Rok výroby:2008Typ motoru:1339Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýPrůměrná spotřeba:do 6 l/100 kmVloženo:1. 4. 2008
Zatím ne, tenhle týden by mi měl 1.4ES dorazit ze skladu z Belgie... Už se ho nemůžu dočkat
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nicméně mohu říct, že Jazz je velice spolehlivý automobil. Dokazují to i žebříčky spolehlivosti a v neposlední řadě se přesvědčuji denně i já jako automechanik Hondy.
Tohle není žádná reklama ani nic podobného, protože to malé auto má v sobě obrovský potenciál v dané třídě. Jen škkoda, že český národ prahne po značce Škoda.... Já měl Fabii, sice jetou, ale s Jazzem se nedá udělat srovnání ani v jednom parametru. Spousta lidí řeší vyšší pořizovací cenu, ale spočítejte si, na kolik vás přijde
Nová Fabie s výbavou, co má Jazz ve verzi COOL (od nového roku s digi klimou....) a jste na ceně hodně blízko Jazzovi. Ale mám k němu výtku hlavně z hlediska možností palubního počítače, který se skládá z max. čtyř funkcí..... To je podle mě na danou značku. která dokázala použít spoustu kvalitních technologíí, ať už se jedná o V-TEC nebo i-DSi, docela málo...
Kdo nad Jazzem trošku uvažuje a pročte si pár recenzí od novinářů nebo od prostých lidí, tak by si měl zajít do autosalonu alespoň na zkušební jízdu.... I přes vyšší cenu je to auto, nad kterým byste měli všichni potencionální zákazníci v této třídě vozů přemýšlet.... To auto vám tu vyšší cenu za čas vrátí. Výmluva držšího servisu bude hodně nesmyslná a po záruce můžete do auta dávat neoriginální náhradní díly, jejichž cena se :o)
Tímto benzínem rozhodně nic nepokazíte, ale rozhodně prospěje. Dávat ho do starého motoru, který už je zakarbonovaný a vyběhaný, to je zbytečný luxus. Ale pokud s ním začnete od nového motoru, prospěje mu. Za prvé má opravdu ty oktany, které má mít (běžně podíl oktanů kolísá, dražší značkové benzíny mají přísnější kontrolu), a hlavně udržuje motor čistý, bez úsad. To vím z vlastní zkušenosti, kdy mi v záruce rozebírali motor, který měl najeto přes 40000 km a sám majitel značkového servisu mi přišel oznámit, že můj motor je uvnitř čistý, jako by byl nový. Na výkon samozřejmě tento benzín nemá vliv, to jsou jen raklamní řeči. Ani na úsporu. Ale na životnost motoru ano.
Určitě stačí palivo od známějších pump. Všichni to stejně kupují od stejné rafinerie. Já sice pro klid duše tankuju V-Power 95, ale spousta lidí si jen ťuká na čelo, že tankuju palivo o 2 kč dražší.... Každý musí jednat podle svého uvážení.... K Jazzovi made in china (vin LUCGE) bych se vůbec nebál, používají se na něm japonské komponenty jako na Jazzech s vinem JHMGD ( made in japan). Mě dorazil z japonska, najeto nyní 5900km a v oblasti pravé strany u spolujezdce se ozývá lupání při nižších rychlostech, hlavně je to znát při akceleraci, když se dostane motor do záběru, ale dělá to i při vyřazené rychlosti při pomalejší jízdě při přejetí menších nerovností. Silentblok na motoru to není, nechám to ještě vyvinout a pak se uvidí. Ale je to jen taková maličkost.Jinak k té rezervě. Nějak se mi podařilo rozsvítit ¨hladový oko a ještě se mi nechtělo k pumpě... NAjel jsem cca 35 km. ručička palivoměru byla při jízdě po rovině jeden dílek na stupnici od nuly a zhruba po 10 km jízdy se vyšplhala na tři dílky..... Od rozsvícení kontrolky jsem ujel asi 60 km a při natankování jsem tam nacpal 36 litrů, takže bych se 100km dojezdu nebál.... Ale zaručit se za to nemůžu :o)
Srdečně gratuluju k Jazzu. Už týden si s jedním taky užívám a jsem fakt nadšen úplně vším a samozřejmě zejména úžasnou spotřebou. Jedinou obavu mám z toho, že je Made in China. Snad se nenaplní. Mám jen dotaz ohledně dojezdu po rozsvícení kontrolky palivoměru. V manuálu je napsáno, že v moment rozsvícení je v nádrži méně než 7,9l , tak se chci zeptat zda-li nemáte zkušenost kolik km se dá najet? Vzhledem mojí spotřebě 5,8 na dálnici při 130km/h by byl ještě dojezd přes 100km a to se mi zdá až podezřele hodně. Předem díky za cenné zkušenosti.
a jaky do toho jazzu teda lejt benzin? staci obycejna 95tka od nektere ze znamych znacek (omv, shell, benzina) anebo tam lejt ty specialy s cisticimi prisadami od shellu a omv - tedy v-power(95) a carrera(95)?
Klepání nakonec bylo od podštítku SPZ, tak jsem ho podlepil oboustrankou a je po problému. V poslední době se na jazzech objevuje závada, která je způsobena uživatelem vozidla. Stane se to, když tankujete nekvalitní palivo a podtáčíte motor. cca po 50tkm se zanáší EGR kanály, kudy se recirkuluje spálená směs zpět do spal prostoru. V servisu je to asi na 2 hod. práce, dá se to vyčistit.
Auto dorazilo ve čvrtek, najeto prvnívh 300 km, Jediná věc je klepání při přejetí nerovností někde v oblasti zadního víka zavazadlového prostoru. Jen mimochodem, neznamená, že na vůz čekám, že o tom autě nic nevím.... Prošlo mi jich spousta pod rukama a vím těch pár závadách, které se na tom autě vyskytují za čtyři roky jeho provozu docela dost.... Zdar páni chytráci....
Nič proti Honde,ale toto nie je recenzia chlape,len zbytočné plytvanie časom.Písať recenziu o aute ktoré ešte ani nemáš,sa mi zdá ako rozprávať v lete o skvelej lyžovačke čo bude v zime,pritom ani nevieš či tam bude sneh....
Autor asi nepochopil, co je to recenze... Je mooooc tajímavé číst o tom, jak se autor na svůj vůz těší a jak je tento báječný, ale pod slovem recenze si asi 99% návštěvníků tohoto webu představí něco jiného... Ach jo.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Jazz
BA 95 V-power
Tímto benzínem rozhodně nic nepokazíte, ale rozhodně prospěje. Dávat ho do starého motoru, který už je zakarbonovaný a vyběhaný, to je zbytečný luxus. Ale pokud s ním začnete od nového motoru, prospěje mu. Za prvé má opravdu ty oktany, které má mít (běžně podíl oktanů kolísá, dražší značkové benzíny mají přísnější kontrolu), a hlavně udržuje motor čistý, bez úsad. To vím z vlastní zkušenosti, kdy mi v záruce rozebírali motor, který měl najeto přes 40000 km a sám majitel značkového servisu mi přišel oznámit, že můj motor je uvnitř čistý, jako by byl nový. Na výkon samozřejmě tento benzín nemá vliv, to jsou jen raklamní řeči. Ani na úsporu. Ale na životnost motoru ano.
08.02.2009 | 18:44:23 | Karel Reagovat
Lukmenn
Určitě stačí palivo od známějších pump. Všichni to stejně kupují od stejné rafinerie. Já sice pro klid duše tankuju V-Power 95, ale spousta lidí si jen ťuká na čelo, že tankuju palivo o 2 kč dražší.... Každý musí jednat podle svého uvážení.... K Jazzovi made in china (vin LUCGE) bych se vůbec nebál, používají se na něm japonské komponenty jako na Jazzech s vinem JHMGD ( made in japan). Mě dorazil z japonska, najeto nyní 5900km a v oblasti pravé strany u spolujezdce se ozývá lupání při nižších rychlostech, hlavně je to znát při akceleraci, když se dostane motor do záběru, ale dělá to i při vyřazené rychlosti při pomalejší jízdě při přejetí menších nerovností. Silentblok na motoru to není, nechám to ještě vyvinout a pak se uvidí. Ale je to jen taková maličkost.Jinak k té rezervě. Nějak se mi podařilo rozsvítit ¨hladový oko a ještě se mi nechtělo k pumpě... NAjel jsem cca 35 km. ručička palivoměru byla při jízdě po rovině jeden dílek na stupnici od nuly a zhruba po 10 km jízdy se vyšplhala na tři dílky..... Od rozsvícení kontrolky jsem ujel asi 60 km a při natankování jsem tam nacpal 36 litrů, takže bych se 100km dojezdu nebál.... Ale zaručit se za to nemůžu :o)
25.06.2008 | 22:58:28 | Reagovat
Srdečně gratuluju k Jazzu. Už týden si s jedním taky užívám a jsem fakt nadšen úplně vším a samozřejmě zejména úžasnou spotřebou. Jedinou obavu mám z toho, že je Made in China. Snad se nenaplní. Mám jen dotaz ohledně dojezdu po rozsvícení kontrolky palivoměru. V manuálu je napsáno, že v moment rozsvícení je v nádrži méně než 7,9l , tak se chci zeptat zda-li nemáte zkušenost kolik km se dá najet? Vzhledem mojí spotřebě 5,8 na dálnici při 130km/h by byl ještě dojezd přes 100km a to se mi zdá až podezřele hodně. Předem díky za cenné zkušenosti.
19.06.2008 | 16:54:01 | ragusa Reagovat
benzin
a jaky do toho jazzu teda lejt benzin? staci obycejna 95tka od nektere ze znamych znacek (omv, shell, benzina) anebo tam lejt ty specialy s cisticimi prisadami od shellu a omv - tedy v-power(95) a carrera(95)?
19.06.2008 | 10:51:06 | tutlox Reagovat
Klepání nakonec bylo od podštítku SPZ, tak jsem ho podlepil oboustrankou a je po problému. V poslední době se na jazzech objevuje závada, která je způsobena uživatelem vozidla. Stane se to, když tankujete nekvalitní palivo a podtáčíte motor. cca po 50tkm se zanáší EGR kanály, kudy se recirkuluje spálená směs zpět do spal prostoru. V servisu je to asi na 2 hod. práce, dá se to vyčistit.
17.06.2008 | 20:23:14 | Lukmenn Reagovat
pár závad?
....a proč jsi nenapsal nic o těch pár závadách o kterých teda víš? Co to klepání po 300 km? O tom jsi nevěděl nebo je to basa s klíčema?
11.06.2008 | 19:39:40 | jara Reagovat
Auto dorazilo ve čvrtek, najeto prvnívh 300 km, Jediná věc je klepání při přejetí nerovností někde v oblasti zadního víka zavazadlového prostoru. Jen mimochodem, neznamená, že na vůz čekám, že o tom autě nic nevím.... Prošlo mi jich spousta pod rukama a vím těch pár závadách, které se na tom autě vyskytují za čtyři roky jeho provozu docela dost.... Zdar páni chytráci....
05.04.2008 | 00:03:13 | Lukmenn Reagovat
Smazat
Na toto nejde napsat nic jinýho, než SMAZAT!! Až ti auto dorazí a najdeš pár tisíc km, tak sem napiš zkušenosti.
04.04.2008 | 10:28:28 | Jirka Reagovat
recenzia?
Nič proti Honde,ale toto nie je recenzia chlape,len zbytočné plytvanie časom.Písať recenziu o aute ktoré ešte ani nemáš,sa mi zdá ako rozprávať v lete o skvelej lyžovačke čo bude v zime,pritom ani nevieš či tam bude sneh....
04.04.2008 | 07:22:23 | kakafko Reagovat
radost
Ty se toho auta nemůžeš dočkat, až ho budeš mít tak ho hlavně ještě v ten den nerozmlať !!! Jezdi s rozumem ať ti dlouho vydrží a nikoho nezabiješ
03.04.2008 | 21:24:25 | Jarda Reagovat
Smazat. Nemá to tu co dělat.
03.04.2008 | 21:19:47 | Reagovat
Recenze?
Autor asi nepochopil, co je to recenze... Je mooooc tajímavé číst o tom, jak se autor na svůj vůz těší a jak je tento báječný, ale pod slovem recenze si asi 99% návštěvníků tohoto webu představí něco jiného... Ach jo.
03.04.2008 | 21:13:26 | Filip Zajíček Reagovat