Recenze Honda Prelude 4G coupe
“Jedno z nejlepších a nejhezčích aut za 90 tis.”

Autor recenze: Viktor ,
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:2.0 benzín Stav km při koupi:158 000 km Stav km nyní:165 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 9. 2. 2005

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Hyundai Scoupe

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Bohužel reznou zadní blatníky. Je to dost častý jev u tohoto typu. A taky špatně startovalo, ale bylo to nekvalitním (nejlevnějším) benzínem, po natankování čístícího benzínu byly potíže odstraněny, takže to nelze brát jako poruchu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Prelude 4 generace se vyráběla 1992-1996. Je to skvělé, pohledné a spolehlivé auto. Akorát dost žere a reznou mu ty blatníky (s trochou snahy a peněz to není tak velký problém). Jinak je to perfektně vybavené a jedním slovem vstřícné auto.

Prvně upoutá vzhledem a pak i vlastnostmi. Nejvíce mu sluší ostře červená barva (podtrhuje sportovní ráz) nebo vínová metalíza (působí luxusnějším dojmem). A nakonec je to klasická Honda, která nabídne za málo peněz hodně kvalitní a promyšlené "muziky".

Tohle auto spojuje krásu a funkčnost se spolehlvostí. Samozřejmně nejlepší volba Prelude je s motorem 2.2 Vtec. (Ovšem tam je pořizovací cena nejméně o třetinu větší).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Prelude

Vložit komentář

Je to držák

to Riccardo: Žlutou Prelude jsem na vlastní oči ještě neviděl, jen na netu na fotce. Tak na autorecenzi dej taky tu tvojí Preludku :-) Jsi z Plzně? Blatníky jsem nechal vyříznout a ted jsou tam lemy z Accorda, ani neni poznat, že to neni originál, je to pěkně udělaný. S tim sánim s Tebou souhlasim. Já tvdim, že je lepší si připlatit a koupit rači silnější motor než jako mnozí z jednapětky dělat supersport . Ta žlutá kontrolka motoru je OK při naběhnutí displeje zazáří a za vteřinku zhasne. Olej měnim vždy při pořízení novýho auta i s rozvodákem a kladkama. Mam seřízený ventily a vyměněnej palivovej filtr a spojkovou a brzdovou kapalinu + brzdový obložení, svíčky a vzduch. filtr. Tak ted bude nějaký čas pokoj, ikdyž už budu zas měnit motorovej olej. Taky mi občas přišlo, že auto jde za plynem někdy líp a jindy o trochu hůř, ale přisuzoval jsem to mojí náladě a psychickýmu rozpoložení. Dřív sem Preludku nešetřil (asi 2x jsem urazil vejfuk a párkrát se s ní otočil na silnici a z brzd se už hodněkrát kouřilo) ale to bylo dřív ted se k ní chovam o mnoho líp a snažim se jezdit s rozumem (mimochodem v létě sem se vysekal na enduru Hondě 600 a na 3x si zlomil nohu, ještě v ní mam kus železa). Preludka pořád jezdí dobře jako když sem jí koupil. Uvažuju o pořízení něčeho novějšího a láká mě čtyřkolka, ale to až nejdřív za rok. Už sem se tak nějak smířil s tím, že tak pohledný auto asi jen tak neseženu Viktor

20.12.2005 | 18:04:07 | Viktor Reagovat

barva a závady:

A to jsi ještě Viktore neviděl moji žlutou :-) Mně naštěstí blatníky nereznou. Při koupi si dejte pozor na amatérské úpravy sání (jsou naprosto zbytečné až škodlivé) a na žlutou kontrolku motoru (při sepnutí klíčku se musí na chvíli rozsvítit, a pak už musí být zhaslá až do vypnutí zapalování). Po koupi hned vyměňte olej a měňte ho max. po 12. tis km - Prelude je na olej choulostivá. U motoru 2.0i a 2.3i se často vyskytuje záhadná závada, kdy auto občas nějak nejde za playnem tak, jak by člověk čekal. Ale většina lidí si toho asi nevšimne.

07.12.2005 | 23:09:31 | Riccardo Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Honda Prelude