Rok výroby:2011Typ motoru:GDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:2 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8,0 l/100 kmVloženo:16. 1. 2012
Předchozí auto:Seat Alhambra 1,4 tsiFiat Croma 2,4 MultijetNissan Primera 2,0Daewoo Leganza 2,0
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
pružný motor s dobrou spotrebou vnútorný priestor väčší ako v SUPERBe nádherná palubovka pekný design bez nutnosti kompromisov neutrálny podvozok
Slabé stránky
hill holder funguje len vo veľkom kopci dažďový senzor som nepochopil nízke nastupovanie
Závady a opravy na autě
žiadne
Hodnocení a zkušenosti s autem
V praxi som nikdy neuvažoval nad značkou Hyundai. Presvedčila ma viac menej dlhá záruka, kvalitné prevedenie a dobré meno značky. Ročne nabehám cca 60tis km, preto som uvítal 5 ročnú záruku bez obmedzenia kilometrov. Dizajn je nádherný. Predné svetlá sú úžasné, prisviecovanie do zákrut veľmi efektívne. Svetelný senzor sa postará o všetko ohľadom svetiel, jediné čo treba sem tam zapnúť hmlovky. Vyhotovenie je kvalitné, sedí sa v ňom pohodlne ako v Superbe alebo v A6, miesta je veľa. Vzhľadom na to, že s posledným automobilom som sa zžil viac menej po dvoch mesiacoch /Seat Altea/, tak ma prekvapilo, že s jazdou v I40 som bol uzrozumený po prvých 20tich kilometroch. Apropo, tie pohľady pred nákupným centrom, alebo na pumpe, kde ľudia očumujú tohto krásavca sú na nezaplatenie. Darmo, ešte je ich málo a skutočne je nádherný. Motor ma tiež prekvapil, vzhľadom na to, že posledné dva roky som jazdil len na prepĺňaných motoroch ma prekvapil. Čakal som, že to bude lenivé, smädné kľudné jazdenie, preto ma atmosférická 1,6 v takom veľkom aute príjemne prekvapil, je absolútne tichý, nenáročný na spotrebu a s takým ťažkým autom relatívne ľahko hýbe...
Nové Elantry predávaju oficialne v Madarsku,u nás len neoficialne, pricom 1.6 Motor z D-CVVT tiež nie je na zahodenie,dobre ťahá a má nizku spotrebu a ani po 3 rokoch s takou výbavou a komfortom a pri takej cene som nenasiel ani teraz žiadne auto!takže ani Elantra nie je na zahodenie,rázvor má 2700 mm a vyrábaju ju aj s motorom Diesel ,ale zatial nedovážaju ju ešte!!
14.08.2014 | 10:01:02 | Stefan
| 178.40.203.*Reagovat
I40
Ja mám bielu novú elantru motor D-CVVT 1.6 ka dobre ťahá motor po okreskách mám spotrebu 5.2 ev5.3l/100km má nadhernu palub dosku prehladnú,plná výbava naposledy mi zacalo pipať ked som sa pohol aha ved mám mierne zatiahnutú ruč brzdu,este aj to upozorní,daždový senzor má tiež reaguje rel celkom dobre,že to má dvojst vyhr pred sedadiel,dual klimu pri týchtoch teplotách 37 st C mi stací ist na2-3 iak má10 stupnic rýchlosti prudu vzduchu,má zad park senzory tempomat,po rovine pri rýchlosti90/km/hod momental spotreba mi ukazuje4.5-5l/100km dalo by sa vela pisat,obrovský vnut priestor etc pohodl sedadlá dobre filtruje zlepence na cestách má Ecom mod ukazuje mi kedy mám preradit etc etc...
03.07.2012 | 17:27:05 | Stefan
| 78.98.28.*Reagovat
matematika...
Dík za postrehy... ono je to celkom ľahkovysvetliteľné, auto som prebral dva dni pred vianocami a to som akurát zatvoril firmu a vrátil sa do práce druhý januárový týždeň a začal jazdiť... ale uvažoval si správne... denne spravím cca 500-600 km /BB-BA, BB-KE/ ale zas nie každý deň... čo sa týka spotreby, som prekvapený s toho motora, subjektívne je tak sprevodovaný, že chodí ako kolegova A6 s 2,0tdi /dynamika/, čo sa týka tých 8 litrov, toľko točí pri dialničných 150km, pri jazde mimo obce a predpisovo, tak cca 6,5 litra a ešte rád dodám, že podvozok je najväčším prekvapením, dobre filtruje nerovnosti, v zákrutách sedí ako priklincovaný ale pri tom nie je tvrdý, ale komfortný... to ma prekvapilo... čo sa týka benzín/diesel... som fanúšik benzínu a vzhľadom na to, že som to auto kúpil ako fleet so zľavou cca 2000 euro, tak mi to môže byť jedno, pretože oproti diesel som de facto kúpil auto o 3400 euro lacnejšie...
18.01.2012 | 20:26:25 | Peter Makovický
| 92.52.38.*Reagovat
RE: matematika...
6,5 je veľmi pekná spotreba. No, ale aj tých 8-10 vydá, keď budete musieť letieť... A pri tej zľave, tak to fakt nemá zmysel brať naftu. Zase kupovať viacej áut, aby boli lacnejšie, to si zase bežný smrteľník tiež nemôže dovoliť....:). Bude zaujímavé sledovať prepad hodnoty, ale keď človek rýchlo nabehá tých 100- 150.000 km, tak sa ho ešte zbaví za dobrú cenu, lebo bude ešte stále aktuálny model. Fakt dobrá kúpa.
Keď sa dá,tak prosím opíš ako si spokojný aj po viacerých kilometroch.Uvažujem o rovnakom aute ,len sa trochu obávam,či bude motor stačiť.Ozaj,aký máš stupeň výbavy?
Uf, 8 litrov, 1,6 benzín, auto strednej triedy...., no neviem, neviem, ale keď sa budete naozaj
ponáhľať, tak budete tankovať 2x, ale DENNE:), aj keď síce po zábehu klesne, xodiť na spotrebu sa s ním nedá. To už radšej nafťáčik. Síce, veľa záleží, kto platí benzín, ale 8 je už dosť na dnešnú dobu. Nex sa dobre vozí, je to naozaj pekné auto.
RE: Uf, 8 litrov, 1,6 benzín, auto strednej triedy...., no neviem, neviem, ale keď sa budete naozaj
Pri voze co ma taku hmotnost je to pekna spotreba.. a ono ani tie diesle niesu nejak zazracne lacne.. hned prve je 2-3000eur rozdiel pri nakupe a potom je to o prevadzke. Nasa C5 s 1.6HDi: Zotrvacnik odisiel pri 85000 (1500 eur), DPF filter ma tiez svoju zivotnost (160 000km, cena vymeny udajne do 2500 akurat to riesime, ci vymenit alebo odstavit ) ).. taktiez pri nekvalitnej slovenskej nafte trpia a odchadzaju commonrailove vstrekovace, standardne cca 300eur/ks :( a pritom je to auto, kde denne jazdy su min 20-25km a min raz za tyzden ide dlhu trasu min 150km, takze ziadne kratke trasy po meste Takze ta matematika je trosku zlozitejsie pri porovnavani benzin/diesel
RE: Uf, 8 litrov, 1,6 benzín, auto strednej triedy...., no neviem, neviem, ale keď sa budete naozaj
Neviem presne, aký má C5 1,6 HDi FAP filter, ale na recenzii 607 popisujem aj cenu, aj spôsob vyčistenia FAP-u. Na 607 stojí nový-repas max 330 eur, komplet, alebo vyčistenie, do 50? Ak sa meni olej častejšie, lebo 1,6 má malo oleja, tak nie sú žiadne problémy, ale súhlas, tie 1,6 nie sú až také podarené ako 2.0, či 2,2. Trysky ani po 400.000 km, žiaden problém, rovnako ako spojka, či zotrvačník.
Tak hlavně ať slouží. Můj šálek kávy to není, ale vzhled se jim povedl. Jen mne zaráží dosavadní náběh kilometrů. Ten, kdo najede ročně cca 60.000km by měl ujet denně něco přes 164km, aby to za rok vůbec stihl najet a to v tom jsou i soboty a neděle. Za dva měsíce tedy cca 10.000km. V popisu však uvádíš jen 2.000km. Netaháš nás někde za fusekli?
Mna nova I40 viac mnej sklamala. Vyhlad z auta doprdu podpriemerny - vdaka uhlu predneho skla a velkeho spatneho zrkadla. Priestor pre vodica taktiez mizerny (inde som nesedel, ale vzadu vyzera byt miesta dost), stredny stlpik ma tlaci kusok pod koleno - a pritom tam je iba nepochopitelny USB vstup. Volant ide extremne lahko, co mi sice aj celkom vyhovuje ale je to nezvyk. Co je ale velmi zle je prevodovka - radi pekne ale je nepochopitelne zle umiestnena, takze radit 2, 4 a najma 6 je ciste zufalstvo najma pre moje rameno. Automatickej rucnej brzde davam oproti renaultu velke minus. Inac dizajnovo pekne najma z vnutra. Z vonku vyzera ako Mondeo, cize standard. Ked to porovnam s novou I30 tak to je paradne auticko. Osobne by som I40 sukromne nechcel. V praci nevyberam. I30 naopak super. Nech sluzi. PS: Co sa podvozku tyka - velmi je komfortny, ale pride mi trochu neisty. Hranice som mu sice neskusal ale slovo neisty to dobre vystihuje.
24.08.2012 | 06:48:33 | andrej
| 176.61.222.*Reagovat
RE: spoľahlivosť
Tak proc sis ji teda kupoval ?? :D Kdyz stim nejste spokojen :D:D
18.08.2013 | 18:08:20 | Tomas
| 77.103.193.*Reagovat
RE: spoľahlivosť
Přečti si to ještě jednou.Má jí služební a domů by to nechtěl v čemž ho chápu.
paradoxne ja na svojej I40 si neviem vynachváliť podvozok.. sem tam si dám ťažkú nohu na plyn a môžem povedať, že v niektorých zákrutách kde napríklad SANTA FE ide rozhodiť pri 110 km/h tak I40 preletí tam 170 km a úplne sebaisto... jedine čo nemá rada je priečna nerovnosť... vtedy nadskočí a to nie je príjemné... I30 je fajn, mám vo firme 2, tiež spoľahlivé autíčko...
08.02.2016 | 23:32:28 | Peto
| 85.216.229.*Reagovat
RE: spoľahlivosť
Tak pokud srovnáváte průjezd zatáčkou SantaFečkem a i40, tak už to samo o sobě moc o kvalitách i40 nesvědčí. SantaFe je všechno, jen ne auto na zatáčky. Horších aut do zatáček asi moc není.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai i40
I40 ev Nová Elantra
Nové Elantry predávaju oficialne v Madarsku,u nás len neoficialne,
pricom 1.6 Motor z D-CVVT tiež nie je na zahodenie,dobre ťahá
a má nizku spotrebu a ani po 3 rokoch s takou výbavou a komfortom
a pri takej cene som nenasiel ani teraz žiadne auto!takže ani Elantra nie je na zahodenie,rázvor má 2700 mm a vyrábaju ju aj s motorom Diesel ,ale zatial nedovážaju ju ešte!!
14.08.2014 | 10:01:02 | Stefan | 178.40.203.* Reagovat
I40
Ja mám bielu novú elantru motor D-CVVT 1.6 ka dobre ťahá motor
po okreskách mám spotrebu 5.2 ev5.3l/100km
má nadhernu palub dosku prehladnú,plná výbava naposledy mi zacalo pipať ked som sa pohol aha ved mám mierne zatiahnutú ruč brzdu,este aj to upozorní,daždový senzor má tiež reaguje rel celkom dobre,že to má dvojst vyhr pred sedadiel,dual klimu pri týchtoch teplotách 37 st C mi stací ist na2-3 iak má10 stupnic rýchlosti prudu vzduchu,má zad park senzory tempomat,po rovine pri rýchlosti90/km/hod momental spotreba mi ukazuje4.5-5l/100km
dalo by sa vela pisat,obrovský vnut priestor etc pohodl sedadlá
dobre filtruje zlepence na cestách má Ecom mod ukazuje mi kedy mám preradit etc etc...
03.07.2012 | 17:27:05 | Stefan | 78.98.28.* Reagovat
matematika...
Dík za postrehy... ono je to celkom ľahkovysvetliteľné, auto som prebral dva dni pred vianocami a to som akurát zatvoril firmu a vrátil sa do práce druhý januárový týždeň a začal jazdiť... ale uvažoval si správne... denne spravím cca 500-600 km /BB-BA, BB-KE/ ale zas nie každý deň... čo sa týka spotreby, som prekvapený s toho motora, subjektívne je tak sprevodovaný, že chodí ako kolegova A6 s 2,0tdi /dynamika/, čo sa týka tých 8 litrov, toľko točí pri dialničných 150km, pri jazde mimo obce a predpisovo, tak cca 6,5 litra a ešte rád dodám, že podvozok je najväčším prekvapením, dobre filtruje nerovnosti, v zákrutách sedí ako priklincovaný ale pri tom nie je tvrdý, ale komfortný... to ma prekvapilo... čo sa týka benzín/diesel... som fanúšik benzínu a vzhľadom na to, že som to auto kúpil ako fleet so zľavou cca 2000 euro, tak mi to môže byť jedno, pretože oproti diesel som de facto kúpil auto o 3400 euro lacnejšie...
18.01.2012 | 20:26:25 | Peter Makovický | 92.52.38.* Reagovat
RE: matematika...
6,5 je veľmi pekná spotreba. No, ale aj tých 8-10 vydá, keď budete musieť letieť... A pri tej zľave, tak to fakt nemá zmysel brať naftu. Zase kupovať viacej áut, aby boli lacnejšie, to si zase bežný smrteľník tiež nemôže dovoliť....:). Bude zaujímavé sledovať prepad hodnoty, ale keď človek rýchlo nabehá tých 100- 150.000 km, tak sa ho ešte zbaví za dobrú cenu, lebo bude ešte stále aktuálny model. Fakt dobrá kúpa.
18.01.2012 | 22:30:19 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: matematika...
Keď sa dá,tak prosím opíš ako si spokojný aj po viacerých kilometroch.Uvažujem o rovnakom aute ,len sa trochu obávam,či bude motor stačiť.Ozaj,aký máš stupeň výbavy?
31.03.2012 | 12:11:57 | idam.i | 78.141.105.* Reagovat
Uf, 8 litrov, 1,6 benzín, auto strednej triedy...., no neviem, neviem, ale keď sa budete naozaj
ponáhľať, tak budete tankovať 2x, ale DENNE:), aj keď síce po zábehu klesne, xodiť na spotrebu sa s ním nedá.
To už radšej nafťáčik. Síce, veľa záleží, kto platí benzín, ale 8 je už dosť na dnešnú dobu.
Nex sa dobre vozí, je to naozaj pekné auto.
17.01.2012 | 20:51:34 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Uf, 8 litrov, 1,6 benzín, auto strednej triedy...., no neviem, neviem, ale keď sa budete naozaj
Pri voze co ma taku hmotnost je to pekna spotreba.. a ono ani tie diesle niesu nejak zazracne lacne.. hned prve je 2-3000eur rozdiel pri nakupe a potom je to o prevadzke.
Nasa C5 s 1.6HDi: Zotrvacnik odisiel pri 85000 (1500 eur), DPF filter ma tiez svoju zivotnost (160 000km, cena vymeny udajne do 2500 akurat to riesime, ci vymenit alebo odstavit ) ).. taktiez pri nekvalitnej slovenskej nafte trpia a odchadzaju commonrailove vstrekovace, standardne cca 300eur/ks :(
a pritom je to auto, kde denne jazdy su min 20-25km a min raz za tyzden ide dlhu trasu min 150km, takze ziadne kratke trasy po meste
Takze ta matematika je trosku zlozitejsie pri porovnavani benzin/diesel
12.02.2012 | 14:38:38 | CLI | 91.127.72.* Reagovat
RE: Uf, 8 litrov, 1,6 benzín, auto strednej triedy...., no neviem, neviem, ale keď sa budete naozaj
Neviem presne, aký má C5 1,6 HDi FAP filter, ale na recenzii 607 popisujem aj cenu, aj spôsob vyčistenia FAP-u. Na 607 stojí nový-repas max 330 eur, komplet, alebo vyčistenie, do 50?
Ak sa meni olej častejšie, lebo 1,6 má malo oleja, tak nie sú žiadne problémy, ale súhlas, tie 1,6 nie sú až také podarené ako 2.0, či 2,2.
Trysky ani po 400.000 km, žiaden problém, rovnako ako spojka, či zotrvačník.
12.02.2012 | 15:40:35 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 22:46:20 | ďî ńńűëęĺ | 37.212.48.*
Matematika je nudná věda ale...
Tak hlavně ať slouží. Můj šálek kávy to není, ale vzhled se jim povedl. Jen mne zaráží dosavadní náběh kilometrů. Ten, kdo najede ročně cca 60.000km by měl ujet denně něco přes 164km, aby to za rok vůbec stihl najet a to v tom jsou i soboty a neděle. Za dva měsíce tedy cca 10.000km. V popisu však uvádíš jen 2.000km. Netaháš nás někde za fusekli?
17.01.2012 | 09:02:35 | | 188.175.52.* Reagovat
spoľahlivosť
budem rád, ak napíšeš aj neskôr, akú má spoľahlivosť. Biely je nádherný.
17.01.2012 | 08:52:47 | jojo | 213.160.167.* Reagovat
RE: spoľahlivosť
Mna nova I40 viac mnej sklamala. Vyhlad z auta doprdu podpriemerny - vdaka uhlu predneho skla a velkeho spatneho zrkadla. Priestor pre vodica taktiez mizerny (inde som nesedel, ale vzadu vyzera byt miesta dost), stredny stlpik ma tlaci kusok pod koleno - a pritom tam je iba nepochopitelny USB vstup. Volant ide extremne lahko, co mi sice aj celkom vyhovuje ale je to nezvyk. Co je ale velmi zle je prevodovka - radi pekne ale je nepochopitelne zle umiestnena, takze radit 2, 4 a najma 6 je ciste zufalstvo najma pre moje rameno. Automatickej rucnej brzde davam oproti renaultu velke minus. Inac dizajnovo pekne najma z vnutra. Z vonku vyzera ako Mondeo, cize standard. Ked to porovnam s novou I30 tak to je paradne auticko. Osobne by som I40 sukromne nechcel. V praci nevyberam. I30 naopak super. Nech sluzi. PS: Co sa podvozku tyka - velmi je komfortny, ale pride mi trochu neisty. Hranice som mu sice neskusal ale slovo neisty to dobre vystihuje.
24.08.2012 | 06:48:33 | andrej | 176.61.222.* Reagovat
RE: spoľahlivosť
Tak proc sis ji teda kupoval ?? :D Kdyz stim nejste spokojen :D:D
18.08.2013 | 18:08:20 | Tomas | 77.103.193.* Reagovat
RE: spoľahlivosť
Přečti si to ještě jednou.Má jí služební a domů by to nechtěl v čemž ho chápu.
18.08.2013 | 21:13:52 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: spoľahlivosť
paradoxne ja na svojej I40 si neviem vynachváliť podvozok.. sem tam si dám ťažkú nohu na plyn a môžem povedať, že v niektorých zákrutách kde napríklad SANTA FE ide rozhodiť pri 110 km/h tak I40 preletí tam 170 km a úplne sebaisto... jedine čo nemá rada je priečna nerovnosť... vtedy nadskočí a to nie je príjemné... I30 je fajn, mám vo firme 2, tiež spoľahlivé autíčko...
08.02.2016 | 23:32:28 | Peto | 85.216.229.* Reagovat
RE: spoľahlivosť
Tak pokud srovnáváte průjezd zatáčkou SantaFečkem a i40, tak už to samo o sobě moc o kvalitách i40 nesvědčí. SantaFe je všechno, jen ne auto na zatáčky. Horších aut do zatáček asi moc není.
09.02.2016 | 17:33:05 | Temp | 89.102.31.* Reagovat
RE: spoľahlivosť
Ale on nikde nepíše že Santa je dobrá v zatáčkách,přesně naopak,neumíš číst?
09.02.2016 | 20:58:56 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: spoľahlivosť
Vy neumíte číst. Já to taky nikde nepíšu.
10.02.2016 | 05:23:02 | Temp | 89.102.32.* Reagovat