při nějakém ťukanci přežiju, a výbava ? K čemu? Jezdím s ním max. do 10km a na to stačí rádio.A motoricky byli korejci v roce 1996 s tříválcem dál než jiné auta (nebudu jmenovat).A dvě až tři auta je už dneska snad standartní ne? Máš ještě něco?
27.04.2009 | 21:15:10 | bob Reagovat
Co je na tom srandovniho ? Ta uboha bezpecnost a la Schade 120 ? Anebo uboha vybava ? Anebo hranatej design kterej navrhnul buhvikto ? Tohle auto je zmatek a krome slusne spotreby je to k nicemu ! Nechci urazet, ale v roce 1996 mohli vyrobit uz neco lepsiho.V roce treba 1976 bych to jeste pochopil, ale tehdy...No nevim, nevim !
27.04.2009 | 20:54:00 | jamieson Reagovat
Třetí auto do rodiny? A co takhle čtvrté, nebo páté?
27.04.2009 | 20:41:43 | Reagovat