Recenze Hyundai iX35 2.0
“Velmi zklaman”

Autor recenze: havca všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru:2.0 CRDi/135kW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:61 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 18 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 27. 5. 2012

Hodnocení inzerátu: 34 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia 1.9tdi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

zivy projev
pohodlne a vysoky posez
prehledny vnitrek a bohata vybava

Slabé stránky

kratke rychlosti
vysoke otacky pri 130km/hod a tim vysoka spotreba
hlucny podvozek
ovladani pocitace-pokud se tomu tak da rict
velmi drahy servis

Závady a opravy na autě

Prvních 10tis. Km v poradku, bezproblemu.3x oprava pistu na 5. dverich, nove tlumice, zavady neprojeveny v servisu ktere jsem reklamoval - spatne razeni, tempomat, autoradio, olezly volant a radici paka


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velice zklaman. Po nadseni ktere bylo se zacalo ukazovat ta nedotazenost korejskeho auta. Kvalita materialu a pristupu servisu k nekterym vecem byla az desiva. Pvich 10tis km bylo v pohode, pak se zacalo ozyvat dudeni ze zadni napravy-na podruhe vymeneny tlumice a bouchani nastesti prestalo. od cca 30tis problemy s tempomatem, autoradio vypina usb, velmi spatne razeni 2. stupne. V zime nebylo mozne napr. 3-5vterin zaradit 2.rychlostni stupen a calo jit hur radit i 3. rychl. stupen. S tim se jezdilo do servisu porad - vyjadreni - to je u iX35 normalni, jde to hur, jeli se s tim projet - je to temer normalni, musite zpomalit a ne radit ve vysokych otackach....atd..... Problem bylo ze nebylo toto mozne dan ani u stojiciho auta. A co asi nejvetsin problemem z meho pohledu bylo, ten hlucny podvozek a hlavne vysoka spotreba na dalnici. Pri 130km/hod spotreba 8l a co 10km/hod nahoru papal 1l nahoru, to nebylo to prave orechove. Pravda, klidnou jizdou po okrskach se dalo jet i za 6-6,5l, ale takovou jizdou by se clovek nikam nepriblizil. Po pristupu servisu a vidiny ze do pateho roku musim jezdit na garancky a platit nehorazne penize (pri 30tis km bylo za 11tis) a kamarad mel v 60tis mh za 29,5tis KC jsem se rozhl ze ho kopnu do ..... a koupim zpet nemca. Kdyby to clovek udelal hned a koupil na startu o 100 000lc drazsiho nemce, tak je na tom stejne, protoze v garanckach se dostane a v souctu vseho na stejne penize.
Jinak pohodlne auto skutecne bylo, ale pri jizde nad 2500ot zacinalo byt vice hlucne....

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 34


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai iX35

Vložit komentář

ty vole,ty sis koupil hyundai

Dobrý den ,prosím o radu pokud bude možná,mám hyundai ix35 4wd,crdi 100kw,r.v.2014,neustále vychází klepání u řidiče z místa pod nohami,v motrovém prostoru nejde nic slyšet,zkoušeli endoskop ,a vse možné.klepe to při rozjezdu i za jízdy,na zpátečku i na volnobeh.řetěz nový i klínový řemen.prosím o radu či jakékoliv poznatky ,tipy co b mohlo být.Děkuji Kostal

10.04.2022 | 22:10:33 | rici  | 93.99.167.* Reagovat

RE: ty vole,ty sis koupil hyundai

Zdravím,ještě jste náhodou nepřišel čím to je? Mám stejný problém,děkuji.

20.06.2023 | 19:04:16 | David  | 95.140.245.* Reagovat

Spotreba

mal som Kia Sportage 1.7CRDI 85kW a dalo sa chodiť pri mojej jazde na cca 6-6,5l/100km a to nechodím vôbec pomaly, ale dosť zvižne.
Teraz mám Golf 7 Variant 1.6TDI 77kW a dlhodobá priemerka je cca 5,6l/100km.. a naozaj nechodím na spotrebu... možno keby som chcel tak cca 4,5l/100km sa dlhodobo dostanem..

Golf je auto je lahké, pri Sportage som sa dividl že pri tej váhe je taká spotreba.

08.08.2017 | 08:51:50 | Romano  | 195.168.217.* Reagovat

RE: Spotreba

Hyundai.....https://www.autozive.cz/hyundai-a-kia-stahuje-pres-800-tisic-aut-z-provozu-hrozi-vzplanutim/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=368710&dop_req_id=B3QIDQBh5wZ-202008031051&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

03.08.2020 | 13:02:03 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

IX35

Mam ho 4 rok. Odjazdeneho asi 120k km.
Motor je stale dobry. Uz nie je taky dynamicky ako na zaciatku ale ide dobre a spolahlivo.
Vazne poruchy ziadne. Jediny problem ktory doteraz pretrvava je problem s tempomatom. Niekedy funguje a niekedy nie. Niekolko krat na kontrole a nevedia na to prist.
Drobne poruchy v zaruke bezplatne opravene. Odlepujuce tesnenie, vrzgajuci interier...
Interier vyzera aj podla mna aj je lacny, plastovy, napodobenina koze... proste take typicke azijske auto. :-) Kto si potrpi na luxus, ide do nejakeho bawa alebo podobne a nezatazuje si hlavu takymito autami.
Auto je sluzobne. Na svoju velkost sa prekvapujuco dobre parkuje. Neprehladne zadne stlpiky mi nevadia. Aj tak pouzivam spatne zrkadla. Sukromne by som ho asi nechcel. Ani nie tak preto, ze by bolo vylozene zle ale na dialniciach ma auto pochopitelne vyssiu spotrebu - 10l. Na druhej strane (vdaka vahe) vyborne sedi na ceste aj v hnusnom pocasi (vietor-dazd).
Este jedna poznamka. Auto vyzera velke ale ma maly batozinovy priestor co dost zamrzi. Kocik, batoh, mozno este taska a konec. A potom sa mozme cudovat, preco sa po cestach prehanaju obrovske SUV s truhlami na strechach.

07.04.2014 | 16:01:03 | Tom  | 10.33.7.* Reagovat

Mé ZKUŠENOSTI z IX 35

Mám zde také recenzi vozu.Vlastním IX 35 a to první kousek prodaný v Ustí nad Labem.Jelikož jde o první serii těchto vozů je třeba brá ohled na dětské nemoci.Chci jen podotknout že servisuji v Ustí nad Laqbem v autor.servisu.Vemu to od začátku a pro představu přidám i ceny za život tohoto vozu a porovnám z octavii 1.9tdi 77kw,4*4(aut.servis.Teplice)
0-30tis.Bez závad,pouze volán servisem na svolávačku na výměnu zadních tlumučú a pedálu spojky(chyby z výroby)cena 6400,- za prohlídku včetně mytí a mytí interieru.Kolega z octavii první garančka 6000,-(bez umytí).
30-60tis.závada na couvacích čidlech,moje chyba-brodil sem a při ponořených čidlech jsem zařadil spátečku.garančka 4900,- plus brzdy komplet 7800,- ,kolega 6700,- plus Přední brzdy 5000,-.
60-90 přestalo fungovat dveřní čidlo u spolujezdce.garančka 5800,-(vždy z komplet mytím).kolega octavia 6700,- plus brzdy zadek 4000,-(bez mytí).
Mám najeto 91tis,jen chci podotknout že o proti octávii mám vždy zdarma pujčené náhradní vozydlo,ve škodovce chtějí 500kč za den.Nemluvým otom co vše kolega zaplatil mimo garančky a spotřebák na opravách jelikož octavia má pouze 2 roky záruky.
Abych IX35 pouze nechválil tak musím řící že ted při mytí jsem zjistil že je prasklé přední okno a jelikož nemá dupku od kamínku tak pojištovna neuznala událost a řekly že zato muže kroucení karoserie.Hyundai bez problému v Záruce vyměnil a následně přestaly odemikat dveře za řidičem a nato napojený kufr.(zas je třeba říci že tyto dveře byli koplet dělané díky mladíkovy co do mě nacouval na parkovišti a tudíš je přetrojovaly) samozřejmě zdarma vyměněné .A za dva dny k mé nelibosti opět musím do servisu jelikož mi příde že po nastartování velmy cvakají hydroštely nebo klepe ojniční ložisko.Nemoc automechanikú,pořád něco slyšíme.
Závěrem chci říci že tento diesel z 103kw/4*4 je dots silný a dost často tahám na firmě vozejk cca1300kg a na dovolenou jezdím z karavanem cca1400kg.Dle knihy jízd mám dlouhodobou spotřebu(i z dovolenýma z karavanem) 7,5l/na 100km,kolega má dlouhodobou z octavii 6,4 ale netahá ani vlek ani karavan.
Ještě chci podotknout že auta jsou služební a proto mužu ceny garanček a všeho okolo šťouralum doložit.
Před tímto jsem vlatnil Ford Escort,Octavia,Transporter T5-,vži nové a musím říct že každé auto má své ale zrovna lety prověřený trasporter byl nejporuchovější a měl nejarogantnější servismany pod slucem ať to bylo v Teplicích Děčíně nebo v Praze. Voni je snad školej na tohle arogantní vystupování a ještě dodám že ve VW je nejoblíbenější věta "tyhle auta maji takovou malou bolest" Pořád dokola.M
Měj te se

03.08.2012 | 18:56:05 | Ondřej  | 88.146.229.* Reagovat

Spotřeba

Pokud chcete vůz s nižší spotřebou, tak si nekupujte auto co váží 2tuny!!!

neb váha je nepřítel spotřeby č.1... pak až převody.. Pokud chceš jezdit eco po dálnici, pořiď si oktávku 1.6TDi... Ta na pštku točí strašně málo a je lehká... Je to němec, budete jezdit za 4.5l/100 a budete spokojený.

29.05.2012 | 10:13:40 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE: Spotřeba

Tak, tak. 2tunové auto s antiaerodynamickým tvarem velké krabice prostě nikdy nebude úsporné. Těch 8 litrů je celkem slušný výsledek.

02.06.2012 | 19:28:09 | Tycoon  | 212.158.129.* Reagovat

RE: Spotřeba

no nevím proč si stěžujete na spotřebu já v tomto voze jezdím teď v zimě 6,5 litru a v létě 5,5

09.01.2014 | 08:06:13 | Lenka  | 217.11.231.* Reagovat

Nevím jaký zázračný Němec jede při 130Km..třeba pod 7l.
Ale s Fabkou 1.2 TSI jezdím při 130-140Km..za 7.5-8.5Litrů.
A to má 63Kw...tak nevím co čekáte od auta co má 135Kw.
Například když už TDI..tak i Leon 2.0 při dálničních rychlostech je někde kolem 8.5litrů.
Asi to chce přestat věřit nesmyslům..co píšou výrobci apod.A trochu se vrátit do reality.



28.05.2012 | 15:26:32 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Všechny diesly od nižší střední níž.Fabia kombi 1,2 TSI při 130 km/h cca 6l.

29.05.2012 | 10:42:46 | Jiří  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Tak diesel tomu i věřím.
Ale s TSI...
Při 100Km..to ukazuje 5.5(6)litrů..záleží na citlivosti sešlápnutí pedálu.Ale momentální spotřebu při 130Km..mě to ukazuje 7,2 litrů. Na pátý stupen..při asi 3100-200Ot/min.Nejvíc jsem s tím jel..150Km.A to byla spotřeba nad 8 litrů.
Průměru s tím jezdím tak za 6 max 6.5 litrů..vytáčím to tak do 3500Ot..nad to nemá cenu.Jen to řve a výkon žádný.Na spotřebu nejezdím u tohoto auta.Je mě to jedno...ale i když jsem to zkoušel.Tak stejně nad 120Km..jedu více jak za 6.5 a nad 130Km od 7 litrů.A to se snažím zrychlovat plynule a nějak to udržovat.Protože ta spotřeba u toho auta je hodně citlivá na sešlápnutí plynu.Já mám 1.2 TSI 63Kw.A kolega má 77KW TSI DSG taky Fabii..a v Městském provozu se pod 7 litrů nedostane.Ale zase na dálnici mu to PC ukazuje při 130Km..6.8,nebo 6.9 litrů.


29.05.2012 | 12:02:46 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

TSI je úsporné hlavně ve městě, na dálnici už je to horší. Podle mě je to částečně způsobeno horší aerodynamikou nové Fabie. Za 7.2 litru jede na dálnici i benzínový dvoulitr MPI z předchozí generace Fábky.

02.06.2012 | 19:26:44 | Tycoon  | 212.158.129.* Reagovat

RE:

Tu spotřebu dle PC (palubní počítač) někdy zkuste porovnat s realitou. Prostě si párkrát zapiště km při natankování do plné nádrže a spočítejte spotřebu. Skutečná mi vždy vychází vyšší minimálně o 0,5 litru. To je jako s rychloměrem - taky ukazuje cca o 10% víc než je skutečná rychlost, evidentně to souvisí.....

04.11.2015 | 22:13:08 | Fr.  | 83.208.4.* Reagovat

RE:

Ale co bych označil za celkem dobrý motor..u Škodovek.
Je 1.8 TSI 117Kw...máme tam Octavii Combi..s tímto motorem.
A na ten výkon je ta spotřeba v celku slušná...město kolem 9.5-10litrů.Což si myslím že je lepší mít 160HP a jezdit za 10litrů.Než 77KW...a jezdit za 7 litrů.S tím se dá jet..v celku normálně a ta spotřeba se nějak v celku drží.U těch menších obsahů je to moc citlivé na styl jízdy.A rozdíl..výkonu velký.A spotřeba není až tolik rozdílná.Neříkám 3litry..jsou v celku dost.Ale máte za to silnější a rychlejší auto.S dobrým zrychlením a v celku dost slušným motorem.Ono těch 63-77kw..v celku stačí.Ale kdybych si měl vybrat..tak raději těch 117Kw.Který navíc má zátah i ve vyšších otáčkách...jen ta cena byla dle mě až až..za ty peníze??Za ty peníze jsou i levější v plné palbě i Japonci.:)

29.05.2012 | 12:41:14 |   | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Píšete tu nesmysly. S 1,6 benzínem na dálnici v Rakousku za 6,6 od tankování plné do plna bez ohledu na údaj v počítači (ten ukazoval 6,4). Je pravda, že před 10 lety s Fabií 1,4 MPi jsem jezdil o půl litru víc.

24.11.2012 | 19:47:49 | fife  | 95.143.130.* Reagovat

RE:

To máš asi nějakého žrouta němce když žere tolik. Při 130 km/hod Octavka 1,9 TDI jezdí spolehlivě pod 6 l a to může jet 130 furt. I Pasat žere míň. Stačí se k těm autům jen slušně chovat.

18.04.2013 | 21:09:12 |   | 188.175.235.* Reagovat

130 km/h

8 litrů při 130 km/h nejni mnoho :)) jen škoda těch závad v takto malém počtu najetých km....Je vidět , že se v dnešní době hodně šetří na kvalitě :(:(

28.05.2012 | 14:31:51 | Pomeranc  | 88.103.188.* Reagovat

pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Jáááj, zabudol som, SUV by malo papať max. 4,4-4,5, najlepšie pri 180 km/h....

Sakra, kde na takéto kraviny ľudia chodia, koľko asi žerie 1,2 HTP, al. 1,4 pri 130-tke?

alebo ten "slávny nemec"...:))?

28.05.2012 | 10:08:20 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

oprava, asi som dal dlhší titulok: ...." a tvrdiť, že je to "vysoká spotreba..."

28.05.2012 | 10:10:22 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Prosim Vas, Vy co prispivate ohledne TSI nebo HTP, nizkoobjemove motory, tak neni asi o cem premyslet, ze to bude zrat obdobne. Obsah je obsah a aby auto jelo tak dost spolika. Hold se tomu musi vic slapat.
Na iX35 jsem mel take zalusk, ale po testovaci jizde me hned opustil. To nebyla jizda novym autem, ale jak na drevenych kolech. Hned pote jsem testoval na zkusebni jizde jeste Tiguan a Kuga-ta nakonec vyhrala i diky vzhledu. Jak pan pise v prispevku, je jasne ze hodne dela hmotnost co se tyce spotreby, ale zde v tomto ix35 je skutecne nestatne zprevodovani a pri rychlosti 130km/hod to opravdu toci skoro 3000ot a jelikoz pouzivam v aute telefon - HF - tak po dalnici v tomto aute je to naprosto nepouzitelne diky silenemu hluku. A co je naprosta pravda, ze pokud si kazdy propocte po prvnim nebo druhem servisu naklady, tak skutecne zjisti, ze diky 5lete zaruce tam skutecne zaplatite temer cely rozdil ceny oproti drazsi konkurenci(v porizeni)-v mem pripade VW a Ford. Krom toho, ze vzhled je libivy a byl neokoukany, u me ix35 propadlo na plne care - v celkovem dojmu.
Co naopak bylo super - obrovska ochota udelat cenu nebo vyhodu pri koupi...

16.06.2012 | 00:06:38 | Rakos  | 86.61.137.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

A kolik myslíte, že stojí garanční kontrola u německých aut ?

03.07.2012 | 22:19:55 | Mike  | 109.73.215.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

tak si všichni kupte toyotu

02.07.2017 | 18:26:56 |   | 46.135.90.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

A důvod pro Toyotu? To jsem přesně u dělal a... spotřeba taky vysoká a s tou spolehlivostí je to jen marketing. Sere se to jako všechno ostatní.

27.07.2020 | 09:59:16 | Michal  | 212.111.31.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Kupujte si všichni es-ú-véčka a potom tady brečte nad spotřebou. Co jste jako čekali? Že to bude jezdit jako octávka za 5 litrů? tak v tom případě jste poněkud mdlého rozumu. A na Toyotu tady neblej, když jsi ji nikdy neměl, ty kecale. Sám s ní mám zkušeností dost za posledních 12 roků a vím, že dealerství Toyot je živé jez z prodejů aut a pravidelné údržby. Opravovat nemají co, pokud Ti připadá 1 opravovaný vůz na 100 že se serou jako ostatní tak si vyndej hlavu ze zadku.

31.07.2020 | 19:38:36 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Hmmm, nedostižná modla Ochcáva...můžeš nám laskavě vysvětlit, z čeho jiného by měla být živa dealerství aut, než z prodejů aut a servisu aut? Snad ze servisu jízdních kol, či lokomotiv?

01.08.2020 | 08:54:40 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

No přece z oprav, chápeš? Z oprav neustálých závad, proč asi mají koncernové vozy servis v každý prdeli? A přesto nestíhají? Jestli máš v palici něco jinýho než bramboračku, tak na to přijdeš sám.

01.08.2020 | 11:36:21 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Hm to jsou zase moudra.

01.08.2020 | 12:11:49 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Aha.....:-) koncern má servis v každé (_!_) jo? Tak u nás ve vsi jsou dva servisy Fiat a dva , co dělají fšecko...., ale jinak asi bude velké překvapení, že značka, která má na silnici nejvíce aut má také nejvíce servisů.....

03.08.2020 | 08:57:07 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Vaše vesnice mě nezajímá. Značka která má na silnici nejvíc špatných aut má nejvíc servisů. Volkswagen škoda, Hyundai kia, renault dacia. Opakem je třeba honda, Mitsubishi, Toyota. ty jsou max. v kraji po jednom. Myslíš, že mají málo aut na silnici? Ne, oni je mají na silnici, ale ne na dílně.

03.08.2020 | 14:09:11 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Mitsubishi končí v Evropě a Mazda půjde do kytek taky.Myslíš,že zkrachovaly kvůli servisům,že měli málo závad?Další okrajový značky je můžou následovat,nebo se sloučí a budou je dodávat přeznačkovaný pod jinou automobilkou,která má hustší servisní síť a zastoupení.

03.08.2020 | 16:42:10 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Oni nezkrachovali, ty profesore. To, že někdo opouští trh, kterému vládnou pošukaní byrokrati s nesmyslnými nařízeními neznamená, že zkrachoval. Nenech se vysmát, za takto hloupý názor hodný puberťáka. Oni totiž budou dál vyrábět to, co chce celý normální svět: Atmosférické motory s objemem hodným velikosti jejich aut, spolehlivé a jednoduché (bez emisních nesmyslů okolo motoru, které stejně ničemu nepomáhají). A protože mají rozum, a nepotřebují nás, uživí je celý zbytek světa, půjdou si vlastní cestou. Už teď se tady spousta jejich typů aut neprodává. Ty se jim divíš? Já tedy ne. Prej zkrachovali. Jsi pobavil. To spíš VW málem dojel na svoje podvody.

03.08.2020 | 19:32:17 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Pokud se něčeho prodává málo,lidi to nekupujou a podnik je díky tomu v dloudobé ztrátě ať už je důvod jakýkoli je to v podstatě krach.Můžeš tomu díky globalizaci říkat i odchod z trhu.

03.08.2020 | 19:46:33 |   | 37.188.232.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Máš problém s chápáním textu? Nejde o odchod z trhu. Jde o odchod z evropského trhu. Což samozřejmě kvitují výrobci třtíválcových litrových turbomrdek. Ubyde jim totiž konkurence, zatímco ostatní svět si bude dál rád kupovat japonské atmosféry. Svět chlapče není jen evropa.

03.08.2020 | 20:06:59 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Motáš pátý přes devátý.Pokud mají podíl prodejů pouze 1% a modelový portfolio složený většinou z těžkých a nevzhledných krabic na thu,kde frčí moderní SUV říkej si tomu jak chceš.Souvisí to i s tím počtem servisních zastoupení a se spolehlivostí to nemá nic společnýho.Pajero skončilo třeba v Japonsku úplně.

03.08.2020 | 20:48:23 |   | 37.188.232.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

S tebou je to marný. Motáš se jak můra okolo lampy. Nebudu ti oponovat protože jsi zabedněnec.

04.08.2020 | 07:28:52 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

A jéje ty ses zase rozjel.Nejsměšnější je jak člověk co vlastní litrovej tříhrnek dokonce bez turba 😄 a vychvaluje ho do nebes jako nejlepší auto pod sluncem,tu haní turbobety a EU a sám si na jejich hru dávno přistoupil.Navíc by sis nikdy poctivou víceválcovou atmosféru co žere přes deset litrů stejně nekoupil.Zase mě náramně bavíš,alespoň se zasměju po ránu tříhrnková Babetto bez turba 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🛵🛵🛵🛵🛵🛵

04.08.2020 | 08:04:20 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Ajéje, ty ses zase rozjel. Majitel koloběžky školou povinný, který o babettě jenom sní, mě bude říkat co mám za auto. Ty chudáčku, já sice mám dvě ayga a dvě cé-jedničky, ale je to stejné, jako když někdo má simsona pro radost. ty sám nemáš nic, tak drž pysk. pokud máš zájem, můžeme se sejít na srazu Toyot, kam jezdím se svým Hiluxem (už jsem to tady psal), ale na běžný ježdění máme zase po dlouhý době Corolu. Hiluxe budu měnit za CHR, protože je už dost olítaný. A tříhrnek od Daihatsu je jeden z nejlepších, ne-li nejlepší maloobsah už přes 15 let. A do toho auta patří jako prdel na nočník. Ovšem litrovej turbozmrd do rodinné limuzíny nikoliv. Tomu ale nemůžeš rozumnět, děťátko a nesrovnávej nesrovnatelné. To je totiž jen důkaz nedostatku argumentů.

04.08.2020 | 19:22:07 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je s tvejma fan

Stando ty si fakt marnej nevíš ani jak se to správně píše,alespoň si ty vejmysly pořádně vygoogli tříhrnková bezturbischbabetisch.Čím míň servisů a zastoupení,tím spolehlivější a naopak hm.😄😄😄😄😄Co tam máš dál za kraviny?

04.08.2020 | 20:25:34 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Zase špatně - značka, která má na silnici nejvíc aut, musí mít logicky i nejvíce logistického zabezpečení, tedy servisů - to je celkem lehká trojčlenka (pro někoho tedy...).
Japonci jsou 1) na více místech v kraji 2) mají mikroprodeje a tudíž nepotřebují více servisů a dealerství - jak prosté milý Watsone...

04.08.2020 | 11:46:06 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Ano, i tak to lze omluvit. Tak se to většinou omlouvá. Hele, a fakt si myslíš, že v ostatních částech světa (USA, Austrálie, Afrika, Arabské země, Arktida i Antarktida, Nový Zéland, a Asie) mají v každý prdeli servis Toyot? Protože jich tu jezdí JEDNOZNAČNĚ nejvíce. Víc s větrnými mlýny bojovat nebudu.

04.08.2020 | 19:16:02 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

No jo no....když někdo vybleje kravinu, tak nejen, že nepoužívá mozek, ale drží se jí jako hovno košile, aby nemusel uznat, že to kravina je viď?

05.08.2020 | 09:46:14 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Když mají takovou super logistiku, servis v každý prdeli, proč se kradou jako sviňa? A vykrádají? Ze stejného důvodu: Na poruchový a nespolehlivý auta je potřeba spousta dílů. Tolik dílů, že by to jednoho odrovnalo, kdyby je měl kupovat poctivě. tak se rozjede trh s kradenými díly. to třeba japonci nemají zapotřebí. Na ně nepotřebuješ krom oleje a brzdovýho obložení nic, tak proč je krást. Ani kdyby jich jezdilo stokrát víc (jeko jinde ve světě). Kde se nic nekazí, není co kupovat.

04.08.2020 | 19:29:32 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

A že by ty auta mohla bourat na to tvoje mozková kapacita už nestačí brzdoobleženobabetischbezturbischdreikastrolisch😄Logicky když jich je nejvíc i nejvíc bourají,plechařina,bagy,nárazníky,světla to všechno je potřeba.Zkus si zbořit Japonce.Jen blbej nárazník tě vyjde třeba na desítky tisíc bez laku, kdežto na šáde seženeš všechno na vraku za pár kromě a ještě v laku.

04.08.2020 | 22:03:06 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

No jasně, protože kradený. Myslíš, že jiný auta nebourají? A nemyslíš, že právě ty ceny japonců by byly důvodem ke krádežím? Docela si vlastně odporuješ. každý nabouraný auto má jednoho majitele. Nikdo nenabourá 10 aut najednou. takže až se ti rozsvítí, dej vědět. Zatím jen plácáš blbosti a navíc to nejde číst. jdi už spinkat Jiříku. A až vyrosteš, kup si spolehlivý auto, abys nemusel nakupovat kradený díly.

04.08.2020 | 22:48:38 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Zítra si jedu koupit Hondu (motorku). Blbej jednoválec bez turba. Pojedu si pro ni Hiluxem. Chceš jet se mnou? Aspoň by ses svez v opravdovým autě, ty fantasto ohnemotorwagenmitschadigkopf.

04.08.2020 | 22:52:16 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

😄😄😄😄😄Ježíš co si to ze sebe zase vypotili za nesmysly😄😄😄 Ty vůbec nevíš,která bije😄😄😄😄😄ty fakt něco bereš,jinak už fakt nevím.

04.08.2020 | 23:00:05 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Hyundai iX35