Rok výroby:2001Typ motoru:2,5tci diselStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:2. 2. 2010
Jediná porucha na autě byla na naftovém čerpadle.Trochu jsem si jí způsobil sám,jelikož jsem dojížděl nádrž na minimum a do systému se dostaly nějaké nečistoty z nádrže.Projevilo se to nahodilím poklesem otáček až k chcípání motoru.Jenom nechápu že to nezachytil palivový filtr?? Oprava v neznačkovém servisu stála 6000 Kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mám Gallopera 1,5 roku,rv2001,wagona,turbodisel s intercoolerem. Záměrně jsem si pořídil model bez elektronických vymožeností,klimatizace,el.okna,palubní počítač atp. abych to nemusel opravovat. A skutečně,kromě toho čerpadla a kličky na okno,ktrou mě můj zlosyn ukopnul,měním jenom olej a tankuju naftu. Nepočítám tedy ztráty panenství při průjezdech terénem.
Rozmýšlel jsem se při nákupu mezi gallem a diskotékou. Odpor k elektronice v těchto autech mě zavedl ke galloprovi. Zkuste si koupit jiného teréňáka ve stejném roce,aby to nebylo nabouchaný elektronikou.Tohle Vám opraví všude i bez diagnostiky.A pasujou některý díly z mitsiny.
Té nafty by mohlo být méně,spotřeba 10-15l/100km je při denním provozování opravdu znát. Další nevýhodou je malá rychlost gallopera-já jezdím tak 100 max 130 při předjíždění.Ovšem při zhlédnutí dopravního zpravodajství a těch zmačkanejch vraků,je to nevýhoda v uvozovkách.
Ze začátku byl nezvyk s houpavostí v nezatíženém stavu a s tím spojenou stabilitou na silnici,ale jde opravdu o zvyk. A naložit se dá opravdu hodně,obzvláště do wagona. No a když zaháknete přívěs,můžete si zřídit stěhovací firmu.
V terénu je galloper obstojným konkurentem všem teréním značkám i v neupraveném stavu -což je můj případ.Jenom jsem přezul na 31"goodryche a crossím to co to dá.Časem bych to chtěl zvednout o bodylifty a dát 33".No a pevnostní nárazníky a naviják a šnorchel a vysílačku a... ,ale ...
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Galloper