Recenze Hyundai Elantra 2.0 CRDi
“Nečekaně dobrý výrobek za velmi příznivou cenu a s malými provozními náklady.”

Autor recenze: pavel (50 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:2,0/diesel Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:54 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5,1 l/100 km Vloženo: 21. 3. 2007

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Corsa 1.7 DTi Fiat Punto 1,7 TD

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Pokud nepočítám 3 prasklé žárovky tak je naprosto bez poruch. Ve srovnání s předchozím Oplem to je o poznání kvalitnější vůz. Žárovky mi vyměnili na počkání v servisu zdarma - vztahují na ně dvouletou záruku!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vůz jsem zakoupil jako "z nouze ctnost", protože jsem šel původně kupovat Octavii II 1.9 TDI. Těsně před uzavřením smlouvy mne u škodováci naštvali nekorektním jednáním - původní jakž-takž akceptovatelná cena se díky různým doplňkům, které nebyly v dané výbavě (např. neskutečně drahé autorádio), všplhala do značné výš přes 500 tis. Kč.

U Hyundaye jsem koupil lépe vybavený vůz i s rádiem za 404 tis. (akční sleva). Elantra má stejné vnější rozměry jako Octavia II, prostor pro cestující je ale větší, zejména na zadních sedadlech. Má menší kufr, který je ale naprosto dostačující, pokud nechcete auto využívat k přepravě zboží nebo zemědělských produktů. Sedan je elegantní, musíte se ale smířit s menším vstupním otvorem. Po sklopení zadních operadel v pohodě převážím v autě lyže. Hodnocení vzhledu je individuální, myslím že se Korejcům (nebo v tom měli prsty Italové??) podařil elegantní střízlivý a nadčasový vzhled. Z vozu je velmi dobrý výhled daný poměrně nízkou linií pontonu, což ocení zejména řidiči menších postav. Vše je střízlivě klasické, žádné módní výstřelky.

Vůz mne překvapil vysokou úrovní dílenského zpracování. Vše je pečlivě slícováno, nic neklepe, nedrnčí. Zdrojem případných pazvuků jsou vždy drobnosti jako mince, klíče a pod. Rovněž mne překvapila robustnost konstrukce karosérie a způsob zpracování detailů jako jsou průchody kabelů do motorového prostor a pod. Při montáži "hands free" sady jsem měl rozdělanou přístrojovou desku a opět mne překvapilo množství klasických šroubovaných spojů a minimum moderních nacvakávacích plastů, které se při demontáži ulomí, což je bohužel moderní trend (u Opla jsem si jich užil..).

Po prvním usednutí za volant jsem s s vozem velmi rychle sžil, podobné pocity měli i ostatní řidiči. Šedý interiér se mnohým nelíbí, v každém případě je decentní, v kobinaci s černými plasty elegantní a rozhodně praktický. Sedadla jsou velice pohodlná, sedáky jsou podobně jako u vozů Mazda umístěny níže . sezení typu "křeslo". Pérování je spíše tužší ale příjemnější než u Octavie II. Bez problémů absorbuje většinu nerovností našich silnic bez rázů nebo kodrcání. I po 50 tisících nejsou známky horšího tlumení nebo vůlí. I po ujetí tisíce kilometrů za den nevystupujete z vozu unaveni nebo s bolestmi zad.


Jízdní vlastnosti:
V testech byly jízdní vlastnosti Elantry ohodnoceny hůře oproti konkurenci. V běžném provozu to není vůbec znát. Vůz drží perfektně směr i za vysokých rychlostí, v zatáčkách je neutrální až lehce nedotáčivý. Nejvíce mu vyhovují rychlé úseky, dálnice. Rozhodně to není auto pro rally v horských oblastech. Pro tyto účely si raději pořiďte Ax s nadupaným motorem, nebo nalaďte seicento. Měl jsem možnost se honit na zatáčkovité alpské silnici s pětkovým golfem TDI. Oba vozy se v náročném terénu chovaly velmi podobně, Elantra se trochu více nakláněla, přesto i ve vracečkách držela zvolenou stopu a k mému překvapení byla nakonec na 30 km dlouhém úseku se značnou rezervou vítězem. Že by za to vděčila zadní nápravě, která je stejné konstrukce jako používali Saab, Lancia a Fiat u svých velkých vozů? V každém případě mne tento vůz jízdními vlastnostmi nikdy nepřekvapil v negativním smyslu. Rovněž jízda na sněhu byla bez problémů. Díky značné hmotnosti a zatížení přední nápravy jsem v Krkonoších zdolal i nečekaně těžké terény bez pomoci řetězů. Zdá se, že rozdíly mezi současnými vozy jsou buď velmi malé, nebo jsou autoři testů zkorumpovaní.

V minulosti jsem jezdil na pneumatikách renomovaných značek (Michelin, Goodyear, Continental) ale nevidí rozdíl mezi korejskými Kumho. Rozhodně to není žádná lisovaná tma, jsou tiché, perfektně sedí a po najetí 30 000 jsou lehce za polovinou životnosti. Brzdy jsou na tak těžký vůz velmi účinné (vzadu kotouče), nezaznamenal jsem známky slábnutí. Stav brzdových destiček je po padesáti tisících velmi dobrý, vidím to na výměnu v osmdesáti tisících.


Motor:
Italská konstrukce VM Motori odladěná za pomoci Detroit Diesel a Mercedesu je velmi zdařilá. Po ujení několika set kilometrů se tak zklidnil, že se mne někteří ptali, zda to je benzín. Zvuk motoru je velmi příjemný a neobtěžuje ani za vysokých rychlostí. Výkon 83 kW je na 1,5 tuny dostačující, nečekejte ale nějaké zázraky. Motor měkce zabírá už od volnoběhu, nárůst výkonu je naprosto plynulý bez turboefektů nebo náhlého záběru.

Převodovka řadí naprosto hladce a je velmi příjemně zpřevodovaná. Na pětku můžete jet od šedesáti, motor si nechá vše líbit. Rozjezd do kopce bez přidání plynu - žádný problém. Akcelerace je vzhledem k hmotnosti (o 150 kg více než Octavia II) přiměřená. Oproti motorům VW TDI má motor méně síly v nízkých otáčkách a vynahtazuje si to nad 2 500. V praxi to vypadá tak, že v rychlostech od 90 na pětku vám konkurenti ujíždějí, ve 120 se to srovnává a nad 130 je Elantra nechá všechny za sebou. Maximálku jsem neměřil, není ale problém jet po dálnici trvale 170-180 na půl plynu. O dobré aerodynamice svědčí nízký hluk i při vysokých rychlostech a stálé rozjíždění vozu na rovném úseku bez přidávání plynu. Pokud oželíte razantní rozjezdy, odmění se vám stálou rychlostí 120 při minimálně sešlápnutém plynu a velmi dobré spotřebě. Rovněž je extrémní dojezd při vyřazení rychlosti. Využíváním těchto vlastností se dá docílit velmi plynulé, svižné jízdy při spotřebě okolo 5 l/100 km. Ukazatel spotřeby je nepřesný a ukazuje průměrnou spotřebu o 0,5 l vyšší na rozdíl od škodovek, které si naopak o 0,5 l snižují. Pozor na tyto údaje při hospodských debatách. Nejlépe je měřit od plné do plné. Na toto je Elantra rovněž perfektní, lze bez problému natankovat vrchovatou nádrž aniž by vás pocákala vypěněná nafta nebo bubliny v potrubí. Spotřeba oleje je neměřitelná, jezdím všechny své diesely zásadně na oleje Paramo - zatím vždy bez problémů. Při každodenním provozu za každého počasí je motorový prostor stále relativně čistý bez oxidací.


Další poznatky:
Velice účinná klimatizace vás dokáže v největších vedrech doslova vymrazit. Platí se za to ale spotřebou a výkonem. Vůz vás navádí ke spíše klidné, pohodové jízdě. Za volantem Elantry jsem pochopil, proč někteří řidiči mercedesů jezdí relativně pomalu a ještě se u toho spokojeně stváří. Servis firmy Korekar je velmi dobrý, příjemní lidé, není problém se domluvit. Ceny spíše nižší.


Závěr:
Rodinný vůz, doslova polykač kilometrů. Nemá žádné vlastnosti, kterými by vynikal nad konkurenci nebo ji deklasoval. Vše je klasické, známé, osvědčené a bezproblémové. V souhrnu nečekaně dobrý výrobek, který si mne postupně zcela získal. Ideální pro denní používání i na cestu kolem světa. Nemusíte mít strach ho zaparkovat v Praze a odejít, zatím není terčem zlodějů. Nic pro ty, co se chtějí předvádět se "značkou".

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Elantra

Vložit komentář

haha

Tak tady se dobře bavím. Samé "užitečné" komentáře. Lidem co to psali asi teprve začala puberta nebo co.. Někomu se líbí todle a někomu zase tamto. Nevím jak je to s dílenským spracováním, neřeším to. Měl jsem vzato, že stránky mají informovat, pomoct - třeba zda si to koupit nebo ne a na co si dát pozor. Bohužel čtu jen předhánění se a maštění EGA..
Recenze je to obsáhlá, konstruktivní a velmi pěkná. Přeji hodně kilometrů.
Chtěl bych se zeptat autora recenze co čekat od auta co má cca 30t najeto. Co by tam mohlo být špatné? Tlumiče? Ložiska? Ramena? Jak to je s olejem? Rzí?
Děkuji :)

12.02.2009 | 06:35:22 | PEPE Reagovat

no těch anonymů je tady nějak hodně. Každopádně ten z 22. září v 15:58 je tak trochu magor. Octavia je podle mně předražená, ale za ty prachy stejně lepší auto není!!!

25.09.2008 | 20:02:30 |  Reagovat

Aby ne.Octavia TDI 170 koní max rychlost 250 zrychlení 5 vteřin spotřeba 3,5 litru na sto při brutálním stylu jízdy nepřekonatelný interier i exterier a ten zvuk motoru!!.

22.09.2008 | 15:58:17 |  Reagovat

re:Radeček

No konečne už jsi to pochopil a dostal rozum.Máš jedna hvězda.

22.09.2008 | 15:52:47 |  Reagovat

Vy všichni jste to ještě nepochopili? Octavia TDi je nadauto. Žádný před ani po se jí nevyrovná.

22.09.2008 | 15:43:40 | Radek Reagovat

re anonym

190 je max. rychlost uvedená výrobcem.To, že ukáže na tacho třeba 210, věřím..To u té elantry bude stejně.O něco rychleji třeba jede+je třeba počítat s tím, že tacho přeměřuje.Z una 45i.e. s max. udávanou rychlostí 145 jsem z prudkého kopce taky vytáhl podle tacho skoro 180.Každé auto, s kterým mám zkušenost, podle tachometru vytáhne víc, než je uvedeno v TP..asi tak

22.09.2008 | 10:05:45 | jašin Reagovat

design je jedna věc a kvalita je druhá. Octavia z roku 2000 je co se týče použitých plastů mnohém dál než nějaká elantra a dokonce i nový tucson a sonata je daleko zaostalejší. Prostě ta kvalita plastů, materialů a slícovaní se vyrovná japonským autům ze začátku 90. let. Vyjímka je pouze i30, ta je už někde mezi golfem 3 / IV. A octavie 81 kw nejede 190 ale minimálně o 20 km/h více. Sám jsem bezproblému z octavie 66kw vymáčkl na dálnici něco málo přes 200

22.09.2008 | 08:38:07 |  Reagovat

ovšem to ví málokdo

21.09.2008 | 23:28:09 | sparrow1 Reagovat

Pro blbce

TDi vymyslel Fiat.

21.09.2008 | 22:43:57 | Radek Reagovat

re

Takže, popořadě.Já osobně mám taky lagunu, ale 3,0 V6 24V(viz moje recenze)...S tím jsem si tady cokoliv nedovolil porovnávat.Nemá smysl porovnávat audi A4 3,0TDI, která je bezpochyby daleko silnější a to i než moje laguna.Porovnával jsem interiér u elantry a u octávky(octa cca r.v. 2000, ne ta 1,6 LX, to byla katastrofa), subjektivně mě přijde hezčí u té elantry...i když taky nic moc, uznám...Francouzská auta mají daleko hezčí interiér než koncern..i když porovnám třeba konkrétně passat TDI PD 2002 a moji lagunu r. 2000.Jinak, ten 2,0 CRDi má skoro totožné parametry s motorem TDI 81:a to co se týče kroutícího momentu(235 Nm oba), max. výkonu (83 vs. 81 kW), zrychlení (11,7 vs. 11,2s), i max. rychlosti (191 vs. 190 km/h).

21.09.2008 | 22:32:31 | jašin Reagovat

Jašin

Asi budeš velký drsnák a závodník. Všem to natřeš, věřím že i audi a4 3.0 tdi bys to natřel i se scorpiem z roku 90 a s lagunou ani nevěřím. No ale když zmínuješ ten interier octavie 1.6 lx, tak musíš brát v potaz, že to auto vzniklo v roce 1996. Ten interier nebyl bůhví jak krásný, ale rozhodně odpovídal své době a kvalita byla na vysoké úrovní. Sám mám raději interier octavie od roku 2000. Ale když srovnáš interier elantry třeba z roku 2005 a octavii s nejchudší výbavou lx z roku 1996, tak ta 12 let stará octava je pořád modernější a interier z roku 2000 a výš ani nemluvím. Prostě Hyundai není špatné auto. je to levné auto pro chudé lidi co bych chtěli více za méně pěnez. Limuzínu za cenu pola a fabie. Ale kvalita se ještě nevyrovná, zvláště interier je naprostá katastrofa. Mám čest řídit občas služební Tucson v6 a novou sonatu a jsou to co se týče interieru strašně laciné zmetky

21.09.2008 | 20:29:01 |  Reagovat

No to je pravda, ale ten motor 2.5 tdi od fiatu byl nezničitelný, velice úsporný a je považován za jeden z nejlepších dieslů vůbec. TDI jsou velice výkonné motory a hlavně nezničitelné. TDI vydrží bez problému 700.000km

21.09.2008 | 20:22:14 |  Reagovat

Mele tu o tom, že CR je patent Fiatu. Což je pravda.

21.09.2008 | 20:17:45 | Yara Reagovat

Proboha, Radku co ty tady meleš za hlouposti????? A o jakém Italksém srdci tady mluvíš??? Nejsi tak trochu mimo?

21.09.2008 | 20:06:52 |  Reagovat

Milenci TDi

Italské srdce německého traktoru je těsně před fatální infaktem, takže i dejte hodně studený obklad a vítejte ve světě CR.

21.09.2008 | 19:41:59 | Radek Reagovat

anonym

Anonyme, taky ty se projeď v něčem jiným než v octávii..TDI nejede špatně, ale takhle je vyzdvihovat..Osobně na octavii I vůbec nic nevidím..O interiéru bych nemluvil, nevím co je na interiéru octy pěkného..Měli jsme tu čest, 1,6LX.Něco tragického..Lepší pocit jsem měl třeba z jízdy v scorpiu z roku 90 nebo kolik...A výkon, no...Kamošovi s OI 81 kW ujedu s lagunou 2,016V, bráchovi s golfem PD ujedu taky..(ta lag neni moje, ale bráchy)Takže s tím ukazováním zad...Navíc jsou octávky straaaašně drahé.

21.09.2008 | 18:05:51 | jašin Reagovat

No tebe bych rozhodně za přítele mít nechtěl. Octavia 1. generace klidně je pár světelných i před nejnovější sonatou. Hyundaie určitš nejsou špatné auta ale působí nehorázně laciným dojmem a to především v interieru použitýmy materialy. Schválně mi řekni alespon jednu věc, ve které ta tvoja elantra předčí Octaviu 1. generaci? Že by motor, podvozek, brzdy, interier, kvalita? Ja myslím, jen v ceně a v ceně náhradních dílů, jinak v ničem. Octavua TDI 81 Kw, nebo ještě lépe PD s 6kvaltem by CRDi ukázala pěkně zadek auta. Řekl bych i , že bys mněl problém předjet s hnujdajem i Octavii 1 generace 66Kw přinejlepším jen do kopce. Zkus se nejprve nějakou Octavii projet, než je začneš zhazovat a ještě je porovnávat s takovou plečkou. A říkat jak je ta tvoje plechovka pro divné lidi se samozatmavujicíma brýlemi co nosí mikinu zastrčenou do riflí a s škaredou nasranou manželkou, že to auto natrhne GOLFA IV, nebo dokonce V a že porazí ve všem Octavii . generaci. Nenosíš náhodou samozatmavujicí brýle?

21.09.2008 | 17:36:03 |  Reagovat

Náklady elantra x octavia

Vážený příteli, co tak vyzvihuješ octávii! Elantra se může směle měřit s octavií 1. generace a předčí ji v mnoha směrech. Pokud jde o 2. gen., tam bych doporučoval poměřovat s i30.
Ano, cena při následném prodeji elantry je někde jinde než u octavie. Ale: doporučuji kupovat H. ojetinu a máš z mínusu plus. Navíc octávii musíš neustále hlídat jak oko v hlavě, aby ti ji neukradli nebo nevykradli. Elantry si nikdo nevšimne. Úspora na havarijním pojištění dosahuje desítek tisíc Kč /o nepříjemnostech s pojišťovnou nemluvím/.
Elantra CRDi předčí octávii 1G především dvěmi rozhodujícími věcmi - motorem common rail 113 koní a podvozkem s multilinkem.

18.09.2008 | 14:26:43 | donald Reagovat

Auto ti velice přeju, jsem rád že jsi spokojený, jen to ale stím chválením nepřeháněj, protože už ted jsi tady pro smích. Desing je velice individualní, to máš pravdu, ale jak můžeš říct, že je velice nadčasový a že v tom můžou mít prsty italové??? Italové by nic tak hnusného nevypustili na silnici!!! Interier je jeden z vůbec nejhorších ve své třídě, vypadá jako kopie japonských interieru z přelomu 80/90 let minulého století. A kvalita je děsivá, plasty jsou otřesné a na každé nerovnosti pěkně zavržou. Jezdím elantrou docela často ale naštěstí jen jako spolujezdec, takže do jízdních vlastností ti mluvit nebudu. Ale stím 5kovým golfem to jsi Kur** přehnal, to už je na mně opravdu moc, 5kový golf je podvozkem spolu s octavii2 tak 40let před elantrou.
Kdyby sis připlatil za octavii2, tak všechno co tady píšeš by byla pravda a nebyl bys nikomu pro smích. Octava je o něco drahší, ale ted když máš auto 3 roky tak se podívej na inzeráty za kolik se prodává elantra 05´a za kolik se prodává Octavia Tdi 05´a pak mi řekni, že s tak gigantickým cenovým propadem je hyundai pořád levnější auto než octavia.
Doufám že jsem nikoho neurazil, krom autora, protože mně jeho recenze do jisté míry také urazila, ale jinak mu přeji mnoho dalších štastných a spokojených km, ale bez toho přechvalování

21.08.2008 | 08:21:36 |  Reagovat

pokračování testu

Vážení přátelé, Elantra, na kterou jsem napsal recenzi má už najeto sto tisíc. Za tu dobu pouze praskly další dvě H7 v tlumených světlech, jinak nic, naprosto spolehlivé auto. Vloni v zimě v mrazech skutečně začala při 1800 ot. rezonovat přístrojová deska, jak se oteplilo, tak to přestalo. Letos opět. Zjistil jsem, že to dělá průhledný kryt přístrojů, podstatným způsobem to zelpšila guma strčená mezi kryt a horní část přístrojové desky. Kumha po sjetí na 2,5 mm skutečně začaly na mokru nebezpečně klouzat. Jinak mám stále původní brzdové destičky, přední mají ještě 3 mm, zdá se mi to neskutečné. Auto nyní najede denně 200 km v naprosté pohodě. Motor jde perfektně, zdá se mi, že je teprve nyní v nejlepší kondici. Přeji všem majitelům Elanter hodně šťastně najetách kilometrů.

27.03.2008 | 08:01:03 | pavel Reagovat

Pavel z Prahy, dříve z Holic

Autore, recenzí jste mi udělal velkou radost. Mám rok stejný vůz se 40 tis. km, koupen ojetý a mohu na něj jen pět chválu. Poznámka k těm gumám - letní Kumho Powermax je to nejlevnější, co firma dělá. Vadí mi, jak na mokru kloužou. Po sezoně půjdou pryč, i když by ještě nejméně 10 tisíc vydržely. A ještě k pazvukům - typická je rezonance přístrojové desky v oblasti 1800 ot. při akceleraci, předpokládám, že se jí nevyhnul ani Váš vůz. Jinak perfekt. Přeji hodně šťastných kilometrů!

23.03.2007 | 12:59:30 | donald Reagovat

Nevím co myslíš tím traktorem.TDi nevlastním,ale co znám lidi,kteří s ním jezdili a jezdí jsou spokojeni.A gor Xantia.Švagr je konstruktér a zajimá se o naftové motory a když viděl jak je konstruováno naftové čerpadlo na HDi pokřižoval se a konstatoval trochu nekvalitní nafta a jde do kytek.Dále znám lidi co do TDi(né PD) lejou olej a jezdí a bez sebemenších problému.Ano taky jsem argumentoval to ti ničí motor.Dostal jsem odpověď,ale to není diesel od Fordu

23.03.2007 | 11:13:56 |  Reagovat

Vcelku obstojná recenzia. Autor nás oboznámil v podstate s celým autom. Veľa spokojných kilometrov.A k tomu urazenému VW. Prosím Ťa, na aký plný kotol? Snáď nie s tým poddimenzovaným traktorovým rachotilkom a la VW? Sedel si už vôbec v Golfe? A navyše by som si chcel pozrieť, ako vyzerá 50 ti km bez poruchy vo VW. Takže pa pa.

23.03.2007 | 00:06:22 | peter Reagovat

Nenech se nasrat

Jak jsem si všimnul tak se příznivci VW ozvali jak ta potrefená husa. Že by jim ujel korejec ,no to je na ně moc. Stačí že je natrhnu s Xantií. No ale oni mají skoro perpetum mobile protože jim to nezřítka kdy jezdí za 3,5-4litry tak proto jim to jede trochu húř.Tak jsem si rejpnul do živého,no nic. Dobrá recenze něco autor sdělil a nebylo to zase jen jednostranné chválení, jen tak dál. Autorovi přeji mnoho kilometrů bez nehod a poruch.

22.03.2007 | 20:04:50 | Vlasta Širon Reagovat

reklama

Vážení, bohužel mne Korejci neplatí..Nemohu za to, že jsou v Pardubicích v Korekaru příjemní, z Vašich reakcí vidím, že se to v Čechách příliš nenosí. Pokud se týče gum, budou jejich vlastnosti zřejmě záviset na typu a desénu. Na zimu obouvám značku Stuner. Na Oplu byly vynikající, ty na Elantře hučí při průjezdu zatáčkou. Známý na Octavii I. musel po ujetí 20 000 měnit originální pneumatiky, protože jak se trochu sjely, začaly hučet...O motorech VW je známé, že mají ukrutný záběr zespoda, takže má člověk pocit o hodně silnějšího vozu, než ve skutečnosti je. Pozor rovněž na tuningy, dnes to má kdekdo a pak se chlubí, jak to jede. Já jsem psal o sériovce, asi jsem měl i štěstí na dobrý kus.

22.03.2007 | 15:26:34 | Pavel Reagovat

Kumho

No maličko to zavání reklamou,ale nemám důvod nevěřit.Jen u těch "Kumho" pneumatik : na mém lehkém malém autě (Getz) po asi 5000 km se rozhučely,že jsem musel do servisu jestli není něco s geometrií,no nebylo a servismani to jednoduše "neslyšeli",na první garančce to samé.Zimní Barumky jsou překvapivě nepoměrně tišší.Na těch Kumhách ale není sebemenší náznak nepravidelného sjíždění.Takže kde je chyba ?

22.03.2007 | 14:12:05 | zima24 Reagovat

Hyundai je v poho auto. Sam jsem vlastnil Lantru z roku 97. 2,0 gls. 139ps. a reknu vam na to poměrně lehky auto to byl doslova mazec. Trochu hlučnější motor ale hodně moc živej. málo kdy se nechala předjet. Tak autem o dvě třídy výš. Po třech letech jsem měnil za Mit. Carisma GDI. Jen minimalní rozdíly mezi těmito auty. Hyundai je fakt dobrá kára. Moji 3 kolegové v branži měli ty samí kousky a no problem.

22.03.2007 | 12:53:51 | L Reagovat

Trochu nekritické

Recenze mi přijde trochu nekritická. Mám Elantru 1.6 benzín hatchback )koupena nová 2006). Rozhodně se nedá říci, že by v interieru nic nevrzalo. Spíše naopak. Na nerovnostech (hlavně ve městě) se různé pazvuky ozývají. Také pneu Kumho bych nejraději zahodil. Jinak jsem s autem spokojen. Myslím, že o např. 70 tis. dražší auto by mělo podobné necnosti.

22.03.2007 | 10:20:41 | bělouš Reagovat

???

Rok výroby: 2005
Ako dlho auto používate? 3 rokov

21.03.2007 | 22:22:10 | tomingo Reagovat

nenapadny PR clanek

patrne od firmy Korekar .....

21.03.2007 | 22:02:09 |  Reagovat

Proč né.

Korejci ušli posledních 10 let mílovými kroky. Dnes jsou jejich vozy plně srovnatelní s evroskou konkureci. Jel jsem tím autem ve 2.0 benzínu, a s tím samým motorem (CDRI) v Kia Sportage a jsou to velmi slušné vozy. Když se diesel podrží v otáčkách táhne krásně. A golf není žádný zázrak, takže proč né.

21.03.2007 | 21:33:09 | Jan Werner Reagovat

nonono

Jen nepřehánět... Rek bych kdyby jel ten petkovej golf na plnej kotel, tak nevyhrajes ani nahodou !!!

21.03.2007 | 20:26:48 |  Reagovat