Recenze Ford Mondeo 2,0 TDci
“ Jsem velice zklamán”

Autor recenze: BEDA (33 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2,0 Stav km při koupi:148 000 km Stav km nyní:177 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 2. 2. 2011

Hodnocení inzerátu: 16 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Escort

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Repase vstřiků.Repase turba.Vyměna alternátoru


Hodnocení a zkušenosti s autem

Koupil jsem Mondeo z Německa.Ze začátku jsem byl spokojen,velký pohodlný,prostorný auto.Spotřeba byla okolo 6l na 100km.Po cca 15tis. mi odešli všechny čtyři vstřiky.oprava v neznačkovém servisu 21tis.Rok a půl byl klid a ozvalo se turbo a opět vstřiky respektive jeden.Prý je to u Fordu běžná věc.A to nemluvím o reznoucích předních dveřích a alternátoru u kterého shořelo vynutí.Takže vřele doporučuji všem kdo chce ojetinu za málo peněz a cpát do ní peníze.Značka Ford pro mě přestala existovat a to jsem Fordů několik.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 16


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

Dalsi "znaly"

Vazeny pane, kdyz si kupujete za mrzky peniz lacinnou (a pravdepodobne silne stocenou) ojetinu auta, ktere nove stalo 7x-8xnasobek ceny, kterou za nej nyni platite, nemuzete cekat, ze sednete a budete pouze jezdit. Kazda ojetina, a zvlast tento typ (puvodne drazsi) ma duvody, proc jde do sveta. Opotrebeni vstriku a cerpadel je problem vsech modernich common-railu, uz davno je to spotrebak. U Fordu to aspon opravite levne, ve srovnani s ostatnimi. Ze na to byly fordy nachylnejsi v prvnich trech letech vyroby je holy fakt, ktery zjistite po peti minutach googlovani po diskuzich. Mondeo treti generace je velmi povedene auto, v pomeru cena - vykon jednoznacne nejlepsi v kategorii kolem 100 000.- Pokud mate vysoke kilometrove najezdy, i TDCi s repasi vstirku se vyplati, uspora na nafte nekolikrat prevysuje cenu repase, i kdyby vydrzela jen dalsich 100 000 km. Akorat je potreba nechat to udelat primi v dieselservisech Dephi (zaruka 100 000 km) a ne u nejakeho garazmajstra, ktery to pak ani nenakalibruje.

03.09.2011 | 11:36:49 | J. Vich  | 90.178.82.* Reagovat

Svlastik: nestraš:)), asi mám nejakú poruchovú herku, ale zatiaľ som ešte nič z toho, čo si vymenoval nemenil, teda, až na jednu zbytočnú výmenu turba, dobré za nové, a to pri 350.000km.., to aby som už nespával..:)

22.04.2011 | 17:23:00 | ľuboš Reagovat

atd.

Zapoměl jsem dopsat, že ten spotřebák v rozmezí po 100tkm na co se nedá vymlouvat v motoru a s čím se musí počítat je taky, u dieslu. žhavičky, vstřiky, čerpadlo, turbo, visco, dvouhmoťák, odchází i doporučená životnost(podezřele se někdy i trefí životnost se skutečnou) jako třeba hlavní čidla, například i egr ventily, termostaty, řidící čidla v pro motor. Na to nelze nadávat, s tím se prostě má počítat, jen záleží jak dlouho měl s tím předchozí majitel trpělivost a co všechno už vyměnil nebo jak se k tomu choval. Všechno záleží na stavu auta. Když si někdo koupí auto za hotové ve své kategorii, tak ho to nemůže rozhodit, protože ojetina stojí cca 400tisíc, investice do oprav v rozmezí 25 tisíc tam není problém ztratit a to nemyslím komplet ale jen třeba součást, jako třeba motor, vstřikovací soustava, chladící soustava nebo podvozek, nebo brzdy, nebo nové pneu s pěknýma alu kolama atd.

22.04.2011 | 15:05:41 | svlastik Reagovat

Ty najeté km

Tak jsme opět u toho, pokud si to člověk může dovolit koupit za hotové ano jasně má na to si koupit střední třídu a ojetinu po najetí 100tkm má i na provozní záležitosti. Ale na splátky jedině nové, protože má těch 100tkm klid, a taky záruku. Po najetí 100tkm už jsem psal. ta 3. servisní prohlídka tam už se mění hodně, a oni ti mechanici konstruují na přesné spočítání najetí km. Znáte to z výrobků, 2 roky elektronika jako třeba DVD přehrávač a pak šlus. Kdysi to bylo tak předimenzovaný, že výrobek jako třeba lednička vydržela i 20 let. Tak to samý je u aut, inženýři to mají spočítaný a po těch 100tkm to začne, destičky, kotouče, čepy, tlumiče, rozvody, spojka, těsnění, svíčky, všechny filtry, servo kapaliny, tekutiny a pokud auta stojí venku, tak i ty gumový hadice, a možná i trubky zespod. To všechno začne odcházet jedno po druhém. A záleží na inženýrech jak se jim to povedlo nastavit. A hlavně na předchozím majiteli jak s tím jezdil. Dále odchází elektronika vlivem oxidace, a další a další. Které je u moderních aut tak dimenzované, že to prostě splaskne naráz, zejména u vozů nad rokem 2005...

22.04.2011 | 14:11:01 | svlastik Reagovat

RE:Ty najeté km

svlastik to mi teda vysvetli ako naprogramujú dvd prehrávač na dva roky,ja som si kúpil takýto prehrávač mám ho už 6rokov a stále ide pozrel som si na ňom možno 250-300filmov kámoš si ho kupoval spolu so mnou a ten je do filmov zažratý pozrie si každé dvd-čko čo mu príde do ruky a on možno videl 1000-1300 filmov odhadom,a stále mu funguje tiež.tak ako sa to dá vyrátať.

03.09.2011 | 17:48:09 |   | 91.127.201.* Reagovat

Jinak v soucasny dobe se auta vyssich trid dimenzuji cca na stradni zivotnost 250tis km - ale samozrejme ne na ceskych tankodromech. At jsem pocital jak jsem pocital pokud zohlednim kupni, prodejni cenu a servisni naklady, porad mi vychazi nejlip kupovat cca 3-4 lety auta vyssich trid s realnym najezdem kolem 100tkm. (pokud nekdo nabizi 4 lety Mondeo z nemecka s 50tkm, je to na 90% podvodnik) Po trech az ctyrech letech prodat, priplatit cca 80tis a poridit zase 3-4 lety...

22.04.2011 | 13:55:04 |  Reagovat

Chjo Chjo, lidi, kupovat novy auta je fajn, ale pokud mam vybirat novou Fabku 1.2 versus 3-4lety Mondeo, Passat apod. za stejnou cenu, tak volba je asi jasna, ne? Samozrejme je par pravidel co brat a nebrat - OBECNE NEBRAT prvni rocniky jakehokoliv noveho modelu, idealne brat facelift - krome vzhledu se na aute pri faceliftu splachne hlavne vetsina provozem zjistenych vad a nedokonalosti. Pak nikdy nebrat to nejlevnejsi, auto si proverit a idealne auto z venku, protoze kdyz nic jineho 100tis na nemeckych dalnicich X 50 tis v Praze a CR porad vyhraje tech 100 v nemecku (samozrejme s komplet historii atd.). Pri sebemensi pochybnosti auto proste neberu a hledam dal, ja vybiral Mondeo pres 2 mesice a vyplatilo se to. Brat jenom auta v lepsi vybave, ale zas ne uplny top exluzivity -> kdo setri pri vyberu noveho, setri pak i na servisech. Brat auta, kterych tu jezdi co nejvic a ne nejaky exoticky kousky - cim vic aut, tim levnejsi dily, tim dostupnejsi a vetsinou i kvalitnejsi servis. Riziko je vzdycky a chce to zohlednit i na co budu auto vlastne pouzivat. Ale pokud koupim za 200tis 3-4 lety Mondeo, tak i pokud budu mit fakt totalni smulu a dalsich 150tis do nej vrazim, jsem na 350 a mam defacto novy auto. To skutecne novy stoji 800tis a za prvni rok prijdu o vic, nez je cena toho 3-4 letyho. A kdyz vemu v uvahu, ze o mem si vsichni mysleli, ze je to funglovka, zvenku i zevnitr a stejne tak i po dalsich 100tis slouzi..

22.04.2011 | 13:48:31 |  Reagovat

To luboš

Chtěl jsem odůvodnit, proč se nekupuje nové auto. Asi 10% lidí kupuje nové auto za hotové protože na to mají. Zbytek jsou lidi, co kupujou nové auto na splátky. A ty splátky jsou prostě mizérie a když se k tomu to auto sere, tak to je fakt na mašli.
O tom, jestli někdo kupuje ojetinu na půjčku, tak to jsou v tom emoce, čili slabost pro pohodlí, láska ke značce, fandovství, sen atd. Ale je to takový risk, asi jako třeba investice do tipsportu...
Souhlasil bych s Gedeonem, ale u toho kupovat ojetinu na splátky to je teda opravdu risk a blíží se to dobrovolnému masochismu.
Za hotové kupovat ojetinu je ale lepší než kupovat nové auto na splátky, protože kdyby došlo k finančním potížím, tak u toho auta za hotové to jednoduše odstavím a jezdím třeba na kole nebo na měsíčník. Žádné splátky, dluhy, klid a řeším něco jiného a hlavně mám auto a nečekám deset let než našetřím, protože jak jsem psal, lepší ojetina za hotové než nové na splátky...
A to jaký obnos se hodlá investovat do vozu, to záleží na jedinci a na jeho výši svého výdělku...

21.04.2011 | 19:50:21 | svlastik Reagovat

svlastik: a čo tak kúpiť jazdenku, srať na havarijné, pretože som nejako Tvoju logiku nepochopil...

A za ušetrené šušne si opravíš auto a máš na 2 roky pokoj.

A ešte som nepochopil, čo si myslel tým, že ho môže nechať stáť, ak by sa pokazilo. dík.

21.04.2011 | 18:42:07 | ľuboš Reagovat

Po 100tkm

Ano to je fakt, laicky servisní výměny (filtry,oleje,atd) jsou snad co 15tkm, podle typu auta a teď 1.malá-malá-velká,2.malá -malá-velká. 3. A u té třetí velké už je to fakt síla, co se tam má měnit doporučeně a většina majitelů ujedou co to jde a pak se toho auta zbaví. Pokud rádi mění vozový park. Pak to koupí ziskuchtiví týpkové, kteří mají radost, že nemusí na to šetřit takovou palbu z novoty. Ale to auto už není jako nové, mění se na tom snad celý auto, proč to rozepisovat, spotřebák je na autě skoro všecko a někdo mění í ty roztrhané sedačky. :) A pokud tam nejsou faktury u věcí, které nejdou vidět a prohlédnuté pořádně díly, které se měnily, průser zadělán na pořízení vozu.
Jsou 2 možnosti, buď to koupit nové na splátky s havarijkou a majitel se váže splátkama. Nebo si koupí ojeté hotově a snad se mu povede trefit něco co nemá závady, i když se těm klasickým výměnám nevyhne a to se nevyhne ani ten co má auto od novoty a musí to dávat do servisních prohlídek kvůli záruce. Ale to důležité, vždycky to může nechat stát kdyby se náhodou něco stalo. A třetí varianta koupit ojetý vůz na leasing či půjčku - to je fakt o štěstí ale blíží se to masochismu, víceméně jsou v tom emoce asi jako láska. :D
A koupit nový vůz za hotové, tak jako tak se platí havarijka(pro jistotu) a to se tak nějak vyrovná s tím leasingem, to může být proč né, ale tak 10% majitelů mají na nové a koupí ho za hotové ne?

21.04.2011 | 18:20:01 | svlastik Reagovat

Gedeon: alebo si strašne bohatý, alebo strašne naivný:)). A ešte by si tak chcel kúpiť auto s 50.000 km na tach, za 1/10 z ceny nového, ideálne po dôchodcovi:))

P.S. 100.000 km je NIČ, ani 200-300, ked má normálny servis a majiteľa, a nie je od VYROBCU sku...vené..., tak pri priemernom nájazde, ktorý je vraj 10-15.000 km/rok... tak MOTOR a ostatné príslušenstvo za svoj źivot NEZNIČIŠ:)

To skôr zhrdzavie.

21.04.2011 | 17:52:53 | ľuboš Reagovat

Souhlas

s Gedeonem, s větším počtem namotaných km, jde koupit auto vyšší třídy, nejlépe prémiového výrobce a po 1. majiteli ,minimálně s ověřenou historií (třeba ojetinu přímo z autosalonu - až ji honorace vymění). Kupovat běžná auta z bazaru se 100tkm a více je vražda. Vůbec je to z bazaru nebo od "tahače" vraků ze zahraničí dosti velké riziko, pokud to není fakt dobrý kámoš :-( .

21.04.2011 | 15:50:35 | Vašek Reagovat

Zoufalství.

A co takhle kupovat auto, když už jeté, s maximálně 50.000 km a ne vraky před upadnutím kola? Nadávat na auto s najetými víc jak 100.000 km je známka hlouposti. Někdo může mít štěstí na opatrného majitele ale .... to by tu nebylo tolik plaček. Brepty o tom, že je na 100.000 auto jakž takž zajeté může jen bazarista nebo blb.

21.04.2011 | 15:35:07 | GEDEON Reagovat

To anonym

Též souhlasím s těmi prvními ročníky TDCI, jedná se hlavně o ty diesly, jsou prý nepovedené. Jako nové auto s málo najetými kilometry bych volil TDCI, ale jako ojetinu bych šel víc po TDDI, tam je pořád to čerpadlo, které je otázkou sehnání někde v zahraničí za dobrý peníz. Taky jsem se v tom svezl, na mě za tu cenu tvrdé sedačky, připomínalo mi to klasickou tvrdost značky Opel. Myslím že by mě po delší jízdě bolel zadek, ale jinak dobrý. Mondeo vs Passat tady by asi měl Ford v podvozku navrch, na druhou stranu, passat si drží cenu o trochu více a má výhodu volby u prvních ročníků toho nezničitelného motoru Tdi. Ale zas je spousta jinejch aut, které je dobrých nebo lepších

21.04.2011 | 14:03:41 | svlastik Reagovat

Nekupovat prvni rocnik(y) noveho modelu!!! Plati pro vsechny znacky. Moje zkusenost r.v. 2004, koupen ve 100tis, za 4 roky jsem s nim najel dalsich 100tkm - vse puvodni, delal jsem jenom brzdy a preventivne remeny + vymeny oleje a filtrů. Vstriky, turbo, spojka vse puvodni v dobry kondici - jenom holt nesetrim na nafte a tankuju u znackovych pump - vyplati se to. Auto denne v provozu v Praze a vubec ho nesetrim.

21.04.2011 | 11:55:19 |  Reagovat

revis

Mondeo je krásná kára, jízdní vlastnosti a dizajn nemají konkurenci a jako ojetina je levná,já bych to v nouzi bral,ale pouze benzín

05.02.2011 | 22:56:01 |  Reagovat

Jak se říká v Německu, Ford, das ist mord, pro ty neznalé němčiny Ford , to je vražda, a je to opravdu pravda.Možná tak benzín.....

05.02.2011 | 22:30:14 | revis Reagovat

jozo:12:47: Asi bude treba nové servo, al. repas. Škoda tam dávať olej. Na 405 som prešiel cez 1.200 km, bez serva, dá sa v pohode.

05.02.2011 | 19:51:55 | ľuboš Reagovat

JTD je určitě jeden z nejlepších naftových motorů.Stačí se svést s JTD a nebo TDi .Rozdíl je značný.Jen laika oslní nesmyslný turbokopanec a mírně nižší spotřeba za doprovodu traktorového hluku.

05.02.2011 | 18:52:34 | zdeněček Reagovat

Někdo se holt nepoučí. Kupovat ojetinu a ještě v dieselu, tak at' se dotyčný nediví, že se mu to furt s.re (nic ve zlým). Už ted' lituju toho chudáka, kterej to pak koupí, až se toho zoufalý majitel zbaví.

05.02.2011 | 14:41:22 | marne Reagovat

At si říká každý co chce JTD je stejně nejlepší.

05.02.2011 | 13:43:55 |  Reagovat

cerpadlo je na klinovy remen. v tom pripade ho musim tahat.olej tam zbytocne liat,hned ho vyjebe von.

05.02.2011 | 12:47:44 | jozo Reagovat

ovšem za předpokladu, že je elektrický, pokud je honěný od řemenu, tak je to blbý.
Pokud tam nějaký olej ještě je, tak by to těch deset kiláků třeba vydrželo, ale moje zkušenost - Ford fiesta - po 8 km čerpadlo KO.

05.02.2011 | 12:44:27 | rolf fuchs Reagovat

bez oleje bych s tím nejezdil. Vyřaď čerpadlo.

05.02.2011 | 12:38:57 | rolf fuchs Reagovat

poradte mi

vidim ze ste tu odbornici.netyka sa to sice mondea ale laguny co je rovnaka kategoria. nieco sa mi stalo s piestom na servo,vytiekol olej,nalejem novy,pridam plyn a hned ho vytisne von.mam zohnate servo z vraku,pride mi v pondelok.otazka znie: mozem ist do servisu (12km) bez oleja? nezadriem cerpadlo? ci ho mam tahat? nie som doma,ale v madarsku,tak tahanie by bolo komplikovane. ze volant pojde tazko mi nevadi,nie som z tych cukrikov. diky za odpoved

05.02.2011 | 12:36:48 | jozo Reagovat

TDCI

To TDCI : Mondeu TDCI bych se vyhnul obloukem, stejně jako Passatu a Ochcávce.Co se týká Mařeny JTD, tak kromě předních KOVANÝCH ramen díky D1 ve 160 000 km žádná porucha. Tak a teď tady poplijte Italy.Fakt je, že Marea je nižší třída a je menší. Akorát liju provozní kapaliny. Pozdravujte kapitalistické soudruhy v Dojčlandu.

05.02.2011 | 12:13:32 |  Reagovat

slovaci

Čo ste Slotove deti,že vam to tu tak vadí?Mali by ste íst do archivu či nahodou nemate madarske, alebo inej narodnosti matky.Júj to by bol prúser,že!!!Ale ked ste taký národovci,tak budem písať bez znamienok,lebo aj moja klaves.je ina.A píšem to rýchlo a nesledujem.Sory.Nad SCORPIOM sa nevzrusujem,mali by sa majitelia tych aut,ktorym odchadzaju veci,ktore nemaju!!!A plne suhlasim Jakej pan takej kram -a pridavam + element medzi volantom a sedackou!K Ford Sierra,posrate turbo a po vymene 2000km motor kaput.Oprava rovna sa GO,neoplati sa lebo oprava+ diely vychadzaju dva a pol nasobne drahsie ako na benzin.Jasne mal majitel kupit druhy pouz. motor,ale macka vo vreci to je nebezpecny material!Majitel sa ho dal prec a kupil Nexiu a napodiv a nastastie funguje a hlavne startuje.Aj ked sa napr.interier,jazd. vlastnosti nedaju porovnat z Fordom.Dufam ze teraz uz moji dvaja kamosi vedeli precitat co som napisal :-))TROSKA OD TEMY:mam motor Micubishi Galant TD r.v.89 nabeh.780000km a ide.To len k Dieselom a napr.japoncom.

05.02.2011 | 08:48:12 | ppp Reagovat

Ty jsi nějaký chytrý.Já mám zkušenosti právě opačné.Tak kde je pravda?Naftu nebrat,pak nejsou problémy.

04.02.2011 | 20:12:23 |  Reagovat

spousta lidí nadává na italská, korejská nebo francouzská auta (bohužel jsou tak zaškatulkována) a málokdo ví, že jedny z největších šitů jsou právě fordy. Minimálně na úrovni renaultů.

04.02.2011 | 20:06:33 |  Reagovat

Jakej pán, takovej krám!

Záleží kdo a jak se o auto staral! Já měl 2003 TDCi 96kw když jsem ho dával pryč, tak měl 185tis a jezdil bez problému! Teď mam 2006 TDCi 96kw mam tam 57tis najeto a taky v pohodě! Ale leju do něj kvalitní olej Mobil 1 kterej měnim po 15tis. i s pořádnejma filtrama, né kvalitu Starline a né po dvaceti! Jinak já vždy šahám po autě firemnim kde maj na pořádný a pravidelný servis kde rádi vyměněj i to co nad čim by normální človek máv rukou, to je ještě dobrý!

04.02.2011 | 19:54:55 | Petr Reagovat

pravopis - ppp

Tak teraz sa musim zastat Lubosa. Pis s interpunkciou stale alebo bez nej. Nekombinuj. Ja pisem bez, pretoze mam DE Keyboard s anglickymi Windoze ;o). Ze spravis preklep, to je tiez OK, stane sa. Ale napisat "kebi" - to je u mna najhrubsie zrno. Beriem, ze Slovencina je tazka, ale ty si na nu mal 10 rokov. Okrem toho, ked som si nie isty, tak tu mame internet, ze ...
Neviem co robis, dufam, ze nepises firemnu dokumentaciu, bez urazky. Nic v zlom, ale riesenia existuju, len treba chciet.

04.02.2011 | 11:56:32 | MickeyMon Reagovat

ppp, ktorý yebe slovenčinu: Nie, vo Forde som nesedel, ale vlastnili sme ho v rodine.

Posledný Ford, ktorý za niečo stál, bola Sierra.
Ostatné sú marketin. sračky. Ešte aj D motory musel kupovať od PSA, lebo tie jeho sú o ničom.

Iba toľko. A nad Scorpiom sa vzrušovať..., no neviem, ak sa ho dnes chce človek zbaviť, musí ho darovať. Asi tak.

04.02.2011 | 11:20:46 | ľuboš Reagovat

luboš

Ty si najmudrejši na svete,ako čitam v ostatnych recenziach!!!Tu sa nehladi na pravopis,piš k veci,ked nemaš čo napisat,tak len čitaj,dobre.Ja nemam čas tu onanovat nad nejakym pravopisom,alebo načo to tu mysliš.Už si sedel v nejakom Forde,ked ano tak to sem napiš,rozumieš,mam to napisat v madarčine,alebo v nejakom inom jazyku?Zial bohu som musel reagovat aj ked to nema z recenziou nič spoločne.Prepačte.

04.02.2011 | 10:25:51 | ppp Reagovat

vstřiky

Vstřiky jsou slabostí všech dieselů s přímým vstřikováním pod vysokým tlakem bez ohledu na značku. Dílem může být na vině nekvalitní nafta, dílem taky to, že se s autem jezdí na krátké vzdálenosti, kdy se motor nestačí pořádně zahřát (dneska aby měl člověk aspoň dvě auta, každé na jinou věc). Jde o choulostivé a drahé zařízení, které už nemá nic společného se starými diesely, kde palivo nebylo hnáno do válců pod takovým tlakem. Cena 21 tisíc za opravu není nic mimořádného.

04.02.2011 | 10:22:09 | strojvůdce Reagovat

9:26: Nič v zlom, ale takto pretiahnuť slovenčinu....:((, to sa tak ľahko nevidí.

To je už brutálne znásilnenie..

04.02.2011 | 10:01:23 | ľuboš Reagovat

rolf fuchs

U mna auto nie je meritkom na posudzovanie niekoho,ale tu je vydiet,že niektory ludia nevedia prehltnut,že nejaka Korea z r.96,nema tolko poruch ako napr,VW,Skoda,Ford,atd.!!!Moj znamy ma FORD SKORPIO 2.9 V6 automat,r.v.92.Syn ho vytuningoval,vyzera fantasticky,ide vyborne.Pohoda jazdy velmi dobra.Spotreba sa pohybuje od 8l do 13l/100km.podla štylu jazdy,samo že vezme aj viac ale to je už blaznenie,nie jazdenie.Vymenil komplet vyfuk,upchaty chladič,nejake maličkosti ako spinače svetiel ale ma nahradne auto,no mal problemy z ventilatorom chladenia,ktory napojil na pevno a v zime ho odpoji aby velmi nechladilo.Novy lak nastriekany asi pred 10-my rokmy.Kasna už začina hnit.Celkovo je spokojny ale nejazdi vela takže je to relativny pocit spolahlivosti.Kebi nemal nahradne auto,hovori že by sa ho zbavil,lebo tie maličkosti čo mal zavady tak by ho stali dost penazi.

04.02.2011 | 09:26:26 | ppp Reagovat

Měl jsem Passata B6 v naftě rok 2001 a vstřiky mě taky docela potrápily, respektive mého mechoše. Pak to bylo turbo a váha vzduchu asi dvakrát. Během dvou roků, co jsem ho měl jsem na nápravě vyměnil, co se dalo. Ale taky za to mohly naše silnice, kdy mi ruply i přední pružiny. Spotřebu jsem pod 6 nikdy nedostal a když jsem to ráno u baráku nastartoval, tak se vzbudili i sousedé, chudáci. Pak jsem koupil Mondeo 2003 označované jako MKIII, ale pro jistotu v benzínu. Dvoulitr 107 kW je absolutně dostatečný a velmi pružný. Jediná vada tohoto auta je koroze spodků dveří na vnitřní straně. Jinak je to pohoda, motor s řetazem, jízdní vlastnosti určitě leší jak Passat, který byl ale mekčí a komfortnější. Řekl bych, že má Mondeo i o dost tužší kastli a vyhřívání čelního skla je taky super. Jsem s Mondeem spokojenější, ale Passat se mi líbil trochu víc. Dal jsem přednost rozumu a nelituji.

03.02.2011 | 23:20:22 | Hanzi Reagovat

ppp

já tě naprosto chápu. Ale nevím, proč zrovna věc jako auto je tolik diskutovanou věcí a je takovým měřítkem pro posuzování někoho. Nevím o tom, že by se někde na nějaký internetový diskusi hospodyňky hádaly, která je víc blbá, protože má takovej a takovej mixér - je to prostě spotřebák, ale to je auto taky, akorát pořizovací náklady auta jsou tak nějak vyšší a navíc leckterej mixér přežije čtyři auta v rodině.
Je však škoda, když u diskuse o Fordu se polovina příspěvků věnuje tomu, že je někdo debil, třetina se týká aut jiný značky a zbytek je o recenzovaným autě více méně okrajově.

03.02.2011 | 20:14:03 | rolf fuchs Reagovat

iq

Asi nas to bavi,podte sa presvedčit a potom tu pište k veci,ja nemam problem nikomu nič dokazovat!!!Su to moje skusenosti z autom korejskej zn.Daewoo,na ktoru sa tak radi vela ludi navaža.Jasne každe auto ma svoje zavady,ale niektore zavady čo su tu popisovane tak by sa nemali vyskytovat pri najazd.napr.40000km.Mal som SKODU 110 do ktorej som investoval 10000-ce sk,totalna bomba odstavil som ju v r.2005 a ešte aj teraz sa na nu vypituju ludia kde ju mam!!!Zobrala my vela času,penazi,nenadavam na nu /škodovku/,hnila jak šlak,aj ked bola prevarena 2x,2.5mm plechy na podbehoch,podlaha S.105. 3x prestriekana,vela veci vylepšenych,ked som nadvihol kapotu tak policajti žasli,nikde ma nenechala.Ale investicie do nej boli len pre fanatika ako som ja.A nakoniec aj išla!Daroval som ju jednemu mlademu chlapcovi do okolia B.Bystrice!Motor prevod.,spojka,teleskopi,brzdy,ložiská,skoro všetko vymenene za nove veci,žiadne použite,kasna,laminatove blatniky!!!Teraz mam odsudit zn.Skoda?Aj ja som chcel kupit Feliciu,lebo v tej dobe ked prisla na svet,tak to bola bomba,ale nekupil som,nelutujem.A kupil som Daewoo a investicie a spotreba su niekde inkde.Tak sa bavme o autach,neodsudzujme tu značky,ale porovnavajme,poradme si!A určite si tu mnohi všimli,že značky od ktorych čakame kvalitu v poslednej dobe zradzaju svojich majitelov a proti tomu nikto nič nespravi!Ja tu pišem svoje skusenosti a skusenosti svojich znamych,ktorych doverne poznam,lebo tie ich auta servisujem!!!Ja mam taketo skusenosti,ked ma niekto ine a pravdive,nech to sem napiše!

03.02.2011 | 19:14:36 | ppp Reagovat

chlapi, že vás to furt baví...

03.02.2011 | 18:12:16 | rolf fuchs Reagovat

nstar

Citování rádobymoudrých říkanek zase značí nedostatek vlastní inteligence...

03.02.2011 | 17:12:25 |  Reagovat

spotreba

Ano je to tak,1.5 8 ventil,treba sa opytat aj napr.Chevrolet Daewoo v Komarne,že či je to realne!!!Napr.Espero 1.5 16V,priemer 6.5l/100km u mojho znameho!!!A to nie je male auto!

03.02.2011 | 07:30:44 | ppp Reagovat

mondeo

Ford mondeo 2.0TDCI jsme měli do loňska ve firmě . Bylo to z hlediska udržovacích a servisních nákladů nejdražší auto v historii naší firmy, myslím si, že by tyto výdaje položily rodinný rozpočet i dobře zabezpečené rodiny.Navíc to auto mělo po pěti letech naprosto brutálně narezlé prahy.Najeto mělo něco kolem 250 když šlo do světa. Žezlo v poruchovosti nyní převzala Octavia II RS 2.0 TDI.

02.02.2011 | 21:26:54 | rolf fuchs Reagovat

ppp

gratulujem k spokojnosti, no ale spotreba na dialnici s 1.5 benzin 5,5? To mi dava jemny nadych prehanania v prispevku...5,5 na dialnici? Benzin?

02.02.2011 | 21:10:25 | nstar Reagovat

20:35 | Anonym

Ďakujem, no uznavanie idolov, znamena nedostatok vlastneho uvazovania...ako ktosi mudry povedal raz

02.02.2011 | 21:05:48 | nstar Reagovat

nstar to je pan velkoblahorodí a polobůh v jedné osobě, jak mu můžete vůbec oponovat vy bídní lidští červi??? Je to minimálně stejná ikona jako Chuck Norris!

02.02.2011 | 20:35:33 |  Reagovat

korea

NSTAR: Mam doma dvoch Korejcov!!!Na jednom je teraz 220500km!!!Mal som problem s alternatorom,ale len preto že predchadzajuci majitel zvaral odtrhnuty vyfuk na aute bez odpojenia alt.Pri 150000km som menil zadne pružiny za svedske/100e/,188000km-vymena veka alternatora+palca rozdelovača/20e/,+kable na sviečky origo GM/50e/,190500km-vymena spojky GM / 200e/pri demontaži som zistil,že stači vymenit len spojkove ložisko!!!,ale vymenil som všetko,kedže som mal už nakupene veci,podotykam auto často taha prives.vozik!+zadny diel vyfuku ktory to po 12-tych rokoch vzdal,stal 40e a zatial sa 2.5 roka drži.Takže v hrubom 500e na tieto veci za 6 rokov použivania ojazdeneho auta kupeneho od majitela ktoreho som ani nevidel a nemal som ani žiadnu historiu o aute.Z tych 6-tych rokov 2.5 r.jazdilo 5-6 dni v tyždni za staženych podmienok.POVODNE kotuče,menene len obloženia ktore nepočitam do tej sumy,kedže je to spotreb.material.Tlmiče povodne na STK bez poznamok+pochvala za stav vozidla.Jeden krat menene rozvody,olej každych 10000km.Motor+prevod.nezasahovane do nich!!!TO je zatial všetko k Korejcom!!!Spotreba dialnica 5,5l kombi.6- 7.5l/100km.1.5 8v motor!Ja by som korejcov určite neodsudzoval ešte len to natru ostatnym automobilkam.Už v 96-tom donutili VW+company znižit ceny aut,za ktore v tej dobe ste mohli postavit rodinny dom.A ešte aj dnes su ich auta z tych rokov vo večšej vybave ako dnes!!!

02.02.2011 | 18:31:22 | ppp Reagovat

nstar si nepřečet rok výroby tohodle auta,který jsou v německu hojně využívány společně s passaty jako referenční auta.Posuzovat spolehlivost u deset let starýho auta,který používám dva roky a nevím kolik s tím kdo nalítal přede mnou a co do toho lil za naftu je kravina.To co si na tom Bédo měnil je podle mě celkem ok a zanevřít kvůli tomu na Ford je taky ptákovina.Mohl jsi si něco o tom motoru zjistit předem a pokud za dva roky najezdíš 30 000 km tak jsi měl vzít benzína,ty jsou spolehlivější.

02.02.2011 | 17:17:52 | Jirka Reagovat

TDCi

Je známá věc, že TDCi z prvních let výroby byly průser, asi od roku 2005 se kvalita výrazně zlepšila. Majitel by si měl ještě našetřit na vstřikovací čerpadlo, pokud již nebylo měněno. Pro příznivce VW - motor 2,0 TDi verze 100 a 125kW PD s filtrem pevných částic byl možná větší průser od "Das Auto" a koncern v tichosti přešel na Common Rail. Sám jezdím pro příznivce VW asi úplným sráčem - Fiat Marea JTD 110, na tacho 167tis. (možná + 100tis.), na motor jsem zatím nešáhl, ale podvozek a brzdy vše po GO.

02.02.2011 | 16:53:10 | zdenek Reagovat

nOTstarTED

Je mi jedno, kto co veri ... to bolo pre teba. K "staremu" passatu - ano nehrdzavie, zato sa podvozok rozsype po 40 tkm, furt ides v nudzaku kvoli LMM, olej najdes aj kde nechces a ak mas stastie a neposere sa ti altik / turbo / tiahla stieracov / vstrek ... tak elektrika ta rada "udrzi" pri zemi.

02.02.2011 | 16:49:13 | MickeyMon Reagovat

mikymaus

takze, teraz ti chlapci co tu pisali, ze 911 atd su vyplody mojej fantazie, neviem co si myslia o tvojich fantomoch - ale ja ti to v pohode verim.
Netvrdim, ze je passat bezchybny nikdy a nikde som to nenapisal ale passat nehrdzavie - to ti passat nespravi, bolo par kusov okolo roku 99/00 co mali problem na zadnych dverach a okolo celneho skla. Passat funguje aj po x rokoch a ked sa umyje stale vyzera zanovne, to mondeo asi tazko a mozeme zrovnat aj stare mondeo a stary passat. Nejedna sa mi ale o to. Mrzi ma, ze si sa musel znizit na moju uroven aby si dokazal cosi napisat... Dnesne auta a to asi pravdepodobne vsetky zacinaju byt low end bez rozdielu znacky. Nove auta ma takmer ani nezaujimaju. Vsetko su to bakelitaky, s esp a striebrenkou vnutri...

02.02.2011 | 16:32:48 | nstar Reagovat

nstar

Rypat si zacal ty svojim vyplodom, ze Passat by to nespravil (test autobildu na VW ukazuje nieco uplne ine - pomozem ti PASSAT - Der Ewige Patient, VW Touran - Heimat Hebebühne atd.) Ano pri VW uznavam urcitu "kvalitu" interieru (ergonomiu) a podvozkovej casti, co na mnohych plati (aj teba), ale to nie je spolahlivost.
Pricom reklamacie su pri VW katastrofa (osobna skusenost).
Teraz sa znizim na tvoju uroven a poviem ti, ze ako clovek z vyvoja som si siahol na take auta ako Maybach 57, RR Phantom, Porsche Cayenne Turbo S(aj dlhsia jazda) ale neviem, co to ma docinenia s recenziou na Forda, to fakt neviem. Prestan tu pisat o zavisti a podobnych volovinach. Ford je LOW END, to je jasne, ale je otazka, ci ho VW uz nepredbieha. Mam pocit, ze mas 15 a stale si streknes do gati, ked sadas do VW ...

02.02.2011 | 16:22:12 | MickeyMon Reagovat

je to tu plne anonymov

chlapci, dakujem vam, ze som sa vo vasich ociach stal takou kapacitou.
Holt zavist je zavist, viezol som sa aj v 911, nikdy zial nie v trabante a a ani 407 ale to mi az tak nevadi. Problem vas je ten, ze ktokolvek nenapluje na koncern VW je kokotko a nie je to len moj pripad. Napiste len tak zo srandy ake mate doma auta. Ja sa vopred nevystatujem - az ked niekto do mna zabrdne, potom reagujem, to, ze to vase hlavicky nepoberu ma rozosmieva a v kutiku duse sa z toho tesim. To co si myslite o mojich skusenostiach, prioritach a osobnych zbierkach ci co to tu kecate, je mi sumafuk. Ja sa z toho tesim, ze je to pravdou a o to vacsiu skodoradost z toho mam, ked ti co nemaju chochmes zavidia taketo zazitky.

02.02.2011 | 15:41:51 | nstar Reagovat



Ano ano, nstar je vskutku již vyhlášený idiot tohoto fóra...

02.02.2011 | 15:25:27 | L@lek Reagovat

nstar to je fakt clovek kvalitny.on dava prednost aute ako peknej kocke on jazdil dokonca v Porsche 911,Peug.407,Trabante, a ostatnych znackach co existuju na svete.ma bohate skusenosti s Fiatmi,o Skode Roomster ani nehovorim.Vidis ako dokonale ohodnotil Forda.dokonca ma doma osobnu zbierku aut ktore soferoval. je to kapacita najvissich met. Problem je len v tom ze sa to deje len v jeho sprostej hlave.na tomto webe ho uz odpisalo xy ludi a on tu stale obsmrda.pocuvaj,niesi ty nahodou retardovany??

02.02.2011 | 15:19:06 |  Reagovat

pozeram, ze nstar je uz IKONA miestneho fora ... odporucam mu klud a teplu stravu.

02.02.2011 | 15:03:18 | MickeyMon Reagovat

nstar je jebnuty.nic si s toho nerob.si precitaj jeho prispevky k inym recenziam.same vymyslene bludy

02.02.2011 | 14:56:06 |  Reagovat

nstar

Nauc sa citat, AUDI som mal. Uz nie, takze ma obtiahli len raz. Ty tu trepes hovadiny: "a neprajnici vw z dovodu insolventnosti a zavisti". Insolventny momentalne nie som a zavistlivy pri VW uz vobec nie. VW je bezna konfekcia na zapade, ale vidim, ze u nas stale drzi vlajku uberauta. Som rad, ze mas nove auto, tak si ho uzivaj, lebo pri VW Grupe nikdy nevies :-)

02.02.2011 | 14:44:55 | MickeyMon Reagovat

zase tu trepe tento debilny nstar.uz zas ma vidiny ze ma aj on pol roka nove auto so vsetkymi vymozenostami.chod uz stadeto do hajzla lebo tu trepes same bludy.uz ti to tu povedalo viacero ludi tak preco si kurva nedas povedat ty kokotko

02.02.2011 | 14:19:02 |  Reagovat

mikymon

tak ked uz sa chvalime aj ja mam pol roka stare auto s cuvacou kamerou, panorama strechou, a vsetkymi blbinami 4x4
No a VW si sa uz obtiahnut nechal ked mas audi :-) Inak samoska, ze vw je nizsi stupienok ako OOOO

02.02.2011 | 14:02:34 | nstar Reagovat

nstar

Prosim Ta, nepis bludy. Mam pol roka nove auto strednej triedy s NAVI, Kamerou atd. VW a zavist, ty vole to ma podrz, to ako AUDI je imidzom nizsie ako VW ano ???. Od VW sa uz obtiahnut nenecham. Fakt si odbornik, len musime najst spravny nazov na tvoju odbornost.

02.02.2011 | 13:18:45 | MickeyMon Reagovat

a uz

uz sa ozvali fordaci, a neprajnici vw z dovodu insolventnosti a zavisti...nuz kazdemu nechajme to svoje...vravi naslovzaty odbornik nstar

02.02.2011 | 13:00:16 | nstar Reagovat

Nstar to je na slovo vzatý odborník, to se pozná...

02.02.2011 | 12:55:25 |  Reagovat

dodatok, ano passat urobi este lepsie veci. Len pre info, Koreu nemam ...
Som zvedavy kedy VW prizna, ze 1,4 TSI Twincharger je prieser desatrocia. Nikdy.

02.02.2011 | 12:43:18 | MickeyMon Reagovat

nstra

Ano taketo su fordy, a podobne su aj VW. Mal som AUDI (ziadna pretocena sracka) a vyhra to nebola. Ta KOREA dava zaruku 7 rokov a 100 tkm. Ford 2/60 tkm, to iste VW.

02.02.2011 | 12:40:58 | MickeyMon Reagovat

presne

presne taketo su fordy. Aj ked malo auto mozno stoceny tacho aj tak...proste passat toto neurobi.
Som rad, ze niekto vie kriticky napisat o svojom aute. Taketo su vozy od fordu, rozhrkane, zkorodovane, proste spotrebka co sama seba casom rozlozi, neprajem majitelovi problemy ale je to proste tak...
Na druhej strane radsej ford ako nejaku koreju...

02.02.2011 | 11:54:08 | nstar Reagovat