Recenze Honda CR-V 2.2 CDTI
“The power of dream....”

Autor recenze: Jakub ,
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru: Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:141 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 9 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 4. 2. 2013

Hodnocení inzerátu: 19 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Motor
Převodovka
Cestovní komfort

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Žádné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Hondu jsme kupovali s očekáváním dobré spotřeby, více místa a příjemného cestování.
Hodně jsme se rozmýšleli jestli benzín či naftu nakonec jsme se rozhodli pro naftovou verzi 2.2 s výkonem 140 koní.Na první pohled se to někomu může zdát málo, ale auto není tak těžké a tak si sním motor hravě poradí. Ale začněme od znova protože si motor zaslouží svou vlastní kapitolu.
Je to naprosto bezporuchový agregát, který netrpí žádnými většími problémy a tudíž nehrozí vysoké investice. Zhruba po deseti kilometrech se ohřeje a při delší jízdě po dálnici slyšíte jen proudící vzduch. To je na diesel pozoruhodné. Servisní intervaly jsou po 30000 km nebo dvou letech.
Převodovka je věc číslo dva. Je bezchybná řadí přesně a hladce. Převody jsou do čtyrky kratší, hlavně jednička je udělaná na lehčí terén a tak rozjezd není tak rychlý. Ale koho by to zajímalo ve voze SUV. Při předjíždění i s plným autem nemáte žádné problémy vůz má dost rezervy výkonu. Na dálnicí je to největší pohoda motor točí ve 130km/h 2700 ot.za min. Takže naprosto v pořádku.
Spotřeba je závislá na tom jak dlouho auto užíváte a musíte si na něj chvíli zvykat a naučit se řadit ve vhodných otáčkách. Ve městě je to nanejhůř za 9l. Mimo město se při hodně opatrné jízdě dá spotřeba shodit až na 5.2l, ale to chce opravdu cit a jízdu na šestku okolo stovky. V normálu je to okolo 6.5l. Na dálnicí když auto nehoníte i plně naložení nad 8l nepůjdete.
A ted k výbavě a ceně. Vůz jako nový stál 945 000kč. Někdo si řekne dost....Není tomu tak. Protože auto je v plné výbavě Executive a má vše na co si vzpomenete. I některé věci jsou nadstandard. Např. elektrické ovládání sedačky řidiče, vše v kůži, rádio s měničem na 6CD a příplatkových 10 repreduktorů.
Přišla zima a tak bylo na čase vyzkoušet pohon 4x4. Je jednoduchý ale je v něm síla a i ve vyšším sněhu nezůstanete stát a zadek vám prostě neujede. Je to obrovská výhoda pro řidiče a když vidíte jak řidiči dvoukolek nosí sebou lopaty a své auto odhazují od sněhu a vy vyjedete okamžitě prostě nádhera. V zimě jste pánem silnic.
Za tohle auto velký dík Hondě, odvedli dobrý kus práce.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 19


Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V

Vložit komentář

crv

zdravim,aj ja si chcem kupiť jazdenku crv,len neviem v akej dobe sa začnu objavovať prve poruchy vymeny,ložiska , tlmiče,vyfuk,a ine veci.mam vo vyhlade jednu okolo 150tisic naftu a druhu 180 t.benz. isť do toho? nezačnu sa veci v blizkej buducnosti kopiť naraz?

13.02.2013 | 12:29:52 | waine  | 85.237.227.* Reagovat

RE: crv

Já myslím, že by se nic kazit němělo diesel od Hondy platí k hodně spolehlivým motorům. Co se týče benzínu je sice výkonově nevýrazný a musíte ho více točit ale jinak je také bezúdržbový.

13.02.2013 | 20:57:51 | Jakub  | 92.62.224.* Reagovat

RE: crv

No motory su fajn,len mi ide o vymeny po určitych km,ako ložiska , brzdy,čapy,ramena,vyfuk,spojka a ine.Takže kedy s čim zhruba ratať. Pri 150tisic km,200t.?neskor?ake maju majitelia skusenosti?

14.02.2013 | 09:56:03 | ivan  | 85.237.227.* Reagovat

měl jsem toto auto na dvě vyjíždky a je pohodlný a ten motorek slue´šný zátah.

07.02.2013 | 16:50:39 | jirka  | 88.83.173.* Reagovat

Olej

Měň olej radši po 15000 km, ušetříš si turbo, lágry i kroužky a vše ostatní. 30000 km jsou nesmysly a už hodně aut kvůli tomu předčasně ukončilo život.

07.02.2013 | 13:15:32 | Bebe  | 178.255.168.* Reagovat

RE: Olej

Díky za radu taky mi přišlo 30000km moc.

07.02.2013 | 14:28:39 | Jakub  | 92.62.224.* Reagovat

Je pravda, že díly jsou drahé ale auto vlastní dost našich známých a opravdu žádné problémy nemají. Spotřeba je opravdu malá ale pravdivá.

06.02.2013 | 09:40:31 | Jakub  | 92.62.224.* Reagovat

RE:

Tohle je výňatek z jednoho článku.Je tam psáno,že fap filtr na CRV má dlouhou výdrž,tak tě to snad nepotká.Možná že ho tam ani nemáš...
Na kolik přijde výměna filtru pevných částic, popř. kolik stojí pravidelné servisní prohlídky?

BMW:
Filtr pevných částic např. pro 530d E60LCI stojí zákazníka 25.000 Kč s DPH + plus necelá půlhodina práce.
FORD:
Cena výměny úzce souvisí s variantou systému a od ní se odvíjející ceny materiálu (aDPF Focus/C-Max = 13.000 Kč, cDPF Galaxy = 18.000 Kč, vDPF Galaxy = 32.500 Kč). Práce je v řádu 1.000 Kč. Cena jednoho doplnění aditiv se může pohybovat v řádu 4.000 Kč včetně materiálu.
HONDA:
Cena DPF filtru pro i-CTDI je 112.113 Kč (Civic) a 140.021 Kč (CR-V). Cena DPF motoru i-DTEC je stanovena na 21.483 Kč (Accord) a 86.909 Kč (CR-V).
HYUNDAI:
Filtr pevných částic je velice složitá součást, a proto cena není nízká. Cena filtru se pohybuje od 60.000 do 80.000 Kč (bez DPH). Cena servisních prohlídek se liší pouze v nároku na motorový olej, který pro filtr částic musí splňovat specifikaci C3.
KIA:
Filtr stojí např. pro Vengu 1,4 CRDi cca 78.000 Kč bez DPH, nicméně se mění pouze v případě závady nebo krádeže. Cena servisní prohlídky je závislá na typu vozidla a počtu ujetých km.
MAZDA:
Ceny filtrů pro výměny v případě poškození nebo ztráty funkce jako náhradní díl v rozmezí 45.000–75.000 Kč podle modelu vozu, Mazda3 od 14.000 do 25.000 Kč podle provedení.

06.02.2013 | 18:03:10 | Zz  | 88.100.148.* Reagovat

RE:

Ne tenhle problém mě nepotká mají ho jen novější motory, které se dávali až do verzí po faceliftu a plní emisní normu euro 5.

06.02.2013 | 21:22:42 | Jakub  | 92.62.224.* Reagovat

RE:

tím pisatel chtěl říci že benzínový motor je na provoz lacinější když si vemem u tdi vstřiky filtry pevných částic turba váha vzduchu tak lítají částky klidně i k dvousetitsícové nákladé opravě. Vivat benzín.

07.02.2013 | 18:59:07 | jiri  | 88.83.173.* Reagovat

Teraz neviem presne, ale tusim, ze prave na Hondu CRV stoji DPF filter vyse 3.000 eur a su

problemy ho obist....

Na niektorych modeloch Hondy stoji aj pod 1000, ale pre CRV je extremne drahy.

Neviem, ci sa da uz repasovat, alebo vycistit.

Pekne auto a spotreba je smiesne nizka. Az neuveritelne.

05.02.2013 | 19:23:46 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

Připojím se do diskuze.

Vlastním HONDU CR-V rv.2006,asi pul roku,vlastní dovoz z Německa,110000km,koupeno přímo v HONDĚ,ne překupník.Po 7letém provozu absolutně bez koroze a stoprocentní stav.Pohon benzín jsem nechal přestavět na LPG,nádrž pod podlahou místo rezervy,spotřeba 11L plynu při ceně 15.10kč za 1L naznám levnější provoz.Pořizovací cena přestavby 25.000KČ.Při najetí 8000Km s porovnáním ceně benzínu uspora 6.500KČ.Takže návratnost záleží jak často auto využívám.Dnešní moderní zařízení LPG nijak citelně neovlivní výkon.V kostce jsem velmi spokojen.Přeji všem vlastníkum tohoto modelu moc a moc štastných kilometru.

27.11.2013 | 18:04:00 | Milan  | 93.99.5.* Reagovat