Rok výroby:2007Typ motoru:1,6Stav km při koupi:900 kmStav km nyní:12 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:22. 6. 2008
Auto mělo několik závad, na které se příšlo během několika jízd.Předně nevypínal blinkr a nevypíná do těď,špatná funkce ostřikovačů,měkký lak,foukání do vozu za jízdy,hluk,špatně seřízena přední kapta a zadní páté dveře,při mytí jsem přišel o lak na prahu u řidiče.
Dále přestalo jít centrální zamykání,dnes mi neodemykají zadní páté dveře, začalo blbnout osvětlení palubovky,podvozek začal být hlučný,ozývají se rány od podvozku při přejetí nerovností,dále nehrálo autoradio.
Automatická klimatizace si dělá co chce a pokud auto stojí delší dobu ,přilepí se brzdové destičky na kotouče.No a ted poslední dny pozoruji i když mám auto garážované že mi jde znát na palubce obrys kde je u spolujezdce umístěn airbag.Takže nic moc. Prostě vylézá to ven.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem zakoupil jako předváděcí vozidlo .V době prodeje mělo najeto 900km.Po té co jsem si ho přivezl,se začali projevovat nedostatky v kvalitě OA.Předně to byl měkký lak,špatná funkce ostřikovačů předního skla ,přepínač blinkrů nevypínal.Od začatku byl podvozek tvrdý a bylo znát jaké-koliv přejetí nerovností.Uvnitř auta mi to při jídě připadalo, jako když jezdím s otevřeným oknem-hluk.
Nárazy od kamínku do spodku podběhů bylo slyšet až moc.Takže jízda nebyla zrovna moc příjemná.No a během dalších měsíců,se začali projevovat další závady.Nejhorší byl ale lak ,kdy zadní blatníky a dveře a k tomu přední kapota vypadali jako když to někdo omlátí kameny.prostě žádný hezký pohled.Další co se porouchalo, bylo radio,centrální zamykání apod.Takže jsem byl autem velice zklamán.Na vyměnu radia jsem čekal 4,5měsíce.K tomu chci jen dodat to ,že pokud někdo napíše že mu radio vyměnili hned při reklamaci je to blbost, jelikož se radio musí objednat u výrobce.Takže pokud ho někomu vymění hned,věřte tomu ,že ho vezmou z jiného auta a to vaše vadně ,dají do toho druhého auta.Osobně jsem dělal dost zle a ani Kia Praha nebyla schopna radio sehnat dříve.O tom si už můžete myslet své.
Co se týká laku to bylo to stejné.Několikrát jsem to reklamoval a servis to nebyl schopen posoudit.Nakonec to došlo tak daleko že jsem si musel nechat vystavit potvrzení od autolakovny na to, že lak je proveden nekvalitně.Terve po několika upozornění přijel jeden nejmenovaný pán z KIA Praha a aniž by se představil apod.napsal jen to, že se musí přelakovat zadní čast vozidla.Přesto jsem chtěl aby se na lak vozidla přijel podívat někdo ze Žiliny.I to se stalo.Jejich zkoumání trvalo dvě hodiny.přivezli papír kde bylo zaznamenáno jak vozidlo bylo lakováno a kde bylo opravováno.
A najednou se zjistilo že práh byl odřený nebo jinak poškozený a bylo to přestříkáno,jenže bez vrchního laku.No a tak se stalo že když jsem auto ostřikal vapkou umyla se i barva.Prostě fakt kvalita !!.Dále mi bylo řečeno ,že se musí vyřešit to ,aby nedocházelo k poškození zadních dveří a prahu,.jelikož je dost majitelů kteří si na to stěžují ať už u nás nebo v cizině.Jde ochranou folii.Jenže jak jde vidět KIA na to kašle jelikož i dnes vyrobená auta jsou na to stejně.No abych to zkrátil ,v tomhle mám dnes již vyhráno ,jelikož auto bylo celé přestříkáno a nalepeny nové ,větší folie pro ochranu laku.Přední kapotu mám stále bez poškození i když venku odlétají kaménky od toho jak záplatují silnice.prostě lak je takový jak by měl být.Přesto spokojenost není ,jelikož podvozek je stále dost tvrdý a jde znát jakékoliv přejetí nerovností,přilepují se destičky ke kotoučům když auto déle stojí,navíc mi přestalo jít odemykání zadních pátých dveří apod.Co se týká motoru,taktéž od začátku problém.
Auto sice jelo, ale občas,spíše dost často si motor zacukal.Po několika urgencí byl přehrán soft.Jenže po tomto auto jelo asi jako stará Felicie,žádný výkon.Opět reklamce,ale servis že to je v pořádku.Ale pak se stalo to že když přišel nový soft,bylo to opět přehráno a dnes auto jede tak jak má až moc dobře.Čím to je nechám na vás.Přesto budu takový jaký jsem a napíšu že spokojenost s autem není a nebude.A spokojenost se servisem?Taktéž není.Servis sám nemůže skoro o ničem rozhodovat,do ničeho se jim nechce ,jelikož by to museli platit ze svého a důvod?Kia nechce nic moc proplácet za opravy.Prostě pro KIU je přednější prodej a vydávání dotazníku a letáčků jak je auto kvalitní.A za další kdykoliv jsem si převzal auto ze servisu bylo promintě mi to slovo zasraný až moc.
Po lakovaní byli sedačky špinavé,zaprášené,navíc mi byla natržena zadní sedačka,prostě děs.Jde poznat že servis patří soukromníku.Takže i to je jeden důvod nespokojenosti.Jinak pokud vím je zde forum KIA,ze kterého jsem odešel,důvod ? Ten si nechám pro sebe.Ale pokud vím i tam se řeší problémy stejného charakteru-lak,brzdy ,rez.Ano, u nových aut reznou zadní dveře.S tím jsem se ale ještě za celý život co jezdím u nového auta nesetkal.Možná někdo napíše že jsem zaujatý proti tomuto autu ale není to tak.Jen přemýšlím o tom za co jsem vyhodil peníze!!!Za auto,které rezne,za auto které má nekvalitní lak,za auto na které nejsou skoro náhradní díly a 7 let záruky je jen raklamní tah, jelikož si dovozce vždy najde něco kdy záruku neuzná.Takže na závěr mi dovolte toto: auto je to na první pohled hezké,dá se říci i vnitřek má něco do sebe ale kvalita ,kvalita je jinde a tak by si všichni měli rozmyslet jestli do tohoto auta jít nebo ne .Já osobně bych do toho už nikdy nešel.Koupil jsem auto abych měl několik let pokoj.Opak je pravdou ,neustále čekám kdy se zase něco objeví a auto půjde do servisu.A ti, co píšou, že motor je kvalitní , tak toto bych určitě netvrdil.Kde je napsáno kolik motor vydrží a na kolik ujetých km byl testován.Např.škodovka má tyto testy za sebou ale tady nikdo neví kolik vlastně vydrží .Vždyť Kia napsala je to novinka!No a přístup všech?Ten mluví za vše. Takže závěr nechávám na vás ale přemýšlel bych hodně jestli do KII jít.
Kupil som si Kiu ceed r.v.2014, vravim ze davaju 7 rocnu zsruku. Nie je to uplne pravda. Po 5 rokov prevadzky vozidla a po 72 000km sa mi pokazilo spoje, zacalo prepustat olej cez semering. Zaruku neuznali a musel som kupovat novu spolu. Vozidla bolo servisovane len v Kia servisovane.
Když jsme v rodině měli omyl jménem Hjundaj, měl záruku 5 let, ale k autu jsme dostali brožuru s výčtem závad, na které se vzáruka nevztahuje. Ano, celou brožuru!
zdravim chcem sa len spytat ako je možne ,že mi po roku odišli žhaviče koncom aprila 2018 po 15000km auto bolo na serv. prehladke a prišla zima +4stupne a auto problem naštartovat podla mna nejaky šikovny mech. žhaviče vymenil,navyše na žhaviče sa zaruka nevstahuje aj ked nemaju 2roky a sam vymenit nemožem lebo mi padne zaruka že vraj.vie niekto poradit robia si zo mna....ale čo je najhoršie som už tyžden bez auta a aj cez vianoce dufam že nie až do noveho roku (na chyby nepozerat asi som chybal akurat v škole asi som bol v kine) dakujem
Led mi vyreklamovali v poho.Pokud ti prdne po roce,ikdyž ty vydrží normálně roky možná jedna žhavička tak bych to bral,ale pokud ti mění všechny čtyři tak je to jasná výrobní vada.
Mal som KIU CEED v plnej výbave, automat,novú. Po pár km sa pokazila, nerozbiehala sa. Auto som reklamoval, katastrofálny prístup servisu v servise Vám neveria, až som začal natáčať videá poruchy. Nikto so mnou nekomunikoval od predajcu. Max nespokojnosť s MOTOR CAR Trnava. Nakoniec po vyhrážkach a 7 mesiacoch mi vrátili peniaze. KIU už nikdy....
Vážený pane odborníku. Připouštím, že v prvních prodaných vozidlech Ceed mohli být ještě nějaké nevychytané výrobní vady, které se projevili v krátkém čase po zakoupení, ale dle toho přeci nejde posuzovat daný vůz. Znám spoustu majitelů těchto vozidel a ty na ně nedají dopustit. Dokonce já sám jsem s kiau Ceed najel přas 10000km a bez jediné závady. Rádio hrálo bez jediné chyby, podvozek OK, motor také a jen tak pro zajímavost, průměrnou spotřebu jsem měl 4,7l/100km u motorizace 1,6CRDi - 115HP a to byl kombík! Vnitřní prostor větší než u Octávie, výkon motoru (ne kroutící moment) srovnatelný jako 1,9TDi u Octávie. Když srovnám kvalitu vozu Ceed s ostatníma v dané kategorii, tak Ceed není vůbec nespolehlivý a za tu cenu má daleko lepší výbavu než jiné značky. Takže můj názor je - ať neposuzuje někdo kdo tomu asi moc nerozumí. A co by ste si koupil za ty prachy?
23.01.2015 | 10:30:35 | John
| 109.80.88.*Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
zato ty tomu rozumíš. Ó, tys najel celých 10000 km bez závad?! Twl, až jich najedeš 100 000 bez jediné závady, pak dávej rozumy o spolehlivosti. Vždyť i ty se celej klepeš strachy, kdy se ti ten korejskej zázrak posere a v servisu tě vyfakujou, jen si tady dodáváš odvahu a falešné naděje.
Tak ja ti napisem, moj Ceed ma nieco nad 100000km... rozdiel len v tom, ze nemam z prvych kusov, ale poslednych po FL (2011-2012). Za celych 6 rokov a 100tkm sa NIC nepokazilo, len 2 muchy - vzpery na kufri sa mi zdali v zime slabe, tak som dal vymenit, radio asi 3x zblblo, tak som resetol (v poistkovej je na to urcena somarina, ktora sa len povytiahne a zatlaci... zjavne s tym ratali). Neviem ci to je inovaciami vo vyrobe, ale sused ma stary kus (2007-8?, do 200t km) a pokial viem, do 7 rokov mal len vymenu tyciek stabilizatora, radio sa muselo opravit (mimo, na to je kratsia zaruka) a po zaruke asi 1 cidlo (teplota?). Ten hlavny clanok mi pride dost mimo ostatnych skusenosti, napada ma len 1 moznost (teda okrem hejtovania pracovnika inej znacky, co sa objavuje dost casto) - predajca vzal hned na zaciatku od importera lacny nepodarok, kde si vyrobca kadeco odskusal na linke a na bezny predaj by to vobec nepreslo kontrolou kvality... no a novy majitel ho dostal po par km ako bezne auto so zodpovedajucou cenou. Sedelo by to aj na tie km - od vyroby (resp. tych 10000km) v autach na predaj nikdy neprehliadnu tolko chyb a ani ta oprava prahu urcite nie je postup na auta urcene pre bezny predaj... skor to bude nejaky testovaci kus, kto vie co prezil za tych 900km. Standardne sa take auta srotuju, alebo ostanu po fabrike behat bez znaciek... Cele je to zaroven pekny priklad, preco vlastne nove testovacie auta radsej zosrotuju. Ak by ich niekomu predali, skor ci neskor by priniesli znacke len kopu negativnych recenzii, ci uz od prveho, alebo dalsieho majitela.
Nezabudaj, ze je len moj odhad... ako niekto veri v mimozemstanov, mne pride logicke, ze ak vytrca 1 Ceed na celom internete (fakt asi nenajdes druhy pribeh, kde mal tento model hned po kupe tolko chyb), tak to nie je o spolahlivosti auta, ale 1 kuse s neznamou minulostou. O servisoch/predajcoch tiez nemam iluzie, potrebuju aj predat a zarobit. A inak prehliadol si druhu realnu moznost - ze je to vymysleny/prifarbeny pribeh od fanusika/zamestnanca konkurencie :) Ozaj a aby som nebol ako autor - spomenul som si, ze po cca 90000km mi praskla predna pruzina, to je aj dovod preco tu znova pisem - ked uz nieco vypustim, ostane to tu aj 10 rokov... tak nech je to z mojej strany presne.
Už jen to, že něco takového můžeš zvažovat mluví samo za sebe....jinak mně u žádného auta nepraskla pružina ani po 200 tkm…..dokonce ani u Renaultu! a to je nejhorší zmetek, jaký jsem kdy vlastnil...
Závady, které zde popisuje v recenzi přesně korespondují se závadami, které řešil kolega z práce. Navíc měl problém s imobilizérem a sedačkou řidiče. Jen motor se řešil 3 roky !!! Závadu se podařilo odstranit až ve třetím servise Kia. Ve dvou předchozích neochota!!! Samosezapínající rádio, přelakování pátých dveří atd.
A co si čekal za ty prachy? Kvalitu Porsche, cenu Kia??? Nechápu, tito lidé, kdyby to měli zadarmo tak by dřžkovali... Každou slevu si musíš řádně zaplatit. Zdar
Podľa mňa to nie je recenzia ale paškvil ktorý napísal nejaký chudák- čo ho napadlo keď si predstavil auto tak o tom napísal že sa pokazilo. V závere píše že auto malo pri kúpe najazdených 900km a bolo pritom nové- tak asi šlo po svojej osi z Korejskej republiky..... Škoda že pribúda recenzii ktoré recenziami nie sú. Ale čo takí sú ľudia- blbci medzi nami....
robil som vo firme kde robia plechy pre Kiu.Vola sa Sungwoo Hitech v Žiline .že pozinkovane,chvilu vonku po dazdi a hrdza ako blazen....Kamarat robí v Mobise pre nich vyrabaju palubovky a tak,že des,robi sa tak aby to chvilu vydržalo,nie je to kvalita ale kvantita.A robotnici na to seru bo im malo platia...
Na parkovisku mi oprel niekto dvere svojej Fábie na môjho Ceeda. Výsledok - on nechal lak z dverí na mojej Kii a po jeho odstránení som zistil, že ten môj je nepoškodený. Už mám auto dva roky a lak je abslútne bez problémov.
Kiu ceed mám 3 mesiace a najazdených 3200 km.Lak na podbehoch v predu už nenájdete,lebo tam už nieje ani farba.To isté už pozorujem na zadných dverách.Je len otázkou času kedy to začne hrdzavieť.Na aute su od začiatku zástery, ale stoja za ho... Reklamaciu mi neuznali s odvovodnením že jazdim po slovenských zle udržiavaných cestach. Zaujímalo by ma prečo tento problém nemajú iné značky áut jazdiace po slovenských cestách.Na záver chcem poprosiť majiteľov ceedov nech si skontrolujú spodnú časť podbehov a dverí.Budete nemilo prekvapený.Takže kto chce hrdzavé auto nech si kúpi kiu ceed!
Zdravim, precital som si part nazorov o kii aj tento prispevok k danej znacke. Myslim si , ze dany pan narazil na problemovy kus. Nie nechcem tu hajit kiu a ani hyundai / vlastnim jeden - hyundai / , ale spolocnost hyundai / co je aj vlastnikom kie za posledne roky isla s kvalitou a dizajnom hore , pokial niektorer europske automobilky dole / nap. mercedes /. Robim v automobilovej branzi a cela branza prechadza na low cost / znizovanie nakladov / + ked sa k tomu prida nie celkom dokonali dizajn / myslim tym dizajn suciatok co su v aute, nedodrzanie technolo. postupov atd / tak je na svete taky vyrobok aky si kupil dany pan. Ide tu o to ako sa k tomu postavi kia vramci reklamacky. Poprosim niektorych nasych bratov cechov aby nekzdali na slovensku vyrobu - skoda tiez nie je bohvie co n ajlepsie na trhu / myslim fabku - oktavka ok , svagor mal fabiu pocas 86 000 km a 7 rokov bolo menene 3x stabilizatory, 2x cidlo teploty, 4x simering na motore, vrzgala aj palubka + dalsie, takze tak./ Kia sa priblizuje k europskym standardom , ale este musi urazit tu nejaku cestu , aby bola celkom hore. Na druhej strane si treba porovnat co za svoje peniaze dostanete , ako som cital tak je vas tu aj dost spokojnych s danym autom / mal som pretzm hyundai elantra, v celku spokojenost / Trosku nechapem niektore postrehy z danej recenzie - tvrdy podvozok , ked ste mali predvadzacku tak ste sa na com vozil?......atd. ,ale zopakujem sa nevydareny kus, co sa moze stat aj u inej automobilky. tak nech vam to vsetkym dlho jazdi bez poruch
Okrem kufra je Ceed vnútorne podstatne väčšie auto. Už len rázvor 2650 ku 2578 hovorí jasne v prospech kórejca. Kto však potrebuje veľký kufor tak tam je lepšia O2.
Citroen C4 1.6vti (445,000 sk) 0-100 km/h za 10,0 sekúnd. Kia CEED 2.0 CVVT (687,000 sk) 0-100 km/h za 10,4 sekúnd. Haha, hahaha. Prečo by už len niekto chcel Kiu?
Kia sa neda zrovnavat s fabiou? Ceny su nasledovne: Fabia ambiente max 1.4 63 kw -370 000sk, Kia ceed 1.4 - 430 000 - zakladná výbava, Golf 1.4 edition - 450 000, Opel Astra 1.4 family - 440 000. Tak mi povedz kde je ceed? Je väčší ako fabia? Ved stoji o 60 000 viac. V čom je jediná prednosť je cena naftového motora. A koktavka - 440 000 tour diesel sedan, combi tour - 480 000, a Oktavka II tdi sedan 520 00. Ja si myslim ze O II sedan je o dosť väčší ako ceed.
Trocha som čítal príspevky a som,mierne povedané, sklamaný.Úroveň diskusie nula bodov.Recenzie a komentáre sa zmenili na arogantné,neodborné, nacionalizmom zaváňajúce keci.Škoda, slušný motorista v tejto štvrtej cenovej skupine už fakt nemá čo čítať.
Hm, citam tu rozne nazory a myslim, ze je cas, aby som sa pridal. Robim u dodavatela KMS, bol som v KMS viac krat a mal som moznost podrobne sa zoznamit s korejcami, kvalitou i vyrobnymi postupmi.
takze:
a.) setri sa kde sa da - ale pozor, kvalita je vzdy na prvom mieste
b.) montaz je maximalne automatizovana - teda ludska chyba sa takmer minimalizuje
c.) ak je auto kazove od vyroby- moze sa stat - da sa vymenit - obrat sa na importera
d.) rozhodne nic nehrdzavie - to je uplna volovina
e.) ani kolesa ani nic podobne nie je z Ciny! Z Ciny su "nedolezite" komponenty - hlavne cast malych plastov. Velke plastove diely sa vsak uz robia v SR
f.) vo firme mame niekolko Ceedov, maju 2 roky a okolo 80 000 km a nebol s nimi ani jeden problem, len bezny servis - a viete si predstavit, ako sa na tom jazdi...
g.) Korejci su fakt divni typkovia, chce to zvyk a ucit ich, ze nie su majstri zemegule. Ale ked colovek ukaze,m ze nieco vie a vie si obhajit nazor rozumnymi argumentami, tak je to akceptovatelne.
h.) vela komponentov robia Nemci - napr. svetla su od Helly, elektronika Bosch...
i.) Zilina je montazna fabrika, rovnako ako bude aj Hyundai v Nosoviciach, vyskum a vyvoj je v Nemecku a Kr.
ALE - doniesli mi robotu, platia ma, nemam problem pre nich robit. JA si Kiu bez problemu kupim
V tej rychlosti som zabudol podotknut na jednu malickost ktora hra pre kiu a hyundai
Ktora automobilka vam ponukne za tie peniaze take priestranne bezpecne a vykonne auto?
kia sa s fabiou neda ani porovnavat kia je o triedu inde a kto sadne zo ceedu do mensieho auta ako napr fabia ibiza .. tak sa cuduje ze co to soferuje.
V rovnakej triede tu mame tak predrazeny golf, oktaviu ... ktore su ovela drahsie a dokonca nemaju taky vnutorny priestor ako kia.
Je pravda ze vychadzaju z linky aj chybne auta ale aj tak si myslim ze su na tom stale lepsie nez francuzi :)
Chlapci, čudujem sa Slovákom aj Čechom. Na nacionalistické sprostosti si bežte na iné stránky, tu je to o autách nie o priblblom nacionalizme. Ako to tu tak čítam, blbcov je dosť v Čechách aj na Slovensku. Som Slovák, mám auto vyrobené v Čechách. Tak ma zabite, tupci,
a je mi jedno ako, kde a za čo mi to do tej mojej Kie vyrobili. Zaujíma ma len to či všetko funguja a zatiaľ - mimo reklamovaného rádia - všetko funguje. A čo sa týka tej Číny - tak v každom aute je určite niečo z Číny - to garantujem. Porsche Chenneye sa vyrába na Slovensku a predsa na to dávajú Nemci ceduľku "Made in Gemrany". Takže zbytočný rozruch. A nakoniec - to spomínané rádio je značky Siemens a vyrába sa v Čechách - takže tak.
kia skutocne setri. lak,je na niektorych miestach 3x tensi ako ma byt. konkretne na prahu ma byz hrubka cca130 mikronov ale strieka sa to na hrubku 40mikronov. tiez kapota je lakovana len polovicou laku. brzdove kotuce a aj oblozenie su vyrobene v cine,tiez naboje kolies a pod. plechove disky kolies sa nedaju zmomentovat pretoze su z makkeho plechu,mimochodom su tiez s ciny. problemy su aj s napravami,zbiehavostou . svetla je problem nastavit,konektory nemaju kryty,prestavaju sa nahadzovat rozne gumene dorazy,pretoze korejci zistili,ze sa usetria na aute 2-3 eura. smutne.
Já to nechápu. Když se Vám Fábia II nelíbí, tak si nekupujte. Jsou tací, že se jim líbí....ale jestli ta KIA Ceed je takový šrot jak píší tak "těbůh....
Chtěl jsem sei Ceeda koupit, ale jak s hrůzou čtu, tak raději ne.....mám Fábii II, ale přes všechny výhrady a nadávky, žádné závady. o co popisuje ten první článek to je hrůza.....
Urcite ked robis pre dodavatelku firmu tak chodis aj priamo do KIE a vidis co sa tam ako robi. Ja s korejcami spolupracujem, sice su kusok divny ale jedna sa s nimi v pohode. Vacsina z nich ma aj dost vysoke naroky na kvalitu.... Neobhajujem Kiu, ale sroty to urcite nie su. Hyundai motory su dost premakane. Koncernu sa o takych moze len snivat...
To čo tu píšete je síce pekné ale mne to vôbec nesedí z realitou. Ja pracujem v jednej nemenovanej firme ktorá je jeden z najväčších dodávateľov pre Kiu.
A kto z Vás nikdy nejednal osobne s Kórejcami nikdy nepochopí. Pravda je že sú dva typy modelov.
Tie ktoré sa podarili a ten kto dostane takéto auto do rúk ma po starostiach. A potom tie s vadami ktoré sa dajú bokom a vzniknuté vady a nepresnosti sa na rýchlo nekvalitne zamaskujú a tak nám vznikajú tieto nekvalitné autíčka. Ja pánovi čo napísal recenziu verím dostal do rúk na rýchlo opravený nevydarený kus. Otázkou je ale aký je pomer kvalitných a nekvalitných výrobkou to nevie poriadne nik. Faktom je že kórejec predá aj nekvalitný výrobok na rýchlo zamaskovaný. Čo by sa v kvalitných automobilkách nemalo stávať.(Kia ňou určite nie je!!) Je mi zle z toho ako sa otierate o Slovákov Kia nie je slovenské auto a ja by som nikdy nan nebol hrdý aj ked som zo Slovenska. Na pohľad je pekné ale sprostá kórejská mentalita kazí značke meno tým že vypustia na trh aj nekvalitný výrobok ktorý je vhodný akurát na zošrotovanie.
My máme vo firme 18 týchto áut rôzne motorizácie. Autá sa nešetria veď predca najlepší offroad je firemné auto. Ani jedno z týchto áut nemalo ešte porcuchu a to máme niektoré kusy skoro 2 roky a najazdené vyše 60 000. Ale doprial by som vám sadnúť do tých čo sú u nás najdlhšie boli by ste prekvapený ako sa dá z toho veľmi rýchlo spraviť vŕzgajúci praskajúci traktor!!!
súhlasím že skoda vyrábala na tie soc. možnosti slušné autá- jednoducho čím bola ďalej od 30. rokov tým to bolo ťažšie. Jednoducho aj skoda fungovala v istých podmienkach a nedalo sa čakať že bude produkovať golfa alebo eskorta alebo sierru.... Videl som obrázky čo navrhol Bertone ako favorita a skoda aby to mohla vyrobiť musela tie návrhy poriadne spotvoriť. Nekydajme na seba a píšme recenzie na autá....
Nemá cenu řešit co by bylo kdyby, a to jak v případě, co by bylo kdyby vývoj Škodovky neposlali komančové téměř do prd.., tak i v případě co by bylo, kdyby po revoluci neskončila naše tradiční automobilka v koncernu VW...
Musím tady reagovat ne Petríkovu větu,že auta tady začali dělat až Němci a do té doby to byla tragikomedie.Pracovníky MB bych takhle nehanil,protože ne všechno byla jejich vina.I v podmínkách komunistického hospodářství se snažili držet krok s vývojem,např.projekt Š 720 s motorem vpředu 1,5l,vyvinuta byla automatická převodovka,některé patentově nechráněné věci převzali a zdokonalili japonci(mechanický tempomat,poměrně revoluční řešení synchronů apod) a i tebou vysmívaný Favorit měl vypadat trochu jinak.Dodavatelé ale nebyly schopni dodat požadované zaoblená světla,VSŽ zase plechy,přepážka od motoru měla být dvojitá atd.Co se týče jízdních vlastností většiny aut té doby v této třídě tak byly víceméně slušné.Takže si myslím,že se jednalo o celkem heroický boj s komunisticky vedeným hospodářstvím a to všechno potencialní kupci(WV) věděli a dokonale využili.Pak je tu druhá věc - co by se bývalo dělo kdyby se škoda neprodala,to už se nikdy nedozvíme.Faktem je ,že dost ryze českých firem se dokázalo v evropě prosadit,ale dost jich taky zmizelo.V každém případě soudy,že by ještě dnes vyráběly facelift Favoritu,jsou dost ukvapené,ale samozřejmě se těžko vyvrací
Ja som netvrdil, že sa bijeme do pŕs, lebo máme automobilku, ja som tvrdil že by bolo smiešne niečo takéto robiť ako reakciu na Jirkovu vetu:"Jak se někdo otře a dovolí si něco namítnout na Ceed, tak ihned přispěchá na pomoc nějaký Slovák a začně tvrdě a sprostě nadávat autorovi. Je to až trapné, jak se snaží hájit ten "jejich" žebřiňák ze Žiliny", -o ktorej si myslím že nie je pravda, a chcel som tým povedať NIE nebijeme sa do pŕs, nemachrujeme, čiže to isté čo chceš povedať ty, žiadna eufória súhlas! A za tým, že tu robíme poskovov si stojím. VW BA a VW Wolfsburg je 100 a1. Vo Wolfsburgu sa robí langsam a za väčšie prachy, no a rast produkcie vW BA je predsa za účelom znižovania nákladov=lacnej pracovnej sily
Aká výroba? No predsa tá, ktorá tu od začiatku 90-tych rokov prebieha. Dokonca prevodovkami sme zásobovali celý koncern. Reagoval som na to, že aké autá sa robili v tom čase u nás a čo vyrábala Škoda. Pretože sú smiešne tvrdenia, že u nás sa nerobili autá. A je mi úplne jedno, že tá značka patrí niekomu inému a nie nám. Škoda začala vyrábať autá tiež až v čase, keď to už patrilo niekomu inému. Do vtedy to bola tragikomédia. Takže také hlúpe názory, ako že teraz sa bijeme do pŕs, že máme tiež automobilku, Kia sa volá, asi nebudú na mieste. Automobilku čo vyrába AUTÁ a nie pokusy o auto sme tu už mali dávno, takže žiadna eufória z Kie sa nekoná. Tá je len ďalšia. A či z toho niečo máme? No prinajmenšom to, že kopec ľudí má kde pracovať. Mne to stačí.
Neviem ako CEED ( design ma pekny), ale mame vo firme Cerato 1,5 CRDi. Mame ho uz 3 roky, ma nabehane cca 130 tis. Jedina zavada bola, ked som ho dostal na dva mesiace tak zacalo piskat turbo cca pri 80 tis km ( za mesiac som mal asi 150 l nadspotrebu). Bez problemov ho v servise v zaruke vymenili. Auto uz ale nebolo take zive. S Kiou mam len dobre skusenosti, ale neviem ci by som si ho kupil, po tom co so videl vsetky vyrobne postupy....
Podla mna ju niekto pred tebou nabural a teraz si stazujes ze sa kazi :D...vsak to je jasne ......Ja som policajt a mam so sluzobnou kiou najazdene vyse 30tis km.apsolutne bez poruchy .....
Páni ja vás nechápem, akosi sa tu už prestáva diskutovať o autách, ale riešia sa tu všelijaké národnostné chujoviny a hádky čo je naše, čo vaše ...... ( aj na tipcars.cz) Však my malé národy Česi a Slováci budeme vždy ovládaní niekým silnejším. Petrík prosím ťa aká výroba u nás, však robíme Nemčúrovi poskoka, a dovolí nám tie jeho zázraky len skladať. tak isto Škodovka musí skákať tak ako Nemčúr píska. tak isto je to s Hyundaiom v ČR a Kiou v Žiline. Čiže oba národy robíme otrokov a ešte sa tu aj budeme medzi sebou hádať nechápem.... Inak za seba môžem povedať, že v nijakom prípade nie je pravda, že sa tu Slováci idú biť za Kiu,lebo ju montujeme, je to akoby sme sa chválili tým že robíme otrokov..... A ak sú tu nejakí jedinci, ktorí tu nadávajú a podobne ide o dvoch troch jedincov, ktorí pociťujú radosť ak rozpútajú hádku Je smiešne byť sa do pŕs, a robiť tu zo seba národovca, kedˇ makáme na cudzie a na záhrade máme americký radar . A bavme sa o autách. Inak na Ceed nemám názor, lebo s ním nemám skúsenosti , akurát dizajn sa mi páči, a nebudem sa za Kiu biť aj keby sa skladala u mňa v obývačke.
Tento člověk / DRFUJI / si bude pořád stěžovat na auto KIA, když je tak nespokojený, tak proč toto auto nereklamoval a neodstoupil od smlouvy i když mu to bylo nabízeno.O tom vás tady neinformoval,že tu možnost měl.
Takže páni. Pre niektorých nechápavcov to napíšem asi takto. Ceeda nemám, nebudem mať a nechcem mať. Nie však pre to, že by sa mi nepáčil ako auto, ale preto, že preferujem iné typy áut. Nenasralo ma to, že tu niekto Kiu kritizuje, lebo mi je to jedno. Nasralo ma to, že od toho istého človeka, sa tu v krátkom čase objavila recenzia na to isté auto, ktorého recenziu tu už mal. Jediný rozdiel je v prehádzaní pár viet a to je všetko. Ak chcel k autu dodať niečo nové, recenziu stačí doplniť o komentár, tak ako ostatní recenzenti. V podstate dva krát po sebe tu plače, že sa nechal oje..ať pri kúpe predvádzačky. Potrebuje vyjadriť viac súcitu? A pre Karla a ďalších kokotkov : nemáš na to, aby si ma urazil. Chudák ako Ty určite nie. Pre Honzu: na Škodovku som neblil. Mimochodom, na Slovensku sa vyrábali autá už vtedy, keď Škoda sa o auto iba pokúšala, keď sa tu začiatkom 90 tych rokov robili Passaty. Čo sa prosím Ťa vtedy vyrábalo v M.B.? Favority? Tak to potom fakt bude asi komplex. Len je teraz otázka, že čí. Takže žiadna eufória z nejakej "našej" automobilky sa tu nekoná. Sklamaný? Tvoj problém. A za tým, že ak si niekto kúpi auto a potom sa tu sťažuje, že má tvrdý podvozok a iné veci, ktoré sú postrehnuteľné pri skúšobnej jazde, tak ten niekto nemôže byť duševne v poriadku si stojím.
hele drfuji kolik ještě míníš napsat těch recenzí? příště si aspoň změň nick... a rada pro tebe ať se nemusíš už nervovat a nás tady otravovat, běž si koupit jiné auto.
No ahojte, ten humus, čo tu píšete, to je naozaj odpad. Som Slovák a je mi v prdeli jedno, kde sa čo robí. KIA sa po x článkoch nepáči ani mne. Ale aby si nejaké hovado otieralo hubu o Slovákov, tak to je moc. Nemáme žiadnu svoju automobilu, to je pravda, ale pozrite sa, kde by bola Vaša MB-čka, nebyť Nemcou, v prdeli a je to tak. Nehnevajte sa na mňa, ale keby ste im nepredali akcie, tak vyrábate "facelift-ovaných" favoritov asi doteraz. Takže myslím si, že či ste Česi alebo Slováci, bavíme sa tu o autách a nejakú národnosť, tu nie je na mieste čo spomínať. To sa normálny človek musí naozaj po práci tak nasrať, keď ide na tento web. Debili, čo vedia o autách hovno, nech sem ani nepíšu!!!
Samozrejme že hneď bežíme na pomoc....Niektoré recenzie vyzerajú tak primitívne že je jasné že ide o výmysel. Bohužiaľ, aj negat. recenziu treba napísať tak aby sme si nemysleli že autor je idiot a že si to vymyslel. Nejde o to či je to kia alebo lada alebo VW alebo škoda. Myslím že nepovažujeme kiu za domácu značku, ale za značku ktorá u nás vyrába. Zamestnancov sa môžu dotknúť reči o nekvalitnej montáži. Hyundai-kia nie je firma ktorá vyrába autá pár rokov, ročne predá x krát viac ako škoda, takže myslieť si že dnes príde akákoľvek automobilka na trh s vrakom je naivné. Uvedenie nového modelu to nie je hra o fazuľky . Všade narazíte na zlý kus- štatisticky je to pri tom počte vyrobených kusov maličké percento alebo promile. Zákazník je samozrejme nasratý lebo v jeho prípade je to 100% ale tam sa ukáže serioznosť výrobcu a predajcu ako sa k tomu postavia. Takže rekapitulácia: myslím že ceed nemôže byť zlé auto, ak ste narazili na nepodarok možné to je a potom máte smolu a musíte reklamovať. Forum je o autách tak sem naťahajte národnostné narážky. Otázka " českosti " tohto fora- internet je globálna vec, kto chce môže písať kde chce- slovenky, česky, anglicky, nemecky.... delenie podľa národnosti je tiež znak primitivizmu.
Nebude problém v tom ze v Cechach vyrabaju Skodovku slovaci a na Slovensku KIU zase Rumuni. To samozrejme srandujem, ale tych rumumov je fakt v Ziline dost rovnako ako slovakov v Boleslavi. Preco ma VW v Bratislave uz po niekolky krat za sebou ocenenie pre najlepsi zavod VWkoncernu. Korejci asi stale nepochopili ze aj nizka cena musi byt podporena adekvatnou kvalitou, inak predaju rychlo klesnu. Nie som zastancom ani KIE ani Skodovky, FABIA 1 sa mi lubila, ale zas Fabii 2, ktoru mam sluzobnu nemozem tiez nic vycitat po technickej stranke ale ten dizajn ma neoslovil. Kia Ceed sa mi paci po vizulanej stranke, ale po viacerych avizach aj od nasich policajtov, ako casto sa na nich objavuju zavady, by som ju urcite nechcel.
Samozrejme s uznávaním záruk je často problém (takmer u všetkých značiek), ale základným predpokladom "lacného" záručného odstránenia poruchy je vôbec existencia tejto záruky. Ak nie je - tak nie je čo riešiť. Ak je - už je tu možnosť. A s tými súdmi by som nevidel tak tragicky - s právnikom za chrbtom bývajú v servise predsa len "ústretovejší". Netreba sa báť. A čo sa týka posilovača. Mnohým vadí, ale ja som si už tak zvykol, že "klasický" mi už prekáža. Je to len vec zvyku. Skúsil som i benzínovú 1,4, ale určite lepšie Ceedu pristane 1,6 - hlavne s klímou.
Všiml jsem si toho v diskuzích již vícekrát. Jak se někdo otře a dovolí si něco namítnout na Ceed, tak ihned přispěchá na pomoc nějaký Slovák a začně tvrdě a sprostě nadávat autorovi. Je to až trapné, jak se snaží hájit ten "jejich" žebřiňák ze Žiliny. V něčem má ale Petrík pravdu. To jsi se s tím nebyl před koupí svézt?? Zjistit, že je auto tvrdé až po koupi je neobvyklé...
Já bych jistý přínos této značky viděl.Podařilo se jí minimálně v Čechách trochu rozhýbat trh,na což reagovala i škoda,která takový atak i přes nový a podle mně nepovedený model Fabie moc neustála.Prodeje jdou dolů a na venkově je vidět čím dál víc Getzu,Loganů,Chevroletů atd.A ke kia ceed - nikdy nekupovat předváděcí vůz jakékoliv značky,šetrné zajetí de fakto určí životnost motoru.Osobně jsem viděl nahrávky z mobilu umístěného za sklem aby zaznamenal kousky zaměstnanců dementů s tímto vozem(Octavia),budoucího majitele lituji.A k té sedmileté záruce jsem byl skeptický od začátku,protože vím jak to chodí,že vše ma své podmínky,pokud technik závadu neuzná,můžete se obrátit na soud,ale kdo to udělá?Kia konkuruje cenou,to je její politika,takže top kvalitu tam neočekávám,ale úplný průser by to snad být neměl.Mě osobně moc do ruky nepadlo,to přeposilované řízení je hrůza a základní 1,4 se musí dost točit
Ocenuji nahled Hmm. To co tu prezentuje Herr Petrik je Vas vecny slovensky problem blit na Skodovku a ted se mlatit do prs: mame tez automobilku, KIA sa vola.... kokot mate jen to u Vas smontuji, vyuziji dotacnich vyhod a toho ze delate za suchy z nosu stejne jako u nas Hyundai.....
Mili navstevnici fora, tu mozete aj po 10 rokoch vidiet pekny priklad jednoducheho zakaznika, ktory veri, ze ak sa nieco vola Skoda, tak to je ceske a plati za to cechom. Pravdepodobne s radostou zerie PR spravy typu VW sa hneva, Octavia je lepsia ako Golf a berie mu zakaznikov, ktorymi spolocny majitel oboch znaciek (VW) cieli na uplne najjednoduchsich zakaznikov. Vacsina z nich nikdy nepochopi, ze z predaja Skodoviek ide zisk majitelom, nie narodu, kde je tovaren postavena :) Keby sa Skodovka nepredala (vyroba aut), je jasne kde by skoncila... ludom stacilo zo 120ky/Favorita presadnut do niecoho zapadneho a mali jasno. Rovnako historikmi milovany projekt osobakov Tatra, ktore nemali sancu oproti daleko prepracovanejsim BMW, Audi, Mercedes... konkurencia boli len ruske auta typu Volga, lenze tie rovnako nikto nechcel po moznosti kupit nieco vyspelejsie. V skratke budte radi za ten VW a pridat trochu rozmyslania/skromnosti - oproti Kia / Hyundai ma Skoda rozdiel len v sidle majitela.
Milý kokotko, autoprůmysl byl v ČR vždy a vždy na slušné úrovni(na rozdíl od Slovenska), Škodovky se v ČR navrhují,konstruují a vyrábějí, ve Vrchlabí se dělají převodovky, v MB motory (vlastní konstrukce), zkrátka jde o kmpletní vývoj , nikoliv montovnu (KIA apod.) A ano platíte za to Čechům, jistě jde část zisku do koncernu, který zastřešuje strategii a vývoj nových technlogií a platforem, což je ovšem nutnost v globalizovaném světě - stejně postupují všichni, malá automobilka by neměla žádnou šanci držet krok (viz i třeba Saab,Volvo apod.) na rozdíl od vašich montoven ovšem v ČR probíhá i ta konstrukce a vývoj a automobilka je do značné míry autonomní, jaký motor v Kie konstruoval Slovák?
Aj keby bola Kia Ceed úplne nahovno auto tak štatisticky nie je možné aby sa za tak krátky čas všetky zjavili na jednom jedinom aute. Nechcem rozoberať všetky nezmysli, ale spomeniem len lak. Jedna Škoda Fabia Combi mi buchla dverami do mojich dverí a čuduj sa svete jeho farba ostala na mne a síce mám mierne prehnutý plech na dverách, ale lak je nepoškodený. Zrovna v piatok manželka "pohladkala" oceľový plot s predným nárazníkom a napriek tomu, že je zničené svetlo i predný nárazník tak lak na nárazníku bol, po odstránení farby z plotu, poškodený len minimálne. Samozrejme som i veľakrát čistil auto osobne s vabkou a nič sa nedialo. "Podarilo" sa mi i poškriabať lak oceľovými prackami na koženej bunde. Poškodil som len vrchnú vrstvu a po kov so neprišiel. Za rok prevádzky mám len mechanické poškodenie laku a určite mi nič nekoroduje. Ak sa niekomu nepáči Kia tak nech je nukupuje, resp. nech napíše nejaké seriózne výhrady a nech nepíše bludy. To, že má Kia Ceed je nepopierateľný fakt a je vidno, že to niektorí ľudia nevedia prežiť a uchyľujú sa k takýmto praktikám.
Tak to co popisujete mi sedi s tym, co som sa dnes dozvedel od zamestancov pracujucich v KIA Zilina.
Podvozky sa upravuju voskom striekanim nie macanim a voskuju sa vo faze ked uz su tam krycie plechy atd. to znamena, ze sa voskuje len to co je vidiet. Zbytok = zakladna farba. Ako to bude vyzerat po prvej zime si kazdy vie predstavit. Povodne sa toho osetrovalo viac (podbehy, vyfukovy tunel, atd.) ale po case to obmedzili.
Lak/farba na prahoch zatecena ale nevidite to pretoze je to oplastovane.
Ked sa nestiha, tak montaznik na to serie a nedotiahne veci tak ako by mal.
Povodne este zamestnanci hlasili vady a dostavali za to odmeny. Odmeny prestali dostavat (vraj si ich pisu na seba kvalitari), tak to prestali hlasit - a ze vidia veci "nadherne".
Auta na odbyt nejdu, su v skladoch, vonku, okolo ciest v areali, na vlakoch, v staniciach. Tie co su vonku dlho - su prehrdzavene.
Nakoniec, slovenske specifikum - niektori si nasli chodnicky ako subdodavatelia (napriklad lakov) ale bohuzial tieto laky neskladuju vhodnym sposobom, laky sa znehodnocuju, na linkach su problemy a odstranuju sa vselijako. Dosledkom potom napriklad je, ze to olupete wapkou :).
Tak, tak ... korejska kvalita, slovenska moralka a kupite si to, co popisujete.
Načo sem píšeš dva krát recenziu na to isté auto, Ty dement. Daj sa liečiť a niekto by mohol preskúmať Tvoju svojprávnosť. Auto je tvrdé? A to ku.va nebolo, keď si sa v tom pred kúpou vozil? Alebo si v tom nesedel pred tým, než si ho kúpil? Tebe vadí, že teraz ten motor ide až moc dobre? Tak to si asi jediný na svete, komu také niečo vadí. Rozprávky o laku si nechaj na doma. Na ulici je plno policajných Ceedov v základnej bielej farbe a lak zodraný nemajú. To auto umývaš drôtenou kefou, alebo čím? Hrdzu som na nich tiež nevidel. Autorádio dodáva automobilke výrobca elektroniky a nevyrába ho automobilka sama, takže z toho by som ich nevinil. Skrátka kúpil si auto, ktoré ako predvádzačku niekto rozbil a v tom servise, na ktorý sa tak sťažuješ, ho dali dohromady, aby vydržalo, pokiaľ sa nájde nejaký blbec, ktorý to nezbadá. Predpokladám, že tak do mesiaca by si mohol túto recenziu zase zopakovať, aby na Teba náhodou nikto nezabudol.
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d
Nespokojny zakaznik
Kupil som si Kiu ceed r.v.2014, vravim ze davaju 7 rocnu zsruku. Nie je to uplne pravda. Po 5 rokov prevadzky vozidla a po 72 000km sa mi pokazilo spoje, zacalo prepustat olej cez semering. Zaruku neuznali a musel som kupovat novu spolu. Vozidla bolo servisovane len v Kia servisovane.
25.07.2019 | 20:23:46 | Nespokojny zakaznik | 194.154.240.* Reagovat
RE: Nespokojny zakaznik
Když jsme v rodině měli omyl jménem Hjundaj, měl záruku 5 let, ale k autu jsme dostali brožuru s výčtem závad, na které se vzáruka nevztahuje. Ano, celou brožuru!
26.07.2019 | 18:28:51 | | 89.176.46.* Reagovat
odišli žhaviče r.v.2017 kia ceed 100kw
zdravim chcem sa len spytat ako je možne ,že mi po roku odišli žhaviče koncom aprila 2018 po 15000km auto bolo na serv. prehladke a prišla zima +4stupne a auto problem naštartovat podla mna nejaky šikovny mech. žhaviče vymenil,navyše na žhaviče sa zaruka nevstahuje aj ked nemaju 2roky a sam vymenit nemožem lebo mi padne zaruka že vraj.vie niekto poradit robia si zo mna....ale čo je najhoršie som už tyžden bez auta a aj cez vianoce dufam že nie až do noveho roku (na chyby nepozerat asi som chybal akurat v škole asi som bol v kine) dakujem
24.12.2018 | 02:13:52 | bady | 78.98.74.* Reagovat
RE: odišli žhaviče r.v.2017 kia ceed 100kw
Takhle brzo žhavičky neodcházejí a co tam s autem tak dlouho dělají ví taky čert.Odmítl bych něco platit pokud po tobě budou něco chtěli.
24.12.2018 | 13:02:00 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: odišli žhaviče r.v.2017 kia ceed 100kw
celu vymenu mam zaplatit že vraj sa zaruka na to nevstahuje je to pekny.....asi 220eur
24.12.2018 | 20:20:53 | bady | 78.98.74.* Reagovat
RE: odišli žhaviče r.v.2017 kia ceed 100kw
Záruka je snad dva roky na všechno.
24.12.2018 | 23:22:13 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: odišli žhaviče r.v.2017 kia ceed 100kw
Zdaleka ne, zkus třeba koupit lampičku a reklamovat prasklou žárovku...
28.12.2018 | 11:37:11 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: odišli žhaviče r.v.2017 kia ceed 100kw
Led mi vyreklamovali v poho.Pokud ti prdne po roce,ikdyž ty vydrží normálně roky možná jedna žhavička tak bych to bral,ale pokud ti mění všechny čtyři tak je to jasná výrobní vada.
28.12.2018 | 12:44:08 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
KIA CEED nič moc
Mal som KIU CEED v plnej výbave, automat,novú. Po pár km sa pokazila, nerozbiehala sa. Auto som reklamoval, katastrofálny prístup servisu v servise Vám neveria, až som začal natáčať videá poruchy. Nikto so mnou nekomunikoval od predajcu.
Max nespokojnosť s MOTOR CAR Trnava. Nakoniec po vyhrážkach a 7 mesiacoch mi vrátili peniaze. KIU už nikdy....
21.11.2017 | 08:54:47 | nespokojny | 46.227.177.* Reagovat
Další všeznalec a nej odborník
Vážený pane odborníku. Připouštím, že v prvních prodaných vozidlech Ceed mohli být ještě nějaké nevychytané výrobní vady, které se projevili v krátkém čase po zakoupení, ale dle toho přeci nejde posuzovat daný vůz. Znám spoustu majitelů těchto vozidel a ty na ně nedají dopustit. Dokonce já sám jsem s kiau Ceed najel přas 10000km a bez jediné závady. Rádio hrálo bez jediné chyby, podvozek OK, motor také a jen tak pro zajímavost, průměrnou spotřebu jsem měl 4,7l/100km u motorizace 1,6CRDi - 115HP a to byl kombík! Vnitřní prostor větší než u Octávie, výkon motoru (ne kroutící moment) srovnatelný jako 1,9TDi u Octávie. Když srovnám kvalitu vozu Ceed s ostatníma v dané kategorii, tak Ceed není vůbec nespolehlivý a za tu cenu má daleko lepší výbavu než jiné značky. Takže můj názor je - ať neposuzuje někdo kdo tomu asi moc nerozumí. A co by ste si koupil za ty prachy?
23.01.2015 | 10:30:35 | John | 109.80.88.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
zato ty tomu rozumíš. Ó, tys najel celých 10000 km bez závad?! Twl, až jich najedeš 100 000 bez jediné závady, pak dávej rozumy o spolehlivosti. Vždyť i ty se celej klepeš strachy, kdy se ti ten korejskej zázrak posere a v servisu tě vyfakujou, jen si tady dodáváš odvahu a falešné naděje.
27.12.2018 | 10:50:06 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
Tak ja ti napisem, moj Ceed ma nieco nad 100000km... rozdiel len v tom, ze nemam z prvych kusov, ale poslednych po FL (2011-2012). Za celych 6 rokov a 100tkm sa NIC nepokazilo, len 2 muchy - vzpery na kufri sa mi zdali v zime slabe, tak som dal vymenit, radio asi 3x zblblo, tak som resetol (v poistkovej je na to urcena somarina, ktora sa len povytiahne a zatlaci... zjavne s tym ratali). Neviem ci to je inovaciami vo vyrobe, ale sused ma stary kus (2007-8?, do 200t km) a pokial viem, do 7 rokov mal len vymenu tyciek stabilizatora, radio sa muselo opravit (mimo, na to je kratsia zaruka) a po zaruke asi 1 cidlo (teplota?). Ten hlavny clanok mi pride dost mimo ostatnych skusenosti, napada ma len 1 moznost (teda okrem hejtovania pracovnika inej znacky, co sa objavuje dost casto) - predajca vzal hned na zaciatku od importera lacny nepodarok, kde si vyrobca kadeco odskusal na linke a na bezny predaj by to vobec nepreslo kontrolou kvality... no a novy majitel ho dostal po par km ako bezne auto so zodpovedajucou cenou. Sedelo by to aj na tie km - od vyroby (resp. tych 10000km) v autach na predaj nikdy neprehliadnu tolko chyb a ani ta oprava prahu urcite nie je postup na auta urcene pre bezny predaj... skor to bude nejaky testovaci kus, kto vie co prezil za tych 900km. Standardne sa take auta srotuju, alebo ostanu po fabrike behat bez znaciek... Cele je to zaroven pekny priklad, preco vlastne nove testovacie auta radsej zosrotuju. Ak by ich niekomu predali, skor ci neskor by priniesli znacke len kopu negativnych recenzii, ci uz od prveho, alebo dalsieho majitela.
17.01.2019 | 21:51:59 | xo | 213.81.211.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
No a tady jsi sám krásně popsal, jak se KIA chová...……….., není třeba nic dodávat.
18.01.2019 | 08:31:10 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
Nezabudaj, ze je len moj odhad... ako niekto veri v mimozemstanov, mne pride logicke, ze ak vytrca 1 Ceed na celom internete (fakt asi nenajdes druhy pribeh, kde mal tento model hned po kupe tolko chyb), tak to nie je o spolahlivosti auta, ale 1 kuse s neznamou minulostou. O servisoch/predajcoch tiez nemam iluzie, potrebuju aj predat a zarobit. A inak prehliadol si druhu realnu moznost - ze je to vymysleny/prifarbeny pribeh od fanusika/zamestnanca konkurencie :) Ozaj a aby som nebol ako autor - spomenul som si, ze po cca 90000km mi praskla predna pruzina, to je aj dovod preco tu znova pisem - ked uz nieco vypustim, ostane to tu aj 10 rokov... tak nech je to z mojej strany presne.
02.02.2019 | 23:12:53 | xo | 213.81.211.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
Už jen to, že něco takového můžeš zvažovat mluví samo za sebe....jinak mně u žádného auta nepraskla pružina ani po 200 tkm…..dokonce ani u Renaultu! a to je nejhorší zmetek, jaký jsem kdy vlastnil...
03.02.2019 | 11:46:12 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
He, nám praskla pružina u fabie I po cca 63000 km. To byla rána! Málem jsme se já i manželka leknutím posrali!
03.02.2019 | 12:17:26 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
Sám fakt , že je fabia zřejmě jebka, nemění nic na faktu, že je jebka i kia….
04.02.2019 | 08:54:19 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Další všeznalec a nej odborník
S tím nezbývá, než souhlasit.
04.02.2019 | 18:24:25 | | 89.176.46.* Reagovat
Závady, které zde popisuje v recenzi přesně korespondují se závadami, které řešil kolega z práce. Navíc měl problém s imobilizérem a sedačkou řidiče. Jen motor se řešil 3 roky !!! Závadu se podařilo odstranit až ve třetím servise Kia. Ve dvou předchozích neochota!!! Samosezapínající rádio, přelakování pátých dveří atd.
27.02.2012 | 13:47:32 | | 80.188.24.* Reagovat
???
A co si čekal za ty prachy? Kvalitu Porsche, cenu Kia??? Nechápu, tito lidé, kdyby to měli zadarmo tak by dřžkovali... Každou slevu si musíš řádně zaplatit. Zdar
16.02.2012 | 17:34:11 | Aspik | 90.178.113.* Reagovat
Octávia sedan neexistuje.
01.09.2010 | 20:23:59 | Reagovat
RE:
O co že jo !
17.02.2012 | 09:21:06 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
recenzia
Podľa mňa to nie je recenzia ale paškvil ktorý napísal nejaký chudák- čo ho napadlo keď si predstavil auto tak o tom napísal že sa pokazilo. V závere píše že auto malo pri kúpe najazdených 900km a bolo pritom nové- tak asi šlo po svojej osi z Korejskej republiky..... Škoda že pribúda recenzii ktoré recenziami nie sú. Ale čo takí sú ľudia- blbci medzi nami....
01.09.2010 | 17:36:43 | miki Reagovat
KIa
robil som vo firme kde robia plechy pre Kiu.Vola sa Sungwoo Hitech v Žiline .že pozinkovane,chvilu vonku po dazdi a hrdza ako blazen....Kamarat robí v Mobise pre nich vyrabaju palubovky a tak,že des,robi sa tak aby to chvilu vydržalo,nie je to kvalita ale kvantita.A robotnici na to seru bo im malo platia...
21.05.2009 | 23:38:17 | plysak Reagovat
Čo máte všetci s tým lakom ?
Na parkovisku mi oprel niekto dvere svojej Fábie na môjho Ceeda. Výsledok - on nechal lak z dverí na mojej Kii a po jeho odstránení som zistil, že ten môj je nepoškodený. Už mám auto dva roky a lak je abslútne bez problémov.
07.03.2009 | 15:33:28 | Dušan Mihálik Reagovat
krutá pravda o laku a farbe
Kiu ceed mám 3 mesiace a najazdených 3200 km.Lak na podbehoch v predu už nenájdete,lebo tam už nieje ani farba.To isté už pozorujem na zadných dverách.Je len otázkou času kedy to začne hrdzavieť.Na aute su od začiatku zástery, ale stoja za ho... Reklamaciu mi neuznali s odvovodnením že jazdim po slovenských zle udržiavaných cestach. Zaujímalo by ma prečo tento problém nemajú iné značky áut jazdiace po slovenských cestách.Na záver chcem poprosiť majiteľov ceedov nech si skontrolujú spodnú časť podbehov a dverí.Budete nemilo prekvapený.Takže kto chce hrdzavé auto nech si kúpi kiu ceed!
07.03.2009 | 11:26:49 | laco Reagovat
reakcia na par prispevkov
Zdravim, precital som si part nazorov o kii aj tento prispevok k danej znacke. Myslim si , ze dany pan narazil na problemovy kus. Nie nechcem tu hajit kiu a ani hyundai / vlastnim jeden - hyundai / , ale spolocnost hyundai / co je aj vlastnikom kie za posledne roky isla s kvalitou a dizajnom hore , pokial niektorer europske automobilky dole / nap. mercedes /. Robim v automobilovej branzi a cela branza prechadza na low cost / znizovanie nakladov / + ked sa k tomu prida nie celkom dokonali dizajn / myslim tym dizajn suciatok co su v aute, nedodrzanie technolo. postupov atd / tak je na svete taky vyrobok aky si kupil dany pan. Ide tu o to ako sa k tomu postavi kia vramci reklamacky. Poprosim niektorych nasych bratov cechov aby nekzdali na slovensku vyrobu - skoda tiez nie je bohvie co n ajlepsie na trhu / myslim fabku - oktavka ok , svagor mal fabiu pocas 86 000 km a 7 rokov bolo menene 3x stabilizatory, 2x cidlo teploty, 4x simering na motore, vrzgala aj palubka + dalsie, takze tak./ Kia sa priblizuje k europskym standardom , ale este musi urazit tu nejaku cestu , aby bola celkom hore. Na druhej strane si treba porovnat co za svoje peniaze dostanete , ako som cital tak je vas tu aj dost spokojnych s danym autom / mal som pretzm hyundai elantra, v celku spokojenost / Trosku nechapem niektore postrehy z danej recenzie - tvrdy podvozok , ked ste mali predvadzacku tak ste sa na com vozil?......atd. ,ale zopakujem sa nevydareny kus, co sa moze stat aj u inej automobilky. tak nech vam to vsetkym dlho jazdi bez poruch
23.12.2008 | 21:00:20 | hacko Reagovat
priestor Ceed vs. O2
Okrem kufra je Ceed vnútorne podstatne väčšie auto.
Už len rázvor 2650 ku 2578 hovorí jasne v prospech kórejca. Kto však potrebuje veľký kufor tak tam je lepšia O2.
26.10.2008 | 08:41:08 | Dušan Mihálik Reagovat
Citroen C4 1.6vti (445,000 sk) 0-100 km/h za 10,0 sekúnd. Kia CEED 2.0 CVVT (687,000 sk) 0-100 km/h za 10,4 sekúnd. Haha, hahaha. Prečo by už len niekto chcel Kiu?
26.10.2008 | 00:05:49 | Angel_M Reagovat
for misko
Kia sa neda zrovnavat s fabiou? Ceny su nasledovne: Fabia ambiente max 1.4 63 kw -370 000sk, Kia ceed 1.4 - 430 000 - zakladná výbava, Golf 1.4 edition - 450 000, Opel Astra 1.4 family - 440 000. Tak mi povedz kde je ceed? Je väčší ako fabia? Ved stoji o 60 000 viac. V čom je jediná prednosť je cena naftového motora. A koktavka - 440 000 tour diesel sedan, combi tour - 480 000, a Oktavka II tdi sedan 520 00. Ja si myslim ze O II sedan je o dosť väčší ako ceed.
15.10.2008 | 18:14:49 | Reagovat
O ničom
Trocha som čítal príspevky a som,mierne povedané, sklamaný.Úroveň diskusie nula bodov.Recenzie
a komentáre sa zmenili na arogantné,neodborné,
nacionalizmom zaváňajúce keci.Škoda, slušný motorista v tejto štvrtej cenovej skupine už fakt nemá čo čítať.
15.10.2008 | 14:11:38 | Mike07 Reagovat
7km
zdravim.kazde vyrobene auto je testovane zhruba na 5 km drahe.
13.09.2008 | 14:57:33 | Reagovat
Hm, citam tu rozne nazory a myslim, ze je cas, aby som sa pridal. Robim u dodavatela KMS, bol som v KMS viac krat a mal som moznost podrobne sa zoznamit s korejcami, kvalitou i vyrobnymi postupmi.
takze:
a.) setri sa kde sa da - ale pozor, kvalita je vzdy na prvom mieste
b.) montaz je maximalne automatizovana - teda ludska chyba sa takmer minimalizuje
c.) ak je auto kazove od vyroby- moze sa stat - da sa vymenit - obrat sa na importera
d.) rozhodne nic nehrdzavie - to je uplna volovina
e.) ani kolesa ani nic podobne nie je z Ciny! Z Ciny su "nedolezite" komponenty - hlavne cast malych plastov. Velke plastove diely sa vsak uz robia v SR
f.) vo firme mame niekolko Ceedov, maju 2 roky a okolo 80 000 km a nebol s nimi ani jeden problem, len bezny servis - a viete si predstavit, ako sa na tom jazdi...
g.) Korejci su fakt divni typkovia, chce to zvyk a ucit ich, ze nie su majstri zemegule. Ale ked colovek ukaze,m ze nieco vie a vie si obhajit nazor rozumnymi argumentami, tak je to akceptovatelne.
h.) vela komponentov robia Nemci - napr. svetla su od Helly, elektronika Bosch...
i.) Zilina je montazna fabrika, rovnako ako bude aj Hyundai v Nosoviciach, vyskum a vyvoj je v Nemecku a Kr.
ALE - doniesli mi robotu, platia ma, nemam problem pre nich robit. JA si Kiu bez problemu kupim
10.09.2008 | 12:07:13 | Reagovat
Kia skusenosti
V tej rychlosti som zabudol podotknut na jednu malickost ktora hra pre kiu a hyundai
Ktora automobilka vam ponukne za tie peniaze take priestranne bezpecne a vykonne auto?
kia sa s fabiou neda ani porovnavat kia je o triedu inde a kto sadne zo ceedu do mensieho auta ako napr fabia ibiza .. tak sa cuduje ze co to soferuje.
V rovnakej triede tu mame tak predrazeny golf, oktaviu ... ktore su ovela drahsie a dokonca nemaju taky vnutorny priestor ako kia.
Je pravda ze vychadzaju z linky aj chybne auta ale aj tak si myslim ze su na tom stale lepsie nez francuzi :)
20.07.2008 | 09:59:04 | misko566 Reagovat
Chlapci, čudujem sa Slovákom aj Čechom. Na nacionalistické sprostosti si bežte na iné stránky, tu je to o autách nie o priblblom nacionalizme. Ako to tu tak čítam, blbcov je dosť v Čechách aj na Slovensku. Som Slovák, mám auto vyrobené v Čechách. Tak ma zabite, tupci,
16.07.2008 | 21:36:10 | Reagovat
Zatiaľ to jazdí
a je mi jedno ako, kde a za čo mi to do tej mojej Kie vyrobili. Zaujíma ma len to či všetko funguja a zatiaľ - mimo reklamovaného rádia - všetko funguje.
A čo sa týka tej Číny - tak v každom aute je určite niečo z Číny - to garantujem.
Porsche Chenneye sa vyrába na Slovensku a predsa na to dávajú Nemci ceduľku "Made in Gemrany".
Takže zbytočný rozruch.
A nakoniec - to spomínané rádio je značky Siemens a vyrába sa v Čechách - takže tak.
16.07.2008 | 01:18:28 | Dušan Mihálik Reagovat
kia skutocne setri. lak,je na niektorych miestach 3x tensi ako ma byt. konkretne na prahu ma byz hrubka cca130 mikronov ale strieka sa to na hrubku 40mikronov. tiez kapota je lakovana len polovicou laku. brzdove kotuce a aj oblozenie su vyrobene v cine,tiez naboje kolies a pod. plechove disky kolies sa nedaju zmomentovat pretoze su z makkeho plechu,mimochodom su tiez s ciny. problemy su aj s napravami,zbiehavostou . svetla je problem nastavit,konektory nemaju kryty,prestavaju sa nahadzovat rozne gumene dorazy,pretoze korejci zistili,ze sa usetria na aute 2-3 eura. smutne.
15.07.2008 | 20:02:00 | Reagovat
Fábia II
Já to nechápu. Když se Vám Fábia II nelíbí, tak si nekupujte. Jsou tací, že se jim líbí....ale jestli ta KIA Ceed je takový šrot jak píší tak "těbůh....
04.07.2008 | 11:22:48 | sirka Reagovat
Tak to koukám...
Chtěl jsem sei Ceeda koupit, ale jak s hrůzou čtu, tak raději ne.....mám Fábii II, ale přes všechny výhrady a nadávky, žádné závady. o co popisuje ten první článek to je hrůza.....
04.07.2008 | 11:14:00 | jirka Reagovat
michal
Urcite ked robis pre dodavatelku firmu tak chodis aj priamo do KIE a vidis co sa tam ako robi. Ja s korejcami spolupracujem, sice su kusok divny ale jedna sa s nimi v pohode. Vacsina z nich ma aj dost vysoke naroky na kvalitu.... Neobhajujem Kiu, ale sroty to urcite nie su. Hyundai motory su dost premakane. Koncernu sa o takych moze len snivat...
29.06.2008 | 21:05:31 | lakinooo Reagovat
Kia skusenosti
To čo tu píšete je síce pekné ale mne to vôbec nesedí z realitou. Ja pracujem v jednej nemenovanej firme ktorá je jeden z najväčších dodávateľov pre Kiu.
A kto z Vás nikdy nejednal osobne s Kórejcami nikdy nepochopí. Pravda je že sú dva typy modelov.
Tie ktoré sa podarili a ten kto dostane takéto auto do rúk ma po starostiach. A potom tie s vadami ktoré sa dajú bokom a vzniknuté vady a nepresnosti sa na rýchlo nekvalitne zamaskujú a tak nám vznikajú tieto nekvalitné autíčka. Ja pánovi čo napísal recenziu verím dostal do rúk na rýchlo opravený nevydarený kus. Otázkou je ale aký je pomer kvalitných a nekvalitných výrobkou to nevie poriadne nik. Faktom je že kórejec predá aj nekvalitný výrobok na rýchlo zamaskovaný. Čo by sa v kvalitných automobilkách nemalo stávať.(Kia ňou určite nie je!!) Je mi zle z toho ako sa otierate o Slovákov Kia nie je slovenské auto a ja by som nikdy nan nebol hrdý aj ked som zo Slovenska. Na pohľad je pekné ale sprostá kórejská mentalita kazí značke meno tým že vypustia na trh aj nekvalitný výrobok ktorý je vhodný akurát na zošrotovanie.
My máme vo firme 18 týchto áut rôzne motorizácie. Autá sa nešetria veď predca najlepší offroad je firemné auto. Ani jedno z týchto áut nemalo ešte porcuchu a to máme niektoré kusy skoro 2 roky a najazdené vyše 60 000. Ale doprial by som vám sadnúť do tých čo sú u nás najdlhšie boli by ste prekvapený ako sa dá z toho veľmi rýchlo spraviť vŕzgajúci praskajúci traktor!!!
27.06.2008 | 16:47:24 | Michal Reagovat
re skoda
súhlasím že skoda vyrábala na tie soc. možnosti slušné autá- jednoducho čím bola ďalej od 30. rokov tým to bolo ťažšie. Jednoducho aj skoda fungovala v istých podmienkach a nedalo sa čakať že bude produkovať golfa alebo eskorta alebo sierru.... Videl som obrázky čo navrhol Bertone ako favorita a skoda aby to mohla vyrobiť musela tie návrhy poriadne spotvoriť. Nekydajme na seba a píšme recenzie na autá....
24.06.2008 | 23:23:37 | miki Reagovat
pietro
Ty si bol vo Wolfsburgu???
24.06.2008 | 21:23:00 | lakinooo Reagovat
Kdyby
Nemá cenu řešit co by bylo kdyby, a to jak v případě, co by bylo kdyby vývoj Škodovky neposlali komančové téměř do prd.., tak i v případě co by bylo, kdyby po revoluci neskončila naše tradiční automobilka v koncernu VW...
24.06.2008 | 19:15:22 | Master Reagovat
škoda
Musím tady reagovat ne Petríkovu větu,že auta tady začali dělat až Němci a do té doby to byla tragikomedie.Pracovníky MB bych takhle nehanil,protože ne všechno byla jejich vina.I v podmínkách komunistického hospodářství se snažili držet krok s vývojem,např.projekt Š 720 s motorem vpředu 1,5l,vyvinuta byla automatická převodovka,některé patentově nechráněné věci převzali a zdokonalili japonci(mechanický tempomat,poměrně revoluční řešení synchronů apod) a i tebou vysmívaný Favorit měl vypadat trochu jinak.Dodavatelé ale nebyly schopni dodat požadované zaoblená světla,VSŽ zase plechy,přepážka od motoru měla být dvojitá atd.Co se týče jízdních vlastností většiny aut té doby v této třídě tak byly víceméně slušné.Takže si myslím,že se jednalo o celkem heroický boj s komunisticky vedeným hospodářstvím a to všechno potencialní kupci(WV) věděli a dokonale využili.Pak je tu druhá věc - co by se bývalo dělo kdyby se škoda neprodala,to už se nikdy nedozvíme.Faktem je ,že dost ryze českých firem se dokázalo v evropě prosadit,ale dost jich taky zmizelo.V každém případě soudy,že by ještě dnes vyráběly facelift Favoritu,jsou dost ukvapené,ale samozřejmě se těžko vyvrací
24.06.2008 | 15:46:17 | plzenak Reagovat
to petrík
Ja som netvrdil, že sa bijeme do pŕs, lebo máme automobilku, ja som tvrdil že by bolo smiešne niečo takéto robiť ako reakciu na Jirkovu vetu:"Jak se někdo otře a dovolí si něco namítnout na Ceed, tak ihned přispěchá na pomoc nějaký Slovák a začně tvrdě a sprostě nadávat autorovi. Je to až trapné, jak se snaží hájit ten "jejich" žebřiňák ze Žiliny", -o ktorej si myslím že nie je pravda, a chcel som tým povedať NIE nebijeme sa do pŕs, nemachrujeme, čiže to isté čo chceš povedať ty, žiadna eufória súhlas!
A za tým, že tu robíme poskovov si stojím. VW BA a VW Wolfsburg je 100 a1. Vo Wolfsburgu sa robí langsam a za väčšie prachy, no a rast produkcie vW BA je predsa za účelom znižovania nákladov=lacnej pracovnej sily
24.06.2008 | 11:14:17 | pietro Reagovat
to pietro
Aká výroba? No predsa tá, ktorá tu od začiatku 90-tych rokov prebieha. Dokonca prevodovkami sme zásobovali celý koncern. Reagoval som na to, že aké autá sa robili v tom čase u nás a čo vyrábala Škoda. Pretože sú smiešne tvrdenia, že u nás sa nerobili autá. A je mi úplne jedno, že tá značka patrí niekomu inému a nie nám. Škoda začala vyrábať autá tiež až v čase, keď to už patrilo niekomu inému. Do vtedy to bola tragikomédia. Takže také hlúpe názory, ako že teraz sa bijeme do pŕs, že máme tiež automobilku, Kia sa volá, asi nebudú na mieste. Automobilku čo vyrába AUTÁ a nie pokusy o auto sme tu už mali dávno, takže žiadna eufória z Kie sa nekoná. Tá je len ďalšia. A či z toho niečo máme? No prinajmenšom to, že kopec ľudí má kde pracovať. Mne to stačí.
24.06.2008 | 10:53:30 | Petrík Reagovat
KIA
Neviem ako CEED ( design ma pekny), ale mame vo firme Cerato 1,5 CRDi. Mame ho uz 3 roky, ma nabehane cca 130 tis. Jedina zavada bola, ked som ho dostal na dva mesiace tak zacalo piskat turbo cca pri 80 tis km ( za mesiac som mal asi 150 l nadspotrebu). Bez problemov ho v servise v zaruke vymenili. Auto uz ale nebolo take zive. S Kiou mam len dobre skusenosti, ale neviem ci by som si ho kupil, po tom co so videl vsetky vyrobne postupy....
24.06.2008 | 10:40:17 | lakinooo Reagovat
Podla mna ju niekto pred tebou nabural a teraz si stazujes ze sa kazi :D...vsak to je jasne ......Ja som policajt a mam so sluzobnou kiou najazdene vyse 30tis km.apsolutne bez poruchy
.....
24.06.2008 | 10:25:53 | Reagovat
Páni ja vás nechápem, akosi sa tu už prestáva diskutovať o autách, ale riešia sa tu všelijaké národnostné chujoviny a hádky čo je naše, čo vaše ...... ( aj na tipcars.cz) Však my malé národy Česi a Slováci budeme vždy ovládaní niekým silnejším. Petrík prosím ťa aká výroba u nás, však robíme Nemčúrovi poskoka, a dovolí nám tie jeho zázraky len skladať. tak isto Škodovka musí skákať tak ako Nemčúr píska. tak isto je to s Hyundaiom v ČR a Kiou v Žiline. Čiže oba národy robíme otrokov a ešte sa tu aj budeme medzi sebou hádať nechápem.... Inak za seba môžem povedať, že v nijakom prípade nie je pravda, že sa tu Slováci idú biť za Kiu,lebo ju montujeme, je to akoby sme sa chválili tým že robíme otrokov..... A ak sú tu nejakí jedinci, ktorí tu nadávajú a podobne ide o dvoch troch jedincov, ktorí pociťujú radosť ak rozpútajú hádku
Je smiešne byť sa do pŕs, a robiť tu zo seba národovca, kedˇ makáme na cudzie a na záhrade máme americký radar .
A bavme sa o autách. Inak na Ceed nemám názor, lebo s ním nemám skúsenosti , akurát dizajn sa mi páči, a nebudem sa za Kiu biť aj keby sa skladala u mňa v obývačke.
24.06.2008 | 10:09:41 | pietro Reagovat
Tento člověk / DRFUJI / si bude pořád stěžovat na auto KIA, když je tak nespokojený, tak proč toto auto nereklamoval a neodstoupil od smlouvy i když mu to bylo nabízeno.O tom vás tady neinformoval,že tu možnost měl.
23.06.2008 | 19:51:23 | Reagovat
Takže páni. Pre niektorých nechápavcov to napíšem asi takto. Ceeda nemám, nebudem mať a nechcem mať. Nie však pre to, že by sa mi nepáčil ako auto, ale preto, že preferujem iné typy áut. Nenasralo ma to, že tu niekto Kiu kritizuje, lebo mi je to jedno. Nasralo ma to, že od toho istého človeka, sa tu v krátkom čase objavila recenzia na to isté auto, ktorého recenziu tu už mal. Jediný rozdiel je v prehádzaní pár viet a to je všetko. Ak chcel k autu dodať niečo nové, recenziu stačí doplniť o komentár, tak ako ostatní recenzenti. V podstate dva krát po sebe tu plače, že sa nechal oje..ať pri kúpe predvádzačky. Potrebuje vyjadriť viac súcitu? A pre Karla a ďalších kokotkov : nemáš na to, aby si ma urazil. Chudák ako Ty určite nie. Pre Honzu: na Škodovku som neblil. Mimochodom, na Slovensku sa vyrábali autá už vtedy, keď Škoda sa o auto iba pokúšala, keď sa tu začiatkom 90 tych rokov robili Passaty. Čo sa prosím Ťa vtedy vyrábalo v M.B.? Favority? Tak to potom fakt bude asi komplex. Len je teraz otázka, že čí. Takže žiadna eufória z nejakej "našej" automobilky sa tu nekoná. Sklamaný? Tvoj problém. A za tým, že ak si niekto kúpi auto a potom sa tu sťažuje, že má tvrdý podvozok a iné veci, ktoré sú postrehnuteľné pri skúšobnej jazde, tak ten niekto nemôže byť duševne v poriadku si stojím.
23.06.2008 | 19:31:17 | Petrík Reagovat
hele drfuji kolik ještě míníš napsat těch recenzí? příště si aspoň změň nick...
a rada pro tebe ať se nemusíš už nervovat a nás tady otravovat, běž si koupit jiné auto.
23.06.2008 | 19:09:13 | Reagovat
No ahojte, ten humus, čo tu píšete, to je naozaj odpad. Som Slovák a je mi v prdeli jedno, kde sa čo robí. KIA sa po x článkoch nepáči ani mne. Ale aby si nejaké hovado otieralo hubu o Slovákov, tak to je moc. Nemáme žiadnu svoju automobilu, to je pravda, ale pozrite sa, kde by bola Vaša MB-čka, nebyť Nemcou, v prdeli a je to tak. Nehnevajte sa na mňa, ale keby ste im nepredali akcie, tak vyrábate "facelift-ovaných" favoritov asi doteraz. Takže myslím si, že či ste Česi alebo Slováci, bavíme sa tu o autách a nejakú národnosť, tu nie je na mieste čo spomínať. To sa normálny človek musí naozaj po práci tak nasrať, keď ide na tento web. Debili, čo vedia o autách hovno, nech sem ani nepíšu!!!
23.06.2008 | 16:28:36 | Reagovat
kia
Samozrejme že hneď bežíme na pomoc....Niektoré recenzie vyzerajú tak primitívne že je jasné že ide o výmysel. Bohužiaľ, aj negat. recenziu treba napísať tak aby sme si nemysleli že autor je idiot a že si to vymyslel. Nejde o to či je to kia alebo lada alebo VW alebo škoda. Myslím že nepovažujeme kiu za domácu značku, ale za značku ktorá u nás vyrába. Zamestnancov sa môžu dotknúť reči o nekvalitnej montáži. Hyundai-kia nie je firma ktorá vyrába autá pár rokov, ročne predá x krát viac ako škoda, takže myslieť si že dnes príde akákoľvek automobilka na trh s vrakom je naivné. Uvedenie nového modelu to nie je hra o fazuľky . Všade narazíte na zlý kus- štatisticky je to pri tom počte vyrobených kusov maličké percento alebo promile. Zákazník je samozrejme nasratý lebo v jeho prípade je to 100% ale tam sa ukáže serioznosť výrobcu a predajcu ako sa k tomu postavia. Takže rekapitulácia: myslím že ceed nemôže byť zlé auto, ak ste narazili na nepodarok možné to je a potom máte smolu a musíte reklamovať.
Forum je o autách tak sem naťahajte národnostné narážky. Otázka " českosti " tohto fora- internet je globálna vec, kto chce môže písať kde chce- slovenky, česky, anglicky, nemecky.... delenie podľa národnosti je tiež znak primitivizmu.
23.06.2008 | 16:26:22 | miki Reagovat
Nebude problém v tom ze v Cechach vyrabaju Skodovku slovaci a na Slovensku KIU zase Rumuni. To samozrejme srandujem, ale tych rumumov je fakt v Ziline dost rovnako ako slovakov v Boleslavi.
Preco ma VW v Bratislave uz po niekolky krat za sebou ocenenie pre najlepsi zavod VWkoncernu.
Korejci asi stale nepochopili ze aj nizka cena musi byt podporena adekvatnou kvalitou, inak predaju rychlo klesnu.
Nie som zastancom ani KIE ani Skodovky, FABIA 1 sa mi lubila, ale zas Fabii 2, ktoru mam sluzobnu nemozem tiez nic vycitat po technickej stranke ale ten dizajn ma neoslovil.
Kia Ceed sa mi paci po vizulanej stranke, ale po viacerych avizach aj od nasich policajtov, ako casto sa na nich objavuju zavady, by som ju urcite nechcel.
23.06.2008 | 15:45:19 | Reagovat
Petrik ma svätu pravdu........JIrka je uplny magor :DD
23.06.2008 | 15:29:44 | Peter Reagovat
Len krátko pre Jirku
A vieš aké auto vyhralo u Vás titul "Auto roku 2008" ?
23.06.2008 | 13:19:42 | Dušan Mihálik Reagovat
7 ročná záruka
Samozrejme s uznávaním záruk je často problém (takmer u všetkých značiek), ale základným predpokladom "lacného" záručného odstránenia poruchy je vôbec existencia tejto záruky. Ak nie je - tak nie je čo riešiť. Ak je - už je tu možnosť. A s tými súdmi by som nevidel tak tragicky - s právnikom za chrbtom bývajú v servise predsa len "ústretovejší". Netreba sa báť.
A čo sa týka posilovača. Mnohým vadí, ale ja som si už tak zvykol, že "klasický" mi už prekáža. Je to len vec zvyku.
Skúsil som i benzínovú 1,4, ale určite lepšie Ceedu pristane 1,6 - hlavne s klímou.
23.06.2008 | 11:01:45 | Dušan Mihálik Reagovat
Kia a Slováci
Všiml jsem si toho v diskuzích již vícekrát. Jak se někdo otře a dovolí si něco namítnout na Ceed, tak ihned přispěchá na pomoc nějaký Slovák a začně tvrdě a sprostě nadávat autorovi. Je to až trapné, jak se snaží hájit ten "jejich" žebřiňák ze Žiliny. V něčem má ale Petrík pravdu. To jsi se s tím nebyl před koupí svézt?? Zjistit, že je auto tvrdé až po koupi je neobvyklé...
23.06.2008 | 10:57:09 | Jirka Reagovat
Já bych jistý přínos této značky viděl.Podařilo se jí minimálně v Čechách trochu rozhýbat trh,na což reagovala i škoda,která takový atak i přes nový a podle mně nepovedený model Fabie moc neustála.Prodeje jdou dolů a na venkově je vidět čím dál víc Getzu,Loganů,Chevroletů atd.A ke kia ceed - nikdy nekupovat předváděcí vůz jakékoliv značky,šetrné zajetí de fakto určí životnost motoru.Osobně jsem viděl nahrávky z mobilu umístěného za sklem aby zaznamenal kousky zaměstnanců dementů s tímto vozem(Octavia),budoucího majitele lituji.A k té sedmileté záruce jsem byl skeptický od začátku,protože vím jak to chodí,že vše ma své podmínky,pokud technik závadu neuzná,můžete se obrátit na soud,ale kdo to udělá?Kia konkuruje cenou,to je její politika,takže top kvalitu tam neočekávám,ale úplný průser by to snad být neměl.Mě osobně moc do ruky nepadlo,to přeposilované řízení je hrůza a základní 1,4 se musí dost točit
23.06.2008 | 10:43:55 | plzenak Reagovat
Ocenuji nahled Hmm. To co tu prezentuje Herr Petrik je Vas vecny slovensky problem blit na Skodovku a ted se mlatit do prs: mame tez automobilku, KIA sa vola.... kokot mate jen to u Vas smontuji, vyuziji dotacnich vyhod a toho ze delate za suchy z nosu stejne jako u nas Hyundai.....
23.06.2008 | 09:09:44 | Honza Reagovat
RE:
Mili navstevnici fora, tu mozete aj po 10 rokoch vidiet pekny priklad jednoducheho zakaznika, ktory veri, ze ak sa nieco vola Skoda, tak to je ceske a plati za to cechom. Pravdepodobne s radostou zerie PR spravy typu VW sa hneva, Octavia je lepsia ako Golf a berie mu zakaznikov, ktorymi spolocny majitel oboch znaciek (VW) cieli na uplne najjednoduchsich zakaznikov. Vacsina z nich nikdy nepochopi, ze z predaja Skodoviek ide zisk majitelom, nie narodu, kde je tovaren postavena :) Keby sa Skodovka nepredala (vyroba aut), je jasne kde by skoncila... ludom stacilo zo 120ky/Favorita presadnut do niecoho zapadneho a mali jasno. Rovnako historikmi milovany projekt osobakov Tatra, ktore nemali sancu oproti daleko prepracovanejsim BMW, Audi, Mercedes... konkurencia boli len ruske auta typu Volga, lenze tie rovnako nikto nechcel po moznosti kupit nieco vyspelejsie. V skratke budte radi za ten VW a pridat trochu rozmyslania/skromnosti - oproti Kia / Hyundai ma Skoda rozdiel len v sidle majitela.
17.01.2019 | 22:17:30 | lol | 213.81.211.* Reagovat
RE:
Milý kokotko, autoprůmysl byl v ČR vždy a vždy na slušné úrovni(na rozdíl od Slovenska), Škodovky se v ČR navrhují,konstruují a vyrábějí, ve Vrchlabí se dělají převodovky, v MB motory (vlastní konstrukce), zkrátka jde o kmpletní vývoj , nikoliv montovnu (KIA apod.)
A ano platíte za to Čechům, jistě jde část zisku do koncernu, který zastřešuje strategii a vývoj nových technlogií a platforem, což je ovšem nutnost v globalizovaném světě - stejně postupují všichni, malá automobilka by neměla žádnou šanci držet krok (viz i třeba Saab,Volvo apod.) na rozdíl od vašich montoven ovšem v ČR probíhá i ta konstrukce a vývoj a automobilka je do značné míry autonomní, jaký motor v Kie konstruoval Slovák?
18.01.2019 | 08:28:45 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Samé nezmysli
Aj keby bola Kia Ceed úplne nahovno auto tak štatisticky nie je možné aby sa za tak krátky čas všetky zjavili na jednom jedinom aute.
Nechcem rozoberať všetky nezmysli, ale spomeniem len lak. Jedna Škoda Fabia Combi mi buchla dverami do mojich dverí a čuduj sa svete jeho farba ostala na mne a síce mám mierne prehnutý plech na dverách, ale lak je nepoškodený. Zrovna v piatok manželka "pohladkala" oceľový plot s predným nárazníkom a napriek tomu, že je zničené svetlo i predný nárazník tak lak na nárazníku bol, po odstránení farby z plotu, poškodený len minimálne. Samozrejme som i veľakrát čistil auto osobne s vabkou a nič sa nedialo. "Podarilo" sa mi i poškriabať lak oceľovými prackami na koženej bunde. Poškodil som len vrchnú vrstvu a po kov so neprišiel. Za rok prevádzky mám len mechanické poškodenie laku a určite mi nič nekoroduje.
Ak sa niekomu nepáči Kia tak nech je nukupuje, resp. nech napíše nejaké seriózne výhrady a nech nepíše bludy. To, že má Kia Ceed je nepopierateľný fakt a je vidno, že to niektorí ľudia nevedia prežiť a uchyľujú sa k takýmto praktikám.
23.06.2008 | 07:11:20 | Dušan Mihálik Reagovat
Made in Zilina
Tak to co popisujete mi sedi s tym, co som sa dnes dozvedel od zamestancov pracujucich v KIA Zilina.
Podvozky sa upravuju voskom striekanim nie macanim a voskuju sa vo faze ked uz su tam krycie plechy atd. to znamena, ze sa voskuje len to co je vidiet. Zbytok = zakladna farba. Ako to bude vyzerat po prvej zime si kazdy vie predstavit. Povodne sa toho osetrovalo viac (podbehy, vyfukovy tunel, atd.) ale po case to obmedzili.
Lak/farba na prahoch zatecena ale nevidite to pretoze je to oplastovane.
Ked sa nestiha, tak montaznik na to serie a nedotiahne veci tak ako by mal.
Povodne este zamestnanci hlasili vady a dostavali za to odmeny. Odmeny prestali dostavat (vraj si ich pisu na seba kvalitari), tak to prestali hlasit - a ze vidia veci "nadherne".
Auta na odbyt nejdu, su v skladoch, vonku, okolo ciest v areali, na vlakoch, v staniciach. Tie co su vonku dlho - su prehrdzavene.
Nakoniec, slovenske specifikum - niektori si nasli chodnicky ako subdodavatelia (napriklad lakov) ale bohuzial tieto laky neskladuju vhodnym sposobom, laky sa znehodnocuju, na linkach su problemy a odstranuju sa vselijako. Dosledkom potom napriklad je, ze to olupete wapkou :).
Tak, tak ... korejska kvalita, slovenska moralka a kupite si to, co popisujete.
23.06.2008 | 01:16:17 | hmm Reagovat
Načo sem píšeš dva krát recenziu na to isté auto, Ty dement. Daj sa liečiť a niekto by mohol preskúmať Tvoju svojprávnosť. Auto je tvrdé? A to ku.va nebolo, keď si sa v tom pred kúpou vozil? Alebo si v tom nesedel pred tým, než si ho kúpil? Tebe vadí, že teraz ten motor ide až moc dobre? Tak to si asi jediný na svete, komu také niečo vadí.
Rozprávky o laku si nechaj na doma. Na ulici je plno policajných Ceedov v základnej bielej farbe a lak zodraný nemajú. To auto umývaš drôtenou kefou, alebo čím? Hrdzu som na nich tiež nevidel. Autorádio dodáva automobilke výrobca elektroniky a nevyrába ho automobilka sama, takže z toho by som ich nevinil. Skrátka kúpil si auto, ktoré ako predvádzačku niekto rozbil a v tom servise, na ktorý sa tak sťažuješ, ho dali dohromady, aby vydržalo, pokiaľ sa nájde nejaký blbec, ktorý to nezbadá. Predpokladám, že tak do mesiaca by si mohol túto recenziu zase zopakovať, aby na Teba náhodou nikto nezabudol.
23.06.2008 | 00:01:08 | Petrík Reagovat