Rok výroby:2008Typ motoru:2.0 TDCiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5.5 l/100 kmVloženo:10. 7. 2011
Mělo od výroby vadnou klimatizaci (nefoukala dozadu). Mělo od výroby problémy s elektronikou (nezhasínaly se světla, tempomat se vypínal, počítač stále hlásil nesmyslné pochury). Kolem 90000 km začala zlobit spojka a byla nutná výměna. Asi od 100000 km začínají hlášení pc o nefunkčnosti světel, poruchy abs, zapomíná nastavení sedadla řidičů..
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jezdí dobře, ale má spoustu vad a nedodělků, ale to může být s tím, že jde o úplně první verzi kupovanou hned po představení. Pokud by Ford kvalitně opravil počítač neměl bych tomuto autu téměř co vytknout.
Mám to samé Mondeo a mám ho ještě o pár měsíců starší,vlastně hnedka po uvedení Mondea nové generace,mám výbavu Titanium s automatickou převodovkou,navigace,dvd apod...Kupoval jsem ho ojeté,užívám ho kolem půl roku a tyhle vady jsem nezaznamenal ani jednou,vše šlape jak má a to je doopravdy vše řízené elektronikou.Já osobně jsem maximálně spokojenej a zatím jsem nejel lepším kombíkem střední třídy.Do dvou let plánuji koupi nového auta a jestli nebude nová generace Mondea,tak doopravdy nevím,co si budu kupovat,protože z mého pohledu to je ideální rodinné auto.
Takze neviem komu vlastne dam za pravdu alebo komu budem protirecit, ale asi takto: Neviem ci motor ma obmedzovac alebo nema, neviem ci ma obmedzovac rychlosti - to auto nepoznam. Ale z hladiska motora plati nasledovne - Ak motor nie je schopny dalej potiahnut auto do vyssej rychlosti na najvyssom stupni, tak to nie je tym ze dosiahol maximum vykonu ale uz nedokaze vygenerovat vacsi moment ako moment ktory ho cez prevodovku brzdi (pri najvyssom stupni). Je jedno ze vykonovo nie je este na vrchole. Jednoducho nema moment aby prekonal brzdny moment a otacky sa nezvysia a teda ani rychlost. Je jedno ze motor ma (teoreticky priklad) 300kW ked ich dosiahne len pri maximalnych otackach a pritom ma malicky tocivy moment. Pri istych otackach ak je jeho vystupny moment maly (voci zatazovemu momentu) tak sa jednoducho jeho otacky nezvysia. To sa samozrejme najme prejavy na najvyssom prevodovom stupni. Uz si uvedomte, ze motor negeneruje vykon ale moment (pri danych otackach)!!! a az ten nasledne sposoby zvysenie otacok. Ak tam moment}jeho prebytok} nie je ani otacky nepojdu hore. Moment[Nm] x Otacky[rad/s] = vykon[W].
MickeyMon: Platí to pre všetky druhy motorov a pre všetky autá.... Ak sa raz dostane auto na hranicu schopnosti- výkonu motora, niet šance, aby bolo rýchlejšie.
Reči o tom ako motor prekonáva svoje limity o 10 a viac % môžu byť spôsobené jedine dobrou súhrou okolností: cestou dole spádom, mierny vietor až uragán do chrbáta.
A to platí pe všetky autá bez výnimky. Ak zvýšiš výkon chiptuningom... zázrak, auto odrazu ide rýchlejšie-resp. dosiahne vyššiu maximálku, pri tej istej prevodovke.
O com taram ? To su fakty. Ja nechapem tie tvoje reci o chipe, vykone atd. To bola reakcia na co ???
Tvoje slova: "Nejde to ďalej nie kvôli "ochrane" motora, ale preto, že motor ďalej NEVLADZE tú opachu a kopu železa, cez odpor vzduchu PRETLAČIŤ..:))" Co je totalna kravina, pretoze nevies o ake auto sa jedna (motor, vaha atd), ale uz komentujes. A je tam skutocny limiter v ECU. Dobre rano. Najlepsie auto mas ty, to uz som pochopil.
PS Aj keby som mal diesel, tak nejaky chip od "village people" nehrozi. To SUVckari nemozu preglgnut, ze srot z Azie s mizernym motorom ich moze predbehnut, na ich limitnej rychlosti, ked za to vysolili 40 t euro tacov.
Lubos neteraj, lebo z toho bolia oci. Co mi tu vykladas o silnejsom motore a chipoch a pod ftakovinach. Je jasne, ze silnejsi motor pojde lepsie, ak nema vacsie jazdne odpory ... Kadim aj na marketing, inak by som kupil daky image car ...
Zijem v DE, takze ak poukazujes na predpisy, tak si vedla. Max rychlost sa da vyskusat na A92 v podvecer. Ked zacnes jazdit 1000 km zatahy, potom tu mozes hulakat, ci to ma zmysel.
Hovorim o 1,8 Valvematic 6MT - ziadny naftozrut. Ziadne cipy a podobne sracky od "village people" netreba. Motor ma obmedzovac otacok pri 7000. Max vykon je pri 6400. Obmedzovac rycchlosti 225 - a to prosim pekne mudrci pri 5000 ! Takze max vykon nie je dosiahnuty - este ma 1400 ot/min. Ak tu bude niekto narazat na to, ze motor na tazkej 6ke uz nevladze prekonat odpory, tak dodam, ze rovnako sa to sprava aj na 5ke. 5ka je stopnuta na 6000. Doslova je tam sek, ziadne pomale znizovanie zrychlenia. Ziadne znicenie motora sa nekona ... japonska pila ide ako raketa, co dost sere "image cars", ale to je nepodstatne. Proste to nie je "bulimy fette Karre".
Obmedzovac rychlosti pre 1,8 je tam kvoli brzdam (tak som to pochopil), pretoze su mensie kvoli moznosti montovat 16ky disky. Akurat som to zistil dost nevhodne, ked som prebiehal "super tuning" SUV.
omezovač rychlosti (může to být jen šroub pod pedálem:-) sice není totéž, co omezovač otáček ve Vámi uvažovaných dimensích je výsledek naprosto totožný,prostě pokud rozjedu auto na nejvyšší převodový stupeň na maximum, tj. točím motor do bezvědomí, je asi jedno, zda k regulaci rychlosti dojde elektronickým omezením otáček motoru, aby se nerozpadl nebo jiným omezovačem, který hlídá rychlost ve spojení řekněme s tachometrem, obojí při třeba řekněme 4.000 ot. za minutu a nejvyšším zařazeném stupni (nebo tedy rychlosti třeba 250 km), motor na chvíli odpojí.
na obyčajných autách asi žiadny obmedzovač rýchlosti nieje,proste motor na najviššom prevod.stupni nemá vic síl prekonať odpor vzduchu,niekedy ide auto 210 a ak fúka protivietor tak nedá viac ako 180.
... na max "výrobcom povolenú rýchlosť..." To snáď ani nemôžeš myslieť vážne..:)).
Výrobcu stoja miliony, či skôr miliardy, aby sa dostal s tým svojím pekáčom čím ďalej a RYCHLEJŠIE, lebo marketingovo to funguje: "Koľko Ti to dá?" "225, dole kopcom aj 240"... na 2.0 od BMW, napr., ako správne Radek povedal, aj tak je to 99% populácii na dve veci...:))
Ak dá človek čip, tak sa dosiahne vyššia rýchlosť, aj zrýchlenie... čím to asi je?
Žeby SILNEJŠIM motorom?, záhada.
P.S. Buď si istý, že keď ženieš Avensisa, tak určite nepôjde nad svoje konštrukčné možnosti, myslím MOTORA, lebo v inej motorizácii by dal ešte 20-30 km/h navrch, taká 2,4..., opäť, čím to je? Žeby silnejším motorom?:)) A tá 0 na spotrebe, je aj tak iba na pár sekúnd, potom opäť hlce 12-14 litrov/200 km
/aj tak sa čudujem, prečo Ti to auto robí, ak je všetko OK, tak nejakú chvíľku by malo vydržať na maxime, bez cukania.. Žeby nestíhal filter pevných častíc?
Aspon vidim ako citas. Auto som uz spomenul. A pre teba este po lopate: - auto zrychluje na max "vyrobcom povolenu" rychlost, ked to dosiahne ECU prestane dodavat palivo - v kratkom casovom useku je teda spotreba nula, hned na to teda klesaju otacky a teda klesa aj rychlost - v momente dosiahutia nizsej rychlosti (definovanu v ECU) ale ECU uz zasa flusa palivo a auto opat zrychluje.
Potrebujes obrazky ? Ak nieco nechapes, to neznamena, ze to tak nefunguje, ci neexistuje...
16:18: tak to by som fakt rád videl auto, v ktorom tlačím "čo to dá", či už na 5., al. 6.pr.stupni a zrazu mi padne spotreba na 0.... a otáčky o 200..a na tacho okolo 200-220....:)), otáčky cca 3.800-4.000-D, al. 5.800-6.000 2.0 benzín.
Čo je to za značku?.
16:11: Motory od PSA určite neospevujem, ale keď sú dobré pre takú Mazdu, Volvo, Jaguár, Rover, Ford, Mitsubishi.... pričom sa ich bojím určite menej ako japonských dieslov, či od W.../2,2 HDi, al. 66 kw verzia, 2.0, servis skoro zadarmo/
Ak benzín, tak Japonec, lebo tie naše diesle z Európy sú v Japonsku ZAKAZANE..., nech máme obrázok o techn. "vyspelosti" Európy..:))
1. Vaha je len podruzny jazdny odpor pre dosiahnutie max rychlosti. Odpor vzduchu ti rastie kvadraticky.
2. Ja hovorim o 150 PS benale s vahou do 1,5t. Je tam obmedzovac rychlosti a aj otacok - to teraz neriesime. Motor vladze, pretoze este nedosiahol peak pomeru vykonu na kolesach ku jazdnym odporom. Zistis to jednoducho tak, ze ta zrazu pri zrychlovani "sekne" a okamzita spotreba spadne na nulu a otacky motora zrazu padnu o 200 nizsie !
Co se týče přetočení motoru, tak to hlídá řj a toto "přetočení" hrozí spíše u nižších rychlostních stupňů, než u pětky nebo šestky a týká se čistě otáček, které jsou hlídány, aby nešly přes určitou výrobcem danou hranici. To se týče omezovače rychlosti, ani bych se nedivil, kdyby se to dalo obejít pouhým napojením na diagnostiku a zablokováním této funkce hlídající max. rychlost, možná. Jinak si nemyslím, Ľubo, že by Mondeo s tímto motorem mělo problém i se svou váhou dostat se přes dvě kila. Ale ruku na srdce, kde se dá v ČR bez rizika nehody nebo trestných bodů jet delší úsek dvě kila? Takže ten omezovač rychlosti by mě asi netrápil.
ľuboš čo ty stále ospevuješ motory od PSA to tiež nieje výhra a vetšinou tie automobilky čo dávajú komponenty z PSA neovplývajú bohvie akou spoľahlivosťou.ja osobne by som si už frantíka nikdy nekúpil lebo už som mal tú česť, ale radšej by som bral RENAULTA ako PSA pretože vzhľad hlavne peugeotou je na jedno kopyto tie modely sú ako jeden len sú podľa modelu viac či menej nafúknuté,a už by konečne mohli meniť dizajn.
No tak to nie si jediny. Novy Avensis to ma tiez (choboti). V papieroch je max 200 km/h a auto ta pusti do 225 km/h a potom tvrdy koniec. Motor by dal, ale nepusti ta. Asi nejake tiche dohody zasa v EU.
Je pravda, že co si pamatuju, že byla ve firmě předchozí verze tak ta měla závad méně, ale jak píšete může to být prostě smůla na blbý kus.. Zjistil jsem ještě jednu zajímavost a to, že asi omezovač nepustí jet auto rychleji než 200 km/h rychleji prostě nejede ani o kopusek ani s plynem na podlaze a otáčky motoru jsou ok.
Podle této recenze bych skoro řekl, že předchozí model III. byl na tom možná lépe, co se popisovaných závad týče. Je možné, že měl majitel smůlu na nevydařený kousek. Co jsem mluvil s majiteli řady IV. tak většinou auta chválili. Za ty prachy člověk čeká odpovídající kvalitu....
No, ešte šťastie, že je tam aspoň motor od PSA.... Na svoju franc. herku nadávam za oveľa menšie poruchy, toto by ma dosť odradilo od Forda...., to už pomaly "zlatý" Renault..:(
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
Mám to samé Mondeo a mám ho ještě o pár měsíců starší,vlastně hnedka po uvedení Mondea nové generace,mám výbavu Titanium s automatickou převodovkou,navigace,dvd apod...Kupoval jsem ho ojeté,užívám ho kolem půl roku a tyhle vady jsem nezaznamenal ani jednou,vše šlape jak má a to je doopravdy vše řízené elektronikou.Já osobně jsem maximálně spokojenej a zatím jsem nejel lepším kombíkem střední třídy.Do dvou let plánuji koupi nového auta a jestli nebude nová generace Mondea,tak doopravdy nevím,co si budu kupovat,protože z mého pohledu to je ideální rodinné auto.
20.07.2011 | 19:29:49 | majkl Reagovat
No neviem neviem
Takze neviem komu vlastne dam za pravdu alebo komu budem protirecit, ale asi takto:
Neviem ci motor ma obmedzovac alebo nema, neviem ci ma obmedzovac rychlosti - to auto nepoznam. Ale z hladiska motora plati nasledovne - Ak motor nie je schopny dalej potiahnut auto do vyssej rychlosti na najvyssom stupni, tak to nie je tym ze dosiahol maximum vykonu ale uz nedokaze vygenerovat vacsi moment ako moment ktory ho cez prevodovku brzdi (pri najvyssom stupni). Je jedno ze vykonovo nie je este na vrchole. Jednoducho nema moment aby prekonal brzdny moment a otacky sa nezvysia a teda ani rychlost. Je jedno ze motor ma (teoreticky priklad) 300kW ked ich dosiahne len pri maximalnych otackach a pritom ma malicky tocivy moment. Pri istych otackach ak je jeho vystupny moment maly (voci zatazovemu momentu) tak sa jednoducho jeho otacky nezvysia. To sa samozrejme najme prejavy na najvyssom prevodovom stupni. Uz si uvedomte, ze motor negeneruje vykon ale moment (pri danych otackach)!!! a az ten nasledne sposoby zvysenie otacok. Ak tam moment}jeho prebytok} nie je ani otacky nepojdu hore. Moment[Nm] x Otacky[rad/s] = vykon[W].
24.07.2011 | 20:24:26 | Silo Reagovat
Lubos
Tebe nerozumiem.
20.07.2011 | 18:58:44 | MickeyMon Reagovat
MickeyMon: Platí to pre všetky druhy motorov a pre všetky autá....
Ak sa raz dostane auto na hranicu schopnosti- výkonu motora, niet šance, aby bolo rýchlejšie.
Reči o tom ako motor prekonáva svoje limity o 10 a viac % môžu byť spôsobené jedine dobrou súhrou okolností: cestou dole spádom, mierny vietor až uragán do chrbáta.
A to platí pe všetky autá bez výnimky. Ak zvýšiš výkon chiptuningom... zázrak, auto odrazu ide rýchlejšie-resp. dosiahne vyššiu maximálku, pri tej istej prevodovke.
Zázrak? Čomu stále nerozumieš?
20.07.2011 | 18:43:30 | ľuboš Reagovat
Oprava 90km
To mělo patřit jinam:)
20.07.2011 | 14:20:26 | luke20 Reagovat
90km
Pravda že 90km je nejúspornější rychlost ,a při testování spotřeby nových aut je právě max při 90km.
20.07.2011 | 14:17:56 | luke20 Reagovat
Lubos
O com taram ? To su fakty.
Ja nechapem tie tvoje reci o chipe, vykone atd. To bola reakcia na co ???
Tvoje slova:
"Nejde to ďalej nie kvôli "ochrane" motora, ale preto, že motor ďalej NEVLADZE tú opachu a kopu železa, cez odpor vzduchu PRETLAČIŤ..:))"
Co je totalna kravina, pretoze nevies o ake auto sa jedna (motor, vaha atd), ale uz komentujes. A je tam skutocny limiter v ECU.
Dobre rano. Najlepsie auto mas ty, to uz som pochopil.
PS Aj keby som mal diesel, tak nejaky chip od "village people" nehrozi.
To SUVckari nemozu preglgnut, ze srot z Azie s mizernym motorom ich moze predbehnut, na ich limitnej rychlosti, ked za to vysolili 40 t euro tacov.
20.07.2011 | 12:42:48 | MickeyMon Reagovat
Mickeymon: Prepáč, že neviem čítať Tvoje myšlienky... KDE si písal 18.7.11:30, že Tvoj pekáč je BENZIN?
Tak sa už nevyhováraj a netáraj. Máš NAJlepšie auto na svete, jazdí 225, za 5 litrov a je to prosto súúúúúper.
Spokojný?
20.07.2011 | 10:23:01 | ľuboš Reagovat
Lubos netaraj
Lubos neteraj, lebo z toho bolia oci. Co mi tu vykladas o silnejsom motore a chipoch a pod ftakovinach. Je jasne, ze silnejsi motor pojde lepsie, ak nema vacsie jazdne odpory ...
Kadim aj na marketing, inak by som kupil daky image car ...
Zijem v DE, takze ak poukazujes na predpisy, tak si vedla. Max rychlost sa da vyskusat na A92 v podvecer.
Ked zacnes jazdit 1000 km zatahy, potom tu mozes hulakat, ci to ma zmysel.
Hovorim o 1,8 Valvematic 6MT - ziadny naftozrut. Ziadne cipy a podobne sracky od "village people" netreba.
Motor ma obmedzovac otacok pri 7000. Max vykon je pri 6400.
Obmedzovac rycchlosti 225 - a to prosim pekne mudrci pri 5000 ! Takze max vykon nie je dosiahnuty - este ma 1400 ot/min. Ak tu bude niekto narazat na to, ze motor na tazkej 6ke uz nevladze prekonat odpory, tak dodam, ze rovnako sa to sprava aj na 5ke. 5ka je stopnuta na 6000. Doslova je tam sek, ziadne pomale znizovanie zrychlenia.
Ziadne znicenie motora sa nekona ... japonska pila ide ako raketa, co dost sere "image cars", ale to je nepodstatne. Proste to nie je "bulimy fette Karre".
Obmedzovac rychlosti pre 1,8 je tam kvoli brzdam (tak som to pochopil), pretoze su mensie kvoli moznosti montovat 16ky disky. Akurat som to zistil dost nevhodne, ked som prebiehal "super tuning" SUV.
19.07.2011 | 11:50:05 | MickeyMon Reagovat
Mno,
omezovač rychlosti (může to být jen šroub pod pedálem:-) sice není totéž, co omezovač otáček ve Vámi uvažovaných dimensích je výsledek naprosto totožný,prostě pokud rozjedu auto na nejvyšší převodový stupeň na maximum, tj. točím motor do bezvědomí, je asi jedno, zda k regulaci rychlosti dojde elektronickým omezením otáček motoru, aby se nerozpadl nebo jiným omezovačem, který hlídá rychlost ve spojení řekněme s tachometrem, obojí při třeba řekněme 4.000 ot. za minutu a nejvyšším zařazeném stupni (nebo tedy rychlosti třeba 250 km), motor na chvíli odpojí.
18.07.2011 | 20:43:38 | Vašek Reagovat
na obyčajných autách asi žiadny obmedzovač rýchlosti nieje,proste motor na najviššom prevod.stupni nemá vic síl prekonať odpor vzduchu,niekedy ide auto 210 a ak fúka protivietor tak nedá viac ako 180.
18.07.2011 | 20:11:17 | Reagovat
... na max "výrobcom povolenú rýchlosť..." To snáď ani nemôžeš myslieť vážne..:)).
Výrobcu stoja miliony, či skôr miliardy, aby sa dostal s tým svojím pekáčom čím ďalej a RYCHLEJŠIE, lebo marketingovo to funguje: "Koľko Ti to dá?"
"225, dole kopcom aj 240"... na 2.0 od BMW, napr., ako správne Radek povedal, aj tak je to 99% populácii na dve veci...:))
Ak dá človek čip, tak sa dosiahne vyššia rýchlosť, aj zrýchlenie... čím to asi je?
Žeby SILNEJŠIM motorom?, záhada.
P.S. Buď si istý, že keď ženieš Avensisa, tak určite nepôjde nad svoje konštrukčné možnosti, myslím MOTORA, lebo v inej motorizácii by dal ešte 20-30 km/h navrch, taká 2,4..., opäť, čím to je? Žeby silnejším motorom?:))
A tá 0 na spotrebe, je aj tak iba na pár sekúnd, potom opäť hlce 12-14 litrov/200 km
/aj tak sa čudujem, prečo Ti to auto robí, ak je všetko OK, tak nejakú chvíľku by malo vydržať na maxime, bez cukania.. Žeby nestíhal filter pevných častíc?
18.07.2011 | 19:43:51 | ľuboš Reagovat
Lubos:
Aspon vidim ako citas. Auto som uz spomenul. A pre teba este po lopate:
- auto zrychluje na max "vyrobcom povolenu" rychlost, ked to dosiahne ECU prestane dodavat palivo
- v kratkom casovom useku je teda spotreba nula, hned na to teda klesaju otacky a teda klesa aj rychlost
- v momente dosiahutia nizsej rychlosti (definovanu v ECU) ale ECU uz zasa flusa palivo a auto opat zrychluje.
Potrebujes obrazky ? Ak nieco nechapes, to neznamena, ze to tak nefunguje, ci neexistuje...
18.07.2011 | 18:03:53 | MickeyMon Reagovat
Každopádne súhlasím s Radkom v tom, že je to totálne nepodstatná vec. Či mi auto pôjde 227 alebo 235 je predsa úplne jedno.
18.07.2011 | 17:01:30 | Matúš Reagovat
16:18: tak to by som fakt rád videl auto, v ktorom tlačím "čo to dá", či už na 5., al. 6.pr.stupni a zrazu mi padne spotreba na 0.... a otáčky o 200..a na tacho okolo 200-220....:)), otáčky cca 3.800-4.000-D, al. 5.800-6.000 2.0 benzín.
Čo je to za značku?.
16:11: Motory od PSA určite neospevujem, ale keď sú dobré pre takú Mazdu, Volvo, Jaguár, Rover, Ford, Mitsubishi.... pričom sa ich bojím určite menej ako japonských dieslov, či od W.../2,2 HDi, al. 66 kw verzia, 2.0, servis skoro zadarmo/
Ak benzín, tak Japonec, lebo tie naše diesle z Európy sú v Japonsku ZAKAZANE..., nech máme obrázok o techn. "vyspelosti" Európy..:))
18.07.2011 | 17:01:15 | ľuboš Reagovat
Lubos
Lubos, vidim, ze si daky "mudry" ...
1. Vaha je len podruzny jazdny odpor pre dosiahnutie max rychlosti. Odpor vzduchu ti rastie kvadraticky.
2. Ja hovorim o 150 PS benale s vahou do 1,5t. Je tam obmedzovac rychlosti a aj otacok - to teraz neriesime.
Motor vladze, pretoze este nedosiahol peak pomeru vykonu na kolesach ku jazdnym odporom.
Zistis to jednoducho tak, ze ta zrazu pri zrychlovani "sekne" a okamzita spotreba spadne na nulu a otacky motora zrazu padnu o 200 nizsie !
Este si vo vela autach nesedel ...
18.07.2011 | 16:18:14 | MickeyMon Reagovat
Co se týče přetočení motoru, tak to hlídá řj a toto "přetočení" hrozí spíše u nižších rychlostních stupňů, než u pětky nebo šestky a týká se čistě otáček, které jsou hlídány, aby nešly přes určitou výrobcem danou hranici. To se týče omezovače rychlosti, ani bych se nedivil, kdyby se to dalo obejít pouhým napojením na diagnostiku a zablokováním této funkce hlídající max. rychlost, možná. Jinak si nemyslím, Ľubo, že by Mondeo s tímto motorem mělo problém i se svou váhou dostat se přes dvě kila. Ale ruku na srdce, kde se dá v ČR bez rizika nehody nebo trestných bodů jet delší úsek dvě kila? Takže ten omezovač rychlosti by mě asi netrápil.
18.07.2011 | 16:13:23 | Radek Hulmihoukolen Reagovat
ľuboš čo ty stále ospevuješ motory od PSA to tiež nieje výhra a vetšinou tie automobilky čo dávajú komponenty z PSA neovplývajú bohvie akou spoľahlivosťou.ja osobne by som si už frantíka nikdy nekúpil lebo už som mal tú česť, ale radšej by som bral RENAULTA ako PSA pretože vzhľad hlavne peugeotou je na jedno kopyto tie modely sú ako jeden len sú podľa modelu viac či menej nafúknuté,a už by konečne mohli meniť dizajn.
18.07.2011 | 16:11:25 | Reagovat
Fakt by som rád vedel, čo poniektorí očakávajú od cca 130-140 koníkov a pri váhe 1.600-1.700 kg...:))
Nejde to ďalej nie kvôli "ochrane" motora, ale preto, že motor ďalej NEVLADZE tú opachu a kopu železa, cez odpor vzduchu PRETLAČIŤ..:))
To je všetko. /raz tu už niekto sníval o tom, že jeho W Passat ide 260 či koľko, samo, že v nafte...:))
18.07.2011 | 15:09:23 | ľuboš Reagovat
Rencek
to měl tak, že po dosažení maximálních výrobcem povolených otáček prostě spadly dolů (elektronika), aby se nepřetočil motor.
18.07.2011 | 14:35:43 | Vašek Reagovat
Obmedzovac
No tak to nie si jediny. Novy Avensis to ma tiez (choboti).
V papieroch je max 200 km/h a auto ta pusti do 225 km/h a potom tvrdy koniec. Motor by dal, ale nepusti ta. Asi nejake tiche dohody zasa v EU.
18.07.2011 | 11:30:44 | MickeyMon Reagovat
Je pravda, že co si pamatuju, že byla ve firmě předchozí verze tak ta měla závad méně, ale jak píšete může to být prostě smůla na blbý kus.. Zjistil jsem ještě jednu zajímavost a to, že asi omezovač nepustí jet auto rychleji než 200 km/h rychleji prostě nejede ani o kopusek ani s plynem na podlaze a otáčky motoru jsou ok.
17.07.2011 | 14:08:18 | Tharo Reagovat
Podle této recenze bych skoro řekl, že předchozí model III. byl na tom možná lépe, co se popisovaných závad týče. Je možné, že měl majitel smůlu na nevydařený kousek. Co jsem mluvil s majiteli řady IV. tak většinou auta chválili. Za ty prachy člověk čeká odpovídající kvalitu....
13.07.2011 | 11:07:27 | Radek Hulmihoukolen Reagovat
PSA
1. Zeby bol motor PSA z roku 2008 vyhra ... no neviem, mozno tak do 100 tkm.
2. Ford uz upravoval tieto motory (min. ine vstreky)
11.07.2011 | 10:54:34 | MickeyMon Reagovat
No, ešte šťastie, že je tam aspoň motor od PSA....
Na svoju franc. herku nadávam za oveľa menšie poruchy, toto by ma dosť odradilo od Forda...., to už pomaly "zlatý" Renault..:(
10.07.2011 | 22:55:42 | ľuboš Reagovat