Recenze Honda CRX 1.6,16V,91 kw
“Brutální svezení za solidní cenu!”

Autor recenze: Slávin crx (24 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:D16Z5 Stav km při koupi:150 000 km Stav km nyní:190 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7-8 l/100 km Vloženo: 29. 2. 2008

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Civic CRX

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ani ne-e, kromě klepajícího motoru na klice. Drobnosti: koroze zadních lemů a koncového tlumiče vyfuku, špatné čepy na přední nápravě.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zdravím všechny "Honďáky" !!! S CRXem jezdím již druhým rokem, ale již mé první auto byla Honda Civic ED 6, 1,5i, 90 koní. (nic-moc)... Mé druhé auto byla Honda Civic 1, 6 16v, 110 koní a to bylo už jiné svezení.

Proti 1,5 šla pěkně za plynem a celkově motor byl živější a úplně o něčem jiném, než 1,5. Bohužel to ale byla americká verze a já stále toužil po CRX, takže jsem Civica prodal, nějaké peníze dodal a koupil CRXo. Mé první Céro mělo žlutou barvu, brutálně vytuněné, dovoz Švýcarsko. Mělo klasické závady, jako vybouchané čepy, koroze zadních lemů a podběhů. Takže šlo do světa. Jako druhé následovalo Céro se stejným motorem 91 kw, údajně po GO motoru a dříve jemně "ťuklé" na pravou stranu. Po zakoupení jsem ale zjistil, že auto bylo dříve hodně bourané a později začal motor klepat na klice. Takže jeden ZMRD z JH, pan Hrneček, si zamnul rukama. Auto mi zůstalo na ND a já dovezl za hodně slušné peníze CRX od Opavy.

Důležité pro mne bylo, že auto nebylo bourané a motor bez tuningových zásahů měl skvělý tah. I když je barva vybledlá a auto celkově jemně oťukané, tak se teď stává mým MAZLÍKEM. Momentálně stojí v garáži, za předníma sedačkama je vyházený interiér a místo něj se již brzy začne rýsovat nerezový bezpečnostní rám. Volant o průměru 29 cm v kombinaci hliník-kůže už je na svém místě. 16-ky kola Stilauto příjdou vyměnit nejspíš za Brocky B1 ve stejném rozměru. Tmavá čirá optika dopředu i dozadu bude od Sonaru. Skořepiny jsou zamozřejmostí!!! Přední i zadní náprava vyžaduje repasi. Brzdové kotouče vč. destiček jsou origoš Honda a nedají se s náhraškama vůbec srovnat.

Je na nich najeto 10 000 km a jsou jako nové. Na závěr příjde auto do bílé barvy, přední kapota do černa. Když to tak celkově zhrnu, je důležité, než autu začnete dávat, aby bylo alespoň 3 minuty zahřáté a nedávat mu za studena. Jinak to, že si motor bere olej je vcelku normální u 16-ti ventilových japonských aut. Je fakt, že je v Céru brutální svezení!!! Auto jde za plynem, krásně tlačí do sedaček, drží v zatáčkách jako žádné jiné auto a nízký posed nenajdete jen tak v nějakém autě. Auto mi učarovalo a nedám na něj dopustit!

Můžu jen vřele doporučit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Honda CRX

Vložit komentář

pro Anonyma 2.3.08 14:52

To nebylo na tebe, ale na autora recenze, ktery se tak strasne rozciluje, ze ho nekdo z JH napalil, i kdyz to byla jeho chyba, ze si to nezkontroloval. Tot vse, jinak nic proti tobe!

04.03.2008 | 08:56:52 | Zdenda Reagovat

CRX se ceni bez vetsich tuningovych zasahu. Lehky styling neuskodi, ale laminatove secesni oplastovani je naprosto mimo misu. Fandim vsem, co maji k tomuto autu vztah.

03.03.2008 | 21:58:39 | KV Represent Reagovat

Nikto Ti tu nenadáva, tak sa kontroluj. Písal som to kvôli tomuto: Momentálně stojí v garáži, za předníma sedačkama je vyházený interiér a místo něj se již brzy začne rýsovat nerezový bezpečnostní rám. Volant o průměru 29 cm v kombinaci hliník-kůže už je na svém místě. 16-ky kola Stilauto příjdou vyměnit nejspíš za Brocky B1 ve stejném rozměru. Tmavá čirá optika dopředu i dozadu bude od Sonaru. Skořepiny jsou zamozřejmostí!!! To mi o aute nič nepovedalo. A mimochodom CRX je krásna taká ako keď vyšla z výrobnej linky. Kašlem na tuning. Chcel som Ti len napísať, aby si to trošku rozvynul. Lebo jediné čo som sa dozvedel, je že ide za plynom a drží na ceste. Tak sa trochu kontroluj.

02.03.2008 | 14:52:35 |  Reagovat

Zmrd jsi spis ty, ze sis to nezkontroloval...muzes nadavat jen sam sobe!!! Zase dalsi kokot, co si mysli, ze kdyz to poradne nevotuni, tak to nebude ono...omg :)

02.03.2008 | 12:21:08 | Zdenda Reagovat

To je čo, návod na tuning CRX? Toto je vhodné tak do diskusie na Hondaclube, od recenzie to má teda veľmi ďaleko.

02.03.2008 | 07:35:28 |  Reagovat