Rok výroby:2009Typ motoru:1,4 16vStav km při koupi:0 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7,6 l/100 kmVloženo:25. 8. 2010
První rok hodně smrděla spojka.(opravdu dost-servis na to, že se nic neděje, že je to normální) Pak to přestalo.Další porucha vznikla nedávno,když si jiný řidič popletl barvy na semaforu. Už je vše spraveno a zase jezdí.(nešlo o nic vážného vyměněno:kapota, světla, výstuhy, nárazník + lak).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Předem bych napsal, že jsem toto auto nechtěl. Firemní fabii jsem chtěl vyměnit za novou. Byl jsem přehlasován hlavně kvůli propastnému rozdílu v ceně. Dneska jsem rád. Accent má super komfortní podvozek (který asi nevyhovuje každému).Brzdy nemají takový nástup jak u škodovky, ale brzdí dobře. Vadí mi jedna věc a to jsou povrzávající tlumiče. Je to slabý - ale otravný zvuk. Hlavně pokud déle stojí. Motor je takový, pohodový, kdo by chtěl jezdit závodnicky, asi by mněl vybírat jinde. Podle mně je zcela zbytečné jej vytáčet - stejně se nějaký valný efekt nedostaví, akorát se zvýší spotřeba. Myslím že toto auto je velice vhodné na ježdění v dnešním bodovém provozu. Spotřeba je myslím v pohodě 7,6l v městském provozu. Překvapila klima - i když jen manuální (takovou kosu nemám ani v mazdě6).Nic méně tady mám výtku. Pokud nastavíte ventilátor na okna, a to i v kombinaci s kabinou, automaticky se klima zapne. To si myslím , že je špatně. Zavazadlový prostor je proti fabii mnohem větší. Za velký klad považuji, že v tomto autě jde všechno lehce (řazení,spojka,řízení...vše), nicméně dálnice vlivem špatného zpřevodování jsou za trest.Měli tam dát aspoň 6-tý rychl.stupeň. Od 120 km/h jsou otáčky vysoké a auto tím pádem hlučné. Na zadních sedadlech se urostlejší jedinci převezou spíš nouzově,jako ostatně u všech aut této třídy.Myslím, že za ty peníze všechny tyto drobné mouchy stojí. Najeto 30tisíc, před námi ještě 2 roky, takže se uvidí. Podle recenzí bych možná volil accent v dieselu, ale km najezd to nevyžaduje a taky by byly větší servisní náklady.
Co se týče Accentu, máme s ním také velmi dobré zkušenosti. Bacha na výfuk, nedávno tam praskly šrouby a pak už zbývá jen ho celý vyměnit (což není laciné) nebo to chce dobrého řemeslníka, nejlépe kováře. Šrouby jsou totiž kalené a navíc zavařené (no jo, Turci). Kamarád kovář si na tom máknul. Odvrtat jen tak to nešlo, musel to nahřívat a chladit vodou, než se to povedlo vyrazit ven. Co se týká motoru, pokud chcete jezdit svižněji, tankujte 100 oktanový benzín, je sice dražší, ale určitě kvalitní, navíc bez biosraček. Accent na něj reaguje velmi dobře a jede to s tím podstatně lépe. I tak ale u atmosférického motoru platí zásada: podřazovat, podřazovat, podřazovat. Musíte se podřazením dostat na 4.000 otáček, pak na to dupnout, vyhnat to tak k 5.000 a přeřadit na vyšší stupeň a zase tomu šlápnout na krk. Maximum točivého momentu má tenhle motůrek ve 4.700 otáčkách (125 Nm), ale hodnoty, které se tomu blíží, vykazuje v rozsahu od 4.000 do 5.000 otáček, což je slušné.
To zapinanie klimy pri prepnuti vzduchu na okno sa da deaktivovat , je to popisane na forume hyundai alebo kia (rio). Inak tie otacky sa mi zdaju na 16V 1,4-ku uplne bezne a normalne. Pri 100 km/hod to toci cca 3000 a pri140 to toci okolo 4000 ot.min. To povazujem za normalne otacky presne ako 16v fabia a ine podobne auta tejto triedy s podobnymi motormi.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Co se týče Accentu, máme s ním také velmi dobré zkušenosti. Bacha na výfuk, nedávno tam praskly šrouby a pak už zbývá jen ho celý vyměnit (což není laciné) nebo to chce dobrého řemeslníka, nejlépe kováře. Šrouby jsou totiž kalené a navíc zavařené (no jo, Turci). Kamarád kovář si na tom máknul. Odvrtat jen tak to nešlo, musel to nahřívat a chladit vodou, než se to povedlo vyrazit ven. Co se týká motoru, pokud chcete jezdit svižněji, tankujte 100 oktanový benzín, je sice dražší, ale určitě kvalitní, navíc bez biosraček. Accent na něj reaguje velmi dobře a jede to s tím podstatně lépe. I tak ale u atmosférického motoru platí zásada: podřazovat, podřazovat, podřazovat. Musíte se podřazením dostat na 4.000 otáček, pak na to dupnout, vyhnat to tak k 5.000 a přeřadit na vyšší stupeň a zase tomu šlápnout na krk. Maximum točivého momentu má tenhle motůrek ve 4.700 otáčkách (125 Nm), ale hodnoty, které se tomu blíží, vykazuje v rozsahu od 4.000 do 5.000 otáček, což je slušné.
28.07.2013 | 09:35:49 | žemlička | 93.89.144.* Reagovat
klima a otacky
To zapinanie klimy pri prepnuti vzduchu na okno sa da deaktivovat , je to popisane na forume hyundai alebo kia (rio). Inak tie otacky sa mi zdaju na 16V 1,4-ku uplne bezne a normalne. Pri 100 km/hod to toci cca 3000 a pri140 to toci okolo 4000 ot.min. To povazujem za normalne otacky presne ako 16v fabia a ine podobne auta tejto triedy s podobnymi motormi.
27.08.2010 | 19:47:25 | visna Reagovat